Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:24:48 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 312 313 [314] 315 316 317 318 319 320 321 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14657828 alkalommal)
0 Felhasználó és 167 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15650 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 10:17:41 »

hozzá kell tenni,hogy azért kivan az találva!A motor,és a nyomás a szivattyúban rendesen felmelegíti a gázolajat.Ennek a meleg go-nak a nagyrésze vissza jut a szűrőbe,és 50fokig bekeveri a  szivattyú szívó oldalára a meleg gázolajat.Ha elérte a hőmérsékletet visszaengedi a tankba a meleg visszatérőt.Így van megoldva az előmelegítés.Már alapjáraton is sokat számít!
Én inkább ennek a meghibásodásában(illetve is) látom a problémákat,amikor elfagy vagy eldugul a parafintól a szűrő.

http://mondeo.hu/index.php?topic=5048.0  Wink
Ezt pl. meg lehetne nézni, hogy akinél dermedés van, milyen szűrő van bent, és van-e benne ez a bizonyos szelep.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15651 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 10:48:07 »

Sziasztok

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy gyakran olvasom a diesel motornál a porlasztócsúcs hibát.De milyen jelenségeket okoz a porlasztócsúcs hiba????Többet eszik, rángat az autó,vagy esetleg nem megy?Huh?
Nézegetem a neten, hogy többen is foglalkoznak p.csúcs felújítással, pl.delphi, megéri vagy csak gyárit érdemes újonan venni???

Másik kérdésem a kettős tömegű lendkerék.Sok autót árulnak állítólagos kettős tömegű lendkerék cserével. Ezt lehet felújítani vagy csak újjal lehet orvosolni.Huh??

Szerintem a fenti hibákon kívül a TDCI motor az egyik legmegbízhatóbb diesel motor. Kinéztem egy autót amiben 270.000 km.-van, nem visszatekert, azonban tartok a p.csúcs hibától.

Ha tudtok adjatok már tanácsot p.csúcs és kettős tömegű lendkerék felújítással kapcsolatban, illetve a saját véleményeteket is szívesen várom.

Előre is köszönöm. 
Úgyveszed észere,hogy vészüzembe vált és nem fog menni villog az izzítás jelző.HA annyira rossz akkor meg teljesen leáll.Ezek a jelenségek terhelésnél jönnek elő például dombon felfelé hirtelen gyorsításkor.A felújított olcsóbb agyári drágább.Tipustól függően vannak árban eltérések de úgy 250-300 ezer körül van a 4 csúcs. ujjonan.Én nemvagyok felújítás párti.A lendkerék kinyomócsaőággyal szerkezettel úgy 250e ft  de ha akcióban kifogod kicsit olcsóbb.Ezt is cseréld inkább.Először is poharaztasd meg a csúcsokat és eabból kilehet indulni.De vigyázz megkell nézni a szivattyú állapotát is diaggal és,hogy a go szürőben van -e fémreszelék mert akkor azt is cserélni kell mert a kopott szivattyú tönkreteheti az új csúcsokat nagyon hamar.Ennek az ára 230e körül van.Nem akartalak elkeseríteni de ez van.ÉN már a csúcs-szivattyú cserén túlvagyok.Ezt ha rossz nemtudod elkerülni.A go szürőből mindig csak gyárit vegyél és én mindegyik olajcserénél cserélem.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15652 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 11:20:13 »

Mért szeretnéd szétfürészelni?Huh?
szétszedtem..
opálos, zavaros a lötty benne.
http://kepfeltoltes.hu/120209/bosch_www.kepfeltoltes.hu_.jpg


Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15653 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 11:22:35 »

szétszedtem..
opálos, zavaros a lötty benne.
http://kepfeltoltes.hu/120209/bosch_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

És vajon a termosztát működött benne?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15654 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 11:28:34 »

szétszedtem..
opálos, zavaros a lötty benne.
http://kepfeltoltes.hu/120209/bosch_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



Alján kivül mozgattál mágnest.???neken csillogott a napfényen a fémreszelék mikor így ahogy mondtam szétszedtük.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15655 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 11:30:17 »

És vajon a termosztát működött benne?
még ki kell gondolnom, hogy tesztelhetem le. jöhetnek tippek is.  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15656 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 11:49:02 »

