Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:45:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 311 312 313 314 315 316 317 [318] 319 320 321 322 323 324 325 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14651994 alkalommal)
0 Felhasználó és 121 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15850 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:13:52 »

Király az ötlet, már csak ki kell derítenem hol lehet kapni.
Úgy látom, a Fidcarnál nincs
Megkéne kérdezni őket telón!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
zsolth
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #15851 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:33:55 »

Megkéne kérdezni őket telón!

Ezt megtaláltam...Sad

http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/201459/1/webaruhaz/ford/mondeo/2004/16454/szijhajtas/feszitogorgo/



Naplózva

2012 MK4 Mondeo Turnier Titanium 2.0TDCI 163LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15852 Dátum: 2012.02.13 hétfő, 20:51:53 »

azért kérdezz rá a Csak rugóra!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Göndör
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 90


E-mail
« Új hozzászólás #15853 Dátum: 2012.02.14 kedd, 08:44:43 »

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy aki már cserélt kettőstömegűt, kuplungot, milyet szabad beletenni. Mehet a LUK is, vagy ragaszkodjak a gyári kettőstömegűhöz?Valaki rendelt már KRISZ01-től és esetleg az ő általa beszerzett cuccról tapasztalat?MErt bevallom őszintén, nem vagyok a téma doktora. Vagy javalljatok valami tuti márkát (ócsón) help
Köszi
Naplózva

Ford Mondeo Turnier  2.2 TDCI Titanium X 155Le 6,2l/100km
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #15854 Dátum: 2012.02.14 kedd, 12:49:42 »

Sziasztok! Rég olvasom a fórumot, de lenne egy kérdésem. Pár napja a mondim (2005 TDCi 130Le) hidegben -12C  útközben egy erőteljesebb gyorsításkor visszavette a teljesítményt és az izzításjelző villoni kezdett. Pár km után félrehúzódtam, és újra indítottam, nem villogott. Megjegyzem, hogy a motor kifejezetten lassan akart bemelegedni, 60C körül volt. -10C körül nagyon nehezen melegszik be. Olvastam már mindenfélét a hibajelenségről. Porlasztócsúcstól kezdve, főköri termosztát... Valakinek ötlete. Most -2C nál nem tudtam előhozni a hibajelenséget azóta. Valakinek ötlete, amég várok egy ELM327-re? Hagyjam a kocsit a garázsban, addig nem járjak vele, amégmeg nincs a hiba, vagy használjam tovább, hátha előjön a hiba megint??? Kszönöm előre is.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15855 Dátum: 2012.02.14 kedd, 13:00:15 »

Sziasztok! Rég olvasom a fórumot, de lenne egy kérdésem. Pár napja a mondim (2005 TDCi 130Le) hidegben -12C  útközben egy erőteljesebb gyorsításkor visszavette a teljesítményt és az izzításjelző villoni kezdett. Pár km után félrehúzódtam, és újra indítottam, nem villogott. Megjegyzem, hogy a motor kifejezetten lassan akart bemelegedni, 60C körül volt. -10C körül nagyon nehezen melegszik be. Olvastam már mindenfélét a hibajelenségről. Porlasztócsúcstól kezdve, főköri termosztát... Valakinek ötlete. Most -2C nál nem tudtam előhozni a hibajelenséget azóta. Valakinek ötlete, amég várok egy ELM327-re? Hagyjam a kocsit a garázsban, addig nem járjak vele, amégmeg nincs a hiba, vagy használjam tovább, hátha előjön a hiba megint??? Kszönöm előre is.
jön a tavasz, már nehéz lesz reprodukálni a tartós -10 alatti kh-et. Így szerintem menj vele és ne foglalkozz a letiltással. A gázolajdermedés már sokunkat megviccelte idén.
(GO szűrő csere volt már?)
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #15856 Dátum: 2012.02.14 kedd, 13:02:10 »

