Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:48:32 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 326 327 328 329 330 331 332 [333] 334 335 336 337 338 339 340 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14654317 alkalommal)
0 Felhasználó és 136 vendég van a témában
korponisz
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 59



« Új hozzászólás #16600 Dátum: 2012.03.14 szerda, 19:18:17 »

Sziasztok!

Pár nappal ezelőtt írtam, hogy injektor csere volt az autómban, mind a 4 db! autó már 2x is felprogramozva hidegen be-be csörömpöl még mindig, valamint amit azóta észrevettem, 6.5L fogyasztást ír az autó amilyen értéket még soha nem láttam az 5 év alatt mióta megvan az autó! szerintetek mi lehet?? jah és a rángatást is csinálja- ,(maf+egr kitisztitva ,egr dugózva mint kiderült már az előző tulaj meghcsinálta) szívósor még hátravan) de azt figyeltem meg, -hogy csak reggel hidegen..többen hozzászóltak itt már a termosztát cserékhez is, én a 3. cserén vagyok túl, természetesen mindkettőt cseréltem és akkor is a hideg állásban az első csiknál áll a mutató, csak tartós terhelésnél és legalább 130 -as tempónál áll csak be! írogat mindenki de ahogy látom még igazán senki nem tudta leírni mit kellene cserélni még, hogy jó legyen, mert régen hibátlan volt..már kezdem én is unni, 2 éve igy használom , de nagyon idegesít!!(természetesen szervízben kimértük a motor meleg és eléri az üzemi hőfokot a mutató állásától függetlenül)
valamint ez a stihl olajas téma engem is érdekelne,(jómagam sosem tettem semmit bele pluszban) van értelme/nincs értelme???(tdci)
üdv. és köszönöm előre is a szíves tanácsokat!
Naplózva

2002. 130LE TDCI GHIA KOMBI
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16601 Dátum: 2012.03.14 szerda, 19:31:13 »

Sziasztok!

Pár nappal ezelőtt írtam, hogy injektor csere volt az autómban, mind a 4 db! autó már 2x is felprogramozva hidegen be-be csörömpöl még mindig, valamint amit azóta észrevettem, 6.5L fogyasztást ír az autó amilyen értéket még soha nem láttam az 5 év alatt mióta megvan az autó! szerintetek mi lehet?? jah és a rángatást is csinálja- ,(maf+egr kitisztitva ,egr dugózva mint kiderült már az előző tulaj meghcsinálta) szívósor még hátravan) de azt figyeltem meg, -hogy csak reggel hidegen..többen hozzászóltak itt már a termosztát cserékhez is, én a 3. cserén vagyok túl, természetesen mindkettőt cseréltem és akkor is a hideg állásban az első csiknál áll a mutató, csak tartós terhelésnél és legalább 130 -as tempónál áll csak be! írogat mindenki de ahogy látom még igazán senki nem tudta leírni mit kellene cserélni még, hogy jó legyen, mert régen hibátlan volt..már kezdem én is unni, 2 éve igy használom , de nagyon idegesít!!(természetesen szervízben kimértük a motor meleg és eléri az üzemi hőfokot a mutató állásától függetlenül)
valamint ez a stihl olajas téma engem is érdekelne,(jómagam sosem tettem semmit bele pluszban) van értelme/nincs értelme???(tdci)
üdv. és köszönöm előre is a szíves tanácsokat!

Az első: pcsúcs csere és programozás után le kell menni kb 5000 kilométert, mire „megtanulja a csúcsokat”. Valójában a motor folyamatosan méri az adatokat, és finomít a befecskendezésen. A csörömpölés is akár lehet emiatt. A rángatás... lehet, hogy valahol levegősödik a rendszered (pl visszatérő ágban).

Termosztát. Elindulsz hideg motorral, és amikor meghaladta az első pöcköt a hőmérséklet, megállsz. Ha már kinyitott a termosztát, a hűtő teteje meleg.
A vastag cső, ami megy a hűtőre, az a főköri termosztátról jön. Ha az jó meleg, akkor az a rossz. Ha nem, akkor az a cső alatt meg tudod fogni a hűtőt.
Ha ott meleg, az az olajköri. Sajnos annak a csövét nem lehet elérni (legalábbis nálam).
Még egy tipp. Lépj be az info menübe, és nézd folyamatosan a hőfokot. Ugyi hideg motornál 40-ről indul, míg meg nem haladta, ennyit ír ki. Majd egyszercsak elkezd nőni. Egészen kb 60 fokig. A rossz termó itt nyit ki, és úgy veszed észre, hogy amikor kinyitott, megáll a növekedés. Na ekkor kell kiszállni, mert itt fogod jól látni a csövek hőmérsékletét.
Az olajköri szokott tönkremenni hamarabb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16602 Dátum: 2012.03.14 szerda, 19:49:33 »

