Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:12:10
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
298
299
300
301
302
303
304
[
305
]
306
307
308
309
310
311
312
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14661263 alkalommal)
0 Felhasználó és 133 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15200 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 00:29:59 »
Idézetet írta: balko - 2012.01.29 vasárnap, 23:50:52
Kormolhat az autóm ha koszos a MAF senzorom????Üdv
Hát... nem valószínű. Inkább akkor, ha lyukas a cső (már azokon a lyukakon felül, amik viszont kellenek - ugyi a csőben eleve vannak lyukak).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15201 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 10:50:27 »
Sziasztok,
Tavaly nyáron tettem szert egy 2006-os Mondeo-ra. Azóta belement 20 e km.
Az alábbi jelenségek zavaróak, kíváncsi volnék a tapasztalt tulajdonosok véleményére.
- Erős gázadásnál nagyon fekete füst, csúnyán kormol
- Kicsit késő gázreakció
- autópálya 6-osban konstans gáznál 120-130-nál rángat (főleg emelkedőn) további gázadásra a rángatás megszűnik de akkor gyorsul és füstöl
- hideg motornál kicsi sípoló hang, ami a melegedés után megszűnik (turbócső szemrevételezésre ép)
- A fogyasztás kicsit emelkedik (nyáron eljártam 6 alatt most 7 körül van)
- Hibakód nincs (legalábbis a nem túl megbízható Formidable szoftver és E-bay es F-Super olvasó kombival)
Előre is köszönöm!
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15202 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 10:57:57 »
Idézetet írta: molbar - 2012.01.30 hétfő, 10:50:27
Sziasztok,
Tavaly nyáron tettem szert egy 2006-os Mondeo-ra. Azóta belement 20 e km.
Az alábbi jelenségek zavaróak, kíváncsi volnék a tapasztalt tulajdonosok véleményére.
- Erős gázadásnál nagyon fekete füst, csúnyán kormol
- Kicsit késő gázreakció
- autópálya 6-osban konstans gáznál 120-130-nál rángat (főleg emelkedőn) további gázadásra a rángatás megszűnik de akkor gyorsul és füstöl
- hideg motornál kicsi sípoló hang, ami a melegedés után megszűnik (turbócső szemrevételezésre ép)
- A fogyasztás kicsit emelkedik (nyáron eljártam 6 alatt most 7 körül van)
- Hibakód nincs (legalábbis a nem túl megbízható Formidable szoftver és E-bay es F-Super olvasó kombival)
Előre is köszönöm!
A nagy füstölés lehet turbócső repedés miatt,vagy mert az EGR lekormolódott,akkor EGR-t le kell venni és a szívósorral együtt megpucolni
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15203 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 11:13:27 »
Szia!
első körben EGR szelep pucolás (dugózni nálad már csak időszakos hibakódtörléssel lehetséges), közben végigtapogatni még egyszer minden turbócsövet, hogy olajos-e. Ha ez se volt megoldás mindenre, meg kell nézni a turbót, akad-e. És legvégül, ha már minden lehetőség kifújt, a porlasztókat megpoharazni.. (nyilván a rángatózás nem emiatt van).
Idézetet írta: molbar - 2012.01.30 hétfő, 10:50:27
Sziasztok,
Tavaly nyáron tettem szert egy 2006-os Mondeo-ra. Azóta belement 20 e km.
Az alábbi jelenségek zavaróak, kíváncsi volnék a tapasztalt tulajdonosok véleményére.
- Erős gázadásnál nagyon fekete füst, csúnyán kormol
- Kicsit késő gázreakció
- autópálya 6-osban konstans gáznál 120-130-nál rángat (főleg emelkedőn) további gázadásra a rángatás megszűnik de akkor gyorsul és füstöl
- hideg motornál kicsi sípoló hang, ami a melegedés után megszűnik (turbócső szemrevételezésre ép)
- A fogyasztás kicsit emelkedik (nyáron eljártam 6 alatt most 7 körül van)
- Hibakód nincs (legalábbis a nem túl megbízható Formidable szoftver és E-bay es F-Super olvasó kombival)
Előre is köszönöm!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15204 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 12:08:17 »
Idézetet írta: molbar - 2012.01.30 hétfő, 10:50:27
Sziasztok,
Tavaly nyáron tettem szert egy 2006-os Mondeo-ra. Azóta belement 20 e km.
Az alábbi jelenségek zavaróak, kíváncsi volnék a tapasztalt tulajdonosok véleményére.
