Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:10:00
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
307
308
309
310
311
312
313
[
314
]
315
316
317
318
319
320
321
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14657285 alkalommal)
0 Felhasználó és 170 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15650 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 10:17:41 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.08 szerda, 20:40:06
hozzá kell tenni,hogy azért kivan az találva!A motor,és a nyomás a szivattyúban rendesen felmelegíti a gázolajat.Ennek a meleg go-nak a nagyrésze vissza jut a szűrőbe,és 50fokig bekeveri a szivattyú szívó oldalára a meleg gázolajat.Ha elérte a hőmérsékletet visszaengedi a tankba a meleg visszatérőt.Így van megoldva az előmelegítés.Már alapjáraton is sokat számít!
Én inkább ennek a meghibásodásában(illetve is) látom a problémákat,amikor elfagy vagy eldugul a parafintól a szűrő.
http://mondeo.hu/index.php?topic=5048.0
Ezt pl. meg lehetne nézni, hogy akinél dermedés van, milyen szűrő van bent, és van-e benne ez a bizonyos szelep.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15651 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 10:48:07 »
Idézetet írta: hobi - 2012.02.09 csütörtök, 06:37:23
Sziasztok
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy gyakran olvasom a diesel motornál a porlasztócsúcs hibát.De milyen jelenségeket okoz a porlasztócsúcs hiba????Többet eszik, rángat az autó,vagy esetleg nem megy?
Nézegetem a neten, hogy többen is foglalkoznak p.csúcs felújítással, pl.delphi, megéri vagy csak gyárit érdemes újonan venni???
Másik kérdésem a kettős tömegű lendkerék.Sok autót árulnak állítólagos kettős tömegű lendkerék cserével. Ezt lehet felújítani vagy csak újjal lehet orvosolni.
?
Szerintem a fenti hibákon kívül a TDCI motor az egyik legmegbízhatóbb diesel motor. Kinéztem egy autót amiben 270.000 km.-van, nem visszatekert, azonban tartok a p.csúcs hibától.
Ha tudtok adjatok már tanácsot p.csúcs és kettős tömegű lendkerék felújítással kapcsolatban, illetve a saját véleményeteket is szívesen várom.
Előre is köszönöm.
Úgyveszed észere,hogy vészüzembe vált és nem fog menni villog az izzítás jelző.HA annyira rossz akkor meg teljesen leáll.Ezek a jelenségek terhelésnél jönnek elő például dombon felfelé hirtelen gyorsításkor.A felújított olcsóbb agyári drágább.Tipustól függően vannak árban eltérések de úgy 250-300 ezer körül van a 4 csúcs. ujjonan.Én nemvagyok felújítás párti.A lendkerék kinyomócsaőággyal szerkezettel úgy 250e ft de ha akcióban kifogod kicsit olcsóbb.Ezt is cseréld inkább.Először is poharaztasd meg a csúcsokat és eabból kilehet indulni.De vigyázz megkell nézni a szivattyú állapotát is diaggal és,hogy a go szürőben van -e fémreszelék mert akkor azt is cserélni kell mert a kopott szivattyú tönkreteheti az új csúcsokat nagyon hamar.Ennek az ára 230e körül van.Nem akartalak elkeseríteni de ez van.ÉN már a csúcs-szivattyú cserén túlvagyok.Ezt ha rossz nemtudod elkerülni.A go szürőből mindig csak gyárit vegyél és én mindegyik olajcserénél cserélem.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15652 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 11:20:13 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.08 szerda, 18:18:52
Mért szeretnéd szétfürészelni?
szétszedtem..
opálos, zavaros a lötty benne.
http://kepfeltoltes.hu/120209/bosch_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15653 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 11:22:35 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.09 csütörtök, 11:20:13
szétszedtem..
opálos, zavaros a lötty benne.
http://kepfeltoltes.hu/120209/bosch_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
És vajon a termosztát működött benne?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15654 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 11:28:34 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.09 csütörtök, 11:20:13
szétszedtem..
