Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:48:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 299 300 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 312 313 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14662497 alkalommal)
0 Felhasználó és 203 vendég van a témában
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15250 Dátum: 2012.01.31 kedd, 04:43:09 »

....hivatását tekintve eddig őt tekintem a leghitelesebbnek azok közül, akikkel valaha is beszéltem a témáról.....

Akkor valószínűleg most váltottál a leghitelesebbre, Stealt is képben van rendesen, jobban mint a tartály autós ismerősöd.  integet2
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15251 Dátum: 2012.01.31 kedd, 07:18:12 »

Aha a fordnál is mondták ? Pl. az a  szerelő gyerek aki lehet hogy három hónappal azelőtt még a skodri szervizben alakított?  A garancia miatt én elég gyakran kényszerülök kötelezőszervizre bevinni a "márkaszervizbe" az autót. Valahogy elég ritkán kapom rajta a szervizt, hogy ugyanaz lenne a személyzet. Végül is 3-4 hónap már nagy idő, megértem én   Undecided Ez olyan biztató nem? Kb ennyit is ér a szervizes véleménye. Én TDCi-be senki helyébe nem raknék 2t de mindenki azt csinál amit akar.  wave

Nem jó szervízbe jársz. Én Solymárra járok, ha muszáj, ott ugyanazok az arcok vannak elég sok éve. Anno még hivatalból mászkáltam arrafelé, és akkoriból is emlékszem némelyikre.

Vikről nem is beszélve. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15252 Dátum: 2012.01.31 kedd, 07:18:48 »

Akkor minek bele plusz olaj nem értem?

Hogy xar magyar gázolaj ne egye meg idő előtt a CR szivattyút.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #15253 Dátum: 2012.01.31 kedd, 07:26:35 »

megnyugtatás képpen annyit tennék hozzá Alf írásához,hogy ha a szivattyúd mint nálam rossz lesz az akkor úgy leállítja a kocsit terheléskor és hibát dob rá mint a huzat.Utána lesz gondod a 4 csúőccsal mert azt meg tönkrevágja.Én már tudom.Na akkor csere lesz nminden.

Köszi szépen a választ Alf-nak és Neked is worship! Kicsit megnyugodtam azért  wave
Azért lehet, hogy egy üzemanyag rendszeri nyomás checkolásra benézek valahová.... Márkaszervízben érdemes ilyet csináltatni vagy keressek egy szakműhelyt? (A helyi szervízzel nem túl jók a tapasztalataim gun)
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15254 Dátum: 2012.01.31 kedd, 08:41:47 »

nyitott  a lista  Wink
Egyelőre várom a 2t előnyeit pl magasabb a lobbanáspontja ... ja ez nem jó mert a 2t 90 fokon lobban az 5W30 meg 230 várj akkor lesz más pl  jobb a 2t   kinematikai viszkozitása... nem ez se jó mert 40 fokon kb egynlő de 100 fokon már az 5W30 jobb...  nem akkor talán az oxidhamuban jobb vagy dpf kimélőbb a 2t? Na  ebben sem. Nem baj az a lényeg hogy jó mert mondták  Undecided
Az 5-30 as olaj soha nem keni az üza rendszert, azt kár hasonlítani...vagy?
 Azzal, hogy egy minimális filmréteggel nagyobb kenés van a szivattyúnál és a porlasztók gázolajban működö mozgó alkatrészeinél, azzal bajt nem okozhat , inkább csak csökkenti a kopást és az oxidációt.
Én még a motorfűrészemhez kaptam anno 125ml-es flakonból teszek egy telivel, minden 50 literhez. Ez olyan kis mennyiség, hogy az égést és a lerakódásokat biztosan nem befolyásolja, ráadásul ezek a modern felsőkenők úgy vannak tervezve, hogy elégve ne okozzanak lerakódásokat. Viszont ha már egy minimálissal javítja a kenőképességet, amit biztosan meg tesz, mert ezért van kitalálva, akkor már nyertünk.
A másik dolog meg hogy magyar gázolaj vs. nyugat európai..nem gondolom, hogy bármiben is különbözne, úgy ahogy Te is mondtad...legalábbis én sem vettem észre semmi különbséget.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15255 Dátum: 2012.01.31 kedd, 09:02:34 »

A másik dolog meg hogy magyar gázolaj vs. nyugat európai..nem gondolom, hogy bármiben is különbözne, úgy ahogy Te is mondtad...legalábbis én sem vettem észre semmi különbséget.
Nekem sajnos kiesik az életteremből az osztrák benzinkutak által nyújtott termékek használata, mert itt nyomorlandban vagyok kénytelen gázolajat taknyolni. De egy svájci krapek éldegél itt a vidéken, aki gyakran jár svájci (spúr) mivoltjából kifolyólag autóval haza. Azt nyilatkozta, hogy kapásból egy literrel többet eszik a batár diesel mercije a magyarországon tankolt retyótól..   Roll Eyes  Shocked wow1
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15256 Dátum: 2012.01.31 kedd, 09:17:54 »

