Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 09:55:58 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 340 341 342 343 344 345 346 [347] 348 349 350 351 352 353 354 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14643762 alkalommal)
0 Felhasználó és 100 vendég van a témában
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #17300 Dátum: 2012.04.11 szerda, 21:48:17 »

Az nem én vagyok, csak van egy pár olyan újkeletű baromság, amitől feláll a szőr a hátamon.

AndyA
  eljen taps
Ámbár a szőrt egyszerűbb lenne eltávolítani, mint megváltani a világot.  pias wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17301 Dátum: 2012.04.11 szerda, 22:25:26 »

      Ha ELM327-es USB kábeled van, a most elérhető szoftverek közül csak ScanXL Pro a Ford Enhanced Addon-nal tud vele kapcsolatot létrehozni 2003/08 előtti nem EOBD-s dízel Ford autókkal, beleértve a TDDI-t és TDCI-t is. A Ford Enhanced egy bővítés, nem ingyen van, aktiválni kell a szoftban. Ha ez meg van, akkor a szoftverben, mint ahogy azt előttem irták, autónak 2002-es Ford Focus TDCI-t kell kiválasztanod. Így elérhető lesz a motorvezérlőn(PCM) kívül az Airbag, ABS és a GEM vezérlők is, és a kommunikáció a vezérlők és a ScanXL között úgy zajlik mint ahogy a gyári diag is komminkál az autókkal, tehát "Ford protokollt" használ, s nem az EOBD-t. Ennek egyik naygon fontos előnye, hogy nem csak az emissziós hibakódokat tudja kiolvasni, mint az EOBD-s progik esetében(Modiag, ScanMaster, etc ), hanem egyébb hibakódokat is. Pl. kolléga 2004-es dízel fokusa Modiag-al és ScanMaster-rel se talált semmi hibakódot, viszont Ford protokollt használva 7 hibakódot olvastunk ki a motorvezérlőből( mind a gázpedálhelyzetjeladó és immo-val kapcsolatos hibakódok voltak). A másik elöny, hogy olyan élő adatokat(PID-eket) is meg tudsz vele jeleníteni, amit az EOBD(OBD2) nem tudja. Sajnos a ScanXL Pro Ford Endhanced Addon-al is kevés PID-et ismer, de legalább tud csatlakozni nem EOBD-s Fordokhoz is.
       Ha az elm327-es kábeled nem tud kapcsolatot létrehozni a ScanXL Pro Ford Enhanced Addon-al se, akkor hibás a kábel, találkoztam olyan esettel, hogy minden protokoll(CAN, ISO 9141) működött a gagyi kínai klón elm327-el, kivéve a PWM J1850-ot, amit a Ford használ többek között Mondeo3-as PCM-el való kommunikációra. Sajnos sok ilyen van a piacon, én spec ezért nem is vettem ilyen gagyi kínai klónt.


Igen arra tippelek hogy beszt a kábel..mert kölcsönadtam 1 hónapra valakinek és most már azokkal se kommunikál amivel előtte igen...
hol és milyen elm327-et érdemes venni most...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17302 Dátum: 2012.04.11 szerda, 22:29:21 »

  eljen taps
Ámbár a szőrt egyszerűbb lenne eltávolítani, mint megváltani a világot.  pias wave

Szerintem a végleges szőrtelenítésnél jóval egyszerűbb nem beszélni hülyeséget. De ez ma már a második alkalom, hogy off topic-ba visszük a TDCi fórumot, úgyhogy fejezzük be, de legalábbis folytassuk máshol.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #17303 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 06:57:23 »

Na, benne vagytok?

Ezt olvastad? Friss ...

http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/04/12/hho_generator_elgazosodott_es_elillant_almok/
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17304 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 09:11:51 »

Jaja

Mondjuk hozzáteszem, nekem van elektronikám, neki nincs.
Valami ott nagyon nem stimmel, mert azt írja a Winkler, hogy 100 kilométerenként utántölt, nekem meg a srác azt mondta, hogy 5e km alatt fogyhat el 1.5 víz... Jó igaz, az 3.500 ccm V6, meg 25 amperrel megy, de nem akkora a különbség szerintem...

