Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:08:39
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
326
327
328
329
330
331
332
[
333
]
334
335
336
337
338
339
340
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14654996 alkalommal)
0 Felhasználó és 155 vendég van a témában
korponisz
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 59
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16600 Dátum:
2012.03.14 szerda, 19:18:17 »
Sziasztok!
Pár nappal ezelőtt írtam, hogy injektor csere volt az autómban, mind a 4 db! autó már 2x is felprogramozva hidegen be-be csörömpöl még mindig, valamint amit azóta észrevettem, 6.5L fogyasztást ír az autó amilyen értéket még soha nem láttam az 5 év alatt mióta megvan az autó! szerintetek mi lehet?? jah és a rángatást is csinálja- ,(maf+egr kitisztitva ,egr dugózva mint kiderült már az előző tulaj meghcsinálta) szívósor még hátravan) de azt figyeltem meg, -hogy csak reggel hidegen..többen hozzászóltak itt már a termosztát cserékhez is, én a 3. cserén vagyok túl, természetesen mindkettőt cseréltem és akkor is a hideg állásban az első csiknál áll a mutató, csak tartós terhelésnél és legalább 130 -as tempónál áll csak be! írogat mindenki de ahogy látom még igazán senki nem tudta leírni mit kellene cserélni még, hogy jó legyen, mert régen hibátlan volt..már kezdem én is unni, 2 éve igy használom , de nagyon idegesít!!(természetesen szervízben kimértük a motor meleg és eléri az üzemi hőfokot a mutató állásától függetlenül)
valamint ez a stihl olajas téma engem is érdekelne,(jómagam sosem tettem semmit bele pluszban) van értelme/nincs értelme???(tdci)
üdv. és köszönöm előre is a szíves tanácsokat!
Naplózva
2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16601 Dátum:
2012.03.14 szerda, 19:31:13 »
Idézetet írta: korponisz - 2012.03.14 szerda, 19:18:17
Sziasztok!
Pár nappal ezelőtt írtam, hogy injektor csere volt az autómban, mind a 4 db! autó már 2x is felprogramozva hidegen be-be csörömpöl még mindig, valamint amit azóta észrevettem, 6.5L fogyasztást ír az autó amilyen értéket még soha nem láttam az 5 év alatt mióta megvan az autó! szerintetek mi lehet?? jah és a rángatást is csinálja- ,(maf+egr kitisztitva ,egr dugózva mint kiderült már az előző tulaj meghcsinálta) szívósor még hátravan) de azt figyeltem meg, -hogy csak reggel hidegen..többen hozzászóltak itt már a termosztát cserékhez is, én a 3. cserén vagyok túl, természetesen mindkettőt cseréltem és akkor is a hideg állásban az első csiknál áll a mutató, csak tartós terhelésnél és legalább 130 -as tempónál áll csak be! írogat mindenki de ahogy látom még igazán senki nem tudta leírni mit kellene cserélni még, hogy jó legyen, mert régen hibátlan volt..már kezdem én is unni, 2 éve igy használom , de nagyon idegesít!!(természetesen szervízben kimértük a motor meleg és eléri az üzemi hőfokot a mutató állásától függetlenül)
valamint ez a stihl olajas téma engem is érdekelne,(jómagam sosem tettem semmit bele pluszban) van értelme/nincs értelme???(tdci)
üdv. és köszönöm előre is a szíves tanácsokat!
Az első: pcsúcs csere és programozás után le kell menni kb 5000 kilométert, mire „megtanulja a csúcsokat”. Valójában a motor folyamatosan méri az adatokat, és finomít a befecskendezésen. A csörömpölés is akár lehet emiatt. A rángatás... lehet, hogy valahol levegősödik a rendszered (pl visszatérő ágban).
Termosztát. Elindulsz hideg motorral, és amikor meghaladta az első pöcköt a hőmérséklet, megállsz. Ha már kinyitott a termosztát, a hűtő teteje meleg.
A vastag cső, ami megy a hűtőre, az a főköri termosztátról jön. Ha az jó meleg, akkor az a rossz. Ha nem, akkor az a cső alatt meg tudod fogni a hűtőt.
Ha ott meleg, az az olajköri. Sajnos annak a csövét nem lehet elérni (legalábbis nálam).
Még egy tipp. Lépj be az info menübe, és nézd folyamatosan a hőfokot. Ugyi hideg motornál 40-ről indul, míg meg nem haladta, ennyit ír ki. Majd egyszercsak elkezd nőni. Egészen kb 60 fokig. A rossz termó itt nyit ki, és úgy veszed észre, hogy amikor kinyitott, megáll a növekedés. Na ekkor kell kiszállni, mert itt fogod jól látni a csövek hőmérsékletét.
