Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 15:47:46
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
330
331
332
333
334
335
336
[
337
]
338
339
340
341
342
343
344
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14654302 alkalommal)
0 Felhasználó és 133 vendég van a témában
Mogyiati
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16800 Dátum:
2012.03.23 péntek, 08:56:43 »
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!Van egy 2006-os 2,2-es TDCI-m,aminek villogott az izzítás visszajelzője,a hibakód kiolvasó szerint EGR szelep.A szerelő barátommal kimostuk,pár órára a hiba megszűnt,de újra előjött.
Azt szeretném kérdezni,hogy van-e valami trükk,illetve hogy a cserén kívül van-e valami jó megoldás,és ha nincs akkor EGR szelepből van-e utángyártott,felújított vagy bontottat érdemes-e beépíteni?Mennyibe kerül kb egy EGR szelep?
Előre is köszönöm a segítséget. Mogyiati
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16801 Dátum:
2012.03.23 péntek, 10:58:16 »
Idézetet írta: Mogyiati - 2012.03.23 péntek, 08:56:43
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!Van egy 2006-os 2,2-es TDCI-m,aminek villogott az izzítás visszajelzője,a hibakód kiolvasó szerint EGR szelep.A szerelő barátommal kimostuk,pár órára a hiba megszűnt,de újra előjött.
Azt szeretném kérdezni,hogy van-e valami trükk,illetve hogy a cserén kívül van-e valami jó megoldás,és ha nincs akkor EGR szelepből van-e utángyártott,felújított vagy bontottat érdemes-e beépíteni?Mennyibe kerül kb egy EGR szelep?
Előre is köszönöm a segítséget. Mogyiati
a trükk a szelep ledugózása a kipufogó visszavezetés felől. Ettől maga a szelep nem gyógyul meg, de legalább nem engedi vissza a kormot a motorba. EURO IV-es tdci motor dugózott egr szelepre hibajelzést ad (Check engine). Az EGR hiba miatt szvsz nem izzításjelzővel jelez (de ezt majd a 2.2 tulajok megmodják).
Ha a szelep állító rendszere rossz, akkor mindenképp cserés egy bontott jóra dugózás előtt, így csak az "áramlás elégtelen" tipusú hibákat (P0401) jelentkeznek, amik csak kozmetikai gondot okoznak a check engine jelző világítása formájában.
Izzításjelző villogás üzemanyag rendszeri hiba vagy turbó elektronika probléma miatt szokott lenni.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16802 Dátum:
2012.03.23 péntek, 12:39:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.22 csütörtök, 21:05:26
Milyen típusú / kódú PCS kell a motoromba, ha az alvázszám WF0WXXGBBW5R29455?
AndyA
Ekkora a gond?
A 2.2-es az? Tisztitó lögyi sem segitett? Ausztriában tankoltál többnyire, akkor ez sem védi ki?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16803 Dátum:
2012.03.23 péntek, 12:41:36 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.03.23 péntek, 10:58:16
a trükk a szelep ledugózása a kipufogó visszavezetés felől. Ettől maga a szelep nem gyógyul meg, de legalább nem engedi vissza a kormot a motorba. EURO IV-es tdci motor dugózott egr szelepre hibajelzést ad (Check engine). Az EGR hiba miatt szvsz nem izzításjelzővel jelez (de ezt majd a 2.2 tulajok megmodják).
Ha a szelep állító rendszere rossz, akkor mindenképp cserés egy bontott jóra dugózás előtt, így csak az "áramlás elégtelen" tipusú hibákat (P0401) jelentkeznek, amik csak kozmetikai gondot okoznak a check engine jelző világítása formájában.
Izzításjelző villogás üzemanyag rendszeri hiba vagy turbó elektronika probléma miatt szokott lenni.
A 2.2es asszem Stealt-nél is izzítót villogtatott , amikor tönkrement az egr szelepe.Szóval esélyes,és csak a csere után érdemes ledugózni.illetve utána mindenképp.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16804 Dátum:
2012.03.23 péntek, 12:45:51 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.23 péntek, 12:41:36
A 2.2es asszem Stealt-nél is izzítót villogtatott , amikor tönkrement az egr szelepe.Szóval esélyes,és csak a csere után érdemes ledugózni.illetve utána mindenképp.
miért kell cserélni? ha ledugózza és lehúzza a csatit, miért nem jó?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16805 Dátum:
2012.03.23 péntek, 12:47:51 »
Idézetet írta: polgab - 2012.03.23 péntek, 12:39:59
Ekkora a gond?
