Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 06:17:14 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 318 319 320 321 322 323 324 [325] 326 327 328 329 330 331 332 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14685553 alkalommal)
0 Felhasználó és 21 vendég van a témában
horgasz999
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14


E-mail
« Új hozzászólás #16200 Dátum: 2012.02.22 szerda, 21:31:51 »

Sokan csináltak már sztm sok mindennel és sokféle módszerrel. Szvsz segít, de én a folyamatos tisztítást, adalékolást (piros spurival) alkalmazom és fontos sztm, hogy cserélgetem a go szűrőt előírásnál kicsit gyakrabban plusz csak prémiumot tankolok.

Amennyiben akarsz ilyet tisztítókúrát alkalmazni akkor javaslom, hogy kevés üzemanyagnál töltsd bele a tankba (megtehető pl 50km). Melegen hajtsd meg az autót pályán 20-30km-en keresztül, hogy legyen rail nyomás plusz ideje puceválódni a rendszernek (a videón pl alapjáraton nincs valami magas rail nyomás igaz direktbe szívja a motor a tisztító cuccost.) Aztán hamarosan go szűrő csere és hajrá    eljen
Naplózva

2006  tdci
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #16201 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 12:38:26 »

Sziasztok! 
Az lenne a kérdésem , hogy nagynyomású szelep cseréjével kapcsolatban van valahol fellelhető itiner?
Hol helyezkedik el,hogy lehet kiszedni cserélni  illetve mire kell vigyázni , és mik azok a segéd műveletek amiket el kell végezni előtte utána ?
Vagy inkább nem szabad neki fogni csak szakinak
válaszokat előre is köszönöm worship
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16202 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 14:35:47 »

Sziasztok! 
Az lenne a kérdésem , hogy nagynyomású szelep cseréjével kapcsolatban van valahol fellelhető itiner?
Hol helyezkedik el,hogy lehet kiszedni cserélni  illetve mire kell vigyázni , és mik azok a segéd műveletek amiket el kell végezni előtte utána ?
Vagy inkább nem szabad neki fogni csak szakinak
válaszokat előre is köszönöm worship
szerintem csak megfelelően tiszta környezetben és megfelelő hozzáértéssel.
A leírás egyébként a TIS-ben benne van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16203 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 16:55:15 »

Sziasztok! 
Az lenne a kérdésem , hogy nagynyomású szelep cseréjével kapcsolatban van valahol fellelhető itiner?
Hol helyezkedik el,hogy lehet kiszedni cserélni  illetve mire kell vigyázni , és mik azok a segéd műveletek amiket el kell végezni előtte utána ?
Vagy inkább nem szabad neki fogni csak szakinak
válaszokat előre is köszönöm worship
A szivattyúban van és legfőképp arra kell vigyázni ,hogy a szelep végén van egy gumigyürű az ne sérüljön meg.Mért az is baj a kocsidon vagy csak ez.Huh?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #16204 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 18:37:47 »

A szivattyúban van és legfőképp arra kell vigyázni ,hogy a szelep végén van egy gumigyürű az ne sérüljön meg.Mért az is baj a kocsidon vagy csak ez.Huh?
P1211 hibakód van ami azt mondja "túlmagas/alacsony az injektoron a nyomás , a pcs egy félévelettek felújítva  és azt javasolták nézzemmeg ezta szelepet  mert még mindig  nem faca  de lehet meg kéne várni a tisztitást mielőtt neki ugrok.
Naplózva
ManiMondeo
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 766



E-mail
« Új hozzászólás #16205 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 18:39:58 »

Sziasztok!

Egyszer már felvetettem a témát egy kérdés formájában, de hamar másfelé kanyarodott a téma, igy most ujra segitségeteket kérném!

