Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:21:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
297
298
299
300
301
302
303
[
304
]
305
306
307
308
309
310
311
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14661539 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15150 Dátum:
2012.01.24 kedd, 08:27:19 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.01.23 hétfő, 13:34:44
Mi levágtunk egy azt hiszem 6-os imbusz (vagy 8-as) kulcsból 1 darabot + villás kulcs és azzal tekertük ki meg be. Nem egyszerű kicsi a hely, de nekem sikerült.
Megnéztem este és 8-as az bizonyos imbusz ami tartja a generátor szíjfeszítőt
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15151 Dátum:
2012.01.24 kedd, 10:36:29 »
Sziasztok !
Van egy 2005-ös, 2.0-ás, 115 LE-s TDCI-m. Úgy érzem, hogy nem úgy megy, mint ahogy kellene neki és a fogyasztás is magasnak tűnik nekem.
Budapesten tudtok olyan szerelőt / szervízt ajánlani, ahová hogy ha beviszem nem találnak ki rajta nem létező hibákat és nem cseréltetnek velem pár 100eFt-os alkatrészeket csak úgy, brahiból ? Ugyanis nem igazán értek az autókhoz, motrokhoz, de ha hibája van szeretném javíttatni.
Köszönöm !
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15152 Dátum:
2012.01.24 kedd, 11:28:34 »
Idézetet írta: wyzard - 2012.01.24 kedd, 10:36:29
Sziasztok !
Van egy 2005-ös, 2.0-ás, 115 LE-s TDCI-m. Úgy érzem, hogy nem úgy megy, mint ahogy kellene neki és a fogyasztás is magasnak tűnik nekem.
Budapesten tudtok olyan szerelőt / szervízt ajánlani, ahová hogy ha beviszem nem találnak ki rajta nem létező hibákat és nem cseréltetnek velem pár 100eFt-os alkatrészeket csak úgy, brahiból ? Ugyanis nem igazán értek az autókhoz, motrokhoz, de ha hibája van szeretném javíttatni.
Köszönöm !
Lurdyval szemben a Ford szervízben Németh Viktor, alias Vik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15153 Dátum:
2012.01.24 kedd, 12:59:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.24 kedd, 11:28:34
Lurdyval szemben a Ford szervízben Németh Viktor, alias Vik.
AndyA
Szuper, köszönöm a segítséget ! Konkrétan őt tudom keresni, vagy ez valami márkaszervíz ?
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15154 Dátum:
2012.01.24 kedd, 13:02:27 »
Idézetet írta: wyzard - 2012.01.24 kedd, 12:59:17
Szuper, köszönöm a segítséget ! Konkrétan őt tudom keresni, vagy ez valami márkaszervíz ?
Ez egy márkaszerviz, de inkább hívd Vik-et telefonon: +36-20-384-5188
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
wyzard
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 362
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15155 Dátum:
2012.01.24 kedd, 16:30:49 »
Idézetet írta: takiatti - 2012.01.24 kedd, 13:02:27
Ez egy márkaszerviz, de inkább hívd Vik-et telefonon: +36-20-384-5188
Köszönöm, időközben utánanéztem a tanácsolt címnek és rájöttem, hogy márkaszervíz ( előbb keresnem kellett volna, mielőtt kérdezek, sry
).
A telefonszámot is köszönöm, ha aktuális lesz felhívom.
Naplózva
2005 MK3 Mondeo kombi 2.0 TDCI 6 sebesség
tibi82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15156 Dátum:
2012.01.24 kedd, 17:46:06 »
Sziasztok. Segítségetek szeretném kérni ,az autóm melegen nehezen indul hidegen viszont tökéletesen. Mi lehet a baja?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15157 Dátum:
2012.01.25 szerda, 00:12:25 »
Idézetet írta: tibi82 - 2012.01.24 kedd, 17:46:06
Sziasztok. Segítségetek szeretném kérni ,az autóm melegen nehezen indul hidegen viszont tökéletesen. Mi lehet a baja?
ereszt valahol az üzemanyag rendszer.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
czyla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15158 Dátum:
2012.01.25 szerda, 01:10:33 »
Sziasztok!