opálos, zavaros a lötty benne.
http://kepfeltoltes.hu/120209/bosch_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Alján kivül mozgattál mágnest.???neken csillogott a napfényen a fémreszelék mikor így ahogy mondtam szétszedtük.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15655 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 11:30:17 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.09 csütörtök, 11:22:35
És vajon a termosztát működött benne?
még ki kell gondolnom, hogy tesztelhetem le. jöhetnek tippek is.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15656 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 11:49:02 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.09 csütörtök, 11:28:34
Alján kivül mozgattál mágnest.???neken csillogott a napfényen a fémreszelék mikor így ahogy mondtam szétszedtük.
frissítve:
találtam egy gyenge mágnest. azzal nem látom hogy mocorogna benne bármi.
korábban olvastam a felvetést, hogy egyáltalán vas alapú-e a forgács, ami a szivattyúból származna. csak nem találtam meg a választ..
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.09 csütörtök, 12:16:17 írta GiN
»
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15657 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 12:13:43 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.09 csütörtök, 11:49:02
még előbb kerítenem kell egy mágnest
Valami modernebb fajta ritkafémmágnest keress, jó erőset.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15658 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 13:30:25 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.09 csütörtök, 10:16:48
Na ja, de ha adalékolt a gázolaj, az adalékot a kút keveri hozzá vagy gyárilag benne van?
Valahol azt olvastam, hogy a tartálykocsiban keverik.
Külön keverő üzemek vannak ahol majdnem patikamérlegen adalékolnak, már csak azért is nehogy minőségetet ajándékozzanak el vagy ne feleljen meg a szabványnak.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15659 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 13:48:51 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.09 csütörtök, 12:13:43
Valami modernebb fajta ritkafémmágnest keress, jó erőset.
AndyA
ismerek olyat. úgy hívják, hogy gravitáció
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15660 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 14:09:30 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.09 csütörtök, 11:30:17
még ki kell gondolnom, hogy tesztelhetem le. jöhetnek tippek is.
Belefújsz
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15661 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 17:41:48 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.09 csütörtök, 14:09:30
Belefújsz
de azóta már nem mínusz X-ben van, hanem a garázsban. fagyasszam le?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15662 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 18:27:44 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.09 csütörtök, 17:41:48
de azóta már nem mínusz X-ben van, hanem a garázsban. fagyasszam le?
Nem. Csak vidd ki. Valami +4 vagy +7 fok körül kapcsol.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15663 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 19:06:52 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.09 csütörtök, 11:20:13
szétszedtem..
opálos, zavaros a lötty benne.
http://kepfeltoltes.hu/120209/bosch_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
víz!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15664 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 19:11:49 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.09 csütörtök, 10:17:41
Ezt pl. meg lehetne nézni, hogy akinél dermedés van, milyen szűrő van bent, és van-e benne ez a bizonyos szelep.
nekem nem volt eddig 1xsem gondom 6ik télen.Mindig u.gy. szűrőt használok,és szedtem már szét is.2mikronos volt a szűrőbetét,és benne volt a szelep is,ami a hőfokot szabályozza.Ha nem működne,biztosan én is kaptam volna lerohadást.....
A gyárikban is benne van a szelep.....
Valahogyan hőmérsékletet kellene mérni a szivattyúra menő ágon.Ha ott mérhető lenne ilyenkor az 50fok körüli hő,akkor biztosan műkszik a szabályzószelep!
Ha meg nagyon alacsony a hőfok,akkor nyilván nem jó a szelep,mert nem keveri be a meleg olajat,hanem visszatolja élből a tankba.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15665 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 19:11:52 »
Idézetet írta: hobi - 2012.02.09 csütörtök, 06:37:23
Sziasztok
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy gyakran olvasom a diesel motornál a porlasztócsúcs hibát.De milyen jelenségeket okoz a porlasztócsúcs hiba????Többet eszik, rángat az autó,vagy esetleg nem megy?
