Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #16350 Dátum: 2012.03.06 kedd, 12:32:28 » |
|
Sziasztok skacok! Megjött a jóidő és egyből milyen nagy a csend a TDCi topicban. Gondolom mindenki takarít, TMK-zik a mondiján Azért feldobok egy kérdést, hátha olvassa valaki: a kocsi jól kihúzatva elég jól füstöl és az alsó ford.szám tartományokban mintha régebben jobban húzott volna. Fent (pl 2000 környékétől) nem vettem észre teljesítménycsökkenést. Légszűrő csere kb 2 hónapja volt, de a szívósor már kb 3,5 éve nem volt tisztítva (EGR (még) van benne). Tudnátok valami tanácsot adni? Szivósort pucold ki,EGR-t dugózd le
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
|
|
« Új hozzászólás #16351 Dátum: 2012.03.06 kedd, 12:49:22 » |
|
Szivósort pucold ki,EGR-t dugózd le Olvastam már a Wikin az EGR dugózás c. cikket, de nem volt nekem teljesen vili... A kérdésem az lenne, hogy gyakorlatilag vissza kell szerelni az EGR szelepet ahogy volt, csak az EGR és a szívósor közé be kell szerelni a dugóként szolgáló saváló lemezt? (a képen lilával jelöltem): http://kepfeltoltes.hu/view/120306/Egr2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #16352 Dátum: 2012.03.06 kedd, 12:53:24 » |
|
Olvastam már a Wikin az EGR dugózás c. cikket, de nem volt nekem teljesen vili... A kérdésem az lenne, hogy gyakorlatilag vissza kell szerelni az EGR szelepet ahogy volt, csak az EGR és a szívósor közé be kell szerelni a dugóként szolgáló saváló lemezt? (a képen lilával jelöltem):
nem, a sárgával jelölt helyre kell
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #16353 Dátum: 2012.03.06 kedd, 12:53:43 » |
|
Olvastam már a Wikin az EGR dugózás c. cikket, de nem volt nekem teljesen vili... A kérdésem az lenne, hogy gyakorlatilag vissza kell szerelni az EGR szelepet ahogy volt, csak az EGR és a szívósor közé be kell szerelni a dugóként szolgáló saváló lemezt? (a képen lilával jelöltem): http://kepfeltoltes.hu/view/120306/Egr2_www.kepfeltoltes.hu_.jpgMiért kéne visszaszerelni az EGR-szelepet? A tiedből ki lett véve? Amúgy igen,egy viszonylag vastag lemezt kell berakni az EGR után,nem pedig felülre.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #16354 Dátum: 2012.03.06 kedd, 12:56:57 » |
|
Én a helyedben a lilával jelölt részre semmiképpen nem tennék lemezt. Olvastam már a Wikin az EGR dugózás c. cikket, de nem volt nekem teljesen vili... A kérdésem az lenne, hogy gyakorlatilag vissza kell szerelni az EGR szelepet ahogy volt, csak az EGR és a szívósor közé be kell szerelni a dugóként szolgáló saváló lemezt? (a képen lilával jelöltem): http://kepfeltoltes.hu/view/120306/Egr2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
|
|
« Új hozzászólás #16355 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:09:14 » |
|
Miért kéne visszaszerelni az EGR-szelepet? A tiedből ki lett véve? Amúgy igen,egy viszonylag vastag lemezt kell berakni az EGR után,nem pedig felülre.
OK! Köszi, így már világos (Nem lett kivéve az EGR az enyémből sem! Az előbb úgy értettem, hogy kiszerelem, megtisztítom és utána visszaszerelem... Kicsit valóban szerencsétlenül fogalmaztam) Valami leírást tudtok még adni a szívósor tisztításának menetéhez? A legutóbb szerelő csinálta, de most érzek egy kis affinitást hozzá Rákerestem itt a fórumon a "szívósor" szóra és hát elég sok találat volt, de nem találtam eddig részletes leírást erről a manőverről....
