Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 10:08:02
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
340
341
342
343
344
345
346
[
347
]
348
349
350
351
352
353
354
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14644248 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17300 Dátum:
2012.04.11 szerda, 21:48:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.11 szerda, 20:26:50
Az nem én vagyok, csak van egy pár olyan újkeletű baromság, amitől feláll a szőr a hátamon.
AndyA
Ámbár a szőrt egyszerűbb lenne eltávolítani, mint megváltani a világot.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17301 Dátum:
2012.04.11 szerda, 22:25:26 »
Idézetet írta: raven - 2012.04.11 szerda, 14:53:44
Ha ELM327-es USB kábeled van, a most elérhető szoftverek közül csak ScanXL Pro a Ford Enhanced Addon-nal tud vele kapcsolatot létrehozni 2003/08 előtti nem EOBD-s dízel Ford autókkal, beleértve a TDDI-t és TDCI-t is. A Ford Enhanced egy bővítés, nem ingyen van, aktiválni kell a szoftban. Ha ez meg van, akkor a szoftverben, mint ahogy azt előttem irták, autónak
2002-es
Ford Focus TDCI-t kell kiválasztanod. Így elérhető lesz a motorvezérlőn(PCM) kívül az Airbag, ABS és a GEM vezérlők is, és a kommunikáció a vezérlők és a ScanXL között úgy zajlik mint ahogy a gyári diag is komminkál az autókkal, tehát "Ford protokollt" használ, s nem az EOBD-t. Ennek egyik naygon fontos előnye, hogy nem csak az emissziós hibakódokat tudja kiolvasni, mint az EOBD-s progik esetében(Modiag, ScanMaster, etc ), hanem egyébb hibakódokat is. Pl. kolléga 2004-es dízel fokusa Modiag-al és ScanMaster-rel se talált semmi hibakódot, viszont Ford protokollt használva 7 hibakódot olvastunk ki a motorvezérlőből( mind a gázpedálhelyzetjeladó és immo-val kapcsolatos hibakódok voltak). A másik elöny, hogy olyan élő adatokat(PID-eket) is meg tudsz vele jeleníteni, amit az EOBD(OBD2) nem tudja. Sajnos a ScanXL Pro Ford Endhanced Addon-al is kevés PID-et ismer, de legalább tud csatlakozni nem EOBD-s Fordokhoz is.
Ha az elm327-es kábeled nem tud kapcsolatot létrehozni a ScanXL Pro Ford Enhanced Addon-al se, akkor hibás a kábel, találkoztam olyan esettel, hogy minden protokoll(CAN, ISO 9141) működött a gagyi kínai klón elm327-el, kivéve a PWM J1850-ot, amit a Ford használ többek között Mondeo3-as PCM-el való kommunikációra. Sajnos sok ilyen van a piacon, én spec ezért nem is vettem ilyen gagyi kínai klónt.
Igen arra tippelek hogy beszt a kábel..mert kölcsönadtam 1 hónapra valakinek és most már azokkal se kommunikál amivel előtte igen...
hol és milyen elm327-et érdemes venni most...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17302 Dátum:
2012.04.11 szerda, 22:29:21 »
Idézetet írta: GiN - 2012.04.11 szerda, 21:48:17
Ámbár a szőrt egyszerűbb lenne eltávolítani, mint megváltani a világot.
Szerintem a végleges szőrtelenítésnél jóval egyszerűbb nem beszélni hülyeséget. De ez ma már a második alkalom, hogy off topic-ba visszük a TDCi fórumot, úgyhogy fejezzük be, de legalábbis folytassuk máshol.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17303 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 06:57:23 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.04.11 szerda, 13:12:35
Na, benne vagytok?
Ezt olvastad? Friss ...
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/04/12/hho_generator_elgazosodott_es_elillant_almok/
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17304 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 09:11:51 »
Jaja
Mondjuk hozzáteszem, nekem van elektronikám, neki nincs.
Valami ott nagyon nem stimmel, mert azt írja a Winkler, hogy 100 kilométerenként utántölt, nekem meg a srác azt mondta, hogy 5e km alatt fogyhat el 1.5 víz... Jó igaz, az 3.500 ccm V6, meg 25 amperrel megy, de nem akkora a különbség szerintem...
Várom, hogy most nekem is mit hoz, de kell még mennem vele..
