Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:55:25
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
299
300
301
302
303
304
305
[
306
]
307
308
309
310
311
312
313
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14662736 alkalommal)
0 Felhasználó és 190 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15250 Dátum:
2012.01.31 kedd, 04:43:09 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.30 hétfő, 23:53:34
....hivatását tekintve eddig őt tekintem a leghitelesebbnek azok közül, akikkel valaha is beszéltem a témáról.....
Akkor valószínűleg most váltottál a leghitelesebbre, Stealt is képben van rendesen, jobban mint a tartály autós ismerősöd.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15251 Dátum:
2012.01.31 kedd, 07:18:12 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.30 hétfő, 22:47:10
Aha a fordnál is mondták ? Pl. az a szerelő gyerek aki lehet hogy három hónappal azelőtt még a skodri szervizben alakított? A garancia miatt én elég gyakran kényszerülök kötelezőszervizre bevinni a "márkaszervizbe" az autót. Valahogy elég ritkán kapom rajta a szervizt, hogy ugyanaz lenne a személyzet. Végül is 3-4 hónap már nagy idő, megértem én
Ez olyan biztató nem? Kb ennyit is ér a szervizes véleménye. Én TDCi-be senki helyébe nem raknék 2t de mindenki azt csinál amit akar.
Nem jó szervízbe jársz. Én Solymárra járok, ha muszáj, ott ugyanazok az arcok vannak elég sok éve. Anno még hivatalból mászkáltam arrafelé, és akkoriból is emlékszem némelyikre.
Vikről nem is beszélve.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15252 Dátum:
2012.01.31 kedd, 07:18:48 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.30 hétfő, 22:58:02
Akkor minek bele plusz olaj nem értem?
Hogy xar magyar gázolaj ne egye meg idő előtt a CR szivattyút.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15253 Dátum:
2012.01.31 kedd, 07:26:35 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.30 hétfő, 20:05:42
megnyugtatás képpen annyit tennék hozzá Alf írásához,hogy ha a szivattyúd mint nálam rossz lesz az akkor úgy leállítja a kocsit terheléskor és hibát dob rá mint a huzat.Utána lesz gondod a 4 csúőccsal mert azt meg tönkrevágja.Én már tudom.Na akkor csere lesz nminden.
Köszi szépen a választ Alf-nak és Neked is
! Kicsit megnyugodtam azért
Azért lehet, hogy egy üzemanyag rendszeri nyomás checkolásra benézek valahová.... Márkaszervízben érdemes ilyet csináltatni vagy keressek egy szakműhelyt? (A helyi szervízzel nem túl jók a tapasztalataim
)
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15254 Dátum:
2012.01.31 kedd, 08:41:47 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.30 hétfő, 23:14:17
nyitott a lista
Egyelőre várom a 2t előnyeit pl magasabb a lobbanáspontja ... ja ez nem jó mert a 2t 90 fokon lobban az 5W30 meg 230 várj akkor lesz más pl jobb a 2t kinematikai viszkozitása... nem ez se jó mert 40 fokon kb egynlő de 100 fokon már az 5W30 jobb... nem akkor talán az oxidhamuban jobb vagy dpf kimélőbb a 2t? Na ebben sem. Nem baj az a lényeg hogy jó mert mondták
Az 5-30 as olaj soha nem keni az üza rendszert, azt kár hasonlítani...vagy?
Azzal, hogy egy minimális filmréteggel nagyobb kenés van a szivattyúnál és a porlasztók gázolajban működö mozgó alkatrészeinél, azzal bajt nem okozhat , inkább csak csökkenti a kopást és az oxidációt.
Én még a motorfűrészemhez kaptam anno 125ml-es flakonból teszek egy telivel, minden 50 literhez. Ez olyan kis mennyiség, hogy az égést és a lerakódásokat biztosan nem befolyásolja, ráadásul ezek a modern felsőkenők úgy vannak tervezve, hogy elégve ne okozzanak lerakódásokat. Viszont ha már egy minimálissal javítja a kenőképességet, amit biztosan meg tesz, mert ezért van kitalálva, akkor már nyertünk.
A másik dolog meg hogy magyar gázolaj vs. nyugat európai..nem gondolom, hogy bármiben is különbözne, úgy ahogy Te is mondtad...legalábbis én sem vettem észre semmi különbséget.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15255 Dátum:
2012.01.31 kedd, 09:02:34 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.31 kedd, 08:41:47
A másik dolog meg hogy magyar gázolaj vs. nyugat európai..nem gondolom, hogy bármiben is különbözne, úgy ahogy Te is mondtad...legalábbis én sem vettem észre semmi különbséget.