Az olajköri szokott tönkremenni hamarabb.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16602 Dátum:
2012.03.14 szerda, 19:49:33 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 09:10:54
Nem rég hoztam el felújításról 4db TDCi porlasztót, az ország egyik legjobb dízeles felújító helyéről, ott rákérdeztem, ennyit mondtak, hogy igazából alig lenne munkájuk, ha ezt mindenki használná...de ezt nem reklámozzák..
vajon miért...
Meg sokaknak macerának számít minden tankolásnál, még 1-2dl-t beleönteni a tankba...hát nekem nem.
Pedig 4 éve itt már megírták nekem, hogy egy bizonyos km elérése után dobhatom az adagolóm a kukába...
hát ezt a km-t már majdnem 100 ezerrel túlléptem, de köszöni az adagolóm, de tök hibátlanul teszi azóta is a dolgát, és nem tervezi elromlani..
és a porlasztók is a beszereléskor láttak utoljára napfényt, mert nem kellett bántani még sosem..
Engem meg lehurrogtak a üza topicba múltkor... Nekem is porlasztó felújítós mondta, h a kenés hiánya miatt lesznek oda.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16603 Dátum:
2012.03.14 szerda, 20:12:43 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.14 szerda, 19:31:13
Az első: pcsúcs csere és programozás után le kell menni kb 5000 kilométert, mire „megtanulja a csúcsokat”. Valójában a motor folyamatosan méri az adatokat, és finomít a befecskendezésen. A csörömpölés is akár lehet emiatt. A rángatás... lehet, hogy valahol levegősödik a rendszered (pl visszatérő ágban).
Ez baromság...azért van a kód hogy az ecu hozzá igazitsa a korrekciós tényezőket...magyarul ettől lessz finom,puha,lágy a tdci járása(amugy szerintem ormotlan ronda hangja van)....Nem tanul az semmit,csattog,csörög mint az állat ha nem irod be,de a motornak járnia kell vagy valami nem jó.
Csúcs csere és programozás után egyből jónak kell lennie...
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16604 Dátum:
2012.03.14 szerda, 20:53:37 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.03.14 szerda, 20:12:43
Ez baromság...azért van a kód hogy az ecu hozzá igazitsa a korrekciós tényezőket...magyarul ettől lessz finom,puha,lágy a tdci járása(amugy szerintem ormotlan ronda hangja van)....Nem tanul az semmit,csattog,csörög mint az állat ha nem irod be,de a motornak járnia kell vagy valami nem jó.
Csúcs csere és programozás után egyből jónak kell lennie...
Hát igen én csodálkoznék, hogy a gyárban berakják a cuccokat kimennek vele letepernek 5000km majd befejezik a gyártást, így kicsit vicces lenne.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16605 Dátum:
2012.03.14 szerda, 20:55:27 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.14 szerda, 19:49:33
Engem meg lehurrogtak a üza topicba múltkor... Nekem is porlasztó felújítós mondta, h a kenés hiánya miatt lesznek oda.
igen, mert az üzemanyagos kolléga védte a magyar gázolajat, bár akárhogy védi, evidens, hogy sokkal gyatrább, mint kellene lennie.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16606 Dátum:
2012.03.14 szerda, 21:12:56 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.14 szerda, 19:49:33
Engem meg lehurrogtak a üza topicba múltkor... Nekem is porlasztó felújítós mondta, h a kenés hiánya miatt lesznek oda.
Én biztosan nem hurrogtalak le...mivel kb 7 éve rakom bele 60 literbe kb 1,5 dl-t.
Nekem is porlasztó felújítós cégnél mondták, és pont TDCi porlasztókat hoztam el, ezért kérdeztem rá...erre mondta, hogy így sokkal többet (többszörösét) elmegy! De tök logikus is, nem is értem ez miért kérdés sokaknak?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16607 Dátum:
2012.03.14 szerda, 21:18:28 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 21:12:56
Én biztosan nem hurrogtalak le...mivel kb 7 éve rakom bele 60 literbe kb 1,5 dl-t.