- Erős gázadásnál nagyon fekete füst, csúnyán kormol
- Kicsit késő gázreakció
- autópálya 6-osban konstans gáznál 120-130-nál rángat (főleg emelkedőn) további gázadásra a rángatás megszűnik de akkor gyorsul és füstöl
- hideg motornál kicsi sípoló hang, ami a melegedés után megszűnik (turbócső szemrevételezésre ép)
- A fogyasztás kicsit emelkedik (nyáron eljártam 6 alatt most 7 körül van)
- Hibakód nincs (legalábbis a nem túl megbízható Formidable szoftver és E-bay es F-Super olvasó kombival)
Előre is köszönöm!
Ezek egyértelműen az elégtelen légfelesleg jelei. Ez lehet MAF koszolódás, töltőlevegő rendszerben lévő szakadás, koszos EGR szelep/szívósor, repedt/tömítetlen szívósor miatt.
A rángatás miatt egyértelmű az EGR/szívósor koszolódás. A tisztítással párhuzamosan érdemes megnézni a töltőlevegő rendszert is, nincs-e szakadás rajta.
Érdemes még előtte-utána töltőlevegő nyomást méretni terhelés alatt, hogy lásd a változást.
A hideg motornál sípolás lehet turbó is, többünknek sípol. Meg lehet nézni a kopottságát: ha leveszed a szívócsövet róla és megforgatod, megmozgatod, hidegen 1-2 fordulat után akadásmentesen kell forognia, de nem kell túl lazán futnia. Tengelyirányban nem lehet holtjátéka, sugárirányban minimáls holtjáték megengedett.
Érdemes lehet esetleg a füst oldalt kitisztíttatni.
A fordmidable jó, csak nem tud logolni, így csak kétemberes módban lehet megnézni, hogy hogyan változik a MAP érték, ha 3-ban 1200-tól lepadlózod. Ha jó a töltőlevegő rendsze, 2000-es fordulatnál már rendesen kell tölteni a turbónak, 2500-nál 250kPa kell legyen a töltőnyomás (100kpa légköri + 150kP (1,5bar) töltés)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15205 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 14:07:21 »
Az előbb próbáltam megnézni a turbócsöveket hátha van rajta repedés vagy látok esetleg valamit. Nem nagyon láttam, és ugye mondtátok,hogy hallgatózzak hátha hallok sziszegést.
Ugye fordulat emel, tart, emel, tart, visszább, tart, emel. Közbe fater jelez stopp. Füst jön a turbóból.
Az meg mitől lehet?
Hozzányúlni meg ugye nem merek, még a takarólemezéhez se, mert a turbó az nem játék. Guruljak a szerelőhöz?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15206 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 15:53:35 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.30 hétfő, 14:07:21
Az előbb próbáltam megnézni a turbócsöveket hátha van rajta repedés vagy látok esetleg valamit. Nem nagyon láttam, és ugye mondtátok,hogy hallgatózzak hátha hallok sziszegést.
Ugye fordulat emel, tart, emel, tart, visszább, tart, emel. Közbe fater jelez stopp. Füst jön a turbóból.
Az meg mitől lehet?
Hozzányúlni meg ugye nem merek, még a takarólemezéhez se, mert a turbó az nem játék. Guruljak a szerelőhöz?
vegyétek le a hővédő lemezt, tartja 2db anya, meg 2db csavar, az egyik hátul. utána nézzétek meg, hogy honnan füstöl
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15207 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 16:46:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.01.30 hétfő, 15:53:35
vegyétek le a hővédő lemezt, tartja 2db anya, meg 2db csavar, az egyik hátul. utána nézzétek meg, hogy honnan füstöl
oksa holnap rápróbálok, de amint láttam az utastér felőlit nem lesz egyszerű. de csak megoldom.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15208 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 16:55:25 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.30 hétfő, 16:46:58
oksa holnap rápróbálok, de amint láttam az utastér felőlit nem lesz egyszerű. de csak megoldom.
valószínűleg kormolódás miatt füstöl, mert a leszűkült keresztmetszeten nem megy át a gáz. Ez okozhat lomha, elégtelen töltést a turbónál.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15209 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 17:00:15 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.30 hétfő, 12:08:17
Ezek egyértelműen az elégtelen légfelesleg jelei. Ez lehet MAF koszolódás, töltőlevegő rendszerben lévő szakadás, koszos EGR szelep/szívósor, repedt/tömítetlen szívósor miatt.
