Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 16:33:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 330 331 332 333 334 335 336 [337] 338 339 340 341 342 343 344 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14655827 alkalommal)
0 Felhasználó és 142 vendég van a témában
Mogyiati
Vendég
« Új hozzászólás #16800 Dátum: 2012.03.23 péntek, 08:56:43 »

 
    Sziasztok!

 Segítséget szeretnék kérni!Van egy 2006-os 2,2-es TDCI-m,aminek villogott az izzítás visszajelzője,a hibakód kiolvasó szerint EGR szelep.A szerelő barátommal kimostuk,pár órára a hiba megszűnt,de újra előjött.
  
 Azt szeretném kérdezni,hogy van-e valami trükk,illetve hogy a cserén kívül van-e valami jó megoldás,és ha nincs akkor EGR szelepből van-e utángyártott,felújított vagy bontottat érdemes-e beépíteni?Mennyibe kerül kb egy EGR szelep?



                                          Előre is köszönöm a segítséget.  Mogyiati
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #16801 Dátum: 2012.03.23 péntek, 10:58:16 »


    Sziasztok!

 Segítséget szeretnék kérni!Van egy 2006-os 2,2-es TDCI-m,aminek villogott az izzítás visszajelzője,a hibakód kiolvasó szerint EGR szelep.A szerelő barátommal kimostuk,pár órára a hiba megszűnt,de újra előjött.
  
 Azt szeretném kérdezni,hogy van-e valami trükk,illetve hogy a cserén kívül van-e valami jó megoldás,és ha nincs akkor EGR szelepből van-e utángyártott,felújított vagy bontottat érdemes-e beépíteni?Mennyibe kerül kb egy EGR szelep?



                                          Előre is köszönöm a segítséget.  Mogyiati

a trükk a szelep ledugózása a kipufogó visszavezetés felől. Ettől maga a szelep nem gyógyul meg, de legalább nem engedi vissza a kormot a motorba. EURO IV-es tdci motor dugózott egr szelepre hibajelzést ad (Check engine). Az EGR hiba miatt szvsz nem izzításjelzővel jelez (de  ezt majd a 2.2 tulajok megmodják).
Ha a szelep állító rendszere rossz, akkor mindenképp cserés egy bontott jóra dugózás előtt, így csak az "áramlás elégtelen" tipusú hibákat (P0401) jelentkeznek, amik csak kozmetikai gondot okoznak a check engine jelző világítása formájában.
Izzításjelző villogás üzemanyag rendszeri hiba vagy turbó elektronika probléma miatt szokott lenni.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #16802 Dátum: 2012.03.23 péntek, 12:39:59 »

Milyen típusú / kódú PCS kell a motoromba, ha az alvázszám WF0WXXGBBW5R29455?

AndyA
Ekkora a gond? szomoru1 A 2.2-es az? Tisztitó lögyi sem segitett?  Ausztriában tankoltál többnyire, akkor ez sem védi ki?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16803 Dátum: 2012.03.23 péntek, 12:41:36 »

a trükk a szelep ledugózása a kipufogó visszavezetés felől. Ettől maga a szelep nem gyógyul meg, de legalább nem engedi vissza a kormot a motorba. EURO IV-es tdci motor dugózott egr szelepre hibajelzést ad (Check engine). Az EGR hiba miatt szvsz nem izzításjelzővel jelez (de  ezt majd a 2.2 tulajok megmodják).
Ha a szelep állító rendszere rossz, akkor mindenképp cserés egy bontott jóra dugózás előtt, így csak az "áramlás elégtelen" tipusú hibákat (P0401) jelentkeznek, amik csak kozmetikai gondot okoznak a check engine jelző világítása formájában.
Izzításjelző villogás üzemanyag rendszeri hiba vagy turbó elektronika probléma miatt szokott lenni.
A 2.2es asszem Stealt-nél is izzítót villogtatott , amikor tönkrement az egr szelepe.Szóval esélyes,és csak a csere után érdemes ledugózni.illetve utána mindenképp.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #16804 Dátum: 2012.03.23 péntek, 12:45:51 »