Nekem is porlasztó felújítós cégnél mondták, és pont TDCi porlasztókat hoztam el, ezért kérdeztem rá...erre mondta, hogy így sokkal többet (többszörösét) elmegy! De tök logikus is, nem is értem ez miért kérdés sokaknak?
stealt volt, ha jól emlékszem, aki a magyar üzemanyag becsületét védte. A felújítós cég meg lehet, hogy így sugdolózva akarja elterjeszteni,
hogy 2T kell bele, aztán lesz majd sok munkájuk, ha mégse kéne
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16608 Dátum:
2012.03.14 szerda, 21:21:42 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.14 szerda, 21:18:28
stealt volt, ha jól emlékszem, aki a magyar üzemanyag becsületét védte. A felújítós cég meg lehet, hogy így sugdolózva akarja elterjeszteni,
hogy 2T kell bele, aztán lesz majd sok munkájuk, ha mégse kéne
Mert mi történik tőle a szivattyúval és a csúccsal a jobb kenés miatt....elkopik?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16609 Dátum:
2012.03.14 szerda, 21:25:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 21:21:42
Mert mi történik tőle a szivattyúval és a csúccsal a jobb kenés miatt....elkopik?
Olajmolekulák teljesen lekoptatják a fém részeket!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16610 Dátum:
2012.03.14 szerda, 21:32:48 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.03.14 szerda, 21:25:43
Olajmolekulák teljesen lekoptatják a fém részeket!
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16611 Dátum:
2012.03.14 szerda, 21:33:08 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.03.14 szerda, 21:25:43
Olajmolekulák teljesen lekoptatják a fém részeket!
Lehet megérzik, hogy trükközni akarsz, hogy tovább tartsanak, és bosszúból
(mert így nem lenne plusz bevétele a gyártónak) bedurciznak, és szándékosan elromlanak.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16612 Dátum:
2012.03.14 szerda, 21:34:57 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.03.14 szerda, 20:12:43
Ez baromság...azért van a kód hogy az ecu hozzá igazitsa a korrekciós tényezőket...magyarul ettől lessz finom,puha,lágy a tdci járása(amugy szerintem ormotlan ronda hangja van)....Nem tanul az semmit,csattog,csörög mint az állat ha nem irod be,de a motornak járnia kell vagy valami nem jó.
Csúcs csere és programozás után egyből jónak kell lennie...
Az igaz, hogy a kód tartalmazza az összes befecskendezési paramétert, azaz mekkora késleltetéssel fecskendez, és mennyit, de minden függ a CR nyomástól, a motor kopottságától, a levegő mennyiségétől. Újkorában ennek azért nincs jelentősége, mert minden új, mehet az alapértelmezett adat.
A kopogásszenzorból és egyéb infókból korrigálja a befecskendezést. Többen arról számoltak be, hogy csúccsere után csak egy idő után lett jó minden.
Az egyik ismerősöm rátöltötte a 2,0 tdci-re a 2,2-es szoftverét. Amikor beindították, csörgött-csattogott, mint egy tddi
Aztán szép lassan halkult, és simult a járása.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16613 Dátum:
2012.03.14 szerda, 21:35:37 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.14 szerda, 21:33:08
Lehet megérzik, hogy trükközni akarsz, hogy tovább tartsanak, és bosszúból
(mert így nem lenne plusz bevétele a gyártónak) bedurciznak, és szándékosan elromlanak.
Ezen kívül más értelmes választ úgysem lehet találni arra, hogy miért ne bírnák tovább jobb kenéssel....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16614 Dátum:
2012.03.14 szerda, 21:40:41 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.14 szerda, 21:34:57
Amikor beindították, csörgött-csattogott, mint egy tddi
Naaa...nem csörög az, kerreg...
de legalább van egy (az az 1db ) dolog amiben jobb a Ci...
hú asszem ezt rossz topicban írtam...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.14 szerda, 21:45:15 írta Ervin
»
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16615 Dátum:
2012.03.14 szerda, 21:44:56 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 21:40:41
Naaa...nem csörög az, kerreg...
de legalább van egy (az az 1db ) dolog amiben jobb a Ci...
Szerintem jó hangja van a tddi-nek. Meg egyes tdci-nek is. Majd hallgasd meg az enyémet.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16616 Dátum:
2012.03.14 szerda, 21:48:12 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.14 szerda, 21:44:56
Szerintem jó hangja van a tddi-nek. Meg egyes tdci-nek is. Majd hallgasd meg az enyémet.
Kb 2 hete cseréltem 4db csúcsot egy 130 le-s Ci-ben az is nagyon halk lett...szinte már kezdtem irigykedni a hangjára...aztán ránéztem a számlára (porlasztók) és magamhoz tértem...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16617 Dátum:
2012.03.14 szerda, 21:53:21 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.14 szerda, 21:44:56
Szerintem jó hangja van a tddi-nek. Meg egyes tdci-nek is. Majd hallgasd meg az enyémet.
