Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 20:17:53 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 297 298 299 300 301 302 303 [304] 305 306 307 308 309 310 311 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14663449 alkalommal)
0 Felhasználó és 184 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #15150 Dátum: 2012.01.24 kedd, 08:27:19 »

Mi levágtunk egy azt hiszem 6-os imbusz (vagy 8-as) kulcsból 1 darabot + villás kulcs és azzal tekertük ki meg be. Nem egyszerű kicsi a hely, de nekem sikerült.
Megnéztem este és 8-as az bizonyos imbusz ami tartja a generátor szíjfeszítőt  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #15151 Dátum: 2012.01.24 kedd, 10:36:29 »

Sziasztok !

Van egy 2005-ös, 2.0-ás, 115 LE-s TDCI-m. Úgy érzem, hogy nem úgy megy, mint ahogy kellene neki és a fogyasztás is magasnak tűnik nekem.
Budapesten tudtok olyan szerelőt / szervízt ajánlani, ahová hogy ha beviszem nem találnak ki rajta nem létező hibákat és nem cseréltetnek velem pár 100eFt-os alkatrészeket csak úgy, brahiból ? Ugyanis nem igazán értek az autókhoz, motrokhoz, de ha hibája van szeretném javíttatni.

Köszönöm !  worship
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15152 Dátum: 2012.01.24 kedd, 11:28:34 »

Sziasztok !

Van egy 2005-ös, 2.0-ás, 115 LE-s TDCI-m. Úgy érzem, hogy nem úgy megy, mint ahogy kellene neki és a fogyasztás is magasnak tűnik nekem.
Budapesten tudtok olyan szerelőt / szervízt ajánlani, ahová hogy ha beviszem nem találnak ki rajta nem létező hibákat és nem cseréltetnek velem pár 100eFt-os alkatrészeket csak úgy, brahiból ? Ugyanis nem igazán értek az autókhoz, motrokhoz, de ha hibája van szeretném javíttatni.

Köszönöm !  worship

Lurdyval szemben a Ford szervízben Németh Viktor, alias Vik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #15153 Dátum: 2012.01.24 kedd, 12:59:17 »

Lurdyval szemben a Ford szervízben Németh Viktor, alias Vik.

AndyA

Szuper, köszönöm a segítséget ! Konkrétan őt tudom keresni, vagy ez valami márkaszervíz ?
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #15154 Dátum: 2012.01.24 kedd, 13:02:27 »

Szuper, köszönöm a segítséget ! Konkrétan őt tudom keresni, vagy ez valami márkaszervíz ?

Ez egy márkaszerviz, de inkább hívd Vik-et telefonon: +36-20-384-5188
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
wyzard
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 362


E-mail
« Új hozzászólás #15155 Dátum: 2012.01.24 kedd, 16:30:49 »

Ez egy márkaszerviz, de inkább hívd Vik-et telefonon: +36-20-384-5188

Köszönöm, időközben utánanéztem a tanácsolt címnek és rájöttem, hogy márkaszervíz ( előbb keresnem kellett volna, mielőtt kérdezek, sry eplus2 ).
A telefonszámot is köszönöm, ha aktuális lesz felhívom.
Naplózva

2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
tibi82
Vendég
« Új hozzászólás #15156 Dátum: 2012.01.24 kedd, 17:46:06 »

Sziasztok. Segítségetek szeretném kérni ,az  autóm melegen nehezen indul hidegen viszont tökéletesen. Mi lehet a baja?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15157 Dátum: 2012.01.25 szerda, 00:12:25 »

Sziasztok. Segítségetek szeretném kérni ,az  autóm melegen nehezen indul hidegen viszont tökéletesen. Mi lehet a baja?
ereszt valahol az üzemanyag rendszer.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #15158 Dátum: 2012.01.25 szerda, 01:10:33 »

Sziasztok!

Tegnap a generátorom szabadonfutót kapott!!! Csak megerősíteni tudom a korábban ezzel kapcsolatos megállapításokat: egyszerűen csendes lett, nincs az a borzasztó hupákolós hangja. A szíjat is figyeltem közben szép egyenletesen fut beremegés nélkül. Tanácsként elmondom, hogy a motortartó bak oldásával és a motor előrehúzásával (amit két erős gumipók segítségével oldottam meg) a generátort én ki tudtam venni felülről is a GO szűrő mellett szépen elforgatva. Ehhez le kellett venni a turbot takaró alu lemezt.