Nekem sajnos kiesik az életteremből az osztrák benzinkutak által nyújtott termékek használata, mert itt nyomorlandban vagyok kénytelen gázolajat taknyolni. De egy svájci krapek éldegél itt a vidéken, aki gyakran jár svájci (spúr) mivoltjából kifolyólag autóval haza. Azt nyilatkozta, hogy kapásból egy literrel többet eszik a batár diesel mercije a magyarországon tankolt retyótól..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15256 Dátum:
2012.01.31 kedd, 09:17:54 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.30 hétfő, 23:38:31
Remélem elégedett vagy az osztrák gázolajjal. Annak végképp örülök hogy nagy valószínűséggel az a család akik kiköltöztek ausztriába "europai viszonylatban véve hulladékot" tankolják így egy hazai export terméket fogyasztanak nagy megelégedésükre csak nem tudnak róla
Na ne legyetek ennyire erőtenek, nyomjatok még vagy négy öt ilyen urban legendet, de komolyan tényleg szórakoztató
Akkor az osztrákok Schwechátnál azokat a nagy hordókat csak díszből tartják?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15257 Dátum:
2012.01.31 kedd, 09:24:54 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.31 kedd, 09:02:34
Nekem sajnos kiesik az életteremből az osztrák benzinkutak által nyújtott termékek használata, mert itt nyomorlandban vagyok kénytelen gázolajat taknyolni. De egy svájci krapek éldegél itt a vidéken, aki gyakran jár svájci (spúr) mivoltjából kifolyólag autóval haza. Azt nyilatkozta, hogy kapásból egy literrel többet eszik a batár diesel mercije a magyarországon tankolt retyótól..
Hát persze, ezzel is csak a felsőbbrendűségét villogtatja...
, hogy feléjük nem csak az emberek különbek, de még az üzemanyag is... Nekem csak az osztrákokról van példám, de ott 10-ből 9 úgy könyveli el kishazánkat, hogy ez még a balkán...a balkáni mentalitással...bár ha jól körülnézünk....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15258 Dátum:
2012.01.31 kedd, 09:27:53 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.31 kedd, 09:24:54
bár ha jól körülnézünk....
akkor tényleg az...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15259 Dátum:
2012.01.31 kedd, 09:32:28 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.31 kedd, 09:24:54
Hát persze, ezzel is csak a felsőbbrendűségét villogtatja...
, hogy feléjük nem csak az emberek különbek, de még az üzemanyag is... Nekem csak az osztrákokról van példám, de ott 10-ből 9 úgy könyveli el kishazánkat, hogy ez még a balkán...a balkáni mentalitással...bár ha jól körülnézünk....
..bár ha jól körülnézünk, igazuk is van
Igen, mindegyik Balkánnak tartja már ezt az övezetet.
Az országúti budi kinézete is csak abban különbözik, hogy ott ráguggolós. De mindegyik ugyanolyan ganés.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15260 Dátum:
2012.01.31 kedd, 10:22:46 »
Én ismerem a balkáni mentalitást, éltem közöttük. Ami nálunk van, az egy kicsit más.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15261 Dátum:
2012.01.31 kedd, 10:27:45 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.01.31 kedd, 04:43:09
Akkor valószínűleg most váltottál a leghitelesebbre, Stealt is képben van rendesen, jobban mint a tartály autós ismerősöd.
Én azt sosem kérdőjeleztem meg, hogy Stealt képben van, mert mindenbizonnyal többet tud tőlem mind a mondeoról magáról, mind az egész autós témáról.
Amúgy szvsz, ez is olyan téma, amire kár is fecsérelni a szót, mivel ami elromolhat, az mindenbizonnyal el is romlik, függetlenül attól, hogy milyen nemzetben tankolunk. És az is lehet, hogy csak placebo hatás, amit úgy éreznek a kintiek, hogy jobban megy tőle, mint az itthonitól.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15262 Dátum:
2012.01.31 kedd, 11:43:02 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.31 kedd, 10:22:46
Én ismerem a balkáni mentalitást, éltem közöttük. Ami nálunk van, az egy kicsit más.
Rosszabb?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15263 Dátum:
2012.01.31 kedd, 11:49:31 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.31 kedd, 10:27:45
Én azt sosem kérdőjeleztem meg, hogy Stealt képben van, mert mindenbizonnyal többet tud tőlem mind a mondeoról magáról, mind az egész autós témáról.
Amúgy szvsz, ez is olyan téma, amire kár is fecsérelni a szót, mivel ami elromolhat, az mindenbizonnyal el is romlik, függetlenül attól, hogy milyen nemzetben tankolunk. És az is lehet, hogy csak placebo hatás, amit úgy éreznek a kintiek, hogy jobban megy tőle, mint az itthonitól.
Én már ezt írtam egyszer de megismétlem OFF diesel németből behozva kint még mentünk vele 170-el hazajöttünk vele itthon tankolva és jobban füstölt visszavették és 140 lett a vége.Azért nem véletlenül a prémium üzemanyagokat kintről hozzák be a cégek ezért nemszáll bele a Lukoil mert olcsóbb akar maradni.Ezt a főnökük mondta.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15264 Dátum:
2012.01.31 kedd, 12:19:10 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.31 kedd, 11:43:02
Rosszabb?
Teljesen más (bár inkább az offban kellene).
Pl a rend igénye is a töredéke. Sokkal több kocsma, étterem van, ott tanyáznak naphosszat.
