Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:36:21
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
349
350
351
352
353
354
355
[
356
]
357
358
359
360
361
362
363
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14636723 alkalommal)
0 Felhasználó és 78 vendég van a témában
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17750 Dátum:
2012.05.03 csütörtök, 21:52:25 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.03 csütörtök, 21:23:14
Egy ilyen turbó tisztítás mekkora meló forintosítva vajon?
Nem sok de legalább ő megcsinálja lelkiismeretesen ,nekem is ö csinálta pár hónapja, azóta tökéletes keresd bátran.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17751 Dátum:
2012.05.03 csütörtök, 21:55:50 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.05.03 csütörtök, 21:52:25
Nem sok de legalább ő megcsinálja lelkiismeretesen ,nekem is ö csinálta pár hónapja, azóta tökéletes keresd bátran.
Mondjuk én nem tudok róla, hogy gond lenne a turbómmal, csak nem tudom, lehetne-e jobb? Jó tudni, hogy van ilyen lehetőség is.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17752 Dátum:
2012.05.03 csütörtök, 21:56:36 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.03 csütörtök, 21:23:14
Egy ilyen turbó tisztítás mekkora meló forintosítva vajon?
Őnála sokkal kevesebb mint amit máshol kérnek. Megéri! Nekem is csinálta. Írj neki pü-t
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17753 Dátum:
2012.05.03 csütörtök, 21:57:10 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2012.05.03 csütörtök, 21:52:25
Nem sok de legalább ő megcsinálja lelkiismeretesen ,nekem is ö csinálta pár hónapja, azóta tökéletes keresd bátran.
Ajtód jó lett?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17754 Dátum:
2012.05.03 csütörtök, 22:00:42 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.03 csütörtök, 21:57:10
Ajtód jó lett?
Még nem volt rá időm ,meg úgyis ki kell javítani a fényezést majd utána
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17755 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:01:06 »
Hali! Tud valaki céget, akik porlasztócsúcsokkal / CR rendszerrel foglalkozik, és olcsóbban csinál egy komplett felújítást mindennel együtt mint nettó 230e Ft?
Filepet kérdeztem, ők drágábbak valamivel. Így túl a 300e km-en gondolkodom a p-csúcs cserén, hogy lehessen már csinálni utána egy kis tuningot is.
Gabe
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17756 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:04:41 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.04 péntek, 08:01:06
Hali! Tud valaki céget, akik porlasztócsúcsokkal / CR rendszerrel foglalkozik, és olcsóbban csinál egy komplett felújítást mindennel együtt mint nettó 230e Ft?
Filepet kérdeztem, ők drágábbak valamivel. Így túl a 300e km-en gondolkodom a p-csúcs cserén, hogy lehessen már csinálni utána egy kis tuningot is.
Gabe
Ha nem rosszak a csúcsok,minek akarod kicserélni őket?
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17757 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:17:05 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.05.04 péntek, 08:04:41
Ha nem rosszak a csúcsok,minek akarod kicserélni őket?
Inkább úgy fogalmazok, hogy nálam nincsenek azok a tünetek, mint a klubtársaknál (értsd: leáll, vagy indításkor nem éri el az alapjárati fordulatszámot), de a motor nem úgy jár, mint egy egészséges dízelmotor. Ki is lett mérve, hogy nem túl jók a csúcsok, de az egyis sokkal rosszabb a többinél.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17758 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:17:48 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.04 péntek, 08:01:06
Hali! Tud valaki céget, akik porlasztócsúcsokkal / CR rendszerrel foglalkozik, és olcsóbban csinál egy komplett felújítást mindennel együtt mint nettó 230e Ft?
Filepet kérdeztem, ők drágábbak valamivel. Így túl a 300e km-en gondolkodom a p-csúcs cserén, hogy lehessen már csinálni utána egy kis tuningot is.
Gabe
Teljesen rossz vagy csak átakarod nézetni?