A 2.2es asszem Stealt-nél is izzítót villogtatott , amikor tönkrement az egr szelepe.Szóval esélyes,és csak a csere után érdemes ledugózni.illetve utána mindenképp.
miért kell cserélni? ha ledugózza és lehúzza a csatit, miért nem jó?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16805 Dátum: 2012.03.23 péntek, 12:47:51 »

Ekkora a gond? szomoru1 A 2.2-es az? Tisztitó lögyi sem segitett?  Ausztriában tankoltál többnyire, akkor ez sem védi ki?

Tegnap a 12 fokos garázsban pöcc-röff indult, és dadogás nélkül közlekedett utána. Lehet, hogy a tavaszi gázolaj nem bírta az éjjel -11 fokot síelés közben? Smiley

Meglátjuk, most direkt MaxxMotiont tankoltam bele, ami -35-ig jó, otthon kap Protec-et, azután jövő télen kiderül.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16806 Dátum: 2012.03.23 péntek, 12:48:22 »

miért kell cserélni? ha ledugózza és lehúzza a csatit, miért nem jó?
most mondtam!
A 2.2es,ha ELROMLIK az egr szelep,akkor vészüzemre vált,nem csak csekkendzsinre!
Amíg a szelep hibás,addig dugózhat,de a vészüzem nem fog elmúlni! Wink
A 2,2esnél ilyenkor hiába húzza le a csatit is...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #16807 Dátum: 2012.03.23 péntek, 12:49:40 »

Tegnap a 12 fokos garázsban pöcc-röff indult, és dadogás nélkül közlekedett utána. Lehet, hogy a tavaszi gázolaj nem bírta az éjjel -11 fokot síelés közben? Smiley

Meglátjuk, most direkt MaxxMotiont tankoltam bele, ami -35-ig jó, otthon kap Protec-et, azután jövő télen kiderül.

AndyA
Szűrőcserét próbáltad?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #16808 Dátum: 2012.03.23 péntek, 12:50:13 »

most mondtam!
A 2.2es,ha ELROMLIK az egr szelep,akkor vészüzemre vált,nem csak csekkendzsinre!
Amíg a szelep hibás,addig dugózhat,de a vészüzem nem fog elmúlni! Wink
A 2,2esnél ilyenkor hiába húzza le a csatit is...
Igen, de ha ledugózza és a csatit lehúzza akkor nem lesz gond az tuti  eljen
Tapasztalat  eljen
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #16809 Dátum: 2012.03.23 péntek, 12:52:31 »

most mondtam!
A 2.2es,ha ELROMLIK az egr szelep,akkor vészüzemre vált,nem csak csekkendzsinre!
Amíg a szelep hibás,addig dugózhat,de a vészüzem nem fog elmúlni! Wink
A 2,2esnél ilyenkor hiába húzza le a csatit is...
2ekm óta megyek lehúzott csatival, még nem volt időm ledugózni, pedig kellene tudom,
de nincs vészüzem nálam, csak MIL lámpa világit
Naplózva
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #16810 Dátum: 2012.03.23 péntek, 12:53:15 »

Tegnap a 12 fokos garázsban pöcc-röff indult, és dadogás nélkül közlekedett utána. Lehet, hogy a tavaszi gázolaj nem bírta az éjjel -11 fokot síelés közben? Smiley

Meglátjuk, most direkt MaxxMotiont tankoltam bele, ami -35-ig jó, otthon kap Protec-et, azután jövő télen kiderül.