A porták sem olyan tiszták/rendezettek, mint nálunk. Minden ad hoc műxik. Pl a városban 60-nal szabad menni, de már 65-ért megbüntethet.
Ha akar... büntettek meg olyanért, hogy az izzőkészletben miért csak 1 tompított izzó van, szerintük annyi tartalék kell, ahány izzó az autóban van.
Mondom én, hogy ez egy szabvány készlet, ám ő letojja, ennyi a bünti, fizess.
Szét kell nézni belgrádban, hogy néznek ki a buszok... betört ablak, ragasztószalaggal javítva, vagy a taxis hátsó kipuff dobja szétégve, szól mint a trombita.
A taxi műszaki állapota olyan, hogy inkább gyalog megy az ember. A pályaudvar környéke olyan, hogy a józsefvárosi piac az pláza ahhoz képest. Mindenféle gyanús emberek,
egy bizonyos kisebbség, akik nálunk is vannak, de más, talán még problémásabb kisebbség, valamint a mindenhonnan (akár európát megjárt) kiszorult, a társadalomban helyét nem lelő (nem a saját hibájából) emberek százai. Ugye sok változás volt arrafelé az elmúlt pár évben, és volt, akik nem tudták követni, azaz a peremre szorultak.
Olyan, akinek még az állampolgársága is kérdéses, de papírjai sincsenek.
Nekik mi már nyugat vagyunk.
A Gabóékkal voltunk Ohridban, Makednónia. Majd jöttünk vissza, Bitolán keresztül. Az út átmegy a településen. Amerre a szem ellát, bádogból, sittből, vackokból összeállított bódék, de ezrével. Rendes út csak a főút, a többi tk sártenger. Legelésző lovak, szeméttelep... sajnálom, hogy nem fotóztam le. A legvadabb, legszegényebb mo-i település olyan nekik, mint nekünk a Váczi uccca. Ez a kerváros volt, van egy rendes része, háááát... ott burkolat van, de akkora piszkot, szemetet ritkán lát az ember.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15265 Dátum:
2012.01.31 kedd, 12:26:31 »
Idézetet írta: Angel - 2012.01.31 kedd, 12:19:10
Teljesen más (bár inkább az offban kellene).
Pl a rend igénye is a töredéke. Sokkal több kocsma, étterem van, ott tanyáznak naphosszat.
A porták sem olyan tiszták/rendezettek, mint nálunk. Minden ad hoc műxik. Pl a városban 60-nal szabad menni, de már 65-ért megbüntethet.
Ha akar... büntettek meg olyanért, hogy az izzőkészletben miért csak 1 tompított izzó van, szerintük annyi tartalék kell, ahány izzó az autóban van.
Mondom én, hogy ez egy szabvány készlet, ám ő letojja, ennyi a bünti, fizess.
Szét kell nézni belgrádban, hogy néznek ki a buszok... betört ablak, ragasztószalaggal javítva, vagy a taxis hátsó kipuff dobja szétégve, szól mint a trombita.
A taxi műszaki állapota olyan, hogy inkább gyalog megy az ember. A pályaudvar környéke olyan, hogy a józsefvárosi piac az pláza ahhoz képest. Mindenféle gyanús emberek,
egy bizonyos kisebbség, akik nálunk is vannak, de más, talán még problémásabb kisebbség, valamint a mindenhonnan (akár európát megjárt) kiszorult, a társadalomban helyét nem lelő (nem a saját hibájából) emberek százai. Ugye sok változás volt arrafelé az elmúlt pár évben, és volt, akik nem tudták követni, azaz a peremre szorultak.
Olyan, akinek még az állampolgársága is kérdéses, de papírjai sincsenek.
Nekik mi már nyugat vagyunk.
A Gabóékkal voltunk Ohridban, Makednónia. Majd jöttünk vissza, Bitolán keresztül. Az út átmegy a településen. Amerre a szem ellát, bádogból, sittből, vackokból összeállított bódék, de ezrével. Rendes út csak a főút, a többi tk sártenger. Legelésző lovak, szeméttelep... sajnálom, hogy nem fotóztam le. A legvadabb, legszegényebb mo-i település olyan nekik, mint nekünk a Váczi uccca. Ez a kerváros volt, van egy rendes része, háááát... ott burkolat van, de akkora piszkot, szemetet ritkán lát az ember.
Hát szép.. és ez mind európában..mit művelhetnek a földdel, más még "igényesebb" régiókban
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15266 Dátum:
2012.01.31 kedd, 12:33:13 »
Csak, hogy adjak a tűzre én is
Nekem a saját tapasztalatom az, hogy kevesebbet eszik a kinti nyálból bármelyik autóm.
A 2T-re visszatérve pedig CR-be én nem tenném, de tdi-k be (most mindegy, hogy vw-audi, tddi, vagy akármi) szoktak tenni. Az előnyét/ hátrányát a gyakorlatban kb még senki nem tudta kimutatni, mindenki csak abban bízik, hogy jobb a kenés.