Tegnap a generátorom szabadonfutót kapott!!! Csak megerősíteni tudom a korábban ezzel kapcsolatos megállapításokat: egyszerűen csendes lett, nincs az a borzasztó hupákolós hangja. A szíjat is figyeltem közben szép egyenletesen fut beremegés nélkül. Tanácsként elmondom, hogy a motortartó bak oldásával és a motor előrehúzásával (amit két erős gumipók segítségével oldottam meg) a generátort én ki tudtam venni felülről is a GO szűrő mellett szépen elforgatva. Ehhez le kellett venni a turbot takaró alu lemezt.
Köszönet "Relhist"-nek a szabadonfutóért, és "alf"-nak a szíjfeszítős tanácsért.
ui: Ha jól láttam, akkor a szíjat csak a szíjfeszítő levételével lehet cserélni, nemdebár??? Erősítsetek meg ebben légyszi!
Naplózva
2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI ZEN EGR OFF
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15159 Dátum:
2012.01.25 szerda, 07:37:18 »
Idézetet írta: czyla - 2012.01.25 szerda, 01:10:33
Sziasztok!
Tegnap a generátorom szabadonfutót kapott!!! Csak megerősíteni tudom a korábban ezzel kapcsolatos megállapításokat: egyszerűen csendes lett, nincs az a borzasztó hupákolós hangja. A szíjat is figyeltem közben szép egyenletesen fut beremegés nélkül. Tanácsként elmondom, hogy a motortartó bak oldásával és a motor előrehúzásával (amit két erős gumipók segítségével oldottam meg) a generátort én ki tudtam venni felülről is a GO szűrő mellett szépen elforgatva. Ehhez le kellett venni a turbot takaró alu lemezt.
Köszönet "Relhist"-nek a szabadonfutóért, és "alf"-nak a szíjfeszítős tanácsért.
ui: Ha jól láttam, akkor a szíjat csak a szíjfeszítő levételével lehet cserélni, nemdebár??? Erősítsetek meg ebben légyszi!
Trekxc szerint, ha kiveszel kettő csavart a főtengely tárcsájából és a harmadikat is meglazítod, akkor éppen enged annyit, hogy le tudod venni a szíjat. Visszafelé ugyanígy, és állítása szerint kézzel vissza tudod forgatni tárcsát a helyébe, nem kell hozzá túl nagy erő.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15160 Dátum:
2012.01.25 szerda, 08:10:36 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.25 szerda, 07:37:18
Trekxc szerint, ha kiveszel kettő csavart a főtengely tárcsájából és a harmadikat is meglazítod, akkor éppen enged annyit, hogy le tudod venni a szíjat. Visszafelé ugyanígy, és állítása szerint kézzel vissza tudod forgatni tárcsát a helyébe, nem kell hozzá túl nagy erő.
AndyA
3x is próbáltam már és működik. Szépen lehet forgatni a 3. csavar mentén a tárcsát és teljesen lelazul a szíj.Egy böki lehet, hogy ezek a 15-ös csavarok néha csak légkulccsal indulnak meg vagy elég rendes erőkarral
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15161 Dátum:
2012.01.25 szerda, 08:19:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.25 szerda, 00:12:25
ereszt valahol az üzemanyag rendszer.
akkor hidegen is eresztene nem?
Naplózva
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15162 Dátum:
2012.01.25 szerda, 09:34:39 »
Idézetet írta: Göndör - 2012.01.15 vasárnap, 08:30:24
Sziasztok!