Nézegetem a neten, hogy többen is foglalkoznak p.csúcs felújítással, pl.delphi, megéri vagy csak gyárit érdemes újonan venni???
Másik kérdésem a kettős tömegű lendkerék.Sok autót árulnak állítólagos kettős tömegű lendkerék cserével. Ezt lehet felújítani vagy csak újjal lehet orvosolni.
?
Szerintem a fenti hibákon kívül a TDCI motor az egyik legmegbízhatóbb diesel motor. Kinéztem egy autót amiben 270.000 km.-van, nem visszatekert, azonban tartok a p.csúcs hibától.
Ha tudtok adjatok már tanácsot p.csúcs és kettős tömegű lendkerék felújítással kapcsolatban, illetve a saját véleményeteket is szívesen várom.
Előre is köszönöm.
lendkerék cserét csak akkor hidd el, ha látsz róla számlát ÉS a kivett régi szhart. nekünk is volt olyan hirdetés, amikor nézegettünk májusban, hogy kiírta a kereskedő, hogy lendkerék frissen cserélve. felhívtuk. se számla, se régi alaktrész, se semmi ami alapján hihető lett volna a csere. szóval csak óvatosan az ilyenekkel
amúgy lendkereket állítólag fel is lehet újítani, 40eft körül és 1 év garanciát adnak rá...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15666 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 19:31:46 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.09 csütörtök, 19:11:52
lendkerék cserét csak akkor hidd el, ha látsz róla számlát ÉS a kivett régi szhart. nekünk is volt olyan hirdetés, amikor nézegettünk májusban, hogy kiírta a kereskedő, hogy lendkerék frissen cserélve. felhívtuk. se számla, se régi alaktrész, se semmi ami alapján hihető lett volna a csere. szóval csak óvatosan az ilyenekkel
amúgy lendkereket állítólag fel is lehet újítani, 40eft körül és 1 év garanciát adnak rá...
Nekem Júniusban cserélték,de nem kértem számlát, mert úgy olcsóbb volt. A régi szhart láttam mert megmutatták,de nem hoztam haza szemétnek. Attól hogy nincs számlám,meg 1 kupac szemetem,még ki van cserélve!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15667 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 19:46:22 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.09 csütörtök, 19:31:46
Nekem Júniusban cserélték,de nem kértem számlát, mert úgy olcsóbb volt. A régi szhart láttam mert megmutatták,de nem hoztam haza szemétnek. Attól hogy nincs számlám,meg 1 kupac szemetem,még ki van cserélve!
oks, de te megvetted magadnak, ami kellett. én nem is erre mondtam, hanem arra, amikor a kereskedő akarja elhitetni...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15668 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 19:51:26 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.09 csütörtök, 19:46:22
oks, de te megvetted magadnak, ami kellett. én nem is erre mondtam, hanem arra, amikor a kereskedő akarja elhitetni...
Jaaaaaaaaaaa Hát igen,én vittem a szerelőnek minden alkotó elemet!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15669 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:02:25 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.09 csütörtök, 19:46:22
oks, de te megvetted magadnak, ami kellett. én nem is erre mondtam, hanem arra, amikor a kereskedő akarja elhitetni...
Enyémen is ki lett cserélve, nem hiszem, hogy átvágott aki csinálta...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15670 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:05:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.09 csütörtök, 19:11:52
lendkerék cserét csak akkor hidd el, ha látsz róla számlát ÉS a kivett régi szhart. nekünk is volt olyan hirdetés, amikor nézegettünk májusban, hogy kiírta a kereskedő, hogy lendkerék frissen cserélve. felhívtuk. se számla, se régi alaktrész, se semmi ami alapján hihető lett volna a csere. szóval csak óvatosan az ilyenekkel
amúgy lendkereket állítólag fel is lehet újítani, 40eft körül és 1 év garanciát adnak rá...