AndyA
Remélem meggyógyul  eljen
Nekünk volt egy dadogós autónk cimbinél, szervízbe mondták neki, hogy csúcs csere. Azért elkezdte piros spurival tolni meg plusz prémium üzemanyag és azóta ment 50 ezret és még minig az eredetivel működik.
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #16811 Dátum: 2012.03.23 péntek, 12:54:11 »

2ekm óta megyek lehúzott csatival, még nem volt időm ledugózni, pedig kellene tudom,
de nincs vészüzem nálam, csak MIL lámpa világit
Cimbim 2 éve megy így szintén euro 4-es 2,2-el  eljen
Persze Alf azt az esetet vázolta, ha nyitva leragad a szelep. Ebben az esetben lehet bármi azt nem tudom. Zárt állásba nincs gond  eljen
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.23 péntek, 12:57:01 írta Trekxc » Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
raven
Vendég
« Új hozzászólás #16812 Dátum: 2012.03.23 péntek, 12:58:57 »

Milyen típusú / kódú PCS kell a motoromba, ha az alvázszám WF0WXXGBBW5R29455?

AndyA
Ford 5S7Q-9K546-AB
Delphi EJDR00601D
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16813 Dátum: 2012.03.23 péntek, 13:00:09 »

Cimbim 2 éve megy így szintén euro 4-es 2,2-el  eljen
Persze Alf azt az esetet vázolta, ha nyitva leragad a szelep. Ebben az esetben lehet bármi azt nem tudom. Zárt állásba nincs gond  eljen
Igen erről beszélek.Erre hiába a csatilehúzás!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16814 Dátum: 2012.03.23 péntek, 13:00:47 »

2ekm óta megyek lehúzott csatival, még nem volt időm ledugózni, pedig kellene tudom,
de nincs vészüzem nálam, csak MIL lámpa világit
Mert működik a szelep,és lezárt állapotban van.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16815 Dátum: 2012.03.23 péntek, 13:07:46 »

Szűrőcserét próbáltad?

160-nál volt benne cserélve, most 171 van az autóban. Gondoltam erre is, majd megpróbálom, de azóta még nem voltam otthon, ahol a szűrőim vannak. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #16816 Dátum: 2012.03.23 péntek, 13:10:14 »

Mert működik a szelep,és lezárt állapotban van.
Értem, rendben  eljen
Naplózva
teo
Vendég
« Új hozzászólás #16817 Dátum: 2012.03.23 péntek, 22:04:30 »

Cimbim 2 éve megy így szintén euro 4-es 2,2-el  eljen
Persze Alf azt az esetet vázolta, ha nyitva leragad a szelep. Ebben az esetben lehet bármi azt nem tudom. Zárt állásba nincs gond  eljen

Na, jó, de ha félig leragad, akkor simán ledugózza és lehúzza. Nem elegáns, de működik. Én is kipróbáltam a lehúzott üzemet pár hétig. Ha valakit nem zavar a mil lámpa, az eljárhat vele. Nekem emiatt izzítót sosem dobott.
Már ledugózva (de feldugva) is gyújtogatja a lámpát, kiolvasom és kiütöm a hibát. Aktuálisan egy gondolat foglalkoztat. Ha a kigyulladás után hamar kiütöm, akkor hamar (80 km) vissza is jön. Ha megyek vele pl. egy százast, akkor már később gyújtja ki újra. Ez persze lehet véletlen. De még azt is el tudom képzelni, hogy az áramlásellenőrzést pl. periodikusan, egy időintervallumban ellenőrzi csak. Majd egy darabig nem. Majd kiderül.
Naplózva
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #16818 Dátum: 2012.03.24 szombat, 06:54:18 »

Remélem meggyógyul  eljen
Nekünk volt egy dadogós autónk cimbinél, szervízbe mondták neki, hogy csúcs csere. Azért elkezdte piros spurival tolni meg plusz prémium üzemanyag és azóta ment 50 ezret és még minig az eredetivel működik.