Segítséget kérnék, találkozott már valaki ilyesmivel?
http://www.ebay.com/itm/FORD-MONDEO-2-2-TDCI-JAGUAR-EGR-BYPASS-VALVE-BRAND-NEW-/150706483660?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2316ce71cc
Vagy ez egy felesleges pénzkidobás, mert ugyanúgy hozza a hibát a számítógép mint a ledugózásnál?
Köszi
LEtt már valami infó ezzel kapcsolatban???Válaszolt az eladó?
Üdv!
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15163 Dátum:
2012.01.25 szerda, 09:55:56 »
Idézetet írta: tibi82 - 2012.01.24 kedd, 17:46:06
Sziasztok. Segítségetek szeretném kérni ,az autóm melegen nehezen indul hidegen viszont tökéletesen. Mi lehet a baja?
nekem akkor volt ilyen "forditott" hibajelenség amikor az EGR, szivósor tele volt trugyival
hidegen szebben járt, mint melegen, gondolom melegen gyakrabban nyit az EGR, illetve hideg levegő
jobb az égésnek.
Naplózva
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15164 Dátum:
2012.01.25 szerda, 10:02:16 »
Megint egr pucolás előtt állok.Kezdem unni.Már 1x le is dugóztam és jött a hibakód és kivettem.Az lenne a kérdés hogy eur4 motornál okoz e valami zavart ha ledugózom.Üzemenyag fogyasztásban teljesítményben.Esetleg aki már rég így használja leírhatná a tapasztalatait.Köszi.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15165 Dátum:
2012.01.25 szerda, 10:12:09 »
Idézetet írta: Göndör - 2012.01.25 szerda, 09:34:39
LEtt már valami infó ezzel kapcsolatban???Válaszolt az eladó?
Üdv!
Anno írtam neki, de mivel lengyel a pofa, lehet, meg sem értette, mit akarok tőle angolul. Mindenesetre nem válaszolt.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15166 Dátum:
2012.01.25 szerda, 10:12:43 »
Idézetet írta: Bali - 2012.01.25 szerda, 10:02:16
Megint egr pucolás előtt állok.Kezdem unni.Már 1x le is dugóztam és jött a hibakód és kivettem.Az lenne a kérdés hogy eur4 motornál okoz e valami zavart ha ledugózom.Üzemenyag fogyasztásban teljesítményben.Esetleg aki már rég így használja leírhatná a tapasztalatait.Köszi.
Dob egy hibát, azonkívül semmi.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15167 Dátum:
2012.01.25 szerda, 10:16:41 »
Idézetet írta: Göndör - 2012.01.25 szerda, 09:34:39
LEtt már valami infó ezzel kapcsolatban???Válaszolt az eladó?
Üdv!
mi lenne a kérdés ezzel kapcsolatban??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15168 Dátum:
2012.01.25 szerda, 10:30:43 »
Idézetet írta: Göndör - 2012.01.25 szerda, 09:34:39
LEtt már valami infó ezzel kapcsolatban???Válaszolt az eladó?
Üdv!
sokra mész vele... nincs elektronika hozzá. Olyan, mintha lehúznád a csatlakozót és ledugózod, úgy meg hibát dob, sőt neket 2,2-nél le is tilt talán?!
Egyébként Ilyet Ervin is tud csinálni...
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15169 Dátum:
2012.01.25 szerda, 10:40:38 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.25 szerda, 10:30:43
sokra mész vele... nincs elektronika hozzá. Olyan, mintha lehúznád a csatlakozót és ledugózod, úgy meg hibát dob, sőt neket 2,2-nél le is tilt talán?!
Egyébként Ilyet Ervin is tud csinálni...
Semmi baja az EGR dugótól a 2.2-nek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15170 Dátum:
2012.01.25 szerda, 10:45:58 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.25 szerda, 10:40:38
Semmi baja az EGR dugótól a 2.2-nek.
