Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:40:03 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 312 313 314 315 316 317 318 [319] 320 321 322 323 324 325 326 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14654024 alkalommal)
0 Felhasználó és 129 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #15900 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 09:56:01 »

Kedves fiatalság!

Hálám üldözné a sírjáig mindazon tapasztalt Mondeo tulajdonosokat, akik megtisztelnének véleményükkel az alábbi kérdésben...

TDCI-be étolajat?  Roll Eyes

Kb. 2-3 tankig bírja a nagynyomású szivattyú a rendes kenés hiányát, de szerintem a PCS-k ennél sokkal hamarabb fognak belehalni. worship

Még biodízelt sem, soha! Éppen elég baj, hogy nemtudomhány % a gázolajból már biodízel.

Pl. emiatt többen esküsznek mindenféle Spuri és egyéb adalékokra, más kétütemű motorolajat tölt hozzá tankonként egy decit. Az biztos, rosszabb ettől nem lesz a motornak, de még az is lehet, hogy segítenek. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #15901 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 10:28:21 »

Kb. 2-3 tankig bírja a nagynyomású szivattyú a rendes kenés hiányát, de szerintem a PCS-k ennél sokkal hamarabb fognak belehalni. worship

Még biodízelt sem, soha! Éppen elég baj, hogy nemtudomhány % a gázolajból már biodízel.

Pl. emiatt többen esküsznek mindenféle Spuri és egyéb adalékokra, más kétütemű motorolajat tölt hozzá tankonként egy decit. Az biztos, rosszabb ettől nem lesz a motornak, de még az is lehet, hogy segítenek. Smiley

AndyA


Köszke!

Időközben olvasgattam külföldi oldalakat is és sokan ott sem ajánlják a tdci-kbe az étolajat. Sokan panaszkodnak az esetleges motorhibákon felül a dermedésre, hogy van aki póttartályt tesz az autójába, hogy hidegen azzal járatja és mikor meleg a motor átkapcsol, meg a tartályba melegítőt kell szerelnie, stb... inkább az ősdízelesek (tddi, stb.) esküsznek arra, hogy milyen jó. Angliában pl. valami évi 2500 liter étolajat szűrhetsz le magadnak teljesen legálisan és töltheted a verdádba. Valaki egyszer azt mondta, ja igen én voltam az Smiley hogy egy autó azzal járjon amire kitalálták... az előző autóm egy 1,8 benzin volt és belerakattam a gázt, hogy majd dízel árban fogok vele járni. Azzal nem is volt gond, csak az autó teljesen meghülyült tőle, benzinnel simán leáll azóta. Többek között ezért lett dízelem, mert ezt eleve a gazdaságosra tervezték. Nem hülyék azok a mérnökök!  worship
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15902 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 10:46:53 »

Köszke!

Időközben olvasgattam külföldi oldalakat is és sokan ott sem ajánlják a tdci-kbe az étolajat. Sokan panaszkodnak az esetleges motorhibákon felül a dermedésre, hogy van aki póttartályt tesz az autójába, hogy hidegen azzal járatja és mikor meleg a motor átkapcsol, meg a tartályba melegítőt kell szerelnie, stb... inkább az ősdízelesek (tddi, stb.) esküsznek arra, hogy milyen jó. Angliában pl. valami évi 2500 liter étolajat szűrhetsz le magadnak teljesen legálisan és töltheted a verdádba. Valaki egyszer azt mondta, ja igen én voltam az Smiley hogy egy autó azzal járjon amire kitalálták... az előző autóm egy 1,8 benzin volt és belerakattam a gázt, hogy majd dízel árban fogok vele járni. Azzal nem is volt gond, csak az autó teljesen meghülyült tőle, benzinnel simán leáll azóta. Többek között ezért lett dízelem, mert ezt eleve a gazdaságosra tervezték. Nem hülyék azok a mérnökök!  worship
Tankolj ilyenkor prémiumot és nem lesz gond a dermedésre.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15903 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 11:35:53 »

Üdv!
( map(ha jól tudom) szenzor takarítás a lenti turbócsőben.)
Érdemes ezt megnézni??füstölhet töle ha koszos???
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #15904 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 12:14:47 »