A 2.2-es az? Tisztitó lögyi sem segitett? Ausztriában tankoltál többnyire, akkor ez sem védi ki?
Tegnap a 12 fokos garázsban pöcc-röff indult, és dadogás nélkül közlekedett utána. Lehet, hogy a tavaszi gázolaj nem bírta az éjjel -11 fokot síelés közben?
Meglátjuk, most direkt MaxxMotiont tankoltam bele, ami -35-ig jó, otthon kap Protec-et, azután jövő télen kiderül.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16806 Dátum:
2012.03.23 péntek, 12:48:22 »
Idézetet írta: polgab - 2012.03.23 péntek, 12:45:51
miért kell cserélni? ha ledugózza és lehúzza a csatit, miért nem jó?
most mondtam!
A 2.2es,ha ELROMLIK az egr szelep,akkor vészüzemre vált,nem csak csekkendzsinre!
Amíg a szelep hibás,addig dugózhat,de a vészüzem nem fog elmúlni!
A 2,2esnél ilyenkor hiába húzza le a csatit is...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16807 Dátum:
2012.03.23 péntek, 12:49:40 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.23 péntek, 12:47:51
Tegnap a 12 fokos garázsban pöcc-röff indult, és dadogás nélkül közlekedett utána. Lehet, hogy a tavaszi gázolaj nem bírta az éjjel -11 fokot síelés közben?
Meglátjuk, most direkt MaxxMotiont tankoltam bele, ami -35-ig jó, otthon kap Protec-et, azután jövő télen kiderül.
AndyA
Szűrőcserét próbáltad?
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16808 Dátum:
2012.03.23 péntek, 12:50:13 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.23 péntek, 12:48:22
most mondtam!
A 2.2es,ha ELROMLIK az egr szelep,akkor vészüzemre vált,nem csak csekkendzsinre!
Amíg a szelep hibás,addig dugózhat,de a vészüzem nem fog elmúlni!
A 2,2esnél ilyenkor hiába húzza le a csatit is...
Igen, de ha ledugózza és a csatit lehúzza akkor nem lesz gond az tuti
Tapasztalat
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16809 Dátum:
2012.03.23 péntek, 12:52:31 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.23 péntek, 12:48:22
most mondtam!
A 2.2es,ha ELROMLIK az egr szelep,akkor vészüzemre vált,nem csak csekkendzsinre!
Amíg a szelep hibás,addig dugózhat,de a vészüzem nem fog elmúlni!
A 2,2esnél ilyenkor hiába húzza le a csatit is...
2ekm óta megyek lehúzott csatival, még nem volt időm ledugózni, pedig kellene tudom,
de nincs vészüzem nálam, csak MIL lámpa világit
Naplózva
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16810 Dátum:
2012.03.23 péntek, 12:53:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.23 péntek, 12:47:51
Tegnap a 12 fokos garázsban pöcc-röff indult, és dadogás nélkül közlekedett utána. Lehet, hogy a tavaszi gázolaj nem bírta az éjjel -11 fokot síelés közben?
Meglátjuk, most direkt MaxxMotiont tankoltam bele, ami -35-ig jó, otthon kap Protec-et, azután jövő télen kiderül.
AndyA
Remélem meggyógyul
Nekünk volt egy dadogós autónk cimbinél, szervízbe mondták neki, hogy csúcs csere. Azért elkezdte piros spurival tolni meg plusz prémium üzemanyag és azóta ment 50 ezret és még minig az eredetivel működik.
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16811 Dátum:
2012.03.23 péntek, 12:54:11 »
Idézetet írta: polgab - 2012.03.23 péntek, 12:52:31
2ekm óta megyek lehúzott csatival, még nem volt időm ledugózni, pedig kellene tudom,
de nincs vészüzem nálam, csak MIL lámpa világit
Cimbim 2 éve megy így szintén euro 4-es 2,2-el
Persze Alf azt az esetet vázolta, ha nyitva leragad a szelep. Ebben az esetben lehet bármi azt nem tudom. Zárt állásba nincs gond
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.23 péntek, 12:57:01 írta Trekxc
»
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
raven
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16812 Dátum:
2012.03.23 péntek, 12:58:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.22 csütörtök, 21:05:26
Milyen típusú / kódú PCS kell a motoromba, ha az alvázszám WF0WXXGBBW5R29455?