A rángatás miatt egyértelmű az EGR/szívósor koszolódás. A tisztítással párhuzamosan érdemes megnézni a töltőlevegő rendszert is, nincs-e szakadás rajta.
Érdemes még előtte-utána töltőlevegő nyomást méretni terhelés alatt, hogy lásd a változást.
A hideg motornál sípolás lehet turbó is, többünknek sípol. Meg lehet nézni a kopottságát: ha leveszed a szívócsövet róla és megforgatod, megmozgatod, hidegen 1-2 fordulat után akadásmentesen kell forognia, de nem kell túl lazán futnia. Tengelyirányban nem lehet holtjátéka, sugárirányban minimáls holtjáték megengedett.
Érdemes lehet esetleg a füst oldalt kitisztíttatni.
A fordmidable jó, csak nem tud logolni, így csak kétemberes módban lehet megnézni, hogy hogyan változik a MAP érték, ha 3-ban 1200-tól lepadlózod. Ha jó a töltőlevegő rendsze, 2000-es fordulatnál már rendesen kell tölteni a turbónak, 2500-nál 250kPa kell legyen a töltőnyomás (100kpa légköri + 150kP (1,5bar) töltés)
Köszi a tippeket, ha kicsit melegebb lesz kitakarítom...
A nyomást meg megnézzük, keresek hozzá asszisztenst a j1-be
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15210 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 17:03:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.30 hétfő, 16:55:25
valószínűleg kormolódás miatt füstöl, mert a leszűkült keresztmetszeten nem megy át a gáz. Ez okozhat lomha, elégtelen töltést a turbónál.
akkor legalább fény derülne mindkét problémámra.
köszi a helpet.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15211 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 17:09:44 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.30 hétfő, 14:07:21
Az előbb próbáltam megnézni a turbócsöveket hátha van rajta repedés vagy látok esetleg valamit. Nem nagyon láttam, és ugye mondtátok,hogy hallgatózzak hátha hallok sziszegést.
Ugye fordulat emel, tart, emel, tart, visszább, tart, emel. Közbe fater jelez stopp. Füst jön a turbóból.
Az meg mitől lehet?
Hozzányúlni meg ugye nem merek, még a takarólemezéhez se, mert a turbó az nem játék. Guruljak a szerelőhöz?
Már a többiek akkor elmondták mi lesz a problem, de azért elmondom hogyha a turbócső repedt ki akkor azt hallod
lehúzod az ablakot menet közben és 3.ban 1500-nál nyomsz egy padlót és ha ki van repedve olyan hangja lesz mint egy porszívónak!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15212 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 18:02:23 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.30 hétfő, 17:09:44
Már a többiek akkor elmondták mi lesz a problem, de azért elmondom hogyha a turbócső repedt ki akkor azt hallod
lehúzod az ablakot menet közben és 3.ban 1500-nál nyomsz egy padlót és ha ki van repedve olyan hangja lesz mint egy porszívónak!
akkor ezek szerint vagy hozzászoktam, vagy nincs kirepedve.
mindenesetre kösz a segítséget.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15213 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 19:32:39 »
Sziasztok Mondeosok!
A következő problémában szeretnék tanácsot kérni tőletek: a hétvégén jött el az ideje, hogy lecseréljem a GO szűrőt a kocsiban. Gondoltam most kipróbálom a tejfölöspohár-tesztet, mert eddig még nem próbáltam. Sajnos, a szűrő tartalmát kiöntve némi fémes, mágnesre reagáló üledéket találtam
http://kepfeltoltes.hu/view/120130/20120129314_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120130/20120129319_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tudom a képek nem túl jók... A darabkák kinézetre inkább hasonlítanak koromszemcsékre, mint fűrészelés utáni fémreszelékre, de a mágnes sajnos "fogta" őket....
Légyszíves adjatok tanácsot, most mihez kezdjek a Mondival?! Egyébként az autó teljesen jó (MÉG). Megy ahogy kell, nem füsöl - nem rángat semmilyen ford.szám tartományban, semmi panaszom rá.
Szerintetek kezdjek el spórolni egy új üa.szivattyúra; vagy tankoláskor ezekután adjak a GO-hoz az emlegetett Stihl adalékból a következő GO szűrő cseréjéig - hogy jobb kenése legyen az üa.szivattyúnak - aztán majd meglátom, hogy lesz-e még fémes hordalék? Vagy nem érdemes várni? Mit gondoltok, egyáltalán az üzemanyag szivattyúból származhat ez a fémreszelék?
