Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 06:57:42
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
312
313
314
315
316
317
318
[
319
]
320
321
322
323
324
325
326
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14685683 alkalommal)
0 Felhasználó és 29 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27031
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15900 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 09:56:01 »
Idézetet írta: aldahus - 2012.02.16 csütörtök, 09:19:44
Kedves fiatalság!
Hálám üldözné a sírjáig mindazon tapasztalt Mondeo tulajdonosokat, akik megtisztelnének véleményükkel az alábbi kérdésben...
TDCI-be étolajat?
Kb. 2-3 tankig bírja a nagynyomású szivattyú a rendes kenés hiányát, de szerintem a PCS-k ennél sokkal hamarabb fognak belehalni.
Még biodízelt sem, soha! Éppen elég baj, hogy nemtudomhány % a gázolajból már biodízel.
Pl. emiatt többen esküsznek mindenféle Spuri és egyéb adalékokra, más kétütemű motorolajat tölt hozzá tankonként egy decit. Az biztos, rosszabb ettől nem lesz a motornak, de még az is lehet, hogy segítenek.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15901 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 10:28:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.16 csütörtök, 09:56:01
Kb. 2-3 tankig bírja a nagynyomású szivattyú a rendes kenés hiányát, de szerintem a PCS-k ennél sokkal hamarabb fognak belehalni.
Még biodízelt sem, soha! Éppen elég baj, hogy nemtudomhány % a gázolajból már biodízel.
Pl. emiatt többen esküsznek mindenféle Spuri és egyéb adalékokra, más kétütemű motorolajat tölt hozzá tankonként egy decit. Az biztos, rosszabb ettől nem lesz a motornak, de még az is lehet, hogy segítenek.
AndyA
Köszke!
Időközben olvasgattam külföldi oldalakat is és sokan ott sem ajánlják a tdci-kbe az étolajat. Sokan panaszkodnak az esetleges motorhibákon felül a dermedésre, hogy van aki póttartályt tesz az autójába, hogy hidegen azzal járatja és mikor meleg a motor átkapcsol, meg a tartályba melegítőt kell szerelnie, stb... inkább az ősdízelesek (tddi, stb.) esküsznek arra, hogy milyen jó. Angliában pl. valami évi 2500 liter étolajat szűrhetsz le magadnak teljesen legálisan és töltheted a verdádba. Valaki egyszer azt mondta, ja igen én voltam az
hogy egy autó azzal járjon amire kitalálták... az előző autóm egy 1,8 benzin volt és belerakattam a gázt, hogy majd dízel árban fogok vele járni. Azzal nem is volt gond, csak az autó teljesen meghülyült tőle, benzinnel simán leáll azóta. Többek között ezért lett dízelem, mert ezt eleve a gazdaságosra tervezték. Nem hülyék azok a mérnökök!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15902 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 10:46:53 »
Idézetet írta: aldahus - 2012.02.16 csütörtök, 10:28:21
Köszke!
Időközben olvasgattam külföldi oldalakat is és sokan ott sem ajánlják a tdci-kbe az étolajat. Sokan panaszkodnak az esetleges motorhibákon felül a dermedésre, hogy van aki póttartályt tesz az autójába, hogy hidegen azzal járatja és mikor meleg a motor átkapcsol, meg a tartályba melegítőt kell szerelnie, stb... inkább az ősdízelesek (tddi, stb.) esküsznek arra, hogy milyen jó. Angliában pl. valami évi 2500 liter étolajat szűrhetsz le magadnak teljesen legálisan és töltheted a verdádba. Valaki egyszer azt mondta, ja igen én voltam az
hogy egy autó azzal járjon amire kitalálták... az előző autóm egy 1,8 benzin volt és belerakattam a gázt, hogy majd dízel árban fogok vele járni. Azzal nem is volt gond, csak az autó teljesen meghülyült tőle, benzinnel simán leáll azóta. Többek között ezért lett dízelem, mert ezt eleve a gazdaságosra tervezték. Nem hülyék azok a mérnökök!
Tankolj ilyenkor prémiumot és nem lesz gond a dermedésre.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15903 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 11:35:53 »
Üdv!
( map(ha jól tudom) szenzor takarítás a lenti turbócsőben.)
Érdemes ezt megnézni??füstölhet töle ha koszos???
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
áki79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15904 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 12:14:47 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.16 csütörtök, 08:44:25
én hibakódolvasással kezdtem volna.