AndyA
Ford 5S7Q-9K546-AB
Delphi EJDR00601D
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16813 Dátum:
2012.03.23 péntek, 13:00:09 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.03.23 péntek, 12:54:11
Cimbim 2 éve megy így szintén euro 4-es 2,2-el
Persze Alf azt az esetet vázolta, ha nyitva leragad a szelep. Ebben az esetben lehet bármi azt nem tudom. Zárt állásba nincs gond
Igen erről beszélek.Erre hiába a csatilehúzás!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16814 Dátum:
2012.03.23 péntek, 13:00:47 »
Idézetet írta: polgab - 2012.03.23 péntek, 12:52:31
2ekm óta megyek lehúzott csatival, még nem volt időm ledugózni, pedig kellene tudom,
de nincs vészüzem nálam, csak MIL lámpa világit
Mert működik a szelep,és lezárt állapotban van.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16815 Dátum:
2012.03.23 péntek, 13:07:46 »
Idézetet írta: polgab - 2012.03.23 péntek, 12:49:40
Szűrőcserét próbáltad?
160-nál volt benne cserélve, most 171 van az autóban. Gondoltam erre is, majd megpróbálom, de azóta még nem voltam otthon, ahol a szűrőim vannak.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16816 Dátum:
2012.03.23 péntek, 13:10:14 »
Idézetet írta: alf - 2012.03.23 péntek, 13:00:47
Mert működik a szelep,és lezárt állapotban van.
Értem, rendben
Naplózva
teo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16817 Dátum:
2012.03.23 péntek, 22:04:30 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.03.23 péntek, 12:54:11
Cimbim 2 éve megy így szintén euro 4-es 2,2-el
Persze Alf azt az esetet vázolta, ha nyitva leragad a szelep. Ebben az esetben lehet bármi azt nem tudom. Zárt állásba nincs gond
Na, jó, de ha félig leragad, akkor simán ledugózza és lehúzza. Nem elegáns, de működik. Én is kipróbáltam a lehúzott üzemet pár hétig. Ha valakit nem zavar a mil lámpa, az eljárhat vele. Nekem emiatt izzítót sosem dobott.
Már ledugózva (de feldugva) is gyújtogatja a lámpát, kiolvasom és kiütöm a hibát. Aktuálisan egy gondolat foglalkoztat. Ha a kigyulladás után hamar kiütöm, akkor hamar (80 km) vissza is jön. Ha megyek vele pl. egy százast, akkor már később gyújtja ki újra. Ez persze lehet véletlen. De még azt is el tudom képzelni, hogy az áramlásellenőrzést pl. periodikusan, egy időintervallumban ellenőrzi csak. Majd egy darabig nem. Majd kiderül.
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16818 Dátum:
2012.03.24 szombat, 06:54:18 »
Idézetet írta: Trekxc - 2012.03.23 péntek, 12:53:15
Remélem meggyógyul
Nekünk volt egy dadogós autónk cimbinél, szervízbe mondták neki, hogy csúcs csere. Azért elkezdte piros spurival tolni meg plusz prémium üzemanyag és azóta ment 50 ezret és még minig az eredetivel működik.
én is mindig adom neki a piros spurit, hátha ad egy kis kenést, kitolja a csúcscserét...
Naplózva
Tofipapa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16819 Dátum:
2012.03.24 szombat, 07:26:12 »
Idézetet írta: teo - 2012.03.23 péntek, 22:04:30
Na, jó, de ha félig leragad, akkor simán ledugózza és lehúzza. Nem elegáns, de működik. Én is kipróbáltam a lehúzott üzemet pár hétig. Ha valakit nem zavar a mil lámpa, az eljárhat vele. Nekem emiatt izzítót sosem dobott.
