Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:35:11 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 321 322 323 324 325 326 327 [328] 329 330 331 332 333 334 335 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14653840 alkalommal)
0 Felhasználó és 135 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #16350 Dátum: 2012.03.06 kedd, 12:32:28 »

Sziasztok skacok!

Megjött a jóidő és egyből milyen nagy a csend a TDCi topicban. Gondolom mindenki takarít, TMK-zik a mondiján taps

Azért feldobok egy kérdést, hátha olvassa valaki: a kocsi jól kihúzatva elég jól füstöl és az alsó ford.szám tartományokban mintha régebben jobban húzott volna. Fent (pl 2000 környékétől) nem vettem észre teljesítménycsökkenést. Légszűrő csere kb 2 hónapja volt, de a szívósor már kb 3,5 éve nem volt tisztítva (EGR (még) van benne).

Tudnátok valami tanácsot adni? integet2

Szivósort pucold ki,EGR-t dugózd le Smiley
Naplózva
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #16351 Dátum: 2012.03.06 kedd, 12:49:22 »

Szivósort pucold ki,EGR-t dugózd le Smiley

Olvastam már a Wikin az EGR dugózás c. cikket, de nem volt nekem teljesen vili... A kérdésem az lenne, hogy gyakorlatilag vissza kell szerelni az EGR szelepet ahogy volt, csak az EGR és a szívósor közé be kell szerelni a dugóként szolgáló saváló lemezt? (a képen lilával jelöltem):
http://kepfeltoltes.hu/view/120306/Egr2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16352 Dátum: 2012.03.06 kedd, 12:53:24 »

Olvastam már a Wikin az EGR dugózás c. cikket, de nem volt nekem teljesen vili... A kérdésem az lenne, hogy gyakorlatilag vissza kell szerelni az EGR szelepet ahogy volt, csak az EGR és a szívósor közé be kell szerelni a dugóként szolgáló saváló lemezt? (a képen lilával jelöltem):

nem, a sárgával jelölt helyre kell
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #16353 Dátum: 2012.03.06 kedd, 12:53:43 »

Olvastam már a Wikin az EGR dugózás c. cikket, de nem volt nekem teljesen vili... A kérdésem az lenne, hogy gyakorlatilag vissza kell szerelni az EGR szelepet ahogy volt, csak az EGR és a szívósor közé be kell szerelni a dugóként szolgáló saváló lemezt? (a képen lilával jelöltem):
http://kepfeltoltes.hu/view/120306/Egr2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Miért kéne visszaszerelni az EGR-szelepet? A tiedből ki lett véve?
Amúgy igen,egy viszonylag vastag lemezt kell berakni az EGR után,nem pedig felülre.
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16354 Dátum: 2012.03.06 kedd, 12:56:57 »

Én a helyedben a lilával jelölt részre semmiképpen nem tennék lemezt.
 Wink

Olvastam már a Wikin az EGR dugózás c. cikket, de nem volt nekem teljesen vili... A kérdésem az lenne, hogy gyakorlatilag vissza kell szerelni az EGR szelepet ahogy volt, csak az EGR és a szívósor közé be kell szerelni a dugóként szolgáló saváló lemezt? (a képen lilával jelöltem):
http://kepfeltoltes.hu/view/120306/Egr2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #16355 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:09:14 »

Miért kéne visszaszerelni az EGR-szelepet? A tiedből ki lett véve?
Amúgy igen,egy viszonylag vastag lemezt kell berakni az EGR után,nem pedig felülre.