Megtörtént hibakód:p2338
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15905 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 13:04:08 »
Idézetet írta: áki79 - 2012.02.16 csütörtök, 12:14:47
Megtörtént hibakód:p2338
Ha nem tévedek, a 3. porlasztód rosszalkodik.
Naplózva
áki79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15906 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 13:08:47 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.16 csütörtök, 13:04:08
Ha nem tévedek, a 3. porlasztód rosszalkodik.
sajnos igen!
nincs mit tenni kiszedetem mindet és beméretem majd meglátjuk mit mond a szaki!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15907 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 13:32:57 »
Idézetet írta: balko - 2012.02.16 csütörtök, 11:35:53
Üdv!
( map(ha jól tudom) szenzor takarítás a lenti turbócsőben.)
Érdemes ezt megnézni??füstölhet töle ha koszos???
Tapasztalatból mondom, semmi értelme! De a többiek is mondták párszor és én sem hittem el
Csináltam is hülyeséget... Ha füstöl, kevés a levegő, elmegy a turbó nyomás. Persze ha megvan. Nekem a szívósor és egértömítésnél ment el. Amióta megcsináltam meg van vadulva, lentről eddig is jó volt de most fönt is jó. És minimális lett a füst előtte meg mint a állat.
Meg ugye a turbó cső lyukas e?!
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.16 csütörtök, 13:38:11 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15908 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 14:09:59 »
Idézetet írta: norberto31 - 2012.02.16 csütörtök, 08:04:12
Azért még hideg van. Pár jótanács totalcar módra:
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/
Tökéletesen egyetértek, valahogy igy kell kimélni a gépezetet, hogy sokáig szolgálhasson bennünket.
Nagyon találó az idézet.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15909 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 14:32:24 »
Idézetet írta: László - 2012.02.16 csütörtök, 14:09:59
Tökéletesen egyetértek, valahogy igy kell kimélni a gépezetet, hogy sokáig szolgálhasson bennünket.
Nagyon találó az idézet.
Tisztelettel László!
Én ehhez annyit fűznék hozzá, hogy turbós motor esetén a megálláskor is érdemes kb fél-1 percet alapjáraton hagyni a motort, hogy a turbó lehűthesse magát. Némelyik riasztó támogatja ezt a funkciót.
Naplózva
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15910 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 14:45:03 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.16 csütörtök, 14:32:24
Én ehhez annyit fűznék hozzá, hogy turbós motor esetén a megálláskor is érdemes kb fél-1 percet alapjáraton hagyni a motort, hogy a turbó lehűthesse magát. Némelyik riasztó támogatja ezt a funkciót.
Egyetértek. Különösen ez akkor igaz, ha autópályán lenyomsz, egy pár száz Km. Na akkor kötelező, a turbó védelme miatt. Mindenképp meghálálja a gép a gondoskodást, és a törődést.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15911 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 15:15:20 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.16 csütörtök, 14:32:24
Én ehhez annyit fűznék hozzá, hogy turbós motor esetén a megálláskor is érdemes kb fél-1 percet alapjáraton hagyni a motort, hogy a turbó lehűthesse magát. Némelyik riasztó támogatja ezt a funkciót.
Subaru wrx ezt gyárilag tudja. Mikor vezettem ilyet félreálltam, kulcs elfordít kivesz, motor ment tovább. Mondom mi ez? Mondta a tulaj, hogy utolsó gázadstól számítva egy percig még járatja a motort, akármi van.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mondeo2.0TDCI
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15912 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 18:05:14 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.16 csütörtök, 06:57:01
Háááát... Ismeretlen kocsival megnézni mit tud.. dízelt 3-4000ig pörgetni, hidegen 4000ig?!?!
Nyugi, én sem így járok vele..csak egyszer néztem meg hogy hidegen csinálja-e, de nem. Ma rohangáltam vele ide-oda és egyszer sem kapcsolt vészüzemmódba, igaz h egyáltalán nem hajtottam.A fogyasztása nagyon jó szerintem, városban 7,2 litert mutat.
Mind1, hétvégén minden kiderül, akkor lesz nagy szerviz is
Majd jelentkezem h mi a helyzet
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15913 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 18:49:24 »
Idézetet írta: aldahus - 2012.02.16 csütörtök, 09:19:44
Kedves fiatalság!
Hálám üldözné a sírjáig mindazon tapasztalt Mondeo tulajdonosokat, akik megtisztelnének véleményükkel az alábbi kérdésben...
TDCI-be étolajat?
Ez egy nagyon nagyon rossz ötlet.
