Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:20:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
311
312
313
314
315
316
317
[
318
]
319
320
321
322
323
324
325
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14651284 alkalommal)
0 Felhasználó és 124 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15850 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:13:52 »
Idézetet írta: zsolth - 2012.02.13 hétfő, 20:11:59
Király az ötlet, már csak ki kell derítenem hol lehet kapni.
Úgy látom, a Fidcarnál nincs
Megkéne kérdezni őket telón!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
zsolth
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15851 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:33:55 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.13 hétfő, 20:13:52
Megkéne kérdezni őket telón!
Ezt megtaláltam...
http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/201459/1/webaruhaz/ford/mondeo/2004/16454/szijhajtas/feszitogorgo/
Naplózva
2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15852 Dátum:
2012.02.13 hétfő, 20:51:53 »
Idézetet írta: zsolth - 2012.02.13 hétfő, 20:33:55
Ezt megtaláltam...
http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/201459/1/webaruhaz/ford/mondeo/2004/16454/szijhajtas/feszitogorgo/
azért kérdezz rá a Csak rugóra!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Göndör
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15853 Dátum:
2012.02.14 kedd, 08:44:43 »
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy aki már cserélt kettőstömegűt, kuplungot, milyet szabad beletenni. Mehet a LUK is, vagy ragaszkodjak a gyári kettőstömegűhöz?Valaki rendelt már KRISZ01-től és esetleg az ő általa beszerzett cuccról tapasztalat?MErt bevallom őszintén, nem vagyok a téma doktora. Vagy javalljatok valami tuti márkát (ócsón)
Köszi
Naplózva
Ford Mondeo Turnier 2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15854 Dátum:
2012.02.14 kedd, 12:49:42 »
Sziasztok! Rég olvasom a fórumot, de lenne egy kérdésem. Pár napja a mondim (2005 TDCi 130Le) hidegben -12C útközben egy erőteljesebb gyorsításkor visszavette a teljesítményt és az izzításjelző villoni kezdett. Pár km után félrehúzódtam, és újra indítottam, nem villogott. Megjegyzem, hogy a motor kifejezetten lassan akart bemelegedni, 60C körül volt. -10C körül nagyon nehezen melegszik be. Olvastam már mindenfélét a hibajelenségről. Porlasztócsúcstól kezdve, főköri termosztát... Valakinek ötlete. Most -2C nál nem tudtam előhozni a hibajelenséget azóta. Valakinek ötlete, amég várok egy ELM327-re? Hagyjam a kocsit a garázsban, addig nem járjak vele, amégmeg nincs a hiba, vagy használjam tovább, hátha előjön a hiba megint??? Kszönöm előre is.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15855 Dátum:
2012.02.14 kedd, 13:00:15 »
Idézetet írta: malay - 2012.02.14 kedd, 12:49:42
Sziasztok! Rég olvasom a fórumot, de lenne egy kérdésem. Pár napja a mondim (2005 TDCi 130Le) hidegben -12C útközben egy erőteljesebb gyorsításkor visszavette a teljesítményt és az izzításjelző villoni kezdett. Pár km után félrehúzódtam, és újra indítottam, nem villogott. Megjegyzem, hogy a motor kifejezetten lassan akart bemelegedni, 60C körül volt. -10C körül nagyon nehezen melegszik be. Olvastam már mindenfélét a hibajelenségről. Porlasztócsúcstól kezdve, főköri termosztát... Valakinek ötlete. Most -2C nál nem tudtam előhozni a hibajelenséget azóta. Valakinek ötlete, amég várok egy ELM327-re? Hagyjam a kocsit a garázsban, addig nem járjak vele, amégmeg nincs a hiba, vagy használjam tovább, hátha előjön a hiba megint??? Kszönöm előre is.
jön a tavasz, már nehéz lesz reprodukálni a tartós -10 alatti kh-et. Így szerintem menj vele és ne foglalkozz a letiltással. A gázolajdermedés már sokunkat megviccelte idén.
(GO szűrő csere volt már?)