Már ledugózva (de feldugva) is gyújtogatja a lámpát, kiolvasom és kiütöm a hibát. Aktuálisan egy gondolat foglalkoztat. Ha a kigyulladás után hamar kiütöm, akkor hamar (80 km) vissza is jön. Ha megyek vele pl. egy százast, akkor már később gyújtja ki újra. Ez persze lehet véletlen. De még azt is el tudom képzelni, hogy az áramlásellenőrzést pl. periodikusan, egy időintervallumban ellenőrzi csak. Majd egy darabig nem. Majd kiderül.
Én 12.000 Km mentem ledugózva és tegnap dobta a hibát, gyors törlés majd látjuk .
Naplózva
FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off INA/+36 20 98 19 535/
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16820 Dátum:
2012.03.24 szombat, 09:17:36 »
Sziasztok!
Erről a Spuri adalékról mik az általános vélemények? Hol keressek róla bővebben infót itt a fórumon?
Köszi
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16821 Dátum:
2012.03.24 szombat, 09:28:07 »
Idézetet írta: Doby - 2012.03.24 szombat, 09:17:36
Sziasztok!
Erről a Spuri adalékról mik az általános vélemények? Hol keressek róla bővebben infót itt a fórumon?
Köszi
Trekxc imádja... Még tusfürdő helyett is azt használja...
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
norberto31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16822 Dátum:
2012.03.24 szombat, 10:38:42 »
Idézetet írta: Doby - 2012.03.24 szombat, 09:17:36
Sziasztok!
Erről a Spuri adalékról mik az általános vélemények? Hol keressek róla bővebben infót itt a fórumon?
Köszi
Hello! Saját tapasztalat:most télen a minusz ezer fokban nem indult a verda plussz ilyenkor álltalában hidegen olyan a hangja mint egy "MTZ"-nek.Fórumozás,majd jött a segítség cseréljek szűrőt.Közben nézelődtem mindenfelé találtam ezt a spurit.Kicseréltük a szűrőt és úgy döntöttem kipróbálom az adalékot.Egy tankba öntöttem két pirosat,ez 4-5 alkalommal fordult elő,mostanában a simát használom előírás szerint(mondjuk ahogy sikerül beleöntenem,inkább több legyen) és elégedett vagyok vele.A fogyasztásom lement nem írom hogy mennyivel mert úgy sem hiszi el senki,plussz a reggeli indításoknál pöccre indul majd utána csak a szíjjak surrogását hallom nem a traktorhangot. Észrevétel: tankoltam osztrák márkát "ŐŐ" és ugyanaz a bűz csapott meg tankolás közben mint a spurinak a bűze. Szóval ennyi én biztos használom tovább.
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16823 Dátum:
2012.03.24 szombat, 11:08:11 »
Idézetet írta: norberto31 - 2012.03.24 szombat, 10:38:42
Hello! Saját tapasztalat:most télen a minusz ezer fokban nem indult a verda plussz ilyenkor álltalában hidegen olyan a hangja mint egy "MTZ"-nek.Fórumozás,majd jött a segítség cseréljek szűrőt.Közben nézelődtem mindenfelé találtam ezt a spurit.Kicseréltük a szűrőt és úgy döntöttem kipróbálom az adalékot.Egy tankba öntöttem két pirosat,ez 4-5 alkalommal fordult elő,mostanában a simát használom előírás szerint(mondjuk ahogy sikerül beleöntenem,inkább több legyen) és elégedett vagyok vele.A fogyasztásom lement nem írom hogy mennyivel mert úgy sem hiszi el senki,plussz a reggeli indításoknál pöccre indul majd utána csak a szíjjak surrogását hallom nem a traktorhangot. Észrevétel: tankoltam osztrák márkát "ŐŐ" és ugyanaz a bűz csapott meg tankolás közben mint a spurinak a bűze. Szóval ennyi én biztos használom tovább.
Hol lehet ezt a spurit venni?
?
Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16824 Dátum:
2012.03.24 szombat, 11:55:16 »
Idézetet írta: balko - 2012.03.24 szombat, 11:08:11
Hol lehet ezt a spurit venni?
?
Üdv
Megpróbáltad beírni a google-be azt, hogy "spuri"?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16825 Dátum:
2012.03.24 szombat, 12:00:33 »
Idézetet írta: balko - 2012.03.24 szombat, 11:08:11
Hol lehet ezt a spurit venni?
