Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 19:36:45 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 301 302 303 304 305 306 307 [308] 309 310 311 312 313 314 315 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14662042 alkalommal)
0 Felhasználó és 150 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15350 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:26:51 »

Ez nem nagy kunszt! Olyan minta amikor sétálsz a bal láb után a jobb következik, aztán a bal,....
Ezt mindenki tudja!  Wink

Na de a gázolaj fagyáspontját? 
amúgy a gázolaj nem is fagy meg.csak kirakódik a paraffin,meg egyéb finomságok...... beka3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tézé
Vendég
« Új hozzászólás #15351 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:28:18 »

Sziasztok.Kiváncsiság képen kérdezném,hogy mit csinált a mondeom olyankor,menet közben a kilóméteróra és a fordulat szám le esett alapra a napi számlálom is le nullázott,de a motor ment tovább.Ez1-2 mp-ig tartott,de az autó tökéletesen müködik azóta is.Hátha tudja valaki hozzáértő az okát.Üdv. Zoltán.ss
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #15352 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:28:30 »

nálunk nem lesz olyan hideg,hogy a sima gázolaj megdermedjen.Főleg,mert mindbe tesznek ilyenkor adalékot......

Engem az se zavarna,ha megdermed,mert a beragadt kéziféktől úgyse indulnék el  eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15353 Dátum: 2012.02.01 szerda, 20:42:56 »

nálunk nem lesz olyan hideg,hogy a sima gázolaj megdermedjen.Főleg,mert mindbe tesznek ilyenkor adalékot......
Hát ja ez meg a másik  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #15354 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 08:38:48 »

Sziasztok.Kiváncsiság képen kérdezném,hogy mit csinált a mondeom olyankor,menet közben a kilóméteróra és a fordulat szám le esett alapra a napi számlálom is le nullázott,de a motor ment tovább.Ez1-2 mp-ig tartott,de az autó tökéletesen müködik azóta is.Hátha tudja valaki hozzáértő az okát.Üdv. Zoltán.ss
Tisztelt Fórumtárs!
Több dolog lehet.
Pl: valahol test probléma, akku sarunál érintkezési gond, kezdödő generátor szénkefe brobléma, és nem utolsó sorban kezdődő akkumlátor probléma. Mindent meg kell nézni, mert az ilyen feszültség kimaradásokat, nem szereti a PCM vezérlő modul és a kocsi többi elektronikája, és késöbb nagyon sokba kerülhet a mulatság.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #15355 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 08:44:48 »

Sziasztok ,

Olvasom a korábbi problémáitokat : nekem is hideg motornál -13 C' -nál többször megállt a Mondeo 2000 fordulatszám fölött , kijelzett a motorkontrol lámba és az izzitás lámba is villogott folyamatosan .
Meleg motornál kb 10 km táv megtétele után viszont már nem rángatott és nem is állt meg , csak a hibakontrol lámpa égett folyamatosan .  Az OMV ( -35C -os ) gázolaj tankolása után elaludt az összes hibakontrol és szépen jár .
Szerintetek lehet a -13 fok miatt ilyen porlasztási probléma ?
Üdv ,
Szabi
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.02 csütörtök, 08:46:43 írta gerencsersz » Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #15356 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 09:22:49 »

Sziasztok ,

Olvasom a korábbi problémáitokat : nekem is hideg motornál -13 C' -nál többször megállt a Mondeo 2000 fordulatszám fölött , kijelzett a motorkontrol lámba és az izzitás lámba is villogott folyamatosan .
Meleg motornál kb 10 km táv megtétele után viszont már nem rángatott és nem is állt meg , csak a hibakontrol lámpa égett folyamatosan .  Az OMV ( -35C -os ) gázolaj
Simán a go szűrőn a kirakódás miatt nem folyik át elegendő üzemanyag a motorhoz szvsz.Ezért letilt.
Amikor melegszik a motor, melegszik a go szűrő is természetesen és folyik rajta rendesen a nafta nem tilt le.
Tankolásnál újra indítottál törlődött a hibád, de érdemes sztm mostanság go szűrőt cserélned vagy adalékolnod az üzemanyagodat (én pl spurizok).
Üdv, bb
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #15357 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 09:28:32 »