Nem rég hoztam el felújításról 4db TDCi porlasztót, az ország egyik legjobb dízeles felújító helyéről, ott rákérdeztem, ennyit mondtak, hogy igazából alig lenne munkájuk, ha ezt mindenki használná...de ezt nem reklámozzák.. vigyor3 vajon miért... Wink
Meg sokaknak macerának számít minden tankolásnál, még 1-2dl-t beleönteni a tankba...hát nekem nem.
Pedig 4 éve itt már megírták nekem, hogy egy bizonyos km elérése után dobhatom az adagolóm a kukába... Roll Eyes hát ezt a km-t már majdnem 100 ezerrel túlléptem, de köszöni az adagolóm, de tök hibátlanul teszi azóta is a dolgát, és nem tervezi elromlani.. eplus2 wave  és a porlasztók is a beszereléskor láttak utoljára napfényt, mert nem kellett bántani még sosem..

Engem meg lehurrogtak a üza topicba múltkor... Nekem is porlasztó felújítós mondta, h a kenés hiánya miatt lesznek oda.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16603 Dátum: 2012.03.14 szerda, 20:12:43 »

Az első: pcsúcs csere és programozás után le kell menni kb 5000 kilométert, mire „megtanulja a csúcsokat”. Valójában a motor folyamatosan méri az adatokat, és finomít a befecskendezésen. A csörömpölés is akár lehet emiatt. A rángatás... lehet, hogy valahol levegősödik a rendszered (pl visszatérő ágban).

Ez baromság...azért van a kód hogy az ecu hozzá igazitsa a korrekciós tényezőket...magyarul ettől lessz finom,puha,lágy a tdci járása(amugy szerintem ormotlan ronda hangja van)....Nem tanul az semmit,csattog,csörög mint az állat ha nem irod be,de a motornak járnia kell vagy valami nem jó.
Csúcs csere és programozás után egyből jónak kell lennie...
Naplózva
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16604 Dátum: 2012.03.14 szerda, 20:53:37 »

Ez baromság...azért van a kód hogy az ecu hozzá igazitsa a korrekciós tényezőket...magyarul ettől lessz finom,puha,lágy a tdci járása(amugy szerintem ormotlan ronda hangja van)....Nem tanul az semmit,csattog,csörög mint az állat ha nem irod be,de a motornak járnia kell vagy valami nem jó.
Csúcs csere és programozás után egyből jónak kell lennie...
Hát igen én csodálkoznék, hogy  a gyárban berakják a cuccokat kimennek vele letepernek 5000km majd befejezik a gyártást, így kicsit vicces lenne.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #16605 Dátum: 2012.03.14 szerda, 20:55:27 »

Engem meg lehurrogtak a üza topicba múltkor... Nekem is porlasztó felújítós mondta, h a kenés hiánya miatt lesznek oda.
igen, mert az üzemanyagos kolléga védte a magyar gázolajat, bár akárhogy védi, evidens, hogy sokkal gyatrább, mint kellene lennie.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16606 Dátum: 2012.03.14 szerda, 21:12:56 »

Engem meg lehurrogtak a üza topicba múltkor... Nekem is porlasztó felújítós mondta, h a kenés hiánya miatt lesznek oda.
Én biztosan nem hurrogtalak le...mivel kb 7 éve rakom bele 60 literbe kb 1,5 dl-t.
Nekem is porlasztó felújítós cégnél mondták, és pont TDCi porlasztókat hoztam el, ezért kérdeztem rá...erre mondta, hogy így sokkal többet (többszörösét) elmegy! De tök logikus is, nem is értem ez miért kérdés sokaknak?  Roll Eyes
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16607 Dátum: 2012.03.14 szerda, 21:18:28 »