én hibakódolvasással kezdtem volna.
Megtörtént hibakód:p2338  falbav
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #15905 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 13:04:08 »

Megtörtént hibakód:p2338  falbav

Ha nem tévedek, a 3. porlasztód rosszalkodik.
Naplózva
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #15906 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 13:08:47 »

Ha nem tévedek, a 3. porlasztód rosszalkodik.
sajnos igen!  falbav nincs mit tenni kiszedetem mindet és beméretem majd meglátjuk mit mond a szaki! rinya
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15907 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 13:32:57 »

Üdv!
( map(ha jól tudom) szenzor takarítás a lenti turbócsőben.)
Érdemes ezt megnézni??füstölhet töle ha koszos???


Tapasztalatból mondom, semmi értelme! De a többiek is mondták párszor és én sem hittem el smile Csináltam is hülyeséget...   Ha füstöl, kevés a levegő, elmegy a turbó nyomás. Persze ha megvan.  Nekem a szívósor és egértömítésnél ment el.  Amióta megcsináltam meg van vadulva, lentről eddig is jó volt de most fönt is jó. És minimális lett a füst előtte meg mint a állat.  Wink Meg ugye a turbó cső lyukas e?!
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.16 csütörtök, 13:38:11 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #15908 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 14:09:59 »

Azért még hideg van. Pár jótanács totalcar módra: http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/02/16/hogyan_inditsunk_kemeny_minuszban/
Tökéletesen egyetértek, valahogy igy kell kimélni a gépezetet, hogy sokáig szolgálhasson bennünket.
Nagyon találó az idézet.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #15909 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 14:32:24 »

Tökéletesen egyetértek, valahogy igy kell kimélni a gépezetet, hogy sokáig szolgálhasson bennünket.
Nagyon találó az idézet.
Tisztelettel László!

Én ehhez annyit fűznék hozzá, hogy turbós motor esetén a megálláskor is érdemes kb fél-1 percet alapjáraton hagyni a motort, hogy a turbó lehűthesse magát. Némelyik riasztó támogatja ezt a funkciót.
Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #15910 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 14:45:03 »

Én ehhez annyit fűznék hozzá, hogy turbós motor esetén a megálláskor is érdemes kb fél-1 percet alapjáraton hagyni a motort, hogy a turbó lehűthesse magát. Némelyik riasztó támogatja ezt a funkciót.
Egyetértek. Különösen ez akkor igaz, ha autópályán lenyomsz, egy pár száz Km. Na akkor kötelező, a turbó védelme miatt.  Mindenképp meghálálja a gép a gondoskodást, és a törődést.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #15911 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 15:15:20 »

Én ehhez annyit fűznék hozzá, hogy turbós motor esetén a megálláskor is érdemes kb fél-1 percet alapjáraton hagyni a motort, hogy a turbó lehűthesse magát. Némelyik riasztó támogatja ezt a funkciót.

Subaru wrx ezt gyárilag tudja. Mikor vezettem ilyet félreálltam, kulcs elfordít kivesz, motor ment tovább. Mondom mi ez? Mondta a tulaj, hogy utolsó gázadstól számítva egy percig még járatja a motort, akármi van.
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Mondeo2.0TDCI
Vendég
« Új hozzászólás #15912 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 18:05:14 »

Háááát...  Ismeretlen kocsival megnézni mit tud.. dízelt 3-4000ig pörgetni, hidegen 4000ig?!?!   tickedoff csodalk   smile

Nyugi, én sem így járok vele..csak egyszer néztem meg hogy hidegen csinálja-e, de nem. Ma rohangáltam vele ide-oda és egyszer sem kapcsolt vészüzemmódba, igaz h egyáltalán nem hajtottam.A fogyasztása nagyon jó szerintem, városban 7,2 litert mutat. Cheesy Mind1, hétvégén minden kiderül, akkor lesz nagy szerviz is  Tongue
Majd jelentkezem h mi a helyzet  Huh? Grin
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15913 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 18:49:24 »

Kedves fiatalság!

Hálám üldözné a sírjáig mindazon tapasztalt Mondeo tulajdonosokat, akik megtisztelnének véleményükkel az alábbi kérdésben...