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
norberto31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15856 Dátum:
2012.02.14 kedd, 13:02:10 »
Idézetet írta: malay - 2012.02.14 kedd, 12:49:42
Sziasztok! Rég olvasom a fórumot, de lenne egy kérdésem. Pár napja a mondim (2005 TDCi 130Le) hidegben -12C útközben egy erőteljesebb gyorsításkor visszavette a teljesítményt és az izzításjelző villoni kezdett. Pár km után félrehúzódtam, és újra indítottam, nem villogott. Megjegyzem, hogy a motor kifejezetten lassan akart bemelegedni, 60C körül volt. -10C körül nagyon nehezen melegszik be. Olvastam már mindenfélét a hibajelenségről. Porlasztócsúcstól kezdve, főköri termosztát... Valakinek ötlete. Most -2C nál nem tudtam előhozni a hibajelenséget azóta. Valakinek ötlete, amég várok egy ELM327-re? Hagyjam a kocsit a garázsban, addig nem járjak vele, amégmeg nincs a hiba, vagy használjam tovább, hátha előjön a hiba megint??? Kszönöm előre is.
Dettó ugyanígy jártam, plusz nem indult a hidegben. Kicseréltem a go.-szűrőt+spurit tettem bele(kék szinű kis flakonosból 2db egy tankba) most hétvégén kicserélem a termosztátokat. Egyébként indult azóta -15ben is és nem állt le nagyobb gázadásra,figyelmeztettek hogy csak gyári go.-szűrőt használjak. Remélem segítettem.
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15857 Dátum:
2012.02.14 kedd, 13:10:40 »
Köszönöm, én is megrendeltem hozzá, kicserélésre még nincs időm.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15858 Dátum:
2012.02.14 kedd, 13:34:39 »
Idézetet írta: malay - 2012.02.14 kedd, 13:10:40
Köszönöm, én is megrendeltem hozzá, kicserélésre még nincs időm.
ne felejtsd a gázolajat megvenni hozzá (ha nincs otthon tartalékban), mert az újat fel kell tölteni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15859 Dátum:
2012.02.14 kedd, 16:32:56 »
Sziasztok!
Ma most én kerültem a robbanás szélére nem azt autó és még mindig nem tudom mi a sz@r baja van
, cseréltem gozsűtrőt cseréltem izzítógyertyákat, cseréltem Aksit, öntöttem bele protech-t is tankoltam bele prémium dieselt is, és még mindig nem indul ha beindul akkor is dadog mint ha nem menne az egyik henger amikor odalépek neki akkor elkezd villogni a izzítás jelző és leáll kulcs 0-ba indít, elindul simán 20-30 mp-ig mint az óramű úgy muzsikál, utána megint kezdi a hülyeséget. Van valami ötletetek mi lehet a gubanc?A
szerelőnek a legkényelmesebb és legdrágább dolog jutott az eszébe egyből, cseréljük ki a pcs-t és a nagynyomásút
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15860 Dátum:
2012.02.14 kedd, 16:36:38 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.14 kedd, 16:32:56
Sziasztok!
Ma most én kerültem a robbanás szélére nem azt autó és még mindig nem tudom mi a sz@r baja van
, cseréltem gozsűtrőt cseréltem izzítógyertyákat, cseréltem Aksit, öntöttem bele protech-t is tankoltam bele prémium dieselt is, és még mindig nem indul ha beindul akkor is dadog mint ha nem menne az egyik henger amikor odalépek neki akkor elkezd villogni a izzítás jelző és leáll kulcs 0-ba indít, elindul simán 20-30 mp-ig mint az óramű úgy muzsikál, utána megint kezdi a hülyeséget. Van valami ötletetek mi lehet a gubanc?A
szerelőnek a legkényelmesebb és legdrágább dolog jutott az eszébe egyből, cseréljük ki a pcs-t és a nagynyomásút
A go szűrőt szépen feltöltöttétek gázolajjal? melyik CMP jeladó van az autóban?