Köszönöm szépen a segítségeteket előre is!
Üdv, Gábor
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15214 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 19:41:59 »
Idézetet írta: Gabee - 2012.01.30 hétfő, 19:32:39
Sziasztok Mondeosok!
A következő problémában szeretnék tanácsot kérni tőletek: a hétvégén jött el az ideje, hogy lecseréljem a GO szűrőt a kocsiban. Gondoltam most kipróbálom a tejfölöspohár-tesztet, mert eddig még nem próbáltam. Sajnos, a szűrő tartalmát kiöntve némi fémes, mágnesre reagáló üledéket találtam
http://kepfeltoltes.hu/view/120130/20120129314_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120130/20120129319_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tudom a képek nem túl jók... A darabkák kinézetre inkább hasonlítanak koromszemcsékre, mint fűrészelés utáni fémreszelékre, de a mágnes sajnos "fogta" őket....
Légyszíves adjatok tanácsot, most mihez kezdjek a Mondival?! Egyébként az autó teljesen jó (MÉG). Megy ahogy kell, nem füsöl - nem rángat semmilyen ford.szám tartományban, semmi panaszom rá.
Szerintetek kezdjek el spórolni egy új üa.szivattyúra; vagy tankoláskor ezekután adjak a GO-hoz az emlegetett Stihl adalékból a következő GO szűrő cseréjéig - hogy jobb kenése legyen az üa.szivattyúnak - aztán majd meglátom, hogy lesz-e még fémes hordalék? Vagy nem érdemes várni? Mit gondoltok, egyáltalán az üzemanyag szivattyúból származhat ez a fémreszelék?
Köszönöm szépen a segítségeteket előre is!
Üdv, Gábor
amíg jól működik az autód,addig szerintem semmit ne csinálj.Belekerülhetett pl a tankerautóból is fémes szennyződés,vagy akár az üzemanyagkút tartályából is.
Ha azzal jöttél volna,hogy van 4 rossz csúcsod,és ezt találtad,akkor kellene idegeskedj.Addig max cserélj üzemanyagszűrőt 10-20e km-ként.....
Hogy megnyugodj,méress üzemanyagrendszeri nyomást,és esetleg visszafolyást a csúcsokon,azzal lehet következtetni a rendszer állapotára.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15215 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 19:58:50 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.30 hétfő, 18:02:23
akkor ezek szerint vagy hozzászoktam, vagy nincs kirepedve.
mindenesetre kösz a segítséget.
kerestél olajpárát meg ha kivan repedve tapasztalat rendesen van olaj a környékén.A csöveket rendesen megkell nyomkodni és megforgatni mert nekem belül volt kirepedve és nagyon nehezen lehetett észrevenni.Azért nyomáson könnyebb észrevenni mert akkor tágulnak a csövek a nyomástól.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15216 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 20:05:42 »
Idézetet írta: Gabee - 2012.01.30 hétfő, 19:32:39
Sziasztok Mondeosok!
A következő problémában szeretnék tanácsot kérni tőletek: a hétvégén jött el az ideje, hogy lecseréljem a GO szűrőt a kocsiban. Gondoltam most kipróbálom a tejfölöspohár-tesztet, mert eddig még nem próbáltam. Sajnos, a szűrő tartalmát kiöntve némi fémes, mágnesre reagáló üledéket találtam
http://kepfeltoltes.hu/view/120130/20120129314_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/120130/20120129319_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Tudom a képek nem túl jók... A darabkák kinézetre inkább hasonlítanak koromszemcsékre, mint fűrészelés utáni fémreszelékre, de a mágnes sajnos "fogta" őket....
Légyszíves adjatok tanácsot, most mihez kezdjek a Mondival?! Egyébként az autó teljesen jó (MÉG). Megy ahogy kell, nem füsöl - nem rángat semmilyen ford.szám tartományban, semmi panaszom rá.
Szerintetek kezdjek el spórolni egy új üa.szivattyúra; vagy tankoláskor ezekután adjak a GO-hoz az emlegetett Stihl adalékból a következő GO szűrő cseréjéig - hogy jobb kenése legyen az üa.szivattyúnak - aztán majd meglátom, hogy lesz-e még fémes hordalék? Vagy nem érdemes várni? Mit gondoltok, egyáltalán az üzemanyag szivattyúból származhat ez a fémreszelék?
Köszönöm szépen a segítségeteket előre is!
