Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 08:26:02 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 349 350 351 352 353 354 355 [356] 357 358 359 360 361 362 363 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14380675 alkalommal)
0 Felhasználó és 353 vendég van a témában
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17750 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 21:52:25 »

Egy ilyen turbó tisztítás mekkora meló forintosítva vajon? Roll Eyes
Nem sok de legalább ő megcsinálja lelkiismeretesen ,nekem is ö csinálta pár hónapja, azóta tökéletes keresd bátran.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #17751 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 21:55:50 »

Nem sok de legalább ő megcsinálja lelkiismeretesen ,nekem is ö csinálta pár hónapja, azóta tökéletes keresd bátran.

Mondjuk én nem tudok róla, hogy gond lenne a turbómmal, csak nem tudom, lehetne-e jobb? Jó tudni, hogy van ilyen lehetőség is.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17752 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 21:56:36 »

Egy ilyen turbó tisztítás mekkora meló forintosítva vajon? Roll Eyes

Őnála sokkal kevesebb mint amit máshol kérnek. Megéri! Nekem is csinálta. Írj neki pü-t
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17753 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 21:57:10 »

Nem sok de legalább ő megcsinálja lelkiismeretesen ,nekem is ö csinálta pár hónapja, azóta tökéletes keresd bátran.

Ajtód jó lett?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #17754 Dátum: 2012.05.03 csütörtök, 22:00:42 »

Ajtód jó lett?
Még nem volt rá időm ,meg úgyis ki kell javítani  a fényezést majd utána szomoru1
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #17755 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:01:06 »

Hali! Tud valaki céget, akik porlasztócsúcsokkal / CR rendszerrel foglalkozik, és olcsóbban csinál egy komplett felújítást mindennel együtt mint nettó 230e Ft?
Filepet kérdeztem, ők drágábbak valamivel. Így túl a 300e km-en gondolkodom a p-csúcs cserén, hogy lehessen már csinálni utána egy kis tuningot is.  Grin

Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #17756 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:04:41 »

Hali! Tud valaki céget, akik porlasztócsúcsokkal / CR rendszerrel foglalkozik, és olcsóbban csinál egy komplett felújítást mindennel együtt mint nettó 230e Ft?
Filepet kérdeztem, ők drágábbak valamivel. Így túl a 300e km-en gondolkodom a p-csúcs cserén, hogy lehessen már csinálni utána egy kis tuningot is.  Grin

Gabe

Ha nem rosszak a csúcsok,minek akarod kicserélni őket? Smiley
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #17757 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:17:05 »

Ha nem rosszak a csúcsok,minek akarod kicserélni őket? Smiley

Inkább úgy fogalmazok, hogy nálam nincsenek azok a tünetek, mint a klubtársaknál (értsd: leáll, vagy indításkor nem éri el az alapjárati fordulatszámot), de a motor nem úgy jár, mint egy egészséges dízelmotor. Ki is lett mérve, hogy nem túl jók a csúcsok, de az egyis sokkal rosszabb a többinél.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17758 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:17:48 »

Hali! Tud valaki céget, akik porlasztócsúcsokkal / CR rendszerrel foglalkozik, és olcsóbban csinál egy komplett felújítást mindennel együtt mint nettó 230e Ft?
Filepet kérdeztem, ők drágábbak valamivel. Így túl a 300e km-en gondolkodom a p-csúcs cserén, hogy lehessen már csinálni utána egy kis tuningot is.  Grin

Gabe

Teljesen rossz vagy csak átakarod nézetni?
Fémreszelék van benne?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #17759 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:19:35 »

Inkább úgy fogalmazok, hogy nálam nincsenek azok a tünetek, mint a klubtársaknál (értsd: leáll, vagy indításkor nem éri el az alapjárati fordulatszámot), de a motor nem úgy jár, mint egy egészséges dízelmotor. Ki is lett mérve, hogy nem túl jók a csúcsok, de az egyis sokkal rosszabb a többinél.

Ja így már értem Smiley


Más...A régebbi Mondeonk óvatos gázadásnál "szaggatottan" húz. Az mitől lehet? Valakinek valami ötlete? Smiley
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #17760 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:22:29 »

Ja így már értem Smiley


Más...A régebbi Mondeonk óvatos gázadásnál "szaggatottan" húz. Az mitől lehet? Valakinek valami ötlete? Smiley

Megkell chippelni.... eljen
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #17761 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:25:09 »

Megkell chippelni.... eljen

Rajtam nem múlna,elhiheted... eplus2
Meg a nagy szakértő(anya) szerint a turbójával van baj...Szerintetek ha lenne baja,akkor lehetne vele 180al menni? Amikor anno a turbócsövünk szétment,a max az 100 volt...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #17762 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:25:57 »

Ja így már értem Smiley


Más...A régebbi Mondeonk óvatos gázadásnál "szaggatottan" húz. Az mitől lehet? Valakinek valami ötlete? Smiley
akad a turbó geometria állító mechanizmus talán......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #17763 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:28:02 »

akad a turbó geometria állító mechanizmus talán......