Ja frissen szervizelt volt az enyém is,csak vajon mért volt korom fekete a levegőszúró.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15671 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:10:36 »
Mert az olyan színű csak te nem tudtad.
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.02.09 csütörtök, 20:05:03
Ja frissen szervizelt volt az enyém is,csak vajon mért volt korom fekete a levegőszúró.
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15672 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:13:01 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.02.09 csütörtök, 20:10:36
Mert az olyan színű csak te nem tudtad.
Jó pap is holtig tanul?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15673 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:24:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.09 csütörtök, 20:02:25
Enyémen is ki lett cserélve, nem hiszem, hogy átvágott aki csinálta...
Ha mégis akkor meg kiheréled! Csak vigyázz mert biztos fájdalmas!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15674 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:32:03 »
A haveromnak benzines új autója volt mindig rendesen vitte szak szervizbe ott a gyertya cserét pollen szűrőt stb stb.Na a gyertyákat 170000km-nél cserélte ki a haverem mert nem ment az autó.Már nem volt meg a pólus rajta.És levegő sem ment be a fülkébe.A pollen szűrő csutkára televolt.És még amire nem derült fény.Hát ezek a szak szervizek.
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.02.09 csütörtök, 20:13:01
Jó pap is holtig tanul?
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15675 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:39:55 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.02.09 csütörtök, 20:32:03
A haveromnak benzines új autója volt mindig rendesen vitte szak szervizbe ott a gyertya cserét pollen szűrőt stb stb.Na a gyertyákat 170000km-nél cserélte ki a haverem mert nem ment az autó.Már nem volt meg a pólus rajta.És levegő sem ment be a fülkébe.A pollen szűrő csutkára televolt.És még amire nem derült fény.Hát ezek a szak szervizek.
Mikor hazahoztuk pofátlan alkudozás után
, egyből minden csere olaj szűrök, próbálta menteni a mundér becsületét megcsináltatja, mondtam neki köszi megoldjuk mi magunk is az tuti
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15676 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:43:05 »
Csak amit látok az a biztos.És a többi humbuk.
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.02.09 csütörtök, 20:39:55
Mikor hazahoztuk pofátlan alkudozás után
, egyből minden csere olaj szűrök, próbálta menteni a mundér becsületét megcsináltatja, mondtam neki köszi megoldjuk mi magunk is az tuti
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15677 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:50:11 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.02.09 csütörtök, 20:43:05
Csak amit látok az a biztos.És a többi humbuk.
Én még a céges jumbonál is ott állok,mert nem szeretnék le rohadni az út szélén.Úgy hogy muszáj kicserélni mindent:Kérek egy kis széket csücs blikk olvasás vagy valami más szenny lap.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15678 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 20:59:47 »
Idézetet írta: attila82 - 2012.02.09 csütörtök, 20:24:05
Ha mégis akkor meg kiheréled! Csak vigyázz mert biztos fájdalmas!
ÁÁÁ, nem bántom, f@sza gyerek az!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
nagytomi
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1096
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15679 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 21:06:09 »
Hogy egy kis jó hír is legyen.
Ma kicseréltem az izzító gyertyákat, mert kicsit betegen indult a kocsim ebben a hidegben. Kicsit majréztam a kapcsolódó cikkek olvasása után, hogy esetleg nem jön ki simán a régi, de semmi gond nem volt. Lazítás után két ujjal ki tudtam tekerni mind a négyet.
Az összes halott volt már. 210 ezer van a gépben. Óra szerint 43 ezerrel vettem és azóta nem volt gondom vele.
A szabadon futó 150e-nél lett beépítve, az is hibátlan még. Jó autó a Mondeó.
Naplózva
2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
attila82
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 661
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15680 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 21:07:31 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.09 csütörtök, 20:59:47
ÁÁÁ, nem bántom, f@sza gyerek az!