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #16356 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:10:30 » |
|
Olvastam már a Wikin az EGR dugózás c. cikket, de nem volt nekem teljesen vili... A kérdésem az lenne, hogy gyakorlatilag vissza kell szerelni az EGR szelepet ahogy volt, csak az EGR és a szívósor közé be kell szerelni a dugóként szolgáló saváló lemezt? (a képen lilával jelöltem): http://kepfeltoltes.hu/view/120306/Egr2_www.kepfeltoltes.hu_.jpgPontosan. Sőt, vissza is kell szereld, különben nem érnek össze a csövek. Elvileg felcsavarozhatod a dugót ez EGR oldalára, és a teljes csövezést visszabonthatod a túlsó végéig, de ilyet csak egy-két elvetemült csinált meg idáig. Viszont én nem oda tenném azt a dugót, mert nehezen fog levegő jutni a motorba, hiába erőlködik a turbo. Jó lesz az oda a jobb felől jövő vékonyabb cső végéhez is. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #16357 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:12:12 » |
|
Pontosan. Sőt, vissza is kell szereld, különben nem érnek össze a csövek. Elvileg felcsavarozhatod a dugót ez EGR oldalára, és a teljes csövezést visszabonthatod a túlsó végéig, de ilyet csak egy-két elvetemült csinált meg idáig.
Viszont én nem oda tenném azt a dugót, mert nehezen fog levegő jutni a motorba, hiába erőlködik a turbo. Jó lesz az oda a jobb felől jövő vékonyabb cső végéhez is. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #16358 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:12:57 » |
|
Na igen. Felesleges cső, ami nehezíti a beavatkozásokat. Nem hiányzik oda nekem sem.
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #16359 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:13:04 » |
|
Te csak ne röhögj! Igen, vannak ilyen elvetemültek, és te nagyon is jól tudod, kik azok. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Nika91127
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #16360 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:14:44 » |
|
Te csak ne röhögj! Igen, vannak ilyen elvetemültek, és te nagyon is jól tudod, kik azok.
AndyA
Elvetemültek...Hát ja...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
|
|
« Új hozzászólás #16361 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:25:31 » |
|
Te csak ne röhögj! Igen, vannak ilyen elvetemültek, és te nagyon is jól tudod, kik azok.
AndyA
Én is szívesen elvetemülnék ...szóval meddig is kellene konkrétan visszabontanom? És arra az oldalra nem kell dugó vagy valami?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
|
|
|
DomeSL
|
|
« Új hozzászólás #16362 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:27:25 » |
|
Pont a cső másik végéig. És kell dugó oda is. Pont ugyan olyan. De oda már nem jó ha "alufóliából" van. Én is szívesen elvetemülnék ...szóval meddig is kellene konkrétan visszabontanom? És arra az oldalra nem kell dugó vagy valami?
|
|
|
Naplózva
|
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
|
|
|
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
|
|
« Új hozzászólás #16363 Dátum: 2012.03.06 kedd, 13:31:43 » |
|
Pont a cső másik végéig. És kell dugó oda is. Pont ugyan olyan. De oda már nem jó ha "alufóliából" van.
Milyen vastagot javasoltok? 5mm-es saválló?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #16364 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:29:37 » |
|
Én is szívesen elvetemülnék ...szóval meddig is kellene konkrétan visszabontanom? És arra az oldalra nem kell dugó vagy valami? Oda is kell dugó, nyilván. Addig bonthatod vissza, amíg olyasmit nem szednél le, ami nélkül nem megy az autó. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #16365 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:54:28 » |
|
Te csak ne röhögj! Igen, vannak ilyen elvetemültek, és te nagyon is jól tudod, kik azok.
AndyA
hát én honnan tudnám??
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #16366 Dátum: 2012.03.06 kedd, 14:56:08 » |
|
Milyen vastagot javasoltok? 5mm-es saválló?
az tökéletes nekem ~1,5mm-es savállóból van ha kell van is egy asszem kimaradva valahol...