Köszi Trekxc ,

most tesszük be ma az uj g.olajszüröt és jót is tett a OMV olaj eddig , remélem minden jó lesz.
Naplózva
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #15358 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 09:32:11 »

Még szerencse hogy a Fordnál dolgozok , igy legalább rutinbol csinálják ,csak ln mindig kiváncsi vagyok azon emberkékre akiknél volt ilyen hiba hogy náluk hogy oldodott meg a gond , igy hamarabb megvan a probléma
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #15359 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 09:35:23 »

Köszi Trekxc ,

most tesszük be ma az uj g.olajszüröt és jót is tett a OMV olaj eddig , remélem minden jó lesz.

Remélem  eljen
Szomszédomnak 2010 decemberében volt ilyen gondja -18 fokban és a go szűrő csere megoldotta  wave
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15360 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 09:37:54 »

Sziasztok ,

Olvasom a korábbi problémáitokat : nekem is hideg motornál -13 C' -nál többször megállt a Mondeo 2000 fordulatszám fölött , kijelzett a motorkontrol lámba és az izzitás lámba is villogott folyamatosan .
Meleg motornál kb 10 km táv megtétele után viszont már nem rángatott és nem is állt meg , csak a hibakontrol lámpa égett folyamatosan .  Az OMV ( -35C -os ) gázolaj tankolása után elaludt az összes hibakontrol és szépen jár .
Szerintetek lehet a -13 fok miatt ilyen porlasztási probléma ?
Üdv ,
Szabi

inkább a szűrőddel lehet a baj. vagy ha nem is a szűrővel, de abban, azon belül. Víz, paraffin.. jártam már úgy két éve én is, miskolci luknál tankoltam és utána pár napig reggelente csak a negyedórás helyben járatás segített.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15361 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 12:38:05 »

Elsőre azt próbáld ki, hogy ha az izzító kialvása után hagyod még 5-6-8-10 másodpercig állni, ls csak utána indítasz, akkor javul-e a helyzet. Ilyenkor az izzítás nem marad abba, sőt.

AndyA
Mintha jobb lenne.....
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #15362 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 16:03:39 »

2004 mondeo tdci 2,0 6seb.

A következő gondom akadt. Tankolás után kb. 5 kilóméter megtétele után az autó leállt mintha csak a kulcsot fordítottam volna el. Azóta nem indul. Indítózás után villog az izzítás sárga lámpája. Megnéztem a cmp szürke színű benne. Az óccsón vett obd2 olvasóm nem jelez egyetlen hibaüzenetet sem. Tipp?
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15363 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 16:45:31 »

2004 mondeo tdci 2,0 6seb.

A következő gondom akadt. Tankolás után kb. 5 kilóméter megtétele után az autó leállt mintha csak a kulcsot fordítottam volna el. Azóta nem indul. Indítózás után villog az izzítás sárga lámpája. Megnéztem a cmp szürke színű benne. Az óccsón vett obd2 olvasóm nem jelez egyetlen hibaüzenetet sem. Tipp?
5km az milyen volt? Hajtottad?

Lehet most Neked is a faggyal függ össze a dolog...

Gázolajszűrő mikor volt cserélve?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #15364 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 17:10:57 »

5km az milyen volt? Hajtottad?

Lehet most Neked is a faggyal függ össze a dolog...

Gázolajszűrő mikor volt cserélve?

