Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:37:54
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
315
316
317
318
319
320
321
[
322
]
323
324
325
326
327
328
329
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14653937 alkalommal)
0 Felhasználó és 130 vendég van a témában
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16050 Dátum:
2012.02.18 szombat, 21:26:45 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.18 szombat, 20:34:28
bocs az off-ért de a merci a csillagos márka név alatt fut.
OFF
tudom én, hogy így ismert, csak azt akartam mondani, hogy hallottam már néhány okostónit, akik a merci jelre is propellerként tekintettek.
de hát ahány ház annyi ... xD
merci őrült jó barátom, csak CÉLkeresztnek ívja, mert az a CÉLja, hogy szerezzen egyet.
ON
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16051 Dátum:
2012.02.18 szombat, 22:46:05 »
TDDI
a legjobb, ennyi...
ISTENKIRÁLY
...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16052 Dátum:
2012.02.18 szombat, 22:48:46 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.18 szombat, 22:46:05
TDDI
a legjobb, ennyi...
ISTENKIRÁLY
...
HA_HA_HA már kezdődik!!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16053 Dátum:
2012.02.18 szombat, 22:49:34 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.18 szombat, 22:46:05
TDDI
a legjobb, ennyi...
ISTENKIRÁLY
...
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16054 Dátum:
2012.02.18 szombat, 23:11:55 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.18 szombat, 22:49:34
Rettegjetek csak....tdci-sek....
minden porlasztó besz@rik, minden nagynyomású lerohad....
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16055 Dátum:
2012.02.18 szombat, 23:13:51 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.18 szombat, 23:11:55
Rettegjetek csak....tdci-sek....
minden porlasztó besz@rik, minden nagynyomású lerohad....
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16056 Dátum:
2012.02.18 szombat, 23:16:59 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.18 szombat, 23:11:55
Rettegjetek csak....tdci-sek....
minden porlasztó besz@rik, minden nagynyomású lerohad....
Ami elakar romlani az el is romlik mint pl.ADAGOLÓ igaz!!!!!
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16057 Dátum:
2012.02.18 szombat, 23:43:32 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.18 szombat, 23:16:59
Ami elakar romlani az el is romlik mint pl.ADAGOLÓ igaz!!!!!
megjavult...most úgynézki...de azért vettem másikat 35.000ft-ért..annyi egy porlasztó felujjitás TDCI-re nem?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16058 Dátum:
2012.02.18 szombat, 23:46:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.18 szombat, 23:16:59
Ami elakar romlani az el is romlik mint pl.ADAGOLÓ igaz!!!!!
ezeknél inkább a PSG fhossa el magát
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16059 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 09:28:52 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.18 szombat, 23:11:55
Rettegjetek csak....tdci-sek....
minden porlasztó besz@rik, minden nagynyomású lerohad....
nekem van pcs-m tartalékban, így nem rettegek. viszont jobb helyen aki a telkemre jön be sz@rni, sheggbelövik légpuskával.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16060 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 09:58:45 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.18 szombat, 23:11:55
Rettegjetek csak....tdci-sek....
minden porlasztó besz@rik, minden nagynyomású lerohad....
mit szívtál?Jó anyag?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16061 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 09:59:08 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.02.18 szombat, 20:39:05
Azt értjük, hogy nem igazán tudtad tolni a kolléganődnek, és hogy 60 fellett féket tapossa.....
1. Elmúlt 60 éves?
2. Miért nem te vezetsz?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16062 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 11:22:58 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.18 szombat, 22:49:34
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16063 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 11:25:12 »
Bocs ide akartam írni ezeket
Idézetet írta: Bunyek - 2012.02.18 szombat, 22:46:05
TDDI
a legjobb, ennyi...
ISTENKIRÁLY
...
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16064 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 11:57:49 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.02.19 vasárnap, 11:25:12
Bocs ide akartam írni ezeket
Ez igen,
pedig Te vagy a mérvadó, akinek mindkettő van..
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16065 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 12:01:15 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.19 vasárnap, 11:57:49
Ez igen,
pedig Te vagy a mérvadó, akinek mindkettő van..
kisiskolásként is így ment ez.. kinek a bross, kinek a depeche jött be. és ment a nagy fikázódás.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16066 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 12:03:28 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.19 vasárnap, 12:01:15
kisiskolásként is így ment ez.. kinek a bross, kinek a depeche jött be. és ment a nagy fikázódás.