AndyA
Részletkérdés
Akkor se jó neki semmire az. Elektronika nélkül húzhatja a fütyülőjére.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15171 Dátum:
2012.01.25 szerda, 10:58:59 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.25 szerda, 10:45:58
Részletkérdés
Akkor se jó neki semmire az. Elektronika nélkül húzhatja a fütyülőjére.
Így van. Valószínűleg ezért nem is válaszolt az ember a levelemre...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15172 Dátum:
2012.01.25 szerda, 11:00:57 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.25 szerda, 10:45:58
Részletkérdés
Akkor se jó neki semmire az. Elektronika nélkül húzhatja a fütyülőjére.
és?? annyit ír be hibának, hogy nem találja az egr-t. mondjuk megértem, mert 25km-re volt a kocsitól
majd bedobom a csomiba, hátha akkor érzékeli
még csak a mil lámpa sem világít nálam. a csati meg szépen elvan ellendarab nélkül is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15173 Dátum:
2012.01.25 szerda, 11:06:24 »
Idézetet írta: Bali - 2012.01.25 szerda, 10:02:16
Megint egr pucolás előtt állok.Kezdem unni.Már 1x le is dugóztam és jött a hibakód és kivettem.Az lenne a kérdés hogy eur4 motornál okoz e valami zavart ha ledugózom.Üzemenyag fogyasztásban teljesítményben.Esetleg aki már rég így használja leírhatná a tapasztalatait.Köszi.
Nem olyan rég, szeptember óta, használom így. Nem a "dugót" kell kivenni, hanem a hibakódot. Teljesítmény jó (eur4), nem okoz kárt (szerintem).
Hibakódolvasót veszel Schmiditől, és ha dobja a kódot, akkor lekérdezed és ha egr, akkor törlöd.
Vehetsz USB-set ahhoz Laptop kell, vagy BT-ost amihez elég egy Androidos telefon is + Torque sw.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15174 Dátum:
2012.01.25 szerda, 11:11:38 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.25 szerda, 11:00:57
és?? annyit ír be hibának, hogy nem találja az egr-t. mondjuk megértem, mert 25km-re volt a kocsitól
majd bedobom a csomiba, hátha akkor érzékeli
még csak a mil lámpa sem világít nálam. a csati meg szépen elvan ellendarab nélkül is
nálad nem világít, de ne ebből indulj ki. Nálam világít, rohadjon meg ott ahol van. az is, aki kitalálta.
...
részemről megveheti ebay-ról is, de mi a frásznak az???
szerintem ha már ilyesmit vesz, vegyen Ervintől.
Amúgy meg FELESLEGES!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15175 Dátum:
2012.01.25 szerda, 11:12:44 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.01.25 szerda, 11:06:24
Nem olyan rég, szeptember óta, használom így. Nem a "dugót" kell kivenni, hanem a hibakódot. Teljesítmény jó (eur4), nem okoz kárt (szerintem).
Hibakódolvasót veszel Schmiditől, és ha dobja a kódot, akkor lekérdezed és ha egr, akkor törlöd.
Vehetsz USB-set ahhoz Laptop kell, vagy BT-ost amihez elég egy Androidos telefon is + Torque sw.
Most nézem, van ez windózos változatban is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15176 Dátum:
2012.01.25 szerda, 11:14:12 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.25 szerda, 11:12:44
Most nézem, van ez windózos változatban is.
No, hát akkor bővül a kínálat e téren is (gondolom a telefonos változatra gondoltál, nem a laptopra
).
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15177 Dátum:
2012.01.25 szerda, 11:17:06 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.25 szerda, 11:11:38
nálad nem világít, de ne ebből indulj ki. Nálam világít, rohadjon meg ott ahol van. az is, aki kitalálta.
...
részemről megveheti ebay-ról is, de mi a frásznak az???
szerintem ha már ilyesmit vesz, vegyen Ervintől.