Épp ma simogattam meg a drágát. Beálltam a parkolóba és épp zárom be az ajtókat mikor elég nyers hangos dizelhang csapta meg a fülem OFF autó DDIS hardverrel szerelve. Hát ennél legalább-is az enyém sokkal szebb hangú volt ott abban a szituban.
Kérdés: Bal első zárra van valakinek nem 44e Ft-os ötlete? Kezd idegesíteni, hogy a hátsó kombi ajtót csak távval lehet nyitni. Ha adok neki kenőanyagot alsó csavarlukon szuper lesz, de mihelyt bezárva pihen egy órát már elfelejti, hogy jónak kellene lennie.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16618 Dátum:
2012.03.14 szerda, 21:53:58 »
Mennyi volt az autóban mikor csúcsot cseréltél?
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 21:48:12
Kb 2 hete cseréltem 4db csúcsot egy 130 le-s Ci-ben az is nagyon halk lett...szinte már kezdtem irigykedni a hangjára...aztán ránéztem a számlára (porlasztók) és magamhoz tértem...
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16619 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:00:13 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.14 szerda, 21:53:58
Mennyi volt az autóban mikor csúcsot cseréltél?
Hát írta 4 db!
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16620 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:03:29 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.14 szerda, 21:53:58
Mennyi volt az autóban mikor csúcsot cseréltél?
298 ezer, és nem is nagyon vigyáztak rá, sőt inkább semennyire...a szívócsonkban kb már csak 1 cm-es lyukon tudott bemenni a levegő (azt mondták hogy mielőtt elromlott sem akart 130-nál nagyon többet menni..
), a légszűrő állapotáról meg inkább nem is beszélek....aztán elkövettem rajt az itt már kötelező dolgokat + kapott egy iktatót is
...most nem szól vissza 200-ig...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16621 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:04:36 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 21:48:12
Kb 2 hete cseréltem 4db csúcsot egy 130 le-s Ci-ben az is nagyon halk lett...szinte már kezdtem irigykedni a hangjára...aztán ránéztem a számlára (porlasztók) és magamhoz tértem...
Egy sima td még halkabb. Amúgy a Ci-nél sok mindentől függ, mennyire hangos. Pl a chip az szépen dob rajta. Ha sok a kilométer, az is.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16622 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:06:46 »
És tolták bele az adalékot rendszeresen vagy ez már a sokadik garnitúra csúcs volt?
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 22:03:29
298 ezer, és nem is nagyon vigyáztak rá, sőt inkább semennyire...a szívócsonkban kb már csak 1 cm-es lyukon tudott bemenni a levegő (azt mondták hogy mielőtt elromlott sem akart 130-nál nagyon többet menni..
), a légszűrő állapotáról meg inkább nem is beszélek....aztán elkövettem rajt az itt már kötelező dolgokat + kapott egy iktatót is
...most nem szól vissza 200-ig...
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16623 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:15:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 21:35:37
Ezen kívül más értelmes választ úgysem lehet találni arra, hogy miért ne bírnák tovább jobb kenéssel....
Mivel nem vagyok mérnök sem a Delphi, sem a Bosch CR / adagoló részlegénél, én nem merek ilyeneket
kijelenteni. Van akinek így megy el sokat, van akinek úgy.
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.14 szerda, 22:06:46
És tolták bele az adalékot rendszeresen vagy ez már a sokadik garnitúra csúcs volt?
Adalék nélkül is el tud menni egy garnitúra csúcs 300ezret. Csak szerencsésnek kell lenni, vagy mondjuk
az is segít, ha szinte csak autópályáznak.
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16624 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:31:15 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.03.14 szerda, 22:06:46
És tolták bele az adalékot rendszeresen vagy ez már a sokadik garnitúra csúcs volt?
A gyári garnitúra volt még benn. De facelift előtti, inkább azokról lehet extrém futásteljesítményekről olvasni. Nem tudom, hogy adalékolták-e vagy sem.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16625 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:35:04 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.03.14 szerda, 21:53:21
Épp ma simogattam meg a drágát. Beálltam a parkolóba és épp zárom be az ajtókat mikor elég nyers hangos dizelhang csapta meg a fülem OFF autó DDIS hardverrel szerelve. Hát ennél legalább-is az enyém sokkal szebb hangú volt ott abban a szituban.
Kérdés: Bal első zárra van valakinek nem 44e Ft-os ötlete? Kezd idegesíteni, hogy a hátsó kombi ajtót csak távval lehet nyitni. Ha adok neki kenőanyagot alsó csavarlukon szuper lesz, de mihelyt bezárva pihen egy órát már elfelejti, hogy jónak kellene lennie.
