Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:34:52
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
314
315
316
317
318
319
320
[
321
]
322
323
324
325
326
327
328
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14651687 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16000 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:56:52 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.18 szombat, 13:55:20
Mi az a óverdóz?
4 és 5-ben rövid ideig (10s) túltöltést engedélyez. A mi esetünkben a nyomatékot 330-ról 360-ra emeli.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16001 Dátum:
2012.02.18 szombat, 13:58:26 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.18 szombat, 13:56:52
4 és 5-ben rövid ideig (10s) túltöltést engedélyez. A mi esetünkben a nyomatékot 330-ról 360-ra emeli.
És ez nekem is van, hogy veszem észre? Egyáltalán lehet ezt érezni?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16002 Dátum:
2012.02.18 szombat, 14:04:40 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2012.02.18 szombat, 13:53:37
Üdv mindenkinek!
Tanácsra van szükségem.Van egy 2003.11. havi 2.0TDCI Mondeom és két éve vettem 125000km-rel(valós).Ez ugyebár láncos motor,a hosszborbás szíjat és az ékszíjat mikor kell cserélni?Most van az autóban 162000km.Előre is köszönöm a segítséget.
A vezérmű lánchoz 400-500ekm előtt nem kell hozzányúlni. A Generátor és klima oldali szíjat azt olyan 140-ekm-ként illik cserélni .Szembeállsz a motorral és bal oldalt. Ez a bonyolultabb mert meg kell emelni a blokkot hogy be tudd fűzni az új szíjat. Ha már ezt csinálod akkor cseréld ki a szabadonfutosra generátor szíjtárcsáját és nézd meg a a szíjfeszítőt mert szerintem az is a végét járja)
A szervó és víz oldalit meg olyan 220ekm után kell. Ez könnyű kb 5 perc.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16003 Dátum:
2012.02.18 szombat, 14:06:16 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.18 szombat, 13:58:26
És ez nekem is van, hogy veszem észre? Egyáltalán lehet ezt érezni?
Overboost van neked is. Onnan érzed, hogy nem egyenként tudsz előzni mint egy szívóbenzines hanem egyszerre több kocsit is mert van nyomatékod akkor amikor kell és így van rugalmassága is az autónak.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16004 Dátum:
2012.02.18 szombat, 14:10:06 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.18 szombat, 13:58:26
És ez nekem is van, hogy veszem észre? Egyáltalán lehet ezt érezni?
Ha chiped van, akkor már nem biztos, hogy megmaradt az overboost.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
pisti0007
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 73
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16005 Dátum:
2012.02.18 szombat, 14:10:28 »
Kössz szépen.Akkor ajánlott a hosszbordásat cserélni a feszítővel együtt,mert ha a feszítő kimarad,akkor biztos én húzom a rövidebbet.
A többi ok.
Naplózva
2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16006 Dátum:
2012.02.18 szombat, 14:12:54 »
Idézetet írta: pisti0007 - 2012.02.18 szombat, 14:10:28
Kössz szépen.Akkor ajánlott a hosszbordásat cserélni a feszítővel együtt,mert ha a feszítő kimarad,akkor biztos én húzom a rövidebbet.
A többi ok.
Ha alapjáraton van egy bugásod ami elmúlik ha kicsit megemeled az alapjáratot akkor a feszítődnek KO. lehet cserélni újra de van maszek egyenértékű megoldás is:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16007 Dátum:
2012.02.18 szombat, 14:13:50 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.18 szombat, 14:10:06
Ha chiped van, akkor már nem biztos, hogy megmaradt az overboost.
szerintem nincs összefüggésben.Az a motorvezérlő program része.A csippnél letöltik a gyári sw-t,módosítják-nem átírják,aztán visszatöltik.Kizártnak tartom,hogy bármit törölne a csippnél.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16008 Dátum:
2012.02.18 szombat, 14:15:52 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.18 szombat, 14:13:50
szerintem nincs összefüggésben.Az a motorvezérlő program része.A csippnél letöltik a gyári sw-t,módosítják-nem átírják,aztán visszatöltik.Kizártnak tartom,hogy bármit törölne a csippnél.