Az a jelenség zavar engem, hogy hintázik a vezetöülésem! Az anyosülés fixen áll, de a vezetöben ha hátra dölök, akkor megemelkedik az ülés eleje kb 5 centit és hátrahintázik az egész! Megnéztem a szerkezetet és a csavarok nem lazák, nem a sin maga mozog, hanem a magasságállitó mechanizmusnál van holtjáték! A kérdésem az volna ( ez amugy egy bör, full motorikusan állitható ülés ), hogy a szék alján három motor van feltéve ugye? Egy amelyik elöre-hátra viszi, egy amelyik az üléslap hátsó részét emeli és egy ami az elsö részét az üléslapnak!? Mert nekem az ülés elsö részét nem emeli ki, forog a motor szépen, de semmi! Lehetséges, hogy ott van valami kiakadva esetleg? Egy bowden vagy fogaskerék? Ez okozhatja-e hogy hinzátik az ülés!? Nagyon kérem, aki tudja hpgy lehetne orvosolni, irjon választ, mert borzasztó ugy vezetni, hogy egy hirtelen gáznál üléssel együtt hátrébb billenek, ijesztö!
Köszönöm elöre is!
Naplózva

Mondeo Mk4 Titanium-X, 2009, 2.0 Tdci 140Le (170Le progi) QXBA, AWF21 6 sebességes Tiptronic, Convers+, EGR Off

Ex: Mondeo MK3 Ghia, 2004, 2.0 TDCI 130LE FMBA, 6 Gang, Facelift 1, EGR off
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16206 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 18:41:45 »

P1211 hibakód van ami azt mondja "túlmagas/alacsony az injektoron a nyomás , a pcs egy félévelettek felújítva  és azt javasolták nézzemmeg ezta szelepet  mert még mindig  nem faca  de lehet meg kéne várni a tisztitást mielőtt neki ugrok.
Ez a szelep úgytudom 60e körül van.Amikor kiveszed vagy más akkor a gumi amiről írtam szorossan jön ki.Amúgy könnyü kicserélni.Értem én amit mondasz de ha véletlenül valamelyik csúcsod nem porlaszt rendesen.Azért egy poharazást megér.A cromaxban egyszer bent voltam és ott mondta a srác a felújított csúcsot 6e km után visszahozták mert sajna ennyit bírt.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
V.Tamás
Vendég
« Új hozzászólás #16207 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 18:53:01 »

Sziasztok!

Egyszer már felvetettem a témát egy kérdés formájában, de hamar másfelé kanyarodott a téma, igy most ujra segitségeteket kérném!

Az a jelenség zavar engem, hogy hintázik a vezetöülésem! Az anyosülés fixen áll, de a vezetöben ha hátra dölök, akkor megemelkedik az ülés eleje kb 5 centit és hátrahintázik az egész! Megnéztem a szerkezetet és a csavarok nem lazák, nem a sin maga mozog, hanem a magasságállitó mechanizmusnál van holtjáték! A kérdésem az volna ( ez amugy egy bör, full motorikusan állitható ülés ), hogy a szék alján három motor van feltéve ugye? Egy amelyik elöre-hátra viszi, egy amelyik az üléslap hátsó részét emeli és egy ami az elsö részét az üléslapnak!? Mert nekem az ülés elsö részét nem emeli ki, forog a motor szépen, de semmi! Lehetséges, hogy ott van valami kiakadva esetleg? Egy bowden vagy fogaskerék? Ez okozhatja-e hogy hinzátik az ülés!? Nagyon kérem, aki tudja hpgy lehetne orvosolni, irjon választ, mert borzasztó ugy vezetni, hogy egy hirtelen gáznál üléssel együtt hátrébb billenek, ijesztö!
Köszönöm elöre is!


Szia!

