Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:42:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
301
302
303
304
305
306
307
[
308
]
309
310
311
312
313
314
315
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14662248 alkalommal)
0 Felhasználó és 178 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15350 Dátum:
2012.02.01 szerda, 20:26:51 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.02.01 szerda, 20:19:30
Ez nem nagy kunszt! Olyan minta amikor sétálsz a bal láb után a jobb következik, aztán a bal,....
Ezt mindenki tudja!
Na de a gázolaj fagyáspontját?
amúgy a gázolaj nem is fagy meg.csak kirakódik a paraffin,meg egyéb finomságok......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tézé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15351 Dátum:
2012.02.01 szerda, 20:28:18 »
Sziasztok.Kiváncsiság képen kérdezném,hogy mit csinált a mondeom olyankor,menet közben a kilóméteróra és a fordulat szám le esett alapra a napi számlálom is le nullázott,de a motor ment tovább.Ez1-2 mp-ig tartott,de az autó tökéletesen müködik azóta is.Hátha tudja valaki hozzáértő az okát.Üdv. Zoltán.ss
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15352 Dátum:
2012.02.01 szerda, 20:28:30 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.01 szerda, 20:25:53
nálunk nem lesz olyan hideg,hogy a sima gázolaj megdermedjen.Főleg,mert mindbe tesznek ilyenkor adalékot......
Engem az se zavarna,ha megdermed,mert a beragadt kéziféktől úgyse indulnék el
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15353 Dátum:
2012.02.01 szerda, 20:42:56 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.01 szerda, 20:25:53
nálunk nem lesz olyan hideg,hogy a sima gázolaj megdermedjen.Főleg,mert mindbe tesznek ilyenkor adalékot......
Hát ja ez meg a másik
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15354 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 08:38:48 »
Idézetet írta: tézé - 2012.02.01 szerda, 20:28:18
Sziasztok.Kiváncsiság képen kérdezném,hogy mit csinált a mondeom olyankor,menet közben a kilóméteróra és a fordulat szám le esett alapra a napi számlálom is le nullázott,de a motor ment tovább.Ez1-2 mp-ig tartott,de az autó tökéletesen müködik azóta is.Hátha tudja valaki hozzáértő az okát.Üdv. Zoltán.ss
Tisztelt Fórumtárs!
Több dolog lehet.
Pl: valahol test probléma, akku sarunál érintkezési gond, kezdödő generátor szénkefe brobléma, és nem utolsó sorban kezdődő akkumlátor probléma. Mindent meg kell nézni, mert az ilyen feszültség kimaradásokat, nem szereti a PCM vezérlő modul és a kocsi többi elektronikája, és késöbb nagyon sokba kerülhet a mulatság.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15355 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 08:44:48 »
Sziasztok ,
Olvasom a korábbi problémáitokat : nekem is hideg motornál -13 C' -nál többször megállt a Mondeo 2000 fordulatszám fölött , kijelzett a motorkontrol lámba és az izzitás lámba is villogott folyamatosan .
Meleg motornál kb 10 km táv megtétele után viszont már nem rángatott és nem is állt meg , csak a hibakontrol lámpa égett folyamatosan . Az OMV ( -35C -os ) gázolaj tankolása után elaludt az összes hibakontrol és szépen jár .
Szerintetek lehet a -13 fok miatt ilyen porlasztási probléma ?
Üdv ,
Szabi
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.02 csütörtök, 08:46:43 írta gerencsersz
»
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15356 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 09:22:49 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2012.02.02 csütörtök, 08:44:48
Sziasztok ,
Olvasom a korábbi problémáitokat : nekem is hideg motornál -13 C' -nál többször megállt a Mondeo 2000 fordulatszám fölött , kijelzett a motorkontrol lámba és az izzitás lámba is villogott folyamatosan .
Meleg motornál kb 10 km táv megtétele után viszont már nem rángatott és nem is állt meg , csak a hibakontrol lámpa égett folyamatosan . Az OMV ( -35C -os ) gázolaj
Simán a go szűrőn a kirakódás miatt nem folyik át elegendő üzemanyag a motorhoz szvsz.Ezért letilt.
Amikor melegszik a motor, melegszik a go szűrő is természetesen és folyik rajta rendesen a nafta nem tilt le.