Alján kivül mozgattál mágnest.???neken csillogott a napfényen a fémreszelék mikor így ahogy mondtam szétszedtük.
frissítve:
találtam egy gyenge mágnest. azzal nem látom hogy mocorogna benne bármi.
korábban olvastam a felvetést, hogy egyáltalán vas alapú-e a forgács, ami a szivattyúból származna. csak nem találtam meg a választ..
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.09 csütörtök, 12:16:17 írta GiN » Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15657 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 12:13:43 »

még előbb kerítenem kell egy mágnest

Valami modernebb fajta ritkafémmágnest keress, jó erőset.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15658 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 13:30:25 »

Smiley
Na ja, de ha adalékolt a gázolaj, az adalékot a kút keveri hozzá vagy gyárilag benne van?
Valahol azt olvastam, hogy a tartálykocsiban keverik.  Huh?
Külön keverő üzemek vannak ahol majdnem patikamérlegen adalékolnak, már csak azért is nehogy minőségetet ajándékozzanak el vagy ne feleljen meg a szabványnak.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15659 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 13:48:51 »

Valami modernebb fajta ritkafémmágnest keress, jó erőset.

AndyA
ismerek olyat. úgy hívják, hogy gravitáció  nyes
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15660 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 14:09:30 »

még ki kell gondolnom, hogy tesztelhetem le. jöhetnek tippek is.  wave

Belefújsz  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15661 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 17:41:48 »

Belefújsz  vigyor3
de azóta már nem mínusz X-ben van, hanem a garázsban. fagyasszam le?  Wink
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15662 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 18:27:44 »

de azóta már nem mínusz X-ben van, hanem a garázsban. fagyasszam le?  Wink

Nem. Csak vidd ki. Valami +4 vagy +7 fok körül kapcsol.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15663 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 19:06:52 »

szétszedtem..
opálos, zavaros a lötty benne.
http://kepfeltoltes.hu/120209/bosch_www.kepfeltoltes.hu_.jpg



víz!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15664 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 19:11:49 »

Ezt pl. meg lehetne nézni, hogy akinél dermedés van, milyen szűrő van bent, és van-e benne ez a bizonyos szelep.
nekem nem volt eddig 1xsem gondom 6ik télen.Mindig u.gy. szűrőt használok,és szedtem már szét is.2mikronos volt a szűrőbetét,és benne volt a szelep is,ami a hőfokot szabályozza.Ha nem működne,biztosan én is kaptam volna lerohadást.....
A gyárikban is benne van a szelep.....
Valahogyan hőmérsékletet kellene mérni a szivattyúra menő ágon.Ha ott mérhető lenne ilyenkor az 50fok körüli hő,akkor biztosan műkszik a szabályzószelep!
Ha meg nagyon alacsony a hőfok,akkor nyilván nem jó a szelep,mert nem keveri be a meleg olajat,hanem visszatolja élből a tankba.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15665 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 19:11:52 »

Sziasztok

Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy gyakran olvasom a diesel motornál a porlasztócsúcs hibát.De milyen jelenségeket okoz a porlasztócsúcs hiba????Többet eszik, rángat az autó,vagy esetleg nem megy?Huh?
Nézegetem a neten, hogy többen is foglalkoznak p.csúcs felújítással, pl.delphi, megéri vagy csak gyárit érdemes újonan venni???

Másik kérdésem a kettős tömegű lendkerék.Sok autót árulnak állítólagos kettős tömegű lendkerék cserével. Ezt lehet felújítani vagy csak újjal lehet orvosolni.Huh??

Szerintem a fenti hibákon kívül a TDCI motor az egyik legmegbízhatóbb diesel motor. Kinéztem egy autót amiben 270.000 km.-van, nem visszatekert, azonban tartok a p.csúcs hibától.

Ha tudtok adjatok már tanácsot p.csúcs és kettős tömegű lendkerék felújítással kapcsolatban, illetve a saját véleményeteket is szívesen várom.