Üdv, Gábor
megnyugtatás képpen annyit tennék hozzá Alf írásához,hogy ha a szivattyúd mint nálam rossz lesz az akkor úgy leállítja a kocsit terheléskor és hibát dob rá mint a huzat.Utána lesz gondod a 4 csúőccsal mert azt meg tönkrevágja.Én már tudom.Na akkor csere lesz nminden.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15217 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 20:13:41 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.30 hétfő, 19:58:50
kerestél olajpárát meg ha kivan repedve tapasztalat rendesen van olaj a környékén.A csöveket rendesen megkell nyomkodni és megforgatni mert nekem belül volt kirepedve és nagyon nehezen lehetett észrevenni.Azért nyomáson könnyebb észrevenni mert akkor tágulnak a csövek a nyomástól.
nem nagyon találtam a csöveken semmi. ameddig ellátott a szemem meg a kezem a szomszédos alkatrészek között addig tisztának láttam éreztem midnenhol.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15218 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 21:21:28 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.01.30 hétfő, 19:58:50
kerestél olajpárát meg ha kivan repedve tapasztalat rendesen van olaj a környékén.A csöveket rendesen megkell nyomkodni és megforgatni mert nekem belül volt kirepedve és nagyon nehezen lehetett észrevenni.Azért nyomáson könnyebb észrevenni mert akkor tágulnak a csövek a nyomástól.
ilyen hidegben teljesem merevek a csövek, alig lehet nyomkodni
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15219 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 21:34:42 »
Stíl olajat használt valaki adalékként a go-ba? Nekem megint olyan tünetek vannak mint amikor tisztítót tettem bele. 1800 körül eléggé kopog hidegen. Ugyanott tankolok mindig.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15220 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 21:45:27 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.30 hétfő, 21:34:42
Stíl olajat használt valaki adalékként a go-ba? Nekem megint olyan tünetek vannak mint amikor tisztítót tettem bele. 1800 körül eléggé kopog hidegen. Ugyanott tankolok mindig.
időnként egy kis 2t-t adok neki. szerintem szépen ketyeg tőle.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15221 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 21:52:18 »
Idézetet írta: GiN - 2012.01.30 hétfő, 21:45:27
időnként egy kis 2t-t adok neki. szerintem szépen ketyeg tőle.
Remélem csak vicceltek,Minek kell ilyen baromságokat bele önteni nyomorult autóba?
??
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15222 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 21:55:44 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.30 hétfő, 21:52:18
Remélem csak vicceltek,Minek kell ilyen baromságokat bele önteni nyomorult autóba?
??
Mert jó a gázolaj
Kérdezz meg 1 adagolóst/porlasztóst
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15223 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 22:01:52 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.30 hétfő, 21:55:44
Mert jó a gázolaj
Kérdezz meg 1 adagolóst/porlasztóst
Mert az feljavítja a gázolajat? Nekem is cseréltek pcsucsot a mondeoba tavaly szeptemberben, de én semmit nem öntök hozzá csak a shell gázolajat használok immár 15-éve mind a három autómba.
Ui
Igaz egyszer már szükségböl tankoltam független kúton kocka gázolajat.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.01.30 hétfő, 22:04:51 írta Huszár Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15224 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 22:15:36 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.30 hétfő, 21:55:44
Mert jó a gázolaj
Kérdezz meg 1 adagolóst/porlasztóst
Miért mert szerinted egy adagolosnak van laborja amiből megtudja mondnai, hogy melyik gázolaj a jó vagy sem? Ugyan.
Ha ennyire xar itthon a gázolaj akkor nekünk az asszony TDCi-jének miért nincs még mindig baja 280ekm-nél se?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15225 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 22:24:35 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.30 hétfő, 22:15:36
Miért mert szerinted egy adagolosnak van laborja amiből megtudja mondnai, hogy melyik gázolaj a jó vagy sem? Ugyan.
Ha ennyire xar itthon a gázolaj akkor nekünk az asszony TDCi-jének miért nincs még mindig baja 280ekm-nél se?
Forgalmas kutat kell választani shell vagy omv
Ui nekem is a boxiba 300000 ezer van és még minden gyári, más téma,hogy a szerelö azt mondta hogy illene már izzítógyertyát cserélni mert még a gyári van bent.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15226 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 22:35:07 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.30 hétfő, 22:24:35
Forgalmas kutat kell választani shell vagy omv
Ui nekem is a boxiba 300000 ezer van és még minden gyári, más téma,hogy a szerelö azt mondta hogy illene már izzítógyertyát cserélni mert még a gyári van bent.