Amelyik motorod nem emel ott a műanyag fogaskerek le lehtnek darálódva, így nyeklik is egy kicsit az ülés. Keresd a fogaskerékgyártót ő tud segíteni
http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=5642;sa=showPosts
Naplózva
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #16208 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 18:53:05 »

Ez a szelep úgytudom 60e körül van.Amikor kiveszed vagy más akkor a gumi amiről írtam szorossan jön ki.Amúgy könnyü kicserélni.Értem én amit mondasz de ha véletlenül valamelyik csúcsod nem porlaszt rendesen.Azért egy poharazást megér.A cromaxban egyszer bent voltam és ott mondta a srác a felújított csúcsot 6e km után visszahozták mert sajna ennyit bírt.
az a baj a pohazással hogy az haza is bachatja a pcst , egyik fórumtárs elvitte poharazásra és  mondván kipróbálja  milyen is az és olyan jól sikerült hogy 4 db-ot vett tölem mert állítása szerint poharazáskor haza vágta ( nekem ezt mondta), és megpróbálok előtte egykét dolgot mert ha elviszem padra akkor a csillagoseget is kicseréltetik velem fél misiért,múltkori javításnál bent akartam lenni a pcs-k tesztjénél kiváncsi lettem volna rá hogy mégis milyen , de azt a választ kaptam nem lehet mert veszélyes üzem, na bumm mondom 250e lett a vége
Naplózva
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #16209 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 18:55:51 »

szerintem csak megfelelően tiszta környezetben és megfelelő hozzáértéssel.
A leírás egyébként a TIS-ben benne van.
TIS ? bocs a tudatlanságomért de az mi és hol?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16210 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 18:56:24 »

Sziasztok!

Egyszer már felvetettem a témát egy kérdés formájában, de hamar másfelé kanyarodott a téma, igy most ujra segitségeteket kérném!

Az a jelenség zavar engem, hogy hintázik a vezetöülésem! Az anyosülés fixen áll, de a vezetöben ha hátra dölök, akkor megemelkedik az ülés eleje kb 5 centit és hátrahintázik az egész! Megnéztem a szerkezetet és a csavarok nem lazák, nem a sin maga mozog, hanem a magasságállitó mechanizmusnál van holtjáték! A kérdésem az volna ( ez amugy egy bör, full motorikusan állitható ülés ), hogy a szék alján három motor van feltéve ugye? Egy amelyik elöre-hátra viszi, egy amelyik az üléslap hátsó részét emeli és egy ami az elsö részét az üléslapnak!? Mert nekem az ülés elsö részét nem emeli ki, forog a motor szépen, de semmi! Lehetséges, hogy ott van valami kiakadva esetleg? Egy bowden vagy fogaskerék? Ez okozhatja-e hogy hinzátik az ülés!? Nagyon kérem, aki tudja hpgy lehetne orvosolni, irjon választ, mert borzasztó ugy vezetni, hogy egy hirtelen gáznál üléssel együtt hátrébb billenek, ijesztö!
Köszönöm elöre is!

Itt a megoldás: http://mondeo.hu/index.php?topic=7689.0
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16211 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 18:57:19 »

TIS ? bocs a tudatlanságomért de az mi és hol?
Technikal Information System
Keresd a neten a letölthető 2004es változatot! Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #16212 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 18:59:05 »

Technikal Information System
Keresd a neten a letölthető 2004es változatot! Wink wave
köszönöm  worship
Naplózva
roberto76
Vendég
« Új hozzászólás #16213 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:00:33 »

Sziasztok! 
Az lenne a kérdésem , hogy nagynyomású szelep cseréjével kapcsolatban van valahol fellelhető itiner?
Hol helyezkedik el,hogy lehet kiszedni cserélni  illetve mire kell vigyázni , és mik azok a segéd műveletek amiket el kell végezni előtte utána ?
Vagy inkább nem szabad neki fogni csak szakinak
válaszokat előre is köszönöm worship
Én neki fogtam magam nem bonyolult szinte semmi máshoz nem kellett hozzányúlni!

De nem akarlak elkeseríteni nagyon ritkán romlik el!!!!

Kinéz egy szivattyú felújítás!

Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16214 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:00:55 »

Na és milyen lett "Katiiktató" után? Észrevenni valami különbséget? A legtöbb véleményt Tddi motorsosoktól hallotam, de Tdci-sét még nem hallottam. Megosztanád, akár privátba is.
Jó.Nagyon jó.Bővebben:iszonyatosan jó.
Szerintem nincs ember aki megmondja,hogy 160le-re rájön még mondjuk 10.Ezt nem lehet így kijelenteni.Az autóm megy mint a disznó.Majd ha jön a jobb idő,akkor kíváncsi leszek a fogyira.Nekem az fontosabb..... vigyor3 Wink wave
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16215 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:07:39 »

Jó.Nagyon jó.Bővebben:iszonyatosan jó.
Szerintem nincs ember aki megmondja,hogy 160le-re rájön még mondjuk 10.Ezt nem lehet így kijelenteni.Az autóm megy mint a disznó.Majd ha jön a jobb idő,akkor kíváncsi leszek a fogyira.Nekem az fontosabb..... vigyor3 Wink wave
Azért ha kergeted mind a 160 lovat, ne számíts fogyi rekordokra... vigyor3 majd, ha lehiggadtál és úgy hajtod mint előtte normál módban, akkor jönnek le azok a decik... nyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16216 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:11:45 »

az a baj a pohazással hogy az haza is bachatja a pcst , egyik fórumtárs elvitte poharazásra és  mondván kipróbálja  milyen is az és olyan jól sikerült hogy 4 db-ot vett tölem mert állítása szerint poharazáskor haza vágta ( nekem ezt mondta), és megpróbálok előtte egykét dolgot mert ha elviszem padra akkor a csillagoseget is kicseréltetik velem fél misiért,múltkori javításnál bent akartam lenni a pcs-k tesztjénél kiváncsi lettem volna rá hogy mégis milyen , de azt a választ kaptam nem lehet mert veszélyes üzem, na bumm mondom 250e lett a vége

Ha tudjuk mi az a poharazás akkor azt is tudjuk hogy az semmilyen kárt nem tud csinálni semmiben.....pontos diagnózist nemis tudsz csinálni vele,csak ha brutál sz@r a porlasztó...de azt meg hallani is akkor már.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #16217 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:13:26 »

Ha tudjuk mi az a poharazás akkor azt is tudjuk hogy az semmilyen kárt nem tud csinálni semmiben.....pontos diagnózist nemis tudsz csinálni vele,csak ha brutál sz@r a porlasztó...de azt meg hallani is akkor már.

Akkor az kb. úgy szól,mint a mienk?  eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16218 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:13:44 »

Ha tudjuk mi az a poharazás

Hát amikor pár ember leül 1 asztalhoz, és ittasodik eplus2
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16219 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:17:51 »

Azért ha kergeted mind a 160 lovat, ne számíts fogyi rekordokra... vigyor3 majd, ha lehiggadtál és úgy hajtod mint előtte normál módban, akkor jönnek le azok a decik... nyes
ezzel tisztában vagyok.De tényleg.Milyen teljesítménybeli változást lehetne érezni?160 vs 170?!
A turbóm így is 1200-1300tól tol.Nem tudom...szóval....van olyan ember aki erre azt tudná mondani,hogy sokkal erősebb lett?
Lehet,hogy rugalmasabb is lett,de mint mondtam,nekem amúgy is alul is van erő.
De ettől függetlenül azt mondom,hogy jobb lett.Érzem a vizeletemen. eplus2
Én megvárom mikorra lejönnek azok a decik,és akkor 100%osan elégedett leszek.Most csak 99,99%.... Cheesy
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16220 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:28:16 »

ezzel tisztában vagyok.De tényleg.Milyen teljesítménybeli változást lehetne érezni?160 vs 170?!
A turbóm így is 1200-1300tól tol.Nem tudom...szóval....van olyan ember aki erre azt tudná mondani,hogy sokkal erősebb lett?
Lehet,hogy rugalmasabb is lett,de mint mondtam,nekem amúgy is alul is van erő.
De ettől függetlenül azt mondom,hogy jobb lett.Érzem a vizeletemen. eplus2
Én megvárom mikorra lejönnek azok a decik,és akkor 100%osan elégedett leszek.Most csak 99,99%.... Cheesy
Tegnap fehérváron lekanyarodtam az elkerülőről a 81-esre 5.-ben léptem egy 100-ról 180-at, hihetetlen gyorsan felment, nekem előtte egészen biztosan nem ment így.. Wink a fogyid is jobb lesz!!!! Egész télen bőven 1000km felett tankoltam mindig...
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16221 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:30:13 »

