Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:08:30
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
322
323
324
325
326
327
328
[
329
]
330
331
332
333
334
335
336
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14652809 alkalommal)
0 Felhasználó és 114 vendég van a témában
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16400 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 11:09:22 »
Idézetet írta: polgab - 2012.03.08 csütörtök, 10:19:32
hát nem tudom 2,2nél a 750 normál-e, nekem nem volt még 750
nem lehet, hogy 2,0as SWt raktak fel
Igen,sorry én a 2.0 alapjáratára gondoltam....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
robroy007
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16401 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 15:56:05 »
Idézetet írta: balko - 2012.03.08 csütörtök, 08:16:06
Milyen szinü füstöd volt?
Fehér???fekete???
Izzitók rendben vannak?
Üdv
Fehér volt a füst
egészen addig amíg hozzá nem nyúltak a komjúterhez SEMMI baja nem volt pöccre indult -17°C-ban is!!
most meg kopog mint egy előtöltéses adagolós kis fordulaton terhelésnél
gyorsításnál is van egy tartomány ahol hörgősebb a motor hangja aztán kisimul, ott ahol korábban elkezdett húzni a motor
szóval semmi sem mutatja, hogy jó lenne az összhang
a hiba oka tuti 1000000% A PROGRAMBAN VAN
Naplózva
robroy007
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16402 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 15:59:59 »
Idézetet írta: polgab - 2012.03.08 csütörtök, 10:19:32
hát nem tudom 2,2nél a 750 normál-e, nekem nem volt még 750
nem lehet, hogy 2,0as SWt raktak fel
a programmal kapcsolatban nem tudom milyen választási lehetőség volt (amennyit láttam talán 2 fajta (még szerencse, hogy mondtam be akarok menni mikor csinálják először))
lehet, hogy magas a fordulatszámnak a 950, de ahhoz voltam hozzászokva és most sem sokkal másabb az alapjárat, de amikor bajság volt a 2. rövid vonalig ment a mutató az meg 750
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16403 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 16:04:08 »
Idézetet írta: robroy007 - 2012.03.07 szerda, 19:37:56
Üdv Mindenkinek!
augusztus óta van egy 2006-os 2,2-es dízelem
felbuzdulva az utólagos tempomat beszerelhetőségén, mivel a pedáloknál meg voltak a szükséges kábelek belevágtam a beszerelésbe
a mechanikus részen hamar túl lettem (kormány, pedálkapcsolók)
elvittem a helyi szervizbe a programozás érdekében, ahol sokadik nekifutásra sikerült csak a programot feltölteni (hol a computer, hol a PC nem bírta)
próbaúton kiderült a tempomat továbbra sem funkcionál semmit se
de már akkor is feltűnt, hogy alacsony fordulaton terhelésnél kopogós lett a motor hangja!!!
szervizbe abban maradtunk, hogy mivel valószínűleg még valamilyen kábel hiányozhat így holnap viszem majd vissza a kocsit
azóta újra alánéztem a műszerfalnak és valóban az itt fellelhető leírások alapján hiányzik a biztosítékoknál egy kábel a C32 csatlakozóból (az aljzatban benne van)
C36 csatlakozót nem is találtam, a pedálkapcsoló kábelek a nagy kábel kötegbe futnak tovább legalábbis amennyit láttam belőle
a szerviz elhagyása után a kopogáson kívül mást nem tapasztaltam amíg le nem tettem a kocsit a parkolóba és 3 óra múlva újra menni akartam vele
ekkor jött életem legborzasztóbb élménye kocsival
az addig tűrhető, de a reggel programozás előtti még remek autóm alapjárata kb.:750 volt 900 helyett
a gázpedálra pedig egyáltalán nem reagált sehogy sem!!!
többszöri indítás és akku saru levétel után sem változott a helyzet, így amíg a segítségre vártam, hogy újra szervizbe vigyem a kocsit kiálltam ezzel a motorfordulattal a parkolóból
tolatás majd előre 1-es ekkor a pedál ismét felvette a szolgálatot, és utána mintha mi sem történt volna a kopogáson kívül újra használhattam a kocsit
azóta is hosszabb pihenés (2-3óra) után általában jelentkezik a pedál sztrájkja de ez 5-10 másodperc alatt elmúlik jelenleg nyomkodás és sebességbe rakás közben
amitől leginkább félek, hogy holnap a szervizben se tempomatom nem lesz, és még a jelenlegi állapotok sem fognak megszűnni
ha mégis ez történne ismertek Debrecen környékén valakit aki a problémákat esetleg meg tudná majd oldani főleg a motor vezérlésre gondolok esetleg ha már úgyis piszkálni kell ért is a lelki világukhoz, mert tempomat nélkül el leszek akkor is ha már benne vannak a gombok
(persze a szervizzel való jogérvényesítés után majd)
Szerintem vidd vissza, hogy rakják rá a 2.2-es programját vissza. (ez persze érdekes, mert az IDS automatikusan választja az sw-t az ecuhöz, így lehet, hogy nem alvázszám azonos ecu-d van, chippelt sw volt rajta).