Várom, hogy most nekem is mit hoz, de kell még mennem vele..

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17305 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 09:12:26 »

Valamint még annyi, hogy a benzinesben közel sem akkora a korom lerakódás mint a dieselben.

Jaja

Mondjuk hozzáteszem, nekem van elektronikám, neki nincs.
Valami ott nagyon nem stimmel, mert azt írja a Winkler, hogy 100 kilométerenként utántölt, nekem meg a srác azt mondta, hogy 5e km alatt fogyhat el 1.5 víz... Jó igaz, az 3.500 ccm V6, meg 25 amperrel megy, de nem akkora a különbség szerintem...

Várom, hogy most nekem is mit hoz, de kell még mennem vele..

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #17306 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 09:21:49 »

Jaja

Mondjuk hozzáteszem, nekem van elektronikám, neki nincs.
Valami ott nagyon nem stimmel, mert azt írja a Winkler, hogy 100 kilométerenként utántölt, nekem meg a srác azt mondta, hogy 5e km alatt fogyhat el 1.5 víz... Jó igaz, az 3.500 ccm V6, meg 25 amperrel megy, de nem akkora a különbség szerintem...

Várom, hogy most nekem is mit hoz, de kell még mennem vele..


Tehát ha jól számolom, akkor az ő kocsija 30x annyi hidrogént állít elő, mint elméletben a Tiéd, mégsem tudott produkálni semmi mérhetőt.
A Te elektronikád - erre a részre nem emlékszem - a lambdát tolja el?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17307 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 09:27:04 »

Tehát ha jól számolom, akkor az ő kocsija 30x annyi hidrogént állít elő, mint elméletben a Tiéd, mégsem tudott produkálni semmi mérhetőt.
A Te elektronikád - erre a részre nem emlékszem - a lambdát tolja el?

Bizonyára. De azt meg tudjuk, hogy azzal lehet a fogyasztást befolyásolni, csak éppen a káros anyagok fokozott kibocsátása mellett. Ki kellene alkalmasint úgy is próbálni, hogy a hidrogén hozzáadását kikötöd a rendszerből, csak az elektronikát hagyod meg, mi történik.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #17308 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 09:33:34 »

Bizonyára. De azt meg tudjuk, hogy azzal lehet a fogyasztást befolyásolni, csak éppen a káros anyagok fokozott kibocsátása mellett. Ki kellene alkalmasint úgy is próbálni, hogy a hidrogén hozzáadását kikötöd a rendszerből, csak az elektronikát hagyod meg, mi történik.

AndyA
A lamdára annyira ne menjetek rá, mert az nincs benne.... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Hyperborg
Vendég
« Új hozzászólás #17309 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 09:35:43 »

A lamdára annyira ne menjetek rá, mert az nincs benne.... vigyor3

Jogos. (Ah, mindig elfelejtem, hogy vannak olajos motorok is Smiley )
TDCi-t hol lehet elektromosan befolyásolni?
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #17310 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 09:36:03 »

A lamdára annyira ne menjetek rá, mert az nincs benne.... vigyor3
ezért olyan menő a katiiktató is Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17311 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 10:26:50 »

Jogos. (Ah, mindig elfelejtem, hogy vannak olajos motorok is Smiley )
TDCi-t hol lehet elektromosan befolyásolni?
gyújtáskapcsolóval. Smiley
Meg kell hamisítani a rail szenzor jelét, a map,maf szenzor jelét és akkor más befecskendezési paramétereket használ.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17312 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 10:27:43 »

Bizonyára. De azt meg tudjuk, hogy azzal lehet a fogyasztást befolyásolni, csak éppen a káros anyagok fokozott kibocsátása mellett. Ki kellene alkalmasint úgy is próbálni, hogy a hidrogén hozzáadását kikötöd a rendszerből, csak az elektronikát hagyod meg, mi történik.