az a baj a pohazással hogy az haza is bachatja a pcst , egyik fórumtárs elvitte poharazásra és  mondván kipróbálja  milyen is az és olyan jól sikerült hogy 4 db-ot vett tölem mert állítása szerint poharazáskor haza vágta ( nekem ezt mondta), és megpróbálok előtte egykét dolgot mert ha elviszem padra akkor a csillagoseget is kicseréltetik velem fél misiért,múltkori javításnál bent akartam lenni a pcs-k tesztjénél kiváncsi lettem volna rá hogy mégis milyen , de azt a választ kaptam nem lehet mert veszélyes üzem, na bumm mondom 250e lett a vége
Mikor megvettem a kocsit megnéztük poharazva és jó volt hibátlan.Aztán elmentem vele 26e km és leállt menetközben tehát volt jele valami kezd szarakodni.Aztán poharazás és totál rossz volt mind a 4.Tehát nem a poharazástól ment tönkre.Ha ettől bármi is eltudna romlani hidd el senki nemajánlaná továbbá nemk csinálná senki meg.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16222 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:32:00 »

Tegnap fehérváron lekanyarodtam az elkerülőről a 81-esre 5.-ben léptem egy 100-ról 180-at, hihetetlen gyorsan felment, nekem előtte egészen biztosan nem ment így.. Wink a fogyid is jobb lesz!!!! Egész télen bőven 1000km felett tankoltam mindig...
Én már sinen vagyok.Sőt lassan nem leszek egyedül,mert bekerül a második tdci-be is a 7végén az iktató.... vigyor3
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16223 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:33:30 »

Mikor megvettem a kocsit megnéztük poharazva és jó volt hibátlan.Aztán elmentem vele 26e km és leállt menetközben tehát volt jele valami kezd szarakodni.Aztán poharazás és totál rossz volt mind a 4.Tehát nem a poharazástól ment tönkre.Ha ettől bármi is eltudna romlani hidd el senki nemajánlaná továbbá nemk csinálná senki meg.
Erről nem kell győzködni senkit.Ez egy TIS szerinti gyári mérési módszer.Aki nem hiszi,az járjon utána.Urban legend-del meg nem kell foglalkozni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16224 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:36:21 »

Erről nem kell győzködni senkit.Ez egy TIS szerinti gyári mérési módszer.Aki nem hiszi,az járjon utána.Urban legend-del meg nem kell foglalkozni.
eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16225 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:47:02 »

Erről nem kell győzködni senkit.Ez egy TIS szerinti gyári mérési módszer.Aki nem hiszi,az járjon utána.Urban legend-del meg nem kell foglalkozni.

poharazással csak a résolaj mennyiséget tudod nézni, a porlasztást nem....pedig az a fontosabb.. szomoru1
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16226 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:49:29 »

Én már sinen vagyok.Sőt lassan nem leszek egyedül,mert bekerül a második tdci-be is a 7végén az iktató.... vigyor3

Iktató előtt és után is kellene mérni 4-ben egy 2000-4000-et. Hogy lássuk, mennyit javult.
Vagy 5-ben 2000-3000.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16227 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:50:30 »

poharazással csak a résolaj mennyiséget tudod nézni, a porlasztást nem....pedig az a fontosabb.. szomoru1
Ezt Én tudom ezért mondom,hogy kiinduláshoz elég aztán lehet tovább lépni.Na nálam már nem kellett csak rendelni.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48519