Amúgy meg FELESLEGES!
neked lehet, de nekem nem
az aluházas egr-emből a 3. szétszedés-összerakás után kiszakadt a menet + a kipufoldalon bármit is csináltam kifújt a dugó mellett. így mind2 letudva
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15178 Dátum:
2012.01.25 szerda, 11:17:51 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.01.25 szerda, 11:14:12
No, hát akkor bővül a kínálat e téren is (gondolom a telefonos változatra gondoltál, nem a laptopra
).
nekem csak annyi a bajom vele, hogy a DI-t nem viszi
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15179 Dátum:
2012.01.25 szerda, 11:23:56 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.25 szerda, 11:17:06
neked lehet, de nekem nem
az aluházas egr-emből a 3. szétszedés-összerakás után kiszakadt a menet + a kipufoldalon bármit is csináltam kifújt a dugó mellett. így mind2 letudva
(elárulok egy titkot, nekem sem lenne felesleges, mert most akarom én is a menet meghekkelni)
Most a srác 2,2-esértől volt szó, nem az enyémről. NEKI felesleges!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15180 Dátum:
2012.01.25 szerda, 11:24:45 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.01.25 szerda, 11:14:12
No, hát akkor bővül a kínálat e téren is (gondolom a telefonos változatra gondoltál, nem a laptopra
).
Telefonosra... van a moblile, meg a win7 fón. Aztán lehet, hogy van rendes windózos is... keresgélni kellene.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gosanyi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15181 Dátum:
2012.01.28 szombat, 10:07:18 »
Sziasztok!
Kérdésem lenne, az autóm nem indul. Tekeri az önindítót, de nem indul be és az önindítózás közben elkezd villogni az izzításjelző lámpa.
Mi lehet a gond? Eddig semmi problémát nem észleltem az autóval menet közben.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15182 Dátum:
2012.01.28 szombat, 11:02:53 »
Idézetet írta: gosanyi - 2012.01.28 szombat, 10:07:18
Sziasztok!
Kérdésem lenne, az autóm nem indul. Tekeri az önindítót, de nem indul be és az önindítózás közben elkezd villogni az izzításjelző lámpa.
Mi lehet a gond? Eddig semmi problémát nem észleltem az autóval menet közben.
Na akkor eddig örülhetsz,most nem.Kezd átnézni az alapokkal:GO szürő CMP jeladó.EGR szelep nem állt-e be.Mert az izzító villogás üzemanyagellátási problémára utal.Nézd meg a pcsúcsik körül nincs-e szivárgás esetleg a rendszer nem levegős-e.Örülj neki,hogy nem menetközben állt le .A CMP jeladó volt-e cserélve már mert annak a hibája is okoz ilyet.Ezt a szivósornál jobb oldalt találod megy rá 3 vezeték.Sok sikert.Még lehet CKP JELADÓ ez a lendkerékről veszi a jelet.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.28 szombat, 11:13:23 írta TISLER19
»
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15183 Dátum:
2012.01.28 szombat, 16:02:40 »
Idézetet írta: gosanyi - 2012.01.28 szombat, 10:07:18
Sziasztok!
Kérdésem lenne, az autóm nem indul. Tekeri az önindítót, de nem indul be és az önindítózás közben elkezd villogni az izzításjelző lámpa.
Mi lehet a gond? Eddig semmi problémát nem észleltem az autóval menet közben.
CMP jeladó hiba, vagy nem kap gázolajat a szivattyú.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
gosanyi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15184 Dátum:
2012.01.28 szombat, 20:11:37 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.28 szombat, 16:02:40
CMP jeladó hiba, vagy nem kap gázolajat a szivattyú.