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.12 csütörtök, 06:57:23
Ezt olvastad? Friss ...
http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/04/12/hho_generator_elgazosodott_es_elillant_almok/
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17305 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 09:12:26 »
Valamint még annyi, hogy a benzinesben közel sem akkora a korom lerakódás mint a dieselben.
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.04.12 csütörtök, 09:11:51
Jaja
Mondjuk hozzáteszem, nekem van elektronikám, neki nincs.
Valami ott nagyon nem stimmel, mert azt írja a Winkler, hogy 100 kilométerenként utántölt, nekem meg a srác azt mondta, hogy 5e km alatt fogyhat el 1.5 víz... Jó igaz, az 3.500 ccm V6, meg 25 amperrel megy, de nem akkora a különbség szerintem...
Várom, hogy most nekem is mit hoz, de kell még mennem vele..
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17306 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 09:21:49 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.04.12 csütörtök, 09:11:51
Jaja
Mondjuk hozzáteszem, nekem van elektronikám, neki nincs.
Valami ott nagyon nem stimmel, mert azt írja a Winkler, hogy 100 kilométerenként utántölt, nekem meg a srác azt mondta, hogy 5e km alatt fogyhat el 1.5 víz... Jó igaz, az 3.500 ccm V6, meg 25 amperrel megy, de nem akkora a különbség szerintem...
Várom, hogy most nekem is mit hoz, de kell még mennem vele..
Tehát ha jól számolom, akkor az ő kocsija 30x annyi hidrogént állít elő, mint elméletben a Tiéd, mégsem tudott produkálni semmi mérhetőt.
A Te elektronikád - erre a részre nem emlékszem - a lambdát tolja el?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17307 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 09:27:04 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.12 csütörtök, 09:21:49
Tehát ha jól számolom, akkor az ő kocsija 30x annyi hidrogént állít elő, mint elméletben a Tiéd, mégsem tudott produkálni semmi mérhetőt.
A Te elektronikád - erre a részre nem emlékszem - a lambdát tolja el?
Bizonyára. De azt meg tudjuk, hogy azzal lehet a fogyasztást befolyásolni, csak éppen a káros anyagok fokozott kibocsátása mellett. Ki kellene alkalmasint úgy is próbálni, hogy a hidrogén hozzáadását kikötöd a rendszerből, csak az elektronikát hagyod meg, mi történik.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17308 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 09:33:34 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.12 csütörtök, 09:27:04
Bizonyára. De azt meg tudjuk, hogy azzal lehet a fogyasztást befolyásolni, csak éppen a káros anyagok fokozott kibocsátása mellett. Ki kellene alkalmasint úgy is próbálni, hogy a hidrogén hozzáadását kikötöd a rendszerből, csak az elektronikát hagyod meg, mi történik.
AndyA
A lamdára annyira ne menjetek rá, mert az nincs benne....
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Hyperborg
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17309 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 09:35:43 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.04.12 csütörtök, 09:33:34
A lamdára annyira ne menjetek rá, mert az nincs benne....
Jogos. (Ah, mindig elfelejtem, hogy vannak olajos motorok is
)
TDCi-t hol lehet elektromosan befolyásolni?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17310 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 09:36:03 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.04.12 csütörtök, 09:33:34
A lamdára annyira ne menjetek rá, mert az nincs benne....
ezért olyan menő a katiiktató is
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17311 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 10:26:50 »
Idézetet írta: Hyperborg - 2012.04.12 csütörtök, 09:35:43
Jogos. (Ah, mindig elfelejtem, hogy vannak olajos motorok is
)
TDCi-t hol lehet elektromosan befolyásolni?
gyújtáskapcsolóval.
Meg kell hamisítani a rail szenzor jelét, a map,maf szenzor jelét és akkor más befecskendezési paramétereket használ.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17312 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 10:27:43 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.12 csütörtök, 09:27:04
Bizonyára. De azt meg tudjuk, hogy azzal lehet a fogyasztást befolyásolni, csak éppen a káros anyagok fokozott kibocsátása mellett. Ki kellene alkalmasint úgy is próbálni, hogy a hidrogén hozzáadását kikötöd a rendszerből, csak az elektronikát hagyod meg, mi történik.
AndyA
vigyük át a thread-et a HHO topicba, pls. Ha már van....
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17313 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 13:02:43 »
Hol?
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.12 csütörtök, 10:27:43
vigyük át a thread-et a HHO topicba, pls. Ha már van....
