Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:09:54 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 315 316 317 318 319 320 321 [322] 323 324 325 326 327 328 329 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14652870 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #16050 Dátum: 2012.02.18 szombat, 21:26:45 »

bocs az off-ért de a merci a csillagos márka név alatt fut.
OFF
tudom én, hogy így ismert, csak azt akartam mondani, hogy hallottam már néhány okostónit, akik a merci jelre is propellerként tekintettek.
de hát ahány ház annyi ... xD
merci őrült jó barátom, csak CÉLkeresztnek ívja, mert az a CÉLja, hogy szerezzen egyet.  nyes
ON
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16051 Dátum: 2012.02.18 szombat, 22:46:05 »

TDDI a legjobb, ennyi...ISTENKIRÁLY... eplus2

Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16052 Dátum: 2012.02.18 szombat, 22:48:46 »

TDDI a legjobb, ennyi...ISTENKIRÁLY... eplus2


HA_HA_HA már kezdődik!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16053 Dátum: 2012.02.18 szombat, 22:49:34 »

 banplz For cenzuring
TDDI a legjobb, ennyi...ISTENKIRÁLY... eplus2


Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16054 Dátum: 2012.02.18 szombat, 23:11:55 »

banplz For cenzuring

Rettegjetek csak....tdci-sek.... eplus2   minden porlasztó besz@rik, minden nagynyomású lerohad.... eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16055 Dátum: 2012.02.18 szombat, 23:13:51 »

Rettegjetek csak....tdci-sek.... eplus2   minden porlasztó besz@rik, minden nagynyomású lerohad.... eplus2
eplus2 lol002
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16056 Dátum: 2012.02.18 szombat, 23:16:59 »

Rettegjetek csak....tdci-sek.... eplus2   minden porlasztó besz@rik, minden nagynyomású lerohad.... eplus2
Ami elakar romlani az el is romlik mint pl.ADAGOLÓ igaz!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16057 Dátum: 2012.02.18 szombat, 23:43:32 »

Ami elakar romlani az el is romlik mint pl.ADAGOLÓ igaz!!!!!


megjavult...most úgynézki...de azért vettem másikat 35.000ft-ért..annyi egy porlasztó felujjitás TDCI-re nem? eplus2
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16058 Dátum: 2012.02.18 szombat, 23:46:42 »

Ami elakar romlani az el is romlik mint pl.ADAGOLÓ igaz!!!!!

ezeknél inkább a PSG fhossa el magát Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16059 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 09:28:52 »

Rettegjetek csak....tdci-sek.... eplus2   minden porlasztó besz@rik, minden nagynyomású lerohad.... eplus2
nekem van pcs-m tartalékban, így nem rettegek. viszont jobb helyen aki a telkemre jön be sz@rni, sheggbelövik légpuskával.  eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16060 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 09:58:45 »

Rettegjetek csak....tdci-sek.... eplus2   minden porlasztó besz@rik, minden nagynyomású lerohad.... eplus2
mit szívtál?Jó anyag? hehe
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16061 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 09:59:08 »

Azt értjük, hogy nem igazán tudtad tolni a kolléganődnek, és hogy 60 fellett féket tapossa.....

1. Elmúlt 60 éves?
2. Miért nem te vezetsz?

 hehe
duhos2 Grin
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16062 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 11:22:58 »

 worship worship worship worship worship worship worship worship
banplz For cenzuring
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16063 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 11:25:12 »

Bocs ide akartam írni ezeket  worship worship worship worship worship worship eljen eljen eljen eljen eljen taps taps taps taps


 
TDDI a legjobb, ennyi...ISTENKIRÁLY... eplus2


Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16064 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 11:57:49 »

Bocs ide akartam írni ezeket  worship worship worship worship worship worship eljen eljen eljen eljen eljen taps taps taps taps


 
Ez igen,  eljen pedig Te vagy a mérvadó, akinek mindkettő van..  Cheesy
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16065 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 12:01:15 »

Ez igen,  eljen pedig Te vagy a mérvadó, akinek mindkettő van..  Cheesy
kisiskolásként is így ment ez.. kinek a bross, kinek a depeche jött be. és ment a nagy fikázódás.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16066 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 12:03:28 »

kisiskolásként is így ment ez.. kinek a bross, kinek a depeche jött be. és ment a nagy fikázódás.
Akkor megyek is mert jössz a légpuskával.... eplus2 hehe wave
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16067 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 12:08:07 »