Remélem elégedett vagy az osztrák gázolajjal. Annak végképp örülök hogy nagy valószínűséggel az a család akik kiköltöztek ausztriába "europai viszonylatban véve hulladékot" tankolják így  egy hazai export terméket fogyasztanak nagy megelégedésükre csak nem tudnak róla Wink

Na ne legyetek ennyire erőtenek, nyomjatok még vagy négy öt ilyen urban legendet, de komolyan tényleg szórakoztató  wave

Akkor az osztrákok Schwechátnál azokat a nagy hordókat csak díszből tartják?  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15257 Dátum: 2012.01.31 kedd, 09:24:54 »

Nekem sajnos kiesik az életteremből az osztrák benzinkutak által nyújtott termékek használata, mert itt nyomorlandban vagyok kénytelen gázolajat taknyolni. De egy svájci krapek éldegél itt a vidéken, aki gyakran jár svájci (spúr) mivoltjából kifolyólag autóval haza. Azt nyilatkozta, hogy kapásból egy literrel többet eszik a batár diesel mercije a magyarországon tankolt retyótól..   Roll Eyes  Shocked wow1
Hát persze, ezzel is csak a felsőbbrendűségét villogtatja... vigyor3, hogy feléjük nem csak az emberek különbek, de még az üzemanyag is... Nekem csak az osztrákokról van példám, de ott 10-ből 9 úgy könyveli el kishazánkat, hogy ez még a balkán...a balkáni mentalitással...bár ha jól körülnézünk.... Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15258 Dátum: 2012.01.31 kedd, 09:27:53 »

bár ha jól körülnézünk.... Roll Eyes

akkor tényleg az...
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15259 Dátum: 2012.01.31 kedd, 09:32:28 »

Hát persze, ezzel is csak a felsőbbrendűségét villogtatja... vigyor3, hogy feléjük nem csak az emberek különbek, de még az üzemanyag is... Nekem csak az osztrákokról van példám, de ott 10-ből 9 úgy könyveli el kishazánkat, hogy ez még a balkán...a balkáni mentalitással...bár ha jól körülnézünk.... Roll Eyes
..bár ha jól körülnézünk, igazuk is van Cheesy
Igen, mindegyik Balkánnak tartja már ezt az övezetet.
Az országúti budi kinézete is csak abban különbözik, hogy ott ráguggolós. De mindegyik ugyanolyan ganés.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15260 Dátum: 2012.01.31 kedd, 10:22:46 »

Én ismerem a balkáni mentalitást, éltem közöttük. Ami nálunk van, az egy kicsit más.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15261 Dátum: 2012.01.31 kedd, 10:27:45 »

Akkor valószínűleg most váltottál a leghitelesebbre, Stealt is képben van rendesen, jobban mint a tartály autós ismerősöd.  integet2

Én azt sosem kérdőjeleztem meg, hogy Stealt képben van, mert mindenbizonnyal többet tud tőlem mind a mondeoról magáról, mind az egész autós témáról.

Amúgy szvsz, ez is olyan téma, amire kár is fecsérelni a szót, mivel ami elromolhat, az mindenbizonnyal el is romlik, függetlenül attól, hogy milyen nemzetben tankolunk. És az is lehet, hogy csak placebo hatás, amit úgy éreznek a kintiek, hogy jobban megy tőle, mint az itthonitól. integet2
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15262 Dátum: 2012.01.31 kedd, 11:43:02 »

Én ismerem a balkáni mentalitást, éltem közöttük. Ami nálunk van, az egy kicsit más.
Rosszabb?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15263 Dátum: 2012.01.31 kedd, 11:49:31 »

Én azt sosem kérdőjeleztem meg, hogy Stealt képben van, mert mindenbizonnyal többet tud tőlem mind a mondeoról magáról, mind az egész autós témáról.

Amúgy szvsz, ez is olyan téma, amire kár is fecsérelni a szót, mivel ami elromolhat, az mindenbizonnyal el is romlik, függetlenül attól, hogy milyen nemzetben tankolunk. És az is lehet, hogy csak placebo hatás, amit úgy éreznek a kintiek, hogy jobban megy tőle, mint az itthonitól. integet2
Én már ezt írtam egyszer de megismétlem OFF diesel németből behozva kint még mentünk vele 170-el hazajöttünk vele itthon tankolva és jobban füstölt visszavették és 140 lett a vége.Azért nem véletlenül a prémium üzemanyagokat kintről hozzák be a cégek ezért nemszáll bele a Lukoil mert olcsóbb akar maradni.Ezt a főnökük mondta.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15264 Dátum: 2012.01.31 kedd, 12:19:10 »

Rosszabb?