Tankolásnál újra indítottál törlődött a hibád, de érdemes sztm mostanság go szűrőt cserélned vagy adalékolnod az üzemanyagodat (én pl spurizok).
Üdv, bb
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15357 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 09:28:32 »
Köszi Trekxc ,
most tesszük be ma az uj g.olajszüröt és jót is tett a OMV olaj eddig , remélem minden jó lesz.
Naplózva
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15358 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 09:32:11 »
Még szerencse hogy a Fordnál dolgozok , igy legalább rutinbol csinálják ,csak ln mindig kiváncsi vagyok azon emberkékre akiknél volt ilyen hiba hogy náluk hogy oldodott meg a gond , igy hamarabb megvan a probléma
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15359 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 09:35:23 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2012.02.02 csütörtök, 09:28:32
Köszi Trekxc ,
most tesszük be ma az uj g.olajszüröt és jót is tett a OMV olaj eddig , remélem minden jó lesz.
Remélem
Szomszédomnak 2010 decemberében volt ilyen gondja -18 fokban és a go szűrő csere megoldotta
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15360 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 09:37:54 »
Idézetet írta: gerencsersz - 2012.02.02 csütörtök, 08:44:48
Sziasztok ,
Olvasom a korábbi problémáitokat : nekem is hideg motornál -13 C' -nál többször megállt a Mondeo 2000 fordulatszám fölött , kijelzett a motorkontrol lámba és az izzitás lámba is villogott folyamatosan .
Meleg motornál kb 10 km táv megtétele után viszont már nem rángatott és nem is állt meg , csak a hibakontrol lámpa égett folyamatosan . Az OMV ( -35C -os ) gázolaj tankolása után elaludt az összes hibakontrol és szépen jár .
Szerintetek lehet a -13 fok miatt ilyen porlasztási probléma ?
Üdv ,
Szabi
inkább a szűrőddel lehet a baj. vagy ha nem is a szűrővel, de abban, azon belül. Víz, paraffin.. jártam már úgy két éve én is, miskolci luknál tankoltam és utána pár napig reggelente csak a negyedórás helyben járatás segített.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15361 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 12:38:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.01 szerda, 07:18:15
Elsőre azt próbáld ki, hogy ha az izzító kialvása után hagyod még 5-6-8-10 másodpercig állni, ls csak utána indítasz, akkor javul-e a helyzet. Ilyenkor az izzítás nem marad abba, sőt.
AndyA
Mintha jobb lenne.....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15362 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 16:03:39 »
2004 mondeo tdci 2,0 6seb.
A következő gondom akadt. Tankolás után kb. 5 kilóméter megtétele után az autó leállt mintha csak a kulcsot fordítottam volna el. Azóta nem indul. Indítózás után villog az izzítás sárga lámpája. Megnéztem a cmp szürke színű benne. Az óccsón vett obd2 olvasóm nem jelez egyetlen hibaüzenetet sem. Tipp?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15363 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 16:45:31 »
Idézetet írta: aldahus - 2012.02.02 csütörtök, 16:03:39
2004 mondeo tdci 2,0 6seb.
A következő gondom akadt. Tankolás után kb. 5 kilóméter megtétele után az autó leállt mintha csak a kulcsot fordítottam volna el. Azóta nem indul. Indítózás után villog az izzítás sárga lámpája. Megnéztem a cmp szürke színű benne. Az óccsón vett obd2 olvasóm nem jelez egyetlen hibaüzenetet sem. Tipp?
5km az milyen volt? Hajtottad?
Lehet most Neked is a faggyal függ össze a dolog...
Gázolajszűrő mikor volt cserélve?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15364 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 17:10:57 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.02 csütörtök, 16:45:31
5km az milyen volt? Hajtottad?
Lehet most Neked is a faggyal függ össze a dolog...
Gázolajszűrő mikor volt cserélve?
Naplózva
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15365 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 17:19:26 »
Idézetet írta: aldahus - 2012.02.02 csütörtök, 17:10:57
a tankolás előtt is megtettem már pár kilométert, a motor melegedett már rendesen mikor elkezdtem módjával rúgni neki. Nappal történt, de nem volt meleg. Szűrő 10e km-rel ezelőtt volt cserélve...
