Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 03:48:47
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
317
318
319
320
321
322
323
[
324
]
325
326
327
328
329
330
331
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14684877 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
malay
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 180
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16150 Dátum:
2012.02.21 kedd, 15:15:37 »
Én se bánám, ha egy korrekt Mondeo specialistába bolanék pestközelben.
Naplózva
2018. Galaxy MkIV. TDCI 2.0, 2014. Mondeo MKV TDCi2.0, Ex 2005. MKIII TDCi 2.0 130Le, EGR OFF, Generátor szabadonfutó
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16151 Dátum:
2012.02.21 kedd, 15:18:25 »
Az Uraknak Vik-et tudom ajánlani, mint szerelőt.
Napközben az Auto Fort Könyves Kálmán körúti Ford márkaszervizét erősíti, de meló után praktizál otthon is a XVI. kerületben!
Tel: 06-20/384-5188
Természetesen mások mást ismernek, Én Őt tudom ajánlani!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
ManiMondeo
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 766
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16152 Dátum:
2012.02.21 kedd, 15:19:00 »
Felölem lehet vidéki is, ha tudja vállalni, hogy elöre egyeztetett idöpontban megcsinálja aznap amikor oda megyek és megvárom! Akkor ALF, ha hallod, kérlek irj, hogy mit tudsz erröl! Segitségedet kérném!
Naplózva
Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off
Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16153 Dátum:
2012.02.21 kedd, 15:28:05 »
Idézetet írta: ManiMondeo - 2012.02.21 kedd, 15:19:00
Felölem lehet vidéki is, ha tudja vállalni, hogy elöre egyeztetett idöpontban megcsinálja aznap amikor oda megyek és megvárom! Akkor ALF, ha hallod, kérlek irj, hogy mit tudsz erröl! Segitségedet kérném!
Szerintem írj neki privátot, itt:
Alf
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16154 Dátum:
2012.02.21 kedd, 16:55:07 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.21 kedd, 01:24:06
A tuti km a motor állapota miatt érdekes. A segédszíj rendszer pusztulását gyorsítja a pontatlan alapjárat, ami pedig az üa.rendszer és a kompresszióviszonyok függvénye.
a blikkben olvastad? én eddig max 3 hibáról olvastam itt a fórumon.
link, pls.
Tapasztalatból csak a sajátomat tudom felajánlani. Teljes szíjrendszer csere, 3eKm városi használat és ismét berregett. Bekerült a szabadonfutó, azóta mentem vele kb 15ekm-t, nagyrészt városban, és nincs hangja.
204 700km-nél került be az asszony MKIII-asába a szabadonfutó. Pont most van neki benne 280 000km. Semmi baja a szabadonfutójának és bírja még a feszítő is pedig az 140ekm-nál volt cserélve.
Ennyit a szabadonfutó megdöglik pár ezer km után
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16155 Dátum:
2012.02.21 kedd, 17:00:02 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.21 kedd, 16:55:07
204 700km-nél került be az asszony MKIII-asába a szabadonfutó. Pont most van neki benne 280 000km. Semmi baja a szabadonfutójának és bírja még a feszítő is pedig az 140ekm-nál volt cserélve.
Ennyit a szabadonfutó megdöglik pár ezer km után
Azért örülök,hogy te kivétel vagy mert azért itt páran örültek volna ha ennek a felét megy el de még annyi sem jött össze.Azért biztos jó......
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16156 Dátum:
2012.02.21 kedd, 17:37:43 »
Idézetet írta: stealt - 2012.02.21 kedd, 16:55:07
204 700km-nél került be az asszony MKIII-asába a szabadonfutó. Pont most van neki benne 280 000km. Semmi baja a szabadonfutójának és bírja még a feszítő is pedig az 140ekm-nál volt cserélve.
Ennyit a szabadonfutó megdöglik pár ezer km után
Úgy számolom, 37 ezer km-t mentem szabadonfutóval és alupogival (kb. másfél év alatt, benne van két tél, azért csak ennyit).
Nagyjából egy húszasból kijött az a műtét, maga az átalakítás....
Eddig semmi gondom vele.
Előtte 2x cseréltem a teljes vezérlést, de minek!
Az 2 x 85 ezerbe volt!
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16157 Dátum:
2012.02.21 kedd, 17:53:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.21 kedd, 01:24:06
A tuti km a motor állapota miatt érdekes. A segédszíj rendszer pusztulását gyorsítja a pontatlan alapjárat, ami pedig az üa.rendszer és a kompresszióviszonyok függvénye.
a blikkben olvastad? én eddig max 3 hibáról olvastam itt a fórumon.
link, pls.
Kérlek, csak egy szavadba kerül.
A boltban nem tartják, mert sok volt a hibás.
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg583907#msg583907
Egyik klubtagunknál tönkrement 26e km után.
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg583582#msg583582
Egy másik klubtagé, nem írja, hány km
(Az írja:
Ha ennyi az élettertama, akkor inkább visszaszereltetem fixre.
Ez az én olvasatomban azt jelenti, hamar tönkrement.)
http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.msg532106#msg532106
A szabadonfutó cseréjéről ír. Gondolom akkor kell cserélni, amikor tönkremegy.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg635263#msg635263
Ez még csak haldoklik, gondolom az lett a vége, mint máshol.