Pedig mintha valahol olvastam volna erről.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16009 Dátum:
2012.02.18 szombat, 14:57:30 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 14:06:16
Overboost van neked is. Onnan érzed, hogy nem egyenként tudsz előzni mint egy szívóbenzines hanem egyszerre több kocsit is mert van nyomatékod akkor amikor kell és így van rugalmassága is az autónak.
Akkor nekem direktre lehet kötve a óverborz mert 1500-3000 ig nincs baj
Ha 2200-nál nyomom oda akkor meg a turbó boos lehet mint a nálytrályderbe mert ott lök 1 rendeset még 4. be is
Előzéssel sincs baj 4-5 megy 1xre! Most kerültem 1et mert végre száraz a út. Tetszik még mindig! Meg süt a nap és húúúú de jó már.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16010 Dátum:
2012.02.18 szombat, 15:13:30 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.18 szombat, 14:57:30
Akkor nekem direktre lehet kötve a óverborz mert 1500-3000 ig nincs baj
Ha 2200-nál nyomom oda akkor meg a turbó boos lehet mint a nálytrályderbe mert ott lök 1 rendeset még 4. be is
Előzéssel sincs baj 4-5 megy 1xre! Most kerültem 1et mert végre száraz a út. Tetszik még mindig! Meg süt a nap és húúúú de jó már.
Overboost cs 4-5-ben van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16011 Dátum:
2012.02.18 szombat, 15:21:30 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.18 szombat, 13:17:45
Becsapott a szubjektív. Mivel jobb a hanszigetelés, és a rázkódás-elnyomás, sokkal kisebb a sebességérzeted ugyanakkora sebességnél.
A 4-es jobban megy.
A katalógus adatokkal az a baj, ugyi, hogy nem azt bizonyítják, amit igazolni szeretnél
Tényeken alapszik, le vannak írva a feltételek, és reprodukálni lehet a kísérletet, össze lehet hasonlítani az eredményeket... ez gondolom, baj.
Gurultam egyszer a 2,5 td omegával, a 130-assal. Köbcenti, nem köbcenti, 6 henger, 4 henger, az csak 250 Nm-ert tud, és hiába hátsókeekes, csak 12,5s-ot tud 100-ra.
Kb a 90 lovas tdci/tddi-vel van egy szinten. A hangja sokkal szebb, ezt elismerem, de vagy 30%-kal többet eszik, mint az enyém. És sokkal, sokkal gyengébben megy.
Rugalmasságban szinte egy benzines is elveri.
És ami a vicces volt, ott is a srácot becsapta a saját szubjektivitása. Szerinte az övé megy jobban... kérdeztem 120-nál, most mennyivel megyünk... azt mondja, 80. Na, mondom, itt a bibi. Ezért gondolod rosszul.
Szia!
1. Én meg tudom ítélni hangszigetelés ide-vagy oda, hogy melyik gyorsul jobban, ha téged ez befolyásol akkor még fejleszd ezt a képességed, de másról ne állíts olyat amit nem tudsz!!!!!!
2. Én nem az vagyok aki álomvilágban él és a katalógusadatokat bújja, inkább megtapasztalom, és utána nyilatkozom
3. Ne egy 30 éves világ egyik legszharabb dízelét (az a bmw szégyene volt) hasonlíts egy viszonylag jóhoz.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16012 Dátum:
2012.02.18 szombat, 15:28:45 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.18 szombat, 13:20:39
A 3 literes benzinest még én is meg tudom tréfálni... egy komolyabb emelkedő (németo-ban), gyorsítás 150-200-ra
. Hú, de vicces tud az ilyen lenni
Padlógáz, és huss.
De ha ő nyomott volna 150-nél egy negyediket padlót nyom, meghuzatja 4-ben 220-ig azt lehet nézelődni...ha kihasználja a 220 lovat annyi esélyed sincs mint a semmi...bár gondolom neked a 130 le is többet ér mint az st 220 lóereje... sőt gondolom a 2.2-es meg a porsche carrera turbót nyomja le mindenben....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3370
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16013 Dátum:
2012.02.18 szombat, 15:34:12 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.18 szombat, 15:28:45
De ha ő nyomott volna 150-nél egy negyediket padlót nyom, meghuzatja 4-ben 220-ig azt lehet nézelődni...ha kihasználja a 220 lovat annyi esélyed sincs mint a semmi...bár gondolom neked a 130 le is többet ér mint az st 220 lóereje... sőt gondolom a 2.2-es meg a porsche carrera turbót nyomja le mindenben....