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #16367 Dátum: 2012.03.06 kedd, 15:15:17 » |
|
hát én honnan tudnám?? [img width=800 height=600]http://www.kephost.com/images4/2012/3/6/3h1twyswl2ipib7f501f.jpg[/img Nabazz, leszereli az egészet, melózik vele egy csomót, azután odatesz külön egy csövet, hogy mégis legyen mivel koszolni a motort... AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #16368 Dátum: 2012.03.06 kedd, 15:21:31 » |
|
Nabazz, leszereli az egészet, melózik vele egy csomót, azután odatesz külön egy csövet, hogy mégis legyen mivel koszolni a motort... AndyA az nem koszol onnan a turbonyomás van levéve
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
|
|
« Új hozzászólás #16369 Dátum: 2012.03.06 kedd, 15:51:47 » |
|
az tökéletes nekem ~1,5mm-es savállóból van ha kell van is egy asszem kimaradva valahol... Nagyon szépen köszönöm! Még azt szeretném megkérdezni, hogy tömítést azt kell tenni mindkét dugó alá ugye? És/Vagy valami hőálló szigetelő pasztát-trugymát szoktatok?
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
|
|
|
Trekxc
|
|
« Új hozzászólás #16370 Dátum: 2012.03.06 kedd, 16:04:12 » |
|
Nagyon szépen köszönöm!
Még azt szeretném megkérdezni, hogy tömítést azt kell tenni mindkét dugó alá ugye? És/Vagy valami hőálló szigetelő pasztát-trugymát szoktatok?
Eredeti tömítés teljesen jó, ha nem sérült! Szigetelő paszta teljesen felesleges! Nekem a párom autójában sincs EGR cső. Elvetemült egy nő
|
|
|
Naplózva
|
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi 2007 S-max 2.5T M6 2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm 2002 BMW E-46 330 cab M5 Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
|
|
|
Gabee
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 68
|
|
« Új hozzászólás #16371 Dátum: 2012.03.06 kedd, 16:22:50 » |
|
Eredeti tömítés teljesen jó, ha nem sérült! Szigetelő paszta teljesen felesleges! Nekem a párom autójában sincs EGR cső. Elvetemült egy nő Grat. hozzá!
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Ghia kombi 2004
|
|
|
tpmportal
|
|
« Új hozzászólás #16372 Dátum: 2012.03.06 kedd, 16:29:06 » |
|
Eredeti tömítés teljesen jó, ha nem sérült! Szigetelő paszta teljesen felesleges! Nekem a párom autójában sincs EGR cső. Elvetemült egy nő És ő maga szerelte? Mert az aztán már tényleg elvetemült lenne...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
mope86
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #16374 Dátum: 2012.03.06 kedd, 22:19:27 » |
|
Hello menyibe fájt a 4 porlasztó nekem is kéne lassacskán 4 darab.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #16375 Dátum: 2012.03.06 kedd, 22:24:41 » |
|
holnap szétszedésre kerül mert már teljesen kétségbe vagyok esve emiatt és nem tudom mi a jo döntés itt hollanba nem olyan egyszerü ugy rendelnem alkatrészt hogy azt se tudom mi van(ebbe semmiféle lehurrogás nem volt) csak itt kicsit drágábbak az alkatrészek hiába itt a fizetések is másak (nekem is)de messze vagyok ahollandokétol és nekik meg se kottyan 1000-1500 euro mert a szervizbe ezt mondták szerelésssel együtt
en haza fele nemetbe robbantam le a vizpumpammal! 850 euro volt Ford szervizben! szoval jol jarj utanna hova viszed!!!!(viz es szervo pumpa csere,termosztattal) a vizem nekem is fel melegedett pillanat alatt! a viztartalyban nem volt nyomas(tulfolyon nem jott vissza!) csere utan szuperalt a dolog!!! ha nem tudsz ''olcson'' szerezni alaktreszt ebay.co.uk-ha ki tudod magadnak cserelni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #16376 Dátum: 2012.03.06 kedd, 22:29:20 » |
|
SZiasztok!