Azt valamivel lehet orvosolni? Egy turbótisztítással például? Vagy kezdjek el körbekérdezni bontott turbó ügyben?  szomoru1
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17764 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:33:22 »

Azt valamivel lehet orvosolni? Egy turbótisztítással például? Vagy kezdjek el körbekérdezni bontott turbó ügyben?  szomoru1

Először nézesd át, addig ne vegyél.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #17765 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:38:04 »

Először nézesd át, addig ne vegyél.

Majd egyszer,ha hazaérek... szomoru1 Mert ha a szülőknek ilyet mondok,akkor mindig az van,hogy jó ez így,csak zavaró... falbav
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #17766 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:42:04 »

Inkább úgy fogalmazok, hogy nálam nincsenek azok a tünetek, mint a klubtársaknál (értsd: leáll, vagy indításkor nem éri el az alapjárati fordulatszámot), de a motor nem úgy jár, mint egy egészséges dízelmotor. Ki is lett mérve, hogy nem túl jók a csúcsok, de az egyis sokkal rosszabb a többinél.

Ki mérte ki, hogyan és mennyiért? És persze mennyire megbízható az eredmény?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17767 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:45:44 »

Inkább úgy fogalmazok, hogy nálam nincsenek azok a tünetek, mint a klubtársaknál (értsd: leáll, vagy indításkor nem éri el az alapjárati fordulatszámot), de a motor nem úgy jár, mint egy egészséges dízelmotor. Ki is lett mérve, hogy nem túl jók a csúcsok, de az egyis sokkal rosszabb a többinél.

Nekünk 150ekm-rel ezelőtt ki lett mérve, hogy a csúcsok kukák. Azóta is jól vannak.
Amúgy ugyanaz, mint neked, működik rendesen, csak a járása (alapjárat, hang) nem az igazi.

Rajtam nem múlna,elhiheted... eplus2
Meg a nagy szakértő(anya) szerint a turbójával van baj...Szerintetek ha lenne baja,akkor lehetne vele 180al menni? Amikor anno a turbócsövünk szétment,a max az 100 volt...

Turbócsöveket érdemes lehet leellenőrizni. Ahány autó X ahány repedés, annyi különböző tünet lehet. Nekünk is bőven kifért a 160 repedt csővel, csak ha
lepadlóztam, akkor feketére festette a tájat (meg azt, aki volt olyan szerencsés, hogy mögötte volt).
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #17768 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:45:54 »

Azt valamivel lehet orvosolni? Egy turbótisztítással például? Vagy kezdjek el körbekérdezni bontott turbó ügyben?  szomoru1
Konzultálj Ervinnel.Kilehet azt tisztítani.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #17769 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:48:50 »

Konzultálj Ervinnel.Kilehet azt tisztítani.

Köszi a tippet alf  eljen


Turbócsöveket érdemes lehet leellenőrizni. Ahány autó X ahány repedés, annyi különböző tünet lehet. Nekünk is bőven kifért a 160 repedt csővel, csak ha
lepadlóztam, akkor feketére festette a tájat (meg azt, aki volt olyan szerencsés, hogy mögötte volt).

Megnéztem a csöveket,amiket csak tudtam,azokon semmi olajpára. Nem füstöl,se kiforgatva,se alapjáratról nagy gázt adva. Majd ha több időm lesz rá,lehet elviszem átnézetni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #17770 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:53:08 »


Megnéztem a csöveket,amiket csak tudtam,azokon semmi olajpára. Nem füstöl,se kiforgatva,se alapjáratról nagy gázt adva. Majd ha több időm lesz rá,lehet elviszem átnézetni.

Akkor vedd úgy, hogy nem szóltam  wave
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #17771 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:53:31 »

Ki mérte ki, hogyan és mennyiért? És persze mennyire megbízható az eredmény?

