Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 06:09:33 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 314 315 316 317 318 319 320 [321] 322 323 324 325 326 327 328 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14685533 alkalommal)
0 Felhasználó és 33 vendég van a témában
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16000 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:56:52 »

Mi az a óverdóz? integet2

4 és 5-ben rövid ideig (10s) túltöltést engedélyez. A mi esetünkben a nyomatékot 330-ról 360-ra emeli.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16001 Dátum: 2012.02.18 szombat, 13:58:26 »

4 és 5-ben rövid ideig (10s) túltöltést engedélyez. A mi esetünkben a nyomatékot 330-ról 360-ra emeli.

És ez nekem is van, hogy veszem észre? Egyáltalán lehet ezt érezni?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #16002 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:04:40 »

Üdv mindenkinek!
Tanácsra van szükségem.Van egy 2003.11. havi 2.0TDCI Mondeom és két éve vettem 125000km-rel(valós).Ez ugyebár láncos motor,a hosszborbás szíjat és az ékszíjat mikor kell cserélni?Most van az autóban 162000km.Előre is köszönöm a segítséget.
A vezérmű lánchoz 400-500ekm előtt nem kell hozzányúlni. A Generátor és klima oldali szíjat azt olyan 140-ekm-ként illik cserélni .Szembeállsz a motorral és bal oldalt. Ez a bonyolultabb mert meg kell emelni a blokkot hogy be tudd fűzni az új szíjat. Ha már ezt csinálod akkor cseréld ki a szabadonfutosra generátor szíjtárcsáját és nézd meg a a szíjfeszítőt mert szerintem az is a végét járja)
A szervó és víz oldalit meg olyan 220ekm után kell. Ez könnyű kb 5 perc.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #16003 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:06:16 »

És ez nekem is van, hogy veszem észre? Egyáltalán lehet ezt érezni?
Overboost van neked is. Onnan érzed, hogy nem egyenként tudsz előzni mint egy szívóbenzines hanem egyszerre több kocsit is mert van nyomatékod akkor amikor kell és így van rugalmassága is az autónak.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16004 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:10:06 »

És ez nekem is van, hogy veszem észre? Egyáltalán lehet ezt érezni?

Ha chiped van, akkor már nem biztos, hogy megmaradt az overboost.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #16005 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:10:28 »

Kössz szépen.Akkor ajánlott a hosszbordásat cserélni a feszítővel együtt,mert ha a feszítő kimarad,akkor biztos én húzom a rövidebbet.
A többi ok.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #16006 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:12:54 »

Kössz szépen.Akkor ajánlott a hosszbordásat cserélni a feszítővel együtt,mert ha a feszítő kimarad,akkor biztos én húzom a rövidebbet.
A többi ok.
Ha alapjáraton van egy bugásod ami elmúlik ha kicsit megemeled az alapjáratot akkor a feszítődnek KO. lehet cserélni újra de van maszek egyenértékű megoldás is:
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Sz%C3%ADjfesz%C3%ADt%C5%91_fel%C3%BAj%C3%ADt%C3%A1s
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16007 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:13:50 »

Ha chiped van, akkor már nem biztos, hogy megmaradt az overboost.
szerintem nincs összefüggésben.Az a motorvezérlő program része.A csippnél letöltik a gyári sw-t,módosítják-nem átírják,aztán visszatöltik.Kizártnak tartom,hogy bármit törölne a csippnél.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16008 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:15:52 »

szerintem nincs összefüggésben.Az a motorvezérlő program része.A csippnél letöltik a gyári sw-t,módosítják-nem átírják,aztán visszatöltik.Kizártnak tartom,hogy bármit törölne a csippnél.

Pedig mintha valahol olvastam volna erről.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16009 Dátum: 2012.02.18 szombat, 14:57:30 »

Overboost van neked is. Onnan érzed, hogy nem egyenként tudsz előzni mint egy szívóbenzines hanem egyszerre több kocsit is mert van nyomatékod akkor amikor kell és így van rugalmassága is az autónak.