Sziasztok! Rég olvasom a fórumot, de lenne egy kérdésem. Pár napja a mondim (2005 TDCi 130Le) hidegben -12C  útközben egy erőteljesebb gyorsításkor visszavette a teljesítményt és az izzításjelző villoni kezdett. Pár km után félrehúzódtam, és újra indítottam, nem villogott. Megjegyzem, hogy a motor kifejezetten lassan akart bemelegedni, 60C körül volt. -10C körül nagyon nehezen melegszik be. Olvastam már mindenfélét a hibajelenségről. Porlasztócsúcstól kezdve, főköri termosztát... Valakinek ötlete. Most -2C nál nem tudtam előhozni a hibajelenséget azóta. Valakinek ötlete, amég várok egy ELM327-re? Hagyjam a kocsit a garázsban, addig nem járjak vele, amégmeg nincs a hiba, vagy használjam tovább, hátha előjön a hiba megint??? Kszönöm előre is.
Dettó ugyanígy jártam, plusz nem indult a hidegben. Kicseréltem a go.-szűrőt+spurit tettem bele(kék szinű kis flakonosból 2db egy tankba) most hétvégén kicserélem a termosztátokat. Egyébként indult azóta -15ben is és nem állt le nagyobb gázadásra,figyelmeztettek hogy csak gyári go.-szűrőt használjak. Remélem segítettem.
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
malay
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 180


E-mail
« Új hozzászólás #15857 Dátum: 2012.02.14 kedd, 13:10:40 »

Köszönöm, én is megrendeltem hozzá, kicserélésre még nincs időm.
Naplózva

2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15858 Dátum: 2012.02.14 kedd, 13:34:39 »

Köszönöm, én is megrendeltem hozzá, kicserélésre még nincs időm.
ne felejtsd a gázolajat megvenni hozzá (ha nincs otthon tartalékban), mert az újat fel kell tölteni.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #15859 Dátum: 2012.02.14 kedd, 16:32:56 »

Sziasztok!
Ma most én kerültem a robbanás szélére  nem azt autó és még mindig nem tudom mi a sz@r baja van falbav, cseréltem gozsűtrőt cseréltem izzítógyertyákat, cseréltem Aksit, öntöttem bele protech-t is tankoltam bele prémium dieselt is, és még mindig nem indul ha beindul akkor is dadog mint ha nem menne az egyik henger amikor odalépek neki akkor elkezd villogni a izzítás jelző és leáll kulcs 0-ba indít, elindul simán 20-30 mp-ig mint az óramű úgy muzsikál, utána megint kezdi a hülyeséget.  Van valami ötletetek mi lehet a gubanc?A  gun szerelőnek a legkényelmesebb és legdrágább dolog jutott az eszébe egyből, cseréljük ki a pcs-t és a nagynyomásút falbav
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15860 Dátum: 2012.02.14 kedd, 16:36:38 »

Sziasztok!
Ma most én kerültem a robbanás szélére  nem azt autó és még mindig nem tudom mi a sz@r baja van falbav, cseréltem gozsűtrőt cseréltem izzítógyertyákat, cseréltem Aksit, öntöttem bele protech-t is tankoltam bele prémium dieselt is, és még mindig nem indul ha beindul akkor is dadog mint ha nem menne az egyik henger amikor odalépek neki akkor elkezd villogni a izzítás jelző és leáll kulcs 0-ba indít, elindul simán 20-30 mp-ig mint az óramű úgy muzsikál, utána megint kezdi a hülyeséget.  Van valami ötletetek mi lehet a gubanc?A  gun szerelőnek a legkényelmesebb és legdrágább dolog jutott az eszébe egyből, cseréljük ki a pcs-t és a nagynyomásút falbav


A go szűrőt szépen feltöltöttétek gázolajjal? melyik CMP jeladó van az autóban?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #15861 Dátum: 2012.02.14 kedd, 16:47:24 »

A go szűrőt szépen feltöltöttétek gázolajjal? melyik CMP jeladó van az autóban?
a Go szűrőt feltöltötűk, CMP jeladó az amelyik az izzítógyertyák felett van,  egy szürke csatlakozót látok rajta jobb oldalán a rögzítő csavar, ebből tudni lehet melyik az? vagy ki kell venni?
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15862 Dátum: 2012.02.14 kedd, 17:04:35 »

a Go szűrőt feltöltötűk, CMP jeladó az amelyik az izzítógyertyák felett van,  egy szürke csatlakozót látok rajta jobb oldalán a rögzítő csavar, ebből tudni lehet melyik az? vagy ki kell venni?