A bal első ajtónál lévő vastag kábel köteget vedd le és azt is fújd be sprével és segíteni szokott.Ha ezsem megy akkor csere.Utána a bal első ablakot újra kell programozni,hogy müködjön az automata felhúzás.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16626 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:35:56 »
Idézetet írta: Lacimanó - 2012.03.14 szerda, 21:53:21
Épp ma simogattam meg a drágát. Beálltam a parkolóba és épp zárom be az ajtókat mikor elég nyers hangos dizelhang csapta meg a fülem OFF autó DDIS hardverrel szerelve. Hát ennél legalább-is az enyém sokkal szebb hangú volt ott abban a szituban.
Kérdés: Bal első zárra van valakinek nem 44e Ft-os ötlete? Kezd idegesíteni, hogy a hátsó kombi ajtót csak távval lehet nyitni. Ha adok neki kenőanyagot alsó csavarlukon szuper lesz, de mihelyt bezárva pihen egy órát már elfelejti, hogy jónak kellene lennie.
wyctor-nál sem olcsóbb??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16627 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:37:16 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 22:03:29
298 ezer, és nem is nagyon vigyáztak rá, sőt inkább semennyire...
a szívócsonkban kb már csak 1 cm-es lyukon tudott bemenni a levegő
(azt mondták hogy mielőtt elromlott sem akart 130-nál nagyon többet menni..
), a légszűrő állapotáról meg inkább nem is beszélek....aztán elkövettem rajt az itt már kötelező dolgokat + kapott egy iktatót is
...most nem szól vissza 200-ig...
én is láttam olyat, igaz tddi-ben
nincs egy facelift előtti map szenzorod?? ezzel a facliftessel, ami 2barig lát rohadt lomha lett
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16628 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:37:45 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 21:12:56
Én biztosan nem hurrogtalak le...mivel kb 7 éve rakom bele 60 literbe kb 1,5 dl-t.
Nekem is porlasztó felújítós cégnél mondták, és pont TDCi porlasztókat hoztam el, ezért kérdeztem rá...erre mondta, hogy így sokkal többet (többszörösét) elmegy! De tök logikus is, nem is értem ez miért kérdés sokaknak?
Nem is rád gondoltam
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16629 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:38:32 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.14 szerda, 21:34:57
Az igaz, hogy a kód tartalmazza az összes befecskendezési paramétert, azaz mekkora késleltetéssel fecskendez, és mennyit, de minden függ a CR nyomástól, a motor kopottságától, a levegő mennyiségétől. Újkorában ennek azért nincs jelentősége, mert minden új, mehet az alapértelmezett adat.
A kopogásszenzorból és egyéb infókból korrigálja a befecskendezést. Többen arról számoltak be, hogy csúccsere után csak egy idő után lett jó minden.
Az egyik ismerősöm rátöltötte a 2,0 tdci-re a 2,2-es szoftverét. Amikor beindították, csörgött-csattogott, mint egy tddi
Aztán szép lassan halkult, és simult a járása.
Csak a tapasztalatot teszem hozzá.Az enyémen a csúcsokat cserélték előbb és délelőtt kicseréltük este már Horvátországfelé suhant mint a golyó.Amikor megvolt a csere és a programozás ugyanúgy ketyeget mint előtte simán járt.Semmi dadogás.Nem mkellett nekem elmenni semmi km-t,hogy ez meg az beálljon.1 hét múlva lett a szivattyú cserélve az szintén le és új fel és mint a doxa óra azóta is megy.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16630 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:45:40 »
Idézetet írta: korponisz - 2012.03.14 szerda, 19:18:17
Sziasztok!
Pár nappal ezelőtt írtam, hogy injektor csere volt az autómban, mind a 4 db! autó már 2x is felprogramozva hidegen be-be csörömpöl még mindig, valamint amit azóta észrevettem, 6.5L fogyasztást ír az autó amilyen értéket még soha nem láttam az 5 év alatt mióta megvan az autó! szerintetek mi lehet?? jah és a rángatást is csinálja- ,(maf+egr kitisztitva ,egr dugózva mint kiderült már az előző tulaj meghcsinálta) szívósor még hátravan) de azt figyeltem meg, -hogy csak reggel hidegen..többen hozzászóltak itt már a termosztát cserékhez is, én a 3. cserén vagyok túl, természetesen mindkettőt cseréltem és akkor is a hideg állásban az első csiknál áll a mutató, csak tartós terhelésnél és legalább 130 -as tempónál áll csak be! írogat mindenki de ahogy látom még igazán senki nem tudta leírni mit kellene cserélni még, hogy jó legyen, mert régen hibátlan volt..már kezdem én is unni, 2 éve igy használom , de nagyon idegesít!!(természetesen szervízben kimértük a motor meleg és eléri az üzemi hőfokot a mutató állásától függetlenül)
valamint ez a stihl olajas téma engem is érdekelne,(jómagam sosem tettem semmit bele pluszban) van értelme/nincs értelme???(tdci)
üdv. és köszönöm előre is a szíves tanácsokat!