OK! Köszi, így már világos  worship
(Nem lett kivéve az EGR az enyémből sem! Az előbb úgy értettem, hogy kiszerelem, megtisztítom és utána visszaszerelem... Kicsit valóban szerencsétlenül fogalmaztam)

Valami leírást tudtok még adni a szívósor tisztításának menetéhez? A legutóbb  szerelő csinálta, de most érzek egy kis affinitást hozzá  Smiley Rákerestem itt a fórumon a "szívósor" szóra és hát elég sok találat volt, de nem találtam eddig részletes leírást erről a manőverről....
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16356 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:10:30 »

Olvastam már a Wikin az EGR dugózás c. cikket, de nem volt nekem teljesen vili... A kérdésem az lenne, hogy gyakorlatilag vissza kell szerelni az EGR szelepet ahogy volt, csak az EGR és a szívósor közé be kell szerelni a dugóként szolgáló saváló lemezt? (a képen lilával jelöltem):
http://kepfeltoltes.hu/view/120306/Egr2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Pontosan. Sőt, vissza is kell szereld, különben nem érnek össze a csövek. Smiley

Elvileg felcsavarozhatod a dugót ez EGR oldalára, és a teljes csövezést visszabonthatod a túlsó végéig, de ilyet csak egy-két elvetemült csinált meg idáig.

Viszont én nem oda tenném azt a dugót, mert nehezen fog levegő jutni a motorba, hiába erőlködik a turbo. Jó lesz az oda a jobb felől jövő vékonyabb cső végéhez is.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16357 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:12:12 »

Pontosan. Sőt, vissza is kell szereld, különben nem érnek össze a csövek. Smiley

Elvileg felcsavarozhatod a dugót ez EGR oldalára, és a teljes csövezést visszabonthatod a túlsó végéig, de ilyet csak egy-két elvetemült csinált meg idáig.

Viszont én nem oda tenném azt a dugót, mert nehezen fog levegő jutni a motorba, hiába erőlködik a turbo. Jó lesz az oda a jobb felől jövő vékonyabb cső végéhez is.

AndyA
eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16358 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:12:57 »

Na igen. Felesleges cső, ami nehezíti a beavatkozásokat.
Nem hiányzik oda nekem sem.

eplus2
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16359 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:13:04 »

eplus2

Te csak ne röhögj! Igen, vannak ilyen elvetemültek, és te nagyon is jól tudod, kik azok.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #16360 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:14:44 »

Te csak ne röhögj! Igen, vannak ilyen elvetemültek, és te nagyon is jól tudod, kik azok.

AndyA

Elvetemültek...Hát ja... eplus2 eplus2 taps
Naplózva
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #16361 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:25:31 »

Te csak ne röhögj! Igen, vannak ilyen elvetemültek, és te nagyon is jól tudod, kik azok.

AndyA

Én is szívesen elvetemülnék  eplus2
...szóval meddig is kellene konkrétan visszabontanom? És arra az oldalra nem kell dugó vagy valami?
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16362 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:27:25 »

Pont a cső másik végéig.
És kell dugó oda is.
Pont ugyan olyan. De oda már nem jó ha "alufóliából" van.

Én is szívesen elvetemülnék  eplus2
...szóval meddig is kellene konkrétan visszabontanom? És arra az oldalra nem kell dugó vagy valami?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #16363 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:31:43 »

Pont a cső másik végéig.
És kell dugó oda is.
Pont ugyan olyan. De oda már nem jó ha "alufóliából" van.


Milyen vastagot javasoltok? 5mm-es saválló?
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16364 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:29:37 »

Én is szívesen elvetemülnék  eplus2
...szóval meddig is kellene konkrétan visszabontanom? És arra az oldalra nem kell dugó vagy valami?

Oda is kell dugó, nyilván. Addig bonthatod vissza, amíg olyasmit nem szednél le, ami nélkül nem megy az autó. taps

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16365 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:54:28 »

Te csak ne röhögj! Igen, vannak ilyen elvetemültek, és te nagyon is jól tudod, kik azok.