Válság van, szegény szerelőnek is élni kellene valaki(k)ből
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15227 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 22:39:50 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.30 hétfő, 22:15:36
Miért mert szerinted egy adagolosnak van laborja amiből megtudja mondnai, hogy melyik gázolaj a jó vagy sem? Ugyan.
Ha ennyire xar itthon a gázolaj akkor nekünk az asszony TDCi-jének miért nincs még mindig baja 280ekm-nél se?
Nem csak nekem mondták, h 2t olajjal sokat lehet hosszabbítani az élettartamon, nem csak fordnál. Csak tudják mitől megy tönkre 1 alkatrész. Örülj neki, h még mindig jó!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15228 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 22:40:16 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.30 hétfő, 22:35:07
Válság van, szegény szerelőnek is élni kellene valaki(k)ből
Ebben nagy igazság van , csakhogy súlyos százezrekről lehet szó ami fájó lehet.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15229 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 22:46:09 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.30 hétfő, 22:35:07
Válság van, szegény szerelőnek is élni kellene valaki(k)ből
Miért tenné tönkre az olaj?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15230 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 22:47:10 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.30 hétfő, 22:39:50
Nem csak nekem mondták, h 2t olajjal sokat lehet hosszabbítani az élettartamon, nem csak fordnál. Csak tudják mitől megy tönkre 1 alkatrész. Örülj neki, h még mindig jó!
Aha a fordnál is mondták ? Pl. az a szerelő gyerek aki lehet hogy három hónappal azelőtt még a skodri szervizben alakított? A garancia miatt én elég gyakran kényszerülök kötelezőszervizre bevinni a "márkaszervizbe" az autót. Valahogy elég ritkán kapom rajta a szervizt, hogy ugyanaz lenne a személyzet. Végül is 3-4 hónap már nagy idő, megértem én
Ez olyan biztató nem? Kb ennyit is ér a szervizes véleménye. Én TDCi-be senki helyébe nem raknék 2t de mindenki azt csinál amit akar.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15231 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 22:53:09 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.30 hétfő, 22:46:09
Miért tenné tönkre az olaj?
Odavaló?? De hát, ha úgy érzed hogy használ neki akkor használd
UI.olyat már én is hallottam hogy a Mol botond vissza állítja a kompresziót:
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15232 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 22:55:16 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.30 hétfő, 22:53:09
Odavaló?? De hát, ha úgy érzed hogy használ neki akkor használd
UI.olyat már én is hallottam hogy a Mol botond vissza állítja a kompresziót:
Az azért kicsit más dolog
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15233 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 22:58:02 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.30 hétfő, 22:55:16
Az azért kicsit más dolog
Akkor minek bele plusz olaj nem értem?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
czyla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15234 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 22:58:47 »
Ha megkérdezhetem, milyen arányban teszi bele a Shell 2T-t aki használja (tele tankba mennyit)? Én is hallottam már fordos szerelőtől, hogy kenés szempontjából hasznos.
Naplózva
2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI ZEN EGR OFF
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15235 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 23:03:49 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.30 hétfő, 22:55:16
Az azért kicsit más dolog
No akkor te biztos egy tribiologus lehetsz ha ennyire biztos vagy a dolgodban. Akkor ha megtennéd ha kérhetnélek, hogy elmagyaráznád nekem mert nem értem, hogy miért kell egy kétütemű Otto motorba való olajat egy CR dizelbe haználni? Ezt nekem mint laikusnak megtennéd?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15236 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 23:05:28 »
Idézetet írta: czyla - 2012.01.30 hétfő, 22:58:47
Ha megkérdezhetem, milyen arányban teszi bele a Shell 2T-t aki használja (tele tankba mennyit)? Én is hallottam már fordos szerelőtől, hogy kenés szempontjából hasznos.
Ne tegyél bele, csak a válság miatt mondták, h megéljen a szerviz.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15237 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 23:06:56 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.30 hétfő, 23:03:49
No akkor te biztos egy tribiologus lehetsz ha ennyire biztos vagy a dolgodban. Akkor ha megtennéd ha kérhetnélek, hogy elmagyaráznád nekem mert nem értem, hogy miért kell egy kétütemű Otto motorba való olajat egy CR dizelbe haználni? Ezt nekem mint laikusnak megtennéd?