AndyA
vigyük át a thread-et a HHO topicba, pls. Ha már van....
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17313 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 13:02:43 »

Hol?

vigyük át a thread-et a HHO topicba, pls. Ha már van....
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #17314 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 13:46:26 »

ezért olyan menő a katiiktató is Smiley
Jó is az! Wink
Tegnap hívott egy fócusos ember (1.6 tdci) 3  vadi új turbót cseréltek neki 2 hónap alatt...szerinted mennyire tépte a haját  falbav..az utolsót felküldte pestre kivizsgáltatni valamilyen mittudomén milyen intézetbe, ahol megállapították, hogy a füstgáz visszaáramlás miatt bírtak csak..... figyelj 3 és 7000 km !!!! között  wow1 én persze nem vagyok benne egészen biztos, hogy csak ez lehetett az ok (tippem van még rá, hogy mi..)
de ennek a veszélye nálam és egy két gépnél nem fordulhat elő... eplus2
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
raven
Vendég
« Új hozzászólás #17315 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 13:51:05 »

Igen arra tippelek hogy beszt a kábel..mert kölcsönadtam 1 hónapra valakinek és most már azokkal se kommunikál amivel előtte igen...
hol és milyen elm327-et érdemes venni most...
ilyen a minősége ezeknek a kínai klónoknak. Nem is mertem ilyet megvenni, mert zsákbamacska, szóval ilyen vaterás, ebay-es olcsó cuccot nem tudok ajánlani. Van köztük jobb minőségű, van szemétbe való is. Én egy ilyet vettem, ezt tudom ajánlani, igaz nem olcsó, kb 17ezerét vettem, külföldről hozattam, mert magyarhónban nem találtam forgalmazót, vagyis 1 volt, megrendeltem, mondta 2 hét s megjön, azóta se hallottam felőle, szerencse nem fizettem előre.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17316 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 14:26:54 »

Így van, meg az EGR gudó..

Ajánlom Ervint.

Jó is az! Wink
Tegnap hívott egy fócusos ember (1.6 tdci) 3  vadi új turbót cseréltek neki 2 hónap alatt...szerinted mennyire tépte a haját  falbav..az utolsót felküldte pestre kivizsgáltatni valamilyen mittudomén milyen intézetbe, ahol megállapították, hogy a füstgáz visszaáramlás miatt bírtak csak..... figyelj 3 és 7000 km !!!! között  wow1 én persze nem vagyok benne egészen biztos, hogy csak ez lehetett az ok (tippem van még rá, hogy mi..)
de ennek a veszélye nálam és egy két gépnél nem fordulhat elő... eplus2
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17317 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 16:26:45 »

Újra megkérdezem, hátha tudja valaki.

Ha cserélném a TPS-t, akkor jó nekem angol autóból is, vagy kizárólag a kontinensről való a passzos?

Esetleg van valakinek fölös példány egy próba erejéig?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
raven
Vendég
« Új hozzászólás #17318 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 16:45:52 »

Jó is az! Wink
Tegnap hívott egy fócusos ember (1.6 tdci) 3  vadi új turbót cseréltek neki 2 hónap alatt...szerinted mennyire tépte a haját  falbav..az utolsót felküldte pestre kivizsgáltatni valamilyen mittudomén milyen intézetbe, ahol megállapították, hogy a füstgáz visszaáramlás miatt bírtak csak..... figyelj 3 és 7000 km !!!! között  wow1 én persze nem vagyok benne egészen biztos, hogy csak ez lehetett az ok (tippem van még rá, hogy mi..)
de ennek a veszélye nálam és egy két gépnél nem fordulhat elő... eplus2
Pedig a turbóhalál 1.6 tdci focus-oknál típushiba, meg nem megfelelő karbantartás eredménye. A probléma forrása eldugult olajcsővezeték a turbó felé, ezért ajánlott minden olajcserénél motoröblítő használata(pl Würth, Protec). A második nagy gond, hogy az első turbó cserénél nem hozzáértő szerelte: a turbó olajellátócsővet és csőcsatlakozó rézalálétet ki kell cserélni, majd ellenőrizni kell, hogy turbó olajvisszatérő csőben, olajszívó kosárban, olajhűtő- és olajszűrőegységben, vákuumszivattyúban, intercoolerben van-e fémreszelék, ezeket féktisztítóval megtisztítani, majd új turbó, új olajszűrő, friss olaj bele, alapjáraton bemelegíteni, kis terheléses próbaút. Motoröblítő, olaj le, majd még 1x. Harmadikra marad az olaj benne. TSB részletezi a teljes szerelési eljárást.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17319 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 16:48:17 »

Újra megkérdezem, hátha tudja valaki.