Én nem fikázom egyik autót sem.Már bocsika!De az is igaz,hogy nálam a TDCI még nem bizonyított Még csak 20000km mentem vele de már meg vettem bele az új csúcsokat biszti ami biszti.Az is igaz,hogy aTDDI is adagoló hibával küszködött tavaly előtt.De nem mindegy mennyi km-ter megtétele után kell egy autóhoz *** drága alkatrészt vásárolni.Nem rossz a TDCI nem szidom csak még nem bizonyított.

quote author=GiN link=topic=1456.msg635202#msg635202 date=1329649275]
kisiskolásként is így ment ez.. kinek a bross, kinek a depeche jött be. és ment a nagy fikázódás.
[/quote]
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
aldahus
Vendég
« Új hozzászólás #16068 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 15:16:00 »

Tisztelt tdci társak!

Biztosan akad közöttetek olyan, aki átesett már egy sikeres EGR/szívósor pucoláson önnön keze által... taps nagyra értékelném ha valaki meg tudná írni a tapasztalatait ezzel kapcsolatban és azt, hogy hogyan is álljak neki és mire érdemes odafigyelni a művelet közben. Amint javul az idő egy pindurit neki is állnék egy bekészített hordó sörrel  finom
Naplózva
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #16069 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 16:37:48 »

Tisztelt tdci társak!

Biztosan akad közöttetek olyan, aki átesett már egy sikeres EGR/szívósor pucoláson önnön keze által... taps nagyra értékelném ha valaki meg tudná írni a tapasztalatait ezzel kapcsolatban és azt, hogy hogyan is álljak neki és mire érdemes odafigyelni a művelet közben. Amint javul az idő egy pindurit neki is állnék egy bekészített hordó sörrel  finom
Sokan átestünk ezen.
A hordó sör nem oldja ki a szennyet a szívósorból  eplus2
Sok-sok rongy kell, kefe, gumikesztyű, brigéciol nem árt több liter.
Leírást itt találsz a fórumon.
Különösképp vigyázz, hogy a lebontott szívósornál az üresen tátongó csonkokba be ne essen valami...le szoktuk ragasztani. Ha már szétszeded, tégy rá új tömítéseket, és érdemes rápróbálni az izzítógyertyákra, jó-e mindegyik.
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.19 vasárnap, 16:41:20 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16070 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 16:50:21 »

A leszedett szívósorból semmi nem hozza ki úgy a koszt, mint a nagynyomású mosó.
Búvárruhában kell nekiállni.

Sokan átestünk ezen.
A hordó sör nem oldja ki a szennyet a szívósorból  eplus2
Sok-sok rongy kell, kefe, gumikesztyű, brigéciol nem árt több liter.
Leírást itt találsz a fórumon.
Különösképp vigyázz, hogy a lebontott szívósornál az üresen tátongó csonkokba be ne essen valami...le szoktuk ragasztani. Ha már szétszeded, tégy rá új tömítéseket, és érdemes rápróbálni az izzítógyertyákra, jó-e mindegyik.

Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #16071 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 17:18:56 »

Sziasztok!
na meg volt a kódolvasás a sárkányba GIN-k hála  EZER HÁLA ÉRTE worship worship worship
Következő kódok születtek
P0401 ez az EGR eddig rendben , P1211 ez mondja idézem"P1211 injektor vezérlés nyomás magasabb / alacsonyabb a kívánatosnál (motor)
", utána van egy P0340 ez a vezérműtengely jeladó de ezt tudtam  hogy rossz, ezenfelül van még egy :
C1279 Yaw Rate Sensor circuit Failure   gondolom ez a keréknél az érzékelő      
C1975 IVD Plausibilty failure    erröl lövésem nincs róla   
B1676 a sok indítózás kicsit lehúzta az aksit
 a lényeg szerintem a P1211 , ez mit takar nany.szivattyú dugulás vagy egy újra programozás megoldja a dolgot?
 a válaszokat előre is köszönöm
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.19 vasárnap, 22:21:11 írta Csalinger » Naplózva
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #16072 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 17:47:19 »

Sziasztok,

Utolért a turbócső-repedés.
Az EGR-alatti gumicsövön van egy bitang hasadás.
Tudja-e valaki a cikkszámát, ami alapján rendelhető a cső? Vagy a csövön olvasható szám mérvadó?