Naplózva
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #15365 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 17:19:26 »



a tankolás előtt is megtettem már pár kilométert, a motor melegedett már rendesen mikor elkezdtem módjával rúgni neki. Nappal történt, de nem volt meleg. Szűrő 10e km-rel ezelőtt volt cserélve...
Naplózva
tézé
Vendég
« Új hozzászólás #15366 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 18:14:59 »

Tisztelt Fórumtárs!
Több dolog lehet.
Pl: valahol test probléma, akku sarunál érintkezési gond, kezdödő generátor szénkefe brobléma, és nem utolsó sorban kezdődő akkumlátor probléma. Mindent meg kell nézni, mert az ilyen feszültség kimaradásokat, nem szereti a PCM vezérlő modul és a kocsi többi elektronikája, és késöbb nagyon sokba kerülhet a mulatság.
Tisztelettel László!
Üdvözlöm László. Köszönöm a válaszát,nekem is az a meglátásom,hogy az akumlátorral  lesz a gond mivel elég régi,még a gyári és elég sürűen kell töltögetni.További szép napot.Tisztelettel Zoltán.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15367 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 19:41:12 »

Persze, többen találkoztak már ezzel! Termosztátokat kell cserélni  wave
Nekem is termosztát gondom lehet.mert szolt az asszony hogy nehezen melegszik be ,kipróbáltam hát igen, néztem a Lángon 7-8-9 pénz,márkára valami jó tapasztalat valakinek, melyiket érdemes venni Roll Eyes
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tibi82
Vendég
« Új hozzászólás #15368 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:06:55 »

Sziasztok. Ma reggel -15 fok rendesen indul majd 10 mp után villog az izzítás jelző. Újraindít és mintha egy kicsit erőtlen lett volna a gép.Kb15 km után leállít újraindit és megy rendesen.Mi lehet a jelenség oka?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15369 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:07:05 »

2004 mondeo tdci 2,0 6seb.

A következő gondom akadt. Tankolás után kb. 5 kilóméter megtétele után az autó leállt mintha csak a kulcsot fordítottam volna el. Azóta nem indul. Indítózás után villog az izzítás sárga lámpája. Megnéztem a cmp szürke színű benne. Az óccsón vett obd2 olvasóm nem jelez egyetlen hibaüzenetet sem. Tipp?
megfagyott a víz a szűrőben.Próbáld meleg helyre vinni,és szűrőcserével kezdeni.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15370 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:07:45 »

Sziasztok. Ma reggel -15 fok rendesen indul majd 10 mp után villog az izzítás jelző. Újraindít és mintha egy kicsit erőtlen lett volna a gép.Kb15 km után leállít újraindit és megy rendesen.Mi lehet a jelenség oka?
szintén!Megfagyott a víz a szűrőben,vagy nem megy át rajta a paraffin miatt a gázolaj!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tibi82
Vendég
« Új hozzászólás #15371 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:18:43 »

szintén!Megfagyott a víz a szűrőben,vagy nem megy át rajta a paraffin miatt a gázolaj!
Köszönöm a gyors választ de csak kb hétfőn tudom ezt megejteni mert kell az autó. tudok így járni vele? okozhat valami problémát?
Naplózva
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #15372 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:48:53 »

megfagyott a víz a szűrőben.Próbáld meleg helyre vinni,és szűrőcserével kezdeni.....

Elvontattam a verdát egy szerelőhöz, holnap rákukkant. Remélem fog tudni mondani valami hasznosat. Köszönöm az eddigi hozzászólásokat, ha van valami írok!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #15373 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 20:53:06 »

Köszönöm a gyors választ de csak kb hétfőn tudom ezt megejteni mert kell az autó. tudok így járni vele? okozhat valami problémát?

Ha nem kap gazolajat a motor, akkor nem fogsz vele jarni! (mar ha az a baja, amit Alf mond)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
gerencsersz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41


E-mail
« Új hozzászólás #15374 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 21:15:00 »

hagyni kell alapjáraton , hogy melegedjen a diesel mert csak fordulaton fog letiltani , addig meg egy kicsit segit a gázolajnak hogy kering ,
Aki küldi neki az odavág könnyen a porlasztóknak
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15375 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 21:31:56 »

Na hányan kérdik még meg egy oldalon belül, miért nem megy a verda ilyen hidegben?
Ki kéne írni topic-hirdetésben, hogy mi a teendő.. Van lehetőség ebben a fórumban ilyenre?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15376 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 21:39:46 »