A gázpedál reakció hiánya azt jelenti, hogy az ecu úgy gondolja, a motor nem érte még el az alapjárati fordulatszámot. Viszont ha 750 az alapjáratod, ami a 2.0-s meleg alapjárata (5 fok felett) akkor az már elvileg elég a motor normál üzeméhez. Ebből az jön ki, hogy nem jó a rátöltött program.
Tempomat ügyben keig. infó a fórumos anyagokhoz, hogy a diesel utólagos tempomatositása (by Zoleex) anyag csatlakozóval ellátott pedálköteggel szerelt tddi-re vonatkozik, a TDCi-kben nem volt ilyen verzió. Ezekben a pedálkapcsolók vezetékelés közvetlenül megy a kábelkötegbe.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
robroy007
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16404 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 16:28:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.03.08 csütörtök, 16:04:08
Szerintem vidd vissza, hogy rakják rá a 2.2-es programját vissza. (ez persze érdekes, mert az IDS automatikusan választja az sw-t az ecuhöz, így lehet, hogy nem alvázszám azonos ecu-d van, chippelt sw volt rajta).
A gázpedál reakció hiánya azt jelenti, hogy az ecu úgy gondolja, a motor nem érte még el az alapjárati fordulatszámot. Viszont ha 750 az alapjáratod, ami a 2.0-s meleg alapjárata (5 fok felett) akkor az már elvileg elég a motor normál üzeméhez. Ebből az jön ki, hogy nem jó a rátöltött program.
Tempomat ügyben keig. infó a fórumos anyagokhoz, hogy a diesel utólagos tempomatositása (by Zoleex) anyag csatlakozóval ellátott pedálköteggel szerelt tddi-re vonatkozik, a TDCi-kben nem volt ilyen verzió. Ezekben a pedálkapcsolók vezetékelés közvetlenül megy a kábelkötegbe.
az eredeti SW-ről semmit nem tudok mivel augusztusban került hozzám a kocsi
most várok egy hetet ez alatt elvileg lesz egy utam pestre, aztán megyek vissza a szervizbe így a szerintük létező tanulási folyamat is kap egy esélyt
annyi kérdésem lenne még tudja- e valaki hogy a műszerkonzolon honnan-hová kell tenni a visszajelző ikon kábelezését mert ugye az kimaradt a szervizben, bár ha vissza kel menni akkor bele rakatom, mert nem elég oda az összhang és még a munka sem teljes sajnos (igaz ez azért nem került már bele mert hoznom kellett elfelé a kocsit)
talán van egy "guru" aki ki tudja szuperálni ecu megbontással az eredeti progit vagy beállításait, de ugye az egy chiptuning ára és még akkor is szív a manus vele mert a régit és az újat kell neki össze fésülnie valahogy és akkor már mindegy ha meg is piszkálja a kocsit végülis
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16405 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 16:37:13 »
Szerintem meg vidd egy rendes szervízbe, és a kocsit meg ne használd, mert még tönkremegy valami. A tanulási folyamat az persze létező dolog, de észre sem lehet venni a különbséget.
Idézetet írta: robroy007 - 2012.03.08 csütörtök, 16:28:16
az eredeti SW-ről semmit nem tudok mivel augusztusban került hozzám a kocsi
most várok egy hetet ez alatt elvileg lesz egy utam pestre, aztán megyek vissza a szervizbe így a szerintük létező tanulási folyamat is kap egy esélyt
annyi kérdésem lenne még tudja- e valaki hogy a műszerkonzolon honnan-hová kell tenni a visszajelző ikon kábelezését mert ugye az kimaradt a szervizben, bár ha vissza kel menni akkor bele rakatom, mert nem elég oda az összhang és még a munka sem teljes sajnos (igaz ez azért nem került már bele mert hoznom kellett elfelé a kocsit)
talán van egy "guru" aki ki tudja szuperálni ecu megbontással az eredeti progit vagy beállításait, de ugye az egy chiptuning ára és még akkor is szív a manus vele mert a régit és az újat kell neki össze fésülnie valahogy és akkor már mindegy ha meg is piszkálja a kocsit végülis
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16406 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 16:38:39 »
Idézetet írta: robroy007 - 2012.03.08 csütörtök, 16:28:16
az eredeti SW-ről semmit nem tudok mivel augusztusban került hozzám a kocsi
most várok egy hetet ez alatt elvileg lesz egy utam pestre, aztán megyek vissza a szervizbe így a szerintük létező tanulási folyamat is kap egy esélyt
annyi kérdésem lenne még tudja- e valaki hogy a műszerkonzolon honnan-hová kell tenni a visszajelző ikon kábelezését mert ugye az kimaradt a szervizben, bár ha vissza kel menni akkor bele rakatom, mert nem elég oda az összhang és még a munka sem teljes sajnos (igaz ez azért nem került már bele mert hoznom kellett elfelé a kocsit)
talán van egy "guru" aki ki tudja szuperálni ecu megbontással az eredeti progit vagy beállításait, de ugye az egy chiptuning ára és még akkor is szív a manus vele mert a régit és az újat kell neki össze fésülnie valahogy és akkor már mindegy ha meg is piszkálja a kocsit végülis
ha jössz pestre, kérdezd meg Vik-et, meg tudja-e nézni. Auto Fort, könyves kálmán krt, Lurdy házzal szemben.