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15861 Dátum:
2012.02.14 kedd, 16:47:24 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.14 kedd, 16:36:38
A go szűrőt szépen feltöltöttétek gázolajjal? melyik CMP jeladó van az autóban?
a Go szűrőt feltöltötűk, CMP jeladó az amelyik az izzítógyertyák felett van, egy szürke csatlakozót látok rajta jobb oldalán a rögzítő csavar, ebből tudni lehet melyik az? vagy ki kell venni?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15862 Dátum:
2012.02.14 kedd, 17:04:35 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.14 kedd, 16:47:24
a Go szűrőt feltöltötűk, CMP jeladó az amelyik az izzítógyertyák felett van, egy szürke csatlakozót látok rajta jobb oldalán a rögzítő csavar, ebből tudni lehet melyik az? vagy ki kell venni?
Valahogy meg kéne bizonyosodni, hogy kap elég gázolajat. Pl kannából etetni, vagy ilyesmi.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
áki79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15863 Dátum:
2012.02.14 kedd, 17:17:43 »
Üdv mindenkinek!
Nos ma beszereltem 1 tuningboxot. Kerültem vele egy kört és 160fele vészüzem. :falbav:Kiszereltem ugyanaz! Spirál villog de indul nem füstöl erö nem sok mintha nem lenne turbó! Valami ötlet?!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15864 Dátum:
2012.02.14 kedd, 17:20:59 »
Idézetet írta: áki79 - 2012.02.14 kedd, 17:17:43
Üdv mindenkinek!
Nos ma beszereltem 1 tuningboxot. Kerültem vele egy kört és 160fele vészüzem. :falbav:Kiszereltem ugyanaz! Spirál villog de indul nem füstöl erö nem sok mintha nem lenne turbó! Valami ötlet?!
A box túllépett a határokon, szerencsére bekapcsolt a védelmi rendszer. Ez kb természetes a boxoknál.
Én biz levenném az aksisarut egy negyed órára...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15865 Dátum:
2012.02.14 kedd, 17:26:04 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.14 kedd, 17:04:35
Valahogy meg kéne bizonyosodni, hogy kap elég gázolajat. Pl kannából etetni, vagy ilyesmi.
a cmp jeladónak láb kiosztást tudtok hogy ki tudjam mérni . a száma 5F28
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15866 Dátum:
2012.02.14 kedd, 17:32:46 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.14 kedd, 17:26:04
a cmp jeladónak láb kiosztást tudtok hogy ki tudjam mérni . a száma 5F28
Azt szkóppal kéne mérni...
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15867 Dátum:
2012.02.14 kedd, 17:37:12 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.14 kedd, 17:32:46
Azt szkóppal kéne mérni...
ez nem egy sima induktív érzékelő? ami ad jelet vagy nem na mindegy majd holnap megnézem bent szkóppal, de akkor ezek szerint a pcs kizárható? valami más baja lesz. A legegyszerűbb az lenne hogy kiolvasni de a VAGÉP be nem viszem mert a bőrt is lehúzzák rólam és legalább egy motor cserét akarnak csinálni a diagom meg még nem jött meg, az elm 327 pedig nem jó hozzá valamiért nem látja .
Lekértem a pcs kódokat is hát ha az újra progizás az icu ban megoldja a gondot már más nem jut az eszembe . de amit lehet meg nézek mielőtt megint kidobok 230e- pcs+nagynyomású+ tisztítás
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.14 kedd, 17:43:52 írta Csalinger
»
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15868 Dátum:
2012.02.14 kedd, 17:46:59 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.14 kedd, 17:37:12
ez nem egy sima induktív érzékelő? ami ad jelet vagy nem na mindegy majd holnap megnézem bent szkóppal, de akkor ezek szerint a pcs kizárható? valami más baja lesz. A legegyszerűbb az lenne hogy kiolvasni de a VAGÉP be nem viszem mert a bőrt is lehúzzák rólam és legalább egy motor cserét akarnak csinálni a diagom meg még nem jött meg, az elm 327 pedig nem jó hozzá valamiért nem látja .