Én biztosan nem hurrogtalak le...mivel kb 7 éve rakom bele 60 literbe kb 1,5 dl-t.
Nekem is porlasztó felújítós cégnél mondták, és pont TDCi porlasztókat hoztam el, ezért kérdeztem rá...erre mondta, hogy így sokkal többet (többszörösét) elmegy! De tök logikus is, nem is értem ez miért kérdés sokaknak?  Roll Eyes

stealt volt, ha jól emlékszem, aki a magyar üzemanyag becsületét védte. A felújítós cég meg lehet, hogy így sugdolózva akarja elterjeszteni,
hogy 2T kell bele, aztán lesz majd sok munkájuk, ha mégse kéne  taps
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16608 Dátum: 2012.03.14 szerda, 21:21:42 »

stealt volt, ha jól emlékszem, aki a magyar üzemanyag becsületét védte. A felújítós cég meg lehet, hogy így sugdolózva akarja elterjeszteni,
hogy 2T kell bele, aztán lesz majd sok munkájuk, ha mégse kéne  taps
Mert mi történik tőle a szivattyúval és a csúccsal a jobb kenés miatt....elkopik? vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16609 Dátum: 2012.03.14 szerda, 21:25:43 »

Mert mi történik tőle a szivattyúval és a csúccsal a jobb kenés miatt....elkopik? vigyor3
Olajmolekulák teljesen lekoptatják a fém részeket! nyes taps
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16610 Dátum: 2012.03.14 szerda, 21:32:48 »

Olajmolekulák teljesen lekoptatják a fém részeket! nyes taps
eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16611 Dátum: 2012.03.14 szerda, 21:33:08 »

Olajmolekulák teljesen lekoptatják a fém részeket! nyes taps

Lehet megérzik, hogy trükközni akarsz, hogy tovább tartsanak, és bosszúból
(mert így nem lenne plusz bevétele a gyártónak) bedurciznak, és szándékosan elromlanak.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16612 Dátum: 2012.03.14 szerda, 21:34:57 »

Ez baromság...azért van a kód hogy az ecu hozzá igazitsa a korrekciós tényezőket...magyarul ettől lessz finom,puha,lágy a tdci járása(amugy szerintem ormotlan ronda hangja van)....Nem tanul az semmit,csattog,csörög mint az állat ha nem irod be,de a motornak járnia kell vagy valami nem jó.
Csúcs csere és programozás után egyből jónak kell lennie...

Az igaz, hogy a kód tartalmazza az összes befecskendezési paramétert, azaz mekkora késleltetéssel fecskendez, és mennyit, de minden függ a CR nyomástól, a motor kopottságától, a levegő mennyiségétől. Újkorában ennek azért nincs jelentősége, mert minden új, mehet az alapértelmezett adat.
A kopogásszenzorból és egyéb infókból korrigálja a befecskendezést. Többen arról számoltak be, hogy csúccsere után csak egy idő után lett jó minden.

Az egyik ismerősöm rátöltötte a 2,0 tdci-re a 2,2-es szoftverét. Amikor beindították, csörgött-csattogott, mint egy tddi  Wink
Aztán szép lassan halkult, és simult a járása.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16613 Dátum: 2012.03.14 szerda, 21:35:37 »

Lehet megérzik, hogy trükközni akarsz, hogy tovább tartsanak, és bosszúból
(mert így nem lenne plusz bevétele a gyártónak) bedurciznak, és szándékosan elromlanak.
Ezen kívül más értelmes választ úgysem lehet találni arra, hogy miért ne bírnák tovább jobb kenéssel.... hehe  eljen
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16614 Dátum: 2012.03.14 szerda, 21:40:41 »

Amikor beindították, csörgött-csattogott, mint egy tddi  Wink
Naaa...nem csörög az, kerreg... vigyor3 de legalább van egy (az az 1db ) dolog amiben jobb a Ci... wave   hú asszem ezt rossz topicban írtam... vigyor3 vigyor3
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.14 szerda, 21:45:15 írta Ervin » Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16615 Dátum: 2012.03.14 szerda, 21:44:56 »

Naaa...nem csörög az, kerreg... vigyor3 de legalább van egy (az az 1db ) dolog amiben jobb a Ci... wave

Szerintem jó hangja van a tddi-nek. Meg egyes tdci-nek is. Majd hallgasd meg az enyémet.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16616 Dátum: 2012.03.14 szerda, 21:48:12 »

Szerintem jó hangja van a tddi-nek. Meg egyes tdci-nek is. Majd hallgasd meg az enyémet.
Kb 2 hete cseréltem 4db csúcsot egy 130 le-s Ci-ben az is nagyon halk lett...szinte már kezdtem irigykedni a hangjára...aztán ránéztem a számlára (porlasztók) és magamhoz tértem... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16617 Dátum: 2012.03.14 szerda, 21:53:21 »