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg584037#msg584037
Itt te is 30-40e kilométert írsz. Ez a kopó alkatrész kategóriája, a gázolajszűrőt cserélem 40e kilométerenként.
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg583880#msg583880
Nem keresgéltem sokáig, úgymond 5-öt találtam (remélem nincs olyan, hogy egy esetet kétszer linkeltem be). Ez sok vagy kevés?
Mennyiből? 40-ből? (az enyémet vond le, mert még nem szereltük be).
De nem is értem, miről beszélünk. Te is azt írod, hogy 30-40e kilométerenként tönkremegy. Miről szeretnél meggyőzni? Hogy nem?
Persze, néha igen, néha nem. Azon autóknál, ahol ismert a pontos km, furcsa dolgok vannak. Például 8 év után még a gyári keszon világít
(érdekes olvasni másoknál a cserét), meg persze sok olyan alkatrész bír ki sokkal többet, mint a sztár 70e-rel vásároltaknál.
Tehát tönkremegy (mint kb minden), van, akinél hamar, és van, akinél sokáig bírja.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16158 Dátum:
2012.02.21 kedd, 18:33:08 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.21 kedd, 18:17:42
A ZEN brazil gyártmány.A fene se tudja,hogy ez jó vagy nem.Nekem is van már benne 20e km.Semmi gond vele.Arabonus közel 100e km-t gurult vele.Azért az nem rossz.De aki nem bízik a ZEN-ben,az vegyen INA-t.
Brazail, kínai... az ájfónt is gyártják kínában, oszt milyen jó. Brazíliában is van pár komoly autógyár, simán gyárthatnak ott bazijó dolgokat.
Aki kevesebbet szán rá, megveszi a zen-t. Akinek ez nem jó, vesz inát, másfélszer annyiért. Gondolom, van még drágább.
Annyira sok még nem ment tönkre, hogy le kéne írni a zent. Ha csak ennyi van, ezért tényleg kár jóval több pénzt adni.
Szerintem.
Mindenesetre legközelebb berakjuk a zent, ha tönkremegy, akkor arannyal futtatott, faszénen pácolt, libazsírral megkent skf-et fogok venni.
Vagy egy újann zent
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16159 Dátum:
2012.02.21 kedd, 18:42:34 »
Idézetet írta: GiN - 2012.02.21 kedd, 12:08:34
lehet ez volt:
http://www.youtube.com/watch?v=4EXYP1CmL9Q&feature=related
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16160 Dátum:
2012.02.21 kedd, 18:43:21 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.21 kedd, 18:33:08
Brazail, kínai... az ájfónt is gyártják kínában, oszt milyen jó. Brazíliában is van pár komoly autógyár, simán gyárthatnak ott bazijó dolgokat.
Aki kevesebbet szán rá, megveszi a zen-t. Akinek ez nem jó, vesz inát, másfélszer annyiért. Gondolom, van még drágább.
Annyira sok még nem ment tönkre, hogy le kéne írni a zent. Ha csak ennyi van, ezért tényleg kár jóval több pénzt adni.
Szerintem.
Mindenesetre legközelebb berakjuk a zent, ha tönkremegy, akkor arannyal futtatott, ***énen pácolt, libazsírral megkent skf-et fogok venni.
Vagy egy újann zent
Vegyél OAD-t!Itt az viszi a prímet!
http://www.youtube.com/watch?v=4EXYP1CmL9Q&feature=related
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16161 Dátum:
2012.02.21 kedd, 18:49:04 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.21 kedd, 17:53:14
Tehát tönkremegy (mint kb minden), van, akinél hamar, és van, akinél sokáig bírja.
Ez sosem volt kérdés!
A vita onnan indul,hogy a teljes szíjrendszer csere is elkezd berregni,akár 10e km után.Az kerül 100e-be.Ha veszel 1 szabadonfutót,akkor már a csend miatt érdemes volt a beruházás!És kíméli az összes többi alkatrészt a szíjrendszerben.És mivan ha tönkre megy?Semmi.Veszel egy másikat 10enezerért vagy 20ért,és kicserélteted.A csend sokat megér.
Ja,és nem rólad van szó,hanem arról,aki hónapokat vagy éveket szenvedett a berregő szíjrendszerrel,és kifizetett addig egy valag pénzt.
Addig örülj,amíg semmi gond nincs a verdáddal.Ha majd elkezdődik a leépülés,akkor bizony arra is kell majd költeni.De az még messze van-remélhetőleg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16162 Dátum:
2012.02.21 kedd, 18:53:11 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.21 kedd, 18:49:04
Ez sosem volt kérdés!
A vita onnan indul,hogy a teljes szíjrendszer csere is elkezd berregni,akár 10e km után.Az kerül 100e-be.Ha veszel 1 szabadonfutót,akkor már a csend miatt érdemes volt a beruházás!És kíméli az összes többi alkatrészt a szíjrendszerben.És mivan ha tönkre megy?Semmi.Veszel egy másikat 10enezerért vagy 20ért,és kicserélteted.A csend sokat megér.
Ja,és nem rólad van szó,hanem arról,aki hónapokat vagy éveket szenvedett a berregő szíjrendszerrel,és kifizetett addig egy valag pénzt.