Én nem teszek bele mindenesetre
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15267 Dátum:
2012.01.31 kedd, 12:36:18 »
SziasztoK!
Ezzel én is egyetértek, akár hányszor kint tankoltam, minden esetben jobb a fogyim, viszont én az OMV hálózat egyik hotline-sa vagyok, és tudom, hogy a carrera üzemanyagok (carrera diesel, stb), mind Ausztriából jönnek, és én már 2 éve azzal tankolok, és drágább, de jobb a fogyasztás, és összességében olcsóbb az üzemeltetés, a motornak pedig sokkal jobb.
Meszi
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
HHO generátor
«
Új hozzászólás #15268 Dátum:
2012.01.31 kedd, 12:37:56 »
Sziasztok!
Én ezen erősen goldokozom, kiszámoltam, hogy évi 15e km-nél 1,2 év a megtérülés mai üzemanyag árral kalkulálva. Mi a véleményetek?
http://www.hho-pecs.eu/page.php?8
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: HHO generátor
«
Új hozzászólás #15269 Dátum:
2012.01.31 kedd, 12:54:50 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.01.31 kedd, 12:37:56
Sziasztok!
Én ezen erősen goldokozom, kiszámoltam, hogy évi 15e km-nél 1,2 év a megtérülés mai üzemanyag árral kalkulálva. Mi a véleményetek?
http://www.hho-pecs.eu/page.php?8
Eléggé becsapás-szagú az én véleményem szerint, persze amíg nem látok egyet, ami valóban műxik.
Van erre egy topic a generációfüggetlenben, HHO.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15270 Dátum:
2012.01.31 kedd, 12:58:36 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.01.31 kedd, 12:36:18
SziasztoK!
Ezzel én is egyetértek, akár hányszor kint tankoltam, minden esetben jobb a fogyim, viszont én az OMV hálózat egyik hotline-sa vagyok, és tudom, hogy a carrera üzemanyagok (carrera diesel, stb), mind Ausztriából jönnek, és én már 2 éve azzal tankolok, és drágább, de jobb a fogyasztás, és összességében olcsóbb az üzemeltetés, a motornak pedig sokkal jobb.
Meszi
Akkor nyilván azt is kellene tudnod, hogy nyár óta már nincs carrera, hanem maxx motion van helyette...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15271 Dátum:
2012.01.31 kedd, 13:13:59 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.01.31 kedd, 12:58:36
Akkor nyilván azt is kellene tudnod, hogy nyár óta már nincs carrera, hanem maxx motion van helyette...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15272 Dátum:
2012.01.31 kedd, 13:14:07 »
Csak a neve más, ez is marketing.....
Az üzemagyag ugyan az!
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.01.31 kedd, 12:58:36
Akkor nyilván azt is kellene tudnod, hogy nyár óta már nincs carrera, hanem maxx motion van helyette...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.31 kedd, 13:21:53 írta Meszike007
»
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15273 Dátum:
2012.01.31 kedd, 13:16:52 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.01.31 kedd, 13:14:07
Csak a neve más, ez is marketing.....
Az üzemagyak ugyan az!
üzemanyag, üzemagyag, üzemagyak is marketing?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15274 Dátum:
2012.01.31 kedd, 13:29:29 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.01.31 kedd, 13:14:07
Csak a neve más, ez is marketing.....
Az üzemagyag ugyan az!
ilyenkor nem integetni érdemes, hanem ezt
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15275 Dátum:
2012.01.31 kedd, 14:32:46 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.01.31 kedd, 11:43:02
Rosszabb?
Nem. Csak más. Nagyon.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15276 Dátum:
2012.01.31 kedd, 14:34:36 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.31 kedd, 11:49:31
Én már ezt írtam egyszer de megismétlem OFF diesel németből behozva kint még mentünk vele 170-el hazajöttünk vele itthon tankolva és jobban füstölt visszavették és 140 lett a vége.Azért nem véletlenül a prémium üzemanyagokat kintről hozzák be a cégek ezért nemszáll bele a Lukoil mert olcsóbb akar maradni.Ezt a főnökük mondta.
Nekem anno a Skoda Felicia 1.9D-m alig akart 130 fölé menni magyar üzemanyaggal. Azután majdnem üres tankra német gázolaj, és 140-nél úgy kellett visszavenni a gázból, mert még ment volna tovább. Ja, és a nagyobb tempó ellenére sem fogyaztott többet.
Mostanában a Mondeoval azért nincs összehasonlításai alapom, mert sosem tankolok .hu.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15277 Dátum:
2012.01.31 kedd, 14:36:33 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.01.31 kedd, 12:33:13
Csak, hogy adjak a tűzre én is
Nekem a saját tapasztalatom az, hogy kevesebbet eszik a kinti nyálból bármelyik autóm.
A 2T-re visszatérve pedig CR-be én nem tenném, de tdi-k be (most mindegy, hogy vw-audi, tddi, vagy akármi) szoktak tenni. Az előnyét/ hátrányát a gyakorlatban kb még senki nem tudta kimutatni, mindenki csak abban bízik, hogy jobb a kenés.