Akkor megyek is mert jössz a légpuskával....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16067 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 12:08:07 »
Én nem fikázom egyik autót sem.Már bocsika!De az is igaz,hogy nálam a TDCI még nem bizonyított Még csak 20000km mentem vele de már meg vettem bele az új csúcsokat biszti ami biszti.Az is igaz,hogy aTDDI is adagoló hibával küszködött tavaly előtt.De nem mindegy mennyi km-ter megtétele után kell egy autóhoz *** drága alkatrészt vásárolni.Nem rossz a TDCI nem szidom csak még nem bizonyított.
quote author=GiN link=topic=1456.msg635202#msg635202 date=1329649275]
kisiskolásként is így ment ez.. kinek a bross, kinek a depeche jött be. és ment a nagy fikázódás.
[/quote]
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
aldahus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16068 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 15:16:00 »
Tisztelt tdci társak!
Biztosan akad közöttetek olyan, aki átesett már egy sikeres EGR/szívósor pucoláson önnön keze által...
nagyra értékelném ha valaki meg tudná írni a tapasztalatait ezzel kapcsolatban és azt, hogy hogyan is álljak neki és mire érdemes odafigyelni a művelet közben. Amint javul az idő egy pindurit neki is állnék egy bekészített hordó sörrel
Naplózva
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16069 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 16:37:48 »
Idézetet írta: aldahus - 2012.02.19 vasárnap, 15:16:00
Tisztelt tdci társak!
Biztosan akad közöttetek olyan, aki átesett már egy sikeres EGR/szívósor pucoláson önnön keze által...
nagyra értékelném ha valaki meg tudná írni a tapasztalatait ezzel kapcsolatban és azt, hogy hogyan is álljak neki és mire érdemes odafigyelni a művelet közben. Amint javul az idő egy pindurit
neki is állnék egy bekészített hordó sörrel
Sokan átestünk ezen.
A hordó sör nem oldja ki a szennyet a szívósorból
Sok-sok rongy kell, kefe, gumikesztyű, brigéciol nem árt több liter.
Leírást itt találsz a fórumon.
Különösképp vigyázz, hogy a lebontott szívósornál az üresen tátongó csonkokba be ne essen valami...le szoktuk ragasztani. Ha már szétszeded, tégy rá új tömítéseket, és érdemes rápróbálni az izzítógyertyákra, jó-e mindegyik.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.19 vasárnap, 16:41:20 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16070 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 16:50:21 »
A leszedett szívósorból semmi nem hozza ki úgy a koszt, mint a nagynyomású mosó.
Búvárruhában kell nekiállni.
Idézetet írta: ezsolt - 2012.02.19 vasárnap, 16:37:48
Sokan átestünk ezen.
A hordó sör nem oldja ki a szennyet a szívósorból
Sok-sok rongy kell, kefe, gumikesztyű, brigéciol nem árt több liter.
Leírást itt találsz a fórumon.
Különösképp vigyázz, hogy a lebontott szívósornál az üresen tátongó csonkokba be ne essen valami...le szoktuk ragasztani. Ha már szétszeded, tégy rá új tömítéseket, és érdemes rápróbálni az izzítógyertyákra, jó-e mindegyik.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16071 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 17:18:56 »
Sziasztok!
na meg volt a kódolvasás a sárkányba GIN-k hála EZER HÁLA ÉRTE
Következő kódok születtek
P0401 ez az EGR eddig rendben , P1211 ez mondja idézem"P1211 injektor vezérlés nyomás magasabb / alacsonyabb a kívánatosnál (motor)
", utána van egy P0340 ez a vezérműtengely jeladó de ezt tudtam hogy rossz, ezenfelül van még egy :
C1279 Yaw Rate Sensor circuit Failure gondolom ez a keréknél az érzékelő
C1975 IVD Plausibilty failure erröl lövésem nincs róla
B1676 a sok indítózás kicsit lehúzta az aksit
a lényeg szerintem a P1211 , ez mit takar nany.szivattyú dugulás vagy egy újra programozás megoldja a dolgot?
a válaszokat előre is köszönöm
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.19 vasárnap, 22:21:11 írta Csalinger
»
Naplózva
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16072 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 17:47:19 »
Sziasztok,
Utolért a turbócső-repedés.
Az EGR-alatti gumicsövön van egy bitang hasadás.
Tudja-e valaki a cikkszámát, ami alapján rendelhető a cső? Vagy a csövön olvasható szám mérvadó?
Előre is köszönöm!