Akkor nekem direktre lehet kötve a óverborz mert 1500-3000 ig nincs baj eplus2 Ha  2200-nál nyomom oda akkor meg a turbó boos lehet mint a nálytrályderbe mert ott lök 1 rendeset még 4. be is Wink   Előzéssel sincs baj 4-5 megy 1xre!  Most kerültem 1et mert végre száraz a út. Tetszik még mindig!  Meg süt a nap és húúúú de jó már. vigyor2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16010 Dátum: 2012.02.18 szombat, 15:13:30 »

Akkor nekem direktre lehet kötve a óverborz mert 1500-3000 ig nincs baj eplus2 Ha  2200-nál nyomom oda akkor meg a turbó boos lehet mint a nálytrályderbe mert ott lök 1 rendeset még 4. be is Wink   Előzéssel sincs baj 4-5 megy 1xre!  Most kerültem 1et mert végre száraz a út. Tetszik még mindig!  Meg süt a nap és húúúú de jó már. vigyor2

Overboost cs 4-5-ben van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16011 Dátum: 2012.02.18 szombat, 15:21:30 »

Becsapott a szubjektív. Mivel jobb a hanszigetelés, és a rázkódás-elnyomás, sokkal kisebb a sebességérzeted ugyanakkora sebességnél.
A 4-es jobban megy.

A katalógus adatokkal az a baj, ugyi, hogy nem azt bizonyítják, amit igazolni szeretnél  vigyor3
Tényeken alapszik, le vannak írva a feltételek, és reprodukálni lehet a kísérletet, össze lehet hasonlítani az eredményeket... ez gondolom, baj.

Gurultam egyszer a 2,5 td omegával, a 130-assal. Köbcenti, nem köbcenti, 6 henger, 4 henger, az csak 250 Nm-ert tud, és hiába hátsókeekes, csak 12,5s-ot tud 100-ra.
Kb a 90 lovas tdci/tddi-vel van egy szinten. A hangja sokkal szebb, ezt elismerem, de vagy 30%-kal többet eszik, mint az enyém. És sokkal, sokkal gyengébben megy.
Rugalmasságban szinte egy benzines is elveri.
És ami a vicces volt, ott is a srácot becsapta a saját szubjektivitása. Szerinte az övé megy jobban... kérdeztem 120-nál, most mennyivel megyünk... azt mondja, 80. Na, mondom, itt a bibi. Ezért gondolod rosszul.
Szia!
1.  Én meg tudom ítélni hangszigetelés ide-vagy oda, hogy melyik gyorsul jobban, ha téged ez befolyásol akkor még fejleszd ezt a képességed, de másról ne állíts olyat amit nem tudsz!!!!!!
2. Én nem az vagyok aki álomvilágban él és a katalógusadatokat bújja, inkább megtapasztalom, és utána nyilatkozom
3. Ne egy 30 éves világ egyik legszharabb dízelét (az a bmw szégyene volt) hasonlíts egy viszonylag jóhoz.
 integet2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16012 Dátum: 2012.02.18 szombat, 15:28:45 »

A 3 literes benzinest még én is meg tudom tréfálni... egy komolyabb emelkedő (németo-ban), gyorsítás 150-200-ra  vigyor3. Hú, de vicces tud az ilyen lenni  vigyor3
Padlógáz, és huss.
De ha ő nyomott volna 150-nél egy negyediket padlót nyom, meghuzatja 4-ben 220-ig azt lehet nézelődni...ha kihasználja a 220 lovat annyi esélyed sincs mint a semmi...bár gondolom neked a 130 le is többet ér mint az st 220 lóereje... sőt gondolom a 2.2-es meg a porsche carrera turbót nyomja le mindenben.... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Zolibácsi
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3370



« Új hozzászólás #16013 Dátum: 2012.02.18 szombat, 15:34:12 »

De ha ő nyomott volna 150-nél egy negyediket padlót nyom, meghuzatja 4-ben 220-ig azt lehet nézelődni...ha kihasználja a 220 lovat annyi esélyed sincs mint a semmi...bár gondolom neked a 130 le is többet ér mint az st 220 lóereje... sőt gondolom a 2.2-es meg a porsche carrera turbót nyomja le mindenben.... hehe

 eplus2 eljen
Naplózva

MK5 2.0TDCi Titanium PS
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16014 Dátum: 2012.02.18 szombat, 15:44:05 »

Szia!
1.  Én meg tudom ítélni hangszigetelés ide-vagy oda, hogy melyik gyorsul jobban, ha téged ez befolyásol akkor még fejleszd ezt a képességed, de másról ne állíts olyat amit nem tudsz!!!!!!