Szerintem jó hangja van a tddi-nek. Meg egyes tdci-nek is. Majd hallgasd meg az enyémet.
Épp ma simogattam meg a drágát. Beálltam a parkolóba és épp zárom be az ajtókat mikor elég nyers hangos dizelhang csapta meg a fülem OFF autó DDIS hardverrel szerelve. Hát ennél legalább-is az enyém sokkal szebb hangú volt ott abban a szituban.
Kérdés: Bal első zárra van valakinek nem 44e Ft-os ötlete? Kezd idegesíteni, hogy a hátsó kombi ajtót csak távval lehet nyitni. Ha adok neki kenőanyagot alsó csavarlukon szuper lesz, de mihelyt bezárva pihen egy órát már elfelejti, hogy jónak kellene lennie.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16618 Dátum: 2012.03.14 szerda, 21:53:58 »

Mennyi volt az autóban mikor csúcsot cseréltél?

Kb 2 hete cseréltem 4db csúcsot egy 130 le-s Ci-ben az is nagyon halk lett...szinte már kezdtem irigykedni a hangjára...aztán ránéztem a számlára (porlasztók) és magamhoz tértem... eplus2
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16619 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:00:13 »

Mennyi volt az autóban mikor csúcsot cseréltél?

Hát írta 4 db!

 nyes nyes nyes wave
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16620 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:03:29 »

Mennyi volt az autóban mikor csúcsot cseréltél?

298 ezer, és nem is nagyon vigyáztak rá, sőt inkább semennyire...a szívócsonkban kb már csak 1 cm-es lyukon tudott bemenni a levegő (azt mondták hogy mielőtt elromlott sem akart 130-nál nagyon többet menni.. vigyor3), a légszűrő állapotáról meg inkább nem is beszélek....aztán elkövettem rajt az itt már kötelező dolgokat + kapott egy iktatót is  eplus2...most nem szól vissza 200-ig... Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16621 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:04:36 »

Kb 2 hete cseréltem 4db csúcsot egy 130 le-s Ci-ben az is nagyon halk lett...szinte már kezdtem irigykedni a hangjára...aztán ránéztem a számlára (porlasztók) és magamhoz tértem... eplus2

Egy sima td még halkabb. Amúgy a Ci-nél sok mindentől függ, mennyire hangos. Pl a chip az szépen dob rajta. Ha sok a kilométer, az is.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #16622 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:06:46 »

És tolták bele az adalékot rendszeresen vagy ez már a sokadik garnitúra csúcs volt?

298 ezer, és nem is nagyon vigyáztak rá, sőt inkább semennyire...a szívócsonkban kb már csak 1 cm-es lyukon tudott bemenni a levegő (azt mondták hogy mielőtt elromlott sem akart 130-nál nagyon többet menni.. vigyor3), a légszűrő állapotáról meg inkább nem is beszélek....aztán elkövettem rajt az itt már kötelező dolgokat + kapott egy iktatót is  eplus2...most nem szól vissza 200-ig... Wink
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16623 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:15:43 »

Ezen kívül más értelmes választ úgysem lehet találni arra, hogy miért ne bírnák tovább jobb kenéssel.... hehe  eljen

Mivel nem vagyok mérnök sem a Delphi, sem a Bosch CR / adagoló részlegénél, én nem merek ilyeneket
kijelenteni. Van akinek így megy el sokat, van akinek úgy.

És tolták bele az adalékot rendszeresen vagy ez már a sokadik garnitúra csúcs volt?


Adalék nélkül is el tud menni egy garnitúra csúcs 300ezret. Csak szerencsésnek kell lenni, vagy mondjuk
az is segít, ha szinte csak autópályáznak.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16624 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:31:15 »

És tolták bele az adalékot rendszeresen vagy ez már a sokadik garnitúra csúcs volt?

A gyári garnitúra volt még benn. De facelift előtti, inkább azokról lehet extrém futásteljesítményekről olvasni. Nem tudom, hogy adalékolták-e vagy sem.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16625 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:35:04 »

Épp ma simogattam meg a drágát. Beálltam a parkolóba és épp zárom be az ajtókat mikor elég nyers hangos dizelhang csapta meg a fülem OFF autó DDIS hardverrel szerelve. Hát ennél legalább-is az enyém sokkal szebb hangú volt ott abban a szituban.
Kérdés: Bal első zárra van valakinek nem 44e Ft-os ötlete? Kezd idegesíteni, hogy a hátsó kombi ajtót csak távval lehet nyitni. Ha adok neki kenőanyagot alsó csavarlukon szuper lesz, de mihelyt bezárva pihen egy órát már elfelejti, hogy jónak kellene lennie.
A bal első ajtónál lévő vastag kábel köteget vedd le és azt is fújd be sprével és segíteni szokott.Ha ezsem megy akkor csere.Utána a bal első ablakot újra kell programozni,hogy müködjön az automata felhúzás.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16626 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:35:56 »