Naplózva
MK5 2.0TDCi Titanium PS
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16014 Dátum:
2012.02.18 szombat, 15:44:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.18 szombat, 15:21:30
Szia!
1. Én meg tudom ítélni hangszigetelés ide-vagy oda, hogy melyik gyorsul jobban, ha téged ez befolyásol akkor még fejleszd ezt a képességed, de másról ne állíts olyat amit nem tudsz!!!!!!
Nem tudod megítélni. A gyorsulást igen, ha egy sokkal nagyobb gyorsulás van, azt meg tudod különböztetni egy kisebbtől.
De a sebességérzet az csak a melletted elhaladó tárgyakhoz lehet viszonyítani, valamint a motor zúgása, az autó rázása alapján.
Ha egy nagy tér közepén vagy, ugyan meg nem mondod, mennyivel mész. Vagy ülj le a földre, és mondd meg, mennyi a sebességed.
A földhöz képest 0. Na de a föld is forog... érzed? Nem...
Válasz
2. Én nem az vagyok aki álomvilágban él és a katalógusadatokat bújja, inkább megtapasztalom, és utána nyilatkozom
Próbáltam én is, és abban biztos voltam, hogy más a sebességérzet.
Válasz
3. Ne egy 30 éves világ egyik legszharabb dízelét (az a bmw szégyene volt) hasonlíts egy viszonylag jóhoz.
Szerintem nem volt az olyan rossz - a maga korában.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16015 Dátum:
2012.02.18 szombat, 15:51:00 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.18 szombat, 15:28:45
De ha ő nyomott volna 150-nél egy negyediket padlót nyom, meghuzatja 4-ben 220-ig azt lehet nézelődni...ha kihasználja a 220 lovat annyi esélyed sincs mint a semmi...bár gondolom neked a 130 le is többet ér mint az st 220 lóereje... sőt gondolom a 2.2-es meg a porsche carrera turbót nyomja le mindenben....
Volt már rá példa... mentünk felfelé az emelkedőn. Nyomtam egy padlóst, és otthogytam (merga 3 literes benzinese). Nyomkodhatott ő bármit, meg váltogathatott ahová akart, a történet hamar véget ér.
A lóerő önmagában nem elegendő adat. Mert pl rugalmasságban pont nem az számít, hanem a nyomaték. Abban a tddi van egy szinten az ST-vel (ami btw nem 220, hanem 227), a tdci sokkal jobb. Tehát egy csomó esetben a 130 dízel lóerő több, mint a benzines 227. Persze, ha 0-200-at nézünk (vagy akár 0-100-at), akkor más a helyzet, ott nyilván a több lóerő győz. És megint más a helyzet, ahol emelkedő van. A németeknél vagy pár olyan szakasz, ahol hatalmas dombok, és fel/fel. Na ott az 1,8-as benzinessel
mondjuk úgy, hogy nem sokra mentem, pedig az 115 ló volt, míg a 130 dízel lóval
iiiggggen... más világ ez, kérem.
De a Gabo 2,2-ese valami 170 körülire van felhúzva, és olyan szépen lelépte az ST-t (a 200-at, de az kb ugyanannyira megy, mint a 220), hogy ihaj. Tk minden tartományban...
Hát ez van.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16016 Dátum:
2012.02.18 szombat, 16:33:55 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.18 szombat, 15:51:00
Volt már rá példa... mentünk felfelé az emelkedőn. Nyomtam egy padlóst, és otthogytam (merga 3 literes benzinese). Nyomkodhatott ő bármit, meg váltogathatott ahová akart, a történet hamar véget ér.
A lóerő önmagában nem elegendő adat. Mert pl rugalmasságban pont nem az számít, hanem a nyomaték. Abban a tddi van egy szinten az ST-vel (ami btw nem 220, hanem 227), a tdci sokkal jobb. Tehát egy csomó esetben a 130 dízel lóerő több, mint a benzines 227. Persze, ha 0-200-at nézünk (vagy akár 0-100-at), akkor más a helyzet, ott nyilván a több lóerő győz. És megint más a helyzet, ahol emelkedő van. A németeknél vagy pár olyan szakasz, ahol hatalmas dombok, és fel/fel. Na ott az 1,8-as benzinessel
mondjuk úgy, hogy nem sokra mentem, pedig az 115 ló volt, míg a 130 dízel lóval
iiiggggen... más világ ez, kérem.