Addig örülj,amíg semmi gond nincs a verdáddal.Ha majd elkezdődik a leépülés,akkor bizony arra is kell majd költeni.De az még messze van-remélhetőleg.
Szerintem az enyémnek is van hangja, de mivel mostanság felemeli a fordulatszámot, nem hallatszik.
De elismerem, meggyőztetek, érdemes beszerelni.
(a lenti videón elég durva, amikor szabadonfutó nélkül megy, már a zen is szinte teljesen megoldja).
Akinek meg tönkremegy, az vegyen libazsírral töltött oad-ot.
Még nyilván az is olcsóbb, mint a teljes rencert cserélni.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16163 Dátum:
2012.02.21 kedd, 18:56:23 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.21 kedd, 18:53:11
Szerintem az enyémnek is van hangja, de mivel mostanság felemeli a fordulatszámot, nem hallatszik.
De elismerem, meggyőztetek, érdemes beszerelni.
(a lenti videón elég durva, amikor szabadonfutó nélkül megy, már a zen is szinte teljesen megoldja).
Akinek meg tönkremegy, az vegyen libazsírral töltött oad-ot.
Még nyilván az is olcsóbb, mint a teljes rencert cserélni.
nesze!
http://www.youtube.com/watch?v=jKMf-_Yl-AI&feature=player_embedded
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16164 Dátum:
2012.02.21 kedd, 18:58:58 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.21 kedd, 18:53:11
Szerintem az enyémnek is van hangja, de mivel mostanság felemeli a fordulatszámot, nem hallatszik.
De elismerem, meggyőztetek, érdemes beszerelni.
(a lenti videón elég durva, amikor szabadonfutó nélkül megy, már a zen is szinte teljesen megoldja).
Akinek meg tönkremegy, az vegyen libazsírral töltött oad-ot.
Még nyilván az is olcsóbb, mint a teljes rencert cserélni.
Amúgy nem vészes az ára,kivéve ha azt nézzük,hogy mondeóhoz nincsen......
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?LH_AvailTo=3&_pppn=v3&_kw=alternator&_kw=pulley&_kw=oad
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16165 Dátum:
2012.02.21 kedd, 19:19:57 »
Mit találtam...
Idézetet írta: Tonyo - 2010.11.06 szombat, 20:11:31
Húúúdejó!
Azért megvárom Relhist fórumtárs válaszát! Ha nincs már neki,
akkor Németo. vonalon szétnézek OAD ügyben, hátha... Én már kolompolok rendesen alapjáraton...
Úgy látom a Litens - nek D-63 - ban van lépviselete, hátha...
Idézetet írta: Tonyo - 2010.11.06 szombat, 21:15:26
Ez a céget ismeritek?
http://www.rowe.hu/hirek07.html
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16166 Dátum:
2012.02.21 kedd, 23:04:15 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.21 kedd, 17:53:14
Kérlek, csak egy szavadba kerül.
A boltban nem tartják, mert sok volt a hibás.
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg583907#msg583907
Egyik klubtagunknál tönkrement 26e km után.
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg583582#msg583582
Egy másik klubtagé, nem írja, hány km
(Az írja:
Ha ennyi az élettertama, akkor inkább visszaszereltetem fixre.
Ez az én olvasatomban azt jelenti, hamar tönkrement.)
http://mondeo.hu/index.php?topic=3745.msg532106#msg532106
A szabadonfutó cseréjéről ír. Gondolom akkor kell cserélni, amikor tönkremegy.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1591.msg635263#msg635263
Ez még csak haldoklik, gondolom az lett a vége, mint máshol.
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg584037#msg584037
Itt te is 30-40e kilométert írsz. Ez a kopó alkatrész kategóriája, a gázolajszűrőt cserélem 40e kilométerenként.
http://mondeo.hu/index.php?topic=2.msg583880#msg583880
Nem keresgéltem sokáig, úgymond 5-öt találtam (remélem nincs olyan, hogy egy esetet kétszer linkeltem be). Ez sok vagy kevés?
Mennyiből? 40-ből? (az enyémet vond le, mert még nem szereltük be).
De nem is értem, miről beszélünk. Te is azt írod, hogy 30-40e kilométerenként tönkremegy. Miről szeretnél meggyőzni? Hogy nem?
Persze, néha igen, néha nem. Azon autóknál, ahol ismert a pontos km, furcsa dolgok vannak. Például 8 év után még a gyári keszon világít
(érdekes olvasni másoknál a cserét), meg persze sok olyan alkatrész bír ki sokkal többet, mint a sztár 70e-rel vásároltaknál.
Tehát tönkremegy (mint kb minden), van, akinél hamar, és van, akinél sokáig bírja.
jó ez. 5 db, ami kicsit kevesebb, mint 5%-os arányt jelent, de ez csak aki tőlem vett, minusz a tiéd.
. Ja és mínusz arrabonusé, mert ott a szabadonfutó megdöglése következmény volt.
A 30-40eKm-es becslés 2db generátoros szakműhely egybehangzó véleménye.
Meggyőzni nem szeretnélek semmiről. Mindenki azt csinál a kocsijával, amit jónak lát.
A célom a flame elején tett, meglehetősen sarkos állításaidnak a "lekerekítése" volt. Onnét indultunk ugye, hogy érdemes-e szabadonfutós és szilikonos töltőlevegő szettre költeni.