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16073 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 17:50:20 »
Idézetet írta: molbar - 2012.02.19 vasárnap, 17:47:19
Sziasztok,
Utolért a turbócső-repedés.
Az EGR-alatti gumicsövön van egy bitang hasadás.
Tudja-e valaki a cikkszámát, ami alapján rendelhető a cső? Vagy a csövön olvasható szám mérvadó?
Előre is köszönöm!
Itt vannak:
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-levegocsovek-a120.html
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16074 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 17:51:47 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.19 vasárnap, 17:18:56
Sziasztok!
na meg volt a kódolvasás a sárkányba GIN-k hála EZER HÁLA ÉRTE
Következő kódok születtek
P0401 ez az EGR eddig rendben , P1211 ez mondja idézem"P1211 injektor vezérlés nyomás magasabb / alacsonyabb a kívánatosnál (motor)
", utána van egy P0340 ez a vezérműtengely jeladó de ezt tudtam hogy rossz, ezenfelül van még egy :
C1279 Yaw Rate Sensor circuit Failure gondolom ez a keréknél az érzékelő
C1975 IVD Plausibilty failure erröl lövésem nincs róla
B1676 a sok indítózás kicsit lehúzta az aksit
a lényeg szerintem a P1211 , ez mit takar nany.szivattyú dugulás vagy egy újra programozás meg oldja a dolgot?
a válaszokat előre is köszönöm
Lehet, hogy tönkrement a nyomásszabályzó szelep.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16075 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 18:35:49 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.02.19 vasárnap, 17:50:20
Itt vannak:
http://www.nagyauto.hu/alkatresz-levegocsovek-a120.html
gyönyörü szép árak
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16076 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 18:39:52 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.19 vasárnap, 17:18:56
Sziasztok!
na meg volt a kódolvasás a sárkányba GIN-k hála EZER HÁLA ÉRTE
Következő kódok születtek
P0401 ez az EGR eddig rendben , P1211 ez mondja idézem"P1211 injektor vezérlés nyomás magasabb / alacsonyabb a kívánatosnál (motor)
", utána van egy P0340 ez a vezérműtengely jeladó de ezt tudtam hogy rossz, ezenfelül van még egy :
C1279 Yaw Rate Sensor circuit Failure gondolom ez a keréknél az érzékelő
C1975 IVD Plausibilty failure erröl lövésem nincs róla
B1676 a sok indítózás kicsit lehúzta az aksit
a lényeg szerintem a P1211 , ez mit takar nany.szivattyú dugulás vagy egy újra programozás meg oldja a dolgot?
a válaszokat előre is köszönöm
Ugye volt teljes akksi lemerülésed ? Ha igen akkor nincs bajod. IVD Plausibilty failure hatása nincs semmire. Chip nincs a kocsiban mert dobhat az is P1211-et.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16077 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 18:42:01 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.19 vasárnap, 18:39:52
Ugye volt teljes akksi lemerülésed ? Ha igen akkor nincs bajod. IVD Plausibilty failure hatása nincs semmire. Chip nincs a kocsiban mert dobhat az is P1211-et.
Ez az IVD-s probléma tulajdonképpen mit is takar mert a fordító nem talál rá megfelelő magyar tartalmat?
?
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16078 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 18:45:57 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.19 vasárnap, 18:42:01
Ez az IVD-s probléma tulajdonképpen mit is takar mert a fordító nem talál rá megfelelő magyar tartalmat?
?
Menetstabilizátornál elméletileg kalibrálni kellene a kormányelfordulás érzékelőjét. Láttam már én is ilyet, de nem volt hatása semmire. Ráadásul el is szokott múlni egy idő után.
Naplózva
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16079 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 18:53:09 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.19 vasárnap, 18:39:52
Ugye volt teljes akksi lemerülésed ? Ha igen akkor nincs bajod. IVD Plausibilty failure hatása nincs semmire. Chip nincs a kocsiban mert dobhat az is P1211-et.
akksi teljes lemerülés volt amikor -22 volt de azóta kapot új aksit, még nincs Chip de tervezem
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16080 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 18:56:11 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.19 vasárnap, 18:45:57
Menetstabilizátornál elméletileg kalibrálni kellene a kormányelfordulás érzékelőjét. Láttam már én is ilyet, de nem volt hatása semmire. Ráadásul el is szokott múlni egy idő után.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16081 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 18:57:43 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.19 vasárnap, 18:53:09
akksi teljes lemerülés volt amikor -22 volt de azóta kapot új aksit, még nincs Chip de tervezem
Vidd el egy gyári diagra és ellenőrizzétek le vele a szivattyút milyen állapotban van,meg poharaztasd meg a csúcsokat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16082 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 20:08:24 »
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.19 vasárnap, 18:53:09
akksi teljes lemerülés volt amikor -22 volt de azóta kapot új aksit, még nincs Chip de tervezem
Az IVD móka: a kormányszög-állás nem hihető. Nálam volt ilyen, futómű állítás után. Azt csinálta, hogy 80 felett kigyulladt az ESP lámpája.