Köszönet "Relhist"-nek a szabadonfutóért, és "alf"-nak a szíjfeszítős tanácsért.

ui: Ha jól láttam, akkor a szíjat csak a szíjfeszítő levételével lehet cserélni, nemdebár???  Erősítsetek meg ebben légyszi!
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15159 Dátum: 2012.01.25 szerda, 07:37:18 »

Sziasztok!

Tegnap a generátorom szabadonfutót kapott!!! Csak megerősíteni tudom a korábban ezzel kapcsolatos megállapításokat: egyszerűen csendes lett, nincs az a borzasztó hupákolós hangja. A szíjat is figyeltem közben szép egyenletesen fut beremegés nélkül. Tanácsként elmondom, hogy a motortartó bak oldásával és a motor előrehúzásával (amit két erős gumipók segítségével oldottam meg) a generátort én ki tudtam venni felülről is a GO szűrő mellett szépen elforgatva. Ehhez le kellett venni a turbot takaró alu lemezt.

Köszönet "Relhist"-nek a szabadonfutóért, és "alf"-nak a szíjfeszítős tanácsért.

ui: Ha jól láttam, akkor a szíjat csak a szíjfeszítő levételével lehet cserélni, nemdebár???  Erősítsetek meg ebben légyszi!

Trekxc szerint, ha kiveszel kettő csavart a főtengely tárcsájából és a harmadikat is meglazítod, akkor éppen enged annyit, hogy le tudod venni a szíjat. Visszafelé ugyanígy, és állítása szerint kézzel vissza tudod forgatni tárcsát a helyébe, nem kell hozzá túl nagy erő.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #15160 Dátum: 2012.01.25 szerda, 08:10:36 »

Trekxc szerint, ha kiveszel kettő csavart a főtengely tárcsájából és a harmadikat is meglazítod, akkor éppen enged annyit, hogy le tudod venni a szíjat. Visszafelé ugyanígy, és állítása szerint kézzel vissza tudod forgatni tárcsát a helyébe, nem kell hozzá túl nagy erő.

AndyA
3x is próbáltam már és működik. Szépen lehet forgatni a 3. csavar mentén a tárcsát és teljesen lelazul a szíj.Egy böki lehet, hogy ezek a 15-ös csavarok néha csak légkulccsal indulnak meg vagy elég rendes erőkarral  Wink
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #15161 Dátum: 2012.01.25 szerda, 08:19:38 »

ereszt valahol az üzemanyag rendszer.

akkor hidegen is eresztene nem?
Naplózva
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #15162 Dátum: 2012.01.25 szerda, 09:34:39 »

Sziasztok!

Segítséget kérnék, találkozott már valaki ilyesmivel?
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-2-2-TDCI-JAGUAR-EGR-BYPASS-VALVE-BRAND-NEW-/150706483660?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2316ce71cc
Vagy ez egy felesleges pénzkidobás, mert ugyanúgy hozza a hibát a számítógép mint a ledugózásnál?
Köszi
LEtt már valami infó ezzel kapcsolatban???Válaszolt az eladó?
Üdv! worship
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #15163 Dátum: 2012.01.25 szerda, 09:55:56 »

Sziasztok. Segítségetek szeretném kérni ,az  autóm melegen nehezen indul hidegen viszont tökéletesen. Mi lehet a baja?
nekem akkor volt ilyen "forditott" hibajelenség amikor az EGR, szivósor tele volt trugyival
hidegen szebben járt, mint melegen, gondolom melegen gyakrabban nyit az EGR, illetve hideg levegő
jobb az égésnek.
Naplózva
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #15164 Dátum: 2012.01.25 szerda, 10:02:16 »

Megint egr pucolás előtt állok.Kezdem unni.Már 1x le is dugóztam és jött a hibakód és kivettem.Az lenne a kérdés hogy eur4 motornál okoz e valami zavart ha ledugózom.Üzemenyag fogyasztásban teljesítményben.Esetleg aki már rég így használja leírhatná a tapasztalatait.Köszi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15165 Dátum: 2012.01.25 szerda, 10:12:09 »