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17314 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 13:46:26 »
Idézetet írta: GiN - 2012.04.12 csütörtök, 09:36:03
ezért olyan menő a katiiktató is
Jó is az!
Tegnap hívott egy fócusos ember (1.6 tdci) 3 vadi új turbót cseréltek neki 2 hónap alatt...szerinted mennyire tépte a haját
..az utolsót felküldte pestre kivizsgáltatni valamilyen mittudomén milyen intézetbe, ahol megállapították, hogy a füstgáz visszaáramlás miatt bírtak csak..... figyelj 3 és 7000 km !!!! között
én persze nem vagyok benne egészen biztos, hogy csak ez lehetett az ok (tippem van még rá, hogy mi..)
de ennek a veszélye nálam és egy két gépnél nem fordulhat elő...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
raven
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17315 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 13:51:05 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.04.11 szerda, 22:25:26
Igen arra tippelek hogy beszt a kábel..mert kölcsönadtam 1 hónapra valakinek és most már azokkal se kommunikál amivel előtte igen...
hol és milyen elm327-et érdemes venni most...
ilyen a minősége ezeknek a kínai klónoknak. Nem is mertem ilyet megvenni, mert zsákbamacska, szóval ilyen vaterás, ebay-es olcsó cuccot nem tudok ajánlani. Van köztük jobb minőségű, van szemétbe való is. Én egy
ilyet vettem
, ezt tudom ajánlani, igaz nem olcsó, kb 17ezerét vettem, külföldről hozattam, mert magyarhónban nem találtam forgalmazót, vagyis 1 volt, megrendeltem, mondta 2 hét s megjön, azóta se hallottam felőle, szerencse nem fizettem előre.
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17316 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 14:26:54 »
Így van, meg az EGR gudó..
Ajánlom Ervint.
Idézetet írta: Ervin - 2012.04.12 csütörtök, 13:46:26
Jó is az!
Tegnap hívott egy fócusos ember (1.6 tdci) 3 vadi új turbót cseréltek neki 2 hónap alatt...szerinted mennyire tépte a haját
..az utolsót felküldte pestre kivizsgáltatni valamilyen mittudomén milyen intézetbe, ahol megállapították, hogy a füstgáz visszaáramlás miatt bírtak csak..... figyelj 3 és 7000 km !!!! között
én persze nem vagyok benne egészen biztos, hogy csak ez lehetett az ok (tippem van még rá, hogy mi..)
de ennek a veszélye nálam és egy két gépnél nem fordulhat elő...
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17317 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 16:26:45 »
Újra megkérdezem, hátha tudja valaki.
Ha cserélném a TPS-t, akkor jó nekem angol autóból is, vagy kizárólag a kontinensről való a passzos?
Esetleg van valakinek fölös példány egy próba erejéig?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
raven
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17318 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 16:45:52 »
Idézetet írta: Ervin - 2012.04.12 csütörtök, 13:46:26
Jó is az!
Tegnap hívott egy fócusos ember (1.6 tdci) 3 vadi új turbót cseréltek neki 2 hónap alatt...szerinted mennyire tépte a haját
..az utolsót felküldte pestre kivizsgáltatni valamilyen mittudomén milyen intézetbe, ahol megállapították, hogy a füstgáz visszaáramlás miatt bírtak csak..... figyelj 3 és 7000 km !!!! között
én persze nem vagyok benne egészen biztos, hogy csak ez lehetett az ok (tippem van még rá, hogy mi..)
de ennek a veszélye nálam és egy két gépnél nem fordulhat elő...
Pedig a turbóhalál 1.6 tdci focus-oknál típushiba, meg nem megfelelő karbantartás eredménye. A probléma forrása eldugult olajcsővezeték a turbó felé, ezért ajánlott minden olajcserénél motoröblítő használata(pl Würth, Protec). A második nagy gond, hogy az első turbó cserénél nem hozzáértő szerelte: a turbó olajellátócsővet és csőcsatlakozó rézalálétet ki kell cserélni, majd ellenőrizni kell, hogy turbó olajvisszatérő csőben, olajszívó kosárban, olajhűtő- és olajszűrőegységben, vákuumszivattyúban, intercoolerben van-e fémreszelék, ezeket féktisztítóval megtisztítani, majd új turbó, új olajszűrő, friss olaj bele, alapjáraton bemelegíteni, kis terheléses próbaút. Motoröblítő, olaj le, majd még 1x. Harmadikra marad az olaj benne. TSB részletezi a teljes szerelési eljárást.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17319 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 16:48:17 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.12 csütörtök, 16:26:45
Újra megkérdezem, hátha tudja valaki.