Tanulni tanul az ecu, de az nem okoz lyen drasztikus változásokat.
A gázreakció hiánya egyértelmű problémára utal, azt nem fogja megszűntetni a tanulás. A gázreakció hiánya lehet üzemanyag oldali gond is és szoftveres probléma is. A 2.0 tdci nél volt olyan, hogy a vélhetően túl alacsonyra programozott indítási üzemanyag nyomás miatt, a porlasztók életének végefelé már nem érte el egyből a motor az alapjáratot, ezt is az általad is leírt gázreakció hiány okozta (de okozhatja a jelenséget nem belevaló porlasztó is).
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
robroy007
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16407 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 17:42:22 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.08 csütörtök, 16:37:13
Szerintem meg vidd egy rendes szervízbe, és a kocsit meg ne használd, mert még tönkremegy valami. A tanulási folyamat az persze létező dolog, de észre sem lehet venni a különbséget.
sajnos egy másik rendes Ford szervizben is az IDS fogja a programot választani nagy valószínűséggel automatikusan
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16408 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 17:45:46 »
Igen az IDS. És lehet hogy automatikusan választja, lehet hogy nem.
De egy
FORD
szervizben, ahol egy egyértelműen rossz autóra azt mondják, hogy várd végig a tanulási folyamatot ott baj van.
Idézetet írta: robroy007 - 2012.03.08 csütörtök, 17:42:22
sajnos egy másik rendes Ford szervizben is az IDS fogja a programot választani nagy valószínűséggel automatikusan
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
robroy007
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16409 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 17:51:10 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.03.08 csütörtök, 16:38:39
ha jössz pestre, kérdezd meg Vik-et, meg tudja-e nézni. Auto Fort, könyves kálmán krt, Lurdy házzal szemben.
Tanulni tanul az ecu, de az nem okoz lyen drasztikus változásokat.
A gázreakció hiánya egyértelmű problémára utal, azt nem fogja megszűntetni a tanulás. A gázreakció hiánya lehet üzemanyag oldali gond is és szoftveres probléma is. A 2.0 tdci nél volt olyan, hogy a vélhetően túl alacsonyra programozott indítási üzemanyag nyomás miatt, a porlasztók életének végefelé már nem érte el egyből a motor az alapjáratot, ezt is az általad is leírt gázreakció hiány okozta (de okozhatja a jelenséget nem belevaló porlasztó is).
elvileg csak Isaszegig kell menni nem biztos bemegyünk még Pestre is konkrétan
itt minden probléma a program feltöltésével kezdődött
hosszabb állá sután beindítva kocsit alacsony alapjárat nincs reakció gázpedálra pár másodperccel később az alapjárat észhez tér és a gázpedál is működik
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16410 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 18:29:00 »
Idézetet írta: robroy007 - 2012.03.08 csütörtök, 17:51:10
elvileg csak Isaszegig kell menni nem biztos bemegyünk még Pestre is konkrétan
itt minden probléma a program feltöltésével kezdődött
hosszabb állá sután beindítva kocsit alacsony alapjárat nincs reakció gázpedálra pár másodperccel később az alapjárat észhez tér és a gázpedál is működik
Ha csak Isaszegig kell menned, akkor onnan már Pest (Vik) nincs olyan nagyon messze! Megérné elvinned oda inkább és megkérned, hogy csinálja meg normálisan ha valami nem az igazi még! Felrakja a gyári szoftvert és lehet a tempomatodat is kijavítja és akkor 100% hogy működni fog!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16411 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 18:37:01 »
Idézetet írta: robroy007 - 2012.03.08 csütörtök, 17:51:10
elvileg csak Isaszegig kell menni nem biztos bemegyünk még Pestre is konkrétan
itt minden probléma a program feltöltésével kezdődött
hosszabb állá sután beindítva kocsit alacsony alapjárat nincs reakció gázpedálra pár másodperccel később az alapjárat észhez tér és a gázpedál is működik
szerintem is vidd fel vik-hez, a debreceniek sosincsenek a helyzet magaslatán. amikor én voltam náluk, a diagosnak én mutattam meg, hogy hol a csati, mert nem tudta
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
robroy007
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16412 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 18:45:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.08 csütörtök, 18:37:01
szerintem is vidd fel vik-hez, a debreceniek sosincsenek a helyzet magaslatán. amikor én voltam náluk, a diagosnak én mutattam meg, hogy hol a csati, mert nem tudta
tudnátok egy vik telefonszámot küldeni ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16413 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 18:49:33 »
Idézetet írta: robroy007 - 2012.03.08 csütörtök, 18:45:02
tudnátok egy vik telefonszámot küldeni ?