Lekértem a pcs kódokat is hát ha az újra progizás az icu ban megoldja a gondot már más nem jut az eszembe . de amit lehet meg nézek mielőtt megint kidobok 230e- pcs+nagynyomású+ tisztítás
hibakódot kiolvastad már?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15869 Dátum:
2012.02.14 kedd, 17:49:38 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.14 kedd, 17:46:59
hibakódot kiolvastad már?
még nem, mert az új olvasó nem jött még meg, és nem tudtam azóta az autóval mozdulni sem
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15870 Dátum:
2012.02.14 kedd, 17:52:57 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.14 kedd, 17:49:38
még nem, mert az új olvasó nem jött még meg, és nem tudtam azóta az autóval mozdulni sem
az elm-ed csatlakozik hozzá már és csak a fordspec. hibakódot nem olvassa? vagy még eleve nem is sikerült csatlakoztatni?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15871 Dátum:
2012.02.14 kedd, 18:25:40 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.14 kedd, 17:52:57
az elm-ed csatlakozik hozzá már és csak a fordspec. hibakódot nem olvassa? vagy még eleve nem is sikerült csatlakoztatni?
még nem sikerült abszolút semmit csatlakoztatni hozzá
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15872 Dátum:
2012.02.14 kedd, 18:27:10 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.14 kedd, 17:37:12
ez nem egy sima induktív érzékelő? ami ad jelet vagy nem na mindegy majd holnap megnézem bent szkóppal, de akkor ezek szerint a pcs kizárható?
De. Az. Csak multiméterrel nehéz lesz nézni, mert nem tudja követni a gyors változást.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15873 Dátum:
2012.02.14 kedd, 19:14:54 »
Idézetet írta: Göndör - 2012.02.14 kedd, 08:44:43
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy aki már cserélt kettőstömegűt, kuplungot, milyet szabad beletenni. Mehet a LUK is, vagy ragaszkodjak a gyári kettőstömegűhöz?Valaki rendelt már KRISZ01-től és esetleg az ő általa beszerzett cuccról tapasztalat?MErt bevallom őszintén, nem vagyok a téma doktora. Vagy javalljatok valami tuti márkát (ócsón)
Köszi
Nekem LUK ment bele a nyáron, és megnyuktatásogra LUK is jött ki a kocsiból és még az eredeti volt. Én tölük rendeltem, beépítés máshol történt:
http://kauffer.hu/index.php?page=kuplung&op=kuplung_akcio
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15874 Dátum:
2012.02.14 kedd, 19:41:15 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.14 kedd, 18:25:40
még nem sikerült abszolút semmit csatlakoztatni hozzá
ajjaj. hétvégén járok arra.. tudom az jó sokára lesz
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15875 Dátum:
2012.02.14 kedd, 19:45:17 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.14 kedd, 19:41:15
ajjaj. hétvégén járok arra.. tudom az jó sokára lesz
szerintem ez a héten ugy se oldódik meg
icu ba tudsz piszkálni? mert ha igen akkor lekérem a pcs progikat és meg néznénk azt is
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15876 Dátum:
2012.02.14 kedd, 19:54:30 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.14 kedd, 19:45:17
szerintem ez a héten ugy se oldódik meg
icu ba tudsz piszkálni? mert ha igen akkor lekérem a pcs progikat és meg néznénk azt is
túlbecsülsz..
kéziszkenner, és f-scanner lábtoppal.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15877 Dátum:
2012.02.14 kedd, 23:55:21 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.14 kedd, 19:45:17
szerintem ez a héten ugy se oldódik meg
icu ba tudsz piszkálni? mert ha igen akkor lekérem a pcs progikat és meg néznénk azt is
ha faceliftes tdci, nem lesz benne ICU. 2003.06.15(?) után már csak olyan verziók készültek, amikben az ecu vezérli a porlasztást, ezekbe 501z jelzésű porlasztó kell (euro3, 130le, 2003.06-tól) Tiédben milyen van?
Az f-super tudja programozni elvileg mindkét verziót (ICU/ECU vezérelt), olvasni viszont csak az ecu vezérelt verziót tudja.