Teljesen más (bár inkább az offban kellene).
Pl a rend igénye is a töredéke. Sokkal több kocsma, étterem van, ott tanyáznak naphosszat.
A porták sem olyan tiszták/rendezettek, mint nálunk. Minden ad hoc műxik. Pl a városban 60-nal szabad menni, de már 65-ért megbüntethet.
Ha akar... büntettek meg olyanért, hogy az izzőkészletben miért csak 1 tompított izzó van, szerintük annyi tartalék kell, ahány izzó az autóban van.
Mondom én, hogy ez egy szabvány készlet, ám ő letojja, ennyi a bünti, fizess.
Szét kell nézni belgrádban, hogy néznek ki a buszok... betört ablak, ragasztószalaggal javítva, vagy a taxis hátsó kipuff dobja szétégve, szól mint a trombita.
A taxi műszaki állapota olyan, hogy inkább gyalog megy az ember. A pályaudvar környéke olyan, hogy a józsefvárosi piac az pláza ahhoz képest. Mindenféle gyanús emberek,
egy bizonyos kisebbség, akik nálunk is vannak, de más, talán még problémásabb kisebbség, valamint a mindenhonnan (akár európát megjárt) kiszorult, a társadalomban helyét nem lelő (nem a saját hibájából) emberek százai. Ugye sok változás volt arrafelé az elmúlt pár évben, és volt, akik nem tudták követni, azaz a peremre szorultak.
Olyan, akinek még az állampolgársága is kérdéses, de papírjai sincsenek.
Nekik mi már nyugat vagyunk.
A Gabóékkal voltunk Ohridban, Makednónia. Majd jöttünk vissza, Bitolán keresztül. Az út átmegy a településen. Amerre a szem ellát, bádogból, sittből, vackokból összeállított bódék, de ezrével. Rendes út csak a főút, a többi tk sártenger. Legelésző lovak, szeméttelep... sajnálom, hogy nem fotóztam le. A legvadabb, legszegényebb mo-i település olyan nekik, mint nekünk a Váczi uccca. Ez a kerváros volt, van egy rendes része, háááát... ott burkolat van, de akkora piszkot, szemetet ritkán lát az ember.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15265 Dátum: 2012.01.31 kedd, 12:26:31 »

Teljesen más (bár inkább az offban kellene).
Pl a rend igénye is a töredéke. Sokkal több kocsma, étterem van, ott tanyáznak naphosszat.
A porták sem olyan tiszták/rendezettek, mint nálunk. Minden ad hoc műxik. Pl a városban 60-nal szabad menni, de már 65-ért megbüntethet.
Ha akar... büntettek meg olyanért, hogy az izzőkészletben miért csak 1 tompított izzó van, szerintük annyi tartalék kell, ahány izzó az autóban van.
Mondom én, hogy ez egy szabvány készlet, ám ő letojja, ennyi a bünti, fizess.
Szét kell nézni belgrádban, hogy néznek ki a buszok... betört ablak, ragasztószalaggal javítva, vagy a taxis hátsó kipuff dobja szétégve, szól mint a trombita.
A taxi műszaki állapota olyan, hogy inkább gyalog megy az ember. A pályaudvar környéke olyan, hogy a józsefvárosi piac az pláza ahhoz képest. Mindenféle gyanús emberek,
egy bizonyos kisebbség, akik nálunk is vannak, de más, talán még problémásabb kisebbség, valamint a mindenhonnan (akár európát megjárt) kiszorult, a társadalomban helyét nem lelő (nem a saját hibájából) emberek százai. Ugye sok változás volt arrafelé az elmúlt pár évben, és volt, akik nem tudták követni, azaz a peremre szorultak.
Olyan, akinek még az állampolgársága is kérdéses, de papírjai sincsenek.
Nekik mi már nyugat vagyunk.
A Gabóékkal voltunk Ohridban, Makednónia. Majd jöttünk vissza, Bitolán keresztül. Az út átmegy a településen. Amerre a szem ellát, bádogból, sittből, vackokból összeállított bódék, de ezrével. Rendes út csak a főút, a többi tk sártenger. Legelésző lovak, szeméttelep... sajnálom, hogy nem fotóztam le. A legvadabb, legszegényebb mo-i település olyan nekik, mint nekünk a Váczi uccca. Ez a kerváros volt, van egy rendes része, háááát... ott burkolat van, de akkora piszkot, szemetet ritkán lát az ember.
Hát szép.. és ez mind európában..mit művelhetnek a földdel, más még "igényesebb" régiókban  szomoru1
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #15266 Dátum: 2012.01.31 kedd, 12:33:13 »

Csak, hogy adjak a tűzre én is  eplus2

Nekem a saját tapasztalatom az, hogy kevesebbet eszik a kinti nyálból bármelyik autóm.