Én nem teszek bele mindenesetre
Papp Csabi azt mondta, hogy ártani biztos nem fog, de többet nem nyilatkozott róla.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15278 Dátum:
2012.01.31 kedd, 14:38:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.01.31 kedd, 14:34:36
Nekem anno a Skoda Felicia 1.9D-m alig akart 130 fölé menni magyar üzemanyaggal. Azután majdnem üres tankra német gázolaj, és 140-nél úgy kellett visszavenni a gázból, mert még ment volna tovább. Ja, és a nagyobb tempó ellenére sem fogyaztott többet.
Mostanában a Mondeoval azért nincs összehasonlításai alapom, mert sosem tankolok .hu.
AndyA
de fura, hogy ékezetekkel írsz
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15279 Dátum:
2012.01.31 kedd, 15:05:26 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.30 hétfő, 23:53:34
elégedett nem tudok lenni az osztrák gázolajjal, mert még nem volt szerencsém tankolni habsburgiában.
arra meg kíváncsi lennék, hogy osztrákok mióta vásárolnak tőlünk üzemanyagot?
hozzátenném még, hogy szomszédom jelenleg kizárólag gázolajat szállít egy maszek cégnek, azelőtt 10en valahány évig volt tartálykocsis a MOL-nál. ő is erősen bírálta a magyar minőséget, és kérlek szépen, ha egy tartálykocsis nem tudja, hogy áll a széna gázolajilag, akkor senki.
hivatását tekintve eddig őt tekintem a leghitelesebbnek azok közül, akikkel valaha is beszéltem a témáról.
amúgy értem én az iróniát, csak hidegen hagy.
Elég régóta, mert egy eurocentért megizélnék a saját anyjukat. Mi megrendelésre dolgozunk (itthon elsősorban a MOL-nak) A múlt héten véletlenül néhány osztrák telephelyen voltam amire megrendelést kaptunk. Mi dolgozunk bárkinek aki rendel tőlünk akár külföldre is. Mivel lényegesen olcsobban dolgozunk mint az osztrákok ezért dolgozunk kinnt is. A MOL-nak van néhány telephelye van ausztriában. Egy magyarországi telephely csak álmodhat arról a forgalomról ami kinti telephelyeikre jellemző, ezekre uszályon vagy vasuton viszik ki az anyagot és tartálykocsin terítetenek, nagyon sokat.
Azt engedd meg nekem hogy ne egy tartálykocsi sofőrt tarsak a legprecizebb információforrásnak.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15280 Dátum:
2012.01.31 kedd, 15:11:23 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.01.31 kedd, 09:17:54
Akkor az osztrákok Schwechátnál azokat a nagy hordókat csak díszből tartják?
Az OMV-nek is van kúthálózata magyarországon, a MOL-nak miért ne lehetne kinnt? Főleg ha hatékonyabban tud előállítani így olcsobban. Így vannak telephelyek Bécs melet vagy Linzben, Grazban és még másutt is. A nagyker nagyon megy pont a labancok árézékenysége miatt de vannak saját kutak is.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15281 Dátum:
2012.01.31 kedd, 16:31:25 »
Sziasztok!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy mennyibe kerülne kb, ha meg akarnám csináltatni azt a fránya búgó hosszbordásszijat!? Mármint irtátok, hogy van valami szabadonfutó, generátorszijcsapágyas megoldás is, amitől állitolag tovább birja a szij! De vajon tényleg, szóval van akinek már hosszu ideje be van szerelve és még mindig szépen müködik vagy csak elméleti még a dolog!? Illetve mennyibe kerülne megcsinálni, van-e itt olyan, aki meg tudja csinálni és garanciát is válllal a minőségre!? Köszi!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15282 Dátum:
2012.01.31 kedd, 16:33:20 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.01.31 kedd, 16:31:25
Sziasztok!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy mennyibe kerülne kb, ha meg akarnám csináltatni azt a fránya búgó hosszbordásszijat!? Mármint irtátok, hogy van valami szabadonfutó, generátorszijcsapágyas megoldás is, amitől állitolag tovább birja a szij! De vajon tényleg, szóval van akinek már hosszu ideje be van szerelve és még mindig szépen müködik vagy csak elméleti még a dolog!? Illetve mennyibe kerülne megcsinálni, van-e itt olyan, aki meg tudja csinálni és garanciát is válllal a minőségre!? Köszi!
A gyári szett kb 3e km-t bír, szóval annál bármi többet bír.