Decemberben meg volt a viz/szervo szivattyu cserem.. ugy vettem eszre a minuszos hidegekben hogy nem igazan nyomja a meleget uzemhomersekleten!!, ha 0-a felett van a homerseklet akkor mar jobb... Na de nekem hidegben kell a meleg levego! olyan tanacsot kaptam hogy toltsek ecetes vizet a hutorendszerbe az majd kitakaritja! (a jo vizkoves vizforralonal be vallt!!!) KErdesem az lenne csinalt e ecettel valaki vizrendszer tisztitast? Ajanljatok az ecetet vagy sem? Nem ikozhat barmi bajt a vizpumpaban, gumitomiteseknel???
koszi elore is!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Styleair
|
|
« Új hozzászólás #16377 Dátum: 2012.03.06 kedd, 22:32:55 » |
|
SZiasztok!
Decemberben meg volt a viz/szervo szivattyu cserem.. ugy vettem eszre a minuszos hidegekben hogy nem igazan nyomja a meleget uzemhomersekleten!!, ha 0-a felett van a homerseklet akkor mar jobb... Na de nekem hidegben kell a meleg levego! olyan tanacsot kaptam hogy toltsek ecetes vizet a hutorendszerbe az majd kitakaritja! (a jo vizkoves vizforralonal be vallt!!!) KErdesem az lenne csinalt e ecettel valaki vizrendszer tisztitast? Ajanljatok az ecetet vagy sem? Nem ikozhat barmi bajt a vizpumpaban, gumitomiteseknel???
koszi elore is!
Azt értem, hogy az ecet az oldja a vízkövet, de a rendszerből leváló darabok nem fogynak rendszer elzáródást okozni?
|
|
|
Naplózva
|
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #16378 Dátum: 2012.03.06 kedd, 23:26:24 » |
|
en haza fele nemetbe robbantam le a vizpumpammal! 850 euro volt Ford szervizben! szoval jol jarj utanna hova viszed!!!!(viz es szervo pumpa csere,termosztattal) a vizem nekem is fel melegedett pillanat alatt! a viztartalyban nem volt nyomas(tulfolyon nem jott vissza!) csere utan szuperalt a dolog!!! ha nem tudsz ''olcson'' szerezni alaktreszt ebay.co.uk-ha ki tudod magadnak cserelni!
Ilyen vásárlásoknál, ha Ausztriába szívesebben/olcsóbban postáz az ember, tudok segíteni. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
mondeoPeti
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #16379 Dátum: 2012.03.07 szerda, 09:28:59 » |
|
Azt értem, hogy az ecet az oldja a vízkövet, de a rendszerből leváló darabok nem fogynak rendszer elzáródást okozni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #16380 Dátum: 2012.03.07 szerda, 09:51:57 » |
|
Azt értem, hogy az ecet az oldja a vízkövet, de a rendszerből leváló darabok nem fogynak rendszer elzáródást okozni?
Ha ott marad az ecetes víz, akkor nem. De az meg nem tesz jót hosszú távon a rendszernek, pl. pont a gumitömítéseknek sem. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
Relhist
|
|
« Új hozzászólás #16381 Dátum: 2012.03.07 szerda, 09:52:47 » |
|
ez gyári felújított, az RM kezdetű cikkszámból látszik. Amúgy várhatóan jó hozzá. mCat kellene hozzá és alvázszám.
|
|
|
Naplózva
|
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue Ex: MK3F1 2.0 TDC i Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
|
|
|
Mad-V
|
|
« Új hozzászólás #16382 Dátum: 2012.03.07 szerda, 14:47:32 » |
|
Ha ott marad az ecetes víz, akkor nem. De az meg nem tesz jót hosszú távon a rendszernek, pl. pont a gumitömítéseknek sem. AndyA Én biztos nem tenném bele de mitől vízköves? nem disztvíz+fagyálló volt benne?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
NemTom
|
|
« Új hozzászólás #16383 Dátum: 2012.03.07 szerda, 15:09:51 » |
|
Milyen vastagot javasoltok? 5mm-es saválló?