Előre is köszönöm. 
lendkerék cserét csak akkor hidd el, ha látsz róla számlát ÉS a kivett régi szhart. nekünk is volt olyan hirdetés, amikor nézegettünk májusban, hogy kiírta a kereskedő, hogy lendkerék frissen cserélve. felhívtuk. se számla, se régi alaktrész, se semmi ami alapján hihető lett volna a csere. szóval csak óvatosan az ilyenekkel Wink

amúgy lendkereket állítólag fel is lehet újítani, 40eft körül és 1 év garanciát adnak rá...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #15666 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 19:31:46 »

lendkerék cserét csak akkor hidd el, ha látsz róla számlát ÉS a kivett régi szhart. nekünk is volt olyan hirdetés, amikor nézegettünk májusban, hogy kiírta a kereskedő, hogy lendkerék frissen cserélve. felhívtuk. se számla, se régi alaktrész, se semmi ami alapján hihető lett volna a csere. szóval csak óvatosan az ilyenekkel Wink

amúgy lendkereket állítólag fel is lehet újítani, 40eft körül és 1 év garanciát adnak rá...
Nekem Júniusban cserélték,de nem kértem számlát, mert úgy olcsóbb volt. A régi szhart láttam mert megmutatták,de nem hoztam haza szemétnek. Attól hogy nincs számlám,meg 1 kupac szemetem,még ki van cserélve!  Wink
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15667 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 19:46:22 »

Nekem Júniusban cserélték,de nem kértem számlát, mert úgy olcsóbb volt. A régi szhart láttam mert megmutatták,de nem hoztam haza szemétnek. Attól hogy nincs számlám,meg 1 kupac szemetem,még ki van cserélve!  Wink
oks, de te megvetted magadnak, ami kellett. én nem is erre mondtam, hanem arra, amikor a kereskedő akarja elhitetni... Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #15668 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 19:51:26 »

oks, de te megvetted magadnak, ami kellett. én nem is erre mondtam, hanem arra, amikor a kereskedő akarja elhitetni... Wink
Jaaaaaaaaaaa Hát igen,én vittem a szerelőnek minden alkotó elemet!  hehe
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15669 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 20:02:25 »

oks, de te megvetted magadnak, ami kellett. én nem is erre mondtam, hanem arra, amikor a kereskedő akarja elhitetni... Wink
Enyémen is ki lett cserélve, nem hiszem, hogy átvágott aki csinálta... hehe  vigyor3 Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15670 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 20:05:03 »

lendkerék cserét csak akkor hidd el, ha látsz róla számlát ÉS a kivett régi szhart. nekünk is volt olyan hirdetés, amikor nézegettünk májusban, hogy kiírta a kereskedő, hogy lendkerék frissen cserélve. felhívtuk. se számla, se régi alaktrész, se semmi ami alapján hihető lett volna a csere. szóval csak óvatosan az ilyenekkel Wink

amúgy lendkereket állítólag fel is lehet újítani, 40eft körül és 1 év garanciát adnak rá...
Ja frissen szervizelt volt az enyém is,csak vajon mért volt korom fekete a levegőszúró.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15671 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 20:10:36 »

Mert az olyan színű csak te nem tudtad.



Ja frissen szervizelt volt az enyém is,csak vajon mért volt korom fekete a levegőszúró.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15672 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 20:13:01 »

Mert az olyan színű csak te nem tudtad.



Jó pap is holtig tanul?Huh?Huh? beka3 beka3 beka3
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #15673 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 20:24:05 »

Enyémen is ki lett cserélve, nem hiszem, hogy átvágott aki csinálta... hehe  vigyor3 Wink
Ha mégis akkor meg kiheréled! Csak vigyázz mert biztos fájdalmas!  eplus2
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15674 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 20:32:03 »

A haveromnak benzines új autója volt mindig rendesen vitte szak szervizbe ott a gyertya cserét pollen szűrőt stb stb.Na a gyertyákat 170000km-nél cserélte ki a haverem mert nem ment az autó.Már nem volt meg a pólus rajta.És levegő sem ment be a fülkébe.A pollen szűrő csutkára televolt.És még amire nem derült fény.Hát ezek a szak szervizek.



Jó pap is holtig tanul?Huh?Huh? beka3 beka3 beka3
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15675 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 20:39:55 »

A haveromnak benzines új autója volt mindig rendesen vitte szak szervizbe ott a gyertya cserét pollen szűrőt stb stb.Na a gyertyákat 170000km-nél cserélte ki a haverem mert nem ment az autó.Már nem volt meg a pólus rajta.És levegő sem ment be a fülkébe.A pollen szűrő csutkára televolt.És még amire nem derült fény.Hát ezek a szak szervizek.