Van erre külön topic, és keresd Relhist-et.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15283 Dátum:
2012.01.31 kedd, 16:39:00 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.31 kedd, 14:38:21
de fura, hogy ékezetekkel írsz
Teli lett az összes hocipőm, hogy amerre járok, annyiféle a billentyűzet, úgyhogy most inkább rászoktattam magam mindenhol a magyar kiosztásra. Egyedül a céges gép német levelezése a kivétel, mert bár lehet magyar kiosztás alól is ß-t meg ä-Ä-t írni, de azt egyszerűbb a németről.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15284 Dátum:
2012.01.31 kedd, 16:39:45 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.01.31 kedd, 16:31:25
Sziasztok!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy mennyibe kerülne kb, ha meg akarnám csináltatni azt a fránya búgó hosszbordásszijat!? Mármint irtátok, hogy van valami szabadonfutó, generátorszijcsapágyas megoldás is, amitől állitolag tovább birja a szij! De vajon tényleg, szóval van akinek már hosszu ideje be van szerelve és még mindig szépen müködik vagy csak elméleti még a dolog!? Illetve mennyibe kerülne megcsinálni, van-e itt olyan, aki meg tudja csinálni és garanciát is válllal a minőségre!? Köszi!
Nekem ez van fent már 1,5éve, cirka 27ezer km-et mentem vele, de nem cseréltem a rendszer többi részét, és szerintem az én rendszerem berreg.
Tehát ha a szabadonfutót felteszed, lehet hogy érdemes lenne a feszítőt is kicserélni, vagy megokosítani (
ITT
és
ITT
) hogy tovább halk maradjon.
Pesten Vik megcsinálja Neked, megbízható, és dolgozik maszekban is.
Amúgy az Auto Fort-ban dolgozik a Könyves Kálmán körúton...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15285 Dátum:
2012.01.31 kedd, 16:42:24 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.01.31 kedd, 16:31:25
Sziasztok!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy mennyibe kerülne kb, ha meg akarnám csináltatni azt a fránya búgó hosszbordásszijat!? Mármint irtátok, hogy van valami szabadonfutó, generátorszijcsapágyas megoldás is, amitől állitolag tovább birja a szij! De vajon tényleg, szóval van akinek már hosszu ideje be van szerelve és még mindig szépen müködik vagy csak elméleti még a dolog!? Illetve mennyibe kerülne megcsinálni, van-e itt olyan, aki meg tudja csinálni és garanciát is válllal a minőségre!? Köszi!
Találsz leírást a szabadonfutósításról, nem nagyon bonyolult, inkább kicsit melós. Másik leírás, hogy a görgőt milyen csapágyra tudod egyből lecserélni. Harmadik leírás, ami a fórumban volt nemrég, hogy hogyan tudod a feszítőt magát kicserélni.
Szabadonfutó tizenezer, de majd Relhist megmondja. Golyóscsapágy a görgő helyett pár ezer, és ha feszítőt is kell cserélned, na az a sok. Azt olyan 30-35 ezer körül találsz legolcsóbban, vagy eBay-ről 70 font + posta körül Angliából.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15286 Dátum:
2012.01.31 kedd, 16:42:59 »
Idézetet írta: takiatti - 2012.01.31 kedd, 16:39:45
Nekem ez van fent már 1,5éve, cirka 27ezer km-et mentem vele, de nem cseréltem a rendszer többi részét, és szerintem az én rendszerem berreg.
Tehát ha a szabadonfutót felteszed, lehet hogy érdemes lenne a feszítőt is kicserélni, vagy megokosítani (
ITT
és
ITT
) hogy tovább halk maradjon.
Pesten Vik megcsinálja Neked, megbízható, és dolgozik maszekban is.
Amúgy az Auto Fort-ban dolgozik a Könyves Kálmán körúton...
Engem nem is igazán a bugás zavar, inkább az, hogy irták, hogy megadja magát hamar! De vajon milyen hamar és mikor!? Nem akarok nagy bajt, csak mert egy szij ***! De azért az is fura, hogy 3ezer kilométerenként kellene cserélni egy közel 100ezer forintos szettet, ha a fötengely szijtárcsát is számolom! :S
Ez a Vik srác csinálta Neked? Mennyibe került az átalakitása a generátornak!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15287 Dátum:
2012.01.31 kedd, 16:48:03 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.01.31 kedd, 16:42:59
Engem nem is igazán a bugás zavar, inkább az, hogy irták, hogy megadja magát hamar! De vajon milyen hamar és mikor!? Nem akarok nagy bajt, csak mert egy szij ***! De azért az is fura, hogy 3ezer kilométerenként kellene cserélni egy közel 100ezer forintos szettet, ha a fötengely szijtárcsát is számolom! :S
Ez a Vik srác csinálta Neked? Mennyibe került az átalakitása a generátornak!?
Hát akik cserélték a feszítőt a többi sz@rsággal együtt, azok azt mondták, hogy 5-8ezer km után ugyanúgy berregett. (szabadonfutó nélkül)
Aki feltette a szabadonfutót és cserélte a rendszert is azokat nem tudom, de Alf biztos tud konkrétummal szolgálni!
Igen, nekem Vik csinálta, de sok mindennel együtt. (első tárcsák, betétek cseréje, első lámpa szétszedése, hogy elvigyem foncsoroztatni, aztán összerakása, első ajtók beállítása, tükörbehajtás, stb...)