Épp ma simogattam meg a drágát. Beálltam a parkolóba és épp zárom be az ajtókat mikor elég nyers hangos dizelhang csapta meg a fülem OFF autó DDIS hardverrel szerelve. Hát ennél legalább-is az enyém sokkal szebb hangú volt ott abban a szituban.
Kérdés: Bal első zárra van valakinek nem 44e Ft-os ötlete? Kezd idegesíteni, hogy a hátsó kombi ajtót csak távval lehet nyitni. Ha adok neki kenőanyagot alsó csavarlukon szuper lesz, de mihelyt bezárva pihen egy órát már elfelejti, hogy jónak kellene lennie.
wyctor-nál sem olcsóbb??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16627 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:37:16 »

298 ezer, és nem is nagyon vigyáztak rá, sőt inkább semennyire...a szívócsonkban kb már csak 1 cm-es lyukon tudott bemenni a levegő (azt mondták hogy mielőtt elromlott sem akart 130-nál nagyon többet menni.. vigyor3), a légszűrő állapotáról meg inkább nem is beszélek....aztán elkövettem rajt az itt már kötelező dolgokat + kapott egy iktatót is  eplus2...most nem szól vissza 200-ig... Wink
én is láttam olyat, igaz tddi-ben

nincs egy facelift előtti map szenzorod?? ezzel a facliftessel, ami 2barig lát rohadt lomha lett Grin
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16628 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:37:45 »

Én biztosan nem hurrogtalak le...mivel kb 7 éve rakom bele 60 literbe kb 1,5 dl-t.
Nekem is porlasztó felújítós cégnél mondták, és pont TDCi porlasztókat hoztam el, ezért kérdeztem rá...erre mondta, hogy így sokkal többet (többszörösét) elmegy! De tök logikus is, nem is értem ez miért kérdés sokaknak?  Roll Eyes

Nem is rád gondoltam wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16629 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:38:32 »

Az igaz, hogy a kód tartalmazza az összes befecskendezési paramétert, azaz mekkora késleltetéssel fecskendez, és mennyit, de minden függ a CR nyomástól, a motor kopottságától, a levegő mennyiségétől. Újkorában ennek azért nincs jelentősége, mert minden új, mehet az alapértelmezett adat.
A kopogásszenzorból és egyéb infókból korrigálja a befecskendezést. Többen arról számoltak be, hogy csúccsere után csak egy idő után lett jó minden.

Az egyik ismerősöm rátöltötte a 2,0 tdci-re a 2,2-es szoftverét. Amikor beindították, csörgött-csattogott, mint egy tddi  Wink
Aztán szép lassan halkult, és simult a járása.
Csak a tapasztalatot teszem hozzá.Az enyémen a csúcsokat cserélték előbb és délelőtt kicseréltük este már Horvátországfelé suhant mint a golyó.Amikor megvolt a csere és a programozás ugyanúgy ketyeget mint előtte simán járt.Semmi dadogás.Nem mkellett nekem elmenni semmi km-t,hogy ez meg az beálljon.1 hét múlva lett a szivattyú cserélve az szintén le és új fel és mint a doxa óra azóta is megy.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #16630 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:45:40 »

Sziasztok!