LEtt már valami infó ezzel kapcsolatban???Válaszolt az eladó?
Üdv! worship

Anno írtam neki, de mivel lengyel a pofa, lehet, meg sem értette, mit akarok tőle angolul. Mindenesetre nem válaszolt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15166 Dátum: 2012.01.25 szerda, 10:12:43 »

Megint egr pucolás előtt állok.Kezdem unni.Már 1x le is dugóztam és jött a hibakód és kivettem.Az lenne a kérdés hogy eur4 motornál okoz e valami zavart ha ledugózom.Üzemenyag fogyasztásban teljesítményben.Esetleg aki már rég így használja leírhatná a tapasztalatait.Köszi.

Dob egy hibát, azonkívül semmi.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15167 Dátum: 2012.01.25 szerda, 10:16:41 »

LEtt már valami infó ezzel kapcsolatban???Válaszolt az eladó?
Üdv! worship
mi lenne a kérdés ezzel kapcsolatban??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15168 Dátum: 2012.01.25 szerda, 10:30:43 »

LEtt már valami infó ezzel kapcsolatban???Válaszolt az eladó?
Üdv! worship
sokra mész vele... nincs elektronika hozzá. Olyan, mintha lehúznád a csatlakozót és ledugózod, úgy meg hibát dob, sőt neket 2,2-nél le is tilt talán?!
Egyébként Ilyet Ervin is tud csinálni...
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15169 Dátum: 2012.01.25 szerda, 10:40:38 »

sokra mész vele... nincs elektronika hozzá. Olyan, mintha lehúznád a csatlakozót és ledugózod, úgy meg hibát dob, sőt neket 2,2-nél le is tilt talán?!
Egyébként Ilyet Ervin is tud csinálni...

Semmi baja az EGR dugótól a 2.2-nek. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15170 Dátum: 2012.01.25 szerda, 10:45:58 »

Semmi baja az EGR dugótól a 2.2-nek. Smiley

AndyA
Részletkérdés Smiley
Akkor se jó neki semmire az. Elektronika nélkül húzhatja a fütyülőjére.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15171 Dátum: 2012.01.25 szerda, 10:58:59 »

Részletkérdés Smiley
Akkor se jó neki semmire az. Elektronika nélkül húzhatja a fütyülőjére.

Így van. Valószínűleg ezért nem is válaszolt az ember a levelemre... Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15172 Dátum: 2012.01.25 szerda, 11:00:57 »

Részletkérdés Smiley
Akkor se jó neki semmire az. Elektronika nélkül húzhatja a fütyülőjére.

és?? annyit ír be hibának, hogy nem találja az egr-t. mondjuk megértem, mert 25km-re volt a kocsitól eplus2 majd bedobom a csomiba, hátha akkor érzékeli hehe

még csak a mil lámpa sem világít nálam. a csati meg szépen elvan ellendarab nélkül is nyes
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15173 Dátum: 2012.01.25 szerda, 11:06:24 »

Megint egr pucolás előtt állok.Kezdem unni.Már 1x le is dugóztam és jött a hibakód és kivettem.Az lenne a kérdés hogy eur4 motornál okoz e valami zavart ha ledugózom.Üzemenyag fogyasztásban teljesítményben.Esetleg aki már rég így használja leírhatná a tapasztalatait.Köszi.
Nem olyan rég, szeptember óta, használom így. Nem a "dugót" kell kivenni, hanem a hibakódot. Teljesítmény jó (eur4), nem okoz kárt (szerintem).
Hibakódolvasót veszel Schmiditől, és ha dobja a kódot, akkor lekérdezed és ha egr, akkor törlöd.
Vehetsz USB-set ahhoz Laptop kell, vagy BT-ost amihez elég egy Androidos telefon is + Torque sw.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15174 Dátum: 2012.01.25 szerda, 11:11:38 »