Nekem 2mm saváló van az tökéletes.
|
|
|
Naplózva
|
2.0 TD CI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #16384 Dátum: 2012.03.07 szerda, 15:21:17 » |
|
Nekem 2mm saváló van az tökéletes.
Nekem az 1 mm-es alut se rágta szét, másnak meg kilyukadt. Az a lényeg, hogy ne legyen szivárgás, a kipufogógáz ne juthasson el nagyon kis mennyiségben sem a dugóig, ne szökhessen ki mellette. Ha mégis, akkor lesz ott pára is, savak is, istennyila is, ami az alut megeszi idővel. Az alu elenben azért jó, mert puha, meg lehet úgy húzni a gyári tömítés mellé, hogy ne eresszen. Volt, aki befőttesüveg nagyobbacska kupakjából vágta ki, és jó eredménnyel használta (az üveg belseje felé lévő felületkezelt oldalt kell az esetleges kipufogógázok irányába tenni). AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
tuza35
|
|
« Új hozzászólás #16385 Dátum: 2012.03.07 szerda, 17:45:13 » |
|
szia 200eu/db Hello menyibe fájt a 4 porlasztó nekem is kéne lassacskán 4 darab.
|
|
|
Naplózva
|
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
|
|
|
tuza35
|
|
« Új hozzászólás #16386 Dátum: 2012.03.07 szerda, 17:51:59 » |
|
köszi.ha nem új nem kell. ez gyári felújított, az RM kezdetű cikkszámból látszik. Amúgy várhatóan jó hozzá. mCat kellene hozzá és alvázszám.
|
|
|
Naplózva
|
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
|
|
|
robroy007
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #16387 Dátum: 2012.03.07 szerda, 19:37:56 » |
|
Üdv Mindenkinek! augusztus óta van egy 2006-os 2,2-es dízelem felbuzdulva az utólagos tempomat beszerelhetőségén, mivel a pedáloknál meg voltak a szükséges kábelek belevágtam a beszerelésbe a mechanikus részen hamar túl lettem (kormány, pedálkapcsolók) elvittem a helyi szervizbe a programozás érdekében, ahol sokadik nekifutásra sikerült csak a programot feltölteni (hol a computer, hol a PC nem bírta) próbaúton kiderült a tempomat továbbra sem funkcionál semmit se de már akkor is feltűnt, hogy alacsony fordulaton terhelésnél kopogós lett a motor hangja!!! szervizbe abban maradtunk, hogy mivel valószínűleg még valamilyen kábel hiányozhat így holnap viszem majd vissza a kocsit azóta újra alánéztem a műszerfalnak és valóban az itt fellelhető leírások alapján hiányzik a biztosítékoknál egy kábel a C32 csatlakozóból (az aljzatban benne van) C36 csatlakozót nem is találtam, a pedálkapcsoló kábelek a nagy kábel kötegbe futnak tovább legalábbis amennyit láttam belőle a szerviz elhagyása után a kopogáson kívül mást nem tapasztaltam amíg le nem tettem a kocsit a parkolóba és 3 óra múlva újra menni akartam vele ekkor jött életem legborzasztóbb élménye kocsival az addig tűrhető, de a reggel programozás előtti még remek autóm alapjárata kb.:750 volt 900 helyett a gázpedálra pedig egyáltalán nem reagált sehogy sem!!! többszöri indítás és akku saru levétel után sem változott a helyzet, így amíg a segítségre vártam, hogy újra szervizbe vigyem a kocsit kiálltam ezzel a motorfordulattal a parkolóból tolatás majd előre 1-es ekkor a pedál ismét felvette a szolgálatot, és utána mintha mi sem történt volna a kopogáson kívül újra használhattam a kocsit azóta is hosszabb pihenés (2-3óra) után általában jelentkezik a pedál sztrájkja de ez 5-10 másodperc alatt elmúlik jelenleg nyomkodás és sebességbe rakás közben amitől leginkább félek, hogy holnap a szervizben se tempomatom nem lesz, és még a jelenlegi állapotok sem fognak megszűnni ha mégis ez történne ismertek Debrecen környékén valakit aki a problémákat esetleg meg tudná majd oldani főleg a motor vezérlésre gondolok esetleg ha már úgyis piszkálni kell ért is a lelki világukhoz, mert tempomat nélkül el leszek akkor is ha már benne vannak a gombok (persze a szervizzel való jogérvényesítés után majd)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