Pár nappal ezelőtt írtam, hogy injektor csere volt az autómban, mind a 4 db! autó már 2x is felprogramozva hidegen be-be csörömpöl még mindig, valamint amit azóta észrevettem, 6.5L fogyasztást ír az autó amilyen értéket még soha nem láttam az 5 év alatt mióta megvan az autó! szerintetek mi lehet?? jah és a rángatást is csinálja- ,(maf+egr kitisztitva ,egr dugózva mint kiderült már az előző tulaj meghcsinálta) szívósor még hátravan) de azt figyeltem meg, -hogy csak reggel hidegen..többen hozzászóltak itt már a termosztát cserékhez is, én a 3. cserén vagyok túl, természetesen mindkettőt cseréltem és akkor is a hideg állásban az első csiknál áll a mutató, csak tartós terhelésnél és legalább 130 -as tempónál áll csak be! írogat mindenki de ahogy látom még igazán senki nem tudta leírni mit kellene cserélni még, hogy jó legyen, mert régen hibátlan volt..már kezdem én is unni, 2 éve igy használom , de nagyon idegesít!!(természetesen szervízben kimértük a motor meleg és eléri az üzemi hőfokot a mutató állásától függetlenül)
valamint ez a stihl olajas téma engem is érdekelne,(jómagam sosem tettem semmit bele pluszban) van értelme/nincs értelme???(tdci)
üdv. és köszönöm előre is a szíves tanácsokat!
Én mindig csodálkozok amikor ilyet hallok hogy csere után ez meg az nemjó.Nekem is volt minden cserélve és rossz ki új be és tuti minden.Az,hogy ilyen értéket mutat az egy dolog de mit fogsz majd tankoláskor számolni az a másik.Nekem amióta kicserélték a 4 csúcs+szivattyú azóta amit mutat az a számiolt érték.Nekem is ilyen a hőfok jelzésem.Erről sokszor volt itt vita,én mindig hozzáteszem,hogy nem mindenkinek változik a csere után .Ezért én nem fogom kicserélni.Majd he nem mozdul ki a helyéről akkor.Most,hogy melegszik az idő és nem megy a fűtés azóta már városban is a közepénél áll.Ha kánikula lesz akkor tuti közép.Fútés kiváló gatyára is lehet vetkőzni és a kiegészítő fütés is megy.Nézd engem a csúcsaid nemhelyesen való müködése idegesítene jobban.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16631 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:51:42 »

én is láttam olyat, igaz tddi-ben

nincs egy facelift előtti map szenzorod?? ezzel a facliftessel, ami 2barig lát rohadt lomha lett Grin
És hol van az eredeti, miért vetted ki azt?
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16632 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:55:24 »

És hol van az eredeti, miért vetted ki azt?
próba-cseresznye alapon kicseréltem egy ST TDCI-ből származóra, mivel nagyobb végnyomásig lát, így az 1 bar-os nyomásom alacsonyabb fordulaton kisebb feszültség értéknek mutatja az ECU-nak, így most egyáltalán nem kormol a kocsi, cserébe nem is lép úgy Grin

a régi Bunyek-nál landolt, onnan meg a kukába, mert szhar volt Sad

szóval most kéne egy facelift előtti, hogy az eltűnt 10-15le visszaköltözzön vigyor3
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16633 Dátum: 2012.03.14 szerda, 22:59:16 »

próba-cseresznye alapon kicseréltem egy ST TDCI-ből származóra, mivel nagyobb végnyomásig lát, így az 1 bar-os nyomásom alacsonyabb fordulaton kisebb feszültség értéknek mutatja az ECU-nak, így most egyáltalán nem kormol a kocsi, cserébe nem is lép úgy Grin

a régi Bunyek-nál landolt, onnan meg a kukába, mert szhar volt Sad

szóval most kéne egy facelift előtti, hogy az eltűnt 10-15le visszaköltözzön vigyor3
Egy faceliftesem volt vagyis megvan, de addig dobáltam ide-oda a turbócsővel együtt amíg beszakadt a fedele... vigyor3 aztán lehet működik..130le-sé volt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16634 Dátum: 2012.03.14 szerda, 23:01:20 »

Egy faceliftesem volt vagyis megvan, de addig dobáltam ide-oda a turbócsővel együtt amíg beszakadt a fedele... vigyor3 aztán lehet működik..130le-sé volt.
facelift előtti kéne, ami kisebb nyomást lát vigyor3 had nyomja befele minnél hamarabb a max anyagot vigyor3

most max annyit kormol, hogy ha durván indulok vele, akkor dob egy pamacsot.  Sad olyan gyárias hatást kelt Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #16635 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 05:37:03 »

Domi!