Én mindig csodálkozok amikor ilyet hallok hogy csere után ez meg az nemjó.Nekem is volt minden cserélve és rossz ki új be és tuti minden.Az,hogy ilyen értéket mutat az egy dolog de mit fogsz majd tankoláskor számolni az a másik.Nekem amióta kicserélték a 4 csúcs+szivattyú azóta amit mutat az a számiolt érték.Nekem is ilyen a hőfok jelzésem.Erről sokszor volt itt vita,én mindig hozzáteszem,hogy nem mindenkinek változik a csere után .Ezért én nem fogom kicserélni.Majd he nem mozdul ki a helyéről akkor.Most,hogy melegszik az idő és nem megy a fűtés azóta már városban is a közepénél áll.Ha kánikula lesz akkor tuti közép.Fútés kiváló gatyára is lehet vetkőzni és a kiegészítő fütés is megy.Nézd engem a csúcsaid nemhelyesen való müködése idegesítene jobban.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16631 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:51:42 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.14 szerda, 22:37:16
én is láttam olyat, igaz tddi-ben
nincs egy facelift előtti map szenzorod?? ezzel a facliftessel, ami 2barig lát rohadt lomha lett
És hol van az eredeti, miért vetted ki azt?
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16632 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:55:24 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 22:51:42
És hol van az eredeti, miért vetted ki azt?
próba-cseresznye alapon kicseréltem egy ST TDCI-ből származóra, mivel nagyobb végnyomásig lát, így az 1 bar-os nyomásom alacsonyabb fordulaton kisebb feszültség értéknek mutatja az ECU-nak, így most egyáltalán nem kormol a kocsi, cserébe nem is lép úgy
a régi Bunyek-nál landolt, onnan meg a kukába, mert szhar volt
szóval most kéne egy facelift előtti, hogy az eltűnt 10-15le visszaköltözzön
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16633 Dátum:
2012.03.14 szerda, 22:59:16 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.03.14 szerda, 22:55:24
próba-cseresznye alapon kicseréltem egy ST TDCI-ből származóra, mivel nagyobb végnyomásig lát, így az 1 bar-os nyomásom alacsonyabb fordulaton kisebb feszültség értéknek mutatja az ECU-nak, így most egyáltalán nem kormol a kocsi, cserébe nem is lép úgy
a régi Bunyek-nál landolt, onnan meg a kukába, mert szhar volt
szóval most kéne egy facelift előtti, hogy az eltűnt 10-15le visszaköltözzön
Egy faceliftesem volt vagyis megvan, de addig dobáltam ide-oda a turbócsővel együtt amíg beszakadt a fedele...
aztán lehet működik..130le-sé volt.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16634 Dátum:
2012.03.14 szerda, 23:01:20 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 22:59:16
Egy faceliftesem volt vagyis megvan, de addig dobáltam ide-oda a turbócsővel együtt amíg beszakadt a fedele...
aztán lehet működik..130le-sé volt.
facelift előtti kéne, ami kisebb nyomást lát
had nyomja befele minnél hamarabb a max anyagot
most max annyit kormol, hogy ha durván indulok vele, akkor dob egy pamacsot.
olyan gyárias hatást kelt
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16635 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 05:37:03 »
Domi!
Működik, köszi!
Jövök egy Gyros tállal.
(minin rendezzük)
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16636 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 05:45:53 »
E
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.14 szerda, 22:35:04
A bal első ajtónál lévő vastag kábel köteget vedd le és azt is fújd be sprével és segíteni szokott.Ha ezsem megy akkor csere.Utána a bal első ablakot újra kell programozni,hogy müködjön az automata felhúzás.