Na hányan kérdik még meg egy oldalon belül, miért nem megy a verda ilyen hidegben?
Ki kéne írni topic-hirdetésben, hogy mi a teendő.. Van lehetőség ebben a fórumban ilyenre?
Szezonális probléma  nyes
ne legyél mérges szegény rémült klubtársakra  integet2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15377 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 21:41:14 »

Szezonális probléma  nyes
ne legyél mérges szegény rémült klubtársakra  integet2
én nyugiban vagyok, reluxálok  vigyor3
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15378 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 22:08:27 »

Na hányan kérdik még meg egy oldalon belül, miért nem megy a verda ilyen hidegben?
Ki kéne írni topic-hirdetésben, hogy mi a teendő.. Van lehetőség ebben a fórumban ilyenre?
jó lenne, mert ez a hőmérséklet kihozza a régi szűrő, sz@r üzemanyag kombináció hatását. Az óvatos helyben járatás megoldás lehet, mert egy idő után azért átkeveri a pumpa a tank tartalmát és fel is melegíti.

Érdekes lenne tudni, hogy akinek ilyen gondja támad, milyen szűrőt használ, illetve hogy az adott szűrőben van-e a BOSCH/Motorcraft szűrőkben működő hőmérséklet függő visszavezető szelep, ami ugyen 40 fok felett visszaküldi a tankba a naftát, az alatt meg a szivattyú felé irányítja. Ez ilyen időben kimondottan előnyös, mert gyorsabban melegszik a szűrő, nehezebben dermed bele a sz@r üzemanyag.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15379 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 22:09:36 »

jó lenne, mert ez a hőmérséklet kihozza a régi szűrő, sz@r üzemanyag kombináció hatását. Az óvatos helyben járatás megoldás lehet, mert egy idő után azért átkeveri a pumpa a tank tartalmát és fel is melegíti.

Érdekes lenne tudni, hogy akinek ilyen gondja támad, milyen szűrőt használ, illetve hogy az adott szűrőben van-e a BOSCH/Motorcraft szűrőkben működő hőmérséklet függő visszavezető szelep, ami ugyen 40 fok felett visszaküldi a tankba a naftát, az alatt meg a szivattyú felé irányítja. Ez ilyen időben kimondottan előnyös, mert gyorsabban melegszik a szűrő, nehezebben dermed bele a sz@r üzemanyag.  wave
Eddig az enyémnél nem volt gond, 10eKm-es gyári (Motorcraft) szűrő és MOL normál gázolaj van benne, napokig áll, városban használom (ha egyáltalán...)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15380 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 22:14:31 »

Eddig az enyémnél nem volt gond, 10eKm-es gyári (Motorcraft) szűrő és MOL normál gázolaj van benne, napokig áll, városban használom (ha egyáltalán...)
Nálam korábban is a gyári szűrő volt, amikor megesett a ledermedés. A helyben járatás szépen megoldotta a gondomat. (Azóta kerülöm a luk-ot Miskolcon)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15381 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 22:18:19 »

Nálam korábban is a gyári szűrő volt, amikor megesett a ledermedés. A helyben járatás szépen megoldotta a gondomat. (Azóta kerülöm a luk-ot Miskolcon)

Kb. 20e km óta van benne a gyári szűrő és mindig LUKOIL-on tankolok! Ma reggel járattam, csak azért hogy ne fagyjak bele de szerintem járatás nélkül se lett volna gond  nyes

Majd meglátjuk, lesz ez még hidegebb is  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #15382 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 23:18:28 »

Ma megijedtem, mert ha lepadlóztam, 3000 körül ledadogott a motor, és villogott az izzításjelző, de nem állt le (gondolom ez a vészüzemmód). Hozzáteszem, még nem volt üzemmeleg. Újraindítva nem mutatkozott a villogó jelenség. Terhelve és terheletlenül is ezt produkálta a gép. Végigolvasva itt a két korábbi oldalt, valószínű nálam is a nagy hideg és a gázolaj minősége okozhatja a problémát, ugye?

Tudtok javasolni valami dermedésgátlót, (pl. típus) és hogy hol lehet kapni + milyen arányban kell beleönteni? Ez ugye nem árt a mocinak?