« Új hozzászólás #16228 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 19:53:15 »

poharazással csak a résolaj mennyiséget tudod nézni, a porlasztást nem....pedig az a fontosabb.. szomoru1
stimm.ettől még egy valós gyári mérési módszer.Nem mindegy az sem,hogy mennyi a résolaj.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16229 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 21:33:40 »

Én már sinen vagyok.Sőt lassan nem leszek egyedül,mert bekerül a második tdci-be is a 7végén az iktató.... vigyor3
Aha, tudom kiébe... Wink, de nem a második lesz.... vigyor3 smile
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #16230 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:49:23 »

Ha tudjuk mi az a poharazás akkor azt is tudjuk hogy az semmilyen kárt nem tud csinálni semmiben.....pontos diagnózist nemis tudsz csinálni vele,csak ha brutál sz@r a porlasztó...de azt meg hallani is akkor már.
én nem vagyok benne ebbe a poharazásba és még nem is csináltam tovább megyek nem is tudom hogy kell ezt a művelettet csinálni , igy ezen a téren bármit meglehet velem etetni azért írtam zárójelbe hogy ezt mondta aki megvette tőlem , és ezért kérdeztem hogy kel mint kell csinálni anno de nem kaptam rá itinert rinya űgy hogy én még mindig nem tudom mit kell és hogyan kell , és mire kell figyelni bocsi
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16231 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 22:57:55 »

én nem vagyok benne ebbe a poharazásba és még nem is csináltam tovább megyek nem is tudom hogy kell ezt a művelettet csinálni , igy ezen a téren bármit meglehet velem etetni azért írtam zárójelbe hogy ezt mondta aki megvette tőlem , és ezért kérdeztem hogy kel mint kell csinálni anno de nem kaptam rá itinert rinya űgy hogy én még mindig nem tudom mit kell és hogyan kell , és mire kell figyelni bocsi
Nézd nálad megy a baj de nagyon nincs megbízható embered.Akkor ha tutira akarsz menni vidd el VIK-hez ő megkeresi neked a bajt.A poharazás hidd el tuti és lehúzzák a résolajcsöveket.Összeragasztott 4db gyógyszeres üveget amiből kijön a csó rádugják a ezeknek a helyére és önindítóznak.Ami a gyógyszeres üvegekbe vissza folyik abbó meglehet állapítani a csúcsok állapotát.Ezeknek ha egyforma a mennyisége az nagyon jó.ha majdnem még bármi lehet ha nagy az eltérés akkor kuka.Na az utóbbi volt nálam és ment minden a 4 csúcs meg a szivattyú.Amikor felújították neked a csúcsokat azt miből állapították meg?Amúgy a 100%-os vizsgálat az padon bemérve az kb 16-20e ft körül van
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #16232 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 23:09:15 »

Nézd nálad megy a baj de nagyon nincs megbízható embered.Akkor ha tutira akarsz menni vidd el VIK-hez ő megkeresi neked a bajt.A poharazás hidd el tuti és lehúzzák a résolajcsöveket.Összeragasztott 4db gyógyszeres üveget amiből kijön a csó rádugják a ezeknek a helyére és önindítóznak.Ami a gyógyszeres üvegekbe vissza folyik abbó meglehet állapítani a csúcsok állapotát.Ezeknek ha egyforma a mennyisége az nagyon jó.ha majdnem még bármi lehet ha nagy az eltérés akkor kuka.Na az utóbbi volt nálam és ment minden a 4 csúcs meg a szivattyú.Amikor felújították neked a csúcsokat azt miből állapították meg?Amúgy a 100%-os vizsgálat az padon bemérve az kb 16-20e ft körül van
kivették a pcsk-t és padra rakták, elvinném én VIK-hez de van egy kis bibi mondjuk ugy 250KM  (miskolc)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16233 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 23:11:45 »

kivették a pcsk-t és padra rakták, elvinném én VIK-hez de van egy kis bibi mondjuk ugy 250KM  (miskolc)
ELhiszem neked de a bizonytalanságod megoldódna és utána a javítás és a kocsi tuti lenne.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #16234 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 23:14:47 »