A 2T-re visszatérve pedig CR-be én nem tenném, de tdi-k be (most mindegy, hogy vw-audi, tddi, vagy akármi) szoktak tenni. Az előnyét/ hátrányát a gyakorlatban kb még senki nem tudta kimutatni, mindenki csak abban bízik, hogy jobb a kenés.

Én nem teszek bele mindenesetre Wink
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15267 Dátum: 2012.01.31 kedd, 12:36:18 »

SziasztoK!

Ezzel én is egyetértek, akár hányszor kint tankoltam, minden esetben jobb a fogyim, viszont én az OMV hálózat egyik hotline-sa vagyok, és tudom, hogy a carrera üzemanyagok (carrera diesel, stb), mind Ausztriából jönnek, és én már 2 éve azzal tankolok, és drágább, de jobb a fogyasztás, és összességében olcsóbb az üzemeltetés, a motornak pedig sokkal jobb.

Meszi
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15268 Dátum: 2012.01.31 kedd, 12:37:56 »

Sziasztok!

Én ezen erősen goldokozom, kiszámoltam, hogy évi 15e km-nél 1,2 év a megtérülés mai üzemanyag árral kalkulálva. Mi a véleményetek?

http://www.hho-pecs.eu/page.php?8
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15269 Dátum: 2012.01.31 kedd, 12:54:50 »

Sziasztok!

Én ezen erősen goldokozom, kiszámoltam, hogy évi 15e km-nél 1,2 év a megtérülés mai üzemanyag árral kalkulálva. Mi a véleményetek?

http://www.hho-pecs.eu/page.php?8

Eléggé becsapás-szagú az én véleményem szerint, persze amíg nem látok egyet, ami valóban műxik.
Van erre egy topic a generációfüggetlenben, HHO.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15270 Dátum: 2012.01.31 kedd, 12:58:36 »

SziasztoK!

Ezzel én is egyetértek, akár hányszor kint tankoltam, minden esetben jobb a fogyim, viszont én az OMV hálózat egyik hotline-sa vagyok, és tudom, hogy a carrera üzemanyagok (carrera diesel, stb), mind Ausztriából jönnek, és én már 2 éve azzal tankolok, és drágább, de jobb a fogyasztás, és összességében olcsóbb az üzemeltetés, a motornak pedig sokkal jobb.

Meszi

Akkor nyilván azt is kellene tudnod, hogy nyár óta már nincs carrera, hanem maxx motion van helyette...  hehe
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15271 Dátum: 2012.01.31 kedd, 13:13:59 »

Akkor nyilván azt is kellene tudnod, hogy nyár óta már nincs carrera, hanem maxx motion van helyette...  hehe
lol002
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15272 Dátum: 2012.01.31 kedd, 13:14:07 »

Csak a neve más, ez is marketing.....
Az üzemagyag ugyan az!
 wave


Akkor nyilván azt is kellene tudnod, hogy nyár óta már nincs carrera, hanem maxx motion van helyette...  hehe
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.31 kedd, 13:21:53 írta Meszike007 » Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15273 Dátum: 2012.01.31 kedd, 13:16:52 »

Csak a neve más, ez is marketing.....
Az üzemagyak ugyan az!
 wave



üzemanyag, üzemagyag, üzemagyak is marketing?  taps integet2
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15274 Dátum: 2012.01.31 kedd, 13:29:29 »

Csak a neve más, ez is marketing.....
Az üzemagyag ugyan az!
 wave
ilyenkor nem integetni érdemes, hanem ezt  duhos2
 taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15275 Dátum: 2012.01.31 kedd, 14:32:46 »

Rosszabb?

Nem. Csak más. Nagyon.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15276 Dátum: 2012.01.31 kedd, 14:34:36 »

Én már ezt írtam egyszer de megismétlem OFF diesel németből behozva kint még mentünk vele 170-el hazajöttünk vele itthon tankolva és jobban füstölt visszavették és 140 lett a vége.Azért nem véletlenül a prémium üzemanyagokat kintről hozzák be a cégek ezért nemszáll bele a Lukoil mert olcsóbb akar maradni.Ezt a főnökük mondta.

Nekem anno a Skoda Felicia 1.9D-m alig akart 130 fölé menni magyar üzemanyaggal. Azután majdnem üres tankra német gázolaj, és 140-nél úgy kellett visszavenni a gázból, mert még ment volna tovább. Ja, és a nagyobb tempó ellenére sem fogyaztott többet.

Mostanában a Mondeoval azért nincs összehasonlításai alapom, mert sosem tankolok .hu.  nyes

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15277 Dátum: 2012.01.31 kedd, 14:36:33 »

Csak, hogy adjak a tűzre én is  eplus2

Nekem a saját tapasztalatom az, hogy kevesebbet eszik a kinti nyálból bármelyik autóm.