?
Üdv
Benzinkút, autósbolt, meg az égetnivaló multiknál is van szerintem de nem biztos.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16826 Dátum:
2012.03.24 szombat, 12:01:12 »
Idézetet írta: norberto31 - 2012.03.24 szombat, 10:38:42
Hello! Saját tapasztalat:most télen a minusz ezer fokban nem indult a verda plussz ilyenkor álltalában hidegen olyan a hangja mint egy "MTZ"-nek.Fórumozás,majd jött a segítség cseréljek szűrőt.Közben nézelődtem mindenfelé találtam ezt a spurit.Kicseréltük a szűrőt és úgy döntöttem kipróbálom az adalékot.Egy tankba öntöttem két pirosat,ez 4-5 alkalommal fordult elő,mostanában a simát használom előírás szerint(mondjuk ahogy sikerül beleöntenem,inkább több legyen) és elégedett vagyok vele.A fogyasztásom lement nem írom hogy mennyivel mert úgy sem hiszi el senki,plussz a reggeli indításoknál pöccre indul majd utána csak a szíjjak surrogását hallom nem a traktorhangot. Észrevétel: tankoltam osztrák márkát "ŐŐ" és ugyanaz a bűz csapott meg tankolás közben mint a spurinak a bűze. Szóval ennyi én biztos használom tovább.
Van kék is ha jól tudom, mi a különbség?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Doby
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 449
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16827 Dátum:
2012.03.24 szombat, 12:14:54 »
A google-t nem árt használni, kapásból ezt dobja ki elsőre a spurira:
http://spuri-adalek.hu/
Itt elég sok mindent el lehet olvasni róla...
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.03.24 szombat, 11:55:16
Megpróbáltad beírni a google-be azt, hogy "spuri"?
Naplózva
MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy
Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16828 Dátum:
2012.03.24 szombat, 12:44:25 »
Idézetet írta: Doby - 2012.03.24 szombat, 12:14:54
A google-t nem árt használni, kapásból ezt dobja ki elsőre a spurira:
http://spuri-adalek.hu/
Itt elég sok mindent el lehet olvasni róla...
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Trekxc
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1675
Trek a bringa és xc=cross country
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16829 Dátum:
2012.03.24 szombat, 13:21:56 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.03.24 szombat, 09:28:07
Trekxc imádja... Még tusfürdő helyett is azt használja...
Naplózva
2008 Tit-S 2.2TDCi 175PS M6 kombi
2007 S-max 2.5T M6
2008 Volvo C30 T5 M6 Autotech stage 4 382PS/488Nm
2002 BMW E-46 330 cab M5
Ex: MK3 mondi 2.0 és 2.2 TDCi, Galaxy 2.0 TDCi
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16830 Dátum:
2012.03.24 szombat, 13:29:54 »
a "spuri kék vs. piros" -ra meg ezt:
http://spuri-adalek.hu/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=76
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16831 Dátum:
2012.03.24 szombat, 13:37:04 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.03.24 szombat, 13:29:54
a "spuri kék vs. piros" -ra meg ezt:
http://spuri-adalek.hu/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=76
Kössz!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16832 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 08:59:15 »
Nos, a mai jelenségre lenne kérdésem:
Ha indításkor csak egy kattanást lehet hallani, de az indítómotor nem csinál semmit, akkor az az indítómotor bendix hibája?
Házilag tehetek valamit, illetve ki tudom bányászni a motort?
köszi.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16833 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 09:26:30 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.03.25 vasárnap, 08:59:15
Nos, a mai jelenségre lenne kérdésem:
Ha indításkor csak egy kattanást lehet hallani, de az indítómotor nem csinál semmit, akkor az az indítómotor bendix hibája?
Házilag tehetek valamit, illetve ki tudom bányászni a motort?
Azt nem tudom, hogy meg tudod-e javítani. Elsőnek azért megnézném, hogy eljut-e a villany egyáltalán odáig, ahová kell neki. Lehet sima KH az indítómotornál. Csatlakozót húzd le, mérj benne feszt, majd dugd vissza, próba újra.
Kiszedni amúgy nőgyógyásznak való feladat még akkor is, ha nem a kipufogón keresztül csinálod...