én is mindig adom neki a piros spurit, hátha ad egy kis kenést, kitolja a csúcscserét...
Naplózva
Tofipapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #16819 Dátum: 2012.03.24 szombat, 07:26:12 »

Na, jó, de ha félig leragad, akkor simán ledugózza és lehúzza. Nem elegáns, de működik. Én is kipróbáltam a lehúzott üzemet pár hétig. Ha valakit nem zavar a mil lámpa, az eljárhat vele. Nekem emiatt izzítót sosem dobott.
Már ledugózva (de feldugva) is gyújtogatja a lámpát, kiolvasom és kiütöm a hibát. Aktuálisan egy gondolat foglalkoztat. Ha a kigyulladás után hamar kiütöm, akkor hamar (80 km) vissza is jön. Ha megyek vele pl. egy százast, akkor már később gyújtja ki újra. Ez persze lehet véletlen. De még azt is el tudom képzelni, hogy az áramlásellenőrzést pl. periodikusan, egy időintervallumban ellenőrzi csak. Majd egy darabig nem. Majd kiderül.

Én 12.000 Km mentem ledugózva és tegnap dobta a hibát, gyors törlés majd látjuk . Wink Wink Wink
Naplózva

FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off  INA/+36 20 98 19 535/
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #16820 Dátum: 2012.03.24 szombat, 09:17:36 »

Sziasztok!

Erről a Spuri adalékról mik az általános vélemények? Hol keressek róla bővebben infót itt a fórumon?

Köszi Wink
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26676


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #16821 Dátum: 2012.03.24 szombat, 09:28:07 »

Sziasztok!

Erről a Spuri adalékról mik az általános vélemények? Hol keressek róla bővebben infót itt a fórumon?

Köszi Wink

Trekxc imádja... Még tusfürdő helyett is azt használja...  vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #16822 Dátum: 2012.03.24 szombat, 10:38:42 »

Sziasztok!

Erről a Spuri adalékról mik az általános vélemények? Hol keressek róla bővebben infót itt a fórumon?

Köszi Wink
Hello! Saját tapasztalat:most télen a minusz ezer fokban nem indult a verda plussz ilyenkor álltalában hidegen olyan a hangja mint egy "MTZ"-nek.Fórumozás,majd jött a segítség cseréljek szűrőt.Közben nézelődtem mindenfelé találtam ezt a spurit.Kicseréltük a szűrőt és úgy döntöttem kipróbálom az adalékot.Egy tankba öntöttem két pirosat,ez 4-5 alkalommal fordult elő,mostanában a simát használom előírás szerint(mondjuk ahogy sikerül beleöntenem,inkább több legyen) és elégedett vagyok vele.A fogyasztásom lement nem írom hogy mennyivel mert úgy sem hiszi el senki,plussz a reggeli indításoknál pöccre indul majd utána csak a szíjjak surrogását hallom nem a traktorhangot. Észrevétel: tankoltam osztrák márkát "ŐŐ" és ugyanaz a bűz csapott meg tankolás közben mint a spurinak a bűze. Szóval ennyi én biztos használom tovább.
Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16823 Dátum: 2012.03.24 szombat, 11:08:11 »

Hello! Saját tapasztalat:most télen a minusz ezer fokban nem indult a verda plussz ilyenkor álltalában hidegen olyan a hangja mint egy "MTZ"-nek.Fórumozás,majd jött a segítség cseréljek szűrőt.Közben nézelődtem mindenfelé találtam ezt a spurit.Kicseréltük a szűrőt és úgy döntöttem kipróbálom az adalékot.Egy tankba öntöttem két pirosat,ez 4-5 alkalommal fordult elő,mostanában a simát használom előírás szerint(mondjuk ahogy sikerül beleöntenem,inkább több legyen) és elégedett vagyok vele.A fogyasztásom lement nem írom hogy mennyivel mert úgy sem hiszi el senki,plussz a reggeli indításoknál pöccre indul majd utána csak a szíjjak surrogását hallom nem a traktorhangot. Észrevétel: tankoltam osztrák márkát "ŐŐ" és ugyanaz a bűz csapott meg tankolás közben mint a spurinak a bűze. Szóval ennyi én biztos használom tovább.
Hol lehet ezt a spurit venni?Huh??
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #16824 Dátum: 2012.03.24 szombat, 11:55:16 »