Nem tudod megítélni. A gyorsulást igen, ha egy sokkal nagyobb gyorsulás van, azt meg tudod különböztetni egy kisebbtől.
De a sebességérzet az csak a melletted elhaladó tárgyakhoz lehet viszonyítani, valamint a motor zúgása, az autó rázása alapján.
Ha egy nagy tér közepén vagy, ugyan meg nem mondod, mennyivel mész. Vagy ülj le a földre, és mondd meg, mennyi a sebességed.
A földhöz képest 0. Na de a föld is forog... érzed? Nem...

Válasz
2. Én nem az vagyok aki álomvilágban él és a katalógusadatokat bújja, inkább megtapasztalom, és utána nyilatkozom

Próbáltam én is, és abban biztos voltam, hogy más a sebességérzet.
Válasz
3. Ne egy 30 éves világ egyik legszharabb dízelét (az a bmw szégyene volt) hasonlíts egy viszonylag jóhoz.
 integet2

Szerintem nem volt az olyan rossz - a maga korában.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16015 Dátum: 2012.02.18 szombat, 15:51:00 »

De ha ő nyomott volna 150-nél egy negyediket padlót nyom, meghuzatja 4-ben 220-ig azt lehet nézelődni...ha kihasználja a 220 lovat annyi esélyed sincs mint a semmi...bár gondolom neked a 130 le is többet ér mint az st 220 lóereje... sőt gondolom a 2.2-es meg a porsche carrera turbót nyomja le mindenben.... hehe

Volt már rá példa... mentünk felfelé az emelkedőn. Nyomtam egy padlóst, és otthogytam (merga 3 literes benzinese). Nyomkodhatott ő bármit, meg váltogathatott ahová akart, a történet hamar véget ér.
A lóerő önmagában nem elegendő adat. Mert pl rugalmasságban pont nem az számít, hanem a nyomaték. Abban a tddi van egy szinten az ST-vel (ami btw nem 220, hanem 227), a tdci sokkal jobb. Tehát egy csomó esetben a 130 dízel lóerő több, mint a benzines 227. Persze, ha 0-200-at nézünk (vagy akár 0-100-at), akkor más a helyzet, ott nyilván a több lóerő győz. És megint más a helyzet, ahol emelkedő van. A németeknél vagy pár olyan szakasz, ahol hatalmas dombok, és fel/fel. Na ott az 1,8-as benzinessel  vigyor3 mondjuk úgy, hogy nem sokra mentem, pedig az 115 ló volt, míg a 130 dízel lóval  eplus2 iiiggggen... más világ ez, kérem.
De a Gabo 2,2-ese valami 170 körülire van felhúzva, és olyan szépen lelépte az ST-t (a 200-at, de az kb ugyanannyira megy, mint a 220), hogy ihaj. Tk minden tartományban...
Hát ez van.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16016 Dátum: 2012.02.18 szombat, 16:33:55 »