AndyA

Ford szervíz. Diag + Poharazás. A 2-es csúcs annyi résolajat engedett vissza, hogy nem tudott lefutni a teszt, mert megtelt a pohár...  Cheesy
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #17772 Dátum: 2012.05.04 péntek, 08:55:07 »

Akkor vedd úgy, hogy nem szóltam  wave

Jajj nem azért mondtam Smiley Köszönöm a tanácsot,de azt már "gyakorlott" mondeosként átnéztem...Bár alánézni nem tudtam,de felülről semmin nem volt olajpára Smiley
Naplózva
syk
Vendég
« Új hozzászólás #17773 Dátum: 2012.05.04 péntek, 09:57:38 »

Üdv Mindenkinek! Kis segítség kellene. Mondeo mkIII tdci motorral van gondom. Ha felénél jobban benyomom a gázpedált bedobja az izzítás jelző villogását és fojtja a motort. Ha leállítom újraindítom műkszik megint de amint félgáznál többet adok neki fekete füst "pamacs" ( na jó kissebb felhő) izzításjelző, motor korlátozás. hibakódnak üzemanyag nyomásszabályzó hibát ír ki. Nyomásszabályzó ki ultrahangos tisztítás majd be hibakódtörlés, de nincs változás. Egyébként a kocsi jól indul erő van benne,  (Most jártam meg a Mátrát félgázzal szerpentinen) turbónyomás van. Átlag 5,4-et fogyasztott!??.
Újabb Műszeres vizsgálat (porlasztók is) nem újak de nincs nagy gond velük. Próbaút laptop rákötve a kocsira félgáz Plusz egy kicsi 5.- ben 90-nél nyomásérték 1245  nyomásszabályzó visszaejti a nyomást hiba előjön motor korlátozás villogó izzító jel. Segítség mit tegyek!!!!!!!!!!!!!! nyomásszabályzó csere? vagy valami más ötlet? : falbav
Naplózva
malacka
Vendég
« Új hozzászólás #17774 Dátum: 2012.05.04 péntek, 10:18:08 »

Üdv Mindenkinek! Kis segítség kellene. Mondeo mkIII tdci motorral van gondom. Ha felénél jobban benyomom a gázpedált bedobja az izzítás jelző villogását és fojtja a motort. Ha leállítom újraindítom műkszik megint de amint félgáznál többet adok neki fekete füst "pamacs" ( na jó kissebb felhő) izzításjelző, motor korlátozás. hibakódnak üzemanyag nyomásszabályzó hibát ír ki. Nyomásszabályzó ki ultrahangos tisztítás majd be hibakódtörlés, de nincs változás. Egyébként a kocsi jól indul erő van benne,  (Most jártam meg a Mátrát félgázzal szerpentinen) turbónyomás van. Átlag 5,4-et fogyasztott!??.
Újabb Műszeres vizsgálat (porlasztók is) nem újak de nincs nagy gond velük. Próbaút laptop rákötve a kocsira félgáz Plusz egy kicsi 5.- ben 90-nél nyomásérték 1245  nyomásszabályzó visszaejti a nyomást hiba előjön motor korlátozás villogó izzító jel. Segítség mit tegyek!!!!!!!!!!!!!! nyomásszabályzó csere? vagy valami más ötlet? : falbav
Gázolaj szűrő csere szerimtem. Wink
Naplózva
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #17775 Dátum: 2012.05.04 péntek, 11:33:07 »

Sziasztok,

Nálam is ez van, annyiban tér el, hogy hirtelen gázadásnál 3000 fordulat felett dobja az izzítás jelző villogást! Kérdéseim:

- Hogyan lehet a hibakódot kiolvasni? Házilag is lehet?
- Tud valaki itt diagnosztikát lefuttatni az autómon? ( eddig még nem volt ilyenem és szervízbe nem vinném, inkább kifizetném a munkáját itt vkinek.


Köszi Előre is!
Üdv Mindenkinek! Kis segítség kellene. Mondeo mkIII tdci motorral van gondom. Ha felénél jobban benyomom a gázpedált bedobja az izzítás jelző villogását és fojtja a motort. Ha leállítom újraindítom műkszik megint de amint félgáznál többet adok neki fekete füst "pamacs" ( na jó kissebb felhő) izzításjelző, motor korlátozás. hibakódnak üzemanyag nyomásszabályzó hibát ír ki. Nyomásszabályzó ki ultrahangos tisztítás majd be hibakódtörlés, de nincs változás. Egyébként a kocsi jól indul erő van benne,  (Most jártam meg a Mátrát félgázzal szerpentinen) turbónyomás van. Átlag 5,4-et fogyasztott!??.
Újabb Műszeres vizsgálat (porlasztók is) nem újak de nincs nagy gond velük. Próbaút laptop rákötve a kocsira félgáz Plusz egy kicsi 5.- ben 90-nél nyomásérték 1245  nyomásszabályzó visszaejti a nyomást hiba előjön motor korlátozás villogó izzító jel. Segítség mit tegyek!!!!!!!!!!!!!! nyomásszabályzó csere? vagy valami más ötlet? : falbav
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.04 péntek, 11:39:39 írta kamus » Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17776 Dátum: 2012.05.04 péntek, 11:39:14 »