Előre is köszönöm!
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #16073 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 17:50:20 »

Sziasztok,

Utolért a turbócső-repedés.
Az EGR-alatti gumicsövön van egy bitang hasadás.
Tudja-e valaki a cikkszámát, ami alapján rendelhető a cső? Vagy a csövön olvasható szám mérvadó?

Előre is köszönöm!

Itt vannak: http://www.nagyauto.hu/alkatresz-levegocsovek-a120.html
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16074 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 17:51:47 »

Sziasztok!
na meg volt a kódolvasás a sárkányba GIN-k hála  EZER HÁLA ÉRTE worship worship worship
Következő kódok születtek
P0401 ez az EGR eddig rendben , P1211 ez mondja idézem"P1211 injektor vezérlés nyomás magasabb / alacsonyabb a kívánatosnál (motor)
", utána van egy P0340 ez a vezérműtengely jeladó de ezt tudtam  hogy rossz, ezenfelül van még egy :
C1279 Yaw Rate Sensor circuit Failure   gondolom ez a keréknél az érzékelő      
C1975 IVD Plausibilty failure    erröl lövésem nincs róla   
B1676 a sok indítózás kicsit lehúzta az aksit
 a lényeg szerintem a P1211 , ez mit takar nany.szivattyú dugulás vagy egy újra programozás meg oldja a dolgot?
 a válaszokat előre is köszönöm

Lehet, hogy tönkrement a nyomásszabályzó szelep.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #16075 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 18:35:49 »

gyönyörü szép árak  wow1
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #16076 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 18:39:52 »

Sziasztok!
na meg volt a kódolvasás a sárkányba GIN-k hála  EZER HÁLA ÉRTE worship worship worship
Következő kódok születtek
P0401 ez az EGR eddig rendben , P1211 ez mondja idézem"P1211 injektor vezérlés nyomás magasabb / alacsonyabb a kívánatosnál (motor)
", utána van egy P0340 ez a vezérműtengely jeladó de ezt tudtam  hogy rossz, ezenfelül van még egy :
C1279 Yaw Rate Sensor circuit Failure   gondolom ez a keréknél az érzékelő      
C1975 IVD Plausibilty failure    erröl lövésem nincs róla   
B1676 a sok indítózás kicsit lehúzta az aksit
 a lényeg szerintem a P1211 , ez mit takar nany.szivattyú dugulás vagy egy újra programozás meg oldja a dolgot?
 a válaszokat előre is köszönöm

Ugye volt teljes akksi lemerülésed ? Ha igen akkor nincs  bajod.   IVD Plausibilty failure hatása nincs semmire. Chip nincs a kocsiban mert dobhat az is P1211-et.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16077 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 18:42:01 »

Ugye volt teljes akksi lemerülésed ? Ha igen akkor nincs  bajod.   IVD Plausibilty failure hatása nincs semmire. Chip nincs a kocsiban mert dobhat az is P1211-et.

Ez az IVD-s probléma tulajdonképpen mit is takar mert a fordító nem talál rá megfelelő magyar tartalmat?Huh??
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #16078 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 18:45:57 »

Ez az IVD-s probléma tulajdonképpen mit is takar mert a fordító nem talál rá megfelelő magyar tartalmat?Huh??
Menetstabilizátornál elméletileg kalibrálni kellene a kormányelfordulás érzékelőjét. Láttam már én is ilyet, de nem volt hatása semmire. Ráadásul el is szokott múlni egy idő után.
Naplózva
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #16079 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 18:53:09 »

Ugye volt teljes akksi lemerülésed ? Ha igen akkor nincs  bajod.   IVD Plausibilty failure hatása nincs semmire. Chip nincs a kocsiban mert dobhat az is P1211-et.

akksi teljes lemerülés volt  amikor -22 volt  de azóta kapot új aksit, még nincs Chip de tervezem nyes
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16080 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 18:56:11 »