és?? annyit ír be hibának, hogy nem találja az egr-t. mondjuk megértem, mert 25km-re volt a kocsitól eplus2 majd bedobom a csomiba, hátha akkor érzékeli hehe

még csak a mil lámpa sem világít nálam. a csati meg szépen elvan ellendarab nélkül is nyes
nálad nem világít, de ne ebből indulj ki. Nálam világít, rohadjon meg ott ahol van. az is, aki kitalálta.
...
részemről megveheti ebay-ról is, de mi a frásznak az???
szerintem ha már ilyesmit vesz, vegyen Ervintől.
Amúgy meg FELESLEGES!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15175 Dátum: 2012.01.25 szerda, 11:12:44 »

Nem olyan rég, szeptember óta, használom így. Nem a "dugót" kell kivenni, hanem a hibakódot. Teljesítmény jó (eur4), nem okoz kárt (szerintem).
Hibakódolvasót veszel Schmiditől, és ha dobja a kódot, akkor lekérdezed és ha egr, akkor törlöd.
Vehetsz USB-set ahhoz Laptop kell, vagy BT-ost amihez elég egy Androidos telefon is + Torque sw.

Most nézem, van ez windózos változatban is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15176 Dátum: 2012.01.25 szerda, 11:14:12 »

Most nézem, van ez windózos változatban is.

No, hát akkor bővül a kínálat e téren is (gondolom a telefonos változatra gondoltál, nem a laptopra  hehe).
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15177 Dátum: 2012.01.25 szerda, 11:17:06 »

nálad nem világít, de ne ebből indulj ki. Nálam világít, rohadjon meg ott ahol van. az is, aki kitalálta.
...
részemről megveheti ebay-ról is, de mi a frásznak az???
szerintem ha már ilyesmit vesz, vegyen Ervintől.
Amúgy meg FELESLEGES!
neked lehet, de nekem nem

az aluházas egr-emből a 3. szétszedés-összerakás után kiszakadt a menet + a kipufoldalon bármit is csináltam kifújt a dugó mellett. így mind2 letudva
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15178 Dátum: 2012.01.25 szerda, 11:17:51 »

No, hát akkor bővül a kínálat e téren is (gondolom a telefonos változatra gondoltál, nem a laptopra  hehe).
nekem csak annyi a bajom vele, hogy a DI-t nem viszi Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15179 Dátum: 2012.01.25 szerda, 11:23:56 »

neked lehet, de nekem nem

az aluházas egr-emből a 3. szétszedés-összerakás után kiszakadt a menet + a kipufoldalon bármit is csináltam kifújt a dugó mellett. így mind2 letudva
(elárulok egy titkot, nekem sem lenne felesleges, mert most akarom én is a menet meghekkelni)
Most a srác 2,2-esértől volt szó, nem az enyémről. NEKI felesleges!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15180 Dátum: 2012.01.25 szerda, 11:24:45 »

No, hát akkor bővül a kínálat e téren is (gondolom a telefonos változatra gondoltál, nem a laptopra  hehe).

Telefonosra... van a moblile, meg a win7 fón. Aztán lehet, hogy van rendes windózos is... keresgélni kellene.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gosanyi
Vendég
« Új hozzászólás #15181 Dátum: 2012.01.28 szombat, 10:07:18 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne, az autóm nem indul. Tekeri az önindítót, de nem indul be és az önindítózás közben elkezd villogni az izzításjelző lámpa.
Mi lehet a gond? Eddig semmi problémát nem észleltem az autóval menet közben.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15182 Dátum: 2012.01.28 szombat, 11:02:53 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne, az autóm nem indul. Tekeri az önindítót, de nem indul be és az önindítózás közben elkezd villogni az izzításjelző lámpa.
Mi lehet a gond? Eddig semmi problémát nem észleltem az autóval menet közben.
Na akkor eddig örülhetsz,most nem.Kezd átnézni az alapokkal:GO szürő CMP jeladó.EGR szelep nem állt-e be.Mert az izzító villogás üzemanyagellátási problémára utal.Nézd meg a pcsúcsik körül nincs-e szivárgás esetleg a rendszer nem levegős-e.Örülj neki,hogy nem menetközben állt le .A CMP jeladó volt-e cserélve már mert annak a hibája is okoz ilyet.Ezt a szivósornál jobb oldalt találod megy rá 3 vezeték.Sok sikert.Még lehet CKP JELADÓ ez a lendkerékről veszi a jelet.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.28 szombat, 11:13:23 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15183 Dátum: 2012.01.28 szombat, 16:02:40 »

Sziasztok!