Naplózva
tézé
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15366 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 18:14:59 »
Idézetet írta: László - 2012.02.02 csütörtök, 08:38:48
Tisztelt Fórumtárs!
Több dolog lehet.
Pl: valahol test probléma, akku sarunál érintkezési gond, kezdödő generátor szénkefe brobléma, és nem utolsó sorban kezdődő akkumlátor probléma. Mindent meg kell nézni, mert az ilyen feszültség kimaradásokat, nem szereti a PCM vezérlő modul és a kocsi többi elektronikája, és késöbb nagyon sokba kerülhet a mulatság.
Tisztelettel László!
Üdvözlöm László. Köszönöm a válaszát,nekem is az a meglátásom,hogy az akumlátorral lesz a gond mivel elég régi,még a gyári és elég sürűen kell töltögetni.További szép napot.Tisztelettel Zoltán.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15367 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 19:41:12 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.01.31 kedd, 20:21:00
Persze, többen találkoztak már ezzel! Termosztátokat kell cserélni
Nekem is termosztát gondom lehet.mert szolt az asszony hogy nehezen melegszik be ,kipróbáltam hát igen, néztem a Lángon 7-8-9 pénz,márkára valami jó tapasztalat valakinek, melyiket érdemes venni
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tibi82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15368 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 20:06:55 »
Sziasztok. Ma reggel -15 fok rendesen indul majd 10 mp után villog az izzítás jelző. Újraindít és mintha egy kicsit erőtlen lett volna a gép.Kb15 km után leállít újraindit és megy rendesen.Mi lehet a jelenség oka?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15369 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 20:07:05 »
Idézetet írta: aldahus - 2012.02.02 csütörtök, 16:03:39
2004 mondeo tdci 2,0 6seb.
A következő gondom akadt. Tankolás után kb. 5 kilóméter megtétele után az autó leállt mintha csak a kulcsot fordítottam volna el. Azóta nem indul. Indítózás után villog az izzítás sárga lámpája. Megnéztem a cmp szürke színű benne. Az óccsón vett obd2 olvasóm nem jelez egyetlen hibaüzenetet sem. Tipp?
megfagyott a víz a szűrőben.Próbáld meleg helyre vinni,és szűrőcserével kezdeni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15370 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 20:07:45 »
Idézetet írta: tibi82 - 2012.02.02 csütörtök, 20:06:55
Sziasztok. Ma reggel -15 fok rendesen indul majd 10 mp után villog az izzítás jelző. Újraindít és mintha egy kicsit erőtlen lett volna a gép.Kb15 km után leállít újraindit és megy rendesen.Mi lehet a jelenség oka?
szintén!Megfagyott a víz a szűrőben,vagy nem megy át rajta a paraffin miatt a gázolaj!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tibi82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15371 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 20:18:43 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.02 csütörtök, 20:07:45
szintén!Megfagyott a víz a szűrőben,vagy nem megy át rajta a paraffin miatt a gázolaj!
Köszönöm a gyors választ de csak kb hétfőn tudom ezt megejteni mert kell az autó. tudok így járni vele? okozhat valami problémát?
Naplózva
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15372 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 20:48:53 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.02 csütörtök, 20:07:05
megfagyott a víz a szűrőben.Próbáld meleg helyre vinni,és szűrőcserével kezdeni.....
Elvontattam a verdát egy szerelőhöz, holnap rákukkant. Remélem fog tudni mondani valami hasznosat. Köszönöm az eddigi hozzászólásokat, ha van valami írok!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15373 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 20:53:06 »
Idézetet írta: tibi82 - 2012.02.02 csütörtök, 20:18:43
Köszönöm a gyors választ de csak kb hétfőn tudom ezt megejteni mert kell az autó. tudok így járni vele? okozhat valami problémát?
Ha nem kap gazolajat a motor, akkor nem fogsz vele jarni! (mar ha az a baja, amit Alf mond)
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
gerencsersz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 41
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15374 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 21:15:00 »
hagyni kell alapjáraton , hogy melegedjen a diesel mert csak fordulaton fog letiltani , addig meg egy kicsit segit a gázolajnak hogy kering ,
Aki küldi neki az odavág könnyen a porlasztóknak
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15375 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 21:31:56 »
Na hányan kérdik még meg egy oldalon belül, miért nem megy a verda ilyen hidegben?