Elm327-tel lehet non-obd mondeohoz csatlakozni,csak program kell hozzá (pl. scanxl+ford)
Vannak sajnos olyan elm327-es klónok, amik nem tudnak fordhoz kapcsolódni (ld. netcore esete).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15878 Dátum:
2012.02.15 szerda, 16:19:36 »
Ha jól gondolom így alakul a CMP vezérlés legalább is ezt találtam és össze vasaltam nagy vonalakba (nem biztos hogy ez így jó megerősítés kellene)
ma rá néztem a Szkóppal a senzorra és sajnos a kimeneti jelen csak 0,63 voltot találtam és szögjel helyett, sinuszos a jel de az folyamatos mindegy hogy mi van előtte , már csak az a kérdés hogy ez produkálhat-e dadogást illetve olyat hatást hogy nem megy az egyik henger?
Relhist :
ha faceliftes tdci, nem lesz benne ICU. 2003.06.15(?) után már csak olyan verziók készültek, amikben az ecu vezérli a porlasztást, ezekbe 501z jelzésű porlasztó kell (euro3, 130le, 2003.06-tól) Tiédben milyen van?
Csalinger:
Faceliftes 2003,12 havi és 501z porlasztók vannak benne
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.15 szerda, 18:04:15 írta Csalinger
»
Naplózva
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15879 Dátum:
2012.02.15 szerda, 16:46:08 »
Nos, tegnap este kicseréltem a gázolajszűrőt és csodák csodája megszünt az izzitó villogás és a motor leállás. Minden olyan, mint előtte
.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
áki79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15880 Dátum:
2012.02.15 szerda, 16:52:26 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.14 kedd, 17:20:59
A box túllépett a határokon, szerencsére bekapcsolt a védelmi rendszer. Ez kb természetes a boxoknál.
Én biz levenném az aksisarut egy negyed órára...
Nos a saru dolog nem vált be.
esetleg vmi más ötlet?
Naplózva
Mondeo2.0TDCI
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15881 Dátum:
2012.02.15 szerda, 18:59:54 »
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?
:S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott
Írjatok valami okosat
Köszi, Roli!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.15 szerda, 19:03:41 írta Mondeo2.0TDCI
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15882 Dátum:
2012.02.15 szerda, 19:25:01 »
Még jó hogy hidegen nemhúzatod 4e-ig.
Idézetet írta: Mondeo2.0TDCI - 2012.02.15 szerda, 18:59:54
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?
:S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott
Írjatok valami okosat
Köszi, Roli!
Azért vélt vészüzembe mert a nyomást elengedi a csúcs.A szivárgást azonnal megkell szüntetni.Elkéne vinned egy gyári diagra majd poharaztatni a csúcsokat és abből kilehet indulni.A diag megmutatja dobott-e hibakódot és megkell nézni a szivattyút is és nincs-e fémreszelék a go szürőben amit cserélj le mert kitudja mikor volt.Ez a kiindulás!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15883 Dátum:
2012.02.15 szerda, 19:47:11 »
Idézetet írta: Mondeo2.0TDCI - 2012.02.15 szerda, 18:59:54
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?
:S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott
Írjatok valami okosat
Köszi, Roli!
Lehet, hogy szűrőt kellene cserélni. A porlasztóknál esetleg meg is lehetne húzni óvatosan, akár még el is állhat a szivárgás.
Hidegen még 3-ig se húzasd.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15884 Dátum:
2012.02.15 szerda, 20:09:07 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.02.15 szerda, 16:46:08
Nos, tegnap este kicseréltem a gázolajszűrőt és csodák csodája megszünt az izzitó villogás és a motor leállás. Minden olyan, mint előtte
.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15885 Dátum:
2012.02.15 szerda, 20:10:39 »
Idézetet írta: áki79 - 2012.02.14 kedd, 17:17:43
Üdv mindenkinek!
Nos ma beszereltem 1 tuningboxot. Kerültem vele egy kört és 160fele vészüzem. :falbav:Kiszereltem ugyanaz! Spirál villog de indul nem füstöl erö nem sok mintha nem lenne turbó! Valami ötlet?!