A ZEN gyártmány arra jó volt, hogy megmutassa a különbséget: mennyire javítható a szíjrendszer élettartama egy relatíve olcsó átalakítással. Volt a kínálatban INA (gyári beszállító!) gyártmány is, de az 50%os árkülönbség miatt senkinek nem kellett.
Ha tönkremegy, mindenki eldöntheti, hogy ismét ZEN, esetleg INA vagy keres valami OAD megoldást (ami egyelőre nem valószínű).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16167 Dátum:
2012.02.21 kedd, 23:23:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.21 kedd, 23:04:15
A 30-40eKm-es becslés 2db generátoros szakműhely egybehangzó véleménye.
Meggyőzni nem szeretnélek semmiről. Mindenki azt csinál a kocsijával, amit jónak lát.
A célom a flame elején tett, meglehetősen sarkos állításaidnak a "lekerekítése" volt. Onnét indultunk ugye, hogy érdemes-e szabadonfutós és szilikonos töltőlevegő szettre költeni.
A ZEN gyártmány arra jó volt, hogy megmutassa a különbséget: mennyire javítható a szíjrendszer élettartama egy relatíve olcsó átalakítással. Volt a kínálatban INA (gyári beszállító!) gyártmány is, de az 50%os árkülönbség miatt senkinek nem kellett.
Ha tönkremegy, mindenki eldöntheti, hogy ismét ZEN, esetleg INA vagy keres valami OAD megoldást (ami egyelőre nem valószínű).
Hohó... én nem azt mondtam. Hanem.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg635528#msg635528
R:
én ezért vettem rá szilikonos szettet, ami nem durran ki. Ilyen árak mellett 3 EGR előtti szakasz árából megvan.
A: ....még. Ahogy a szabadonfutós sem tart örökké... ez sem fog. Nekem még nem durrant ki a gyári.
Ennyit állítottam. Nem többet. Tönkremennek a zen cuccok? Előbb-utóbb mindenképpen. Romlanak? Igen.
Ez mitől lenne sarkos? Megáll az állításom még a flame után is? Igen.
Olvasgattam egy kicsit. Az Oad (vagy mi) megoldásnál is azt írják, hogy x kilométer után tönkremegy, azt is cserélni kell.
http://www.gates.com/europe/file_display_common.cfm?thispath=Europe%2Fdocuments_module&file=TB_040_E11_OAPs.pdf
A Bárdi is ír arról, hogy tönkremegy (140-200)
http://www.bardiauto.hu/12-resz-generator-szabadon-futo-ekszijtarcsa/
Te azt állítottad, hogy a szilikonos cső nem durran ki. Egy darabig. Hogy ez hány km? Mittudomén... De hogy a meleg motortérben kibírjon mondjuk 12 évet, arra én kis esélyt adok (attól még persze...). Aztán az is lehet, hogy egy ilyen szett 2 autót is kibírna... ha már egy autót kibír, akkor mondhatjuk, hogy nem durran ki.
Egyszerűen rövid volt a minta. Persze nyilván sokkal tovább bírja, mint a sima gyári. De nem örökéletű. (Meg nem fújódik fel, mint a gyári.)
Hogy érdemes-e a zennél jobbat venni? Hát nem vagyok benne biztos. Az itteni tapasztalatok bőven jók, gazdaságilag valóban értelmesebb inkább zent venni, mint a drágábbat.
Persze akinek az kell, vegye. Ha az oed mondjuk 20-25e, annyit szerintem nem ér. Persze a teljes szíj/görgőcseréhez képest még mindig nudli.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16168 Dátum:
2012.02.22 szerda, 09:22:54 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.21 kedd, 23:23:40
Hohó... én nem azt mondtam. Hanem.
http://mondeo.hu/index.php?topic=1456.msg635528#msg635528
R:
én ezért vettem rá szilikonos szettet, ami nem durran ki. Ilyen árak mellett 3 EGR előtti szakasz árából megvan.
A: ....még. Ahogy a szabadonfutós sem tart örökké... ez sem fog. Nekem még nem durrant ki a gyári.
Ennyit állítottam. Nem többet. Tönkremennek a zen cuccok? Előbb-utóbb mindenképpen. Romlanak? Igen.
Ez mitől lenne sarkos? Megáll az állításom még a flame után is? Igen.
Olvasgattam egy kicsit. Az Oad (vagy mi) megoldásnál is azt írják, hogy x kilométer után tönkremegy, azt is cserélni kell.
http://www.gates.com/europe/file_display_common.cfm?thispath=Europe%2Fdocuments_module&file=TB_040_E11_OAPs.pdf
A Bárdi is ír arról, hogy tönkremegy (140-200)
http://www.bardiauto.hu/12-resz-generator-szabadon-futo-ekszijtarcsa/
Te azt állítottad, hogy a szilikonos cső nem durran ki. Egy darabig. Hogy ez hány km? Mittudomén... De hogy a meleg motortérben kibírjon mondjuk 12 évet, arra én kis esélyt adok (attól még persze...). Aztán az is lehet, hogy egy ilyen szett 2 autót is kibírna... ha már egy autót kibír, akkor mondhatjuk, hogy nem durran ki.