A 2T-re visszatérve pedig CR-be én nem tenném, de tdi-k be (most mindegy, hogy vw-audi, tddi, vagy akármi) szoktak tenni. Az előnyét/ hátrányát a gyakorlatban kb még senki nem tudta kimutatni, mindenki csak abban bízik, hogy jobb a kenés.

Én nem teszek bele mindenesetre Wink

Papp Csabi azt mondta, hogy ártani biztos nem fog, de többet nem nyilatkozott róla. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15278 Dátum: 2012.01.31 kedd, 14:38:21 »

Nekem anno a Skoda Felicia 1.9D-m alig akart 130 fölé menni magyar üzemanyaggal. Azután majdnem üres tankra német gázolaj, és 140-nél úgy kellett visszavenni a gázból, mert még ment volna tovább. Ja, és a nagyobb tempó ellenére sem fogyaztott többet.

Mostanában a Mondeoval azért nincs összehasonlításai alapom, mert sosem tankolok .hu.  nyes

AndyA
de fura, hogy ékezetekkel írsz  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15279 Dátum: 2012.01.31 kedd, 15:05:26 »

elégedett nem tudok lenni az osztrák gázolajjal, mert még nem volt szerencsém tankolni habsburgiában.
arra meg kíváncsi lennék, hogy osztrákok mióta vásárolnak tőlünk üzemanyagot?
hozzátenném még, hogy szomszédom jelenleg kizárólag gázolajat szállít egy maszek cégnek, azelőtt 10en valahány évig volt tartálykocsis a MOL-nál. ő is erősen bírálta a magyar minőséget, és kérlek szépen, ha egy tartálykocsis nem tudja, hogy áll a széna gázolajilag, akkor senki.  Wink
hivatását tekintve eddig őt tekintem a leghitelesebbnek azok közül, akikkel valaha is beszéltem a témáról.

amúgy értem én az iróniát, csak hidegen hagy.  smile
Elég régóta, mert egy eurocentért megizélnék a saját anyjukat. Mi megrendelésre dolgozunk  (itthon elsősorban a MOL-nak) A múlt héten véletlenül néhány osztrák telephelyen voltam amire megrendelést kaptunk. Mi dolgozunk bárkinek aki rendel tőlünk akár külföldre is. Mivel lényegesen olcsobban dolgozunk mint az osztrákok ezért dolgozunk kinnt is. A MOL-nak van néhány telephelye van ausztriában.  Egy magyarországi telephely csak álmodhat arról a forgalomról ami kinti telephelyeikre jellemző, ezekre uszályon vagy vasuton viszik ki az anyagot és tartálykocsin terítetenek, nagyon sokat.

Azt engedd meg nekem hogy ne egy tartálykocsi sofőrt tarsak a legprecizebb információforrásnak.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15280 Dátum: 2012.01.31 kedd, 15:11:23 »

Akkor az osztrákok Schwechátnál azokat a nagy hordókat csak díszből tartják?  hehe
Az OMV-nek is van kúthálózata magyarországon, a MOL-nak miért ne lehetne kinnt? Főleg ha hatékonyabban tud előállítani így olcsobban. Így vannak telephelyek Bécs melet  vagy Linzben, Grazban és még másutt is. A nagyker nagyon megy pont a labancok árézékenysége miatt de vannak saját kutak is.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #15281 Dátum: 2012.01.31 kedd, 16:31:25 »

Sziasztok!

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy mennyibe kerülne kb, ha meg akarnám csináltatni azt a fránya búgó hosszbordásszijat!? Mármint irtátok, hogy van valami szabadonfutó, generátorszijcsapágyas megoldás is, amitől állitolag tovább birja a szij! De vajon tényleg, szóval van akinek már hosszu ideje be van szerelve és még mindig szépen müködik vagy csak elméleti még a dolog!? Illetve mennyibe kerülne megcsinálni, van-e itt olyan, aki meg tudja csinálni és garanciát is válllal a minőségre!? Köszi!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15282 Dátum: 2012.01.31 kedd, 16:33:20 »

Sziasztok!

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy mennyibe kerülne kb, ha meg akarnám csináltatni azt a fránya búgó hosszbordásszijat!? Mármint irtátok, hogy van valami szabadonfutó, generátorszijcsapágyas megoldás is, amitől állitolag tovább birja a szij! De vajon tényleg, szóval van akinek már hosszu ideje be van szerelve és még mindig szépen müködik vagy csak elméleti még a dolog!? Illetve mennyibe kerülne megcsinálni, van-e itt olyan, aki meg tudja csinálni és garanciát is válllal a minőségre!? Köszi!