Hol lehet ezt a spurit venni?Huh??
Üdv

Megpróbáltad beírni a google-be azt, hogy "spuri"?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16825 Dátum: 2012.03.24 szombat, 12:00:33 »

Hol lehet ezt a spurit venni?Huh??
Üdv

Benzinkút, autósbolt, meg az égetnivaló multiknál is van szerintem de nem biztos.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16826 Dátum: 2012.03.24 szombat, 12:01:12 »

Hello! Saját tapasztalat:most télen a minusz ezer fokban nem indult a verda plussz ilyenkor álltalában hidegen olyan a hangja mint egy "MTZ"-nek.Fórumozás,majd jött a segítség cseréljek szűrőt.Közben nézelődtem mindenfelé találtam ezt a spurit.Kicseréltük a szűrőt és úgy döntöttem kipróbálom az adalékot.Egy tankba öntöttem két pirosat,ez 4-5 alkalommal fordult elő,mostanában a simát használom előírás szerint(mondjuk ahogy sikerül beleöntenem,inkább több legyen) és elégedett vagyok vele.A fogyasztásom lement nem írom hogy mennyivel mert úgy sem hiszi el senki,plussz a reggeli indításoknál pöccre indul majd utána csak a szíjjak surrogását hallom nem a traktorhangot. Észrevétel: tankoltam osztrák márkát "ŐŐ" és ugyanaz a bűz csapott meg tankolás közben mint a spurinak a bűze. Szóval ennyi én biztos használom tovább.

Van kék is ha jól tudom, mi a különbség?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #16827 Dátum: 2012.03.24 szombat, 12:14:54 »

A google-t nem árt használni, kapásból ezt dobja ki elsőre a spurira:
http://spuri-adalek.hu/
Itt elég sok mindent el lehet olvasni róla...  wave

Megpróbáltad beírni a google-be azt, hogy "spuri"?
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16828 Dátum: 2012.03.24 szombat, 12:44:25 »

A google-t nem árt használni, kapásból ezt dobja ki elsőre a spurira:
http://spuri-adalek.hu/
Itt elég sok mindent el lehet olvasni róla...  wave

worship worship
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Trekxc
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1675


Trek a bringa és xc=cross country


E-mail
« Új hozzászólás #16829 Dátum: 2012.03.24 szombat, 13:21:56 »

Trekxc imádja... Még tusfürdő helyett is azt használja...  vigyor3
eplus2 hehe
Naplózva

2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #16830 Dátum: 2012.03.24 szombat, 13:29:54 »

a "spuri kék vs. piros" -ra meg ezt:

http://spuri-adalek.hu/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=76
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16831 Dátum: 2012.03.24 szombat, 13:37:04 »


Kössz!
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #16832 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 08:59:15 »

Nos, a mai jelenségre lenne kérdésem:
Ha indításkor csak egy kattanást lehet hallani, de az indítómotor nem csinál semmit, akkor az az indítómotor bendix hibája?

Házilag tehetek valamit, illetve ki tudom bányászni a motort?

köszi.

Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16833 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 09:26:30 »

Nos, a mai jelenségre lenne kérdésem:
Ha indításkor csak egy kattanást lehet hallani, de az indítómotor nem csinál semmit, akkor az az indítómotor bendix hibája?

Házilag tehetek valamit, illetve ki tudom bányászni a motort?

Azt nem tudom, hogy meg tudod-e javítani. Elsőnek azért megnézném, hogy eljut-e a villany egyáltalán odáig, ahová kell neki. Lehet sima KH az indítómotornál. Csatlakozót húzd le, mérj benne feszt, majd dugd vissza, próba újra.