Ki kéne írni topic-hirdetésben, hogy mi a teendő.. Van lehetőség ebben a fórumban ilyenre?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15376 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 21:39:46 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.02 csütörtök, 21:31:56
Na hányan kérdik még meg egy oldalon belül, miért nem megy a verda ilyen hidegben?
Ki kéne írni topic-hirdetésben, hogy mi a teendő.. Van lehetőség ebben a fórumban ilyenre?
Szezonális probléma
ne legyél mérges szegény rémült klubtársakra
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15377 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 21:41:14 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.02 csütörtök, 21:39:46
Szezonális probléma
ne legyél mérges szegény rémült klubtársakra
én nyugiban vagyok, reluxálok
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15378 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 22:08:27 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.02 csütörtök, 21:31:56
Na hányan kérdik még meg egy oldalon belül, miért nem megy a verda ilyen hidegben?
Ki kéne írni topic-hirdetésben, hogy mi a teendő.. Van lehetőség ebben a fórumban ilyenre?
jó lenne, mert ez a hőmérséklet kihozza a régi szűrő, sz@r üzemanyag kombináció hatását. Az óvatos helyben járatás megoldás lehet, mert egy idő után azért átkeveri a pumpa a tank tartalmát és fel is melegíti.
Érdekes lenne tudni, hogy akinek ilyen gondja támad, milyen szűrőt használ, illetve hogy az adott szűrőben van-e a BOSCH/Motorcraft szűrőkben működő hőmérséklet függő visszavezető szelep, ami ugyen 40 fok felett visszaküldi a tankba a naftát, az alatt meg a szivattyú felé irányítja. Ez ilyen időben kimondottan előnyös, mert gyorsabban melegszik a szűrő, nehezebben dermed bele a sz@r üzemanyag.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15379 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 22:09:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.02 csütörtök, 22:08:27
jó lenne, mert ez a hőmérséklet kihozza a régi szűrő, sz@r üzemanyag kombináció hatását. Az óvatos helyben járatás megoldás lehet, mert egy idő után azért átkeveri a pumpa a tank tartalmát és fel is melegíti.
Érdekes lenne tudni, hogy akinek ilyen gondja támad, milyen szűrőt használ, illetve hogy az adott szűrőben van-e a BOSCH/Motorcraft szűrőkben működő hőmérséklet függő visszavezető szelep, ami ugyen 40 fok felett visszaküldi a tankba a naftát, az alatt meg a szivattyú felé irányítja. Ez ilyen időben kimondottan előnyös, mert gyorsabban melegszik a szűrő, nehezebben dermed bele a sz@r üzemanyag.
Eddig az enyémnél nem volt gond, 10eKm-es gyári (Motorcraft) szűrő és MOL normál gázolaj van benne, napokig áll, városban használom (ha egyáltalán...)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15380 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 22:14:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.02 csütörtök, 22:09:36
Eddig az enyémnél nem volt gond, 10eKm-es gyári (Motorcraft) szűrő és MOL normál gázolaj van benne, napokig áll, városban használom (ha egyáltalán...)
Nálam korábban is a gyári szűrő volt, amikor megesett a ledermedés. A helyben járatás szépen megoldotta a gondomat. (Azóta kerülöm a luk-ot Miskolcon)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15381 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 22:18:19 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.02 csütörtök, 22:14:31
Nálam korábban is a gyári szűrő volt, amikor megesett a ledermedés. A helyben járatás szépen megoldotta a gondomat. (Azóta kerülöm a luk-ot Miskolcon)
Kb. 20e km óta van benne a gyári szűrő és mindig LUKOIL-on tankolok! Ma reggel járattam, csak azért hogy ne fagyjak bele de szerintem járatás nélkül se lett volna gond
Majd meglátjuk, lesz ez még hidegebb is
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
czyla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15382 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 23:18:28 »
Ma megijedtem, mert ha lepadlóztam, 3000 körül ledadogott a motor, és villogott az izzításjelző, de nem állt le (gondolom ez a vészüzemmód). Hozzáteszem, még nem volt üzemmeleg. Újraindítva nem mutatkozott a villogó jelenség. Terhelve és terheletlenül is ezt produkálta a gép. Végigolvasva itt a két korábbi oldalt, valószínű nálam is a nagy hideg és a gázolaj minősége okozhatja a problémát, ugye?