AndyA
hát én honnan tudnám?? eplus2

Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16366 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:56:08 »

Milyen vastagot javasoltok? 5mm-es saválló?
az tökéletes eljen

nekem ~1,5mm-es savállóból van Wink

ha kell van is egy asszem kimaradva valahol...
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16367 Dátum: 2012.03.06 kedd, 15:15:17 »

hát én honnan tudnám?? eplus2

[img width=800 height=600]http://www.kephost.com/images4/2012/3/6/3h1twyswl2ipib7f501f.jpg[/img

Nabazz, leszereli az egészet, melózik vele egy csomót, azután odatesz külön egy csövet, hogy mégis legyen mivel koszolni a motort... Cheesy

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16368 Dátum: 2012.03.06 kedd, 15:21:31 »

Nabazz, leszereli az egészet, melózik vele egy csomót, azután odatesz külön egy csövet, hogy mégis legyen mivel koszolni a motort... Cheesy

AndyA

az nem koszol Wink onnan a turbonyomás van levéve vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #16369 Dátum: 2012.03.06 kedd, 15:51:47 »

az tökéletes eljen

nekem ~1,5mm-es savállóból van Wink

ha kell van is egy asszem kimaradva valahol...

Nagyon szépen köszönöm!

Még azt szeretném megkérdezni, hogy tömítést azt kell tenni mindkét dugó alá ugye? És/Vagy valami hőálló szigetelő pasztát-trugymát szoktatok?
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #16370 Dátum: 2012.03.06 kedd, 16:04:12 »

Nagyon szépen köszönöm!

Még azt szeretném megkérdezni, hogy tömítést azt kell tenni mindkét dugó alá ugye? És/Vagy valami hőálló szigetelő pasztát-trugymát szoktatok?
Eredeti tömítés teljesen jó, ha nem sérült! Szigetelő paszta teljesen felesleges!

Nekem a párom autójában sincs EGR cső. Elvetemült egy nő  hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Gabee
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 68



E-mail
« Új hozzászólás #16371 Dátum: 2012.03.06 kedd, 16:22:50 »

Eredeti tömítés teljesen jó, ha nem sérült! Szigetelő paszta teljesen felesleges!

Nekem a párom autójában sincs EGR cső. Elvetemült egy nő  hehe

Grat. hozzá!  taps
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16372 Dátum: 2012.03.06 kedd, 16:29:06 »

Eredeti tömítés teljesen jó, ha nem sérült! Szigetelő paszta teljesen felesleges!

Nekem a párom autójában sincs EGR cső. Elvetemült egy nő  hehe

És ő maga szerelte? Mert az aztán már tényleg elvetemült lenne...  wow1
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16373 Dátum: 2012.03.06 kedd, 21:22:25 »

Sziasztok.Sajnos cserére szorul az egyik porlasztóm de már meg van mind a 4 db gyári új úgy hogy kicseréltetem mindet.Na de most van az ebay-onegy nagy nyomású pompa ami vadi új és csak 499eu. Ki tudná meg mondani azt,hogy az jó e az autómba?Azért itt a motorkód  QJBA5R30046

http://www.ebay.de/itm/Einspritzpumpe-Ford-Mondeo-2-0TDCI-2-2TDCI-RM5S7Q9B395AA-5S7Q-9B395-AA-/120870651535?pt=DE_Autoteile&hash=item1c2473c68f#ht_641wt_1185
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
mope86
Vendég
« Új hozzászólás #16374 Dátum: 2012.03.06 kedd, 22:19:27 »

Sziasztok.Sajnos cserére szorul az egyik porlasztóm de már meg van mind a 4 db gyári új úgy hogy kicseréltetem mindet.Na de most van az ebay-onegy nagy nyomású pompa ami vadi új és csak 499eu. Ki tudná meg mondani azt,hogy az jó e az autómba?Azért itt a motorkód  QJBA5R30046

http://www.ebay.de/itm/Einspritzpumpe-Ford-Mondeo-2-0TDCI-2-2TDCI-RM5S7Q9B395AA-5S7Q-9B395-AA-/120870651535?pt=DE_Autoteile&hash=item1c2473c68f#ht_641wt_1185