Valahogy meg kéne bizonyosodni, hogy kap elég gázolajat. Pl kannából etetni, vagy ilyesmi.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #15863 Dátum: 2012.02.14 kedd, 17:17:43 »

Üdv mindenkinek!
Nos ma beszereltem 1 tuningboxot. Kerültem vele egy kört és 160fele vészüzem.  :falbav:Kiszereltem ugyanaz! Spirál villog de indul nem füstöl erö nem sok mintha nem lenne turbó! Valami ötlet?! help
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15864 Dátum: 2012.02.14 kedd, 17:20:59 »

Üdv mindenkinek!
Nos ma beszereltem 1 tuningboxot. Kerültem vele egy kört és 160fele vészüzem.  :falbav:Kiszereltem ugyanaz! Spirál villog de indul nem füstöl erö nem sok mintha nem lenne turbó! Valami ötlet?! help

A box túllépett a határokon, szerencsére bekapcsolt a védelmi rendszer. Ez kb természetes a boxoknál.
Én biz levenném az aksisarut egy negyed órára...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #15865 Dátum: 2012.02.14 kedd, 17:26:04 »

Valahogy meg kéne bizonyosodni, hogy kap elég gázolajat. Pl kannából etetni, vagy ilyesmi.
a cmp jeladónak láb kiosztást tudtok  hogy ki tudjam mérni . a száma 5F28
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15866 Dátum: 2012.02.14 kedd, 17:32:46 »

a cmp jeladónak láb kiosztást tudtok  hogy ki tudjam mérni . a száma 5F28

Azt szkóppal kéne mérni...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #15867 Dátum: 2012.02.14 kedd, 17:37:12 »

Azt szkóppal kéne mérni...
ez nem egy sima induktív érzékelő? ami ad jelet vagy nem  na mindegy majd holnap megnézem bent szkóppal, de akkor ezek szerint a pcs kizárható? valami más baja lesz. A legegyszerűbb  az lenne hogy kiolvasni de a VAGÉP be nem viszem  mert a bőrt is lehúzzák rólam és legalább egy motor cserét akarnak csinálni a diagom meg még nem jött meg, az elm 327 pedig nem jó hozzá valamiért nem látja .
Lekértem a pcs kódokat is  hát ha az újra progizás az icu ban megoldja a gondot már más nem jut az eszembe . de amit lehet meg nézek mielőtt megint kidobok 230e- pcs+nagynyomású+ tisztítás
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.14 kedd, 17:43:52 írta Csalinger » Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15868 Dátum: 2012.02.14 kedd, 17:46:59 »

ez nem egy sima induktív érzékelő? ami ad jelet vagy nem  na mindegy majd holnap megnézem bent szkóppal, de akkor ezek szerint a pcs kizárható? valami más baja lesz. A legegyszerűbb  az lenne hogy kiolvasni de a VAGÉP be nem viszem  mert a bőrt is lehúzzák rólam és legalább egy motor cserét akarnak csinálni a diagom meg még nem jött meg, az elm 327 pedig nem jó hozzá valamiért nem látja .
Lekértem a pcs kódokat is  hát ha az újra progizás az icu ban megoldja a gondot már más nem jut az eszembe . de amit lehet meg nézek mielőtt megint kidobok 230e- pcs+nagynyomású+ tisztítás
hibakódot kiolvastad már?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #15869 Dátum: 2012.02.14 kedd, 17:49:38 »

hibakódot kiolvastad már?