A gyári szett kb 3e km-t bír, szóval annál bármi többet bír.
Van erre külön topic, és keresd Relhist-et.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15283 Dátum: 2012.01.31 kedd, 16:39:00 »

de fura, hogy ékezetekkel írsz  Grin

Teli lett az összes hocipőm, hogy amerre járok, annyiféle a billentyűzet, úgyhogy most inkább rászoktattam magam mindenhol a magyar kiosztásra. Egyedül a céges gép német levelezése a kivétel, mert bár lehet magyar kiosztás alól is ß-t meg ä-Ä-t írni, de azt egyszerűbb a németről.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #15284 Dátum: 2012.01.31 kedd, 16:39:45 »

Sziasztok!

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy mennyibe kerülne kb, ha meg akarnám csináltatni azt a fránya búgó hosszbordásszijat!? Mármint irtátok, hogy van valami szabadonfutó, generátorszijcsapágyas megoldás is, amitől állitolag tovább birja a szij! De vajon tényleg, szóval van akinek már hosszu ideje be van szerelve és még mindig szépen müködik vagy csak elméleti még a dolog!? Illetve mennyibe kerülne megcsinálni, van-e itt olyan, aki meg tudja csinálni és garanciát is válllal a minőségre!? Köszi!

Nekem ez van fent már 1,5éve, cirka 27ezer km-et mentem vele, de nem cseréltem a rendszer többi részét, és szerintem az én rendszerem berreg.
Tehát ha a szabadonfutót felteszed, lehet hogy érdemes lenne a feszítőt is kicserélni, vagy megokosítani (ITT és ITT) hogy tovább halk maradjon.

Pesten Vik megcsinálja Neked, megbízható, és dolgozik maszekban is.
Amúgy az Auto Fort-ban dolgozik a Könyves Kálmán körúton...
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15285 Dátum: 2012.01.31 kedd, 16:42:24 »

Sziasztok!

Nekem olyan kérdésem lenne, hogy mennyibe kerülne kb, ha meg akarnám csináltatni azt a fránya búgó hosszbordásszijat!? Mármint irtátok, hogy van valami szabadonfutó, generátorszijcsapágyas megoldás is, amitől állitolag tovább birja a szij! De vajon tényleg, szóval van akinek már hosszu ideje be van szerelve és még mindig szépen müködik vagy csak elméleti még a dolog!? Illetve mennyibe kerülne megcsinálni, van-e itt olyan, aki meg tudja csinálni és garanciát is válllal a minőségre!? Köszi!

Találsz leírást a szabadonfutósításról, nem nagyon bonyolult, inkább kicsit melós. Másik leírás, hogy a görgőt milyen csapágyra tudod egyből lecserélni. Harmadik leírás, ami a fórumban volt nemrég, hogy hogyan tudod a feszítőt magát kicserélni.

Szabadonfutó tizenezer, de majd Relhist megmondja. Golyóscsapágy a görgő helyett pár ezer, és ha feszítőt is kell cserélned, na az a sok. Azt olyan 30-35 ezer körül találsz legolcsóbban, vagy eBay-ről 70 font + posta körül Angliából.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #15286 Dátum: 2012.01.31 kedd, 16:42:59 »

Nekem ez van fent már 1,5éve, cirka 27ezer km-et mentem vele, de nem cseréltem a rendszer többi részét, és szerintem az én rendszerem berreg.
Tehát ha a szabadonfutót felteszed, lehet hogy érdemes lenne a feszítőt is kicserélni, vagy megokosítani (ITT és ITT) hogy tovább halk maradjon.

Pesten Vik megcsinálja Neked, megbízható, és dolgozik maszekban is.
Amúgy az Auto Fort-ban dolgozik a Könyves Kálmán körúton...

Engem nem is igazán a bugás zavar, inkább az, hogy irták, hogy megadja magát hamar! De vajon milyen hamar és mikor!? Nem akarok nagy bajt, csak mert egy szij ***! De azért az is fura, hogy 3ezer kilométerenként kellene cserélni egy közel 100ezer forintos szettet, ha a fötengely szijtárcsát is számolom! :S
Ez a Vik srác csinálta Neked? Mennyibe került az átalakitása a generátornak!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #15287 Dátum: 2012.01.31 kedd, 16:48:03 »

Engem nem is igazán a bugás zavar, inkább az, hogy irták, hogy megadja magát hamar! De vajon milyen hamar és mikor!? Nem akarok nagy bajt, csak mert egy szij ***! De azért az is fura, hogy 3ezer kilométerenként kellene cserélni egy közel 100ezer forintos szettet, ha a fötengely szijtárcsát is számolom! :S
Ez a Vik srác csinálta Neked? Mennyibe került az átalakitása a generátornak!?

Hát akik cserélték a feszítőt a többi sz@rsággal együtt, azok azt mondták, hogy 5-8ezer km után ugyanúgy berregett. (szabadonfutó nélkül)
Aki feltette a szabadonfutót és cserélte a rendszert is azokat nem tudom, de Alf biztos tud konkrétummal szolgálni!