Hello menyibe fájt a 4 porlasztó nekem is kéne lassacskán 4 darab.
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #16375 Dátum: 2012.03.06 kedd, 22:24:41 »

holnap szétszedésre kerül mert már teljesen kétségbe vagyok esve emiatt és nem tudom mi a jo döntés itt hollanba nem olyan egyszerü ugy rendelnem alkatrészt hogy azt se tudom mi van(ebbe semmiféle lehurrogás nem volt) csak itt kicsit drágábbak az alkatrészek
hiába itt a fizetések is másak (nekem is)de messze vagyok ahollandokétol és nekik meg se kottyan 1000-1500 euro mert a szervizbe ezt mondták szerelésssel együtt

en haza fele nemetbe robbantam le a vizpumpammal!
850 euro volt Ford szervizben! szoval jol jarj utanna hova viszed!!!!(viz es szervo pumpa csere,termosztattal)
a vizem nekem is fel melegedett pillanat alatt! a viztartalyban nem volt nyomas(tulfolyon nem jott vissza!) csere utan szuperalt a dolog!!!
ha nem tudsz ''olcson'' szerezni alaktreszt  ebay.co.uk-ha ki tudod magadnak cserelni!
Naplózva
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #16376 Dátum: 2012.03.06 kedd, 22:29:20 »

SZiasztok!

Decemberben meg volt a viz/szervo szivattyu cserem..
ugy vettem eszre a minuszos hidegekben hogy nem igazan nyomja a meleget uzemhomersekleten!!, ha 0-a felett van a homerseklet akkor mar jobb... Na de nekem hidegben kell a meleg levego!
olyan tanacsot kaptam hogy toltsek ecetes vizet a hutorendszerbe az majd kitakaritja! (a jo vizkoves vizforralonal be vallt!!!)
 KErdesem az lenne csinalt e ecettel valaki vizrendszer tisztitast? Ajanljatok az ecetet vagy sem? Nem ikozhat barmi bajt a vizpumpaban, gumitomiteseknel???



koszi elore is!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16377 Dátum: 2012.03.06 kedd, 22:32:55 »

SZiasztok!

Decemberben meg volt a viz/szervo szivattyu cserem..
ugy vettem eszre a minuszos hidegekben hogy nem igazan nyomja a meleget uzemhomersekleten!!, ha 0-a felett van a homerseklet akkor mar jobb... Na de nekem hidegben kell a meleg levego!
olyan tanacsot kaptam hogy toltsek ecetes vizet a hutorendszerbe az majd kitakaritja! (a jo vizkoves vizforralonal be vallt!!!)
 KErdesem az lenne csinalt e ecettel valaki vizrendszer tisztitast? Ajanljatok az ecetet vagy sem? Nem ikozhat barmi bajt a vizpumpaban, gumitomiteseknel???

koszi elore is!
Azt értem, hogy az ecet az oldja a vízkövet, de a rendszerből leváló darabok nem fogynak rendszer elzáródást okozni?


Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16378 Dátum: 2012.03.06 kedd, 23:26:24 »

en haza fele nemetbe robbantam le a vizpumpammal!
850 euro volt Ford szervizben! szoval jol jarj utanna hova viszed!!!!(viz es szervo pumpa csere,termosztattal)
a vizem nekem is fel melegedett pillanat alatt! a viztartalyban nem volt nyomas(tulfolyon nem jott vissza!) csere utan szuperalt a dolog!!!
ha nem tudsz ''olcson'' szerezni alaktreszt  ebay.co.uk-ha ki tudod magadnak cserelni!

Ilyen vásárlásoknál, ha Ausztriába szívesebben/olcsóbban postáz az ember, tudok segíteni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
mondeoPeti
Vendég
« Új hozzászólás #16379 Dátum: 2012.03.07 szerda, 09:28:59 »

Azt értem, hogy az ecet az oldja a vízkövet, de a rendszerből leváló darabok nem fogynak rendszer elzáródást okozni?



Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16380 Dátum: 2012.03.07 szerda, 09:51:57 »

Azt értem, hogy az ecet az oldja a vízkövet, de a rendszerből leváló darabok nem fogynak rendszer elzáródást okozni?