Naplózva
soho001
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1262
CUKRÁSZ. /MPFC/
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15914 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 18:52:01 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.16 csütörtök, 18:49:24
Ez egy nagyon nagyon rossz ötlet.
És TDDI-be?
Naplózva
2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS, BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK. STB....
Ford Puma
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15915 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 18:57:25 »
Idézetet írta: soho001 - 2012.02.16 csütörtök, 18:52:01
És TDDI-be?
inkább TD
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15916 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 19:45:22 »
Idézetet írta: áki79 - 2012.02.16 csütörtök, 12:14:47
Megtörtént hibakód:p2338
újra programozás rövidtávon,és kezdj gyújtögetni a cserére.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15917 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 19:53:15 »
Sziasztok!
Mi ajánlotok az üzemanyagrendszer viztelenitésére egy TDCI-ben!? Szeretném szakszerübben csinálni annál, minthogy beleöntök egy üveg vodkát( nagyon durva megfogalmazás)! Esetleg van valami nagyon tuti adalék, ami tényleg használ? Bár idén nehezen, de tulélte a kocsi a fagyokat, összesen egy uj akksi kellett, illetve párszor több inditózás a kelleténél, de nem hagyott végleg cserben szerencsére! Jövöre viszont szeretnék felkészülni a nagy fagyra idöben!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15918 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 19:58:49 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.02.16 csütörtök, 19:53:15
Sziasztok!
Mi ajánlotok az üzemanyagrendszer viztelenitésére egy TDCI-ben!? Szeretném szakszerübben csinálni annál, minthogy beleöntök egy üveg vodkát( nagyon durva megfogalmazás)! Esetleg van valami nagyon tuti adalék, ami tényleg használ? Bár idén nehezen, de tulélte a kocsi a fagyokat, összesen egy uj akksi kellett, illetve párszor több inditózás a kelleténél, de nem hagyott végleg cserben szerencsére! Jövöre viszont szeretnék felkészülni a nagy fagyra idöben!
1dl denaturáltszesz a tankba.Ha van benne víz,az éghetővé teszi,mert elkeveredik vele.Amúgy ha gyakran leengeded a szűrő alján lévő csavarral a szűrőben összegyűlt vizet,akkor nem fagy bele a rendszerbe.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15919 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:06:24 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.16 csütörtök, 19:58:49
1dl denaturáltszesz a tankba.Ha van benne víz,az éghetővé teszi,mert elkeveredik vele.Amúgy ha gyakran leengeded a szűrő alján lévő csavarral a szűrőben összegyűlt vizet,akkor nem fagy bele a rendszerbe.
Na ez lett volna a következö kérdésem, hogy azt a csavart pontosan hol is találom, illetve hogyan tudom lecsavarni!? El lehet-e rontani!? Illetve kell-e hozzá akna vagy felülröl is elérhetö!?
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
áki79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15920 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:15:02 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.16 csütörtök, 19:45:22
újra programozás rövidtávon,és kezdj gyújtögetni a cserére.
Nos bemérettem 1 kuka a másik 3 majdnem. 240000 magyar forint!
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15921 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:15:25 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.16 csütörtök, 19:58:49
1dl denaturáltszesz a tankba.Ha van benne víz,az éghetővé teszi,mert elkeveredik vele.Amúgy ha gyakran leengeded a szűrő alján lévő csavarral a szűrőben összegyűlt vizet,akkor nem fagy bele a rendszerbe.
Nincs vissza jelző lámpája a műszerfalon (sok a viz go szüröbe)?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15922 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:17:01 »
Idézetet írta: áki79 - 2012.02.16 csütörtök, 20:15:02
Nos bemérettem 1 kuka a másik 3 majdnem. 240000 magyar forint!
Részvétem ,én már túlestem rajta.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15923 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:19:27 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.02.16 csütörtök, 20:15:25
Nincs vissza jelző lámpája a műszerfalon (sok a viz go szüröbe)?
még a fékbetétkopásnak meg az olajszintnek sincs. akkor szerinted??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15924 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:19:55 »
Idézetet írta: áki79 - 2012.02.16 csütörtök, 20:15:02
Nos bemérettem 1 kuka a másik 3 majdnem. 240000 magyar forint!