Köszi.
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15383 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 23:22:38 »

Ma megijedtem, mert ha lepadlóztam, 3000 körül ledadogott a motor, és villogott az izzításjelző, de nem állt le (gondolom ez a vészüzemmód). Hozzáteszem, még nem volt üzemmeleg. Újraindítva nem mutatkozott a villogó jelenség. Terhelve és terheletlenül is ezt produkálta a gép. Végigolvasva itt a két korábbi oldalt, valószínű nálam is a nagy hideg és a gázolaj minősége okozhatja a problémát, ugye?

Tudtok javasolni valami dermedésgátlót, (pl. típus) és hogy hol lehet kapni + milyen arányban kell beleönteni? Ez ugye nem árt a mocinak?

Köszi.
Pro-tec-ből is van.. ami véleményem szerint fontos, hogy akkor adagold a tankhoz, mikor épp megtankoltad kúton az autót. fontos, hogy a tank tartalma ne legyen dermedéspont alatt.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15384 Dátum: 2012.02.02 csütörtök, 23:34:39 »

Ma megijedtem, mert ha lepadlóztam, 3000 körül ledadogott a motor, és villogott az izzításjelző, de nem állt le (gondolom ez a vészüzemmód). Hozzáteszem, még nem volt üzemmeleg. Újraindítva nem mutatkozott a villogó jelenség. Terhelve és terheletlenül is ezt produkálta a gép. Végigolvasva itt a két korábbi oldalt, valószínű nálam is a nagy hideg és a gázolaj minősége okozhatja a problémát, ugye?

Tudtok javasolni valami dermedésgátlót, (pl. típus) és hogy hol lehet kapni + milyen arányban kell beleönteni? Ez ugye nem árt a mocinak?

Köszi.
Szerintem ha indulás előtt járatod 10percet és finoman autózol amíg a vízhőfok jelző meg nem mozdul, nem lehet gond  nyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15385 Dátum: 2012.02.03 péntek, 10:42:29 »

Ma megijedtem, mert ha lepadlóztam, 3000 körül ledadogott a motor, és villogott az izzításjelző, de nem állt le (gondolom ez a vészüzemmód). Hozzáteszem, még nem volt üzemmeleg. Újraindítva nem mutatkozott a villogó jelenség. Terhelve és terheletlenül is ezt produkálta a gép. Végigolvasva itt a két korábbi oldalt, valószínű nálam is a nagy hideg és a gázolaj minősége okozhatja a problémát, ugye?

Tudtok javasolni valami dermedésgátlót, (pl. típus) és hogy hol lehet kapni + milyen arányban kell beleönteni? Ez ugye nem árt a mocinak?

Köszi.
nem üzemmeleg dízelt nem padlózunk le.  help
Amúgy meg tessék tisztességes helyen tankolni. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15386 Dátum: 2012.02.03 péntek, 10:49:23 »

nem üzemmeleg dízelt nem padlózunk le.  help
Amúgy meg tessék tisztességes helyen tankolni. Smiley
ez is mindenkinél más! Szerintem pl. egy lukoil is tisztességes hely mivel sohasem volt gondunk vele! Nem hinném, hogy a gázolaj ára határozza meg a minőségét!  Roll Eyes
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #15387 Dátum: 2012.02.03 péntek, 10:50:09 »

Reggeli indítás után, melegítés közben a fordulatszámmérő 800 és 1 000 között ugrál. Tegnap még az izzítás jelző is villogott Majd leállítottam, újra indítás után már semmi probléma. Pöcre indul és ablakfűtéseket rögtön kikapcsolom. Shellnél és OMV-nél tankolok. Gázolajszűrő 1 hónapja cserélve. Mi lehet a probléma? Huh? Huh?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15388 Dátum: 2012.02.03 péntek, 10:59:56 »

Reggeli indítás után, melegítés közben a fordulatszámmérő 800 és 1 000 között ugrál. Tegnap még az izzítás jelző is villogott Majd leállítottam, újra indítás után már semmi probléma. Pöcre indul és ablakfűtéseket rögtön kikapcsolom. Shellnél és OMV-nél tankolok. Gázolajszűrő 1 hónapja cserélve. Mi lehet a probléma? Huh? Huh?