TDCI-be étolajat?  Roll Eyes
Ez egy nagyon nagyon rossz ötlet.
Naplózva
soho001
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1262


CUKRÁSZ. /MPFC/


WWW E-mail
« Új hozzászólás #15914 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 18:52:01 »

Ez egy nagyon nagyon rossz ötlet.


És TDDI-be?
Naplózva

2001-ES, TDDI-115LE+++ CHIPTUNING, TEMPOMAT, TOLATÓRADAR, GYÁRI XENON.BECKER HIFI,ÜLÉSFŰTÉS,                BELÜLRŐL ÁLLÍTHATÓ ELSŐ KEREKEK.  STB....

Ford Puma
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #15915 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 18:57:25 »


És TDDI-be?
inkább TD
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15916 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 19:45:22 »

Megtörtént hibakód:p2338  falbav
újra programozás rövidtávon,és kezdj gyújtögetni a cserére. szomoru1
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #15917 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 19:53:15 »

Sziasztok!

Mi ajánlotok az üzemanyagrendszer viztelenitésére egy TDCI-ben!? Szeretném szakszerübben csinálni annál, minthogy beleöntök egy üveg vodkát( nagyon durva megfogalmazás)! Esetleg van valami nagyon tuti adalék, ami tényleg használ? Bár idén nehezen, de tulélte a kocsi a fagyokat, összesen egy uj akksi kellett, illetve párszor több inditózás a kelleténél, de nem hagyott végleg cserben szerencsére! Jövöre viszont szeretnék felkészülni a nagy fagyra idöben!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15918 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 19:58:49 »

Sziasztok!

Mi ajánlotok az üzemanyagrendszer viztelenitésére egy TDCI-ben!? Szeretném szakszerübben csinálni annál, minthogy beleöntök egy üveg vodkát( nagyon durva megfogalmazás)! Esetleg van valami nagyon tuti adalék, ami tényleg használ? Bár idén nehezen, de tulélte a kocsi a fagyokat, összesen egy uj akksi kellett, illetve párszor több inditózás a kelleténél, de nem hagyott végleg cserben szerencsére! Jövöre viszont szeretnék felkészülni a nagy fagyra idöben!

1dl denaturáltszesz a tankba.Ha van benne víz,az éghetővé teszi,mert elkeveredik vele.Amúgy ha gyakran leengeded a szűrő alján lévő csavarral a szűrőben összegyűlt vizet,akkor nem fagy bele a rendszerbe.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #15919 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:06:24 »

1dl denaturáltszesz a tankba.Ha van benne víz,az éghetővé teszi,mert elkeveredik vele.Amúgy ha gyakran leengeded a szűrő alján lévő csavarral a szűrőben összegyűlt vizet,akkor nem fagy bele a rendszerbe.

Na ez lett volna a következö kérdésem, hogy azt a csavart pontosan hol is találom, illetve hogyan tudom lecsavarni!? El lehet-e rontani!? Illetve kell-e hozzá akna vagy felülröl is elérhetö!?
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #15920 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:15:02 »

újra programozás rövidtávon,és kezdj gyújtögetni a cserére. szomoru1
Nos bemérettem 1 kuka a másik 3 majdnem. 240000 magyar forint!  falbav
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15921 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:15:25 »

1dl denaturáltszesz a tankba.Ha van benne víz,az éghetővé teszi,mert elkeveredik vele.Amúgy ha gyakran leengeded a szűrő alján lévő csavarral a szűrőben összegyűlt vizet,akkor nem fagy bele a rendszerbe.
Nincs vissza jelző lámpája a műszerfalon (sok a viz go szüröbe)?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15922 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:17:01 »

Nos bemérettem 1 kuka a másik 3 majdnem. 240000 magyar forint!  falbav
Részvétem ,én már túlestem rajta.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15923 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:19:27 »

Nincs vissza jelző lámpája a műszerfalon (sok a viz go szüröbe)?
vigyor3

még a fékbetétkopásnak meg az olajszintnek sincs. akkor szerinted?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15924 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:19:55 »

Nos bemérettem 1 kuka a másik 3 majdnem. 240000 magyar forint!  falbav

Meg még annyi a szivattyú Wink  Vagy most kihagyod, és utána újra az egész szivattyú+pcs rinya
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15925 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:20:23 »