Egyszerűen rövid volt a minta. Persze nyilván sokkal tovább bírja, mint a sima gyári. De nem örökéletű. (Meg nem fújódik fel, mint a gyári.)
Hogy érdemes-e a zennél jobbat venni? Hát nem vagyok benne biztos. Az itteni tapasztalatok bőven jók, gazdaságilag valóban értelmesebb inkább zent venni, mint a drágábbat.
Persze akinek az kell, vegye. Ha az oed mondjuk 20-25e, annyit szerintem nem ér. Persze a teljes szíj/görgőcseréhez képest még mindig nudli.
OFF: a saját tapasztalataidat általánosítod, ebből vonsz le következtetéseket.
ON: teljesen mindegy, milyen a minta. A gyártási technológia adja a különbséget. Az egyiket a motorcraft logó alatt gyártja valami cég a személyautók átlagos használtára, a forge/samco pedig a versenysport számára is gyárt ilyen célú alkatrészeket olyan technológiával, ami kibírja a nagyobb terhelést.
Azt akarod bebizonyítani, amiben nincs vita közöttünk, hogy minden tönkremegy 1x. Számomra a lényeg a gazdasági racionalitásban van, azaz hogy a kilóméterre jutó alkatrészköltség mennyi, hangsúlyozottan az _én_ használtai profilom mellett.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16169 Dátum:
2012.02.22 szerda, 10:02:15 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.22 szerda, 09:22:54
OFF: a saját tapasztalataidat általánosítod, ebből vonsz le következtetéseket. ...
Ha jól látom, ezt rossznak gondolod....
Válasz
...
Számomra a lényeg a gazdasági racionalitásban van, azaz hogy a kilóméterre jutó alkatrészköltség mennyi, hangsúlyozottan az _én_ használtai profilom mellett.
...de te is ezt teszed... nehéz így.
Ez szerintem nem baj, és most már legalább te is tudsz róla.
Válasz
Azt akarod bebizonyítani, amiben nincs vita közöttünk, hogy minden tönkremegy 1x.
Nincs vita? Márpedig a teljes „flame” ebből indult ki. Nem fogadtad el tőlem azt, amit később te is elismertél.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16170 Dátum:
2012.02.22 szerda, 10:53:58 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.21 kedd, 18:49:04
Ez sosem volt kérdés!
A vita onnan indul,hogy a teljes szíjrendszer csere is elkezd berregni,akár 10e km után.Az kerül 100e-be.Ha veszel 1 szabadonfutót,akkor már a csend miatt érdemes volt a beruházás!És kíméli az összes többi alkatrészt a szíjrendszerben.És mivan ha tönkre megy?Semmi.Veszel egy másikat 10enezerért vagy 20ért,és kicserélteted.A csend sokat megér.
Ja,és nem rólad van szó,hanem arról,aki hónapokat vagy éveket szenvedett a berregő szíjrendszerrel,és kifizetett addig egy valag pénzt.
Addig örülj,amíg semmi gond nincs a verdáddal.Ha majd elkezdődik a leépülés,akkor bizony arra is kell majd költeni.De az még messze van-remélhetőleg.
Ma szerelik be a ZEN-t(Relhist köszi
)nyilatkozok majd róla mi a változás!!!!ugyanis van hangja...
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16171 Dátum:
2012.02.22 szerda, 13:51:38 »
Idézetet írta: Angel - 2012.02.22 szerda, 10:02:15
Ha jól látom, ezt rossznak gondolod....
...de te is ezt teszed... nehéz így.
Ez szerintem nem baj, és most már legalább te is tudsz róla.
Nincs vita? Márpedig a teljes „flame” ebből indult ki. Nem fogadtad el tőlem azt, amit később te is elismertél.
a gazdasági racionalitás megkérdőjelezését nem fogadtam el tőled, főleg mert nincs ezekkel a cuccokkal tapasztalatod.
De egyébként meg:
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
rudolfdiesel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16172 Dátum:
2012.02.22 szerda, 14:13:35 »
Idézetet írta: Andris77 - 2012.02.20 hétfő, 21:00:19
Sziasztok!
Elakadtam egy kicsit…
Segítsetek továbbjutni.
Nagy mínuszokban osztrák üzemanyaggal indul, megy semmi gond. Magyar Shell-es tankolás után nehezen indult illetve gyakran leállt, illetve elindít pár ütem leáll – gondoltam ledermedt a szűrőben (18 ezer km volt benne) az anyag, szűrőcsere Bosch-ra (természsetesen feltöltve), elindul de terhelésre leáll, lehetett vele közlekedni de csak finoman , majd később (2nap) el se indul az újjal, régi szűrő megnéz nincs fémreszelék, némi megkönnyebbülés érzése. Új szűrő kiszed nincs benne elég GO (gondolom azért állt le mert nem tudta felépíteni a nyomást se ezzel, se a régivel) fel töltés, indít, megy, leáll újra nincs GO. Rendszer átfúj / szív tanktól szűrőig nem lehet gond elviekben szabad az út. Újraindít elindul gázadásra leáll, újraindít majd teljes leállás, azóta ráadom a gyújtást semmi reakció semmire, se gyújtás, se világás, se semmi… csak a boldogság, hogy járhatok citroennel.
Izzító csak gyorsításkor villogot a régi szűrőnél, de restart után törlődött.