A reggeli fordulatszám-ugrálás az aksi alacsony töltöttségi szintje miatt lehet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
chunkh asarurrasagh
Vendég
« Új hozzászólás #15389 Dátum: 2012.02.03 péntek, 11:05:30 »

A reggeli fordulatszám-ugrálás az aksi alacsony töltöttségi szintje miatt lehet.

Nincs féléves az akkumulátor...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15390 Dátum: 2012.02.03 péntek, 11:35:22 »

Nincs féléves az akkumulátor...

De az autó kinn áll, a mínuszokban jól lemerül, és jócskán tölteni kell.
Ilyet már nekem is csinált, amikor hosszú ideig állt az autó (nyáron).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15391 Dátum: 2012.02.03 péntek, 11:36:33 »

Nincs féléves az akkumulátor...
generátorod haldoklását is jelezheti, nálam sajnos ez volt
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg625345#msg625345
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
tibi82
Vendég
« Új hozzászólás #15392 Dátum: 2012.02.03 péntek, 13:49:14 »

Sziasztok. Ma reggel indítás simán indul majd egy kis idő múlva jött a villogás,de  ahogy bemelegedett utánna jó minden, viszont a motorkontrollámpa kigyulladt és nem akar elaludni.Szerintetek ez is a hidegtől van? Kapott v-power dízelt meg majd egy kis dermedés gátllót.hétfőn szűrőcsere.
Naplózva
Levis
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1113


engineer76@freemail.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15393 Dátum: 2012.02.03 péntek, 14:49:28 »

Sziasztok,


egy kérdés a fűtéssel kapcsolatban.
Már tavaly is éreztem hogy nem úgy melegszik a motor, mint ahogy én azt gondolnám (valszeg én gondolom rosszul  nyes), de most a lassú melegedés után nagyon gyorsan vissza is hűl  rinya

Indulás után megyek 12 km-t autópályán (110km/h), ekkor nagyjából sikerül felmelegednie 80 fok körülre (az OK tartomány alsó szélére, néha magasabbra), és a fűtést is csak ekkor szoktam bekapcsolni. De aztán ahogy beérek a városba, piros lámpa, stb.. szinte rögtön visszaesik 60 fok körülre... ez normális?

Mindez 2.2 TDCi

Köszi,
Levis


Naplózva

Most: Ford Mondeo MKV 2.0 TDCi Titanium Individual, 2015/04, MT6
        
Volt:  Ford Mondeo MKIII 2.2 TDCi Ghia, 2004/12, MT6
        Ford Mondeo MKI 1.8 B Ghia, 1993/08
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #15394 Dátum: 2012.02.03 péntek, 15:00:05 »

Sziasztok,

egy kérdés a fűtéssel kapcsolatban.

Szóval

A helyzet nálam is ugyanez volt, (2.0TDCI) két termosztátcsere után kicsivel jobb, de ebben a hidegben kb. ugyanezt csinálja.
Azért kb., mert reggel (kb. 20perc alapjáraton melegítés, fűtés off után) elindultam Kistarcsáról, Cinkotánál már kimozdult a hőfokmutató, 60fok körülre, és kicsi lengésekkel (forgalomtól függően) 60-70fok között ingadozott.
Mire beértem az V. kerületbe a belvárosba addigra állt be függőlegesre, viszont onnan nem mozdult el!
Volt a tiédhez nagyon hasonló esetem M0-M3 felé de az indulás után 5-10percel volt, fedcomp szerint 75fokról, a lehajtón való lassítás miatt 55fokra hűlt a víz +4fokos kinti hőmérséklet mellett!
Ekkor döntöttem el, hogy kicseréltetem a termosztátokat.