Ha ott marad az ecetes víz, akkor nem. Smiley

De az meg nem tesz jót hosszú távon a rendszernek, pl. pont a gumitömítéseknek sem.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16381 Dátum: 2012.03.07 szerda, 09:52:47 »

Sziasztok.Sajnos cserére szorul az egyik porlasztóm de már meg van mind a 4 db gyári új úgy hogy kicseréltetem mindet.Na de most van az ebay-onegy nagy nyomású pompa ami vadi új és csak 499eu. Ki tudná meg mondani azt,hogy az jó e az autómba?Azért itt a motorkód  QJBA5R30046

http://www.ebay.de/itm/Einspritzpumpe-Ford-Mondeo-2-0TDCI-2-2TDCI-RM5S7Q9B395AA-5S7Q-9B395-AA-/120870651535?pt=DE_Autoteile&hash=item1c2473c68f#ht_641wt_1185
ez gyári felújított, az RM kezdetű cikkszámból látszik.
Amúgy várhatóan jó hozzá. mCat kellene hozzá és alvázszám.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #16382 Dátum: 2012.03.07 szerda, 14:47:32 »

Ha ott marad az ecetes víz, akkor nem. Smiley

De az meg nem tesz jót hosszú távon a rendszernek, pl. pont a gumitömítéseknek sem.

AndyA
Én biztos nem tenném bele  Undecided de mitől vízköves? nem disztvíz+fagyálló volt benne?
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #16383 Dátum: 2012.03.07 szerda, 15:09:51 »

Milyen vastagot javasoltok? 5mm-es saválló?

Nekem 2mm saváló van az tökéletes.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16384 Dátum: 2012.03.07 szerda, 15:21:17 »

Nekem 2mm saváló van az tökéletes.

Nekem az 1 mm-es alut se rágta szét, másnak meg kilyukadt. Az a lényeg, hogy ne legyen szivárgás, a kipufogógáz ne juthasson el nagyon kis mennyiségben sem a dugóig, ne szökhessen ki mellette. Ha mégis, akkor lesz ott pára is, savak is, istennyila is, ami az alut megeszi idővel. Az alu elenben azért jó, mert puha, meg lehet úgy húzni a gyári tömítés mellé, hogy ne eresszen.

Volt, aki befőttesüveg nagyobbacska kupakjából vágta ki, és jó eredménnyel használta (az üveg belseje felé lévő felületkezelt oldalt kell az esetleges kipufogógázok irányába tenni).

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16385 Dátum: 2012.03.07 szerda, 17:45:13 »

szia 200eu/db



Hello menyibe fájt a 4 porlasztó nekem is kéne lassacskán 4 darab.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16386 Dátum: 2012.03.07 szerda, 17:51:59 »

köszi.ha nem új nem kell.

ez gyári felújított, az RM kezdetű cikkszámból látszik.
Amúgy várhatóan jó hozzá. mCat kellene hozzá és alvázszám.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
robroy007
Vendég
« Új hozzászólás #16387 Dátum: 2012.03.07 szerda, 19:37:56 »

Üdv Mindenkinek!

augusztus óta van egy 2006-os 2,2-es dízelem
felbuzdulva az utólagos tempomat beszerelhetőségén, mivel a pedáloknál meg voltak a szükséges kábelek belevágtam a beszerelésbe

a mechanikus részen hamar túl lettem (kormány, pedálkapcsolók)
elvittem a helyi szervizbe a programozás érdekében, ahol sokadik nekifutásra sikerült csak a programot feltölteni (hol a computer, hol a PC nem bírta)
próbaúton kiderült a tempomat továbbra sem funkcionál semmit se

de már akkor is feltűnt, hogy alacsony fordulaton terhelésnél kopogós lett a motor hangja!!! Angry
szervizbe abban maradtunk, hogy mivel valószínűleg még valamilyen kábel hiányozhat így holnap viszem majd vissza a kocsit
azóta újra alánéztem a műszerfalnak és valóban az itt fellelhető leírások alapján hiányzik a biztosítékoknál egy kábel a C32 csatlakozóból (az aljzatban benne van)
C36 csatlakozót nem is találtam, a pedálkapcsoló kábelek a nagy kábel kötegbe futnak tovább legalábbis amennyit láttam belőle