ment pü!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16414 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 18:58:28 »
Sziasztok!
olyan problémám van hogy 3 gyertyát kicseréltünk viszont a negyedik teljesen megakadt!
mit lehet ezzel csinálni, mert teljesen beleszakítani nem szeretném!
Sky
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16415 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 18:59:31 »
Vissza sem megy?
Idézetet írta: skyjezus - 2012.03.08 csütörtök, 18:58:28
Sziasztok!
olyan problémám van hogy 3 gyertyát kicseréltünk viszont a negyedik teljesen megakadt!
mit lehet ezzel csinálni, mert teljesen beleszakítani nem szeretném!
Sky
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16416 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 19:11:44 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.03.08 csütörtök, 18:58:28
Sziasztok!
olyan problémám van hogy 3 gyertyát kicseréltünk viszont a negyedik teljesen megakadt!
mit lehet ezzel csinálni, mert teljesen beleszakítani nem szeretném!
Sky
fékolaj-óvatosan fecskendővel a menet tövébe.és oda-vissza-oda-vissza.....aztán már kinn is van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16417 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 19:23:35 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.08 csütörtök, 19:11:44
fékolaj-óvatosan fecskendővel a menet tövébe.és oda-vissza-oda-vissza.....aztán már kinn is van.
megcsináltuk ment is 5x körbement és egyszer csak pakk se ide se oda!
úgy álltunk neki hogy talán 1 kijön , 3 sikerült 1 bent maradt!
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16418 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 19:32:54 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.03.08 csütörtök, 19:23:35
megcsináltuk ment is 5x körbement és egyszer csak pakk se ide se oda!
úgy álltunk neki hogy talán 1 kijön , 3 sikerült 1 bent maradt!
Ha már bármennyit jött kifele, akkor csak!!!!! befele próbáld újra, mert kifele bele fog törni...és az cumi...csavarlazítót neki, bőségesen, majd ha befele megindult akkor türelemmel újra lassan ki, mikor kezded érezni, hogy szorulna, újra be...csak így jön ki, ha sietteted beletörik
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
cseresznye
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 615
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16419 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 20:09:12 »
Idézetet írta: robroy007 - 2012.03.08 csütörtök, 17:51:10
elvileg csak Isaszegig kell menni nem biztos bemegyünk még Pestre is konkrétan
itt minden probléma a program feltöltésével kezdődött
hosszabb állá sután beindítva kocsit alacsony alapjárat nincs reakció gázpedálra pár másodperccel később az alapjárat észhez tér és a gázpedál is működik
Szia! Bocs de nem olvastam az előzményeket de nekem akkor volt ilyen hibám amikor felraktam a Debrecenben vásárolt generátort,igaz melegen egyáltalán nem indult meg kellett várni amíg ki hűl.Ha nem tudod Pestre bevinni próbálkozz Józsán Nagy Pistánál nekem sokat segített,igaz telefonon.
Naplózva
2.0 tdci Ghia 130Le 2005 4 ajtó/2.0 TDCI Turnier 140Le 2014/1.5 TDCI Fiesta Trend 75Le 2013
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16420 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 20:54:28 »
robroy007!
Azt nézték ECU frissités után nem törlődtek e az injektorok számai az ECU-ban?
Bár egy tempomathoz mi a f@sznak ECU-t frissiteni....szerintem csak aktiválni kell a műszeregységen IDS-el azt csók..
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.08 csütörtök, 20:56:12 írta Bunyek
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16421 Dátum:
2012.03.08 csütörtök, 23:20:58 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.03.08 csütörtök, 20:54:28
robroy007!
Azt nézték ECU frissités után nem törlődtek e az injektorok számai az ECU-ban?
Bár egy tempomathoz mi a f@sznak ECU-t frissiteni....szerintem csak aktiválni kell a műszeregységen IDS-el azt csók..
mert az IDS automatikusan tolná rá az új sw-t, ha a szervizes nem lövi ki ezt az opciót.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
robroy007
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16422 Dátum:
2012.03.09 péntek, 07:12:24 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.03.08 csütörtök, 20:54:28
robroy007!
Azt nézték ECU frissités után nem törlődtek e az injektorok számai az ECU-ban?