Akkor kezd a go szűrőcserével!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15886 Dátum:
2012.02.15 szerda, 20:12:55 »
Idézetet írta: Mondeo2.0TDCI - 2012.02.15 szerda, 18:59:54
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?
:S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott
Írjatok valami okosat
Köszi, Roli!
Meg kell szüntetni a szivárgást!Nagyon fontos!
Kicseréled a go szűrőt,és ha ezután sem szűnik a hibajelenség,akkor gyári diagra kellene elvinni.Olvastasd ki a hibatárolót.Kellenek a hibakódok a továbbiakban.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15887 Dátum:
2012.02.15 szerda, 21:13:40 »
Idézetet írta: Mondeo2.0TDCI - 2012.02.15 szerda, 18:59:54
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?
:S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott
Írjatok valami okosat
Köszi, Roli!
szagoltad is, hogy gázolaj? csak mert akkor lehet ez a vészüzem okozója. ha motorolaj, akkor csak egy tömítés öregedett el a szelepfedélben a porlasztó körül.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15888 Dátum:
2012.02.15 szerda, 22:14:17 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.15 szerda, 16:19:36
Ha jól gondolom így alakul a CMP vezérlés legalább is ezt találtam és össze vasaltam nagy vonalakba (nem biztos hogy ez így jó megerősítés kellene)
ma rá néztem a Szkóppal a senzorra és sajnos a kimeneti jelen csak 0,63 voltot találtam és szögjel helyett, sinuszos a jel de az folyamatos mindegy hogy mi van előtte , már csak az a kérdés hogy ez produkálhat-e dadogást illetve olyat hatást hogy nem megy az egyik henger?
Relhist :
ha faceliftes tdci, nem lesz benne ICU. 2003.06.15(?) után már csak olyan verziók készültek, amikben az ecu vezérli a porlasztást, ezekbe 501z jelzésű porlasztó kell (euro3, 130le, 2003.06-tól) Tiédben milyen van?
Csalinger:
Faceliftes 2003,12 havi és 501z porlasztók vannak benne
A CMP hiba dadogást, 3 hengerezést nem okoz, mivel a cmp-ckp jeladó pár egyenkénti jelét és szinkronitását is figyeli az ecu, bármilyen hiba estén teljes tiltásba teszi az üa. rendszert. Ez az a helyzet, amikor hiába tekered a motort, nem akar elindulni, izzításjelző + motorcontrol lámpa van hozzá.
Hasonló tüneteket átugrott vezérlés tud okozni.
A CMP-nél nem a kimeneti fesz számít, hanem a jelalak ill. annak szinkronitása a ckp jelével.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Mondeo2.0TDCI
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15889 Dátum:
2012.02.15 szerda, 22:50:11 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.15 szerda, 20:12:55
Meg kell szüntetni a szivárgást!Nagyon fontos!
Kicseréled a go szűrőt,és ha ezután sem szűnik a hibajelenség,akkor gyári diagra kellene elvinni.Olvastasd ki a hibatárolót.Kellenek a hibakódok a továbbiakban.
A gázolajszűrő új benne, látszik rajta.....szerintem az előző tulaj is próbálkozott a hiba megoldásával. A hétvégén megy a gépre aztán kiderül minden és persze meg lesz szüntetve a szivárgás is!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15890 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 00:34:26 »
Idézetet írta: Mondeo2.0TDCI - 2012.02.15 szerda, 22:50:11
A gázolajszűrő új benne, látszik rajta.....szerintem az előző tulaj is próbálkozott a hiba megoldásával. A hétvégén megy a gépre aztán kiderül minden és persze meg lesz szüntetve a szivárgás is!
Azt kéne még valahogy megtudni, nem levegős-e a go. Ha szivárgás van, ott levegőt is szívhat.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15891 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 06:42:12 »
Tisztelt Mondeo2.0TDCI Fórumtárs!
Előszőr is gratulálok a vételhez. Sok probléma mentes kilométert kivánok az autóhoz. Egy használt diesel autó vétele után, van néhány alap szabály, amit minden képp érdemes betartani.