De a Gabo 2,2-ese valami 170 körülire van felhúzva, és olyan szépen lelépte az ST-t (a 200-at, de az kb ugyanannyira megy, mint a 220), hogy ihaj. Tk minden tartományban...
Hát ez van.
Ez megint nem igaz, a mindenkori gyorsulást mindig a lóerő határozza meg! A lóerő pedig az adott fordulatszám és az akkor fellépő nyomaték szorzata. Ezért rugalmasabb a dízel, de ha a benzines hozzárakja a fordulatot, visszakapcsol, hogy legyen fordulata, akkor ő adott fordulathoz, még ha kisebb is a nyomaték, de a kettő szorzata nagyobb, tehát a gyorsulás nagyobb! Ennyi!
Én is dízeles vagyok, de azért a józan gondolkodásomnak, nem feltétlenül kell eltávoznia(nem ment el az eszem..
)
Egy st 220-assal szemben teljesen esélytelen még egy 200 lóerős dízel is azonos súlyban, csak a benzinesnek megfelelő kezekben kell lenni, aztán hello ....
Persze közben 1.5 ször több benzin égne el, de ez már másik része a dolognak, azon semmit sem változtat, hogy egy 227 lóerőssel úgy lenyomnám a 200-as ahogy illik, és nem azért mert ügyes vagyok, hanem azért mert ez erősebb, ilyen egyszerű ....nekem..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16017 Dátum:
2012.02.18 szombat, 16:38:37 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.18 szombat, 15:44:05
Nem tudod megítélni. A gyorsulást igen, ha egy sokkal nagyobb gyorsulás van, azt meg tudod különböztetni egy kisebbtől.
De a sebességérzet az csak a melletted elhaladó tárgyakhoz lehet viszonyítani, valamint a motor zúgása, az autó rázása alapján.
Ha egy nagy tér közepén vagy, ugyan meg nem mondod, mennyivel mész. Vagy ülj le a földre, és mondd meg, mennyi a sebességed.
A földhöz képest 0. Na de a föld is forog... érzed? Nem...
Beteges....
Figyu, ha azt mondanám, hogy érzem, hogy mozog a föld, akkor neked számítások és katalógus kellenének hozzá, hogy megcáfold....ez kész...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.18 szombat, 16:48:49 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16018 Dátum:
2012.02.18 szombat, 16:41:53 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 09:28:33
Miért sajnos? Lehet hogy sok haszontalannak tűnő adalék is jár a fejlesztésekhez de majd kétszer akkora teljesítményt hoznak ki ugyanakkora motorból mint 10 éve. Több a kényelmi funkció, azért mert arra van fizetőképes igénye a többségnek, hogy kényelmesen gyorsan megbízhatóan közlekedjen.
10 évvel ezelőtt is ki lehetett volna szedni egy 1.9tdi-ből 200le-t, csak igény nem nagyon volt rá
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16019 Dátum:
2012.02.18 szombat, 16:49:42 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.18 szombat, 15:28:45
De ha ő nyomott volna 150-nél egy negyediket padlót nyom, meghuzatja 4-ben 220-ig azt lehet nézelődni...ha kihasználja a 220 lovat annyi esélyed sincs mint a semmi...bár gondolom neked a 130 le is többet ér mint az st 220 lóereje... sőt gondolom a 2.2-es meg a porsche carrera turbót nyomja le mindenben....
Mindenki a saját képességei szerint látja a világot
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16020 Dátum:
2012.02.18 szombat, 16:50:13 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.18 szombat, 16:33:55
Ez megint nem igaz, a mindenkori gyorsulást mindig a lóerő határozza meg!
Nem hát... miért van az, hogy a 2,0-ás, benzines 145 lovas ugyanannyi idő alatt gyorsul 100-ra, mint a 2,0 dizli 130 lóval.