Üdv Mindenkinek! Kis segítség kellene. Mondeo mkIII tdci motorral van gondom. Ha felénél jobban benyomom a gázpedált bedobja az izzítás jelző villogását és fojtja a motort. Ha leállítom újraindítom műkszik megint de amint félgáznál többet adok neki fekete füst "pamacs" ( na jó kissebb felhő) izzításjelző, motor korlátozás. hibakódnak üzemanyag nyomásszabályzó hibát ír ki. Nyomásszabályzó ki ultrahangos tisztítás majd be hibakódtörlés, de nincs változás. Egyébként a kocsi jól indul erő van benne,  (Most jártam meg a Mátrát félgázzal szerpentinen) turbónyomás van. Átlag 5,4-et fogyasztott!??.
Újabb Műszeres vizsgálat (porlasztók is) nem újak de nincs nagy gond velük. Próbaút laptop rákötve a kocsira félgáz Plusz egy kicsi 5.- ben 90-nél nyomásérték 1245  nyomásszabályzó visszaejti a nyomást hiba előjön motor korlátozás villogó izzító jel. Segítség mit tegyek!!!!!!!!!!!!!! nyomásszabályzó csere? vagy valami más ötlet? : falbav
Turbó milyen? Vákumos vagy elektromos? Ha elektromos, a hiba lehet turbó elektronika hiba miatt is (ami meg geometria állítási gond miatt is lehet).
Vákumos turbónál az esélyes jelölt az üa. rendszer levegősödése, szivárgása. Ezért csak átmeneti a hiba (P0251-es DTC)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17777 Dátum: 2012.05.04 péntek, 11:42:08 »

Más...A régebbi Mondeonk óvatos gázadásnál "szaggatottan" húz. Az mitől lehet? Valakinek valami ötlete? Smiley
A szaggatottan húz mit jelent?
Mert hogy az enyém sem egyenletesen gyorsul nagy terhelésnél, ki is  mértem, de oka egyelőre nincs. Turbócsere előtt-után és porlasztó csere előtt-után is megvan.
Elképzelhető a szivattyú gond, vagy IMV hiba. Vagy Map. Vagy vákumrelé. Megoldás: nem nyomom annyira (és ilyenkor még kevesebbet is fogyaszt Smiley  )
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17778 Dátum: 2012.05.04 péntek, 12:36:33 »

Ma megnéztem a turbót(légszürö le,belenéz)a lapátok rendben szemre,tapintásra,forog szépen és nem lötyög a tengely sem.....
A turbócsövek levegö oldalon rendben vannak,kipuff oldalon ahol tudtam megnéztem nem csak szemmel(tapogatás)....sehol olaj......mégis füstöl.....feketén..... :rinya:erö van 1800-tól kb...
Huh?Huh?Huh??
Üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17779 Dátum: 2012.05.04 péntek, 12:44:29 »

Ma megnéztem a turbót(légszürö le,belenéz)a lapátok rendben szemre,tapintásra,forog szépen és nem lötyög a tengely sem.....
A turbócsövek levegö oldalon rendben vannak,kipuff oldalon ahol tudtam megnéztem nem csak szemmel(tapogatás)....sehol olaj......mégis füstöl.....feketén..... :rinya:erö van 1800-tól kb...
Huh?Huh?Huh??
Üdv
EGR, szívósor dugózva/tisztítva?
Légszűrő tiszta?
MAP/MAF szenzorok?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17780 Dátum: 2012.05.04 péntek, 12:45:18 »

EGR, szívósor dugózva/tisztítva?
Légszűrő tiszta?
MAP/MAF szenzorok?
és persze vákumszivattyú, vákumcső és relé gond is lehet. (ha vákumszivattyú lenne, a kuplung/fék rásegítésed sem lenne)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17781 Dátum: 2012.05.04 péntek, 13:14:12 »