Két csavarja elég jól adja magát, de a harmadikhoz egy jó hosszú szárú kulccsal lehet csak benyúlni.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Tofipapa
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 46
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16834 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 09:30:34 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.03.25 vasárnap, 08:59:15
Nos, a mai jelenségre lenne kérdésem:
Ha indításkor csak egy kattanást lehet hallani, de az indítómotor nem csinál semmit, akkor az az indítómotor bendix hibája?
Házilag tehetek valamit, illetve ki tudom bányászni a motort?
köszi.
Én megpróbálnám megkopogtatni .
Naplózva
FORD MONDEO 2.2 TDCi Ghia Executive 2005 155LE 4 ajtós, szedán EGR Off INA/+36 20 98 19 535/
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16835 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 09:34:53 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.25 vasárnap, 09:26:30
Azt nem tudom, hogy meg tudod-e javítani. Elsőnek azért megnézném, hogy eljut-e a villany egyáltalán odáig, ahová kell neki. Lehet sima KH az indítómotornál. Csatlakozót húzd le, mérj benne feszt, majd dugd vissza, próba újra.
Kiszedni amúgy nőgyógyásznak való feladat még akkor is, ha nem a kipufogón keresztül csinálod...
Két csavarja elég jól adja magát, de a harmadikhoz egy jó hosszú szárú kulccsal lehet csak benyúlni.
AndyA
Ok, akkor nézek feszt, Köszi.
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16836 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 09:37:05 »
Idézetet írta: Tofipapa - 2012.03.25 vasárnap, 09:30:34
Én megpróbálnám megkopogtatni .
Azon már túl vagyok, bár csak kis kalapáccsal próbáltam és csak kettőt, mert félek, hogy bedühödnék és egy nagyon kapna, amitől nem kellene a 3. csavart csavargatni, mert leesne az egész úgy ahogy van
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16837 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 10:01:01 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.03.25 vasárnap, 09:34:53
Ok, akkor nézek feszt, Köszi.
Ha az rendben, akkor viszont csak a leszed, kipucol, reménykedik marad...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16838 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 10:13:39 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.03.25 vasárnap, 10:01:01
Ha az rendben, akkor viszont csak a leszed, kipucol, reménykedik marad...
AndyA
Van arról valami infó, a leszedés menetéről?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16839 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 10:57:14 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.03.25 vasárnap, 10:13:39
Van arról valami infó, a leszedés menetéről?
Nekem most volt leszedve a héten. Szerencsére nem én fogtam neki hanem szerelő, fél napot küzdöttek vele mire lejött. Nagyon össze volt rohadva, csavarok nem jöttek ki. Ez is info
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16840 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 11:00:05 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.03.25 vasárnap, 10:13:39
Van arról valami infó, a leszedés menetéről?
Amennyire emlékszem, ki kell szerelni az akkut es a tartóját, különben nem fér ki. Utána dugó lehúz, csavarok ki, azután ki lehet hajtogatni a lyukon. Én azzal a kritikus harmadik csavarral kezdeném, ha az nem jön ki, reménytelen az egész.
Tudod, ahogyan a váltóolaj cseréjét is a
beöntő
csavar nyitásával kezdi az ember...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
virag
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 229
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16841 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 12:04:30 »
Szevasztok
Gyarapodott az EGR dugósok tábora remélem jó lessz.De lenne egy kérdésem azokhoz kik már cseréltek vízszivattyút hogy volt e előjele hogy meg fog halni mert olyan szagot érzek mikor melegszik a motor mint a fagyállóé de még eddig nyomát nem láttam és nem kellet utánönteni sem .
Naplózva
Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16842 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 12:08:23 »
Idézetet írta: virag - 2012.03.25 vasárnap, 12:04:30
Szevasztok
Gyarapodott az EGR dugósok tábora remélem jó lessz.De lenne egy kérdésem azokhoz kik már cseréltek vízszivattyút hogy volt e előjele hogy meg fog halni mert olyan szagot érzek mikor melegszik a motor mint a fagyállóé de még eddig nyomát nem láttam és nem kellet utánönteni sem .