Válasz
A lóerő pedig az adott fordulatszám és az akkor fellépő nyomaték szorzata. Ezért rugalmasabb a dízel, de ha a benzines hozzárakja a fordulatot, visszakapcsol, hogy legyen fordulata, akkor ő adott fordulathoz, még ha kisebb is a nyomaték, de a kettő szorzata nagyobb, tehát a gyorsulás nagyobb! Ennyi!
Én jártam (járok) fizikára, tudom mi a nyomaték, meg ilyenek.
Válasz
Én is dízeles vagyok, de azért a józan gondolkodásomnak, nem feltétlenül kell eltávoznia(nem ment el az eszem..
)
Egy st 220-assal szemben teljesen esélytelen még egy 200 lóerős dízel is azonos súlyban, csak a benzinesnek megfelelő kezekben kell lenni, aztán hello ....
Huh... ha nem láttam volna, hogy nem így van, még akkor sem hinném el.
Válasz
Persze közben 1.5 ször több benzin égne el, de ez már másik része a dolognak, azon semmit sem változtat, hogy egy 227 lóerőssel úgy lenyomnám a 200-as ahogy illik, és nem azért mert ügyes vagyok, hanem azért mert ez erősebb, ilyen egyszerű ....nekem..
A fogyi az most nem lényeges.
Az ennyire egyszerű, az nem ennyire egyszerű. Mert a 227 lovas pont annyival nehezebb, mint amennyivel erősebb. Nagyjából egyformán mennek.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16021 Dátum:
2012.02.18 szombat, 16:57:42 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.18 szombat, 16:50:13
Nem hát... miért van az, hogy a 2,0-ás, benzines 145 lovas ugyanannyi idő alatt gyorsul 100-ra, mint a 2,0 dizli 130 lóval.
Én jártam (járok) fizikára, tudom mi a nyomaték, meg ilyenek.
Huh... ha nem láttam volna, hogy nem így van, még akkor sem hinném el.
A fogyi az most nem lényeges.
Az ennyire egyszerű, az nem ennyire egyszerű. Mert a 227 lovas pont annyival nehezebb, mint amennyivel erősebb. Nagyjából egyformán mennek.
Az nem tűnt fel neked, hogy az egyik 5 a másik meg 6 sebességes, és fizikus létedre a váltóáttételezésnek is szerepe van...talán ezért.
A fac. st220-as az 6-os váltós, azzal gondolom jobban lehet válogatni, meg váltogatni..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16022 Dátum:
2012.02.18 szombat, 18:44:15 »
Benéztem ide és csak pislogok, annyit irkáltatok.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16023 Dátum:
2012.02.18 szombat, 18:44:46 »
Megjött a +,mindjárt nem dugulnak a szűrők,és nem cserélődnek a termók,és az akkuk is dalolnak!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16024 Dátum:
2012.02.18 szombat, 18:46:26 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.18 szombat, 18:44:46
Megjött a +,mindjárt nem dugulnak a szűrők,és nem cserélődnek a termók,és az akkuk is dalolnak!
igen. ismét a lóerő a téma, nem az izzítógyertya villogás.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16025 Dátum:
2012.02.18 szombat, 18:48:27 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.18 szombat, 18:44:46
Megjött a +,mindjárt nem dugulnak a szűrők,és nem cserélődnek a termók,és az akkuk is dalolnak!
na volt már alkalmad próbálni a gépet??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16026 Dátum:
2012.02.18 szombat, 18:57:24 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.18 szombat, 18:44:46
Megjött a +,mindjárt nem dugulnak a szűrők,és nem cserélődnek a termók,és az akkuk is dalolnak!
ezzel eddig se volt gond(om)
arra várok hogy visszarakhassam a alufelniket, mert ez a kecske acélfelni már nagyon unalmas
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16027 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:06:09 »
Hagyd rájuk.
A Mondeo szerintük a világ legjobb járműve.
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.18 szombat, 16:57:42
Az nem tűnt fel neked, hogy az egyik 5 a másik meg 6 sebességes, és fizikus létedre a váltóáttételezésnek is szerepe van...talán ezért.
A fac. st220-as az 6-os váltós, azzal gondolom jobban lehet válogatni, meg váltogatni..