Ezeken már túl vagyok sajnos a zár a rossz de nincs kedvem újat venni.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16637 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 07:32:30 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.14 szerda, 22:37:45
Nem is rád gondoltam
Attól hogy veregetitek egymás vállát hogy ketten is placeboval akarjátok megváltani a világot attól az még nem fog használni, de a lényeg hogy hisztek valamiben
Idézetet írta: stealt - 2012.01.30 hétfő, 23:14:17
nyitott a lista
Egyelőre várom a 2t előnyeit pl magasabb a lobbanáspontja ... ja ez nem jó mert a 2t 90 fokon lobban az 5W30 meg 230 várj akkor lesz más pl jobb a 2t kinematikai viszkozitása... nem ez se jó mert 40 fokon kb egynlő de 100 fokon már az 5W30 jobb... nem akkor talán az oxidhamuban jobb vagy dpf kimélőbb a 2t? Na ebben sem. Nem baj az a lényeg hogy jó mert mondták
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16638 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 08:15:51 »
Idézetet írta: stealt - 2012.03.15 csütörtök, 07:32:30
Attól hogy veregetitek egymás vállát hogy ketten is placeboval akarjátok megváltani a világot attól az még nem fog használni, de a lényeg hogy hisztek valamiben
Miért hasonlítod a 2T-t az 5w-30-hoz?
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16639 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 09:11:33 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.03.15 csütörtök, 08:15:51
Miért hasonlítod a 2T-t az 5w-30-hoz?
Mert vannak akik ezzel gondolják "feljavítani"
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16640 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 09:22:25 »
Idézetet írta: stealt - 2012.03.15 csütörtök, 09:11:33
Mert vannak akik ezzel gondolják "feljavítani"
Hát de nem az olajat, hanem a gázolajat. Vagy most az van, hogy jobb lenne a gázolajat 5w-30-cal "javítani",
mint 2T-vel?
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16641 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 10:57:27 »
Idézetet írta: stealt - 2012.03.15 csütörtök, 07:32:30
Attól hogy veregetitek egymás vállát hogy ketten is placeboval akarjátok megváltani a világot attól az még nem fog használni, de a lényeg hogy hisztek valamiben
Azért ezzel az 5W-30 vs 2T-vel nem tudom hova akartál jutni, mert normál esetben 5W-30 nincs se az üzemanyag rendszerben, sem az égéstérben....vagy?
Adagolósok és porlasztósok is veregetik a vállunkat...de tudom sima földi halandók ehhez nem érthetnek.
Sok okosságot hallottunk már, hogy placebo meg ilyenek, mi azért mondjuk, hogy jó, mert ad némi plussz kenést a mozgó alkatrészeknek az üza rendszerben, de azt még nem mondtad, hogy miért rossz! Csak azt hogy placebo....de azt is megírhatnád miért rossz...mert úgy hitelesebb mint a placebo meg a vállveregetés...
Ráadásul Te értesz hozzá, mi meg nem.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Lacimanó
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 937
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16642 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 11:14:15 »
Idézetet írta: stealt - 2012.03.15 csütörtök, 07:32:30
Attól hogy veregetitek egymás vállát hogy ketten is placeboval akarjátok megváltani a világot attól az még nem fog használni, de a lényeg hogy hisztek valamiben
Te az égésre koncentráltál nem pedig arra az útra míg eljut az elégetni való Hungarian olaj odáig a sok mechanikus alkatrészeken keresztül. Ott lehet jelentősége egy ilyen 2T cuccnak.
Naplózva
2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16643 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 12:53:18 »
Idézetet írta: stealt - 2012.03.15 csütörtök, 07:32:30
Attól hogy veregetitek egymás vállát hogy ketten is placeboval akarjátok megváltani a világot attól az még nem fog használni, de a lényeg hogy hisztek valamiben
Nem csak 2en vagyunk a véleményünkel. De Te egyedül vagy az oxidhamuval meg a kinematikai viszkozitással, meg hasonlókkal.
Meg azzal is, h jó a magyar gázolaj.
De az a lényeg, h Te is hiszel valamiben
És tudom,h a tiéd közel 300 nál jár és gyári. Csak azt nem, h 2006osba is olyan e a porlasztó mint pl 1 2003asba.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.15 csütörtök, 12:58:43 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16644 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 13:46:19 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.15 csütörtök, 12:53:18
És tudom,h a tiéd közel 300 nál jár és gyári. Csak azt nem, h 2006osba is olyan e a porlasztó mint pl 1 2003asba.
Én majd még megvárom, mit mond a Stealt, és valószínűleg akkor sem rakok bele semmilyen adalékot.
A porlasztó 2.0-ánál 2003 szept 15-től kb végig ugyanaz.
A gázolaj ken. Nem olyan száraz, mint benzin. Ezzel az erővel a vízbe is önthetnénk olajat, hadd kenje a vízpumpát. Kár, hogy nem oldódik... na mind1.