Na ez lett volna a következö kérdésem, hogy azt a csavart pontosan hol is találom, illetve hogyan tudom lecsavarni!? El lehet-e rontani!? Illetve kell-e hozzá akna vagy felülröl is elérhetö!?
felülről is elérhető, közvetelenül a szűrő alján van. csak tegyél alá valami edényt, hogy ne a generátorra engedd rá Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15926 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:20:44 »

Meg még annyi a szivattyú Wink  Vagy most kihagyod, és utána újra az egész szivattyú+pcs rinya
Grin akkor inkább felgyújtanám
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15927 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:22:29 »

Na ez lett volna a következö kérdésem, hogy azt a csavart pontosan hol is találom, illetve hogyan tudom lecsavarni!? El lehet-e rontani!? Illetve kell-e hozzá akna vagy felülröl is elérhetö!?

A szűrő alján.   Kézzel kijön elvileg, de csak meglazítani kell. Akna nem kell, generátort takard le ne menjen bele a cucc.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #15928 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:24:53 »

Grin akkor inkább felgyújtanám

Én inkább azt aki ezt így találta ki falbav
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15929 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:29:22 »

vigyor3

még a fékbetétkopásnak meg az olajszintnek sincs. akkor szerinted?? vigyor3
Bocsi nem tudtam ,hogy nincs, de a 10 éves boxerba van, gondoltam én, de mellélötem?
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15930 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:31:54 »

Bocsi nem tudtam ,hogy nincs, de a 10 éves boxerba van, gondoltam én, de mellélötem?
nem.nincs.de nem sok víz van a gázolajban.Időnként ha leengeded,sok bosszúságtól kíméled magad.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15931 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:38:06 »

nem.nincs.de nem sok víz van a gázolajban.Időnként ha leengeded,sok bosszúságtól kíméled magad.
Szóval megvan a házi feladat hétvégére, akkor mindenképpen rá nézek ,bár tavaly októberben lett cserélve a go szűrő, miért ne ,ismerkedjünk  a technikával.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15932 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:40:11 »

Szóval megvan a házi feladat hétvégére, akkor mindenképpen rá nézek ,bár tavaly októberben lett cserélve a go szűrő, miért ne ,ismerkedjünk  a technikával.
így is van!ezt kell csinálni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #15933 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:44:56 »

Sziasztok!

Mi ajánlotok az üzemanyagrendszer viztelenitésére egy TDCI-ben!? Szeretném szakszerübben csinálni annál, minthogy beleöntök egy üveg vodkát( nagyon durva megfogalmazás)! Esetleg van valami nagyon tuti adalék, ami tényleg használ? Bár idén nehezen, de tulélte a kocsi a fagyokat, összesen egy uj akksi kellett, illetve párszor több inditózás a kelleténél, de nem hagyott végleg cserben szerencsére! Jövöre viszont szeretnék felkészülni a nagy fagyra idöben!

OMV Normál+Spurit tankolok lassan 60ekm óta (most 175ekm van benn), nem volt problémám pedig volt, hogy egy hétig állt kint a hidegekben,
persze azt sosem tudom meg ugyanez lenne-e ha nem használnám, de tény, hogy nem volt fagyás gondom...
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15934 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:49:51 »

így is van!ezt kell csinálni.
Azért ezekre a mondeok-ra jobban kell figyelni ,hogy  viszonylag problémamentes legyen ezt még szoknom kell.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #15935 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:53:24 »

Azért ezekre a mondeok-ra jobban kell figyelni ,hogy  viszonylag problémamentes legyen ezt még szoknom kell.
nem tipikus.Minden dízelen kell ilyesmire számítani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #15936 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 20:58:22 »

nem tipikus.Minden dízelen kell ilyesmire számítani.
Mondjuk tökéletes autó sincsen.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #15937 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 21:19:56 »

nem tipikus.Minden dízelen kell ilyesmire számítani.