Ha cserélném a TPS-t, akkor jó nekem angol autóból is, vagy kizárólag a kontinensről való a passzos?

Esetleg van valakinek fölös példány egy próba erejéig?

AndyA
Én úgy tudom, hogy nem jó.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
raven
Vendég
« Új hozzászólás #17320 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 16:54:59 »

Újra megkérdezem, hátha tudja valaki.

Ha cserélném a TPS-t, akkor jó nekem angol autóból is, vagy kizárólag a kontinensről való a passzos?

Esetleg van valakinek fölös példány egy próba erejéig?

AndyA
Nem jó.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17321 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 17:29:45 »

Nem jó.

Kibelezve, csak a vnatkozó szabályzó részt átépítve a pedál mellé?

Kontinensről való van valakinél fölösben?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17322 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 19:37:56 »

Kibelezve, csak a vnatkozó szabályzó részt átépítve a pedál mellé?

Kontinensről való van valakinél fölösben?

AndyA
más íve van a pedálnak, hogy az elektronika lebontható, azt nem tudom.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17323 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 20:46:51 »

más íve van a pedálnak, hogy az elektronika lebontható, azt nem tudom.

Egy közeli fénykép talán segítene... Wink

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17324 Dátum: 2012.04.12 csütörtök, 20:56:28 »

Egy közeli fénykép talán segítene... Wink

AndyA
http://www.ebay.co.uk/itm/mondeo-mk3-tdci-electric-accelerator-throttle-pedal-/300684247828?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item46022d8314

nem úgy néz ki, mint ami bontható
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #17325 Dátum: 2012.04.13 péntek, 07:40:35 »

Sziasztok!

Hazajött " ezüst nyíl " a kórházból  rinya
probléma volt, hogy egyszerűen nem akar indulni rendesen az autó, kormolt de nagyon, meg mint ha nem indulna 1 henger !
 - Szeged szerviz ( hiba: motortartó bak , kerékcsapágy , az hogy nehezen indul TDCI betegség)
 - Kecskemét (hiba: 2. henger befecskendezése szükséges, féltengely )
 - Tázlár Bosch szerviz ( porlasztók rendbehozatala ,. minden újra programozva , csatik kicserélve ) --->telefon (menjek oda és meséljem el hogy kezdődött)

- Generátor csere ( Gintől vettem egy 130A szabadonfutóval és kicseréltem a régi 90A -est -- ennek semmi baja csupán a szabadonfutó miatt)
- már ott először is tovább tekert mint szokott!
- és utána fokozatosan egyre rosszabb lett
- megnézettem az aksit (tökéletes)
- gyertya kicserélve
- szivattyúk megnézve (tökéletes)

A motor beindításakor a generátor csere óta nem pörög fel, azaz nem veszi fel az alapjáratot csak ilyen 400 ig pörög fel, majd ilyen 15 s után többszöri gázadásra (padlózásra egyszer csak felpörög)
---> alapjárat ingadozás


szűrőt, olajat január végén cseréltem!

ott tartottunk, hogy minden fasza és mégis rossz!  falbav falbav

 taps taps Generátor elektromos csatlakozói levéve és  lám pöccre indul " ezüst nyíl "  worship worship worship


Az autó nem írt hiba kódot, és a töltés sem jelzett vissza!
Sehol nem tudták megállapítani hogy a generátort nem veszi be a rendszer!


Várom a véleményeteket!

SKY


 
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 08:28:29 írta skyjezus » Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #17326 Dátum: 2012.04.13 péntek, 07:48:22 »

Basszus, még az elején kellett volna észrevenned, mert akkor még volt rajta gari. de én mondtam, hogy komolyan teszteljétek! Esetleg megpróbálsz a boltossal egyeztetni? Arra lehetne hivatkozni, hogy be volt méretve "digitális próbapadon" náluk (persze egy kanyi papírt se adtak róla) és így a jótállást kitolni illik. No? Küldjek telószámot?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17327 Dátum: 2012.04.13 péntek, 08:16:30 »

Ezt nem teljesen értem.
A zárójelben írt dolgokat kicserélték vagy csak akarták?
Mert mondjuk a nehezen indul meg a kerékcsapágy csere az nem nagyon vág össze. Bár ismerve a szegedi mestereket...