Működik, köszi!  worship
Jövök egy Gyros tállal.  integet2 (minin rendezzük)
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16636 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 05:45:53 »

E
A bal első ajtónál lévő vastag kábel köteget vedd le és azt is fújd be sprével és segíteni szokott.Ha ezsem megy akkor csere.Utána a bal első ablakot újra kell programozni,hogy müködjön az automata felhúzás.
Ezeken már túl vagyok sajnos a zár a rossz de nincs kedvem újat venni.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #16637 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 07:32:30 »

Nem is rád gondoltam wave

Attól hogy veregetitek egymás vállát hogy ketten is placeboval akarjátok megváltani a világot attól az még nem fog használni, de a lényeg hogy hisztek valamiben  Wink  wave

nyitott  a lista  Wink
Egyelőre várom a 2t előnyeit pl magasabb a lobbanáspontja ... ja ez nem jó mert a 2t 90 fokon lobban az 5W30 meg 230 várj akkor lesz más pl  jobb a 2t   kinematikai viszkozitása... nem ez se jó mert 40 fokon kb egynlő de 100 fokon már az 5W30 jobb...  nem akkor talán az oxidhamuban jobb vagy dpf kimélőbb a 2t? Na  ebben sem. Nem baj az a lényeg hogy jó mert mondták  Undecided
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16638 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 08:15:51 »

Attól hogy veregetitek egymás vállát hogy ketten is placeboval akarjátok megváltani a világot attól az még nem fog használni, de a lényeg hogy hisztek valamiben  Wink  wave
 

Miért hasonlítod a 2T-t az 5w-30-hoz?  Huh?
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #16639 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 09:11:33 »

Miért hasonlítod a 2T-t az 5w-30-hoz?  Huh?
Mert vannak akik ezzel gondolják "feljavítani"  Undecided
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16640 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 09:22:25 »

Mert vannak akik ezzel gondolják "feljavítani"  Undecided

Hát de nem az olajat, hanem a gázolajat. Vagy most az van, hogy jobb lenne a gázolajat 5w-30-cal "javítani",
mint 2T-vel?
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #16641 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 10:57:27 »

Attól hogy veregetitek egymás vállát hogy ketten is placeboval akarjátok megváltani a világot attól az még nem fog használni, de a lényeg hogy hisztek valamiben  Wink  wave
 
Azért ezzel az 5W-30 vs 2T-vel nem tudom hova akartál jutni, mert normál esetben 5W-30 nincs se az üzemanyag rendszerben, sem az égéstérben....vagy?

Adagolósok és porlasztósok is veregetik a vállunkat...de tudom sima földi halandók ehhez nem érthetnek.
Sok okosságot hallottunk már, hogy placebo meg ilyenek, mi azért mondjuk, hogy jó, mert ad némi plussz kenést a mozgó alkatrészeknek az üza rendszerben, de azt még nem mondtad, hogy miért rossz! Csak azt hogy placebo....de azt is megírhatnád miért rossz...mert úgy hitelesebb mint a placebo meg a vállveregetés... Wink
Ráadásul Te értesz hozzá, mi meg nem.  eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Lacimanó
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 937


E-mail
« Új hozzászólás #16642 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 11:14:15 »

Attól hogy veregetitek egymás vállát hogy ketten is placeboval akarjátok megváltani a világot attól az még nem fog használni, de a lényeg hogy hisztek valamiben  Wink  wave
 
Te az égésre koncentráltál nem pedig arra az útra míg eljut az elégetni való Hungarian olaj odáig a sok mechanikus alkatrészeken keresztül. Ott lehet jelentősége egy ilyen 2T cuccnak.
Naplózva

2001 TDDI Kombi! 115Le+chip No EGR!
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16643 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 12:53:18 »

Attól hogy veregetitek egymás vállát hogy ketten is placeboval akarjátok megváltani a világot attól az még nem fog használni, de a lényeg hogy hisztek valamiben  Wink  wave
 

Nem csak 2en vagyunk a véleményünkel. De Te egyedül vagy az oxidhamuval meg a kinematikai viszkozitással, meg hasonlókkal. smile

Meg azzal is, h jó a magyar gázolaj.

De az a lényeg, h Te is hiszel valamiben wave

És tudom,h a tiéd közel 300 nál jár és gyári.  Csak azt nem, h 2006osba is olyan e a porlasztó mint pl 1  2003asba.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.15 csütörtök, 12:58:43 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16644 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 13:46:19 »

És tudom,h a tiéd közel 300 nál jár és gyári.  Csak azt nem, h 2006osba is olyan e a porlasztó mint pl 1  2003asba.

Én majd még megvárom, mit mond a Stealt, és valószínűleg akkor sem rakok bele semmilyen adalékot.

A porlasztó 2.0-ánál 2003 szept 15-től kb végig ugyanaz.