Mikor hazahoztuk pofátlan alkudozás után eplus2, egyből minden csere olaj szűrök, próbálta menteni a mundér becsületét megcsináltatja,  mondtam neki köszi megoldjuk mi magunk is az tuti
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #15676 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 20:43:05 »

Csak amit látok az a biztos.És a többi humbuk. gun gun gun gun gun


Mikor hazahoztuk pofátlan alkudozás után eplus2, egyből minden csere olaj szűrök, próbálta menteni a mundér becsületét megcsináltatja,  mondtam neki köszi megoldjuk mi magunk is az tuti
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15677 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 20:50:11 »

Csak amit látok az a biztos.És a többi humbuk. gun gun gun gun gun


Én még a céges jumbonál is ott állok,mert nem szeretnék le rohadni az út szélén.Úgy hogy muszáj kicserélni mindent:Kérek egy kis széket csücs blikk olvasás vagy valami más szenny lap.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #15678 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 20:59:47 »

Ha mégis akkor meg kiheréled! Csak vigyázz mert biztos fájdalmas!  eplus2
ÁÁÁ, nem bántom, f@sza gyerek az!  hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
nagytomi
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1096



« Új hozzászólás #15679 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 21:06:09 »

Hogy egy kis jó hír is legyen.
Ma kicseréltem az izzító gyertyákat, mert kicsit betegen indult a kocsim ebben a hidegben. Kicsit majréztam a kapcsolódó cikkek olvasása után, hogy esetleg nem jön ki simán a régi, de semmi gond nem volt. Lazítás után két ujjal ki tudtam tekerni mind a négyet.  Wink  Az összes halott volt már. 210 ezer van a gépben. Óra szerint 43 ezerrel vettem és azóta nem volt gondom vele.
 A szabadon futó 150e-nél lett beépítve, az is hibátlan még. Jó autó a Mondeó.  eljen
Naplózva

2011.Titanium S kombi 2.0 TDCi 163 Hp. Powershift ,19"
2018 MK5 180 Hp AWD Powershift
attila82
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 661



E-mail
« Új hozzászólás #15680 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 21:07:31 »

ÁÁÁ, nem bántom, f@sza gyerek az!  hehe
worship taps eljen
Naplózva

2011.08. MKIV  2.0 TDCi  Turnier  Titanium 163Le Powershift  (2018.12.14. - ...........)

Ex: 2001.01. MKIII  2.0 TDDi  Turnier Trend 115Le  (2010.11.03. - 2018.12.11.)
greco
Vendég
« Új hozzászólás #15681 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 21:33:07 »

Sziasztok,

most jöttem Viktől EGR dugózás és pcs állapot felmérés után. Sajnos volt 1 izzítójel villogásom 2 hónapja és 2 hete egy komplett menetközbeni leállás.
számítottam rá, hogy pcs gond lesz. de azért ennyire nem számítottam rossz hírre  rinya

Rádugta Vik azt a 4 kis műanyag poharas cuccát, computer , indítózás -> nagyon rossz hír. A kb.1850-es nyomás helyett kb. 190-es átlag jött ki :S

sztem csoda hogy megy még az auto. teszem hozzá, hogy azért megint bevillogott hazafelé az úton, de szerencsére nem állt le...

izzitógyergyák is kuka, szívósor tömítés csere kell.  ráadásul érezte a kocsi, hogy valami ma lesz, mert Vikhoz induláskor az indításkor csak kattanást hallottam, majd csak 2ára indult be Vik megnyugtatott hogy lehet kuplung is lesz majd idővel rinya rinya de az még odébb van

Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15682 Dátum: 2012.02.09 csütörtök, 21:38:35 »

Sziasztok,

most jöttem Viktől EGR dugózás és pcs állapot felmérés után. Sajnos volt 1 izzítójel villogásom 2 hónapja és 2 hete egy komplett menetközbeni leállás.
számítottam rá, hogy pcs gond lesz. de azért ennyire nem számítottam rossz hírre  rinya

Rádugta Vik azt a 4 kis műanyag poharas cuccát, computer , indítózás -> nagyon rossz hír. A kb.1850-es nyomás helyett kb. 190-es átlag jött ki :S

sztem csoda hogy megy még az auto. teszem hozzá, hogy azért megint bevillogott hazafelé az úton, de szerencsére nem állt le...

izzitógyergyák is kuka, szívósor tömítés csere kell.  ráadásul érezte a kocsi, hogy valami ma lesz, mert Vikhoz induláskor az indításkor csak kattanást hallottam, majd csak 2ára indult be Vik megnyugtatott hogy lehet kuplung is lesz majd idővel rinya rinya de az még odébb van