Sziasztok!

Hazajött " ezüst nyíl " a kórházból  rinya
probléma volt, hogy egyszerűen nem akar indulni rendesen az autó, kormolt de nagyon, meg mint ha nem indulna 1 henger !
 - Szeged szerviz ( hiba: motortartó bak , kerékcsapágy , az hogy nehezen indul TDCI betegség)
 - Kecskemét (hiba: 2. henger befecskendezése szükséges, féltengely )
 - Tázlár Bosch szerviz ( porlasztók rendbehozatala ,. minden újra programozva , csatik kicserélve ) --->telefon (menjek oda és meséljem el hogy kezdődött)

- Generátor csere ( Gintől vettem egy 130A szabadonfutóval és kicseréltem a régi 90A -est -- ennek semmi baja csupán a szabadonfutó miatt)
- már ott először is tovább tekert mint szokott!
- és utána fokozatosan egyre rosszabb lett
- megnézettem az aksit (tökéletes)
- gyertya kicserélve
- szivattyúk megnézve (tökéletes)

A motor beindításakor a generátor csere óta nem pörög fel, azaz nem veszi fel az alapjáratot csak ilyen 400 ig pörög fel, majd ilyen 15 s után többszöri gázadásra (padlózásra egyszer csak felpörög)
---> alapjárat ingadozás

szűrőt, olajat január végén cseréltem!

ott tartottunk, hogy minden fasza és mégis rossz!  falbav falbav

 taps taps Generátor elektromos csatlakozói levéve és  lám pöccre indul " ezüst nyíl "  worship worship worship


Az autó nem írt hiba kódot, és a töltés sem jelzett vissza!
Sehol nem tudták megállapítani hogy a generátort nem veszi be a rendszer!

Várom a véleményeteket!

SKY


 
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #17328 Dátum: 2012.04.13 péntek, 08:26:27 »

Ezt nem teljesen értem.
A zárójelben írt dolgokat kicserélték vagy csak akarták?
Mert mondjuk a nehezen indul meg a kerékcsapágy csere az nem nagyon vág össze. Bár ismerve a szegedi mestereket...


- Szeged szerviz ( hiba: motortartó bak , kerékcsapágy , az hogy nehezen indul TDCI betegség)
 - Kecskemét (hiba: 2. henger befecskendezése szükséges, féltengely )

Ha ezekre gondoltál akkor ezeket csak megállapították ! Bementem hogy *** a kocsi és ezeket állapították meg!
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17329 Dátum: 2012.04.13 péntek, 08:43:00 »

Ugyan annak a cégnek 2 műhelye? (Szeged, Kecskemét)

- Szeged szerviz ( hiba: motortartó bak , kerékcsapágy , az hogy nehezen indul TDCI betegség)
 - Kecskemét (hiba: 2. henger befecskendezése szükséges, féltengely )

Ha ezekre gondoltál akkor ezeket csak megállapították ! Bementem hogy *** a kocsi és ezeket állapították meg!
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17330 Dátum: 2012.04.13 péntek, 09:28:02 »

Ugyan annak a cégnek 2 műhelye? (Szeged, Kecskemét)


Hát ez nagyon durva.  Ha olyan megy oda aki hisz nekik akkor megszabadítják pár kilótól, és nem változik semmi ezen kívűl. Azért utána kíváncsi lennék az arcokra...   Meg a szerintük jól bevált duma: a tdci ilyen.

Gondolom a Hovány. Az van kecsón is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 09:32:27 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17331 Dátum: 2012.04.13 péntek, 09:37:33 »

Azért kérdezem.
Én egyszer bevittem hozzájuk az autómat 1 nappal azután, hogy 2005-ben megvettem, hogy állítsák be a fényszóró magasságot.
Az volt az utolsó alkalom, hogy náluk jártam, mert amikor beállt az ürge a szerviz részre elfelejtette benyomni a kuplungot.
Meg is mondtam neki akkor, hogy állítsa be ha már beállt, de most találkoztunk utoljára. Nem kértek pénzt érte egyébként.