Naplózva
2011.08. MKIV 2.0 TDCi Turnier Titanium 163Le Powershift (2018.12.14. - ...........)
Ex: 2001.01. MKIII 2.0 TDDi Turnier Trend 115Le (2010.11.03. - 2018.12.11.)
greco
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15681 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 21:33:07 »
Sziasztok,
most jöttem Viktől EGR dugózás és pcs állapot felmérés után. Sajnos volt 1 izzítójel villogásom 2 hónapja és 2 hete egy komplett menetközbeni leállás.
számítottam rá, hogy pcs gond lesz. de azért ennyire nem számítottam rossz hírre
Rádugta Vik azt a 4 kis műanyag poharas cuccát, computer , indítózás -> nagyon rossz hír. A kb.1850-es nyomás helyett kb. 190-es átlag jött ki :S
sztem csoda hogy megy még az auto. teszem hozzá, hogy azért megint bevillogott hazafelé az úton, de szerencsére nem állt le...
izzitógyergyák is kuka, szívósor tömítés csere kell. ráadásul érezte a kocsi, hogy valami ma lesz, mert Vikhoz induláskor az indításkor csak kattanást hallottam, majd csak 2ára indult be Vik megnyugtatott hogy lehet kuplung is lesz majd idővel
de az még odébb van
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15682 Dátum:
2012.02.09 csütörtök, 21:38:35 »
Idézetet írta: greco - 2012.02.09 csütörtök, 21:33:07
Sziasztok,
most jöttem Viktől EGR dugózás és pcs állapot felmérés után. Sajnos volt 1 izzítójel villogásom 2 hónapja és 2 hete egy komplett menetközbeni leállás.
számítottam rá, hogy pcs gond lesz. de azért ennyire nem számítottam rossz hírre
Rádugta Vik azt a 4 kis műanyag poharas cuccát, computer , indítózás -> nagyon rossz hír. A kb.1850-es nyomás helyett kb. 190-es átlag jött ki :S
sztem csoda hogy megy még az auto. teszem hozzá, hogy azért megint bevillogott hazafelé az úton, de szerencsére nem állt le...
izzitógyergyák is kuka, szívósor tömítés csere kell. ráadásul érezte a kocsi, hogy valami ma lesz, mert Vikhoz induláskor az indításkor csak kattanást hallottam, majd csak 2ára indult be Vik megnyugtatott hogy lehet kuplung is lesz majd idővel
de az még odébb van
Részvétem drága lesz
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15683 Dátum:
2012.02.10 péntek, 00:05:35 »
Valaki be tudna linkelni egy áttekintő ábrát a kiegészítő szíjhajtásról (szíjfeszítő, generátor, szíjtárcsa, görgők). Tudom, hogy már többször előfordult a fórumon de nem találom. Előre is köszönöm.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
czyla
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 43
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15684 Dátum:
2012.02.10 péntek, 00:54:37 »
Idézetet írta: francoe - 2012.02.10 péntek, 00:05:35
Valaki be tudna linkelni egy áttekintő ábrát a kiegészítő szíjhajtásról (szíjfeszítő, generátor, szíjtárcsa, görgők). Tudom, hogy már többször előfordult a fórumon de nem találom. Előre is köszönöm.
Íme:
http://kepfeltoltes.hu/view/110311/sz_j_laz_t_sa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI ZEN EGR OFF
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15685 Dátum:
2012.02.10 péntek, 07:46:28 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.09 csütörtök, 18:27:44
Nem. Csak vidd ki. Valami +4 vagy +7 fok körül kapcsol.
megfúttam a vékony csövet
szabad légmozgás volt, majd kis idővel később bezárt a meleg levegő hatására.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15686 Dátum:
2012.02.10 péntek, 10:02:22 »
Idézetet írta: greco - 2012.02.09 csütörtök, 21:33:07
Sziasztok,
most jöttem Viktől EGR dugózás és pcs állapot felmérés után. Sajnos volt 1 izzítójel villogásom 2 hónapja és 2 hete egy komplett menetközbeni leállás.