WDS-sel beállították, ha a kormány középen áll, akkor az érzékelő is mutassa ezt. Ha nálad nem volt semmi futómű-móka, akkor valószínűleg ez el fog tűnni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16083 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 20:20:34 »
Idézetet írta: molbar - 2012.02.19 vasárnap, 17:47:19
Sziasztok,
Utolért a turbócső-repedés.
Az EGR-alatti gumicsövön van egy bitang hasadás.
Tudja-e valaki a cikkszámát, ami alapján rendelhető a cső? Vagy a csövön olvasható szám mérvadó?
Előre is köszönöm!
van használt szett, nem kell? keres kínál rovatban található.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16084 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 20:22:33 »
CMP.. ezért nem megy a verda.. a többi csak a sallang, remélhetőleg
Idézetet írta: Csalinger - 2012.02.19 vasárnap, 17:18:56
Sziasztok!
na meg volt a kódolvasás a sárkányba GIN-k hála EZER HÁLA ÉRTE
Következő kódok születtek
P0401 ez az EGR eddig rendben , P1211 ez mondja idézem"P1211 injektor vezérlés nyomás magasabb / alacsonyabb a kívánatosnál (motor)
", utána van egy P0340 ez a vezérműtengely jeladó de ezt tudtam hogy rossz, ezenfelül van még egy :
C1279 Yaw Rate Sensor circuit Failure gondolom ez a keréknél az érzékelő
C1975 IVD Plausibilty failure erröl lövésem nincs róla
B1676 a sok indítózás kicsit lehúzta az aksit
a lényeg szerintem a P1211 , ez mit takar nany.szivattyú dugulás vagy egy újra programozás meg oldja a dolgot?
a válaszokat előre is köszönöm
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16085 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 20:27:20 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.02.19 vasárnap, 18:57:43
Vidd el egy gyári diagra és ellenőrizzétek le vele a szivattyút milyen állapotban van,meg poharaztasd meg a csúcsokat.
Az ütő is megállna bennem ha megint pcs-t kell cserélni. Lettek felújítva 6 hónapja!!
nincs kedvem megint egy 250e-s körhöz ,keddre meg jön a a jeladó és meg látjuk hogy mi lesz az eredmény
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.20 hétfő, 12:36:28 írta Csalinger
»
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16086 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 21:06:23 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.02.19 vasárnap, 16:50:21
A leszedett szívósorból semmi nem hozza ki úgy a koszt, mint a nagynyomású mosó.
Búvárruhában kell nekiállni.
Ha nincs búvárruha meg mosó, akkor a benzin is jó meg 1 pipaecset meg kesztyű.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Csalinger
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16087 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 22:18:57 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.19 vasárnap, 21:06:23
Ha nincs búvárruha meg mosó, akkor a benzin is jó meg 1 pipaecset meg kesztyű.
én erre a feladatra a metil-etil-ketont használtam tuti cucc csak ne lélegezd be mert nevetőgörcsöt kapsz
én már csak tudom
viszont a szívósort tuti módon kipucolja.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16088 Dátum:
2012.02.19 vasárnap, 22:20:33 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.02.19 vasárnap, 21:06:23
Ha nincs búvárruha meg mosó, akkor a benzin is jó meg 1 pipaecset meg kesztyű.
meg gyufa...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16089 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 06:45:56 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.19 vasárnap, 22:20:33
meg gyufa...
Óriási! Többé nIncs vele gond.
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16090 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 11:22:57 »
Idézetet írta: coboy - 2012.02.19 vasárnap, 18:35:49
gyönyörü szép árak
én ezért vettem rá szilikonos szettet, ami nem durran ki. Ilyen árak mellett 3 EGR előtti szakasz árából megvan.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16091 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 11:38:51 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.20 hétfő, 11:22:57
én ezért vettem rá szilikonos szettet, ami nem durran ki. Ilyen árak mellett 3 EGR előtti szakasz árából megvan.