Kérdésem lenne, az autóm nem indul. Tekeri az önindítót, de nem indul be és az önindítózás közben elkezd villogni az izzításjelző lámpa.
Mi lehet a gond? Eddig semmi problémát nem észleltem az autóval menet közben.
CMP jeladó hiba, vagy nem kap gázolajat a szivattyú.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
gosanyi
Vendég
« Új hozzászólás #15184 Dátum: 2012.01.28 szombat, 20:11:37 »

CMP jeladó hiba, vagy nem kap gázolajat a szivattyú.
Most meg este egyből beindult, reggel nem akart pedig indítóztam vagy 5-6-szor, most meg egyből és utána még próbálkoztam 3-szor és akkor is gond nélkül indult. Szerintetek azért vigyem el szervízbe egy diagnosztikára? Mert feleslegesen nem költenék azért rá.   
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15185 Dátum: 2012.01.28 szombat, 20:13:00 »

Most meg este egyből beindult, reggel nem akart pedig indítóztam vagy 5-6-szor, most meg egyből és utána még próbálkoztam 3-szor és akkor is gond nélkül indult. Szerintetek azért vigyem el szervízbe egy diagnosztikára? Mert feleslegesen nem költenék azért rá.   
a cmp-t otthon is kitudod cserélni.Bakot nem lősz vele!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15186 Dátum: 2012.01.28 szombat, 21:55:03 »

Most meg este egyből beindult, reggel nem akart pedig indítóztam vagy 5-6-szor, most meg egyből és utána még próbálkoztam 3-szor és akkor is gond nélkül indult. Szerintetek azért vigyem el szervízbe egy diagnosztikára? Mert feleslegesen nem költenék azért rá.   
Amit írtam meg Alf is próbáld meg a diagra azért vidd el mert lehet a villogásból lehet maradt benne tárolt hiba.Nem biztos.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15187 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 08:17:55 »

Sziasztok.Valahol láttam,hogy hogyan működik a gázolaj szűrő.Na én nem találom sehol sem ha valaki ismét fel rakná ide azt meg köszönném.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Husqi
Vendég
« Új hozzászólás #15188 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 12:54:01 »

Megejtettem a szívósor meg egr pucolást és le is dugóztam.Elég a 3mm saválló lemez?Nem fog átégni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15189 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 13:16:15 »

Megejtettem a szívósor meg egr pucolást és le is dugóztam.Elég a 3mm saválló lemez?Nem fog átégni?
az bőven elég Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15190 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 14:56:11 »

Mélyen Tisztelt Fórumtársak!
Ma kifejezetten szomorúan vettem észre valamit az autómon, és ehhez kapcsolódna kérdésem.
Volt-e már valakinek olyan érzése, mintha nem húzna úgy az autó mint napokkal vagy hetekkel azelőtt. Hozzáteszem, nincs izzítóvillogás meg turbó tiltás!

Egyedül mentem, üres csomagtartóval. És egyszerűen nem találok magyarázatot.
3-asban még talán azt mondom, hogy na! Ez 130 pacika. Éreztem ugye, hogy présel az ülésbe!
4ben 5ben meg mintha benzines lenne. nem éreztem a nyomatékot. és nagyon rossz. miért lehet?

elképzelhető, hogy oltári nagy marhaság amint most mondok, de lehet, hogy összekapcsolható azzal, hogy néha indításkor felvillan abs+kézifék lámpa,ami elvileg gyengusz aksi, és amiatt vagy ez nagyon belemagyarázás?

tanácstalan vagyok.  help szomoru1 Huh?
Üdv!
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #15191 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 15:00:20 »

elképzelhető, hogy oltári nagy marhaság amint most mondok, de lehet, hogy összekapcsolható azzal, hogy néha indításkor felvillan abs+kézifék lámpa,ami elvileg gyengusz aksi, és amiatt vagy ez nagyon belemagyarázás?