Meg még annyi a szivattyú
Vagy most kihagyod, és utána újra az egész szivattyú+pcs
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15925 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:20:23 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.02.16 csütörtök, 20:06:24
Na ez lett volna a következö kérdésem, hogy azt a csavart pontosan hol is találom, illetve hogyan tudom lecsavarni!? El lehet-e rontani!? Illetve kell-e hozzá akna vagy felülröl is elérhetö!?
felülről is elérhető, közvetelenül a szűrő alján van. csak tegyél alá valami edényt, hogy ne a generátorra engedd rá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15926 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:20:44 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.16 csütörtök, 20:19:55
Meg még annyi a szivattyú
Vagy most kihagyod, és utána újra az egész szivattyú+pcs
akkor inkább felgyújtanám
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15927 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:22:29 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.02.16 csütörtök, 20:06:24
Na ez lett volna a következö kérdésem, hogy azt a csavart pontosan hol is találom, illetve hogyan tudom lecsavarni!? El lehet-e rontani!? Illetve kell-e hozzá akna vagy felülröl is elérhetö!?
A szűrő alján. Kézzel kijön elvileg, de csak meglazítani kell. Akna nem kell, generátort takard le ne menjen bele a cucc.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15928 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:24:53 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.16 csütörtök, 20:20:44
akkor inkább felgyújtanám
Én inkább azt aki ezt így találta ki
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15929 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:29:22 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.16 csütörtök, 20:19:27
még a fékbetétkopásnak meg az olajszintnek sincs. akkor szerinted??
Bocsi nem tudtam ,hogy nincs, de a 10 éves boxerba van, gondoltam én, de mellélötem?
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15930 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:31:54 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.02.16 csütörtök, 20:29:22
Bocsi nem tudtam ,hogy nincs, de a 10 éves boxerba van, gondoltam én, de mellélötem?
nem.nincs.de nem sok víz van a gázolajban.Időnként ha leengeded,sok bosszúságtól kíméled magad.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15931 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:38:06 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.16 csütörtök, 20:31:54
nem.nincs.de nem sok víz van a gázolajban.Időnként ha leengeded,sok bosszúságtól kíméled magad.
Szóval megvan a házi feladat hétvégére, akkor mindenképpen rá nézek ,bár tavaly októberben lett cserélve a go szűrő, miért ne ,ismerkedjünk a technikával.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15932 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:40:11 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.02.16 csütörtök, 20:38:06
Szóval megvan a házi feladat hétvégére, akkor mindenképpen rá nézek ,bár tavaly októberben lett cserélve a go szűrő, miért ne ,ismerkedjünk a technikával.
így is van!ezt kell csinálni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15933 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:44:56 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.02.16 csütörtök, 19:53:15
Sziasztok!
Mi ajánlotok az üzemanyagrendszer viztelenitésére egy TDCI-ben!? Szeretném szakszerübben csinálni annál, minthogy beleöntök egy üveg vodkát( nagyon durva megfogalmazás)! Esetleg van valami nagyon tuti adalék, ami tényleg használ? Bár idén nehezen, de tulélte a kocsi a fagyokat, összesen egy uj akksi kellett, illetve párszor több inditózás a kelleténél, de nem hagyott végleg cserben szerencsére! Jövöre viszont szeretnék felkészülni a nagy fagyra idöben!
OMV Normál+Spurit tankolok lassan 60ekm óta (most 175ekm van benn), nem volt problémám pedig volt, hogy egy hétig állt kint a hidegekben,
persze azt sosem tudom meg ugyanez lenne-e ha nem használnám, de tény, hogy nem volt fagyás gondom...
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15934 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:49:51 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.16 csütörtök, 20:40:11
így is van!ezt kell csinálni.
Azért ezekre a mondeok-ra jobban kell figyelni ,hogy viszonylag problémamentes legyen ezt még szoknom kell.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15935 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:53:24 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.02.16 csütörtök, 20:49:51
Azért ezekre a mondeok-ra jobban kell figyelni ,hogy viszonylag problémamentes legyen ezt még szoknom kell.
nem tipikus.Minden dízelen kell ilyesmire számítani.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15936 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 20:58:22 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.16 csütörtök, 20:53:24
nem tipikus.Minden dízelen kell ilyesmire számítani.
Mondjuk tökéletes autó sincsen.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15937 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 21:19:56 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.16 csütörtök, 20:53:24
nem tipikus.Minden dízelen kell ilyesmire számítani.
Fogsz két elektródát, berakod a tankba. Adsz rá áramot, lebontja a vizet. Kisebb fogyasztás, blabla ...
Naplózva
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15938 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 22:26:17 »
Idézetet írta: áki79 - 2012.02.16 csütörtök, 20:15:02
Nos bemérettem 1 kuka a másik 3 majdnem. 240000 magyar forint!