Menetstabilizátornál elméletileg kalibrálni kellene a kormányelfordulás érzékelőjét. Láttam már én is ilyet, de nem volt hatása semmire. Ráadásul el is szokott múlni egy idő után.
eljen eljen eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16081 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 18:57:43 »

akksi teljes lemerülés volt  amikor -22 volt  de azóta kapot új aksit, még nincs Chip de tervezem nyes

Vidd el egy gyári diagra és ellenőrizzétek le vele a szivattyút milyen állapotban van,meg poharaztasd meg a csúcsokat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16082 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 20:08:24 »

akksi teljes lemerülés volt  amikor -22 volt  de azóta kapot új aksit, még nincs Chip de tervezem nyes


Az IVD móka: a kormányszög-állás nem hihető. Nálam volt ilyen, futómű állítás után. Azt csinálta, hogy 80 felett kigyulladt az ESP lámpája.
WDS-sel beállították, ha a kormány középen áll, akkor az érzékelő is mutassa ezt. Ha nálad nem volt semmi futómű-móka, akkor valószínűleg ez el fog tűnni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16083 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 20:20:34 »

Sziasztok,

Utolért a turbócső-repedés.
Az EGR-alatti gumicsövön van egy bitang hasadás.
Tudja-e valaki a cikkszámát, ami alapján rendelhető a cső? Vagy a csövön olvasható szám mérvadó?

Előre is köszönöm!
van használt szett, nem kell? keres kínál rovatban található.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16084 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 20:22:33 »

CMP.. ezért nem megy a verda..  a többi csak a sallang, remélhetőleg Smiley
Sziasztok!
na meg volt a kódolvasás a sárkányba GIN-k hála  EZER HÁLA ÉRTE worship worship worship
Következő kódok születtek
P0401 ez az EGR eddig rendben , P1211 ez mondja idézem"P1211 injektor vezérlés nyomás magasabb / alacsonyabb a kívánatosnál (motor)
", utána van egy P0340 ez a vezérműtengely jeladó de ezt tudtam  hogy rossz, ezenfelül van még egy :
C1279 Yaw Rate Sensor circuit Failure   gondolom ez a keréknél az érzékelő      
C1975 IVD Plausibilty failure    erröl lövésem nincs róla   
B1676 a sok indítózás kicsit lehúzta az aksit
 a lényeg szerintem a P1211 , ez mit takar nany.szivattyú dugulás vagy egy újra programozás meg oldja a dolgot?
 a válaszokat előre is köszönöm

Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #16085 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 20:27:20 »

Vidd el egy gyári diagra és ellenőrizzétek le vele a szivattyút milyen állapotban van,meg poharaztasd meg a csúcsokat.
Az ütő is megállna bennem ha megint pcs-t kell cserélni. Lettek felújítva 6 hónapja!!
nincs kedvem megint egy 250e-s körhöz ,keddre meg jön a a jeladó és meg látjuk hogy mi lesz az eredmény
« Utoljára szerkesztve: 2012.02.20 hétfő, 12:36:28 írta Csalinger » Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16086 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 21:06:23 »

A leszedett szívósorból semmi nem hozza ki úgy a koszt, mint a nagynyomású mosó.
Búvárruhában kell nekiállni.


Ha nincs búvárruha meg mosó, akkor a benzin is jó meg 1 pipaecset meg kesztyű. wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #16087 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 22:18:57 »

Ha nincs búvárruha meg mosó, akkor a benzin is jó meg 1 pipaecset meg kesztyű. wave
én erre a feladatra a metil-etil-ketont használtam tuti cucc csak ne lélegezd be mert nevetőgörcsöt kapsz  nyes nyes nyes én már csak tudom  eplus2 eplus2 viszont a szívósort tuti módon kipucolja.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16088 Dátum: 2012.02.19 vasárnap, 22:20:33 »

Ha nincs búvárruha meg mosó, akkor a benzin is jó meg 1 pipaecset meg kesztyű. wave
meg gyufa... Cool
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #16089 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 06:45:56 »

meg gyufa... Cool
Óriási! Többé nIncs vele gond.
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16090 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 11:22:57 »

gyönyörü szép árak  wow1
én ezért vettem rá szilikonos szettet, ami nem durran ki. Ilyen árak mellett 3 EGR előtti szakasz árából megvan. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16091 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 11:38:51 »

én ezért vettem rá szilikonos szettet, ami nem durran ki. Ilyen árak mellett 3 EGR előtti szakasz árából megvan. Smiley

....még. Ahogy a szabadonfutós sem tart örökké... ez sem fog. Nekem még nem durrant ki a gyári.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16092 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 11:39:30 »

Voltam műszakin és 0,01 lett a füstölésem. Fickó is nagyot nézett.. Másnak is ennyi szokott lenni?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16093 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 12:43:07 »

A leszedett szívósorból semmi nem hozza ki úgy a koszt, mint a nagynyomású mosó.
Búvárruhában kell nekiállni.