még nem, mert az új olvasó nem jött még meg, és nem tudtam azóta  az autóval mozdulni sem
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15870 Dátum: 2012.02.14 kedd, 17:52:57 »

még nem, mert az új olvasó nem jött még meg, és nem tudtam azóta  az autóval mozdulni sem
az elm-ed csatlakozik hozzá már és csak a fordspec. hibakódot nem olvassa? vagy még eleve nem is sikerült csatlakoztatni?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #15871 Dátum: 2012.02.14 kedd, 18:25:40 »

az elm-ed csatlakozik hozzá már és csak a fordspec. hibakódot nem olvassa? vagy még eleve nem is sikerült csatlakoztatni?

még nem sikerült abszolút semmit csatlakoztatni hozzá
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15872 Dátum: 2012.02.14 kedd, 18:27:10 »

ez nem egy sima induktív érzékelő? ami ad jelet vagy nem  na mindegy majd holnap megnézem bent szkóppal, de akkor ezek szerint a pcs kizárható?

De. Az. Csak multiméterrel nehéz lesz nézni, mert nem tudja követni a gyors változást.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #15873 Dátum: 2012.02.14 kedd, 19:14:54 »

Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy aki már cserélt kettőstömegűt, kuplungot, milyet szabad beletenni. Mehet a LUK is, vagy ragaszkodjak a gyári kettőstömegűhöz?Valaki rendelt már KRISZ01-től és esetleg az ő általa beszerzett cuccról tapasztalat?MErt bevallom őszintén, nem vagyok a téma doktora. Vagy javalljatok valami tuti márkát (ócsón) help
Köszi

Nekem LUK ment bele a nyáron, és megnyuktatásogra LUK is jött ki a kocsiból és még az eredeti volt. Én tölük rendeltem, beépítés máshol történt:
http://kauffer.hu/index.php?page=kuplung&op=kuplung_akcio
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15874 Dátum: 2012.02.14 kedd, 19:41:15 »

még nem sikerült abszolút semmit csatlakoztatni hozzá
ajjaj. hétvégén járok arra.. tudom az jó sokára lesz Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #15875 Dátum: 2012.02.14 kedd, 19:45:17 »

ajjaj. hétvégén járok arra.. tudom az jó sokára lesz Smiley
szerintem ez a héten ugy se oldódik meg
icu ba tudsz piszkálni? mert ha igen akkor lekérem a pcs progikat és meg néznénk azt is
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15876 Dátum: 2012.02.14 kedd, 19:54:30 »

szerintem ez a héten ugy se oldódik meg
icu ba tudsz piszkálni? mert ha igen akkor lekérem a pcs progikat és meg néznénk azt is
túlbecsülsz..  smile
kéziszkenner, és f-scanner lábtoppal.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15877 Dátum: 2012.02.14 kedd, 23:55:21 »

szerintem ez a héten ugy se oldódik meg
icu ba tudsz piszkálni? mert ha igen akkor lekérem a pcs progikat és meg néznénk azt is
ha faceliftes tdci, nem lesz benne ICU. 2003.06.15(?) után már csak olyan verziók készültek, amikben az ecu vezérli a porlasztást, ezekbe 501z jelzésű porlasztó kell (euro3, 130le, 2003.06-tól) Tiédben milyen van?

Az f-super tudja programozni elvileg mindkét verziót (ICU/ECU vezérelt), olvasni viszont csak az ecu vezérelt verziót tudja.

Elm327-tel lehet non-obd mondeohoz csatlakozni,csak program kell hozzá (pl. scanxl+ford) wave
Vannak sajnos olyan elm327-es klónok, amik nem tudnak fordhoz kapcsolódni (ld. netcore esete).

Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #15878 Dátum: 2012.02.15 szerda, 16:19:36 »

Ha jól gondolom így alakul a CMP vezérlés legalább is ezt találtam és össze vasaltam nagy vonalakba (nem biztos hogy ez így jó megerősítés kellene)


 ma rá néztem a Szkóppal a senzorra  és sajnos a kimeneti jelen csak 0,63 voltot találtam és szögjel helyett, sinuszos  a jel de az folyamatos mindegy hogy mi van előtte , már csak az a kérdés hogy ez produkálhat-e dadogást illetve olyat hatást hogy nem megy az egyik henger?