a szerviz elhagyása után a kopogáson kívül mást nem tapasztaltam amíg le nem tettem a kocsit a parkolóba és 3 óra múlva újra menni akartam vele
ekkor jött életem legborzasztóbb élménye kocsival
az addig tűrhető, de a reggel programozás előtti még remek autóm alapjárata kb.:750 volt 900 helyett
a gázpedálra pedig egyáltalán nem reagált sehogy sem!!!
többszöri indítás és akku saru levétel után sem változott a helyzet, így amíg a segítségre vártam, hogy újra szervizbe vigyem a kocsit kiálltam ezzel a motorfordulattal a parkolóból
tolatás majd előre 1-es ekkor a pedál ismét felvette a szolgálatot, és utána mintha mi sem történt volna a kopogáson kívül újra használhattam a kocsit
azóta is hosszabb pihenés (2-3óra) után általában jelentkezik a pedál sztrájkja de ez 5-10 másodperc alatt elmúlik jelenleg nyomkodás és sebességbe rakás közben

amitől leginkább félek, hogy holnap a szervizben se tempomatom nem lesz, és még a jelenlegi állapotok sem fognak megszűnni

ha mégis ez történne ismertek Debrecen környékén valakit aki a problémákat esetleg meg tudná majd oldani főleg a motor vezérlésre gondolok esetleg ha már úgyis piszkálni kell ért is a lelki világukhoz, mert tempomat nélkül el leszek akkor is ha már benne vannak a gombok 
(persze a szervizzel való jogérvényesítés után majd)
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16388 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:25:19 »


ha mégis ez történne ismertek Debrecen környékén valakit aki a problémákat esetleg meg tudná majd oldani főleg a motor vezérlésre gondolok esetleg ha már úgyis piszkálni kell ért is a lelki világukhoz, mert tempomat nélkül el leszek akkor is ha már benne vannak a gombok 
(persze a szervizzel való jogérvényesítés után majd)
sajna nem nagyon van ilyen Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #16389 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:07:42 »

hali!
2005 év végi 2.0TDCI motorban az EGR szelepet le lehet dugózni? ugy értem a szokásos "vaklemezes" megoldás működhet? nem gyujtja ki a diag lámpát? vagy hogy lehet megoldani?
állitólag ezekban a motorokban van kopogásérzékelő...ezt én most hallom először az ok h benzinesben van de h dieselben...hol található ez és milyen hibák jönnek elő ha ez roszz?   csakmert haverom 2005 ös TDCI je eléggé elkezdett kerregősen járni...olyan 80 ezer körlüli benne a km(új autó lévén valós) am megy működik rendesen ahogy kell...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16390 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:32:30 »



az addig tűrhető, de a reggel programozás előtti még remek autóm alapjárata kb.:750 volt 900 helyett





[/quote]
Ez normális!!!!!! hideginditási alapjárat....
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16391 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:33:16 »

állitólag ezekban a motorokban van kopogásérzékelő...ezt én most hallom először az ok h benzinesben van de h dieselben...hol található ez és milyen hibák jönnek elő ha ez roszz?   csakmert haverom 2005 ös TDCI je eléggé elkezdett kerregősen járni...olyan 80 ezer körlüli benne a km(új autó lévén valós) am megy működik rendesen ahogy kell...

Van, de nem annak a hibájából kopog. Ha az érzékelő elromlik, akkor sem fog kopogni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
robroy007
Vendég
« Új hozzászólás #16392 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:53:28 »

Ez normális!!!!!! hideginditási alapjárat....

igen ezt értem is, de csak a program babrálása után jött elő a dolog és a 3-4-ik indításra (szervizből ki, próbaút, városba menetel és ezután jött az első meglepi a pedállal)!!!