Bár egy tempomathoz mi a f@sznak ECU-t frissiteni....szerintem csak aktiválni kell a műszeregységen IDS-el azt csók..
rátették a pc-t és go nem néztek semmit a progi meg írta, hogy tempomat telepítés vagy valami hasonló, elég sokáig tolta felfelé a programot és ugye sokszor gyújtás le vissza
szóval pontosan nem tudom mit babráltak de szerintem ezzel legalább ők is így vannak
Naplózva
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16423 Dátum:
2012.03.09 péntek, 09:29:32 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.03.08 csütörtök, 18:58:28
Sziasztok!
olyan problémám van hogy 3 gyertyát kicseréltünk viszont a negyedik teljesen megakadt!
mit lehet ezzel csinálni, mert teljesen beleszakítani nem szeretném!
Sky
Nekem is hasonló problémám volt a télen egyik gyertya megállt félúton, se ki se be:( Én gyöngyösön találtam egy gépműhelyt ahol vállalják a beleszakadt izzítógyertya kivételét hengerfej leszerelés nélkül! Én elmentem hozzájuk, de szerencsére nem szakadt bele ki bírtuk szenvedni azt az egy darabot.
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16424 Dátum:
2012.03.09 péntek, 16:05:33 »
Sziasztok!
Mitől lehet, hogy ha bemelegszik az autó alapjáraton rángat és egy pillanatra leesik a fordulat a rángatással egyidejűleg?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16425 Dátum:
2012.03.09 péntek, 18:29:03 »
Idézetet írta: robroy007 - 2012.03.09 péntek, 07:12:24
rátették a pc-t és go nem néztek semmit a progi meg írta, hogy tempomat telepítés vagy valami hasonló, elég sokáig tolta felfelé a programot és ugye sokszor gyújtás le vissza
szóval pontosan nem tudom mit babráltak de szerintem ezzel legalább ők is így vannak
100% hogy sw-t frissített a cucc!Lehet,hogy az van amit Bunyek kérdezett....Progiztasd fel a csúcsokat a saját kalibrációs kódjaival újra.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16426 Dátum:
2012.03.09 péntek, 19:47:27 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.03.09 péntek, 16:05:33
Sziasztok!
Mitől lehet, hogy ha bemelegszik az autó alapjáraton rángat és egy pillanatra leesik a fordulat a rángatással egyidejűleg?
Maf szenzort pucold ki,EGR duózás szívósor tisztitás.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16427 Dátum:
2012.03.09 péntek, 20:22:38 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.09 péntek, 19:47:27
Maf szenzort pucold ki,EGR duózás szívósor tisztitás.
Köszi megpróbálom,de az nem lehet hogy a csúcsok szarakodnak,mert onnan lehet hallani furcsa zizegést,mikor leesik az alapjárat?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16428 Dátum:
2012.03.09 péntek, 20:26:27 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.03.09 péntek, 20:22:38
Köszi megpróbálom,de az nem lehet hogy a csúcsok szarakodnak,mert onnan lehet hallani furcsa zizegést,mikor leesik az alapjárat?
Ha az rosszalkodik az terhelésnél levált.Azért poharaztasd meg kiindulásnak jó lesz,hogy milyen állapotban lehet.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
haccsek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16429 Dátum:
2012.03.09 péntek, 20:50:19 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.08 csütörtök, 18:49:33
ment pü!
Szia! Én is elkérhetném Vik tel.számát? Szeretnék hozzá én is bejelentkezni.
Naplózva
Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
oritomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16430 Dátum:
2012.03.09 péntek, 21:32:01 »
EGR dugózás miatt előfordulhat, hogy kigyullad az engine lámpa?
Mintha valaki írta volna, hogy télen nincs gon de jó időben sokszor kigyullad a engine vagy az izzítószál lámpa.(Most nem rémlik, hogy melyik. )
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16431 Dátum:
2012.03.09 péntek, 21:33:02 »
Idézetet írta: oritomi - 2012.03.09 péntek, 21:32:01
EGR dugózás miatt előfordulhat, hogy kigyullad az engine lámpa?
Mintha valaki írta volna, hogy télen nincs gon de jó időben sokszor kigyullad a engine vagy az izzítószál lámpa.(Most nem rémlik, hogy melyik. )
Igen a MIL lámpa.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16432 Dátum:
2012.03.09 péntek, 22:15:34 »
Idézetet írta: oritomi - 2012.03.09 péntek, 21:32:01
EGR dugózás miatt előfordulhat, hogy kigyullad az engine lámpa?