én javaslom keresd fel az MPDieselt nekem a 4db pcs felújítás(kiszerelés+felújítás+4 új tűzgyűrű+programozás) 133e+70e a szivattyú felújítás és 10e a tank mosás és felviszed az autót és 2nap mehetsz érte és kapsz rá garanciát is,
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15939 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 22:37:58 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.16 csütörtök, 20:19:27
még a fékbetétkopásnak meg az olajszintnek sincs. akkor szerinted??
miért? melyik autóban van külön olajszint jelző?
Az a kis "kanna" általában a nyomást és a szintet is jelzi, nem?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15940 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 22:40:58 »
Idézetet írta: áki79 - 2012.02.16 csütörtök, 20:15:02
Nos bemérettem 1 kuka a másik 3 majdnem. 240000 magyar forint!
Kinem hagynám a szivattyú megnézését meg a go szürö tartalmát van-e benne fémreszelék!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15941 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 22:41:34 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.16 csütörtök, 22:37:58
miért? melyik autóban van külön olajszint jelző?
Az a kis "kanna" általában a nyomást és a szintet is jelzi, nem?
asszem ugyan azon jeleznek vissza, de mk3 nem visit az olajszintre
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
greco
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15942 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 22:42:48 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.16 csütörtök, 22:26:17
én javaslom keresd fel az MPDieselt nekem a 4db pcs felújítás(kiszerelés+felújítás+4 új tűzgyűrű+programozás) 133e+70e a szivattyú felújítás és 10e a tank mosás és felviszed az autót és 2nap mehetsz érte és kapsz rá garanciát is,
hali,
nekem hasonló a problémám annyi különbséggel, hogy mind a 4 csúcs kuka
mennyire dolgoznak korrektül az említett cégnél? mikor volt a felújításod? csak azért, hogy mennyi a tapasztalat "mögötted" az új csúcsokkal...
mennyi a gari idő rá?
köszi
Üdv,
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15943 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 22:47:59 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.16 csütörtök, 22:41:34
asszem ugyan azon jeleznek vissza, de mk3 nem visit az olajszintre
hát...ez gáz
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15944 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 22:49:36 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.16 csütörtök, 22:47:59
hát...ez gáz
Pontosan miért? Ameddig nyomás van, minden van ...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15945 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 22:58:46 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.16 csütörtök, 22:49:36
Pontosan miért? Ameddig nyomás van, minden van ...
szerintem kb. a trabantban is van, ebből meg hiányzik? vicc...
aztán ha nyomás sincs? akkor szopás van?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15946 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 23:08:55 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.16 csütörtök, 22:58:46
szerintem kb. a trabantban is van, ebből meg hiányzik? vicc...
De tényleg, minek? Milyen plusz információt hordoz az olaj mennyisége?
Azt kell tudni, hogy van-e nyomás (kenés). Vagy van, vagy nincs. Nem kell komplikálni.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15947 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 23:15:47 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.02.16 csütörtök, 23:08:55
De tényleg, minek? Milyen plusz információt hordoz az olaj mennyisége?
Azt kell tudni, hogy van-e nyomás (kenés). Vagy van, vagy nincs. Nem kell komplikálni.
tény, hogy meg lehet nézni a pálcán is!! De azért azt jó lenne egy visszajelzőn látni, hogy szükséges lenne utántölteni...SZERINTEM!
Mondjuk egy jó motor ne egyen olajat
és nincs is szükség szintjelzőre!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15948 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 23:16:14 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.16 csütörtök, 20:19:27
még a fékbetétkopásnak meg az olajszintnek sincs. akkor szerinted??
Ez roppant kellemetlen, hogy finom legyek
Mások már a nyolcvanas években beletették az autókba a fék, olaj, izzók, stb állapotára figyelmeztető fedélzeti computer-t.
Fordnál csak azt a hitvány szart csúfoljuk fedcompnak, ami 4 adatot tud, azt is hibásan, pontatlanul.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #15949 Dátum:
2012.02.16 csütörtök, 23:27:11 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.02.16 csütörtök, 22:37:58
miért? melyik autóban van külön olajszint jelző?
Az a kis "kanna" általában a nyomást és a szintet is jelzi, nem?
Nekem a volt propelleres kocsimban külön volt rá visszajelző sőt az egész kocsira volt a tükörnél ami bármi hibát észlelt jelzett/ÉGŐ kiégés ablakmosó szint jelző,olajszint jelző///
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
312
313
314
315
316
317
318
[
319
]
320
321
322
323
324
325
326
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