Tudtok javasolni valami dermedésgátlót, (pl. típus) és hogy hol lehet kapni + milyen arányban kell beleönteni? Ez ugye nem árt a mocinak?
Köszi.
Naplózva
2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI ZEN EGR OFF
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15383 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 23:22:38 »
Idézetet írta: czyla - 2012.02.02 csütörtök, 23:18:28
Ma megijedtem, mert ha lepadlóztam, 3000 körül ledadogott a motor, és villogott az izzításjelző, de nem állt le (gondolom ez a vészüzemmód). Hozzáteszem, még nem volt üzemmeleg. Újraindítva nem mutatkozott a villogó jelenség. Terhelve és terheletlenül is ezt produkálta a gép. Végigolvasva itt a két korábbi oldalt, valószínű nálam is a nagy hideg és a gázolaj minősége okozhatja a problémát, ugye?
Tudtok javasolni valami dermedésgátlót, (pl. típus) és hogy hol lehet kapni + milyen arányban kell beleönteni? Ez ugye nem árt a mocinak?
Köszi.
Pro-tec-ből is van.. ami véleményem szerint fontos, hogy akkor adagold a tankhoz, mikor épp megtankoltad kúton az autót. fontos, hogy a tank tartalma ne legyen dermedéspont alatt.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15384 Dátum:
2012.02.02 csütörtök, 23:34:39 »
Idézetet írta: czyla - 2012.02.02 csütörtök, 23:18:28
Ma megijedtem, mert ha lepadlóztam, 3000 körül ledadogott a motor, és villogott az izzításjelző, de nem állt le (gondolom ez a vészüzemmód). Hozzáteszem, még nem volt üzemmeleg. Újraindítva nem mutatkozott a villogó jelenség. Terhelve és terheletlenül is ezt produkálta a gép. Végigolvasva itt a két korábbi oldalt, valószínű nálam is a nagy hideg és a gázolaj minősége okozhatja a problémát, ugye?
Tudtok javasolni valami dermedésgátlót, (pl. típus) és hogy hol lehet kapni + milyen arányban kell beleönteni? Ez ugye nem árt a mocinak?
Köszi.
Szerintem ha indulás előtt járatod 10percet és finoman autózol amíg a vízhőfok jelző meg nem mozdul, nem lehet gond
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15385 Dátum:
2012.02.03 péntek, 10:42:29 »
Idézetet írta: czyla - 2012.02.02 csütörtök, 23:18:28
Ma megijedtem, mert ha lepadlóztam, 3000 körül ledadogott a motor, és villogott az izzításjelző, de nem állt le (gondolom ez a vészüzemmód). Hozzáteszem, még nem volt üzemmeleg. Újraindítva nem mutatkozott a villogó jelenség. Terhelve és terheletlenül is ezt produkálta a gép. Végigolvasva itt a két korábbi oldalt, valószínű nálam is a nagy hideg és a gázolaj minősége okozhatja a problémát, ugye?
Tudtok javasolni valami dermedésgátlót, (pl. típus) és hogy hol lehet kapni + milyen arányban kell beleönteni? Ez ugye nem árt a mocinak?
Köszi.
nem üzemmeleg dízelt nem padlózunk le.
Amúgy meg tessék tisztességes helyen tankolni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15386 Dátum:
2012.02.03 péntek, 10:49:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.03 péntek, 10:42:29
nem üzemmeleg dízelt nem padlózunk le.