Amúgy nem értem a hozzáállásukat, mert attól, hogy a környéken monopol helyzetben vannak, még nem kéne faszokat alkalmazni.

Hát ez nagyon durva.  Ha olyan megy oda aki hisz nekik akkor megszabadítják pár kilótól, és nem változik semmi ezen kívűl. Azért utána kíváncsi lennék az arcokra...   Meg a szerintük jól bevált duma: a tdci ilyen.

Gondolom a Hovány. Az van kecsón is.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 09:39:06 írta DomeSL » Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17332 Dátum: 2012.04.13 péntek, 10:04:16 »


Amúgy nem értem a hozzáállásukat, mert attól, hogy a környéken monopol helyzetben vannak, még nem kéne faszokat alkalmazni.


Ők azt hiszik értenek hozzá. Meg azt, h az ügyfél nem. Így nehéz rájönni, h valamit nem jól csinálnak.  Sok embert lehúznak, abból meg jön a pénz. Tehát szerintük minden jó...  Ez elég sok helyen így mehet.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Feketegyöngy
Vendég
« Új hozzászólás #17333 Dátum: 2012.04.13 péntek, 10:41:54 »

Sziasztok lenne egy kérdésem: reggel beindítom a kocsit és 3-4 másodpercig ingadozok az alapjárat olyan 900-és 1200-as fordulat között mitől lehet ez?üdv:Krisz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17334 Dátum: 2012.04.13 péntek, 11:03:29 »

Sziasztok lenne egy kérdésem: reggel beindítom a kocsit és 3-4 másodpercig ingadozok az alapjárat olyan 900-és 1200-as fordulat között mitől lehet ez?üdv:Krisz
a generatortol.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17335 Dátum: 2012.04.13 péntek, 11:12:30 »



ott tartottunk, hogy minden fasza és mégis rossz!  falbav falbav

 taps taps Generátor elektromos csatlakozói levéve és  lám pöccre indul " ezüst nyíl "  worship worship worship


Az autó nem írt hiba kódot, és a töltés sem jelzett vissza!
Sehol nem tudták megállapítani hogy a generátort nem veszi be a rendszer!


Várom a véleményeteket!
 
A generátor pcm vezérelt? mert a tdci-hez az kell. így a sima benzinesé vagy más, nem pcm vezérelt generátor (pl. tranzit) nem mind jó rá.
A 400-as alapjárat pedig a vezérlőmodul feszültségének hiányában lehetett, vagy pedig azért, mert akkora terhelést csinált a generátor, hogy nem volt elég az indítási nyomás ahhoz, hogy elérje az alapjáratot. Ez arra utal, hogy nem pcm vezérelt a generátor, mert azok indításkor minimális terhelést adnak csak a motornak.

(a gázpedált ilyenkor hiába nyomkodod, mert amíg nincs alapjárat, addig nincs vezérlés sem. A gázpedál elektromos, így ha nincs vezérlés, nincs gázreakció sem)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17336 Dátum: 2012.04.13 péntek, 11:13:03 »

Sziasztok lenne egy kérdésem: reggel beindítom a kocsit és 3-4 másodpercig ingadozok az alapjárat olyan 900-és 1200-as fordulat között mitől lehet ez?üdv:Krisz
generátor kontra csoffadt (elektrolit hiányos) akksi jelenség.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #17337 Dátum: 2012.04.13 péntek, 11:19:43 »

Hát ez nagyon durva.  Ha olyan megy oda aki hisz nekik akkor megszabadítják pár kilótól, és nem változik semmi ezen kívűl. Azért utána kíváncsi lennék az arcokra...   Meg a szerintük jól bevált duma: a tdci ilyen.

Gondolom a Hovány. Az van kecsón is.

Igen a Hovány!
Kecskeméten teljesen rendben volt, ott legalább kipróbálták  rinya
3 órányi kutakodásért 7.000 Huf-ot fizettem, tehát fasza!
meg oda hordjuk már X éve a céges kocsikat meg papám Focusát is.