-Először is nem hajtom a kocsit csak kiméletesen.
-A fék ellenörzése!
Minden szürőt (levegő motorolaj gázolaj) csere.
-Minden folyadék csere (motor olaj fékfolyadék hütőviz)
-Minden éktószij csere
-Dieselnél ellenőrizni az üzemanyag rendszer tömitettségét.
-Ellenörizni a müszerfal visszajelzők helyes müködését.
-Hideg motornál 2000 fordulatnál nem nyomomtovább a gázpedált, még el nem éri az üzemi hőmérsékletet.(a diesel nagyon nem szereti)
A jelen problémád megoldásával kapcsolatban, csatlakozom az előttem szolokhoz. Legfontosabb az üzem anyagrendszer tömitettségének helyreállitása, a szürők cseréje, majd egy teljes dig megejtése. Addig se szabad tul hajtani.
A diag eredményének ismeretében többet tudunk segiteni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15892 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 06:57:01 »
Idézetet írta: Mondeo2.0TDCI - 2012.02.15 szerda, 18:59:54
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?
:S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott
Írjatok valami okosat
Köszi, Roli!
Háááát... Ismeretlen kocsival megnézni mit tud.. dízelt 3-4000ig pörgetni, hidegen 4000ig?!?!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15893 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 07:18:50 »
Ez jó.
7 éve van meg az autóm, és még soha, de soha senki nem húzatta 4000-ig.
Pedig 200-al is járok vele néha.
Idézetet írta: Mondeo2.0TDCI - 2012.02.15 szerda, 18:59:54
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?
:S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott
Írjatok valami okosat
Köszi, Roli!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
norberto31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15894 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 08:04:12 »
Azért még hideg van. Pár jótanács totalcar módra:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.16 csütörtök, 08:07:49 írta AndyA
»
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
áki79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15895 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 08:30:46 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.15 szerda, 20:10:39
Akkor kezd a go szűrőcserével!
Go szürö cserélve semmi változás! Ötlet?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15896 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 08:44:25 »
Idézetet írta: áki79 - 2012.02.16 csütörtök, 08:30:46
Go szürö cserélve semmi változás! Ötlet?
én hibakódolvasással kezdtem volna.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15897 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 09:19:44 »
Kedves fiatalság!
Hálám üldözné a sírjáig mindazon tapasztalt Mondeo tulajdonosokat, akik megtisztelnének véleményükkel az alábbi kérdésben...
TDCI-be étolajat?
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15898 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 09:27:53 »
Idézetet írta: aldahus - 2012.02.16 csütörtök, 09:19:44
Kedves fiatalság!
Hálám üldözné a sírjáig mindazon tapasztalt Mondeo tulajdonosokat, akik megtisztelnének véleményükkel az alábbi kérdésben...
TDCI-be étolajat?
Felejts el. Ha nem akarsz magadnak rosszat.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15899 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 09:53:19 »
Idézetet írta: Mondeo2.0TDCI - 2012.02.15 szerda, 18:59:54
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?
:S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott
Írjatok valami okosat
Köszi, Roli!
ha gázolaj van a porlasztók nyaka körül, akkor vagy a porlasztó felső végén lévő hollander ereszt, vagy a résolajcső csatlakozásánál lévő O gyűrű nem zár rendesen. Terhelésre mindkét eset okozhat vészüzemet. Azt érdemes tudni a résolajcsőről, hogy a porlasztó nyakrészben lévő csatlakozás tömítése nem bírja a megbontást, azaz ha korábban kivették a porlasztókat majd a visszaszerelés során nem cserélték le a résolajcsövet, okozhat tömítetlenséget. A hőmérséklet függő szivárgás erősen erre utal (saját hasonló korú tdci-men is így jártam, de az csak 70-80fok körüli motornál eresztett, de akkor nagyon és volt is a vészüzem miatta).
Első lépés a szivárgás megszűntetése.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
311
312
313
314
315
316
317
[
318
]
319
320
321
322
323
324
325
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