Volt már rá példa... mentünk felfelé az emelkedőn. Nyomtam egy padlóst, és otthogytam (merga 3 literes benzinese). Nyomkodhatott ő bármit, meg váltogathatott ahová akart, a történet hamar véget ér.
A lóerő önmagában nem elegendő adat. Mert pl rugalmasságban pont nem az számít, hanem a nyomaték. Abban a tddi van egy szinten az ST-vel (ami btw nem 220, hanem 227), a tdci sokkal jobb. Tehát egy csomó esetben a 130 dízel lóerő több, mint a benzines 227. Persze, ha 0-200-at nézünk (vagy akár 0-100-at), akkor más a helyzet, ott nyilván a több lóerő győz. És megint más a helyzet, ahol emelkedő van. A németeknél vagy pár olyan szakasz, ahol hatalmas dombok, és fel/fel. Na ott az 1,8-as benzinessel  vigyor3 mondjuk úgy, hogy nem sokra mentem, pedig az 115 ló volt, míg a 130 dízel lóval  eplus2 iiiggggen... más világ ez, kérem.
De a Gabo 2,2-ese valami 170 körülire van felhúzva, és olyan szépen lelépte az ST-t (a 200-at, de az kb ugyanannyira megy, mint a 220), hogy ihaj. Tk minden tartományban...
Hát ez van.
Ez megint nem igaz, a mindenkori gyorsulást mindig a lóerő határozza meg! A lóerő pedig az adott fordulatszám és az akkor fellépő nyomaték szorzata. Ezért rugalmasabb a dízel, de ha a benzines hozzárakja a fordulatot, visszakapcsol, hogy legyen fordulata, akkor ő adott fordulathoz, még ha kisebb is a nyomaték, de a kettő szorzata nagyobb, tehát a gyorsulás nagyobb! Ennyi!
Én is dízeles vagyok, de azért a józan gondolkodásomnak, nem feltétlenül kell eltávoznia(nem ment el az eszem.. vigyor3)
Egy st 220-assal szemben teljesen esélytelen még egy 200 lóerős dízel is azonos súlyban, csak a benzinesnek megfelelő kezekben kell lenni, aztán hello ....
Persze közben 1.5 ször több benzin égne el, de ez már másik része a dolognak, azon semmit sem változtat, hogy egy 227 lóerőssel úgy lenyomnám a 200-as ahogy illik, és nem azért mert ügyes vagyok, hanem azért mert ez erősebb, ilyen egyszerű ....nekem.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16017 Dátum: 2012.02.18 szombat, 16:38:37 »

Nem tudod megítélni. A gyorsulást igen, ha egy sokkal nagyobb gyorsulás van, azt meg tudod különböztetni egy kisebbtől.
De a sebességérzet az csak a melletted elhaladó tárgyakhoz lehet viszonyítani, valamint a motor zúgása, az autó rázása alapján.
Ha egy nagy tér közepén vagy, ugyan meg nem mondod, mennyivel mész. Vagy ülj le a földre, és mondd meg, mennyi a sebességed.
A földhöz képest 0. Na de a föld is forog... érzed? Nem...

Beteges.... Wink  worship hehe
Figyu, ha azt mondanám, hogy érzem, hogy mozog a föld, akkor neked számítások és katalógus kellenének hozzá, hogy megcáfold....ez kész... pias vigyor3 hehe
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.18 szombat, 16:48:49 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16018 Dátum: 2012.02.18 szombat, 16:41:53 »

Miért sajnos? Lehet hogy sok haszontalannak tűnő adalék is jár a fejlesztésekhez de majd kétszer akkora teljesítményt hoznak ki  ugyanakkora motorból mint 10 éve. Több a kényelmi funkció, azért mert arra van fizetőképes igénye a többségnek, hogy kényelmesen gyorsan megbízhatóan közlekedjen.
10 évvel ezelőtt is ki lehetett volna szedni egy 1.9tdi-ből 200le-t, csak igény nem nagyon volt rá
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #16019 Dátum: 2012.02.18 szombat, 16:49:42 »

De ha ő nyomott volna 150-nél egy negyediket padlót nyom, meghuzatja 4-ben 220-ig azt lehet nézelődni...ha kihasználja a 220 lovat annyi esélyed sincs mint a semmi...bár gondolom neked a 130 le is többet ér mint az st 220 lóereje... sőt gondolom a 2.2-es meg a porsche carrera turbót nyomja le mindenben.... hehe
Mindenki a saját képességei szerint látja a világot wave
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16020 Dátum: 2012.02.18 szombat, 16:50:13 »

Ez megint nem igaz, a mindenkori gyorsulást mindig a lóerő határozza meg!

Nem hát... miért van az, hogy a 2,0-ás, benzines 145 lovas ugyanannyi idő alatt gyorsul 100-ra, mint a 2,0 dizli 130 lóval.