Szerintem ennek annyi köze lehet hozzá, mint a hamutartócsapágynak, vagy annak, hogy az index belever a karterbe  eplus2 vigyor3
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15192 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 15:13:07 »

Szerintem ennek annyi köze lehet hozzá, mint a hamutartócsapágynak, vagy annak, hogy az index belever a karterbe  eplus2 vigyor3

nem mondhatod, hogy nem készítettelek fel rá, hogy lehet hülyeség lesz.  nyes
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #15193 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 15:23:02 »


Volt-e már valakinek olyan érzése, mintha nem húzna úgy az autó mint napokkal vagy hetekkel azelőtt. Hozzáteszem, nincs izzítóvillogás meg turbó tiltás!


Volt, amikor elrepedt egy turbócső. De gondolom 100(00) egyéb dolog is lehet.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #15194 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 15:26:56 »

nem mondhatod, hogy nem készítettelek fel rá, hogy lehet hülyeség lesz.  nyes

Szerintem a gyenge akkuval nem függ össze, abban a relációban meg pláne nem, hogy hármasban jól húz, 4-5-ben meg nem
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15195 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 15:29:32 »

Mélyen Tisztelt Fórumtársak!
Ma kifejezetten szomorúan vettem észre valamit az autómon, és ehhez kapcsolódna kérdésem.
Volt-e már valakinek olyan érzése, mintha nem húzna úgy az autó mint napokkal vagy hetekkel azelőtt. Hozzáteszem, nincs izzítóvillogás meg turbó tiltás!

Egyedül mentem, üres csomagtartóval. És egyszerűen nem találok magyarázatot.
3-asban még talán azt mondom, hogy na! Ez 130 pacika. Éreztem ugye, hogy présel az ülésbe!
4ben 5ben meg mintha benzines lenne. nem éreztem a nyomatékot. és nagyon rossz. miért lehet?

elképzelhető, hogy oltári nagy marhaság amint most mondok, de lehet, hogy összekapcsolható azzal, hogy néha indításkor felvillan abs+kézifék lámpa,ami elvileg gyengusz aksi, és amiatt vagy ez nagyon belemagyarázás?

tanácstalan vagyok.  help szomoru1 Huh?
Üdv!
jobban kormol, mint előtte??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15196 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 16:20:10 »

Mélyen Tisztelt Fórumtársak!
Ma kifejezetten szomorúan vettem észre valamit az autómon, és ehhez kapcsolódna kérdésem.
Volt-e már valakinek olyan érzése, mintha nem húzna úgy az autó mint napokkal vagy hetekkel azelőtt. Hozzáteszem, nincs izzítóvillogás meg turbó tiltás!

Egyedül mentem, üres csomagtartóval. És egyszerűen nem találok magyarázatot.
3-asban még talán azt mondom, hogy na! Ez 130 pacika. Éreztem ugye, hogy présel az ülésbe!
4ben 5ben meg mintha benzines lenne. nem éreztem a nyomatékot. és nagyon rossz. miért lehet?

elképzelhető, hogy oltári nagy marhaság amint most mondok, de lehet, hogy összekapcsolható azzal, hogy néha indításkor felvillan abs+kézifék lámpa,ami elvileg gyengusz aksi, és amiatt vagy ez nagyon belemagyarázás?

tanácstalan vagyok.  help szomoru1 Huh?
Üdv!
valahol elszelel a nyomás!Méress 1et!
3ikban azért húz,mert az a bitang rettenetes sebesség! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15197 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 16:20:51 »

Megejtettem a szívósor meg egr pucolást és le is dugóztam.Elég a 3mm saválló lemez?Nem fog átégni?
ha vigyázol,akkor nem.csak azt nem tudom,hogy mire vigyázz..... eplus2
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15198 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 16:28:16 »

jobban kormol, mint előtte??
csak a magam mögött hagyott utat láttam a visszapillantóban. füstöt egyáltalán nem.  Shocked

valahol elszelel a nyomás!Méress 1et!
3ikban azért húz,mert az a bitang rettenetes sebesség! nyes

okés. örök hála a segítségért.  wave eljen
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15199 Dátum: 2012.01.29 vasárnap, 23:50:52 »

Kormolhat az autóm ha koszos a MAF senzorom????Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Oldalak: 1 ... 297 298 299 300 301 302 303 [304] 305 306 307 308 309 310 311 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.