Igen, nekem Vik csinálta, de sok mindennel együtt. (első tárcsák, betétek cseréje, első lámpa szétszedése, hogy elvigyem foncsoroztatni, aztán összerakása, első ajtók beállítása, tükörbehajtás, stb...)
Nála volt két-három napig a kocsi és cakk pakk 20ezer munkadíjat kért el azt hiszem...
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.31 kedd, 16:50:52 írta takiatti » Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #15288 Dátum: 2012.01.31 kedd, 18:46:51 »

Elég régóta, mert egy eurocentért megizélnék a saját anyjukat. Mi megrendelésre dolgozunk  (itthon elsősorban a MOL-nak) A múlt héten véletlenül néhány osztrák telephelyen voltam amire megrendelést kaptunk. Mi dolgozunk bárkinek aki rendel tőlünk akár külföldre is. Mivel lényegesen olcsobban dolgozunk mint az osztrákok ezért dolgozunk kinnt is. A MOL-nak van néhány telephelye van ausztriában.  Egy magyarországi telephely csak álmodhat arról a forgalomról ami kinti telephelyeikre jellemző, ezekre uszályon vagy vasuton viszik ki az anyagot és tartálykocsin terítetenek, nagyon sokat.

Azt engedd meg nekem hogy ne egy tartálykocsi sofőrt tarsak a legprecizebb információforrásnak.
Értem én. Csak azt akartam kifejteni az előbb, hogy ebben a témában az ismeretségi körömben ő áll legközelebb az egészhez, így ha valami kis kulissza titkot szeretnék megtudni, akkor őt kérdezem. Ha ismernélek személyesen, akkor egyértelműen téged keresnélek fel előbb, mert amint látom, te még jobban a dolgok mögé látsz.
Ha bármivel megbántottalak elnézésedet kérem. Smiley
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
peeti
Vendég
« Új hozzászólás #15289 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:19:37 »

sziasztok! kérdésem lenne 2.0 tdci nél találkozott-e már valaki azzal a hibajelenséggel,hogy nem melegszik fel a motor üzemhőmérsékletre? se télen se nyáron. kb 70 foknál megáll a mutató.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15290 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:21:00 »

sziasztok! kérdésem lenne 2.0 tdci nél találkozott-e már valaki azzal a hibajelenséggel,hogy nem melegszik fel a motor üzemhőmérsékletre? se télen se nyáron. kb 70 foknál megáll a mutató.
Persze, többen találkoztak már ezzel! Termosztátokat kell cserélni  wave
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


peeti
Vendég
« Új hozzászólás #15291 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:21:58 »

Persze, többen találkoztak már ezzel! Termosztátokat kell cserélni  wave
köszönöm a villámgyors választ! Smiley
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15292 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:29:19 »

Sziasztok.Olvasgatom a hozzászólásokat és úgy érzem nekem konkrét dolgokat tudok az osztrák és a magyar dieselről.
Nos akkor én dolgoztam Százhalombattán kb 1-évet és dolgoztam schwechatban kb 2és1/2-évet.A két finomító egy és ugyan az.Minden ugyan az csak a schwechati össze van zsúfolva.Az elő állítási technológia ugyan az.De  az adalékok na abban van a titok és az örökös karban tartásokon.Otthol csak azt cserélik amit muszáj de a sógóroknál azt is ki kell cserélni aminek lejárt az ideje.Gondolok csövekre szűrőkre.
A osztrák gázolajból sem eszik kevesebbet az autóm.Én minden hétvégén itt tankolok de nem múlt el az első indításkor történő rángatás és füstölés mint a ki költözött családnak(az előző lapon olvastam).A porlasztó csúcs probléma itt is megvan igaz nem olyan sűrűn mint nálunk.
Ami valós az omv diesel idekint jobb minőségű.
És van MOL is bizony csak nem sok.És sok oszták rendszámú MOL-os tartálykocsi jött az OMV-hez tölteni ugyan úgy mint nálunk.Meg veszi a sima dieselt és utána a saját adalékát bele rakja.
Hát én ennyit tudok mondani.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15293 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:40:48 »

Sziasztok.Olvasgatom a hozzászólásokat és úgy érzem nekem konkrét dolgokat tudok az osztrák és a magyar dieselről.
Nos akkor én dolgoztam Százhalombattán kb 1-évet és dolgoztam schwechatban kb 2és1/2-évet.A két finomító egy és ugyan az.Minden ugyan az csak a schwechati össze van zsúfolva.Az elő állítási technológia ugyan az.De  az adalékok na abban van a titok és az örökös karban tartásokon.Otthol csak azt cserélik amit muszáj de a sógóroknál azt is ki kell cserélni aminek lejárt az ideje.Gondolok csövekre szűrőkre.
A osztrák gázolajból sem eszik kevesebbet az autóm.Én minden hétvégén itt tankolok de nem múlt el az első indításkor történő rángatás és füstölés mint a ki költözött családnak(az előző lapon olvastam).A porlasztó csúcs probléma itt is megvan igaz nem olyan sűrűn mint nálunk.
Ami valós az omv diesel idekint jobb minőségű.
És van MOL is bizony csak nem sok.És sok oszták rendszámú MOL-os tartálykocsi jött az OMV-hez tölteni ugyan úgy mint nálunk.Meg veszi a sima dieselt és utána a saját adalékát bele rakja.
Hát én ennyit tudok mondani.