Amúgy meg tessék tisztességes helyen tankolni.
ez is mindenkinél más! Szerintem pl. egy lukoil is tisztességes hely mivel sohasem volt gondunk vele! Nem hinném, hogy a gázolaj ára határozza meg a minőségét!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
chunkh asarurrasagh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15387 Dátum:
2012.02.03 péntek, 10:50:09 »
Reggeli indítás után, melegítés közben a fordulatszámmérő 800 és 1 000 között ugrál. Tegnap még az izzítás jelző is villogott Majd leállítottam, újra indítás után már semmi probléma. Pöcre indul és ablakfűtéseket rögtön kikapcsolom. Shellnél és OMV-nél tankolok. Gázolajszűrő 1 hónapja cserélve. Mi lehet a probléma?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15388 Dátum:
2012.02.03 péntek, 10:59:56 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.02.03 péntek, 10:50:09
Reggeli indítás után, melegítés közben a fordulatszámmérő 800 és 1 000 között ugrál. Tegnap még az izzítás jelző is villogott Majd leállítottam, újra indítás után már semmi probléma. Pöcre indul és ablakfűtéseket rögtön kikapcsolom. Shellnél és OMV-nél tankolok. Gázolajszűrő 1 hónapja cserélve. Mi lehet a probléma?
A reggeli fordulatszám-ugrálás az aksi alacsony töltöttségi szintje miatt lehet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
chunkh asarurrasagh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15389 Dátum:
2012.02.03 péntek, 11:05:30 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.03 péntek, 10:59:56
A reggeli fordulatszám-ugrálás az aksi alacsony töltöttségi szintje miatt lehet.
Nincs féléves az akkumulátor...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15390 Dátum:
2012.02.03 péntek, 11:35:22 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.02.03 péntek, 11:05:30
Nincs féléves az akkumulátor...
De az autó kinn áll, a mínuszokban jól lemerül, és jócskán tölteni kell.
Ilyet már nekem is csinált, amikor hosszú ideig állt az autó (nyáron).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15391 Dátum:
2012.02.03 péntek, 11:36:33 »
Idézetet írta: chunkh asarurrasagh - 2012.02.03 péntek, 11:05:30
Nincs féléves az akkumulátor...
generátorod haldoklását is jelezheti, nálam sajnos ez volt
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg625345#msg625345
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
tibi82
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15392 Dátum:
2012.02.03 péntek, 13:49:14 »
Sziasztok. Ma reggel indítás simán indul majd egy kis idő múlva jött a villogás,de ahogy bemelegedett utánna jó minden, viszont a motorkontrollámpa kigyulladt és nem akar elaludni.Szerintetek ez is a hidegtől van? Kapott v-power dízelt meg majd egy kis dermedés gátllót.hétfőn szűrőcsere.
Naplózva
Levis
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1113
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15393 Dátum:
2012.02.03 péntek, 14:49:28 »
Sziasztok,
egy kérdés a fűtéssel kapcsolatban.
Már tavaly is éreztem hogy nem úgy melegszik a motor, mint ahogy én azt gondolnám (valszeg én gondolom rosszul
), de most a lassú melegedés után nagyon gyorsan vissza is hűl
Indulás után megyek 12 km-t autópályán (110km/h), ekkor nagyjából sikerül felmelegednie 80 fok körülre (az OK tartomány alsó szélére, néha magasabbra), és a fűtést is csak ekkor szoktam bekapcsolni. De aztán ahogy beérek a városba, piros lámpa, stb.. szinte rögtön visszaesik 60 fok körülre... ez normális?
Mindez 2.2 TDCi
Köszi,
Levis
Naplózva
Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
Volt: Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15394 Dátum:
2012.02.03 péntek, 15:00:05 »
Idézetet írta: Levis - 2012.02.03 péntek, 14:49:28
Sziasztok,
egy kérdés a fűtéssel kapcsolatban.
Szóval
A helyzet nálam is ugyanez volt, (2.0TDCI) két termosztátcsere után kicsivel jobb, de ebben a hidegben kb. ugyanezt csinálja.
Azért kb., mert reggel (kb. 20perc alapjáraton melegítés, fűtés off után) elindultam Kistarcsáról, Cinkotánál már kimozdult a hőfokmutató, 60fok körülre, és kicsi lengésekkel (forgalomtól függően) 60-70fok között ingadozott.
Mire beértem az V. kerületbe a belvárosba addigra állt be függőlegesre, viszont onnan nem mozdult el!
Volt a tiédhez nagyon hasonló esetem M0-M3 felé de az indulás után 5-10percel volt, fedcomp szerint 75fokról, a lehajtón való lassítás miatt 55fokra hűlt a víz +4fokos kinti hőmérséklet mellett!
Ekkor döntöttem el, hogy kicseréltetem a termosztátokat.