és persze vákumszivattyú, vákumcső és relé gond is lehet. (ha vákumszivattyú lenne, a kuplung/fék rásegítésed sem lenne)

EGR dugózva,szívó tisztitva...
légszürö 7000km benne
szenzor tisztitva
A vákumcsö az ami a turbó tetejéról jön?Huh??
Porlasztó miatt lehet a füst?Huh??
üdv
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17782 Dátum: 2012.05.04 péntek, 13:16:54 »


Megnéztem a csöveket,amiket csak tudtam,azokon semmi olajpára. Nem füstöl,se kiforgatva,se alapjáratról nagy gázt adva. Majd ha több időm lesz rá,lehet elviszem átnézetni.
csak aztán ha végleg megszorul és lerobban a csiga, akkor lehet majd pislogni.

egy normális bontott 60eft körül kezdődik, egy takarítás meg töredéke összeg és megint le van tudva jó ideig.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #17783 Dátum: 2012.05.04 péntek, 13:47:15 »

csak aztán ha végleg megszorul és lerobban a csiga, akkor lehet majd pislogni.

egy normális bontott 60eft körül kezdődik, egy takarítás meg töredéke összeg és megint le van tudva jó ideig.

Ez nem hangzik jól...Majd a nyáron talán lesz rá idő és igény,h megnézessék a turbót... szomoru1
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #17784 Dátum: 2012.05.04 péntek, 13:49:07 »

Ma megnéztem a turbót(légszürö le,belenéz)a lapátok rendben szemre,tapintásra,forog szépen és nem lötyög a tengely sem.....
A turbócsövek levegö oldalon rendben vannak,kipuff oldalon ahol tudtam megnéztem nem csak szemmel(tapogatás)....sehol olaj......mégis füstöl.....feketén..... :rinya:erö van 1800-tól kb...
Huh?Huh?Huh??
Üdv

Szerintem mindenkinek füstöl feketén ha odalép neki. De hát ez dizli, vagy mi Smiley
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #17785 Dátum: 2012.05.04 péntek, 13:50:37 »

Szerintem mindenkinek füstöl feketén ha odalép neki. De hát ez dizli, vagy mi Smiley

Nekünk a régi nem füstöl,ha odalépsz neki. Csak akkor(ritkán),ha sokat megy városban,és utána kiforgatod valahol kint 4500ig...Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17786 Dátum: 2012.05.04 péntek, 13:54:41 »

Szerintem mindenkinek füstöl feketén ha odalép neki. De hát ez dizli, vagy mi Smiley
ha a gyári állapotú mindig füstöl, akkor ott valami nem kerek. egy módosított, aminek van bőven írva anyag, az ok, hogy füstöl.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #17787 Dátum: 2012.05.04 péntek, 13:57:56 »

Nekünk a régi nem füstöl,ha odalépsz neki. Csak akkor(ritkán),ha sokat megy városban,és utána kiforgatod valahol kint 4500ig...Smiley

Az enyém sokat megy városban, bár most mentem több mint 1000km-t autópályán. Majd megnézem, hogy mennyire nyomja a kormot most ha odalépek neki. Szerintem valamennyire biztos fog, de továbbra se gondolom, hogy ettől rossz lenne az autóm.
Naplózva
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #17788 Dátum: 2012.05.04 péntek, 14:00:04 »

ha a gyári állapotú mindig füstöl, akkor ott valami nem kerek. egy módosított, aminek van bőven írva anyag, az ok, hogy füstöl.

Nem mindig, normál közlekedésnél semmi füst, csak ha "dinamikusan" indulok el vele Grin
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17789 Dátum: 2012.05.04 péntek, 14:06:27 »

Nem mindig, normál közlekedésnél semmi füst, csak ha "dinamikusan" indulok el vele Grin
1-2-3-4 4500-ig és utána nem kéne kormolnia nyes eplus2
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #17790 Dátum: 2012.05.04 péntek, 14:07:51 »

1-2-3-4 4500-ig és utána nem kéne kormolnia nyes eplus2

Azért előtte megkéne várni,amíg üzemi hőfokra felmelegszik,különben csúnya dolgok lehetnek... eplus2
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #17791 Dátum: 2012.05.04 péntek, 14:18:41 »