Részvétem drága lesz
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #15683 Dátum: 2012.02.10 péntek, 00:05:35 »

Valaki be tudna linkelni egy áttekintő ábrát a kiegészítő szíjhajtásról (szíjfeszítő, generátor, szíjtárcsa, görgők). Tudom, hogy már többször előfordult a fórumon de nem találom. Előre is köszönöm.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
czyla
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 43


E-mail
« Új hozzászólás #15684 Dátum: 2012.02.10 péntek, 00:54:37 »

Valaki be tudna linkelni egy áttekintő ábrát a kiegészítő szíjhajtásról (szíjfeszítő, generátor, szíjtárcsa, görgők). Tudom, hogy már többször előfordult a fórumon de nem találom. Előre is köszönöm.

Íme:

http://kepfeltoltes.hu/view/110311/sz_j_laz_t_sa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2006. MK3 2.0 TDCI TREND 130 LE KOMBI  ZEN  EGR OFF
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15685 Dátum: 2012.02.10 péntek, 07:46:28 »

Nem. Csak vidd ki. Valami +4 vagy +7 fok körül kapcsol.
megfúttam a vékony csövet Smiley
szabad légmozgás volt, majd kis idővel később bezárt a meleg levegő hatására.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15686 Dátum: 2012.02.10 péntek, 10:02:22 »

Sziasztok,

most jöttem Viktől EGR dugózás és pcs állapot felmérés után. Sajnos volt 1 izzítójel villogásom 2 hónapja és 2 hete egy komplett menetközbeni leállás.
számítottam rá, hogy pcs gond lesz. de azért ennyire nem számítottam rossz hírre  rinya

Rádugta Vik azt a 4 kis műanyag poharas cuccát, computer , indítózás -> nagyon rossz hír. A kb.1850-es nyomás helyett kb. 190-es átlag jött ki :S

sztem csoda hogy megy még az auto. teszem hozzá, hogy azért megint bevillogott hazafelé az úton, de szerencsére nem állt le...

izzitógyergyák is kuka, szívósor tömítés csere kell.  ráadásul érezte a kocsi, hogy valami ma lesz, mert Vikhoz induláskor az indításkor csak kattanást hallottam, majd csak 2ára indult be Vik megnyugtatott hogy lehet kuplung is lesz majd idővel rinya rinya de az még odébb van


Hát ez nem jó. Amikor vetted 2011.aug-ban, milyen állapotot diagnosztizáltak? Mennyit mentél vele, mióta nálad van? Elvileg benne vagy még a fél év szavatosságban, így akár az eladót is lehetne zargatni, ha a porlasztók és kuplung kezdődő hibája nem votl benne a dokumentációban.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
greco
Vendég
« Új hozzászólás #15687 Dátum: 2012.02.10 péntek, 10:31:39 »

Hát ez nem jó. Amikor vetted 2011.aug-ban, milyen állapotot diagnosztizáltak? Mennyit mentél vele, mióta nálad van? Elvileg benne vagy még a fél év szavatosságban, így akár az eladót is lehetne zargatni, ha a porlasztók és kuplung kezdődő hibája nem votl benne a dokumentációban.

9ezret mentem vele. kifogástalan volt akkor nem volt ilyen szintű diagon. és teszten, de az biztos, hogy ennél sokkal jobb állapotban volt átnézéskor/vásárláskor. bár volt szerelő velünk, de nem komputereztünk.- itt talán azért jobban odafigyelhettem volna ...

Sajnos szerintem pár rossz tankolás tette fel az i-re a pontot - ezt biztosra teszem Sad egyébként egy turbócsőcserét leszámítva nem volt semmilyen gond eddig vele.

hogy mennyire érdemes vagy lehet zargatni az eladót egy ilyennel azt nem tudom. sok esélyt nem adok neki... nem is biztos hogy foglalkoznék
én inkább a probléma megoldására koncentrálok jelenleg. Vik adott egy porlasztókkal foglalkozó kontaktot. ma vagy személyesen vagy telefonon megkeresem őket
Naplózva
Big_Qba
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 694


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15688 Dátum: 2012.02.10 péntek, 10:47:43 »

Vik adott egy porlasztókkal foglalkozó kontaktot. ma vagy személyesen vagy telefonon megkeresem őket
majd megírod kb. mik lettek a fejlemények? kitartás!
Naplózva

2003. 12. TDCi Ghia kombi 130Le
www.wysocki.hu
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15689 Dátum: 2012.02.10 péntek, 10:53:49 »

9ezret mentem vele. kifogástalan volt akkor nem volt ilyen szintű diagon. és teszten, de az biztos, hogy ennél sokkal jobb állapotban volt átnézéskor/vásárláskor. bár volt szerelő velünk, de nem komputereztünk.- itt talán azért jobban odafigyelhettem volna ...