ELhiszem neked de a bizonytalanságod megoldódna és utána a javítás és a kocsi tuti lenne.
akkor  elbúcsúzok megint 250db ezrestől falbav falbav de remélem most már végleg jó lesz
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16235 Dátum: 2012.02.23 csütörtök, 23:17:35 »

akkor  elbúcsúzok megint 250db ezrestől falbav falbav de remélem most már végleg jó lesz
Ha felállít egy diagnózist nem biztos,hogy ennyi lesz aztán megbeszéled vele.Az viszont biztos,hogy tuti kezekben van.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #16236 Dátum: 2012.02.24 péntek, 12:46:20 »

Szevasztok. tudom h nem ide tartozik de itt többen írnak talán. Szarakodik a kmórám. Leesett 0-ra és ott is maradt. Mi lehet az oka. Vagy mit lehet vele tenni. Valaki azt írta h aksi. Szerintetek? Undecided
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16237 Dátum: 2012.02.24 péntek, 13:05:05 »

Szevasztok. tudom h nem ide tartozik de itt többen írnak talán. Szarakodik a kmórám. Leesett 0-ra és ott is maradt. Mi lehet az oka. Vagy mit lehet vele tenni. Valaki azt írta h aksi. Szerintetek? Undecided
leméred indítás előtt, közben, után a kapocsfeszültséget és kiderül.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #16238 Dátum: 2012.02.24 péntek, 14:21:13 »

Szia!
Nekem is csinálta ezt a km órám kb 2 hónapja,nekem is mindenki az aksit mondta,de nem az.A múltkor -15c és beindult,kint állt csillaggarázsban,szóval aksi jó.Nekem kb olyan 30km után jön elő a jelenség,leállítom az autót,utána elmúlik.Tudom elég bosszantó.
Szétszedtem a km órát,de ott sem találtam semmit,de érdekes módon azóta ritkán csinálja,lehet szétszedem mégegyszer.
Amúgy a nagy hidegekben semmi gond nem volt vele.Ha megtalálod a megoldást írj,engem is érdekelne.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
Takiatti
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 9466


30 / 993-7376


E-mail
« Új hozzászólás #16239 Dátum: 2012.02.24 péntek, 14:27:52 »

Szevasztok. tudom h nem ide tartozik de itt többen írnak talán. Szarakodik a kmórám. Leesett 0-ra és ott is maradt. Mi lehet az oka. Vagy mit lehet vele tenni. Valaki azt írta h aksi. Szerintetek? Undecided

Esetleg testgond?
A többi mutató (üzemanyag, vízhőfok) is csinálja, vagy csak a sebességmérő?
Naplózva

2017.07. Renault Megane Intens 1,2TCe EDC7

Ex: 2004.09. 2.0TDCI, GHIA, Xenon, Zen, stb...  
"Nem véletlen, hogy nem építenek hülyék házát! Felemésztené az építőanyag készletet..."
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #16240 Dátum: 2012.02.24 péntek, 14:32:26 »

Szerintem nem testel le.Csinálja az összes műszer,kivéve az üzemanyagmérő.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
pisti0007
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 73



E-mail
« Új hozzászólás #16241 Dátum: 2012.02.24 péntek, 14:34:22 »

Amúgy nekem azóta csinálja,amióta a bal hátsó fékmunkahengert cserélték.Már nem tudom mással összefüggésbe hozni.Azt hiszem ott vannak valami jeladók.
Naplózva

2003. 12. Mondeo MK3 Sedan Trend TDCI 115 Le HJBB
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16242 Dátum: 2012.02.24 péntek, 17:07:19 »

Bekerült ZEN mester az autóba és lám csend van a generátor oldalon taps taps taps!!
Köszönöm Relhist worship worship worship
Sokat számít Zen így elsö kilómétereknél.....Sokkal csendesebb lett nyes
Szerintem érdemes belerakatni wave wave
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16243 Dátum: 2012.02.24 péntek, 17:46:52 »