De abból is csak a fekete jó. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #16094 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:19:46 »

Voltam műszakin és 0,01 lett a füstölésem. Fickó is nagyot nézett.. Másnak is ennyi szokott lenni?
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem ez nagyon jó érték. Az enyém csak 0.35 volt már akkor furcsán néztek rám.
Gratula ezek szerin kitünő állapotban van a motor.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16095 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:27:39 »

....még. Ahogy a szabadonfutós sem tart örökké... ez sem fog. Nekem még nem durrant ki a gyári.
falbav  falbav
basic valószínűségszámítás: esemény1bekövetkezési valószínűség X javítási ktg1 <> esemény2bekövetkezési valószínűség X javítási ktg2

Ha csak a szövetrétegek számát nézem a 2 félem megolásnál akkor az arány 6 az 1-hez. Ez alapesetben 6x bekövetkezési valószínűséget ad. A Nagyautós listaáron 20eFt egy cső. Ha tehát 6x cseréled a gyárit, míg 1x a szilikonosat, akkor gyárira 6x20=120eFt-ot fizetsz, a szilikonos verzió meg 170GBP azaz durván 60eFt. És akkor még nem számoltunk a többi csőszakasz szakadásának lehetőségéve.

A szabadonfutóra is igaz, inkább 20eFt ért cserélgetem (munkadíjjal) a szabadonfutót 40eKmként, mint 100eFtért a teljes rendszert, 10eKmként.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16096 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:27:56 »

Voltam műszakin és 0,01 lett a füstölésem. Fickó is nagyot nézett.. Másnak is ennyi szokott lenni?
nekünk volt már 0,00 is vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16097 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:28:11 »

De abból is csak a fekete jó. Smiley

AndyA
mert azon nem látszik eplus2 taps
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16098 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 14:56:05 »

mert azon nem látszik eplus2 taps

Hát persze, miért másért?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16099 Dátum: 2012.02.20 hétfő, 15:37:18 »

falbav  falbav
basic valószínűségszámítás: esemény1bekövetkezési valószínűség X javítási ktg1 <> esemény2bekövetkezési valószínűség X javítási ktg2

Ha csak a szövetrétegek számát nézem a 2 félem megolásnál akkor az arány 6 az 1-hez. Ez alapesetben 6x bekövetkezési valószínűséget ad. A Nagyautós listaáron 20eFt egy cső. Ha tehát 6x cseréled a gyárit, míg 1x a szilikonosat, akkor gyárira 6x20=120eFt-ot fizetsz, a szilikonos verzió meg 170GBP azaz durván 60eFt. És akkor még nem számoltunk a többi csőszakasz szakadásának lehetőségéve.

A szabadonfutóra is igaz, inkább 20eFt ért cserélgetem (munkadíjjal) a szabadonfutót 40eKmként, mint 100eFtért a teljes rendszert, 10eKmként.

Azért ez egy kicsit sántít. Ha tönkremegy a cső, kicserélem 20e-ért, oszt jólvan. Az enyémben 142e körül van, a cső gyári. Végig. Ha egy cső ennyit kibír, akkor nehéz bebizonyítani a szilikon létjogosultságát. Egyáltalán nem biztos, hogy kibír mondjuk 420e kilométert, mert a szilikon is öregszik.

Én a szabadonfutót kb 40e kilométer előtt vettem, és tök olyan, mint a gyári! Persze azért, mert be se szereltem  vigyor3
Az a teljes rendszer csere is sántít. Max a feszítő életét hosszabbítja meg - egy kicsivel.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak: 1 ... 315 316 317 318 319 320 321 [322] 323 324 325 326 327 328 329 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.127 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.