Ha az ember bemegy egy autósboltba, százával sorakoznak a flakonok. Cetánszámnövelő, oktánszámcsökkentő, és így tovább. Jók ezek, kellenek.
Kinek? A gyártónak, a boltosnak. Hogy csengjen a kassza. Szerintem az adalékok kb 90%-a humbug. Oktánszámnövelő... bakker. Tankoljunk csak 99-es benzint.
Mi fog történni? Kb semmi - egy sima autóban. Persze, attól még árulják. Lehet az olajcserét lecsökkenteni 10, akár 5e kilométerre. Rosszat nem teszel vele.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16645 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 14:01:08 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.03.14 szerda, 21:48:12
Kb 2 hete cseréltem 4db csúcsot egy 130 le-s Ci-ben az is nagyon halk lett...szinte már kezdtem irigykedni a hangjára...aztán ránéztem a számlára (porlasztók) és magamhoz tértem...
mennyibe került kb?? úgy össz. egészében??
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
mope86
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16646 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 14:15:33 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.15 csütörtök, 13:46:19
Én majd még megvárom, mit mond a Stealt, és valószínűleg akkor sem rakok bele semmilyen adalékot.
A porlasztó 2.0-ánál 2003 szept 15-től kb végig ugyanaz.
A gázolaj ken. Nem olyan száraz, mint benzin. Ezzel az erővel a vízbe is önthetnénk olajat, hadd kenje a vízpumpát. Kár, hogy nem oldódik... na mind1.
Ha az ember bemegy egy autósboltba, százával sorakoznak a flakonok. Cetánszámnövelő, oktánszámcsökkentő, és így tovább. Jók ezek, kellenek.
Kinek? A gyártónak, a boltosnak. Hogy csengjen a kassza. Szerintem az adalékok kb 90%-a humbug. Oktánszámnövelő... bakker. Tankoljunk csak 99-es benzint.
Mi fog történni? Kb semmi - egy sima autóban. Persze, attól még árulják. Lehet az olajcserét lecsökkenteni 10, akár 5e kilométerre. Rosszat nem teszel vele.
Hello a vízbe is van kenőanyag csak az nem olaj hanem fagyálló ha kicsit utána jársz minden autónak megvan egy optimális keverési aránya ami pont ahoz kel hogy megfelelő kenése legyen a vízpumpának, probáld ki hogy csak tiszta vizet raksz a kocsiba és majd kiderül meddig birja a vízpumpa.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16647 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 14:21:30 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.03.14 szerda, 22:38:32
Csak a tapasztalatot teszem hozzá.Az enyémen a csúcsokat cserélték előbb és délelőtt kicseréltük este már Horvátországfelé suhant mint a golyó.Amikor megvolt a csere és a programozás ugyanúgy ketyeget mint előtte simán járt.Semmi dadogás.Nem mkellett nekem elmenni semmi km-t,hogy ez meg az beálljon.1 hét múlva lett a szivattyú cserélve az szintén le és új fel és mint a doxa óra azóta is megy.
Én amit eddig láttam mondeo TDCI-t(volt pár)...Franconero és a tied volt a legszebb hangu és járású motor....
Amugy szerintem Franco 90LE kocsijából lehetett kihozni a legtöbbet érzetre is a chippes kocsik közül amik itt lettek csinálva.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.15 csütörtök, 19:39:49 írta Bunyek
»
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16648 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 14:40:55 »
1, Nekünk 2004-es, Euro 4-es a kocsink, akkor elvileg
ez
kell bele?
Merthogy ami nem Euro 4, és 2003-, az 65K helyett 102K. Mitől van ekkora különbség a kettő ára között?
2, A magyar gázolaj pedig lehet, hogy tényleg jó, csak amíg elér az emberhez sok kézen megy át. Ki tudja mi
történik vele az alatt, amíg eljut a töltőcsonkokig a finomítótól.
3, Elkezdett ereszteni a dízel gépünk turbórendszere az EGR és a szívósor között. Ennek a tömítésnek a cseréjénél oda kell figyelni
valamire? Vagy csak régi gumigyűrű ki, új be? Előre is köszi!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16649 Dátum:
2012.03.15 csütörtök, 14:48:49 »
Idézetet írta: Angel - 2012.03.15 csütörtök, 13:46:19
Ezzel az erővel a vízbe is önthetnénk olajat, hadd kenje a vízpumpát. Kár, hogy nem oldódik... na mind1.
Ha jól tudom pont ezért nem mind1 milyen fagyállót teszel bele és hány fokosra kevered.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Oldalak:
1
...
326
327
328
329
330
331
332
[
333
]
334
335
336
337
338
339
340
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