Mintha valaki írta volna, hogy télen nincs gon de jó időben sokszor kigyullad a engine vagy az izzítószál lámpa.(Most nem rémlik, hogy melyik. )
Az kigyullad mindig ha kivan ütve egy bizonyos idő után újra előjön.Ez természetes a face lift utáni autóknál.Ha az izzító jel kigyullad akkor lehet izgulni mert az nem jó jel.Ekkor sokrétü lehet a hiba és a fizetség is magasra rúghat a bajtól függően.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
oritomi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16433 Dátum:
2012.03.09 péntek, 23:30:37 »
Köszi a gyors válaszokat.Megnyugtattatok.Időközben sikerült a pc-vel összekötni és kideríteni a hibakódot,és tényleg az volt a gont (p0401).Kíváncsi vagyok meddig húzza
Köszi még 1x.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16434 Dátum:
2012.03.10 szombat, 10:05:14 »
Idézetet írta: oritomi - 2012.03.09 péntek, 21:32:01
EGR dugózás miatt előfordulhat, hogy kigyullad az engine lámpa?
Mintha valaki írta volna, hogy télen nincs gon de jó időben sokszor kigyullad a engine vagy az izzítószál lámpa.(Most nem rémlik, hogy melyik. )
Az EGR dugózás az EUroIV-es motoroknál p0401-et dob. Először csak egy DTC (ez még nem fog látszódnia műszerfalon) ha másodjára is dobja akkor lesz belőle MIL azaz látni fogod a műszerfalon is a hibajelzést. Hatása semmi, max zavaró a narancssárga lámpa. Vegyél egy pár dolláros codescannert az ebayen pl és töröld magadnak.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Diagnosztika_mit_mivel
Naplózva
haccsek
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 53
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16435 Dátum:
2012.03.10 szombat, 10:22:24 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.08 csütörtök, 18:49:33
ment pü!
Köszönöm alf!!!
Naplózva
Mk3 2,0 2005 Tdci 130le sedán, Laser Interceptor 4
SzabiV8
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16436 Dátum:
2012.03.10 szombat, 12:26:39 »
Szaisztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Adott egy 2002-es évjáratú TDCI 130lovas mondeom, injektor és nagynyomású szivattyú fejújítás után olyan probléma jelentkezett hogy hideg indításkor, mintha 1-2 henger nem is járna pár másodpercig,és nem is veszi a fordulatot és kegyetlenül füstöl kékes-szürkén,és hidegen még kemény kopogó hangot is ad. Melegedés után viszonylag abbahagyja a füstölést, viszont ha pl. beállunk egy sebességtartományra (pl. 90) akkor elkezd "szaggatni-rángatni", viszont gázadásra egyből egyenletesen,rángatás nélkül gyorsít. Hiába kötik rá gépre, a computer hibát nem jelez, injektor bekódolása után, a gyújtás levételével elfelejti a kódokat.
Mi okozhatja ezt a hibát? mert gondoltak már motorvezérlő elektronikára ,meg egyéb dolgokra is.
Köszönöm a segítséget előre is!
Naplózva
greco
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16437 Dátum:
2012.03.10 szombat, 12:55:49 »
Idézetet írta: SzabiV8 - 2012.03.10 szombat, 12:26:39
Szaisztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Adott egy 2002-es évjáratú TDCI 130lovas mondeom, injektor és nagynyomású szivattyú fejújítás után olyan probléma jelentkezett hogy hideg indításkor, mintha 1-2 henger nem is járna pár másodpercig,és nem is veszi a fordulatot és kegyetlenül füstöl kékes-szürkén,és hidegen még kemény kopogó hangot is ad. Melegedés után viszonylag abbahagyja a füstölést, viszont ha pl. beállunk egy sebességtartományra (pl. 90) akkor elkezd "szaggatni-rángatni", viszont gázadásra egyből egyenletesen,rángatás nélkül gyorsít. Hiába kötik rá gépre, a computer hibát nem jelez, injektor bekódolása után, a gyújtás levételével elfelejti a kódokat.
Mi okozhatja ezt a hibát? mert gondoltak már motorvezérlő elektronikára ,meg egyéb dolgokra is.
Köszönöm a segítséget előre is!
hali,
ne rémisztgess! én keddem hozom el az enyémet pcs+nagyszivattyú felújításról. ha nekem ilyet hibát dobna fordulnék vissza a műhelyhez gariban aztán vágják rendbe. nincs a műveletre garancia?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.10 szombat, 12:57:38 írta greco
»
Naplózva
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16438 Dátum:
2012.03.10 szombat, 13:29:23 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.09 péntek, 19:47:27
Maf szenzort pucold ki,EGR duózás szívósor tisztitás.
Le van dugózva,és ki is lett tisztítva és még is rángat.Most kapta egy új infót,hogy fel kell illeszteni a csúcsokat.Ez létezik mert már egy vagyont költök rá?