Ha cserélném a TPS-t, akkor jó nekem angol autóból is, vagy kizárólag a kontinensről való a passzos?
Esetleg van valakinek fölös példány egy próba erejéig?
AndyA
Én úgy tudom, hogy nem jó.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
raven
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17320 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 16:54:59 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.12 csütörtök, 16:26:45
Újra megkérdezem, hátha tudja valaki.
Ha cserélném a TPS-t, akkor jó nekem angol autóból is, vagy kizárólag a kontinensről való a passzos?
Esetleg van valakinek fölös példány egy próba erejéig?
AndyA
Nem jó.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17321 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 17:29:45 »
Idézetet írta: raven - 2012.04.12 csütörtök, 16:54:59
Nem jó.
Kibelezve, csak a vnatkozó szabályzó részt átépítve a pedál mellé?
Kontinensről való van valakinél fölösben?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17322 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 19:37:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.12 csütörtök, 17:29:45
Kibelezve, csak a vnatkozó szabályzó részt átépítve a pedál mellé?
Kontinensről való van valakinél fölösben?
AndyA
más íve van a pedálnak, hogy az elektronika lebontható, azt nem tudom.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17323 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 20:46:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.12 csütörtök, 19:37:56
más íve van a pedálnak, hogy az elektronika lebontható, azt nem tudom.
Egy közeli fénykép talán segítene...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17324 Dátum:
2012.04.12 csütörtök, 20:56:28 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.04.12 csütörtök, 20:46:51
Egy közeli fénykép talán segítene...
AndyA
http://www.ebay.co.uk/itm/mondeo-mk3-tdci-electric-accelerator-throttle-pedal-/300684247828?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item46022d8314
nem úgy néz ki, mint ami bontható
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17325 Dátum:
2012.04.13 péntek, 07:40:35 »
Sziasztok!
Hazajött " ezüst nyíl " a kórházból
probléma volt, hogy egyszerűen nem akar indulni rendesen az autó, kormolt de nagyon, meg mint ha nem indulna 1 henger !
- Szeged szerviz ( hiba: motortartó bak , kerékcsapágy , az hogy nehezen indul TDCI betegség)
- Kecskemét (hiba: 2. henger befecskendezése szükséges, féltengely )
- Tázlár Bosch szerviz ( porlasztók rendbehozatala ,. minden újra programozva , csatik kicserélve ) --->telefon (menjek oda és meséljem el hogy kezdődött)
- Generátor csere ( Gintől vettem egy 130A szabadonfutóval és kicseréltem a régi 90A -est -- ennek semmi baja csupán a szabadonfutó miatt)
- már ott először is tovább tekert mint szokott!
- és utána fokozatosan egyre rosszabb lett
- megnézettem az aksit (tökéletes)
- gyertya kicserélve
- szivattyúk megnézve (tökéletes)
A motor beindításakor a generátor csere óta nem pörög fel, azaz nem veszi fel az alapjáratot csak ilyen 400 ig pörög fel, majd ilyen 15 s után többszöri gázadásra (padlózásra egyszer csak felpörög)
---> alapjárat ingadozás
szűrőt, olajat január végén cseréltem!
ott tartottunk, hogy minden fasza és mégis rossz!
Generátor elektromos csatlakozói levéve és lám pöccre indul " ezüst nyíl "
Az autó nem írt hiba kódot, és a töltés sem jelzett vissza!
Sehol nem tudták megállapítani hogy a generátort nem veszi be a rendszer!
Várom a véleményeteket!
SKY
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 08:28:29 írta skyjezus
»
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17326 Dátum:
2012.04.13 péntek, 07:48:22 »
Basszus, még az elején kellett volna észrevenned, mert akkor még volt rajta gari. de én mondtam, hogy komolyan teszteljétek! Esetleg megpróbálsz a boltossal egyeztetni? Arra lehetne hivatkozni, hogy be volt méretve "digitális próbapadon" náluk (persze egy kanyi papírt se adtak róla) és így a jótállást kitolni illik. No? Küldjek telószámot?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17327 Dátum:
2012.04.13 péntek, 08:16:30 »
Ezt nem teljesen értem.
A zárójelben írt dolgokat kicserélték vagy csak akarták?