számítottam rá, hogy pcs gond lesz. de azért ennyire nem számítottam rossz hírre
Rádugta Vik azt a 4 kis műanyag poharas cuccát, computer , indítózás -> nagyon rossz hír. A kb.1850-es nyomás helyett kb. 190-es átlag jött ki :S
sztem csoda hogy megy még az auto. teszem hozzá, hogy azért megint bevillogott hazafelé az úton, de szerencsére nem állt le...
izzitógyergyák is kuka, szívósor tömítés csere kell. ráadásul érezte a kocsi, hogy valami ma lesz, mert Vikhoz induláskor az indításkor csak kattanást hallottam, majd csak 2ára indult be Vik megnyugtatott hogy lehet kuplung is lesz majd idővel
de az még odébb van
Hát ez nem jó. Amikor vetted 2011.aug-ban, milyen állapotot diagnosztizáltak? Mennyit mentél vele, mióta nálad van? Elvileg benne vagy még a fél év szavatosságban, így akár az eladót is lehetne zargatni, ha a porlasztók és kuplung kezdődő hibája nem votl benne a dokumentációban.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
greco
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15687 Dátum:
2012.02.10 péntek, 10:31:39 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.10 péntek, 10:02:22
Hát ez nem jó. Amikor vetted 2011.aug-ban, milyen állapotot diagnosztizáltak? Mennyit mentél vele, mióta nálad van? Elvileg benne vagy még a fél év szavatosságban, így akár az eladót is lehetne zargatni, ha a porlasztók és kuplung kezdődő hibája nem votl benne a dokumentációban.
9ezret mentem vele. kifogástalan volt akkor nem volt ilyen szintű diagon. és teszten, de az biztos, hogy ennél sokkal jobb állapotban volt átnézéskor/vásárláskor. bár volt szerelő velünk, de nem komputereztünk.- itt talán azért jobban odafigyelhettem volna ...
Sajnos szerintem pár rossz tankolás tette fel az i-re a pontot - ezt biztosra teszem
egyébként egy turbócsőcserét leszámítva nem volt semmilyen gond eddig vele.
hogy mennyire érdemes vagy lehet zargatni az eladót egy ilyennel azt nem tudom. sok esélyt nem adok neki... nem is biztos hogy foglalkoznék
én inkább a probléma megoldására koncentrálok jelenleg. Vik adott egy porlasztókkal foglalkozó kontaktot. ma vagy személyesen vagy telefonon megkeresem őket
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 694
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15688 Dátum:
2012.02.10 péntek, 10:47:43 »
Idézetet írta: greco - 2012.02.10 péntek, 10:31:39
Vik adott egy porlasztókkal foglalkozó kontaktot. ma vagy személyesen vagy telefonon megkeresem őket
majd megírod kb. mik lettek a fejlemények? kitartás!
Naplózva
2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15689 Dátum:
2012.02.10 péntek, 10:53:49 »
Idézetet írta: greco - 2012.02.10 péntek, 10:31:39
9ezret mentem vele. kifogástalan volt akkor nem volt ilyen szintű diagon. és teszten, de az biztos, hogy ennél sokkal jobb állapotban volt átnézéskor/vásárláskor. bár volt szerelő velünk, de nem komputereztünk.- itt talán azért jobban odafigyelhettem volna ...
Sajnos szerintem pár rossz tankolás tette fel az i-re a pontot - ezt biztosra teszem
egyébként egy turbócsőcserét leszámítva nem volt semmilyen gond eddig vele.
hogy mennyire érdemes vagy lehet zargatni az eladót egy ilyennel azt nem tudom. sok esélyt nem adok neki... nem is biztos hogy foglalkoznék
én inkább a probléma megoldására koncentrálok jelenleg. Vik adott egy porlasztókkal foglalkozó kontaktot. ma vagy személyesen vagy telefonon megkeresem őket
Hát ez szívás, sajnálom. Nagyon nehéz vásárláskor megfelelő képet kapni a porlasztókról. Ezt én is megszívtam anno.
A rossz tankolás mit jelent?