Relhist :
ha faceliftes tdci, nem lesz benne ICU. 2003.06.15(?) után már csak olyan verziók készültek, amikben az ecu vezérli a porlasztást, ezekbe 501z jelzésű porlasztó kell (euro3, 130le, 2003.06-tól) Tiédben milyen van?

Csalinger:
Faceliftes 2003,12 havi és 501z porlasztók vannak benne
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.15 szerda, 18:04:15 írta Csalinger » Naplózva
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #15879 Dátum: 2012.02.15 szerda, 16:46:08 »

Nos, tegnap este kicseréltem a gázolajszűrőt és csodák csodája megszünt az izzitó villogás és a motor leállás. Minden olyan, mint előtte taps.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #15880 Dátum: 2012.02.15 szerda, 16:52:26 »

A box túllépett a határokon, szerencsére bekapcsolt a védelmi rendszer. Ez kb természetes a boxoknál.
Én biz levenném az aksisarut egy negyed órára...
Nos a saru dolog nem vált be. falbav esetleg vmi más ötlet?
Naplózva
Mondeo2.0TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #15881 Dátum: 2012.02.15 szerda, 18:59:54 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?Huh? :S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott Cheesy
Írjatok valami okosat Cheesy Cheesy
Köszi, Roli!
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.15 szerda, 19:03:41 írta Mondeo2.0TDCI » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15882 Dátum: 2012.02.15 szerda, 19:25:01 »

Még jó hogy hidegen nemhúzatod 4e-ig.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?Huh? :S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott Cheesy
Írjatok valami okosat Cheesy Cheesy
Köszi, Roli!
Azért vélt vészüzembe mert a nyomást elengedi a csúcs.A szivárgást azonnal megkell szüntetni.Elkéne vinned egy gyári diagra majd poharaztatni a csúcsokat és abből kilehet indulni.A diag megmutatja dobott-e hibakódot és megkell nézni a szivattyút is és nincs-e fémreszelék a go szürőben amit cserélj le mert kitudja mikor volt.Ez a kiindulás!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15883 Dátum: 2012.02.15 szerda, 19:47:11 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?Huh? :S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott Cheesy
Írjatok valami okosat Cheesy Cheesy
Köszi, Roli!

Lehet, hogy szűrőt kellene cserélni. A porlasztóknál esetleg meg is lehetne húzni óvatosan, akár még el is állhat a szivárgás.
Hidegen még 3-ig se húzasd.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15884 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:09:07 »

Nos, tegnap este kicseréltem a gázolajszűrőt és csodák csodája megszünt az izzitó villogás és a motor leállás. Minden olyan, mint előtte taps.
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15885 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:10:39 »

Üdv mindenkinek!
Nos ma beszereltem 1 tuningboxot. Kerültem vele egy kört és 160fele vészüzem.  :falbav:Kiszereltem ugyanaz! Spirál villog de indul nem füstöl erö nem sok mintha nem lenne turbó! Valami ötlet?! help
Akkor kezd a go szűrőcserével!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15886 Dátum: 2012.02.15 szerda, 20:12:55 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?Huh? :S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott Cheesy
Írjatok valami okosat Cheesy Cheesy
Köszi, Roli!
Meg kell szüntetni a szivárgást!Nagyon fontos!
Kicseréled a go szűrőt,és ha ezután sem szűnik a hibajelenség,akkor gyári diagra kellene elvinni.Olvastasd ki a hibatárolót.Kellenek a hibakódok a továbbiakban.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15887 Dátum: 2012.02.15 szerda, 21:13:40 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?Huh? :S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott Cheesy
Írjatok valami okosat Cheesy Cheesy
Köszi, Roli!