Fel iratkozhatom én is ?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15238 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 23:14:17 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.30 hétfő, 23:06:56
Fel iratkozhatom én is ?
nyitott a lista
Egyelőre várom a 2t előnyeit pl magasabb a lobbanáspontja ... ja ez nem jó mert a 2t 90 fokon lobban az 5W30 meg 230 várj akkor lesz más pl jobb a 2t kinematikai viszkozitása... nem ez se jó mert 40 fokon kb egynlő de 100 fokon már az 5W30 jobb... nem akkor talán az oxidhamuban jobb vagy dpf kimélőbb a 2t? Na ebben sem. Nem baj az a lényeg hogy jó mert mondták
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15239 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 23:17:18 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.01.30 hétfő, 22:58:02
Akkor minek bele plusz olaj nem értem?
A nagynyomású szivattyút és a porlasztót is a gázolaj keni. A nem megfelelő kenés miatt hajlamosabb a spénesedésre a szivattyú.
Állítólag a hazai gázolaj kenési tulajdonságai elmaradnak a nyugati országokban kaphatóétól (más szabvány és előírások).
Ezt hivatottak orvosolni a 2T olaj/meg hasonlók kis koncentrációban a gázolajhoz keverve.
Én nem tudom hogy ez mennyire helytálló, én így hallottam. Én nem használok semmilyen adalékot, a kocsi nagyrészt OMV-t, néha Shell-t
vagy Mol-t kap. 335 ezer van a gyári üzemanyagrendszerben, és a reggeli indításnál történő egyszeri szürke pamacsot, és a kicsit egyenletlen
alapjáratot leszámítva nem érződik, hogy ilyen öregek. De gondolom olyan is van, aki adagolja mellé a cuccot, és már sokat kibírt neki.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15240 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 23:21:53 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.01.30 hétfő, 23:17:18
A nagynyomású szivattyút és a porlasztót is a gázolaj keni. A nem megfelelő kenés miatt hajlamosabb a spénesedésre a szivattyú.
Állítólag a hazai gázolaj kenési tulajdonságai elmaradnak a nyugati országokban kaphatóétól (más szabvány és előírások).
Ezt hivatottak orvosolni a 2T olaj/meg hasonlók kis koncentrációban a gázolajhoz keverve.
Én nem tudom hogy ez mennyire helytálló, én így hallottam. Én nem használok semmilyen adalékot, a kocsi nagyrészt OMV-t, néha Shell-t
vagy Mol-t kap. 335 ezer van a gyári üzemanyagrendszerben, és a reggeli indításnál történő egyszeri szürke pamacsot, és a kicsit egyenletlen
alapjáratot leszámítva nem érződik, hogy ilyen öregek. De gondolom olyan is van, aki adagolja mellé a cuccot, és már sokat kibírt neki.
azért a 335 nem semmi
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15241 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 23:24:37 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.01.30 hétfő, 23:17:18
A nagynyomású szivattyút és a porlasztót is a gázolaj keni. A nem megfelelő kenés miatt hajlamosabb a spénesedésre a szivattyú.
Állítólag a hazai gázolaj kenési tulajdonságai elmaradnak a nyugati országokban kaphatóétól (más szabvány és előírások).
Orbitális baromság. Tudod te mekkora export van gázolajbol pl az osztrákokhoz?
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15242 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 23:27:06 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.30 hétfő, 22:15:36
Miért mert szerinted egy adagolosnak van laborja amiből megtudja mondnai, hogy melyik gázolaj a jó vagy sem? Ugyan.
Ha ennyire xar itthon a gázolaj akkor nekünk az asszony TDCi-jének miért nincs még mindig baja 280ekm-nél se?
minden autó máshogy van hajtva. más km-eknél jön elő.
egyik szerelőnél akinél volt egy ideig a vasam mondta, hogy egy család hordott hozzá két mk3-as mondeot. és mindegyiknél porlasztósnak tűnt a dolog.
majd nem sokra diag után kiköltöztek ausztriába, és a probléma lám-lám nem jött tovább.
köztudott dolog, hogy a magyar nafta európai viszonylatban véve nagyon hulladék. és mégis elkérnek érte annyit, amennyit franciao.-ban.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15243 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 23:27:16 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.30 hétfő, 23:24:37
Orbitális baromság. Tudod te mekkora export van gázolajbol pl az osztrákokhoz?
Akkor mindenki mindent rosszul tud.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15244 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 23:31:11 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.30 hétfő, 23:24:37
Orbitális baromság. Tudod te mekkora export van gázolajbol pl az osztrákokhoz?
Nem látom értelmét annak, hogy egy olyan véleményt, amit nem osztok, megpróbáljak megvédeni előtted.