Most meg este egyből beindult, reggel nem akart pedig indítóztam vagy 5-6-szor, most meg egyből és utána még próbálkoztam 3-szor és akkor is gond nélkül indult. Szerintetek azért vigyem el szervízbe egy diagnosztikára? Mert feleslegesen nem költenék azért rá.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15185 Dátum:
2012.01.28 szombat, 20:13:00 »
Idézetet írta: gosanyi - 2012.01.28 szombat, 20:11:37
Most meg este egyből beindult, reggel nem akart pedig indítóztam vagy 5-6-szor, most meg egyből és utána még próbálkoztam 3-szor és akkor is gond nélkül indult. Szerintetek azért vigyem el szervízbe egy diagnosztikára? Mert feleslegesen nem költenék azért rá.
a cmp-t otthon is kitudod cserélni.Bakot nem lősz vele!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15186 Dátum:
2012.01.28 szombat, 21:55:03 »
Idézetet írta: gosanyi - 2012.01.28 szombat, 20:11:37
Most meg este egyből beindult, reggel nem akart pedig indítóztam vagy 5-6-szor, most meg egyből és utána még próbálkoztam 3-szor és akkor is gond nélkül indult. Szerintetek azért vigyem el szervízbe egy diagnosztikára? Mert feleslegesen nem költenék azért rá.
Amit írtam meg Alf is próbáld meg a diagra azért vidd el mert lehet a villogásból lehet maradt benne tárolt hiba.Nem biztos.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15187 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 08:17:55 »
Sziasztok.Valahol láttam,hogy hogyan működik a gázolaj szűrő.Na én nem találom sehol sem ha valaki ismét fel rakná ide azt meg köszönném.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Husqi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15188 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 12:54:01 »
Megejtettem a szívósor meg egr pucolást és le is dugóztam.Elég a 3mm saválló lemez?Nem fog átégni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15189 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 13:16:15 »
Idézetet írta: Bali - 2012.01.29 vasárnap, 12:54:01
Megejtettem a szívósor meg egr pucolást és le is dugóztam.Elég a 3mm saválló lemez?Nem fog átégni?
az bőven elég
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15190 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 14:56:11 »
Mélyen Tisztelt Fórumtársak!
Ma kifejezetten szomorúan vettem észre valamit az autómon, és ehhez kapcsolódna kérdésem.
Volt-e már valakinek olyan érzése, mintha nem húzna úgy az autó mint napokkal vagy hetekkel azelőtt. Hozzáteszem, nincs izzítóvillogás meg turbó tiltás!
Egyedül mentem, üres csomagtartóval. És egyszerűen nem találok magyarázatot.
3-asban még talán azt mondom, hogy na! Ez 130 pacika. Éreztem ugye, hogy présel az ülésbe!
4ben 5ben meg mintha benzines lenne. nem éreztem a nyomatékot. és nagyon rossz. miért lehet?
elképzelhető, hogy oltári nagy marhaság amint most mondok, de lehet, hogy összekapcsolható azzal, hogy néha indításkor felvillan abs+kézifék lámpa,ami elvileg gyengusz aksi, és amiatt vagy ez nagyon belemagyarázás?
tanácstalan vagyok.
Üdv!
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15191 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 15:00:20 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.29 vasárnap, 14:56:11
elképzelhető, hogy oltári nagy marhaság amint most mondok, de lehet, hogy összekapcsolható azzal, hogy néha indításkor felvillan abs+kézifék lámpa,ami elvileg gyengusz aksi, és amiatt vagy ez nagyon belemagyarázás?
Szerintem ennek annyi köze lehet hozzá, mint a hamutartócsapágynak, vagy annak, hogy az index belever a karterbe
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15192 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 15:13:07 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.29 vasárnap, 15:00:20
Szerintem ennek annyi köze lehet hozzá, mint a hamutartócsapágynak, vagy annak, hogy az index belever a karterbe
nem mondhatod, hogy nem készítettelek fel rá, hogy lehet hülyeség lesz.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15193 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 15:23:02 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.29 vasárnap, 14:56:11
Volt-e már valakinek olyan érzése, mintha nem húzna úgy az autó mint napokkal vagy hetekkel azelőtt. Hozzáteszem, nincs izzítóvillogás meg turbó tiltás!