Nála volt két-három napig a kocsi és cakk pakk 20ezer munkadíjat kért el azt hiszem...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.31 kedd, 16:50:52 írta takiatti
»
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15288 Dátum:
2012.01.31 kedd, 18:46:51 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.31 kedd, 15:05:26
Elég régóta, mert egy eurocentért megizélnék a saját anyjukat. Mi megrendelésre dolgozunk (itthon elsősorban a MOL-nak) A múlt héten véletlenül néhány osztrák telephelyen voltam amire megrendelést kaptunk. Mi dolgozunk bárkinek aki rendel tőlünk akár külföldre is. Mivel lényegesen olcsobban dolgozunk mint az osztrákok ezért dolgozunk kinnt is. A MOL-nak van néhány telephelye van ausztriában. Egy magyarországi telephely csak álmodhat arról a forgalomról ami kinti telephelyeikre jellemző, ezekre uszályon vagy vasuton viszik ki az anyagot és tartálykocsin terítetenek, nagyon sokat.
Azt engedd meg nekem hogy ne egy tartálykocsi sofőrt tarsak a legprecizebb információforrásnak.
Értem én. Csak azt akartam kifejteni az előbb, hogy ebben a témában az ismeretségi körömben ő áll legközelebb az egészhez, így ha valami kis kulissza titkot szeretnék megtudni, akkor őt kérdezem. Ha ismernélek személyesen, akkor egyértelműen téged keresnélek fel előbb, mert amint látom, te még jobban a dolgok mögé látsz.
Ha bármivel megbántottalak elnézésedet kérem.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
peeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15289 Dátum:
2012.01.31 kedd, 20:19:37 »
sziasztok! kérdésem lenne 2.0 tdci nél találkozott-e már valaki azzal a hibajelenséggel,hogy nem melegszik fel a motor üzemhőmérsékletre? se télen se nyáron. kb 70 foknál megáll a mutató.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15290 Dátum:
2012.01.31 kedd, 20:21:00 »
Idézetet írta: peeti - 2012.01.31 kedd, 20:19:37
sziasztok! kérdésem lenne 2.0 tdci nél találkozott-e már valaki azzal a hibajelenséggel,hogy nem melegszik fel a motor üzemhőmérsékletre? se télen se nyáron. kb 70 foknál megáll a mutató.
Persze, többen találkoztak már ezzel! Termosztátokat kell cserélni
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
peeti
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15291 Dátum:
2012.01.31 kedd, 20:21:58 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.31 kedd, 20:21:00
Persze, többen találkoztak már ezzel! Termosztátokat kell cserélni
köszönöm a villámgyors választ!
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15292 Dátum:
2012.01.31 kedd, 20:29:19 »
Sziasztok.Olvasgatom a hozzászólásokat és úgy érzem nekem konkrét dolgokat tudok az osztrák és a magyar dieselről.
Nos akkor én dolgoztam Százhalombattán kb 1-évet és dolgoztam schwechatban kb 2és1/2-évet.A két finomító egy és ugyan az.Minden ugyan az csak a schwechati össze van zsúfolva.Az elő állítási technológia ugyan az.De az adalékok na abban van a titok és az örökös karban tartásokon.Otthol csak azt cserélik amit muszáj de a sógóroknál azt is ki kell cserélni aminek lejárt az ideje.Gondolok csövekre szűrőkre.
A osztrák gázolajból sem eszik kevesebbet az autóm.Én minden hétvégén itt tankolok de nem múlt el az első indításkor történő rángatás és füstölés mint a ki költözött családnak(az előző lapon olvastam).A porlasztó csúcs probléma itt is megvan igaz nem olyan sűrűn mint nálunk.
Ami valós az omv diesel idekint jobb minőségű.
És van MOL is bizony csak nem sok.És sok oszták rendszámú MOL-os tartálykocsi jött az OMV-hez tölteni ugyan úgy mint nálunk.Meg veszi a sima dieselt és utána a saját adalékát bele rakja.
Hát én ennyit tudok mondani.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15293 Dátum:
2012.01.31 kedd, 20:40:48 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.01.31 kedd, 20:29:19
Sziasztok.Olvasgatom a hozzászólásokat és úgy érzem nekem konkrét dolgokat tudok az osztrák és a magyar dieselről.
Nos akkor én dolgoztam Százhalombattán kb 1-évet és dolgoztam schwechatban kb 2és1/2-évet.A két finomító egy és ugyan az.Minden ugyan az csak a schwechati össze van zsúfolva.Az elő állítási technológia ugyan az.De az adalékok na abban van a titok és az örökös karban tartásokon.Otthol csak azt cserélik amit muszáj de a sógóroknál azt is ki kell cserélni aminek lejárt az ideje.Gondolok csövekre szűrőkre.
A osztrák gázolajból sem eszik kevesebbet az autóm.Én minden hétvégén itt tankolok de nem múlt el az első indításkor történő rángatás és füstölés mint a ki költözött családnak(az előző lapon olvastam).A porlasztó csúcs probléma itt is megvan igaz nem olyan sűrűn mint nálunk.
Ami valós az omv diesel idekint jobb minőségű.