Ma le igáztam mindenkit.Mentem mint a hülye 220km/h is volt de még ment volna.Jó a TDCI eljen eljen eljen
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #16244 Dátum: 2012.02.24 péntek, 19:35:09 »

Nekem is indult -20 ban is. Csak a km-óra baszakodik. Össze vissza csinálgatta de most már ott is maradt. Ha leesett én is megáltam és ujraindít és jó. De most már ettől se reagált. Sőt a napi számláló meg a km óraállás helyére ilyet ír ki ---------  Nem lehet h behalt a jeladó? Holnap kipróbálok egy másik aksival mit csinál.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16245 Dátum: 2012.02.24 péntek, 19:48:46 »

én nem vagyok benne ebbe a poharazásba és még nem is csináltam tovább megyek nem is tudom hogy kell ezt a művelettet csinálni , igy ezen a téren bármit meglehet velem etetni azért írtam zárójelbe hogy ezt mondta aki megvette tőlem , és ezért kérdeztem hogy kel mint kell csinálni anno de nem kaptam rá itinert rinya űgy hogy én még mindig nem tudom mit kell és hogyan kell , és mire kell figyelni bocsi

Semmi gond ha nem tudod, nemis vesztettél sokat szerintem....nem hiteles mérési technológia csak szubjektiv vizsgálat.....ennyi...mint ahogy nincs két egyforma autó,porlasztó,porlasztócsúcs,stb,stb....
Csak a nagyobb vagy kiugró difit lehet vele megállapitani az szemre látszik...de irtad hogy padra rakták és kimérték, akkor csak jó nem? ( szomoru1)

Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #16246 Dátum: 2012.02.24 péntek, 20:49:59 »

üdv! tudna nekem valaki segíteni!olyna problémám van ha ráadom a világítást az autóra 2.0 tdci mondeo
elkezd ingadozni az alapjárat! ha leveszem akkor utána jó!valamint ha menet közben kiveszem üresbe elkezd ugrálni a fordulat!
ez mitől lehet? előre is köszi a segítséget!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16247 Dátum: 2012.02.24 péntek, 21:01:26 »

üdv! tudna nekem valaki segíteni!olyna problémám van ha ráadom a világítást az autóra 2.0 tdci mondeo
elkezd ingadozni az alapjárat! ha leveszem akkor utána jó!valamint ha menet közben kiveszem üresbe elkezd ugrálni a fordulat!
ez mitől lehet? előre is köszi a segítséget!
Mérj egy töltést, 14.4 körül kell lenni.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16248 Dátum: 2012.02.24 péntek, 21:26:37 »

üdv! tudna nekem valaki segíteni!olyna problémám van ha ráadom a világítást az autóra 2.0 tdci mondeo
elkezd ingadozni az alapjárat! ha leveszem akkor utána jó!valamint ha menet közben kiveszem üresbe elkezd ugrálni a fordulat!
ez mitől lehet? előre is köszi a segítséget!

Ha a töltés rendben van, akkor lehet, hogy az aksi a rossz.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Csalinger
Vendég
« Új hozzászólás #16249 Dátum: 2012.02.25 szombat, 08:18:00 »

Semmi gond ha nem tudod, nemis vesztettél sokat szerintem....nem hiteles mérési technológia csak szubjektiv vizsgálat.....ennyi...mint ahogy nincs két egyforma autó,porlasztó,porlasztócsúcs,stb,stb....
Csak a nagyobb vagy kiugró difit lehet vele megállapitani az szemre látszik...de irtad hogy padra rakták és kimérték, akkor csak jó nem? ( szomoru1)


7km ezelőtt volt fel újításon és és padon is, most már a padon túl vagyok és semmi bajuk nincs. úgy hogy szivattyú le a másik fel és meg látjuk
Naplózva
Oldalak: 1 ... 318 319 320 321 322 323 324 [325] 326 327 328 329 330 331 332 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.