Volt, amikor elrepedt egy turbócső. De gondolom 100(00) egyéb dolog is lehet.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15194 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 15:26:56 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.29 vasárnap, 15:13:07
nem mondhatod, hogy nem készítettelek fel rá, hogy lehet hülyeség lesz.
Szerintem a gyenge akkuval nem függ össze, abban a relációban meg pláne nem, hogy hármasban jól húz, 4-5-ben meg nem
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15195 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 15:29:32 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.29 vasárnap, 14:56:11
Mélyen Tisztelt Fórumtársak!
Ma kifejezetten szomorúan vettem észre valamit az autómon, és ehhez kapcsolódna kérdésem.
Volt-e már valakinek olyan érzése, mintha nem húzna úgy az autó mint napokkal vagy hetekkel azelőtt. Hozzáteszem, nincs izzítóvillogás meg turbó tiltás!
Egyedül mentem, üres csomagtartóval. És egyszerűen nem találok magyarázatot.
3-asban még talán azt mondom, hogy na! Ez 130 pacika. Éreztem ugye, hogy présel az ülésbe!
4ben 5ben meg mintha benzines lenne. nem éreztem a nyomatékot. és nagyon rossz. miért lehet?
elképzelhető, hogy oltári nagy marhaság amint most mondok, de lehet, hogy összekapcsolható azzal, hogy néha indításkor felvillan abs+kézifék lámpa,ami elvileg gyengusz aksi, és amiatt vagy ez nagyon belemagyarázás?
tanácstalan vagyok.
Üdv!
jobban kormol, mint előtte??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15196 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 16:20:10 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.29 vasárnap, 14:56:11
Mélyen Tisztelt Fórumtársak!
Ma kifejezetten szomorúan vettem észre valamit az autómon, és ehhez kapcsolódna kérdésem.
Volt-e már valakinek olyan érzése, mintha nem húzna úgy az autó mint napokkal vagy hetekkel azelőtt. Hozzáteszem, nincs izzítóvillogás meg turbó tiltás!
Egyedül mentem, üres csomagtartóval. És egyszerűen nem találok magyarázatot.
3-asban még talán azt mondom, hogy na! Ez 130 pacika. Éreztem ugye, hogy présel az ülésbe!
4ben 5ben meg mintha benzines lenne. nem éreztem a nyomatékot. és nagyon rossz. miért lehet?
elképzelhető, hogy oltári nagy marhaság amint most mondok, de lehet, hogy összekapcsolható azzal, hogy néha indításkor felvillan abs+kézifék lámpa,ami elvileg gyengusz aksi, és amiatt vagy ez nagyon belemagyarázás?
tanácstalan vagyok.
Üdv!
valahol elszelel a nyomás!Méress 1et!
3ikban azért húz,mert az a bitang rettenetes sebesség!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15197 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 16:20:51 »
Idézetet írta: Bali - 2012.01.29 vasárnap, 12:54:01
Megejtettem a szívósor meg egr pucolást és le is dugóztam.Elég a 3mm saválló lemez?Nem fog átégni?
ha vigyázol,akkor nem.csak azt nem tudom,hogy mire vigyázz.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15198 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 16:28:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.29 vasárnap, 15:29:32
jobban kormol, mint előtte??
csak a magam mögött hagyott utat láttam a visszapillantóban. füstöt egyáltalán nem.
Idézetet írta: alf - 2012.01.29 vasárnap, 16:20:10
valahol elszelel a nyomás!Méress 1et!
3ikban azért húz,mert az a bitang rettenetes sebesség!
okés. örök hála a segítségért.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15199 Dátum:
2012.01.29 vasárnap, 23:50:52 »
Kormolhat az autóm ha koszos a MAF senzorom????Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Oldalak:
1
...
297
298
299
300
301
302
303
[
304
]
305
306
307
308
309
310
311
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