A szegedivel voltak némi gondok!
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17338 Dátum: 2012.04.13 péntek, 11:32:32 »

de bontható. kalapács-fűrész-flex-stb.  eplus2
Csak utána hogy rakja össze?  eplus2  hehe beka3
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #17339 Dátum: 2012.04.13 péntek, 11:47:53 »

A generátor pcm vezérelt? mert a tdci-hez az kell. így a sima benzinesé vagy más, nem pcm vezérelt generátor (pl. tranzit) nem mind jó rá.
A 400-as alapjárat pedig a vezérlőmodul feszültségének hiányában lehetett, vagy pedig azért, mert akkora terhelést csinált a generátor, hogy nem volt elég az indítási nyomás ahhoz, hogy elérje az alapjáratot. Ez arra utal, hogy nem pcm vezérelt a generátor, mert azok indításkor minimális terhelést adnak csak a motornak.

(a gázpedált ilyenkor hiába nyomkodod, mert amíg nincs alapjárat, addig nincs vezérlés sem. A gázpedál elektromos, így ha nincs vezérlés, nincs gázreakció sem)

Köszönöm a tanácsokat!
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17340 Dátum: 2012.04.13 péntek, 14:34:01 »

- Szeged szerviz ( hiba: motortartó bak , kerékcsapágy , az hogy nehezen indul TDCI betegség)
 - Kecskemét (hiba: 2. henger befecskendezése szükséges, féltengely )

Ha ezekre gondoltál akkor ezeket csak megállapították ! Bementem hogy *** a kocsi és ezeket állapították meg!
Amokor egy szerelő aztmondja ez a kocsi betegsége akkor nála nagy baj van.A télen mikor ez a nagy hidegek voltak -18 fokban 3 órai állás után egyből indul az enyém akkor a tied ebben a plusszban nem indul szerinted ez betegség.Soha többet nevidd oda.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #17341 Dátum: 2012.04.13 péntek, 18:23:42 »

Amokor egy szerelő aztmondja ez a kocsi betegsége akkor nála nagy baj van.A télen mikor ez a nagy hidegek voltak -18 fokban 3 órai állás után egyből indul az enyém akkor a tied ebben a plusszban nem indul szerinted ez betegség.Soha többet nevidd oda.

hát ez számomra is egyértelművé vált!
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #17342 Dátum: 2012.04.13 péntek, 20:46:42 »

Sziasztok!
A tanácsotokat kérném. Pár hónappal ezelött rángatni kezdett a kocsim, pár hét múlva bevittem a fordszervízbe, megállapították, hogy lyukas a turbócső
kicserélték, utána  elkezdett villogni az izzításjelző meg hidegindítás után ősszevissza járt a motor néhány másodpercig(1-2 henger nem indult el azonnal). Mivel nem akartam sulyos pénzeket ott hagyni, elvittem egy dízelszervizbe, ott megállapították, hogy 2 csúcsom rossz, felújították őket, de a kocsi nem javult semmit. Aztán elvittem egy másik dízelszervízbe, ott végre a lényegre tapintottak leszedték a turbót, kitakarították a kormot a mehanikájából, meg kicserélték az izzító gertyákat, és egyszerre megszűnt minden probléma. Már csak egy probléma van a kocsival érezhetően gyengébb lett,és piszkosul kormol a gép, meg a fogyasztás is megnött.
Érzésem szerint légszomja van a motornak de lehet hogy tévedek , a szerelő azt mondta az üzemanyag renszert kellene megnézni. Mi lehet a gond?
A turbónyomást lehet valamivel mérni vagy állítani?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17343 Dátum: 2012.04.13 péntek, 20:49:30 »

Az EGR le van dugózva?
Beállt rossz pozícióban.