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16028 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:06:59 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.18 szombat, 16:57:42
Az nem tűnt fel neked, hogy az egyik 5 a másik meg 6 sebességes, és fizikus létedre a váltóáttételezésnek is szerepe van...talán ezért.
A fac. st220-as az 6-os váltós, azzal gondolom jobban lehet válogatni, meg váltogatni..
Na, akkor... a nem faceliftes (2003 április előtti) is 5 sebességes, és a benzines is. 9,9 vs 9,8... akkor ez az elmélet megbukott?
(amúgy itt nincs sok jelentősége az áttételnek)
Persze azért jó a 6-os váltó (még ha annak idején győzködtél is, hogy nem
, na mind1, régen volt).
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16029 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:10:20 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.18 szombat, 18:48:27
na volt már alkalmad próbálni a gépet??
hát ha azt lehet tesztnek mondani,hogy 50-60nál többel nem lehetett közlekedni.meg minden reggel 5 perc előmelegítéssel indultam.A fogyira most nem lehet mit mondani,a fele időt alapjáraton kegyegett a ház előtt.A múlt héten még simán voltak -10ek.Menni meg megy mint a állat!
Várom már én is nagyon a jóidőt,és mennek fel a 17esek ahogy lehet.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16030 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:11:41 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.02.18 szombat, 19:06:09
Hagyd rájuk.
A Mondeo szerintük a világ legjobb járműve.
mé'? nem az?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16031 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:12:29 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.18 szombat, 19:10:20
hát ha azt lehet tesztnek mondani,hogy 50-60nál többel nem lehetett közlekedni.meg minden reggel 5 perc előmelegítéssel indultam.A fogyira most nem lehet mit mondani,a fele időt alapjáraton kegyegett a ház előtt.A múlt héten még simán voltak -10ek.Menni meg megy mint a állat!
Várom már én is nagyon a jóidőt,és mennek fel a 17esek ahogy lehet.
hát... engem nem igazán a fogyasztás beli javulások érdekelnek
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16032 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:16:17 »
Ár érték arányban az.
Amúgy meg nem.
Idézetet írta: alf - 2012.02.18 szombat, 19:11:41
mé'? nem az?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16033 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:16:41 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.18 szombat, 19:12:29
hát... engem nem igazán a fogyasztás beli javulások érdekelnek
A teljesítményváltozáshoz nem jó ez az idő.Mint mondtam,4ben és 5ben is elforog a sikos úton a kerék.Nem tudtam igazán tolni neki.Meg a kolléganőm 60 felett már tapossa a fékpedált......
Tavaly febr.14én írta a srác a csippet.Asszem már nyári papucsokban voltam lenn.Akkor lehetett tesztelni.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16034 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:18:24 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.02.18 szombat, 19:16:17
Ár érték arányban az.
Amúgy meg nem.
pont ezt akartam írni,csak azon gondolkodtam,hogy ezen meg majd más kezd el rugózni......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16035 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:34:02 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.02.18 szombat, 19:16:17
Ár érték arányban az.
Amúgy meg nem.
Persze hogy van ennél jobb autó is, de azért majd a dupláját kell fizetni. Ez egy tipikus tömeggygártási csúcspéldány kiváló ár/értékkel de 4-5 éves műszaki lemaradással a premiumoktól. Errefele ahol egy taknyos superbet már luxusmárkának tartanak
a mondeo egy nagyon jó választás arra hogy ne kelljen magyarázkodni hogy mi áll a parkolóban
Igazság szerint én se mondeot vettem volna de szívem helyett az eszemre hallgattam a.) tényleg kiválóan jó az ár/érték aránya és nagyon kedvező a fenntartási költsége b.) nincs sok presztizsértéke (ezt a fene se érti mert szerintem sokkal jobb mint egy insigna vag egy passat c.) tökéletesen be lehet olvadni vele a nagy szürkesége ami jó.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16036 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:35:39 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 16:49:42
Mindenki a saját képességei szerint látja a világot
Nem születhet mindenki superman-nek szuper autóval igaz...
.....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16037 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:37:03 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.02.18 szombat, 19:06:09
Hagyd rájuk.
A Mondeo szerintük a világ legjobb járműve.