és a ma reggel amikor hideg volt -3fok akkor úgy füstölt, hogy ennyire még a korábbi 25 éves fiat unom se

reggel még tökéletes volt minden mielőtt a szervizbe mentem volna
Naplózva
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #16393 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:54:22 »

akkor a befecskendező rendszer hibájából kerreg jobban mint azelőtt?
EGR rel dugóval kapcsolatban tudsz segiteni?
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16394 Dátum: 2012.03.07 szerda, 22:43:08 »

akkor a befecskendező rendszer hibájából kerreg jobban mint azelőtt?
EGR rel dugóval kapcsolatban tudsz segiteni?
Simán megoldható a dugózás de a lámpát dobni fogja.veszel hozzá hibatörlőt és időközönként ré nézel,hogy nincs-e más hiba és kiütöd.Majd ugyan x idő múlva előjön de ha másnak nem zavaró akkor neked sem lesz.Megszokod.Az autó jobb lesz.És mégvalami a dugózáskor a szívósort is kikell pucolni az még milyen trutyis majd meglátod.Vigyázz nehogy belemenjen a motorba valami a blokkon óvatossan tisztisd.Utána tuti lesz.Sok sikert.Ha már benne vagy akkor a MAF szenzort is kitisztíthatod ha még nem volt.Ezt a légszürőnél találod.Mindenről találsz leírást a FAQ topicban.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16395 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 08:16:06 »

igen ezt értem is, de csak a program babrálása után jött elő a dolog és a 3-4-ik indításra (szervizből ki, próbaút, városba menetel és ezután jött az első meglepi a pedállal)!!!

és a ma reggel amikor hideg volt -3fok akkor úgy füstölt, hogy ennyire még a korábbi 25 éves fiat unom se

reggel még tökéletes volt minden mielőtt a szervizbe mentem volna
Milyen szinü füstöd volt?Huh?
Fehér???fekete???
Izzitók rendben vannak?Huh?
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16396 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 08:40:13 »

hali!
2005 év végi 2.0TDCI motorban az EGR szelepet le lehet dugózni? ugy értem a szokásos "vaklemezes" megoldás működhet? nem gyujtja ki a diag lámpát? vagy hogy lehet megoldani?
állitólag ezekban a motorokban van kopogásérzékelő...ezt én most hallom először az ok h benzinesben van de h dieselben...hol található ez és milyen hibák jönnek elő ha ez roszz?   csakmert haverom 2005 ös TDCI je eléggé elkezdett kerregősen járni...olyan 80 ezer körlüli benne a km(új autó lévén valós) am megy működik rendesen ahogy kell...

És ha kigyújtja...?  eplus2

Nekem most aludt el valamikor Bécs felé jövet egy órája. Néha gondol egyet, kiteszi, gondol másikat, lekapcsolja. Így megy ez.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
henki
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 596


« Új hozzászólás #16397 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 08:59:45 »

ha kigyujtja az nem gond, de ezekszerint teljesitméynkorlátozás vagy vészüzemmód nincs?
szivósortakaritás már megvolt a TDDI-m nél...3 óra sz*pás Wink   Gondolom CI is ugyanaz a történet, müanyag szivósor 8 csavar, 2 perc alatt leszerelhető...
Naplózva

Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997
Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000
Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001
Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004
Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #16398 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 10:19:32 »


az addig tűrhető, de a reggel programozás előtti még remek autóm alapjárata kb.:750 volt 900 helyett

Ez normális!!!!!! hideginditási alapjárat....

hát nem tudom 2,2nél a 750 normál-e, nekem nem volt még 750  Huh?
nem lehet, hogy 2,0as SWt raktak fel
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16399 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 10:32:31 »

hát nem tudom 2,2nél a 750 normál-e, nekem nem volt még 750  Huh?
nem lehet, hogy 2,0as SWt raktak fel

Inkább 800-850, de a 950 szerintem egyébként is sok volt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak: 1 ... 321 322 323 324 325 326 327 [328] 329 330 331 332 333 334 335 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.084 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.