Válasz
A lóerő pedig az adott fordulatszám és az akkor fellépő nyomaték szorzata. Ezért rugalmasabb a dízel, de ha a benzines hozzárakja a fordulatot, visszakapcsol, hogy legyen fordulata, akkor ő adott fordulathoz, még ha kisebb is a nyomaték, de a kettő szorzata nagyobb, tehát a gyorsulás nagyobb! Ennyi!

Én jártam (járok) fizikára, tudom mi a nyomaték, meg ilyenek.

Válasz
Én is dízeles vagyok, de azért a józan gondolkodásomnak, nem feltétlenül kell eltávoznia(nem ment el az eszem.. vigyor3)
Egy st 220-assal szemben teljesen esélytelen még egy 200 lóerős dízel is azonos súlyban, csak a benzinesnek megfelelő kezekben kell lenni, aztán hello ....

Huh... ha nem láttam volna, hogy nem így van, még akkor sem hinném el.

Válasz
Persze közben 1.5 ször több benzin égne el, de ez már másik része a dolognak, azon semmit sem változtat, hogy egy 227 lóerőssel úgy lenyomnám a 200-as ahogy illik, és nem azért mert ügyes vagyok, hanem azért mert ez erősebb, ilyen egyszerű ....nekem.. vigyor3

A fogyi az most nem lényeges.
Az ennyire egyszerű, az nem ennyire egyszerű. Mert a 227 lovas pont annyival nehezebb, mint amennyivel erősebb. Nagyjából egyformán mennek.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16021 Dátum: 2012.02.18 szombat, 16:57:42 »

Nem hát... miért van az, hogy a 2,0-ás, benzines 145 lovas ugyanannyi idő alatt gyorsul 100-ra, mint a 2,0 dizli 130 lóval.

Én jártam (járok) fizikára, tudom mi a nyomaték, meg ilyenek.

Huh... ha nem láttam volna, hogy nem így van, még akkor sem hinném el.

A fogyi az most nem lényeges.
Az ennyire egyszerű, az nem ennyire egyszerű. Mert a 227 lovas pont annyival nehezebb, mint amennyivel erősebb. Nagyjából egyformán mennek.
Az nem tűnt fel neked, hogy az egyik 5 a másik meg 6 sebességes, és fizikus létedre a váltóáttételezésnek is szerepe van...talán ezért.
A fac. st220-as az 6-os váltós, azzal gondolom jobban lehet válogatni, meg váltogatni.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16022 Dátum: 2012.02.18 szombat, 18:44:15 »


Benéztem ide és csak pislogok, annyit irkáltatok.  taps Roll Eyes
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16023 Dátum: 2012.02.18 szombat, 18:44:46 »

 Megjött a +,mindjárt nem dugulnak a szűrők,és nem cserélődnek a termók,és az akkuk is dalolnak! hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16024 Dátum: 2012.02.18 szombat, 18:46:26 »

Megjött a +,mindjárt nem dugulnak a szűrők,és nem cserélődnek a termók,és az akkuk is dalolnak! hehe
igen. ismét a lóerő a téma, nem az izzítógyertya villogás.  pias
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16025 Dátum: 2012.02.18 szombat, 18:48:27 »

Megjött a +,mindjárt nem dugulnak a szűrők,és nem cserélődnek a termók,és az akkuk is dalolnak! hehe
na volt már alkalmad próbálni a gépet?? vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #16026 Dátum: 2012.02.18 szombat, 18:57:24 »

Megjött a +,mindjárt nem dugulnak a szűrők,és nem cserélődnek a termók,és az akkuk is dalolnak! hehe
ezzel eddig se volt gond(om)  beka3

arra várok hogy visszarakhassam a alufelniket, mert ez a kecske acélfelni már nagyon unalmas  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16027 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:06:09 »

Hagyd rájuk.
A Mondeo szerintük a világ legjobb járműve.