A helyedben várnék tavaszig, hogy akkor is csinálja-e, de ha csak most kezdte, akkor valószínűleg nem hiba, csak aktuális állapot...  worship
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15395 Dátum: 2012.02.03 péntek, 15:00:39 »

ez is mindenkinél más! Szerintem pl. egy lukoil is tisztességes hely mivel sohasem volt gondunk vele! Nem hinném, hogy a gázolaj ára határozza meg a minőségét!  Roll Eyes
Tankolj prémium dieselt és nem lesz gond se így se úgy.-35fokig tuti.Nekem nincs is gondom.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15396 Dátum: 2012.02.03 péntek, 15:04:02 »

Tankolj prémium dieselt és nem lesz gond se így se úgy.-35fokig tuti.Nekem nincs is gondom.
Szerintem a lukoil is prémium dízel  Roll Eyes
meg úgysem lesz itt több mint -15  vigyor3

De egyébként nekem sincs gond semmiféle indítással/indulással!! taps
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15397 Dátum: 2012.02.03 péntek, 15:46:00 »

Sziasztok,


egy kérdés a fűtéssel kapcsolatban.
Már tavaly is éreztem hogy nem úgy melegszik a motor, mint ahogy én azt gondolnám (valszeg én gondolom rosszul  nyes), de most a lassú melegedés után nagyon gyorsan vissza is hűl  rinya

Indulás után megyek 12 km-t autópályán (110km/h), ekkor nagyjából sikerül felmelegednie 80 fok körülre (az OK tartomány alsó szélére, néha magasabbra), és a fűtést is csak ekkor szoktam bekapcsolni. De aztán ahogy beérek a városba, piros lámpa, stb.. szinte rögtön visszaesik 60 fok körülre... ez normális?

Mindez 2.2 TDCi

Nagyjából igen. Ilyen qrva hidegben... Smiley Ha teljesen automatára állítom a fűtést, simán kihűti annyira városi tötymörgésben a vizet, hogy lekonyul középről a mutató. Inkább azt szoktam, hogy legalacsonyabb vagy éppen csak eggyel magasabb fokozatra állítom kézzel a ventilátort, és mondjuk 18-20 fok közé a hőmérsékletet. Úgy is melegebb lesz azért, mint kint, de legalább van esélye a motornak is egy kicsit bemelegedni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #15398 Dátum: 2012.02.03 péntek, 16:26:46 »

Érdekes lenne tudni, hogy akinek ilyen gondja támad, milyen szűrőt használ, illetve hogy az adott szűrőben van-e a BOSCH/Motorcraft szűrőkben működő hőmérséklet függő visszavezető szelep, ami ugyen 40 fok felett visszaküldi a tankba a naftát, az alatt meg a szivattyú felé irányítja. Ez ilyen időben kimondottan előnyös, mert gyorsabban melegszik a szűrő, nehezebben dermed bele a sz@r üzemanyag.  wave
Nem "gyári" de Bosch szűrőm van;) Ma reggel -15-ben indult rendben, 5-6 kilóméter óvatos vezetés után fordultam rá a főútra, amikor már függőleges volt a mutató, egy nagyobb gázadásra azonban a már mások által is említett leállással szembesültem (műszerek felvillantak, izzítójelző villogott, majd leállt). Átkozódtam, mert éppen szerelőhöz igyekeztem, de pár másodperc után rendben újraindult és semmi gond nem volt vele a szerelőig. Mondta a srác, hogy majd megnézi, hogy van-e esetleg hibakód. Kíváncsi leszek rá.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15399 Dátum: 2012.02.03 péntek, 18:32:54 »

Szerintem a lukoil is prémium dízel  Roll Eyes
meg úgysem lesz itt több mint -15  vigyor3

De egyébként nekem sincs gond semmiféle indítással/indulással!! taps
Nem mert a prémium diesel 30 ft-al drágább az OMV-nél és alukoil a prémium diesel picába nemszállt be mert nem akar kintről behozni üzemanyagot és nem akar drágábban adni.Ezt a vállalat igazgatója mondta egy cikkben.Amit én tankolok at a MAXMOTION diesel az OMV-nél.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 301 302 303 304 305 306 307 [308] 309 310 311 312 313 314 315 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.