Amikor megy nincs kékes füst, meg semmilyen se, teljesen normál, mint mindig, porlasztókban 25.000 km van DELPHI által felújított. A kódolvasás így macera mert az udvar és a legközelebbi szerviz között mintegy 15 km van, ami nem olyan sok, de ha nem megy hát nem megy…
Előre is köszönöm a segítségetek!
Üdv,
Andris
Sziasztok! Én még új vagyok itt. Régebben Mondeoztam, most a kék-fehér propelleres márkára váltottam. Igyekszek hasznos tagja lenni a csapatnak. Közepes szinten értek az autókhoz. Nagy dízel rajongó vagyok.
Erre a hidegindítási problémára több megoldás is létezhet:
1- izzítógyertyák kuka
2- gyenge gázolajat tankoltál. Én kipróbáltam már 100 fajta kutat és mindig az Omv-nél kötöttem ki... (normál vagy alpesi dízel)
3- Ezenfelül érdemes lenne egy alapos kikormolást végrehajtani az autón... Üzem-meleg motornál tartósan 3000 -3200 felett tartva a fordulatszámot kéne autózni legalább 10-20-25Km-t. Ez elég rendesen kitisztítja a lerakódásokat. Ilyenkor szoktam beleönteni egy kis rendszertisztítót is. (stp, metabond megasel stb)
Persze ha tisztító adalékkal hajtod meg a verdát akkor újból üzemanyagszűrőt kell cserélni hiszen a sok lerakódást az üzemanyagszűrő fogja fel.
4-esetleg üzemanyag-szivattyú haldoklik.
(szerintem a gyenge gázolaj az esélyes.)
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16173 Dátum:
2012.02.22 szerda, 14:31:38 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.02.22 szerda, 13:51:38
a gazdasági racionalitás megkérdőjelezését nem fogadtam el tőled, főleg mert nincs ezekkel a cuccokkal tapasztalatod.
Ez jogos.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
manci
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16174 Dátum:
2012.02.22 szerda, 14:34:47 »
Sziasztok!
A segítségeteket kérném, olyan szerelőt keresnék aki megnézné, és véleményezné az autóm motorját.
Szegény elég beteg,
és eddig minden szerelő akinél jártam más okot mondott a hibákra.
A leglényegesebb hibája, hogy villog az izzító bigyokája, és alig vánszorog szegényke, mondtak rá turbó hibát, turbó elektronikát, porlasztócsúcsot, légtömegszabályzót.
A segítségeteket előre is köszönöm, és mindezt Bp-en vagy vonzáskörzetében.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16175 Dátum:
2012.02.22 szerda, 14:39:29 »
Idézetet írta: manci - 2012.02.22 szerda, 14:34:47
Sziasztok!
A segítségeteket kérném, olyan szerelőt keresnék aki megnézné, és véleményezné az autóm motorját.
Szegény elég beteg,
és eddig minden szerelő akinél jártam más okot mondott a hibákra.
A leglényegesebb hibája, hogy villog az izzító bigyokája, és alig vánszorog szegényke, mondtak rá turbó hibát, turbó elektronikát, porlasztócsúcsot, légtömegszabályzót.
A segítségeteket előre is köszönöm, és mindezt Bp-en vagy vonzáskörzetében.
Vészüzemben van. Ahol csak találgatnak, mint a gugli, ott ne csináltass semmit. Ki kell olvasni a hibát, és írd be ide.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
rudolfdiesel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16176 Dátum:
2012.02.22 szerda, 14:40:39 »
Idézetet írta: manci - 2012.02.22 szerda, 14:34:47
Sziasztok!
A segítségeteket kérném, olyan szerelőt keresnék aki megnézné, és véleményezné az autóm motorját.
Szegény elég beteg,
és eddig minden szerelő akinél jártam más okot mondott a hibákra.
A leglényegesebb hibája, hogy villog az izzító bigyokája, és alig vánszorog szegényke, mondtak rá turbó hibát, turbó elektronikát, porlasztócsúcsot, légtömegszabályzót.
A segítségeteket előre is köszönöm, és mindezt Bp-en vagy vonzáskörzetében.
Szia! Az egyik bmw-s fórumon nagyon népszerű egy maszek úriember. Muha Atillának hívják. Otthon 'rendel'.
honlapja:
www.muha.hu
A
ferihegyi
lisztferenc repülőtér környékén lakik!
Diagnosztikát végez, Bosch KTS computerrel.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.22 szerda, 14:43:31 írta rudolfdiesel
»
Naplózva
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16177 Dátum:
2012.02.22 szerda, 14:42:00 »
Idézetet írta: rudolfdiesel - 2012.02.22 szerda, 14:40:39
Szia! Az egyik bmw-s fórumon nagyon népszerű egy maszek úriember. Muha Atillának hívják. Otthon 'rendel'.
honlapja:
www.muha.hu
A
ferihegyi
lisztferenc repülőtér környékén lakik!
Vagy Vik!
06-20/384-5188
Auto Fort, Könyves Kálmán körút!
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16178 Dátum:
2012.02.22 szerda, 14:43:55 »
Idézetet írta: rudolfdiesel - 2012.02.22 szerda, 14:40:39
Szia! Az egyik bmw-s fórumon nagyon népszerű egy maszek úriember. Muha Atillának hívják. Otthon 'rendel'.
honlapja:
www.muha.hu
A
ferihegyi
lisztferenc repülőtér környékén lakik!