9eKm semmi a lendkerék/kuplung életében, hacsak nem vontatsz vele állandóan, vagy állandóan csúsztatod a kuplungot.
Az enyémen már a vásárláskor jelezte a szerviz az átnézéskor, hogy lendkerék/kuplung csere lesz kb. 20eKm múlva.
Az eladó zargatása csak nagyon szélsőséges esetben ajánlott, mert neked kell bizonyítani, hogy fennállt a hiba a vásárláskor.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
greco
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15690 Dátum:
2012.02.10 péntek, 11:16:22 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.10 péntek, 10:53:49
Hát ez szívás, sajnálom. Nagyon nehéz vásárláskor megfelelő képet kapni a porlasztókról. Ezt én is megszívtam anno.
A rossz tankolás mit jelent?
9eKm semmi a lendkerék/kuplung életében, hacsak nem vontatsz vele állandóan, vagy állandóan csúsztatod a kuplungot.
Az enyémen már a vásárláskor jelezte a szerviz az átnézéskor, hogy lendkerék/kuplung csere lesz kb. 20eKm múlva.
Az eladó zargatása csak nagyon szélsőséges esetben ajánlott, mert neked kell bizonyítani, hogy fennállt a hiba a vásárláskor.
Igen. olvastam a fórum elején, hogy te is megjártad a pcs-okkal vásárláskor.
külföldi égető anyagra gondolok nem megfelelő tankolás alatt
(nem nyugat europa felől)
a kuplungot mi is kiszúrtuk vásárláskor, így az nem is meglepő számomra. azt jeleztük is és volt is alku tárgya.
most beszéltem egy ismerőssel. Hajdúböszörményben 25-30e/db áron garival újítanak, de nem szerelnek porlasztót. a szerelést is meg lehet oldani éppen .
most itt járok éppen...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15691 Dátum:
2012.02.10 péntek, 11:19:21 »
Idézetet írta: greco - 2012.02.10 péntek, 11:16:22
Hajdúböszörményben 25-30e/db áron garival újítanak, de nem szerelnek porlasztót. a szerelést is meg lehet oldani éppen .
Hát... nem hiszem, hogy ez a jó megoldás. Ezek a felújítottak...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15692 Dátum:
2012.02.10 péntek, 11:26:24 »
Idézetet írta: czyla - 2012.02.10 péntek, 00:54:37
Íme:
http://kepfeltoltes.hu/view/110311/sz_j_laz_t_sa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Köszi a linket.
A következő kérdés. Minek a tárcsája a 9-es számú? Klíma, ugye?
Mostanában ennek a tárcsának a környékéről néha olyan hang jön mintha a tárcsa valamihez (motorblokk?) hozzáérne és súrolná. Általában hosszabb autópályán való közlekedés után jön elő és alapjáraton hallatszik, de aztán elmúlik. Legutóbb amikor megnéztem még nagyon apró fémreszelékeket is látni véltem a tárcsa szélén. Sajnos amikor hallottam egyszer sem tudtam közelebb férni a tárcsához. A szíj futása ugyanakkor egyenletesnek tűnik, nem remeg. Októberben kapott egyet a jobb oldala egy Daewoo Nexiától, ami után simán tovább ment még kb 400 km-t (a Daewoo-t vontatni kellett szegényt, én voltam a hibás) mielőtt szerelőhöz került, ahol a jobb sárvédőt, a lökhárítót és a műanyag zárhídat/homlokfalat cserélni kellett. Lehet, hogy akkor kapott a tárcsa is, vagy mi lehet még ez a hang arról a környékről?
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15693 Dátum:
2012.02.10 péntek, 11:28:31 »
Idézetet írta: francoe - 2012.02.10 péntek, 11:26:24
Köszi a linket.
A következő kérdés. Minek a tárcsája a 9-es számú? Klíma, ugye?