Kiszedni amúgy nőgyógyásznak való feladat még akkor is, ha nem a kipufogón keresztül csinálod... Smiley

Két csavarja elég jól adja magát, de a harmadikhoz egy jó hosszú szárú kulccsal lehet csak benyúlni.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tofipapa
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 46



E-mail
« Új hozzászólás #16834 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 09:30:34 »

Nos, a mai jelenségre lenne kérdésem:
Ha indításkor csak egy kattanást lehet hallani, de az indítómotor nem csinál semmit, akkor az az indítómotor bendix hibája?

Házilag tehetek valamit, illetve ki tudom bányászni a motort?

köszi.


Én megpróbálnám megkopogtatni . violent violent violent
Naplózva

FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off  INA/+36 20 98 19 535/
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #16835 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 09:34:53 »

Azt nem tudom, hogy meg tudod-e javítani. Elsőnek azért megnézném, hogy eljut-e a villany egyáltalán odáig, ahová kell neki. Lehet sima KH az indítómotornál. Csatlakozót húzd le, mérj benne feszt, majd dugd vissza, próba újra.

Kiszedni amúgy nőgyógyásznak való feladat még akkor is, ha nem a kipufogón keresztül csinálod... Smiley

Két csavarja elég jól adja magát, de a harmadikhoz egy jó hosszú szárú kulccsal lehet csak benyúlni.

AndyA

Ok, akkor nézek feszt, Köszi.
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #16836 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 09:37:05 »

Én megpróbálnám megkopogtatni . violent violent violent

Azon már túl vagyok, bár csak kis kalapáccsal próbáltam és csak kettőt, mert félek, hogy bedühödnék és egy nagyon kapna, amitől nem kellene a 3. csavart  csavargatni, mert leesne az egész úgy ahogy van
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16837 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 10:01:01 »

Ok, akkor nézek feszt, Köszi.

Ha az rendben, akkor viszont csak a leszed, kipucol, reménykedik marad...  worship

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2571



WWW
« Új hozzászólás #16838 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 10:13:39 »

Ha az rendben, akkor viszont csak a leszed, kipucol, reménykedik marad...  worship

AndyA
Van arról valami infó, a leszedés menetéről?
Naplózva

2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #16839 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 10:57:14 »

Van arról valami infó, a leszedés menetéről?

Nekem most volt leszedve a héten. Szerencsére nem én fogtam neki hanem szerelő, fél napot küzdöttek vele mire lejött. Nagyon össze volt rohadva, csavarok nem jöttek ki.  Ez is info Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #16840 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 11:00:05 »

Van arról valami infó, a leszedés menetéről?

Amennyire emlékszem, ki kell szerelni az akkut es a tartóját, különben nem fér ki. Utána dugó lehúz, csavarok ki, azután ki lehet hajtogatni a lyukon. Én azzal a kritikus harmadik csavarral kezdeném, ha az nem jön ki, reménytelen az egész.

Tudod, ahogyan a váltóolaj cseréjét is a beöntő csavar nyitásával kezdi  az ember...  falbav falbav falbav falbav falbav

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #16841 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 12:04:30 »

Szevasztok
Gyarapodott az EGR dugósok tábora remélem jó lessz.De lenne egy kérdésem azokhoz kik már cseréltek vízszivattyút hogy volt e előjele hogy meg fog halni mert olyan szagot érzek mikor melegszik a motor mint a fagyállóé de még eddig nyomát nem láttam és nem kellet utánönteni sem .
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #16842 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 12:08:23 »

Szevasztok
Gyarapodott az EGR dugósok tábora remélem jó lessz.De lenne egy kérdésem azokhoz kik már cseréltek vízszivattyút hogy volt e előjele hogy meg fog halni mert olyan szagot érzek mikor melegszik a motor mint a fagyállóé de még eddig nyomát nem láttam és nem kellet utánönteni sem .