szagoltad is, hogy gázolaj? csak mert akkor lehet ez a vészüzem okozója. ha motorolaj, akkor csak egy tömítés öregedett el a szelepfedélben a porlasztó körül.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15888 Dátum: 2012.02.15 szerda, 22:14:17 »

Ha jól gondolom így alakul a CMP vezérlés legalább is ezt találtam és össze vasaltam nagy vonalakba (nem biztos hogy ez így jó megerősítés kellene)


 ma rá néztem a Szkóppal a senzorra  és sajnos a kimeneti jelen csak 0,63 voltot találtam és szögjel helyett, sinuszos  a jel de az folyamatos mindegy hogy mi van előtte , már csak az a kérdés hogy ez produkálhat-e dadogást illetve olyat hatást hogy nem megy az egyik henger?

Relhist :
ha faceliftes tdci, nem lesz benne ICU. 2003.06.15(?) után már csak olyan verziók készültek, amikben az ecu vezérli a porlasztást, ezekbe 501z jelzésű porlasztó kell (euro3, 130le, 2003.06-tól) Tiédben milyen van?

Csalinger:
Faceliftes 2003,12 havi és 501z porlasztók vannak benne
A CMP hiba dadogást, 3 hengerezést nem okoz, mivel a cmp-ckp jeladó pár egyenkénti jelét és szinkronitását is figyeli az ecu, bármilyen hiba estén teljes tiltásba teszi az üa. rendszert. Ez az a helyzet, amikor hiába tekered a motort, nem akar elindulni, izzításjelző + motorcontrol lámpa van hozzá.

Hasonló tüneteket átugrott vezérlés tud okozni.
A CMP-nél nem a kimeneti fesz számít, hanem a jelalak ill. annak szinkronitása a ckp jelével.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mondeo2.0TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #15889 Dátum: 2012.02.15 szerda, 22:50:11 »

Meg kell szüntetni a szivárgást!Nagyon fontos!
Kicseréled a go szűrőt,és ha ezután sem szűnik a hibajelenség,akkor gyári diagra kellene elvinni.Olvastasd ki a hibatárolót.Kellenek a hibakódok a továbbiakban.

A gázolajszűrő új benne, látszik rajta.....szerintem az előző tulaj is próbálkozott a hiba megoldásával. A hétvégén megy a gépre aztán kiderül minden és persze meg lesz szüntetve a szivárgás is!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15890 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 00:34:26 »

A gázolajszűrő új benne, látszik rajta.....szerintem az előző tulaj is próbálkozott a hiba megoldásával. A hétvégén megy a gépre aztán kiderül minden és persze meg lesz szüntetve a szivárgás is!

Azt kéne még valahogy megtudni, nem levegős-e a go. Ha szivárgás van, ott levegőt is szívhat.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #15891 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 06:42:12 »

Tisztelt Mondeo2.0TDCI Fórumtárs!

Előszőr is gratulálok a vételhez. Sok probléma mentes kilométert kivánok az autóhoz. Egy használt diesel autó vétele után, van néhány alap szabály, amit minden képp érdemes betartani.
-Először is nem hajtom a kocsit csak kiméletesen.
-A fék ellenörzése!
 Minden szürőt (levegő motorolaj gázolaj) csere.
-Minden folyadék csere (motor olaj fékfolyadék hütőviz)
-Minden éktószij csere
-Dieselnél ellenőrizni az üzemanyag rendszer tömitettségét.
-Ellenörizni a müszerfal visszajelzők helyes müködését.
-Hideg motornál 2000 fordulatnál nem nyomomtovább a gázpedált, még el nem éri az üzemi hőmérsékletet.(a diesel nagyon nem szereti)
A jelen problémád megoldásával kapcsolatban, csatlakozom az előttem szolokhoz. Legfontosabb az üzem anyagrendszer tömitettségének helyreállitása, a szürők cseréje, majd egy teljes dig megejtése. Addig se szabad tul hajtani.
A diag eredményének ismeretében többet tudunk segiteni.

Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15892 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 06:57:01 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?Huh? :S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott Cheesy
Írjatok valami okosat Cheesy Cheesy
Köszi, Roli!

Háááát...  Ismeretlen kocsival megnézni mit tud.. dízelt 3-4000ig pörgetni, hidegen 4000ig?!?!   tickedoff csodalk   smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #15893 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 07:18:50 »

Ez jó.  rinya
7 éve van meg az autóm, és még soha, de soha senki nem húzatta 4000-ig.
Pedig 200-al is járok vele néha.

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?Huh? :S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott Cheesy
Írjatok valami okosat Cheesy Cheesy
Köszi, Roli!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #15894 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 08:04:12 »

Azért még hideg van. Pár jótanács totalcar módra: http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.16 csütörtök, 08:07:49 írta AndyA » Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #15895 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 08:30:46 »

Akkor kezd a go szűrőcserével!
Go szürö cserélve semmi változás! Ötlet?  falbav
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #15896 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 08:44:25 »

Go szürö cserélve semmi változás! Ötlet?  falbav
én hibakódolvasással kezdtem volna.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #15897 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 09:19:44 »

Kedves fiatalság!

Hálám üldözné a sírjáig mindazon tapasztalt Mondeo tulajdonosokat, akik megtisztelnének véleményükkel az alábbi kérdésben...

TDCI-be étolajat?  Roll Eyes
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #15898 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 09:27:53 »

Kedves fiatalság!

Hálám üldözné a sírjáig mindazon tapasztalt Mondeo tulajdonosokat, akik megtisztelnének véleményükkel az alábbi kérdésben...

TDCI-be étolajat?  Roll Eyes
Felejts el. Ha nem akarsz magadnak rosszat.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #15899 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 09:53:19 »

Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni.....A minap vettem egy Ford Mondo-t (2003 2.0 TDCI 131Le) és mikor hoztam haza már éreztem hogy az alapjárat nem az igazi, ugyan is dadog. Gondoltam hogy az autópályán (Németországban) meg nézem h mit tud a gép, de 150-160-nél a motor leáll, villog az izzító lámpa....gyorsan újraindítottam utána ugyan ezt csinálta és vészüzemmódba kapcsolt. A teljesítmény kb felére vagy még kevesebbre csökkent. Hazajöttem vele és leszedtem a motor fedelet, és akkor láttam hogy az egyik porlasztónál áll a gázolaj, nyilván valahonnan szivárog. Szerintetek lehet h csak ez a baja, vagy porlasztócsere lesz?Huh? :S :S Erre gondolni sem merek :/ Az autó egyáltalán nem füstöl, még egy kövér gáznál sem látok semmi kormot a tükörben, de arra rájöttem hogy ha 3500-4000ig kihúzatom rögtön vészüzemmódba kapcsol. A másik ami érdekes hogy csak akkor csinálja ezt ha bemelegedett, ha hidegen 4000ig húzatom semmi baja....
Az autó nagyon alkalmi vétel volt még ha a porlasztó is a baja, nem hagyhattam ott Cheesy
Írjatok valami okosat Cheesy Cheesy
Köszi, Roli!
ha gázolaj van a porlasztók nyaka körül, akkor vagy a porlasztó felső végén lévő hollander ereszt, vagy a résolajcső csatlakozásánál lévő O gyűrű nem zár rendesen.  Terhelésre mindkét eset okozhat vészüzemet. Azt érdemes tudni a résolajcsőről, hogy a porlasztó nyakrészben lévő csatlakozás tömítése nem bírja a megbontást, azaz ha korábban kivették a porlasztókat majd a visszaszerelés során nem cserélték le a résolajcsövet, okozhat tömítetlenséget. A hőmérséklet függő szivárgás erősen erre utal (saját hasonló korú tdci-men is így jártam, de az csak 70-80fok körüli motornál eresztett, de akkor nagyon és volt is a vészüzem miatta).

Első lépés a szivárgás megszűntetése.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 311 312 313 314 315 316 317 [318] 319 320 321 322 323 324 325 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.085 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.