....még. Ahogy a szabadonfutós sem tart örökké... ez sem fog. Nekem még nem durrant ki a gyári.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16092 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 11:39:30 »
Voltam műszakin és 0,01 lett a füstölésem. Fickó is nagyot nézett.. Másnak is ennyi szokott lenni?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16093 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 12:43:07 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.02.19 vasárnap, 16:50:21
A leszedett szívósorból semmi nem hozza ki úgy a koszt, mint a nagynyomású mosó.
Búvárruhában kell nekiállni.
De abból is csak a fekete jó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16094 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 14:19:46 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.20 hétfő, 11:39:30
Voltam műszakin és 0,01 lett a füstölésem. Fickó is nagyot nézett.. Másnak is ennyi szokott lenni?
Tisztelt Fórumtárs!
Szerintem ez nagyon jó érték. Az enyém csak 0.35 volt már akkor furcsán néztek rám.
Gratula ezek szerin kitünő állapotban van a motor.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16095 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 14:27:39 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.20 hétfő, 11:38:51
....még. Ahogy a szabadonfutós sem tart örökké... ez sem fog. Nekem még nem durrant ki a gyári.
basic valószínűségszámítás: esemény1bekövetkezési valószínűség X javítási ktg1 <> esemény2bekövetkezési valószínűség X javítási ktg2
Ha csak a szövetrétegek számát nézem a 2 félem megolásnál akkor az arány 6 az 1-hez. Ez alapesetben 6x bekövetkezési valószínűséget ad. A Nagyautós listaáron 20eFt egy cső. Ha tehát 6x cseréled a gyárit, míg 1x a szilikonosat, akkor gyárira 6x20=120eFt-ot fizetsz, a szilikonos verzió meg 170GBP azaz durván 60eFt. És akkor még nem számoltunk a többi csőszakasz szakadásának lehetőségéve.
A szabadonfutóra is igaz, inkább 20eFt ért cserélgetem (munkadíjjal) a szabadonfutót 40eKmként, mint 100eFtért a teljes rendszert, 10eKmként.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16096 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 14:27:56 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.20 hétfő, 11:39:30
Voltam műszakin és 0,01 lett a füstölésem. Fickó is nagyot nézett.. Másnak is ennyi szokott lenni?
nekünk volt már 0,00 is
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16097 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 14:28:11 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.02.20 hétfő, 12:43:07
De abból is csak a fekete jó.
AndyA
mert azon nem látszik
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16098 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 14:56:05 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.20 hétfő, 14:28:11
mert azon nem látszik
Hát persze, miért másért?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16099 Dátum:
2012.02.20 hétfő, 15:37:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.20 hétfő, 14:27:39
basic valószínűségszámítás: esemény1bekövetkezési valószínűség X javítási ktg1 <> esemény2bekövetkezési valószínűség X javítási ktg2
Ha csak a szövetrétegek számát nézem a 2 félem megolásnál akkor az arány 6 az 1-hez. Ez alapesetben 6x bekövetkezési valószínűséget ad. A Nagyautós listaáron 20eFt egy cső. Ha tehát 6x cseréled a gyárit, míg 1x a szilikonosat, akkor gyárira 6x20=120eFt-ot fizetsz, a szilikonos verzió meg 170GBP azaz durván 60eFt. És akkor még nem számoltunk a többi csőszakasz szakadásának lehetőségéve.
A szabadonfutóra is igaz, inkább 20eFt ért cserélgetem (munkadíjjal) a szabadonfutót 40eKmként, mint 100eFtért a teljes rendszert, 10eKmként.
Azért ez egy kicsit sántít. Ha tönkremegy a cső, kicserélem 20e-ért, oszt jólvan. Az enyémben 142e körül van, a cső gyári. Végig. Ha egy cső ennyit kibír, akkor nehéz bebizonyítani a szilikon létjogosultságát. Egyáltalán nem biztos, hogy kibír mondjuk 420e kilométert, mert a szilikon is öregszik.
Én a szabadonfutót kb 40e kilométer előtt vettem, és tök olyan, mint a gyári! Persze azért, mert be se szereltem
Az a teljes rendszer csere is sántít. Max a feszítő életét hosszabbítja meg - egy kicsivel.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Oldalak:
1
...
315
316
317
318
319
320
321
[
322
]
323
324
325
326
327
328
329
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