Sziasztok!
A tanácsotokat kérném. Pár hónappal ezelött rángatni kezdett a kocsim, pár hét múlva bevittem a fordszervízbe, megállapították, hogy lyukas a turbócső
kicserélték, utána  elkezdett villogni az izzításjelző meg hidegindítás után ősszevissza járt a motor néhány másodpercig(1-2 henger nem indult el azonnal). Mivel nem akartam sulyos pénzeket ott hagyni, elvittem egy dízelszervizbe, ott megállapították, hogy 2 csúcsom rossz, felújították őket, de a kocsi nem javult semmit. Aztán elvittem egy másik dízelszervízbe, ott végre a lényegre tapintottak leszedték a turbót, kitakarították a kormot a mehanikájából, meg kicserélték az izzító gertyákat, és egyszerre megszűnt minden probléma. Már csak egy probléma van a kocsival érezhetően gyengébb lett,és piszkosul kormol a gép, meg a fogyasztás is megnött.
Érzésem szerint légszomja van a motornak de lehet hogy tévedek , a szerelő azt mondta az üzemanyag renszert kellene megnézni. Mi lehet a gond?
A turbónyomást lehet valamivel mérni vagy állítani?
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17344 Dátum: 2012.04.13 péntek, 20:58:39 »

Sziasztok!
A tanácsotokat kérném. Pár hónappal ezelött rángatni kezdett a kocsim, pár hét múlva bevittem a fordszervízbe, megállapították, hogy lyukas a turbócső
kicserélték, utána  elkezdett villogni az izzításjelző meg hidegindítás után ősszevissza járt a motor néhány másodpercig(1-2 henger nem indult el azonnal). Mivel nem akartam sulyos pénzeket ott hagyni, elvittem egy dízelszervizbe, ott megállapították, hogy 2 csúcsom rossz, felújították őket, de a kocsi nem javult semmit. Aztán elvittem egy másik dízelszervízbe, ott végre a lényegre tapintottak leszedték a turbót, kitakarították a kormot a mehanikájából, meg kicserélték az izzító gertyákat, és egyszerre megszűnt minden probléma. Már csak egy probléma van a kocsival érezhetően gyengébb lett,és piszkosul kormol a gép, meg a fogyasztás is megnött.
Érzésem szerint légszomja van a motornak de lehet hogy tévedek , a szerelő azt mondta az üzemanyag renszert kellene megnézni. Mi lehet a gond?
A turbónyomást lehet valamivel mérni vagy állítani?
Milyen turbód van fix ,vagy változó geometriás ?Melyik dízelszervizben voltál Győrben
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #17345 Dátum: 2012.04.13 péntek, 22:30:42 »

Az EGR le van dugózva?
Beállt rossz pozícióban.

Nincs ledugózva, nemrég pár hónapja leszedtem gázolajban áztattam egy napig. a szivósort nem szedtem le.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 22:46:17 írta hiba » Naplózva
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #17346 Dátum: 2012.04.13 péntek, 22:33:30 »

Milyen turbód van fix ,vagy változó geometriás ?Melyik dízelszervizben voltál Győrben
A turbo változó geometriás, ez a rész kormolódott el, mikor kilyukadt a turbócsövem és elkezdett villogni az izzítás jelző.
Naplózva
hiba
Vendég
« Új hozzászólás #17347 Dátum: 2012.04.13 péntek, 22:36:24 »

Milyen turbód van fix ,vagy változó geometriás ?Melyik dízelszervizben voltál Győrben
A perkinsnél voltam ott javították a csúcsokat, aztán mosonmagyaróvárra vittem a Dubnitzhoz, ott meg a turbót vették le meg az izzító gyergyákat cserélték.
« Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 22:45:02 írta hiba » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #17348 Dátum: 2012.04.13 péntek, 22:43:01 »

Nincs ledugózva, nemrég leszedtem gázolajban áztattam egy napig. a szivósort nem szedtem le.
A szívósort is gyorsan vedd le abban mennyi trutyi lehet attól kevesebb levegőt kap.Dugózd le,hogy nemenjen a tisztítás után újra tele trutyival a szívósor.És a mil lámpára vegyél hibatörlőt mert égni fog de menetközben semmi hibát nem okoz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #17349 Dátum: 2012.04.14 szombat, 06:38:32 »

Áztattad, de működik rendesen, vagy nem?
Szerintem ez a baja. Fogj egy fémlemezt és 3 perc alatt szereld be. Még ha csak átmenetileg is.

Nincs ledugózva, nemrég pár hónapja leszedtem gázolajban áztattam egy napig. a szivósort nem szedtem le.
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak: 1 ... 340 341 342 343 344 345 346 [347] 348 349 350 351 352 353 354 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.