Az nem tűnt fel neked, hogy az egyik 5 a másik meg 6 sebességes, és fizikus létedre a váltóáttételezésnek is szerepe van...talán ezért.
A fac. st220-as az 6-os váltós, azzal gondolom jobban lehet válogatni, meg váltogatni.. vigyor3
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16028 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:06:59 »

Az nem tűnt fel neked, hogy az egyik 5 a másik meg 6 sebességes, és fizikus létedre a váltóáttételezésnek is szerepe van...talán ezért.
A fac. st220-as az 6-os váltós, azzal gondolom jobban lehet válogatni, meg váltogatni.. vigyor3

Na, akkor... a nem faceliftes (2003 április előtti) is 5 sebességes, és a benzines is. 9,9 vs 9,8... akkor ez az elmélet megbukott?  vigyor3 (amúgy itt nincs sok jelentősége az áttételnek)
Persze azért jó a 6-os váltó (még ha annak idején győzködtél is, hogy nem  vigyor3, na mind1, régen volt).
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16029 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:10:20 »

na volt már alkalmad próbálni a gépet?? vigyor3
hát ha azt lehet tesztnek mondani,hogy 50-60nál többel nem lehetett közlekedni.meg minden reggel 5 perc előmelegítéssel indultam.A fogyira most nem lehet mit mondani,a fele időt alapjáraton kegyegett a ház előtt.A múlt héten még simán voltak -10ek.Menni meg megy mint a állat!
Várom már én is nagyon a jóidőt,és mennek fel a 17esek ahogy lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16030 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:11:41 »

Hagyd rájuk.
A Mondeo szerintük a világ legjobb járműve.

mé'? nem az? wilting vigyor5
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16031 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:12:29 »

hát ha azt lehet tesztnek mondani,hogy 50-60nál többel nem lehetett közlekedni.meg minden reggel 5 perc előmelegítéssel indultam.A fogyira most nem lehet mit mondani,a fele időt alapjáraton kegyegett a ház előtt.A múlt héten még simán voltak -10ek.Menni meg megy mint a állat!
Várom már én is nagyon a jóidőt,és mennek fel a 17esek ahogy lehet.
hát... engem nem igazán a fogyasztás beli javulások érdekelnek vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16032 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:16:17 »

Ár érték arányban az.
Amúgy meg nem.

mé'? nem az? wilting vigyor5
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16033 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:16:41 »

hát... engem nem igazán a fogyasztás beli javulások érdekelnek vigyor3
A teljesítményváltozáshoz nem jó ez az idő.Mint mondtam,4ben és 5ben is elforog a sikos úton a kerék.Nem tudtam igazán tolni neki.Meg a kolléganőm 60 felett már tapossa a fékpedált...... eplus2
Tavaly febr.14én írta a srác a csippet.Asszem már nyári papucsokban voltam lenn.Akkor lehetett tesztelni. hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16034 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:18:24 »

Ár érték arányban az.
Amúgy meg nem.

pont ezt akartam írni,csak azon gondolkodtam,hogy ezen meg majd más kezd el rugózni...... smile
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #16035 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:34:02 »

Ár érték arányban az.
Amúgy meg nem.

Persze hogy van ennél jobb autó is, de azért majd a dupláját kell fizetni. Ez egy tipikus tömeggygártási csúcspéldány kiváló ár/értékkel de 4-5 éves műszaki lemaradással a premiumoktól. Errefele ahol egy taknyos  superbet már luxusmárkának tartanak  idiot2 a mondeo egy nagyon jó választás arra hogy ne kelljen magyarázkodni hogy mi áll a parkolóban  Undecided  Igazság szerint én se mondeot vettem volna de szívem helyett az eszemre hallgattam a.) tényleg kiválóan jó az ár/érték  aránya és nagyon kedvező a fenntartási költsége b.) nincs sok presztizsértéke (ezt a fene se érti mert szerintem sokkal jobb mint egy insigna vag egy passat   c.) tökéletesen be lehet olvadni vele a nagy szürkesége ami jó.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16036 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:35:39 »

Mindenki a saját képességei szerint látja a világot wave
Nem születhet mindenki superman-nek szuper autóval igaz... vigyor3..... hehe  wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16037 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:37:03 »

Hagyd rájuk.
A Mondeo szerintük a világ legjobb járműve.