Ahol BMW-t szerelnek Suzukival, ráadással egy kis Fiattal, én oda nem mennék.
Vik lesz a megfelelő ember.
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
rudolfdiesel
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16179 Dátum:
2012.02.22 szerda, 15:01:26 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.02.22 szerda, 14:43:55
Ahol BMW-t szerelnek Suzukival, ráadással egy kis Fiattal, én oda nem mennék.
Vik lesz a megfelelő ember.
Azért mert ez a 3 logo szerepel a honlapon szerinted semmilyen más autót nem hordanak hozzá?
Mellesleg aki egy új 530D-vel elboldogul az egy mondeot csukott szemmel megjavít...
Egy biztos. Márkaszervizbe nem szabad menni. Vw szalonban (Békéscsabán) voltam gyakornok... Tudom mi megy a színfalak mögött!
pl:
- Ki nem cserélt gyújtógyertyák.
- El nem végzett olajcserék.
- Mindezt horribilis árakon.
- Egy hibakód-kiolvasás 6000+áfa
Némelyik szerelő 4 liter tescós olajjal jött be dolgozni, de 4 liter Mobil fullsynt-el ment haza...
Naplózva
manci
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16180 Dátum:
2012.02.22 szerda, 15:08:15 »
Köszönöm a gyors válaszokat, hívom Vikket remélem segít.
Naplózva
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16181 Dátum:
2012.02.22 szerda, 15:11:46 »
Idézetet írta: manci - 2012.02.22 szerda, 15:08:15
Köszönöm a gyors válaszokat, hívom Vikket remélem segít.
Szegény Viknek manapság amúgy sincs munkája
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16182 Dátum:
2012.02.22 szerda, 15:12:21 »
Idézetet írta: rudolfdiesel - 2012.02.22 szerda, 15:01:26
Azért mert ez a 3 logo szerepel a honlapon szerinted semmilyen más autót nem hordanak hozzá?
Mellesleg aki egy új 530D-vel elboldogul az egy mondeot csukott szemmel megjavít...
Egy biztos. Márkaszervizbe nem szabad menni. Vw szalonban (Békéscsabán) voltam gyakornok... Tudom mi megy a színfalak mögött!
pl:
- Ki nem cserélt gyújtógyertyák.
- El nem végzett olajcserék.
- Mindezt horribilis árakon.
- Egy hibakód-kiolvasás 6000+áfa
Némelyik szerelő 4 liter tescós olajjal jött be dolgozni, de 4 liter Mobil fullsynt-el ment haza...
Neked milyen mondeód van?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Takiatti
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 9466
30 / 993-7376
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16183 Dátum:
2012.02.22 szerda, 15:13:33 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.02.22 szerda, 15:12:21
Neked milyen mondeód van?
Kék-fehér propelleres...
Naplózva
2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7
Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16184 Dátum:
2012.02.22 szerda, 15:19:03 »
TDCI-n csinált már valaki Liqui Molly-s injektor tisztítást?
Ilyesmit, amit itt csinál a fickó a Fókán?
http://www.youtube.com/watch?v=Y5K11O4f6zs
Azt láttam, hogy TDDI-n már kipróbált.
Van ennek bizonyíthatóan előnye?
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16185 Dátum:
2012.02.22 szerda, 16:22:46 »
Idézetet írta: molbar - 2012.02.22 szerda, 15:19:03
TDCI-n csinált már valaki Liqui Molly-s injektor tisztítást?
Ilyesmit, amit itt csinál a fickó a Fókán?
http://www.youtube.com/watch?v=Y5K11O4f6zs
Azt láttam, hogy TDDI-n már kipróbált.
Van ennek bizonyíthatóan előnye?
Sokan csináltak már sztm sok mindennel és sokféle módszerrel. Szvsz segít, de én a folyamatos tisztítást, adalékolást (piros spurival) alkalmazom és fontos sztm, hogy cserélgetem a go szűrőt előírásnál kicsit gyakrabban plusz csak prémiumot tankolok.
Amennyiben akarsz ilyet tisztítókúrát alkalmazni akkor javaslom, hogy kevés üzemanyagnál töltsd bele a tankba (megtehető pl 50km). Melegen hajtsd meg az autót pályán 20-30km-en keresztül, hogy legyen rail nyomás plusz ideje puceválódni a rendszernek (a videón pl alapjáraton nincs valami magas rail nyomás igaz direktbe szívja a motor a tisztító cuccost.) Aztán hamarosan go szűrő csere és hajrá
«
Utoljára szerkesztve: 2012.02.22 szerda, 16:25:53 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16186 Dátum:
2012.02.22 szerda, 19:24:49 »
Idézetet írta: molbar - 2012.02.22 szerda, 15:19:03
TDCI-n csinált már valaki Liqui Molly-s injektor tisztítást?
Ilyesmit, amit itt csinál a fickó a Fókán?
http://www.youtube.com/watch?v=Y5K11O4f6zs
Azt láttam, hogy TDDI-n már kipróbált.