Mert mondjuk a nehezen indul meg a kerékcsapágy csere az nem nagyon vág össze. Bár ismerve a szegedi mestereket...
Idézetet írta: skyjezus - 2012.04.13 péntek, 07:40:35
Sziasztok!
Hazajött " ezüst nyíl " a kórházból
probléma volt, hogy egyszerűen nem akar indulni rendesen az autó, kormolt de nagyon, meg mint ha nem indulna 1 henger !
- Szeged szerviz ( hiba: motortartó bak , kerékcsapágy , az hogy nehezen indul TDCI betegség)
- Kecskemét (hiba: 2. henger befecskendezése szükséges, féltengely )
- Tázlár Bosch szerviz ( porlasztók rendbehozatala ,. minden újra programozva , csatik kicserélve ) --->telefon (menjek oda és meséljem el hogy kezdődött)
- Generátor csere ( Gintől vettem egy 130A szabadonfutóval és kicseréltem a régi 90A -est -- ennek semmi baja csupán a szabadonfutó miatt)
- már ott először is tovább tekert mint szokott!
- és utána fokozatosan egyre rosszabb lett
- megnézettem az aksit (tökéletes)
- gyertya kicserélve
- szivattyúk megnézve (tökéletes)
A motor beindításakor a generátor csere óta nem pörög fel, azaz nem veszi fel az alapjáratot csak ilyen 400 ig pörög fel, majd ilyen 15 s után többszöri gázadásra (padlózásra egyszer csak felpörög)
---> alapjárat ingadozás
szűrőt, olajat január végén cseréltem!
ott tartottunk, hogy minden fasza és mégis rossz!
Generátor elektromos csatlakozói levéve és lám pöccre indul " ezüst nyíl "
Az autó nem írt hiba kódot, és a töltés sem jelzett vissza!
Sehol nem tudták megállapítani hogy a generátort nem veszi be a rendszer!
Várom a véleményeteket!
SKY
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17328 Dátum:
2012.04.13 péntek, 08:26:27 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.04.13 péntek, 08:16:30
Ezt nem teljesen értem.
A zárójelben írt dolgokat kicserélték vagy csak akarták?
Mert mondjuk a nehezen indul meg a kerékcsapágy csere az nem nagyon vág össze. Bár ismerve a szegedi mestereket...
- Szeged szerviz ( hiba: motortartó bak , kerékcsapágy , az hogy nehezen indul TDCI betegség)
- Kecskemét (hiba: 2. henger befecskendezése szükséges, féltengely )
Ha ezekre gondoltál akkor ezeket csak megállapították ! Bementem hogy *** a kocsi és ezeket állapították meg!
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17329 Dátum:
2012.04.13 péntek, 08:43:00 »
Ugyan annak a cégnek 2 műhelye? (Szeged, Kecskemét)
Idézetet írta: skyjezus - 2012.04.13 péntek, 08:26:27
- Szeged szerviz ( hiba: motortartó bak , kerékcsapágy , az hogy nehezen indul TDCI betegség)
- Kecskemét (hiba: 2. henger befecskendezése szükséges, féltengely )
Ha ezekre gondoltál akkor ezeket csak megállapították ! Bementem hogy *** a kocsi és ezeket állapították meg!
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17330 Dátum:
2012.04.13 péntek, 09:28:02 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.04.13 péntek, 08:43:00
Ugyan annak a cégnek 2 műhelye? (Szeged, Kecskemét)
Hát ez nagyon durva. Ha olyan megy oda aki hisz nekik akkor megszabadítják pár kilótól, és nem változik semmi ezen kívűl. Azért utána kíváncsi lennék az arcokra... Meg a szerintük jól bevált duma: a tdci ilyen.
Gondolom a Hovány. Az van kecsón is.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 09:32:27 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17331 Dátum:
2012.04.13 péntek, 09:37:33 »
Azért kérdezem.
Én egyszer bevittem hozzájuk az autómat 1 nappal azután, hogy 2005-ben megvettem, hogy állítsák be a fényszóró magasságot.
Az volt az utolsó alkalom, hogy náluk jártam, mert amikor beállt az ürge a szerviz részre elfelejtette benyomni a kuplungot.
Meg is mondtam neki akkor, hogy állítsa be ha már beállt, de most találkoztunk utoljára. Nem kértek pénzt érte egyébként.
Amúgy nem értem a hozzáállásukat, mert attól, hogy a környéken monopol helyzetben vannak, még nem kéne faszokat alkalmazni.