A gázolaj ken. Nem olyan száraz, mint benzin. Ezzel az erővel a vízbe is önthetnénk olajat, hadd kenje a vízpumpát. Kár, hogy nem oldódik... na mind1.
Ha az ember bemegy egy autósboltba, százával sorakoznak a flakonok. Cetánszámnövelő, oktánszámcsökkentő, és így tovább. Jók ezek, kellenek.
Kinek? A gyártónak, a boltosnak. Hogy csengjen a kassza. Szerintem az adalékok kb 90%-a humbug. Oktánszámnövelő... bakker. Tankoljunk csak 99-es benzint.
Mi fog történni? Kb semmi - egy sima autóban. Persze, attól még árulják. Lehet az olajcserét lecsökkenteni 10, akár 5e kilométerre. Rosszat nem teszel vele.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #16645 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 14:01:08 »

Kb 2 hete cseréltem 4db csúcsot egy 130 le-s Ci-ben az is nagyon halk lett...szinte már kezdtem irigykedni a hangjára...aztán ránéztem a számlára (porlasztók) és magamhoz tértem... eplus2

mennyibe került kb?? úgy össz. egészében??
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
mope86
Vendég
« Új hozzászólás #16646 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 14:15:33 »

Én majd még megvárom, mit mond a Stealt, és valószínűleg akkor sem rakok bele semmilyen adalékot.

A porlasztó 2.0-ánál 2003 szept 15-től kb végig ugyanaz.

A gázolaj ken. Nem olyan száraz, mint benzin. Ezzel az erővel a vízbe is önthetnénk olajat, hadd kenje a vízpumpát. Kár, hogy nem oldódik... na mind1.
Ha az ember bemegy egy autósboltba, százával sorakoznak a flakonok. Cetánszámnövelő, oktánszámcsökkentő, és így tovább. Jók ezek, kellenek.
Kinek? A gyártónak, a boltosnak. Hogy csengjen a kassza. Szerintem az adalékok kb 90%-a humbug. Oktánszámnövelő... bakker. Tankoljunk csak 99-es benzint.
Mi fog történni? Kb semmi - egy sima autóban. Persze, attól még árulják. Lehet az olajcserét lecsökkenteni 10, akár 5e kilométerre. Rosszat nem teszel vele.

Hello a vízbe is van kenőanyag csak az nem olaj hanem fagyálló ha kicsit utána jársz minden autónak megvan egy optimális keverési aránya ami pont ahoz kel hogy megfelelő kenése legyen a vízpumpának, probáld ki hogy csak tiszta vizet raksz a kocsiba és majd kiderül meddig birja a vízpumpa.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #16647 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 14:21:30 »

Csak a tapasztalatot teszem hozzá.Az enyémen a csúcsokat cserélték előbb és délelőtt kicseréltük este már Horvátországfelé suhant mint a golyó.Amikor megvolt a csere és a programozás ugyanúgy ketyeget mint előtte simán járt.Semmi dadogás.Nem mkellett nekem elmenni semmi km-t,hogy ez meg az beálljon.1 hét múlva lett a szivattyú cserélve az szintén le és új fel és mint a doxa óra azóta is megy.

Én amit eddig láttam mondeo TDCI-t(volt pár)...Franconero és a tied volt a legszebb hangu és járású motor.... eljen
Amugy szerintem Franco 90LE kocsijából lehetett kihozni a legtöbbet érzetre is a chippes kocsik közül amik itt lettek csinálva.
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.15 csütörtök, 19:39:49 írta Bunyek » Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #16648 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 14:40:55 »

1, Nekünk 2004-es, Euro 4-es a kocsink, akkor elvileg ez kell bele?
Merthogy ami nem Euro 4, és 2003-, az 65K helyett 102K. Mitől van ekkora különbség a kettő ára között?

2, A magyar gázolaj pedig lehet, hogy tényleg jó, csak amíg elér az emberhez sok kézen megy át. Ki tudja mi
történik vele az alatt, amíg eljut a töltőcsonkokig a finomítótól.

3, Elkezdett ereszteni a dízel gépünk turbórendszere az EGR és a szívósor között. Ennek a tömítésnek a cseréjénél oda kell figyelni
valamire? Vagy csak régi gumigyűrű ki, új be? Előre is köszi!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16649 Dátum: 2012.03.15 csütörtök, 14:48:49 »

Ezzel az erővel a vízbe is önthetnénk olajat, hadd kenje a vízpumpát. Kár, hogy nem oldódik... na mind1.
Ha jól tudom pont ezért nem mind1 milyen fagyállót teszel bele és hány fokosra kevered.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Oldalak: 1 ... 326 327 328 329 330 331 332 [333] 334 335 336 337 338 339 340 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.