Mostanában ennek a tárcsának a környékéről néha olyan hang jön mintha a tárcsa valamihez (motorblokk?) hozzáérne és súrolná. Általában hosszabb autópályán való közlekedés után jön elő és alapjáraton hallatszik, de aztán elmúlik. Legutóbb amikor megnéztem még nagyon apró fémreszelékeket is látni véltem a tárcsa szélén. Sajnos amikor hallottam egyszer sem tudtam közelebb férni a tárcsához. A szíj futása ugyanakkor egyenletesnek tűnik, nem remeg. Októberben kapott egyet a jobb oldala egy Daewoo Nexiától, ami után simán tovább ment még kb 400 km-t (a Daewoo-t vontatni kellett szegényt, én voltam a hibás) mielőtt szerelőhöz került, ahol a jobb sárvédőt, a lökhárítót és a műanyag zárhídat/homlokfalat cserélni kellett. Lehet, hogy akkor kapott a tárcsa is, vagy mi lehet még ez a hang arról a környékről?
klíma kuplung/csapágy. DomeSL-t esetleg kérdezd meg, ő szívott ilyenekkel ütközés után, tudja hogy néz ki a tárcsa alatti rész.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15694 Dátum:
2012.02.10 péntek, 11:43:31 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.10 péntek, 11:28:31
klíma kuplung/csapágy. DomeSL-t esetleg kérdezd meg, ő szívott ilyenekkel ütközés után, tudja hogy néz ki a tárcsa alatti rész.
Köszi.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15695 Dátum:
2012.02.10 péntek, 13:11:59 »
A megnövekedett keresletre való tekintettel. Bosch üzemanyagszűrő elfogadható áron:
http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/116685/1/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15493/szurok/uzemanyagszuro/
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15696 Dátum:
2012.02.10 péntek, 13:35:55 »
Idézetet írta: francoe - 2012.02.10 péntek, 13:11:59
A megnövekedett keresletre való tekintettel. Bosch üzemanyagszűrő elfogadható áron:
http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/116685/1/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15493/szurok/uzemanyagszuro/
Te boltod, vagy csak úgy találtad? Amúgy az ár valóban jó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15697 Dátum:
2012.02.10 péntek, 17:50:19 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.10 péntek, 13:35:55
Te boltod, vagy csak úgy találtad? Amúgy az ár valóban jó.
AndyA
nem az ő boltja,csak az ő információja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15698 Dátum:
2012.02.10 péntek, 20:20:49 »
Idézetet írta: greco - 2012.02.10 péntek, 10:31:39
9ezret mentem vele. kifogástalan volt akkor nem volt ilyen szintű diagon. és teszten, de az biztos, hogy ennél sokkal jobb állapotban volt átnézéskor/vásárláskor. bár volt szerelő velünk, de nem komputereztünk.- itt talán azért jobban odafigyelhettem volna ...
Sajnos szerintem pár rossz tankolás tette fel az i-re a pontot - ezt biztosra teszem
egyébként egy turbócsőcserét leszámítva nem volt semmilyen gond eddig vele.
hogy mennyire érdemes vagy lehet zargatni az eladót egy ilyennel azt nem tudom. sok esélyt nem adok neki... nem is biztos hogy foglalkoznék
én inkább a probléma megoldására koncentrálok jelenleg. Vik adott egy porlasztókkal foglalkozó kontaktot. ma vagy személyesen vagy telefonon megkeresem őket
Ha meg ér neked 2 év pereskedés az eladóval ,meg nehéz bizonyítani, én már túl estem ezen(4 pcsucsot buktam) Fogyasztóvédelem stb.Nem sok jót ígértek de kivárom.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.10 péntek, 22:03:15 írta Huszár Balázs
»
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15699 Dátum:
2012.02.10 péntek, 21:46:52 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.10 péntek, 17:50:19
nem az ő boltja,csak az ő információja.
Így van és már rendeltem is egyet tartalékba.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Oldalak:
1
...
307
308
309
310
311
312
313
[
314
]
315
316
317
318
319
320
321
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