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.04.13 péntek, 09:28:02
Hát ez nagyon durva. Ha olyan megy oda aki hisz nekik akkor megszabadítják pár kilótól, és nem változik semmi ezen kívűl. Azért utána kíváncsi lennék az arcokra... Meg a szerintük jól bevált duma: a tdci ilyen.
Gondolom a Hovány. Az van kecsón is.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 09:39:06 írta DomeSL
»
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17332 Dátum:
2012.04.13 péntek, 10:04:16 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.04.13 péntek, 09:37:33
Amúgy nem értem a hozzáállásukat, mert attól, hogy a környéken monopol helyzetben vannak, még nem kéne faszokat alkalmazni.
Ők azt hiszik értenek hozzá. Meg azt, h az ügyfél nem. Így nehéz rájönni, h valamit nem jól csinálnak. Sok embert lehúznak, abból meg jön a pénz. Tehát szerintük minden jó... Ez elég sok helyen így mehet.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17333 Dátum:
2012.04.13 péntek, 10:41:54 »
Sziasztok lenne egy kérdésem: reggel beindítom a kocsit és 3-4 másodpercig ingadozok az alapjárat olyan 900-és 1200-as fordulat között mitől lehet ez?üdv:Krisz
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17334 Dátum:
2012.04.13 péntek, 11:03:29 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2012.04.13 péntek, 10:41:54
Sziasztok lenne egy kérdésem: reggel beindítom a kocsit és 3-4 másodpercig ingadozok az alapjárat olyan 900-és 1200-as fordulat között mitől lehet ez?üdv:Krisz
a generatortol.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17335 Dátum:
2012.04.13 péntek, 11:12:30 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.04.13 péntek, 07:40:35
ott tartottunk, hogy minden fasza és mégis rossz!
Generátor elektromos csatlakozói levéve és lám pöccre indul " ezüst nyíl "
Az autó nem írt hiba kódot, és a töltés sem jelzett vissza!
Sehol nem tudták megállapítani hogy a generátort nem veszi be a rendszer!
Várom a véleményeteket!
A generátor pcm vezérelt? mert a tdci-hez az kell. így a sima benzinesé vagy más, nem pcm vezérelt generátor (pl. tranzit) nem mind jó rá.
A 400-as alapjárat pedig a vezérlőmodul feszültségének hiányában lehetett, vagy pedig azért, mert akkora terhelést csinált a generátor, hogy nem volt elég az indítási nyomás ahhoz, hogy elérje az alapjáratot. Ez arra utal, hogy nem pcm vezérelt a generátor, mert azok indításkor minimális terhelést adnak csak a motornak.
(a gázpedált ilyenkor hiába nyomkodod, mert amíg nincs alapjárat, addig nincs vezérlés sem. A gázpedál elektromos, így ha nincs vezérlés, nincs gázreakció sem)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17336 Dátum:
2012.04.13 péntek, 11:13:03 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2012.04.13 péntek, 10:41:54
Sziasztok lenne egy kérdésem: reggel beindítom a kocsit és 3-4 másodpercig ingadozok az alapjárat olyan 900-és 1200-as fordulat között mitől lehet ez?üdv:Krisz
generátor kontra csoffadt (elektrolit hiányos) akksi jelenség.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17337 Dátum:
2012.04.13 péntek, 11:19:43 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.04.13 péntek, 09:28:02
Hát ez nagyon durva. Ha olyan megy oda aki hisz nekik akkor megszabadítják pár kilótól, és nem változik semmi ezen kívűl. Azért utána kíváncsi lennék az arcokra... Meg a szerintük jól bevált duma: a tdci ilyen.
Gondolom a Hovány. Az van kecsón is.
Igen a Hovány!
Kecskeméten teljesen rendben volt, ott legalább kipróbálták
3 órányi kutakodásért 7.000 Huf-ot fizettem, tehát fasza!
meg oda hordjuk már X éve a céges kocsikat meg papám Focusát is.
A szegedivel voltak némi gondok!
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17338 Dátum:
2012.04.13 péntek, 11:32:32 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.04.12 csütörtök, 20:56:28
http://www.ebay.co.uk/itm/mondeo-mk3-tdci-electric-accelerator-throttle-pedal-/300684247828?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item46022d8314
nem úgy néz ki, mint ami bontható
de bontható. kalapács-fűrész-flex-stb.