Eddig ez a legautentikusabb.

Köszönjük.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #15294 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:44:41 »

Sziasztok!

Reggel ahidegben mikor járatom egy kicsit hullámzik az alapjárat,olyan mintha tul hamar venné visza az alapra.
Ez minek az előjele lehet?nem vészesen csak engem bánt 1 kicsit:(" MKIII"
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.31 kedd, 20:53:09 írta csapo geza » Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15295 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:48:49 »

Sziasztok!

Reggel ahidegben mikor járatom egy kicsit hullámzik az alapjárat,olyan mintha tul hamar venné visza az alapra.
Ez minek az előjele lehet?nem vészesen csak engem bánt 1 kicsit:(
Ha bemelegszik abba marad? Akkor Ki kell takarítani  a MAF senzort vagy lassan illik izzítógyertyát cserélni.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15296 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:52:27 »

Sziasztok.Olvasgatom a hozzászólásokat és úgy érzem nekem konkrét dolgokat tudok az osztrák és a magyar dieselről.
Nos akkor én dolgoztam Százhalombattán kb 1-évet és dolgoztam schwechatban kb 2és1/2-évet.A két finomító egy és ugyan az.Minden ugyan az csak a schwechati össze van zsúfolva.Az elő állítási technológia ugyan az.De  az adalékok na abban van a titok és az örökös karban tartásokon.Otthol csak azt cserélik amit muszáj de a sógóroknál azt is ki kell cserélni aminek lejárt az ideje.Gondolok csövekre szűrőkre.
A osztrák gázolajból sem eszik kevesebbet az autóm.Én minden hétvégén itt tankolok de nem múlt el az első indításkor történő rángatás és füstölés mint a ki költözött családnak(az előző lapon olvastam).A porlasztó csúcs probléma itt is megvan igaz nem olyan sűrűn mint nálunk.
Ami valós az omv diesel idekint jobb minőségű.
És van MOL is bizony csak nem sok.És sok oszták rendszámú MOL-os tartálykocsi jött az OMV-hez tölteni ugyan úgy mint nálunk.Meg veszi a sima dieselt és utána a saját adalékát bele rakja.
Hát én ennyit tudok mondani.
Én ma teletöltöttem a mondeot,és véletlenül ott volt  a shell kamion,hát mondom most már megkérdezem mi ebből az igazság,meglepő a választ kaptam:nincs semmi különbség  a két gázolaj között, ők is egyszer itt egyszer ott tankolnak:Azt mondta a sofőr hogy csak Mende- monda az egész.különben egy osztrák sem tankolna nálunk.Mondott mást is nagyon érdekes,de inkább az üzem anyag topicba van ennek szerintem a helye úgy gondolom
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15297 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:55:00 »

Jóóóóó.Irány a topik




Én ma teletöltöttem a mondeot,és véletlenül ott volt  a shell kamion,hát mondom most már megkérdezem mi ebből az igazság,meglepő a választ kaptam:nincs semmi különbség  a két gázolaj között, ők is egyszer itt egyszer ott tankolnak:Azt mondta a sofőr hogy csak Mende- monda az egész.különben egy osztrák sem tankolna nálunk.Mondott mást is nagyon érdekes,de inkább az üzem anyag topicba van ennek szerintem a helye úgy gondolom
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15298 Dátum: 2012.01.31 kedd, 20:57:59 »

Sziasztok!

Reggel ahidegben mikor járatom egy kicsit hullámzik az alapjárat,olyan mintha tul hamar venné visza az alapra.
Ez minek az előjele lehet?nem vészesen csak engem bánt 1 kicsit:(" MKIII"
Amikor járatom ilyen hidegben akkor eleinte nekem is majdnem 1000 az alapjárat, és amikor ez kezd visszaesni akkor nem egyenletes hanem finoman 1000 és 800közt mozog!

Én is azt mondom, hogy inkább izzítót illene cserélni (nekem is) mint akármi más előjele legyen!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #15299 Dátum: 2012.01.31 kedd, 21:04:10 »

Ha bemelegszik abba marad? Akkor Ki kell takarítani  a MAF senzort vagy lassan illik izzítógyertyát cserélni.
Igen kb 1percig csinálja,hétvégén akkor MAF tisztitás:)
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
Oldalak: 1 ... 299 300 301 302 303 304 305 [306] 307 308 309 310 311 312 313 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.