Egyszer egy úr azt mondta a propelleres márkáre:NEKI MINDEGY HA TRABANT MOTOR VAN BENNE AKKOR IS EZ KELLENE!!!Ő a kényelmet helyezte előtérbe.Én is szeretem a kocsimat és engem nem érdekel ki akar versenyezni és gyorsabban menni mint én.Ha lassabb nálam elelőzöm ha én megyek lassabban engem előznek el.Nem érdekel.Igaz nem vagyok versenyző karakter.Nekem tetszik ahogy megy és elfogadom.Mindenkinek az a legjobb ami van és nekem most ez.De tetszett a vélemény kifejtésetek.Nézőpontokat figyelembe véve mindenkinek igaza van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #16038 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:45:05 »

Nem születhet mindenki superman-nek szuper autóval igaz... vigyor3..... hehe  wave
Amiről nincs tapasztalat arról nem érdemes nyilatkozni  wave
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16039 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:48:22 »

Amiről nincs tapasztalat arról nem érdemes nyilatkozni  wave

Nem születhet mindenki superman-nek szuper autóval igaz... vigyor3..... hehe  wave

B@szhatja szupermen is, már meghalt..  taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #16040 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:57:01 »

Egyszer egy úr azt mondta a propelleres márkáre:
a spykerre gondolsz? Grin Grin
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16041 Dátum: 2012.02.18 szombat, 19:57:54 »

...Nézőpontokat figyelembe véve mindenkinek igaza van.

Valahol itt az igazság.  nyes
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16042 Dátum: 2012.02.18 szombat, 20:08:03 »

a spykerre gondolsz? Grin Grin
Pontosan nem tudom egy tv müsorban hallottam már régen és ez úgy megmaradt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #16043 Dátum: 2012.02.18 szombat, 20:20:31 »

Pontosan nem tudom egy tv müsorban hallottam már régen és ez úgy megmaradt.
vágom.
amúgy hallottam már a bmw-t is meg a mercedest is propelleresnek hívni. végülis, ha forognának a logók, támadhatatlan lenne a hipotézis.  nyes
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16044 Dátum: 2012.02.18 szombat, 20:25:33 »

vágom.
amúgy hallottam már a bmw-t is meg a mercedest is propelleresnek hívni. végülis, ha forognának a logók, támadhatatlan lenne a hipotézis.  nyes
bimmerre szokták mondani, mert előtte repülők(alkatrészek)et gyártottak, onnan maradt a jelvény, ami a propellert szimbolizálja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #16045 Dátum: 2012.02.18 szombat, 20:28:49 »

bimmerre szokták mondani, mert előtte repülők(alkatrészek)et gyártottak, onnan maradt a jelvény, ami a propellert szimbolizálja
jogos a két pont.
küldtem pü-t. Smiley
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16046 Dátum: 2012.02.18 szombat, 20:34:28 »

vágom.
amúgy hallottam már a bmw-t is meg a mercedest is propelleresnek hívni. végülis, ha forognának a logók, támadhatatlan lenne a hipotézis.  nyes
bocs az off-ért de a merci a csillagos márka név alatt fut.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16047 Dátum: 2012.02.18 szombat, 20:35:21 »

A BMW logója egy repülőgép propellert szimbolizál (hivatalos). Tehát ha propelleres, akkor BMW.
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16048 Dátum: 2012.02.18 szombat, 20:36:51 »

A BMW logója egy repülőgép propellert szimbolizál (hivatalos). Tehát ha propelleres, akkor BMW.
Ezért írtam így.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16049 Dátum: 2012.02.18 szombat, 20:39:05 »

......Nem tudtam igazán tolni neki.Meg a kolléganőm 60 felett már tapossa a fékpedált......

Azt értjük, hogy nem igazán tudtad tolni a kolléganődnek, és hogy 60 fellett féket tapossa.....

1. Elmúlt 60 éves?
2. Miért nem te vezetsz?

 hehe
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Oldalak: 1 ... 314 315 316 317 318 319 320 [321] 322 323 324 325 326 327 328 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.