Van ennek bizonyíthatóan előnye?
alf asszem igen
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16187 Dátum:
2012.02.22 szerda, 20:15:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.22 szerda, 19:24:49
alf asszem igen
meg Bunyek...meg soho01,meg már sokan mások is.Én nem bántam meg.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16188 Dátum:
2012.02.22 szerda, 20:18:36 »
Idézetet írta: rudolfdiesel - 2012.02.22 szerda, 15:01:26
Mellesleg aki egy új 530D-vel elboldogul az egy mondeot csukott szemmel megjavít...
Ezt azért megkérdőjelezném.A bosch kts sem lát bele az összes mondi lelkivilágába.Sok szerelő nem költ a viszonylag drága diagcuccra,ami valóban a fordhoz készült profi cucc.
Természetesen nem az ismerősöd tudását kérdőjelezem,mert ettől még lehet nagy koponya,csak az általánosítás sarkos nem kicsit.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16189 Dátum:
2012.02.22 szerda, 20:37:28 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.22 szerda, 20:15:23
meg Bunyek...meg soho01,meg már sokan mások is.Én nem bántam meg.
tdci-ről volt szó
kipróbáltad már, lett plusz erő??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16190 Dátum:
2012.02.22 szerda, 20:42:13 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.22 szerda, 20:37:28
tdci-ről volt szó
kipróbáltad már, lett plusz erő??
kipróbáltam.
Hát bakker,annyi lójerőm van már,hogy az se tudom mennyi.Megy mint akit picsárúgtak.Na most meg nem mondom neked,hogy 5-10 vagy mennyivel lett több pacim.Szerintem bitangul megy.Már alig várom,hogy felkerüljenek a nyárik-bár még vennem kell 2db-t.
A 225/45/17-el nem lesz ellenfelem.Betapadok az aszfaltba,és nyomom neki mint FrankóNéró!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16191 Dátum:
2012.02.22 szerda, 20:43:56 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.22 szerda, 20:42:13
kipróbáltam.
Hát bakker,annyi lójerőm van már,hogy az se tudom mennyi.Megy mint akit picsárúgtak.Na most meg nem mondom neked,hogy 5-10 vagy mennyivel lett több pacim.Szerintem bitangul megy.Már alig várom,hogy felkerüljenek a nyárik-bár még vennem kell 2db-t.
A 225/45/17-el nem lesz ellenfelem.Betapadok az aszfaltba,és nyomom neki mint FrankóNéró!
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16192 Dátum:
2012.02.22 szerda, 20:55:39 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.02.22 szerda, 20:43:56
Mitől lett több ló?
Betettétek a Korda Gyuri kazettát?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16193 Dátum:
2012.02.22 szerda, 20:58:02 »
Idézetet írta: Mad-V - 2012.02.22 szerda, 20:55:39
Mitől lett több ló?
Betettétek a Korda Gyuri kazettát?
backi.ennyire nem vok fén fax.
Amúgy a Katiiktató lett beélesítve.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16194 Dátum:
2012.02.22 szerda, 20:58:44 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.22 szerda, 20:58:02
backi.ennyire nem vok fén fax.
Amúgy a Katiiktató lett beélesítve.
Naplózva
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16195 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:01:15 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.22 szerda, 20:42:13
kipróbáltam.
Hát bakker,annyi lójerőm van már,hogy az se tudom mennyi.Megy mint akit picsárúgtak.Na most meg nem mondom neked,hogy 5-10 vagy mennyivel lett több pacim.Szerintem bitangul megy.Már alig várom,hogy felkerüljenek a nyárik-bár még vennem kell 2db-t.
A 225/45/17-el nem lesz ellenfelem.Betapadok az aszfaltba,és nyomom neki mint FrankóNéró!
Remélem nagytalira meglesz a gumi, mert amit legutóbb műveltél rajt címszó alatt...
Rajtad már csak a technika segít...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48519
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16196 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:02:17 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.02.22 szerda, 21:01:15
Remélem nagytalira meglesz a gumi, mert amit legutóbb műveltél rajt címszó alatt...
Rajtad már csak a technika segít...
jelentem felkészültem.Pályagumók lesznek fenn!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16197 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:21:08 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.22 szerda, 20:58:02
backi.ennyire nem vok fén fax.
Amúgy a Katiiktató lett beélesítve.
Na és milyen lett "Katiiktató" után? Észrevenni valami különbséget? A legtöbb véleményt Tddi motorsosoktól hallotam, de Tdci-sét még nem hallottam. Megosztanád, akár privátba is.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16198 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:25:31 »
Idézetet írta: alf - 2012.02.22 szerda, 20:58:02
backi.ennyire nem vok fén fax.
Amúgy a Katiiktató lett beélesítve.
Én ugyanígy vagyok, eszeveszetten megy, és egészen biztosan sokat dobott rajt az iktató...ma is amit műveltem...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16199 Dátum:
2012.02.22 szerda, 21:27:02 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.02.22 szerda, 21:25:31
Én ugyanígy vagyok, eszeveszetten megy, és egészen biztosan sokat dobott rajt az iktató...ma is amit műveltem...
ma én is megnéztem, hogy nem-e lustult el a hidegben
csak ahol vizes az út, ott még mindig nem lehet normálisan gyorsítani
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
317
318
319
320
321
322
323
[
324
]
325
326
327
328
329
330
331
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