Ha az utastérben érzed, akkor inkább fűtésradiátor tömítés/lukadás körül kezd alakulni a hibád. A vízszivattyú inkább elkezd zörögni, kotyogni. Ritka az olyan, hogy nincs hangja, de ereszt ... (de ha másképp lenne, akkor javítsatok)
Naplózva
norberto31
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 95
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16843 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 15:54:58 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.03.24 szombat, 12:01:12
Van kék is ha jól tudom, mi a különbség?
A kék töményebb.Versenyspuri vagy mi.
http://spuri-adalek.hu/content/view/12/37/
«
Utoljára szerkesztve: 2012.03.25 vasárnap, 16:02:25 írta norberto31
»
Naplózva
2004-es 2.0TDCI Ghia Kombi Aut.
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16844 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 16:13:15 »
Nekem is ugyan ez a problémám a tddi mondin.A télen sokat állt a garázsban most ugyan úgy indul mint a tiéd nagyon nehezen.Csak kattog.De holnap szét szedetem és meg gyógyítják.
Idézetet írta: Koniman - 2012.03.25 vasárnap, 09:37:05
Azon már túl vagyok, bár csak kis kalapáccsal próbáltam és csak kettőt, mert félek, hogy bedühödnék és egy nagyon kapna, amitől nem kellene a 3. csavart csavargatni, mert leesne az egész úgy ahogy van
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16845 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 16:26:19 »
http://zalaegerszeg.olx.hu/luk-kuplung-tarcsak-luk-kuplung-szerkezetek-luk-kuplung-szettek-luk-lendkerekek-iid-318704612
Vagy próbáld meg ezt.Vagy a Kauffert
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16846 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 19:37:34 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.03.25 vasárnap, 12:08:23
Ha az utastérben érzed, akkor inkább fűtésradiátor tömítés/lukadás körül kezd alakulni a hibád. A vízszivattyú inkább elkezd zörögni, kotyogni. Ritka az olyan, hogy nincs hangja, de ereszt ... (de ha másképp lenne, akkor javítsatok)
ok.hát ez nem zörög.Leginkább csöpög,vagy forralja a vizet a moci.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Adamkoo
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16847 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 19:53:23 »
Háj!
Valaki segítsen! Előzésnél 100-110 között 6-os előtti váltásnál hirtelen lefulladtam, és villogott az izzító logoja...
Leálltam, újrainditottam, látszólag minden OK volt. Másnap ugyan ennél a sebességnél visszaesett a fordulat, viszont le nem fulladtam, a lámpa szintén villogott...
Mit tehetek? Mi okozhatta? Köszi szépen!!
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16848 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 19:57:59 »
Idézetet írta: Adamkoo - 2012.03.25 vasárnap, 19:53:23
Háj!
Valaki segítsen! Előzésnél 100-110 között 6-os előtti váltásnál hirtelen lefulladtam, és villogott az izzító logoja...
Leálltam, újrainditottam, látszólag minden OK volt. Másnap ugyan ennél a sebességnél visszaesett a fordulat, viszont le nem fulladtam, a lámpa szintén villogott...
Mit tehetek? Mi okozhatta? Köszi szépen!!
előzni 6-ban 100-zal??
azt én 4-esben szoktam megoldani gyorsan
amúgy olyankor, amikor villog az izzításjelző lennie kell hibakódnak is. ki kell olvasni, és abból lehet "okoskodni", hogy mi baja lehet...
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #16849 Dátum:
2012.03.25 vasárnap, 20:00:50 »
Idézetet írta: Adamkoo - 2012.03.25 vasárnap, 19:53:23
Háj!
Valaki segítsen! Előzésnél 100-110 között 6-os előtti váltásnál hirtelen lefulladtam, és villogott az izzító logoja...
Leálltam, újrainditottam, látszólag minden OK volt. Másnap ugyan ennél a sebességnél visszaesett a fordulat, viszont le nem fulladtam, a lámpa szintén villogott...
Mit tehetek? Mi okozhatta? Köszi szépen!!
Kevés az infó.semmit nem tudunk az autódról.Aláírásba tedd be az évjáratot,stb.
Leginkáb üzarendszeri hiba,vagy turbó hiba,de a hibakódolvasás teszi 1 értelművé.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
330
331
332
333
334
335
336
[
337
]
338
339
340
341
342
343
344
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