Sajnos szerintem pár rossz tankolás tette fel az i-re a pontot - ezt biztosra teszem Sad egyébként egy turbócsőcserét leszámítva nem volt semmilyen gond eddig vele.

hogy mennyire érdemes vagy lehet zargatni az eladót egy ilyennel azt nem tudom. sok esélyt nem adok neki... nem is biztos hogy foglalkoznék
én inkább a probléma megoldására koncentrálok jelenleg. Vik adott egy porlasztókkal foglalkozó kontaktot. ma vagy személyesen vagy telefonon megkeresem őket
Hát ez szívás, sajnálom. Nagyon nehéz vásárláskor megfelelő képet kapni a porlasztókról. Ezt én is megszívtam anno.
A rossz tankolás mit jelent?
9eKm semmi a lendkerék/kuplung életében, hacsak nem vontatsz vele állandóan, vagy állandóan csúsztatod a kuplungot.
Az enyémen már a vásárláskor jelezte a szerviz az átnézéskor, hogy lendkerék/kuplung csere lesz kb. 20eKm múlva.
Az eladó zargatása csak nagyon szélsőséges esetben ajánlott, mert neked kell bizonyítani, hogy fennállt a hiba a vásárláskor.  wave
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
greco
Vendég
« Új hozzászólás #15690 Dátum: 2012.02.10 péntek, 11:16:22 »

Hát ez szívás, sajnálom. Nagyon nehéz vásárláskor megfelelő képet kapni a porlasztókról. Ezt én is megszívtam anno.
A rossz tankolás mit jelent?
9eKm semmi a lendkerék/kuplung életében, hacsak nem vontatsz vele állandóan, vagy állandóan csúsztatod a kuplungot.
Az enyémen már a vásárláskor jelezte a szerviz az átnézéskor, hogy lendkerék/kuplung csere lesz kb. 20eKm múlva.
Az eladó zargatása csak nagyon szélsőséges esetben ajánlott, mert neked kell bizonyítani, hogy fennállt a hiba a vásárláskor.  wave

Igen. olvastam a fórum elején, hogy te is megjártad a pcs-okkal vásárláskor.
külföldi égető anyagra gondolok nem megfelelő tankolás alatt Smiley (nem nyugat europa felől)  falbav

a kuplungot mi is kiszúrtuk vásárláskor, így az nem is meglepő számomra. azt jeleztük is és volt is alku tárgya.

most beszéltem egy ismerőssel. Hajdúböszörményben 25-30e/db áron garival újítanak, de nem szerelnek porlasztót. a szerelést is meg lehet oldani éppen .

most itt járok éppen...
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15691 Dátum: 2012.02.10 péntek, 11:19:21 »

Hajdúböszörményben 25-30e/db áron garival újítanak, de nem szerelnek porlasztót. a szerelést is meg lehet oldani éppen .

Hát... nem hiszem, hogy ez a jó megoldás. Ezek a felújítottak...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #15692 Dátum: 2012.02.10 péntek, 11:26:24 »

Köszi a linket.
A következő kérdés. Minek a tárcsája a 9-es számú? Klíma, ugye?
Mostanában ennek a tárcsának a környékéről néha olyan hang jön mintha a tárcsa valamihez (motorblokk?) hozzáérne és súrolná. Általában hosszabb autópályán való közlekedés után jön elő és alapjáraton hallatszik, de aztán elmúlik. Legutóbb amikor megnéztem még nagyon apró fémreszelékeket is látni véltem a tárcsa szélén. Sajnos amikor hallottam egyszer sem tudtam közelebb férni a tárcsához. A szíj futása ugyanakkor egyenletesnek tűnik, nem remeg. Októberben kapott egyet a jobb oldala egy Daewoo Nexiától, ami után simán tovább ment még kb 400 km-t (a Daewoo-t vontatni kellett szegényt, én voltam a hibás) mielőtt szerelőhöz került, ahol a jobb sárvédőt, a lökhárítót és a műanyag zárhídat/homlokfalat cserélni kellett. Lehet, hogy akkor kapott a tárcsa is, vagy mi lehet még ez a hang arról a környékről?
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15693 Dátum: 2012.02.10 péntek, 11:28:31 »