Egyszer egy úr azt mondta a propelleres márkáre:NEKI MINDEGY HA TRABANT MOTOR VAN BENNE AKKOR IS EZ KELLENE!!!Ő a kényelmet helyezte előtérbe.Én is szeretem a kocsimat és engem nem érdekel ki akar versenyezni és gyorsabban menni mint én.Ha lassabb nálam elelőzöm ha én megyek lassabban engem előznek el.Nem érdekel.Igaz nem vagyok versenyző karakter.Nekem tetszik ahogy megy és elfogadom.Mindenkinek az a legjobb ami van és nekem most ez.De tetszett a vélemény kifejtésetek.Nézőpontokat figyelembe véve mindenkinek igaza van.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16038 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:45:05 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.18 szombat, 19:35:39
Nem születhet mindenki superman-nek szuper autóval igaz...
.....
Amiről nincs tapasztalat arról nem érdemes nyilatkozni
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16039 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:48:22 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.18 szombat, 19:45:05
Amiről nincs tapasztalat arról nem érdemes nyilatkozni
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.18 szombat, 19:35:39
Nem születhet mindenki superman-nek szuper autóval igaz...
.....
B@szhatja szupermen is, már meghalt..
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16040 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:57:01 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.18 szombat, 19:37:03
Egyszer egy úr azt mondta a propelleres márkáre:
a spykerre gondolsz?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16041 Dátum:
2012.02.18 szombat, 19:57:54 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.18 szombat, 19:37:03
...Nézőpontokat figyelembe véve mindenkinek igaza van.
Valahol itt az igazság.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16042 Dátum:
2012.02.18 szombat, 20:08:03 »
Idézetet írta: zolas - 2012.02.18 szombat, 19:57:01
a spykerre gondolsz?
Pontosan nem tudom egy tv müsorban hallottam már régen és ez úgy megmaradt.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16043 Dátum:
2012.02.18 szombat, 20:20:31 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.18 szombat, 20:08:03
Pontosan nem tudom egy tv müsorban hallottam már régen és ez úgy megmaradt.
vágom.
amúgy hallottam már a bmw-t is meg a mercedest is propelleresnek hívni. végülis, ha forognának a logók, támadhatatlan lenne a hipotézis.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16044 Dátum:
2012.02.18 szombat, 20:25:33 »
Idézetet írta: zolas - 2012.02.18 szombat, 20:20:31
vágom.
amúgy hallottam már a bmw-t is meg a mercedest is propelleresnek hívni. végülis, ha forognának a logók, támadhatatlan lenne a hipotézis.
bimmerre szokták mondani, mert előtte repülők(alkatrészek)et gyártottak, onnan maradt a jelvény, ami a propellert szimbolizálja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16045 Dátum:
2012.02.18 szombat, 20:28:49 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.18 szombat, 20:25:33
bimmerre szokták mondani, mert előtte repülők(alkatrészek)et gyártottak, onnan maradt a jelvény, ami a propellert szimbolizálja
jogos a két pont.
küldtem pü-t.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16046 Dátum:
2012.02.18 szombat, 20:34:28 »
Idézetet írta: zolas - 2012.02.18 szombat, 20:20:31
vágom.
amúgy hallottam már a bmw-t is meg a mercedest is propelleresnek hívni. végülis, ha forognának a logók, támadhatatlan lenne a hipotézis.
bocs az off-ért de a merci a csillagos márka név alatt fut.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16047 Dátum:
2012.02.18 szombat, 20:35:21 »
A BMW logója egy repülőgép propellert szimbolizál (hivatalos). Tehát ha propelleres, akkor BMW.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16048 Dátum:
2012.02.18 szombat, 20:36:51 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.02.18 szombat, 20:35:21
A BMW logója egy repülőgép propellert szimbolizál (hivatalos). Tehát ha propelleres, akkor BMW.
Ezért írtam így.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16049 Dátum:
2012.02.18 szombat, 20:39:05 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.18 szombat, 19:16:41
......Nem tudtam igazán tolni neki.Meg a kolléganőm 60 felett már tapossa a fékpedált......
Azt értjük, hogy nem igazán tudtad tolni a kolléganődnek, és hogy 60 fellett féket tapossa.....
1. Elmúlt 60 éves?
2. Miért nem te vezetsz?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Oldalak:
1
...
314
315
316
317
318
319
320
[
321
]
322
323
324
325
326
327
328
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