Csak utána hogy rakja össze?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17339 Dátum:
2012.04.13 péntek, 11:47:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.04.13 péntek, 11:12:30
A generátor pcm vezérelt? mert a tdci-hez az kell. így a sima benzinesé vagy más, nem pcm vezérelt generátor (pl. tranzit) nem mind jó rá.
A 400-as alapjárat pedig a vezérlőmodul feszültségének hiányában lehetett, vagy pedig azért, mert akkora terhelést csinált a generátor, hogy nem volt elég az indítási nyomás ahhoz, hogy elérje az alapjáratot. Ez arra utal, hogy nem pcm vezérelt a generátor, mert azok indításkor minimális terhelést adnak csak a motornak.
(a gázpedált ilyenkor hiába nyomkodod, mert amíg nincs alapjárat, addig nincs vezérlés sem. A gázpedál elektromos, így ha nincs vezérlés, nincs gázreakció sem)
Köszönöm a tanácsokat!
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17340 Dátum:
2012.04.13 péntek, 14:34:01 »
Idézetet írta: skyjezus - 2012.04.13 péntek, 08:26:27
- Szeged szerviz ( hiba: motortartó bak , kerékcsapágy , az hogy nehezen indul TDCI betegség)
- Kecskemét (hiba: 2. henger befecskendezése szükséges, féltengely )
Ha ezekre gondoltál akkor ezeket csak megállapították ! Bementem hogy *** a kocsi és ezeket állapították meg!
Amokor egy szerelő aztmondja ez a kocsi betegsége akkor nála nagy baj van.A télen mikor ez a nagy hidegek voltak -18 fokban 3 órai állás után egyből indul az enyém akkor a tied ebben a plusszban nem indul szerinted ez betegség.Soha többet nevidd oda.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17341 Dátum:
2012.04.13 péntek, 18:23:42 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.04.13 péntek, 14:34:01
Amokor egy szerelő aztmondja ez a kocsi betegsége akkor nála nagy baj van.A télen mikor ez a nagy hidegek voltak -18 fokban 3 órai állás után egyből indul az enyém akkor a tied ebben a plusszban nem indul szerinted ez betegség.Soha többet nevidd oda.
hát ez számomra is egyértelművé vált!
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17342 Dátum:
2012.04.13 péntek, 20:46:42 »
Sziasztok!
A tanácsotokat kérném. Pár hónappal ezelött rángatni kezdett a kocsim, pár hét múlva bevittem a fordszervízbe, megállapították, hogy lyukas a turbócső
kicserélték, utána elkezdett villogni az izzításjelző meg hidegindítás után ősszevissza járt a motor néhány másodpercig(1-2 henger nem indult el azonnal). Mivel nem akartam sulyos pénzeket ott hagyni, elvittem egy dízelszervizbe, ott megállapították, hogy 2 csúcsom rossz, felújították őket, de a kocsi nem javult semmit. Aztán elvittem egy másik dízelszervízbe, ott végre a lényegre tapintottak leszedték a turbót, kitakarították a kormot a mehanikájából, meg kicserélték az izzító gertyákat, és egyszerre megszűnt minden probléma. Már csak egy probléma van a kocsival érezhetően gyengébb lett,és piszkosul kormol a gép, meg a fogyasztás is megnött.
Érzésem szerint légszomja van a motornak de lehet hogy tévedek , a szerelő azt mondta az üzemanyag renszert kellene megnézni. Mi lehet a gond?
A turbónyomást lehet valamivel mérni vagy állítani?
Naplózva
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17343 Dátum:
2012.04.13 péntek, 20:49:30 »
Az EGR le van dugózva?
Beállt rossz pozícióban.
Idézetet írta: hiba - 2012.04.13 péntek, 20:46:42
Sziasztok!
A tanácsotokat kérném. Pár hónappal ezelött rángatni kezdett a kocsim, pár hét múlva bevittem a fordszervízbe, megállapították, hogy lyukas a turbócső
kicserélték, utána elkezdett villogni az izzításjelző meg hidegindítás után ősszevissza járt a motor néhány másodpercig(1-2 henger nem indult el azonnal). Mivel nem akartam sulyos pénzeket ott hagyni, elvittem egy dízelszervizbe, ott megállapították, hogy 2 csúcsom rossz, felújították őket, de a kocsi nem javult semmit. Aztán elvittem egy másik dízelszervízbe, ott végre a lényegre tapintottak leszedték a turbót, kitakarították a kormot a mehanikájából, meg kicserélték az izzító gertyákat, és egyszerre megszűnt minden probléma. Már csak egy probléma van a kocsival érezhetően gyengébb lett,és piszkosul kormol a gép, meg a fogyasztás is megnött.