HZsolt92
|
|
« Új hozzászólás #16388 Dátum: 2012.03.07 szerda, 20:25:19 » |
|
ha mégis ez történne ismertek Debrecen környékén valakit aki a problémákat esetleg meg tudná majd oldani főleg a motor vezérlésre gondolok esetleg ha már úgyis piszkálni kell ért is a lelki világukhoz, mert tempomat nélkül el leszek akkor is ha már benne vannak a gombok (persze a szervizzel való jogérvényesítés után majd)
sajna nem nagyon van ilyen
|
|
|
Naplózva
|
2019 NISSAN NAVARA NP300 2017 CITROEN C3 VAN
múlt: 2001 TDDI 4DOOR 2003 TDCI 5DOOR 2002 2.0 TDDI TURNIER 2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X 2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #16389 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:07:42 » |
|
hali! 2005 év végi 2.0TDCI motorban az EGR szelepet le lehet dugózni? ugy értem a szokásos "vaklemezes" megoldás működhet? nem gyujtja ki a diag lámpát? vagy hogy lehet megoldani? állitólag ezekban a motorokban van kopogásérzékelő...ezt én most hallom először az ok h benzinesben van de h dieselben...hol található ez és milyen hibák jönnek elő ha ez roszz? csakmert haverom 2005 ös TDCI je eléggé elkezdett kerregősen járni...olyan 80 ezer körlüli benne a km(új autó lévén valós) am megy működik rendesen ahogy kell...
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
balko
|
|
« Új hozzászólás #16390 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:32:30 » |
|
az addig tűrhető, de a reggel programozás előtti még remek autóm alapjárata kb.:750 volt 900 helyett
[/quote] Ez normális!!!!!! hideginditási alapjárat....
|
|
|
Naplózva
|
2002 TDCI ford mondeo 130le
|
|
|
Angel
|
|
« Új hozzászólás #16391 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:33:16 » |
|
állitólag ezekban a motorokban van kopogásérzékelő...ezt én most hallom először az ok h benzinesben van de h dieselben...hol található ez és milyen hibák jönnek elő ha ez roszz? csakmert haverom 2005 ös TDCI je eléggé elkezdett kerregősen járni...olyan 80 ezer körlüli benne a km(új autó lévén valós) am megy működik rendesen ahogy kell...
Van, de nem annak a hibájából kopog. Ha az érzékelő elromlik, akkor sem fog kopogni.
|
|
|
Naplózva
|
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
|
|
|
robroy007
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #16392 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:53:28 » |
|
Ez normális!!!!!! hideginditási alapjárat....
igen ezt értem is, de csak a program babrálása után jött elő a dolog és a 3-4-ik indításra (szervizből ki, próbaút, városba menetel és ezután jött az első meglepi a pedállal)!!! és a ma reggel amikor hideg volt -3fok akkor úgy füstölt, hogy ennyire még a korábbi 25 éves fiat unom se reggel még tökéletes volt minden mielőtt a szervizbe mentem volna
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #16393 Dátum: 2012.03.07 szerda, 21:54:22 » |
|
akkor a befecskendező rendszer hibájából kerreg jobban mint azelőtt? EGR rel dugóval kapcsolatban tudsz segiteni?
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
TISLER19
|
|
« Új hozzászólás #16394 Dátum: 2012.03.07 szerda, 22:43:08 » |
|
akkor a befecskendező rendszer hibájából kerreg jobban mint azelőtt? EGR rel dugóval kapcsolatban tudsz segiteni?