A helyedben várnék tavaszig, hogy akkor is csinálja-e, de ha csak most kezdte, akkor valószínűleg nem hiba, csak aktuális állapot...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15395 Dátum:
2012.02.03 péntek, 15:00:39 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.03 péntek, 10:49:23
ez is mindenkinél más! Szerintem pl. egy lukoil is tisztességes hely mivel sohasem volt gondunk vele! Nem hinném, hogy a gázolaj ára határozza meg a minőségét!
Tankolj prémium dieselt és nem lesz gond se így se úgy.-35fokig tuti.Nekem nincs is gondom.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15396 Dátum:
2012.02.03 péntek, 15:04:02 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.03 péntek, 15:00:39
Tankolj prémium dieselt és nem lesz gond se így se úgy.-35fokig tuti.Nekem nincs is gondom.
Szerintem a lukoil is prémium dízel
meg úgysem lesz itt több mint -15
De egyébként nekem sincs gond semmiféle indítással/indulással!!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15397 Dátum:
2012.02.03 péntek, 15:46:00 »
Idézetet írta: Levis - 2012.02.03 péntek, 14:49:28
Sziasztok,
egy kérdés a fűtéssel kapcsolatban.
Már tavaly is éreztem hogy nem úgy melegszik a motor, mint ahogy én azt gondolnám (valszeg én gondolom rosszul
), de most a lassú melegedés után nagyon gyorsan vissza is hűl
Indulás után megyek 12 km-t autópályán (110km/h), ekkor nagyjából sikerül felmelegednie 80 fok körülre (az OK tartomány alsó szélére, néha magasabbra), és a fűtést is csak ekkor szoktam bekapcsolni. De aztán ahogy beérek a városba, piros lámpa, stb.. szinte rögtön visszaesik 60 fok körülre... ez normális?
Mindez 2.2 TDCi
Nagyjából igen. Ilyen qrva hidegben...
Ha teljesen automatára állítom a fűtést, simán kihűti annyira városi tötymörgésben a vizet, hogy lekonyul középről a mutató. Inkább azt szoktam, hogy legalacsonyabb vagy éppen csak eggyel magasabb fokozatra állítom kézzel a ventilátort, és mondjuk 18-20 fok közé a hőmérsékletet. Úgy is melegebb lesz azért, mint kint, de legalább van esélye a motornak is egy kicsit bemelegedni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15398 Dátum:
2012.02.03 péntek, 16:26:46 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.02 csütörtök, 22:08:27
Érdekes lenne tudni, hogy akinek ilyen gondja támad, milyen szűrőt használ, illetve hogy az adott szűrőben van-e a BOSCH/Motorcraft szűrőkben működő hőmérséklet függő visszavezető szelep, ami ugyen 40 fok felett visszaküldi a tankba a naftát, az alatt meg a szivattyú felé irányítja. Ez ilyen időben kimondottan előnyös, mert gyorsabban melegszik a szűrő, nehezebben dermed bele a sz@r üzemanyag.
Nem "gyári" de Bosch szűrőm van;) Ma reggel -15-ben indult rendben, 5-6 kilóméter óvatos vezetés után fordultam rá a főútra, amikor már függőleges volt a mutató, egy nagyobb gázadásra azonban a már mások által is említett leállással szembesültem (műszerek felvillantak, izzítójelző villogott, majd leállt). Átkozódtam, mert éppen szerelőhöz igyekeztem, de pár másodperc után rendben újraindult és semmi gond nem volt vele a szerelőig. Mondta a srác, hogy majd megnézi, hogy van-e esetleg hibakód. Kíváncsi leszek rá.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15399 Dátum:
2012.02.03 péntek, 18:32:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.03 péntek, 15:04:02
Szerintem a lukoil is prémium dízel
meg úgysem lesz itt több mint -15
De egyébként nekem sincs gond semmiféle indítással/indulással!!
Nem mert a prémium diesel 30 ft-al drágább az OMV-nél és alukoil a prémium diesel picába nemszállt be mert nem akar kintről behozni üzemanyagot és nem akar drágábban adni.Ezt a vállalat igazgatója mondta egy cikkben.Amit én tankolok at a MAXMOTION diesel az OMV-nél.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
301
302
303
304
305
306
307
[
308
]
309
310
311
312
313
314
315
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