Ha az utastérben érzed, akkor inkább fűtésradiátor tömítés/lukadás körül kezd alakulni a hibád. A vízszivattyú inkább elkezd zörögni, kotyogni. Ritka az olyan, hogy nincs hangja, de ereszt ... (de ha másképp lenne, akkor javítsatok)
Naplózva
norberto31
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 95


« Új hozzászólás #16843 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 15:54:58 »

Van kék is ha jól tudom, mi a különbség?
A kék töményebb.Versenyspuri vagy mi.
http://spuri-adalek.hu/content/view/12/37/
« Utoljára szerkesztve: 2012.03.25 vasárnap, 16:02:25 írta norberto31 » Naplózva

2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16844 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 16:13:15 »

Nekem is ugyan ez a problémám a tddi mondin.A télen sokat állt a garázsban most ugyan úgy indul mint a tiéd nagyon nehezen.Csak kattog.De holnap szét szedetem és meg gyógyítják.


Azon már túl vagyok, bár csak kis kalapáccsal próbáltam és csak kettőt, mert félek, hogy bedühödnék és egy nagyon kapna, amitől nem kellene a 3. csavart  csavargatni, mert leesne az egész úgy ahogy van
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #16845 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 16:26:19 »

http://zalaegerszeg.olx.hu/luk-kuplung-tarcsak-luk-kuplung-szerkezetek-luk-kuplung-szettek-luk-lendkerekek-iid-318704612


Vagy próbáld meg ezt.Vagy a Kauffert
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16846 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 19:37:34 »

Ha az utastérben érzed, akkor inkább fűtésradiátor tömítés/lukadás körül kezd alakulni a hibád. A vízszivattyú inkább elkezd zörögni, kotyogni. Ritka az olyan, hogy nincs hangja, de ereszt ... (de ha másképp lenne, akkor javítsatok)
ok.hát ez nem zörög.Leginkább csöpög,vagy forralja a vizet a moci. Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Adamkoo
Vendég
« Új hozzászólás #16847 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 19:53:23 »

Háj!
Valaki segítsen! Előzésnél 100-110 között 6-os előtti váltásnál hirtelen lefulladtam, és villogott az izzító logoja...
Leálltam, újrainditottam, látszólag minden OK volt. Másnap ugyan ennél a sebességnél visszaesett a fordulat, viszont le nem fulladtam, a lámpa szintén villogott...
Mit tehetek? Mi okozhatta? Köszi szépen!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #16848 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 19:57:59 »

Háj!
Valaki segítsen! Előzésnél 100-110 között 6-os előtti váltásnál hirtelen lefulladtam, és villogott az izzító logoja...
Leálltam, újrainditottam, látszólag minden OK volt. Másnap ugyan ennél a sebességnél visszaesett a fordulat, viszont le nem fulladtam, a lámpa szintén villogott...
Mit tehetek? Mi okozhatta? Köszi szépen!!
előzni 6-ban 100-zal?? wow1 azt én 4-esben szoktam megoldani gyorsan vigyor3

amúgy olyankor, amikor villog az izzításjelző lennie kell hibakódnak is. ki kell olvasni, és abból lehet "okoskodni", hogy mi baja lehet... Wink
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #16849 Dátum: 2012.03.25 vasárnap, 20:00:50 »

Háj!
Valaki segítsen! Előzésnél 100-110 között 6-os előtti váltásnál hirtelen lefulladtam, és villogott az izzító logoja...
Leálltam, újrainditottam, látszólag minden OK volt. Másnap ugyan ennél a sebességnél visszaesett a fordulat, viszont le nem fulladtam, a lámpa szintén villogott...
Mit tehetek? Mi okozhatta? Köszi szépen!!
Kevés az infó.semmit nem tudunk az autódról.Aláírásba tedd be az évjáratot,stb.

Leginkáb üzarendszeri hiba,vagy turbó hiba,de a hibakódolvasás teszi 1 értelművé.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 330 331 332 333 334 335 336 [337] 338 339 340 341 342 343 344 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.124 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.