Naplózva
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16439 Dátum:
2012.03.10 szombat, 13:33:11 »
Idézetet írta: greco - 2012.03.10 szombat, 12:55:49
hali,
ne rémisztgess! én keddem hozom el az enyémet pcs+nagyszivattyú felújításról. ha nekem ilyet hibát dobna fordulnék vissza a műhelyhez gariban aztán vágják rendbe. nincs a műveletre garancia?
Nekem sok ismerősöm pesten csináltatta az MP dieselnél és nem volt velük gond,ja és garanciát is adnak rá!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16440 Dátum:
2012.03.10 szombat, 13:47:53 »
Idézetet írta: SzabiV8 - 2012.03.10 szombat, 12:26:39
Szaisztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Adott egy 2002-es évjáratú TDCI 130lovas mondeom, injektor és nagynyomású szivattyú fejújítás után olyan probléma jelentkezett hogy hideg indításkor, mintha 1-2 henger nem is járna pár másodpercig,és nem is veszi a fordulatot és kegyetlenül füstöl kékes-szürkén,és hidegen még kemény kopogó hangot is ad. Melegedés után viszonylag abbahagyja a füstölést, viszont ha pl. beállunk egy sebességtartományra (pl. 90) akkor elkezd "szaggatni-rángatni", viszont gázadásra egyből egyenletesen,rángatás nélkül gyorsít. Hiába kötik rá gépre, a computer hibát nem jelez, injektor bekódolása után, a gyújtás levételével elfelejti a kódokat.
Mi okozhatja ezt a hibát? mert gondoltak már motorvezérlő elektronikára ,meg egyéb dolgokra is.
Köszönöm a segítséget előre is!
Ha hidegindításnál egyenetlen motorjárás ÉS 750 alatti fordulatszám ÉS hiányzó gázpedál reakció van, akkor az vagy a porlasztók gondja vagy szoftveres hiba. Első lépésben érdemes frissíttetni a motorvezérlés szoftverét, mert emelt a ford az indítási üzemanyag nyomáson, hátha attól rendbe jön.
Ha nem, akkor valószínűleg a felújításnál elrontottak valamit.
- nem a motorhoz való porlasztók kerültek bele
- nem kaptak új kalibrációs kódot
- nem jól lettek felprogramozva a kódok az IDM(ECU)-be (ezt írtad, hogy eldobja, de szerintem ez nem igaz, csak a facelift előtti, IDM-es porlasztó vezérlésnél a kalibrációs kódok még gyári IDS géppel is csak írhatók, nem olvashatók!)
Az egyenletes sebességnél jelentkező rángatás EGR hiba és/vagy elkoszolódott EGR/szívósor szokott lenni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16441 Dátum:
2012.03.10 szombat, 13:52:13 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.03.10 szombat, 13:29:23
Le van dugózva,és ki is lett tisztítva és még is rángat.Most kapta egy új infót,hogy fel kell illeszteni a csúcsokat.Ez létezik mert már egy vagyont költök rá?
Felkell programoznod ezekszerint újra a csúcsokat ilyen van létezik.Nemtudom mivel dugóztad le de olyan is lehet,hogy átég a lemz amivel dugóztad.Azért még poharaztasd meg is a csúcsokat milyen állapotban vannak.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
nyuszko
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16442 Dátum:
2012.03.10 szombat, 14:44:09 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.10 szombat, 13:52:13
Felkell programoznod ezekszerint újra a csúcsokat ilyen van létezik.Nemtudom mivel dugóztad le de olyan is lehet,hogy átég a lemz amivel dugóztad.Azért még poharaztasd meg is a csúcsokat milyen állapotban vannak.
A csúcsokban kb.5000km van remélem nem az a hiba oka,azért köszönöm a segítséget,hétfőn kiderül minden.
Naplózva
greco
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16443 Dátum:
2012.03.10 szombat, 14:50:47 »
Idézetet írta: nyuszko - 2012.03.10 szombat, 13:33:11
Nekem sok ismerősöm pesten csináltatta az MP dieselnél és nem volt velük gond,ja és garanciát is adnak rá!
Nekem is ők csinálják jelenleg
remélem én is pozitív tapasztalatokkal jövök el tőlük
Naplózva
SzabiV8
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16444 Dátum:
2012.03.10 szombat, 16:48:54 »
Idézetet írta: greco - 2012.03.10 szombat, 12:55:49
hali,
ne rémisztgess! én keddem hozom el az enyémet pcs+nagyszivattyú felújításról. ha nekem ilyet hibát dobna fordulnék vissza a műhelyhez gariban aztán vágják rendbe. nincs a műveletre garancia?
A autót lényegében itt helyben szedték szét és Mezőmegyer-re vitték a porlsztókat pcs. felújításra,majd visszakerült,közben beleraktak egy másik nagynyomásút,összerakták és ilyen lett. Belett kódolva már többször is, majd újra kivették a porlasztókat, bemérték stb... azzal minden okés volt,összerakták,bekódolták és ugyanolyan.