És van MOL is bizony csak nem sok.És sok oszták rendszámú MOL-os tartálykocsi jött az OMV-hez tölteni ugyan úgy mint nálunk.Meg veszi a sima dieselt és utána a saját adalékát bele rakja.
Hát én ennyit tudok mondani.
Eddig ez a legautentikusabb.
Köszönjük.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15294 Dátum:
2012.01.31 kedd, 20:44:41 »
Sziasztok!
Reggel ahidegben mikor járatom egy kicsit hullámzik az alapjárat,olyan mintha tul hamar venné visza az alapra.
Ez minek az előjele lehet?nem vészesen csak engem bánt 1 kicsit:(" MKIII"
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.31 kedd, 20:53:09 írta csapo geza
»
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15295 Dátum:
2012.01.31 kedd, 20:48:49 »
Idézetet írta: csapo geza - 2012.01.31 kedd, 20:44:41
Sziasztok!
Reggel ahidegben mikor járatom egy kicsit hullámzik az alapjárat,olyan mintha tul hamar venné visza az alapra.
Ez minek az előjele lehet?nem vészesen csak engem bánt 1 kicsit:(
Ha bemelegszik abba marad? Akkor Ki kell takarítani a MAF senzort vagy lassan illik izzítógyertyát cserélni.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15296 Dátum:
2012.01.31 kedd, 20:52:27 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.01.31 kedd, 20:29:19
Sziasztok.Olvasgatom a hozzászólásokat és úgy érzem nekem konkrét dolgokat tudok az osztrák és a magyar dieselről.
Nos akkor én dolgoztam Százhalombattán kb 1-évet és dolgoztam schwechatban kb 2és1/2-évet.A két finomító egy és ugyan az.Minden ugyan az csak a schwechati össze van zsúfolva.Az elő állítási technológia ugyan az.De az adalékok na abban van a titok és az örökös karban tartásokon.Otthol csak azt cserélik amit muszáj de a sógóroknál azt is ki kell cserélni aminek lejárt az ideje.Gondolok csövekre szűrőkre.
A osztrák gázolajból sem eszik kevesebbet az autóm.Én minden hétvégén itt tankolok de nem múlt el az első indításkor történő rángatás és füstölés mint a ki költözött családnak(az előző lapon olvastam).A porlasztó csúcs probléma itt is megvan igaz nem olyan sűrűn mint nálunk.
Ami valós az omv diesel idekint jobb minőségű.
És van MOL is bizony csak nem sok.És sok oszták rendszámú MOL-os tartálykocsi jött az OMV-hez tölteni ugyan úgy mint nálunk.Meg veszi a sima dieselt és utána a saját adalékát bele rakja.
Hát én ennyit tudok mondani.
Én ma teletöltöttem a mondeot,és véletlenül ott volt a shell kamion,hát mondom most már megkérdezem mi ebből az igazság,meglepő a választ kaptam:nincs semmi különbség a két gázolaj között, ők is egyszer itt egyszer ott tankolnak:Azt mondta a sofőr hogy csak Mende- monda az egész.különben egy osztrák sem tankolna nálunk.Mondott mást is nagyon érdekes,de inkább az üzem anyag topicba van ennek szerintem a helye úgy gondolom
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15297 Dátum:
2012.01.31 kedd, 20:55:00 »
Jóóóóó.Irány a topik
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.31 kedd, 20:52:27
Én ma teletöltöttem a mondeot,és véletlenül ott volt a shell kamion,hát mondom most már megkérdezem mi ebből az igazság,meglepő a választ kaptam:nincs semmi különbség a két gázolaj között, ők is egyszer itt egyszer ott tankolnak:Azt mondta a sofőr hogy csak Mende- monda az egész.különben egy osztrák sem tankolna nálunk.Mondott mást is nagyon érdekes,de inkább az üzem anyag topicba van ennek szerintem a helye úgy gondolom
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15298 Dátum:
2012.01.31 kedd, 20:57:59 »
Idézetet írta: csapo geza - 2012.01.31 kedd, 20:44:41
Sziasztok!
Reggel ahidegben mikor járatom egy kicsit hullámzik az alapjárat,olyan mintha tul hamar venné visza az alapra.
Ez minek az előjele lehet?nem vészesen csak engem bánt 1 kicsit:(" MKIII"
Amikor járatom ilyen hidegben akkor eleinte nekem is majdnem 1000 az alapjárat, és amikor ez kezd visszaesni akkor nem egyenletes hanem finoman 1000 és 800közt mozog!
Én is azt mondom, hogy inkább izzítót illene cserélni (nekem is) mint akármi más előjele legyen!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15299 Dátum:
2012.01.31 kedd, 21:04:10 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.31 kedd, 20:48:49
Ha bemelegszik abba marad? Akkor Ki kell takarítani a MAF senzort vagy lassan illik izzítógyertyát cserélni.
Igen kb 1percig csinálja,hétvégén akkor MAF tisztitás:)
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
Oldalak:
1
...
299
300
301
302
303
304
305
[
306
]
307
308
309
310
311
312
313
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