Fogsz két elektródát, berakod a tankba. Adsz rá áramot, lebontja a vizet. Kisebb fogyasztás, blabla ... Smiley
Naplózva
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #15938 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 22:26:17 »

Nos bemérettem 1 kuka a másik 3 majdnem. 240000 magyar forint!  falbav
én javaslom keresd fel az MPDieselt nekem a 4db pcs felújítás(kiszerelés+felújítás+4 új tűzgyűrű+programozás) 133e+70e a szivattyú felújítás és 10e a tank mosás és felviszed az autót és 2nap mehetsz érte és kapsz rá garanciát is,
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15939 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 22:37:58 »

vigyor3

még a fékbetétkopásnak meg az olajszintnek sincs. akkor szerinted?? vigyor3
miért? melyik autóban van külön olajszint jelző?  vigyor3

Az a kis "kanna" általában a nyomást és a szintet is jelzi, nem?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15940 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 22:40:58 »

Nos bemérettem 1 kuka a másik 3 majdnem. 240000 magyar forint!  falbav
Kinem hagynám a szivattyú megnézését meg a go szürö tartalmát van-e benne fémreszelék!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #15941 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 22:41:34 »

miért? melyik autóban van külön olajszint jelző?  vigyor3

Az a kis "kanna" általában a nyomást és a szintet is jelzi, nem?
asszem ugyan azon jeleznek vissza, de mk3 nem visit az olajszintre vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
greco
Vendég
« Új hozzászólás #15942 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 22:42:48 »

én javaslom keresd fel az MPDieselt nekem a 4db pcs felújítás(kiszerelés+felújítás+4 új tűzgyűrű+programozás) 133e+70e a szivattyú felújítás és 10e a tank mosás és felviszed az autót és 2nap mehetsz érte és kapsz rá garanciát is,

hali,

nekem hasonló a problémám annyi különbséggel, hogy mind a 4 csúcs kuka  rinya  rinya
mennyire dolgoznak korrektül az említett cégnél? mikor volt a felújításod? csak azért, hogy mennyi a tapasztalat "mögötted" az új csúcsokkal...
mennyi a gari idő rá?

köszi
Üdv,
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15943 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 22:47:59 »

asszem ugyan azon jeleznek vissza, de mk3 nem visit az olajszintre vigyor3
hát...ez gáz  szomoru1
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #15944 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 22:49:36 »

hát...ez gáz  szomoru1

Pontosan miért? Ameddig nyomás van, minden van ...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15945 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 22:58:46 »

Pontosan miért? Ameddig nyomás van, minden van ...
szerintem kb. a trabantban is van, ebből meg hiányzik? vicc... wilting

aztán ha nyomás sincs? akkor szopás van?
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #15946 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 23:08:55 »

szerintem kb. a trabantban is van, ebből meg hiányzik? vicc... wilting

De tényleg, minek? Milyen plusz információt hordoz az olaj mennyisége?
Azt kell tudni, hogy van-e nyomás (kenés). Vagy van, vagy nincs. Nem kell komplikálni.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #15947 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 23:15:47 »

De tényleg, minek? Milyen plusz információt hordoz az olaj mennyisége?
Azt kell tudni, hogy van-e nyomás (kenés). Vagy van, vagy nincs. Nem kell komplikálni.
tény, hogy meg lehet nézni a pálcán is!! De azért azt jó lenne egy visszajelzőn látni, hogy szükséges lenne utántölteni...SZERINTEM!

Mondjuk egy jó motor ne egyen olajat  vigyor3 és nincs is szükség szintjelzőre!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #15948 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 23:16:14 »

még a fékbetétkopásnak meg az olajszintnek sincs. akkor szerinted?? vigyor3

Ez roppant kellemetlen, hogy finom legyek  pardon1
Mások már a nyolcvanas években beletették az autókba a fék, olaj, izzók, stb állapotára figyelmeztető fedélzeti computer-t.
Fordnál csak azt a hitvány szart csúfoljuk fedcompnak, ami 4 adatot tud, azt is hibásan, pontatlanul.  duhos2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #15949 Dátum: 2012.02.16 csütörtök, 23:27:11 »

miért? melyik autóban van külön olajszint jelző?  vigyor3

Az a kis "kanna" általában a nyomást és a szintet is jelzi, nem?
Nekem a volt propelleres kocsimban külön volt rá visszajelző sőt az egész kocsira volt a tükörnél ami bármi hibát észlelt jelzett/ÉGŐ kiégés ablakmosó szint jelző,olajszint jelző///
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 312 313 314 315 316 317 318 [319] 320 321 322 323 324 325 326 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.