Naplózva
SzabiV8
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16445 Dátum:
2012.03.10 szombat, 17:02:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.03.10 szombat, 13:47:53
Ha hidegindításnál egyenetlen motorjárás ÉS 750 alatti fordulatszám ÉS hiányzó gázpedál reakció van, akkor az vagy a porlasztók gondja vagy szoftveres hiba. Első lépésben érdemes frissíttetni a motorvezérlés szoftverét, mert emelt a ford az indítási üzemanyag nyomáson, hátha attól rendbe jön.
Ha nem, akkor valószínűleg a felújításnál elrontottak valamit.
- nem a motorhoz való porlasztók kerültek bele
- nem kaptak új kalibrációs kódot
- nem jól lettek felprogramozva a kódok az IDM(ECU)-be (ezt írtad, hogy eldobja, de szerintem ez nem igaz, csak a facelift előtti, IDM-es porlasztó vezérlésnél a kalibrációs kódok még gyári IDS géppel is csak írhatók, nem olvashatók!)
Az egyenletes sebességnél jelentkező rángatás EGR hiba és/vagy elkoszolódott EGR/szívósor szokott lenni.
A porlasztókat kivették újra,bemérték stb..de azt mondták hogy az jó, a szoftveres hibára ők is gondoltak, az EGR szelepet is kitisztították már.
Naplózva
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16446 Dátum:
2012.03.10 szombat, 17:35:45 »
Sziasztok.Ma ki cseréltem az EGR szelepemet ki tisztítottam a szívósort.De azt nem tudom,hogy a motoron a szívósort amire van csavarozva a szívósor azt,hogy lehetett volna ki takarítani.Egy rongyal ki törölgettem de szerintem az nem elég.Le cseréltem szervó olajat is ami tiszta retek volt.És nem sokára csúcs csere aztán
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16447 Dátum:
2012.03.10 szombat, 17:44:43 »
Idézetet írta: tuza35 - 2012.03.10 szombat, 17:35:45
Sziasztok.Ma ki cseréltem az EGR szelepemet ki tisztítottam a szívósort.De azt nem tudom,hogy a motoron a szívósort amire van csavarozva a szívósor azt,hogy lehetett volna ki takarítani.Egy rongyal ki törölgettem de szerintem az nem elég.Le cseréltem szervó olajat is ami tiszta retek volt.És nem sokára csúcs csere aztán
A blokkon a szívósor nyílásaira gondolsz? Azzal nem tudsz mást tenni, és a ronggyal is "óvatjával", nehogy bekerüljön valami nem odavaló anyag a blokkba.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16448 Dátum:
2012.03.10 szombat, 18:04:42 »
Az én termosztátom is rendetlenkedett. Vettem gyárit, az Alf kicserélte, de nagyjából ugyanaz a helyzet. Még most is visszahűl a motor.
Megnéztem hideg motorral indulva, a mutató épphogy elérte az első vonalat, és a hűtő már meleg, meg a cső is, ami a termosztátról jön.
Ennek szerintem hidegnek kellene lennie...
Jó lenne kifőzni a régit, de sajnos nincs olyan hőmérőm, ami 100 fokig tud mérni. Megnézném, mikor nyit ki.
Ha a főköri (is) rossz, akkor sem kéne meleg víznek lennie a hűtőre menő csövön... jól gondolom?
HáZsolt... nem linkelnéd be a vízrencert? Nem vágom, hogyan műxik az olajköri.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.10 szombat, 18:06:51 írta Angel
»
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16449 Dátum:
2012.03.10 szombat, 18:28:17 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.10 szombat, 18:04:42
Az én termosztátom is rendetlenkedett. Vettem gyárit, az Alf kicserélte, de nagyjából ugyanaz a helyzet. Még most is visszahűl a motor.
Megnéztem hideg motorral indulva, a mutató épphogy elérte az első vonalat, és a hűtő már meleg, meg a cső is, ami a termosztátról jön.
Ennek szerintem hidegnek kellene lennie...
Jó lenne kifőzni a régit, de sajnos nincs olyan hőmérőm, ami 100 fokig tud mérni. Megnézném, mikor nyit ki.
Ha a főköri (is) rossz, akkor sem kéne meleg víznek lennie a hűtőre menő csövön... jól gondolom?
HáZsolt... nem linkelnéd be a vízrencert? Nem vágom, hogyan műxik az olajköri.
Melyiket cserélted főköri vagy olajköri? Nekem az olajköri volt a rossz. Elvileg az is becsatlakozik a hűtőbe csak a főkőri becsatlakozás alatt egy vékonyabb cső. Amióta ki lett cserélve fogyi is helyreáll.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Oldalak:
1
...
322
323
324
325
326
327
328
[
329
]
330
331
332
333
334
335
336
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