Amikor tempósabb haladás után hirtelen lelassítok, pl. országútról 100-ról beesek egy faluba 50-nel, akkor a kesztyűtartó felől változó sűrűséggel egyfajta "tüsszögést" hallok. De csinálja néha olyankor is az autó, amikor éppen csak beindítottam. Mind a kettőnél előfordul, de nem következetes, ez a nagy tempóról hirtelen lelassítás az egyetlen, ahol viszonylag gyakrabban előfordul. Ez mi a törp lehet? Igazából a GO-szűrőre, a GO visszavezetésre vagy hasonlóra gondoltam, mert az van arra, aminek kicsi köze is lehet egyáltalán a haladási sebességhez. GEM és környéke, valami elektromos dolog, relékattogás? De igazából a tüsszögésnél jobb szóval nem tudom leírni a hangot, nem hasonlít relére. Az is lehet, hogy nagyobb tempónál is van, csak nem hallom.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #17792 Dátum: 2012.05.04 péntek, 14:22:15 »

Nem mindig, normál közlekedésnél semmi füst, csak ha "dinamikusan" indulok el vele Grin
ez nálam is így van-rendjén!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #17793 Dátum: 2012.05.04 péntek, 14:24:20 »

Amikor tempósabb haladás után hirtelen lelassítok, pl. országútról 100-ról beesek egy faluba 50-nel, akkor a kesztyűtartó felől változó sűrűséggel egyfajta "tüsszögést" hallok. De csinálja néha olyankor is az autó, amikor éppen csak beindítottam. Mind a kettőnél előfordul, de nem következetes, ez a nagy tempóról hirtelen lelassítás az egyetlen, ahol viszonylag gyakrabban előfordul. Ez mi a törp lehet? Igazából a GO-szűrőre, a GO visszavezetésre vagy hasonlóra gondoltam, mert az van arra, aminek kicsi köze is lehet egyáltalán a haladási sebességhez. GEM és környéke, valami elektromos dolog, relékattogás? De igazából a tüsszögésnél jobb szóval nem tudom leírni a hangot, nem hasonlít relére. Az is lehet, hogy nagyobb tempónál is van, csak nem hallom.

AndyA
újabb x akták....... vigyor3 tüsszögés... Huh?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #17794 Dátum: 2012.05.04 péntek, 14:26:20 »

újabb x akták....... vigyor3 tüsszögés... Huh?

Egy rejtett BOV van az autójában, amiről nem tud Cheesy
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17795 Dátum: 2012.05.04 péntek, 14:28:09 »

Amikor tempósabb haladás után hirtelen lelassítok, pl. országútról 100-ról beesek egy faluba 50-nel, akkor a kesztyűtartó felől változó sűrűséggel egyfajta "tüsszögést" hallok. De csinálja néha olyankor is az autó, amikor éppen csak beindítottam. Mind a kettőnél előfordul, de nem következetes, ez a nagy tempóról hirtelen lelassítás az egyetlen, ahol viszonylag gyakrabban előfordul. Ez mi a törp lehet? Igazából a GO-szűrőre, a GO visszavezetésre vagy hasonlóra gondoltam, mert az van arra, aminek kicsi köze is lehet egyáltalán a haladási sebességhez. GEM és környéke, valami elektromos dolog, relékattogás? De igazából a tüsszögésnél jobb szóval nem tudom leírni a hangot, nem hasonlít relére. Az is lehet, hogy nagyobb tempónál is van, csak nem hallom.

AndyA
nem fúj ki valahol a kipuff??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #17796 Dátum: 2012.05.04 péntek, 14:31:15 »

nem fúj ki valahol a kipuff??

Nem. Ez kb. 1-5 másodperc közötti egy-egy "tüsszentés", ilyet a kipu nem tud.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17797 Dátum: 2012.05.04 péntek, 14:38:30 »

Nem. Ez kb. 1-5 másodperc közötti egy-egy "tüsszentés", ilyet a kipu nem tud.

AndyA
ilyesmi?? http://www.youtube.com/watch?v=TDn4E4Vth0g&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=2&feature=plcp

vákumos, vagy elektromos vezérlésű a turbód??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #17798 Dátum: 2012.05.04 péntek, 14:42:18 »


Ez lefújószelep hangja? (Ezt írtam én is feljebb) De gyárilag ilyet nem szoktak bele tenni, ami kifele engedi a levegőt nem?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23826


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17799 Dátum: 2012.05.04 péntek, 14:43:08 »

Ez lefújószelep hangja? (Ezt írtam én is feljebb) De gyárilag ilyet nem szoktak bele tenni, ami kifele engedi a levegőt nem?
nem. túl szűkbe húz vissza a szabályzó, ez a légtorlódás hangja.
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak: 1 ... 349 350 351 352 353 354 355 [356] 357 358 359 360 361 362 363 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.228 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.