Érzésem szerint légszomja van a motornak de lehet hogy tévedek , a szerelő azt mondta az üzemanyag renszert kellene megnézni. Mi lehet a gond?
A turbónyomást lehet valamivel mérni vagy állítani?
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17344 Dátum:
2012.04.13 péntek, 20:58:39 »
Idézetet írta: hiba - 2012.04.13 péntek, 20:46:42
Sziasztok!
A tanácsotokat kérném. Pár hónappal ezelött rángatni kezdett a kocsim, pár hét múlva bevittem a fordszervízbe, megállapították, hogy lyukas a turbócső
kicserélték, utána elkezdett villogni az izzításjelző meg hidegindítás után ősszevissza járt a motor néhány másodpercig(1-2 henger nem indult el azonnal). Mivel nem akartam sulyos pénzeket ott hagyni, elvittem egy dízelszervizbe, ott megállapították, hogy 2 csúcsom rossz, felújították őket, de a kocsi nem javult semmit. Aztán elvittem egy másik dízelszervízbe, ott végre a lényegre tapintottak leszedték a turbót, kitakarították a kormot a mehanikájából, meg kicserélték az izzító gertyákat, és egyszerre megszűnt minden probléma. Már csak egy probléma van a kocsival érezhetően gyengébb lett,és piszkosul kormol a gép, meg a fogyasztás is megnött.
Érzésem szerint légszomja van a motornak de lehet hogy tévedek , a szerelő azt mondta az üzemanyag renszert kellene megnézni. Mi lehet a gond?
A turbónyomást lehet valamivel mérni vagy állítani?
Milyen turbód van fix ,vagy változó geometriás ?Melyik dízelszervizben voltál Győrben
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17345 Dátum:
2012.04.13 péntek, 22:30:42 »
Idézetet írta: DomeSL - 2012.04.13 péntek, 20:49:30
Az EGR le van dugózva?
Beállt rossz pozícióban.
Nincs ledugózva, nemrég pár hónapja leszedtem gázolajban áztattam egy napig. a szivósort nem szedtem le.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 22:46:17 írta hiba
»
Naplózva
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17346 Dátum:
2012.04.13 péntek, 22:33:30 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.04.13 péntek, 20:58:39
Milyen turbód van fix ,vagy változó geometriás ?Melyik dízelszervizben voltál Győrben
A turbo változó geometriás, ez a rész kormolódott el, mikor kilyukadt a turbócsövem és elkezdett villogni az izzítás jelző.
Naplózva
hiba
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17347 Dátum:
2012.04.13 péntek, 22:36:24 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.04.13 péntek, 20:58:39
Milyen turbód van fix ,vagy változó geometriás ?Melyik dízelszervizben voltál Győrben
A perkinsnél voltam ott javították a csúcsokat, aztán mosonmagyaróvárra vittem a Dubnitzhoz, ott meg a turbót vették le meg az izzító gyergyákat cserélték.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.04.13 péntek, 22:45:02 írta hiba
»
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17348 Dátum:
2012.04.13 péntek, 22:43:01 »
Idézetet írta: hiba - 2012.04.13 péntek, 22:30:42
Nincs ledugózva, nemrég leszedtem gázolajban áztattam egy napig. a szivósort nem szedtem le.
A szívósort is gyorsan vedd le abban mennyi trutyi lehet attól kevesebb levegőt kap.Dugózd le,hogy nemenjen a tisztítás után újra tele trutyival a szívósor.És a mil lámpára vegyél hibatörlőt mert égni fog de menetközben semmi hibát nem okoz.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17349 Dátum:
2012.04.14 szombat, 06:38:32 »
Áztattad, de működik rendesen, vagy nem?
Szerintem ez a baja. Fogj egy fémlemezt és 3 perc alatt szereld be. Még ha csak átmenetileg is.
Idézetet írta: hiba - 2012.04.13 péntek, 22:30:42
Nincs ledugózva, nemrég pár hónapja leszedtem gázolajban áztattam egy napig. a szivósort nem szedtem le.
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Oldalak:
1
...
340
341
342
343
344
345
346
[
347
]
348
349
350
351
352
353
354
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