Simán megoldható a dugózás de a lámpát dobni fogja.veszel hozzá hibatörlőt és időközönként ré nézel,hogy nincs-e más hiba és kiütöd.Majd ugyan x idő múlva előjön de ha másnak nem zavaró akkor neked sem lesz.Megszokod.Az autó jobb lesz.És mégvalami a dugózáskor a szívósort is kikell pucolni az még milyen trutyis majd meglátod.Vigyázz nehogy belemenjen a motorba valami a blokkon óvatossan tisztisd.Utána tuti lesz.Sok sikert.Ha már benne vagy akkor a MAF szenzort is kitisztíthatod ha még nem volt.Ezt a légszürőnél találod.Mindenről találsz leírást a FAQ topicban.
|
|
|
Naplózva
|
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
|
|
|
balko
|
|
« Új hozzászólás #16395 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 08:16:06 » |
|
igen ezt értem is, de csak a program babrálása után jött elő a dolog és a 3-4-ik indításra (szervizből ki, próbaút, városba menetel és ezután jött az első meglepi a pedállal)!!!
és a ma reggel amikor hideg volt -3fok akkor úgy füstölt, hogy ennyire még a korábbi 25 éves fiat unom se
reggel még tökéletes volt minden mielőtt a szervizbe mentem volna
Milyen szinü füstöd volt? Fehér???fekete??? Izzitók rendben vannak? Üdv
|
|
|
Naplózva
|
2002 TDCI ford mondeo 130le
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #16396 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 08:40:13 » |
|
hali! 2005 év végi 2.0TDCI motorban az EGR szelepet le lehet dugózni? ugy értem a szokásos "vaklemezes" megoldás működhet? nem gyujtja ki a diag lámpát? vagy hogy lehet megoldani? állitólag ezekban a motorokban van kopogásérzékelő...ezt én most hallom először az ok h benzinesben van de h dieselben...hol található ez és milyen hibák jönnek elő ha ez roszz? csakmert haverom 2005 ös TDCI je eléggé elkezdett kerregősen járni...olyan 80 ezer körlüli benne a km(új autó lévén valós) am megy működik rendesen ahogy kell...
És ha kigyújtja...? Nekem most aludt el valamikor Bécs felé jövet egy órája. Néha gondol egyet, kiteszi, gondol másikat, lekapcsolja. Így megy ez. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
henki
|
|
« Új hozzászólás #16397 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 08:59:45 » |
|
ha kigyujtja az nem gond, de ezekszerint teljesitméynkorlátozás vagy vészüzemmód nincs? szivósortakaritás már megvolt a TDDI-m nél...3 óra sz*pás Gondolom CI is ugyanaz a történet, müanyag szivósor 8 csavar, 2 perc alatt leszerelhető...
|
|
|
Naplózva
|
Escort 1.8TD Ghia Turnier 1997 Focus 1.8TDDI Ghia Turnier 2000 Mondeo 2.0TDDI Ghia Turnier 2001 Mondeo 2.2TDCI Titanium-X ST Turnier 2004 Mondeo 2.0TDCI Titanium-X Turnier 2007
|
|
|
polgab
Vendég
|
|
« Új hozzászólás #16398 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 10:19:32 » |
|
az addig tűrhető, de a reggel programozás előtti még remek autóm alapjárata kb.:750 volt 900 helyett
Ez normális!!!!!! hideginditási alapjárat....
hát nem tudom 2,2nél a 750 normál-e, nekem nem volt még 750 nem lehet, hogy 2,0as SWt raktak fel
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
AndyA
|
|
« Új hozzászólás #16399 Dátum: 2012.03.08 csütörtök, 10:32:31 » |
|
hát nem tudom 2,2nél a 750 normál-e, nekem nem volt még 750 nem lehet, hogy 2,0as SWt raktak fel Inkább 800-850, de a 950 szerintem egyébként is sok volt. AndyA
|
|
|
Naplózva
|
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 - MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
|
|
|
|