Köszi a linket.
A következő kérdés. Minek a tárcsája a 9-es számú? Klíma, ugye?
Mostanában ennek a tárcsának a környékéről néha olyan hang jön mintha a tárcsa valamihez (motorblokk?) hozzáérne és súrolná. Általában hosszabb autópályán való közlekedés után jön elő és alapjáraton hallatszik, de aztán elmúlik. Legutóbb amikor megnéztem még nagyon apró fémreszelékeket is látni véltem a tárcsa szélén. Sajnos amikor hallottam egyszer sem tudtam közelebb férni a tárcsához. A szíj futása ugyanakkor egyenletesnek tűnik, nem remeg. Októberben kapott egyet a jobb oldala egy Daewoo Nexiától, ami után simán tovább ment még kb 400 km-t (a Daewoo-t vontatni kellett szegényt, én voltam a hibás) mielőtt szerelőhöz került, ahol a jobb sárvédőt, a lökhárítót és a műanyag zárhídat/homlokfalat cserélni kellett. Lehet, hogy akkor kapott a tárcsa is, vagy mi lehet még ez a hang arról a környékről?
klíma kuplung/csapágy. DomeSL-t esetleg kérdezd meg, ő szívott ilyenekkel ütközés után, tudja hogy néz ki a tárcsa alatti rész.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #15694 Dátum: 2012.02.10 péntek, 11:43:31 »

klíma kuplung/csapágy. DomeSL-t esetleg kérdezd meg, ő szívott ilyenekkel ütközés után, tudja hogy néz ki a tárcsa alatti rész.
Köszi.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #15695 Dátum: 2012.02.10 péntek, 13:11:59 »

A megnövekedett keresletre való tekintettel. Bosch üzemanyagszűrő elfogadható áron: http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/116685/1/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15493/szurok/uzemanyagszuro/
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15696 Dátum: 2012.02.10 péntek, 13:35:55 »

A megnövekedett keresletre való tekintettel. Bosch üzemanyagszűrő elfogadható áron: http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/116685/1/webaruhaz/ford/mondeo/2003/15493/szurok/uzemanyagszuro/

Te boltod, vagy csak úgy találtad? Amúgy az ár valóban jó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15697 Dátum: 2012.02.10 péntek, 17:50:19 »

Te boltod, vagy csak úgy találtad? Amúgy az ár valóban jó.

AndyA
nem az ő boltja,csak az ő információja. vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15698 Dátum: 2012.02.10 péntek, 20:20:49 »

9ezret mentem vele. kifogástalan volt akkor nem volt ilyen szintű diagon. és teszten, de az biztos, hogy ennél sokkal jobb állapotban volt átnézéskor/vásárláskor. bár volt szerelő velünk, de nem komputereztünk.- itt talán azért jobban odafigyelhettem volna ...

Sajnos szerintem pár rossz tankolás tette fel az i-re a pontot - ezt biztosra teszem Sad egyébként egy turbócsőcserét leszámítva nem volt semmilyen gond eddig vele.

hogy mennyire érdemes vagy lehet zargatni az eladót egy ilyennel azt nem tudom. sok esélyt nem adok neki... nem is biztos hogy foglalkoznék
én inkább a probléma megoldására koncentrálok jelenleg. Vik adott egy porlasztókkal foglalkozó kontaktot. ma vagy személyesen vagy telefonon megkeresem őket
Ha meg ér neked 2 év pereskedés az eladóval ,meg nehéz bizonyítani, én már túl estem ezen(4 pcsucsot buktam) Fogyasztóvédelem stb.Nem sok jót ígértek de kivárom.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.10 péntek, 22:03:15 írta Huszár Balázs » Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #15699 Dátum: 2012.02.10 péntek, 21:46:52 »

nem az ő boltja,csak az ő információja. vigyor3
Így van és már rendeltem is egyet tartalékba. Wink
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
Oldalak: 1 ... 307 308 309 310 311 312 313 [314] 315 316 317 318 319 320 321 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.