Az általam idézett kérdezőnek akartam elmagyarázni, hogy mi a(z egyik) elgondolás amögött, hogy olajat töltenek
a gázolajhoz.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15245 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 23:33:26 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.01.30 hétfő, 23:27:16
Akkor mindenki mindent rosszul tud.
Engem meg lehet győzni, csak mondjál tényeket. Sajnos engem elég negativan befolyásolnak azok a számok amiket látok néha.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15246 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 23:38:31 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.30 hétfő, 23:27:06
minden autó máshogy van hajtva. más km-eknél jön elő.
egyik szerelőnél akinél volt egy ideig a vasam mondta, hogy egy család hordott hozzá két mk3-as mondeot. és mindegyiknél porlasztósnak tűnt a dolog.
majd nem sokra diag után kiköltöztek ausztriába, és a probléma lám-lám nem jött tovább.
köztudott dolog, hogy a magyar nafta európai viszonylatban véve nagyon hulladék. és mégis elkérnek érte annyit, amennyit franciao.-ban.
Remélem elégedett vagy az osztrák gázolajjal. Annak végképp örülök hogy nagy valószínűséggel az a család akik kiköltöztek ausztriába "europai viszonylatban véve hulladékot" tankolják így egy hazai export terméket fogyasztanak nagy megelégedésükre csak nem tudnak róla
Na ne legyetek ennyire erőtenek, nyomjatok még vagy négy öt ilyen urban legendet, de komolyan tényleg szórakoztató
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15247 Dátum:
2012.01.30 hétfő, 23:53:34 »
Idézetet írta: stealt - 2012.01.30 hétfő, 23:38:31
Remélem elégedett vagy az osztrák gázolajjal. Annak végképp örülök hogy nagy valószínűséggel az a család akik kiköltöztek ausztriába "europai viszonylatban véve hulladékot" tankolják így egy hazai export terméket fogyasztanak nagy megelégedésükre csak nem tudnak róla
Na ne legyetek ennyire erőtenek, nyomjatok még vagy négy öt ilyen urban legendet, de komolyan tényleg szórakoztató
elégedett nem tudok lenni az osztrák gázolajjal, mert még nem volt szerencsém tankolni habsburgiában.
arra meg kíváncsi lennék, hogy osztrákok mióta vásárolnak tőlünk üzemanyagot?
hozzátenném még, hogy szomszédom jelenleg kizárólag gázolajat szállít egy maszek cégnek, azelőtt 10en valahány évig volt tartálykocsis a MOL-nál. ő is erősen bírálta a magyar minőséget, és kérlek szépen, ha egy tartálykocsis nem tudja, hogy áll a széna gázolajilag, akkor senki.
hivatását tekintve eddig őt tekintem a leghitelesebbnek azok közül, akikkel valaha is beszéltem a témáról.
amúgy értem én az iróniát, csak hidegen hagy.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15248 Dátum:
2012.01.31 kedd, 01:14:34 »
Idézetet írta: zolas - 2012.01.30 hétfő, 23:27:06
minden autó máshogy van hajtva. más km-eknél jön elő.
egyik szerelőnél akinél volt egy ideig a vasam mondta, hogy egy család hordott hozzá két mk3-as mondeot. és mindegyiknél porlasztósnak tűnt a dolog.
majd nem sokra diag után kiköltöztek ausztriába, és a probléma lám-lám nem jött tovább.
köztudott dolog, hogy a magyar nafta európai viszonylatban véve nagyon hulladék. és mégis elkérnek érte annyit, amennyit franciao.-ban.
én a múltkor tankoltam osztrák cuccot, de érzetre nem volt jobb. A hangja sem volt más. Ahogy átjöttem a határon a fogyi is visszament, még osztrák gázolajjal is. Ez meg azért volt, mert az osztrák pályán a 100 az 100, a 130 meg 130, míg itthon a 130=145 és a 90-es országút meg 110.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15249 Dátum:
2012.01.31 kedd, 04:40:28 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.01.31 kedd, 01:14:34
én a múltkor tankoltam osztrák cuccot, de érzetre nem volt jobb. A hangja sem volt más. Ahogy átjöttem a határon a fogyi is visszament, még osztrák gázolajjal is. Ez meg azért volt, mert az osztrák pályán a 100 az 100, a 130 meg 130, míg itthon a 130=145 és a 90-es országút meg 110.
Nem azéé! Itthon jobban tapad az út!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
298
299
300
301
302
303
304
[
305
]
306
307
308
309
310
311
312
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