Fémreszelék van benne?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17759 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:19:35 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.04 péntek, 08:17:05
Inkább úgy fogalmazok, hogy nálam nincsenek azok a tünetek, mint a klubtársaknál (értsd: leáll, vagy indításkor nem éri el az alapjárati fordulatszámot), de a motor nem úgy jár, mint egy egészséges dízelmotor. Ki is lett mérve, hogy nem túl jók a csúcsok, de az egyis sokkal rosszabb a többinél.
Ja így már értem
Más...A régebbi Mondeonk óvatos gázadásnál "szaggatottan" húz. Az mitől lehet? Valakinek valami ötlete?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17760 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:22:29 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.05.04 péntek, 08:19:35
Ja így már értem
Más...A régebbi Mondeonk óvatos gázadásnál "szaggatottan" húz. Az mitől lehet? Valakinek valami ötlete?
Megkell chippelni....
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17761 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:25:09 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.04 péntek, 08:22:29
Megkell chippelni....
Rajtam nem múlna,elhiheted...
Meg a nagy szakértő(anya) szerint a turbójával van baj...Szerintetek ha lenne baja,akkor lehetne vele 180al menni? Amikor anno a turbócsövünk szétment,a max az 100 volt...
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17762 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:25:57 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.05.04 péntek, 08:19:35
Ja így már értem
Más...A régebbi Mondeonk óvatos gázadásnál "szaggatottan" húz. Az mitől lehet? Valakinek valami ötlete?
akad a turbó geometria állító mechanizmus talán......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17763 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:28:02 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.04 péntek, 08:25:57
akad a turbó geometria állító mechanizmus talán......
Azt valamivel lehet orvosolni? Egy turbótisztítással például? Vagy kezdjek el körbekérdezni bontott turbó ügyben?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17764 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:33:22 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.05.04 péntek, 08:28:02
Azt valamivel lehet orvosolni? Egy turbótisztítással például? Vagy kezdjek el körbekérdezni bontott turbó ügyben?
Először nézesd át, addig ne vegyél.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17765 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:38:04 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.04 péntek, 08:33:22
Először nézesd át, addig ne vegyél.
Majd egyszer,ha hazaérek...
Mert ha a szülőknek ilyet mondok,akkor mindig az van,hogy jó ez így,csak zavaró...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17766 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:42:04 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.04 péntek, 08:17:05
Inkább úgy fogalmazok, hogy nálam nincsenek azok a tünetek, mint a klubtársaknál (értsd: leáll, vagy indításkor nem éri el az alapjárati fordulatszámot), de a motor nem úgy jár, mint egy egészséges dízelmotor. Ki is lett mérve, hogy nem túl jók a csúcsok, de az egyis sokkal rosszabb a többinél.
Ki mérte ki, hogyan és mennyiért? És persze mennyire megbízható az eredmény?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17767 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:45:44 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.04 péntek, 08:17:05
Inkább úgy fogalmazok, hogy nálam nincsenek azok a tünetek, mint a klubtársaknál (értsd: leáll, vagy indításkor nem éri el az alapjárati fordulatszámot), de a motor nem úgy jár, mint egy egészséges dízelmotor. Ki is lett mérve, hogy nem túl jók a csúcsok, de az egyis sokkal rosszabb a többinél.
Nekünk 150ekm-rel ezelőtt ki lett mérve, hogy a csúcsok kukák. Azóta is jól vannak.
Amúgy ugyanaz, mint neked, működik rendesen, csak a járása (alapjárat, hang) nem az igazi.
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.05.04 péntek, 08:25:09
Rajtam nem múlna,elhiheted...
Meg a nagy szakértő(anya) szerint a turbójával van baj...Szerintetek ha lenne baja,akkor lehetne vele 180al menni? Amikor anno a turbócsövünk szétment,a max az 100 volt...
Turbócsöveket érdemes lehet leellenőrizni. Ahány autó X ahány repedés, annyi különböző tünet lehet. Nekünk is bőven kifért a 160 repedt csővel, csak ha
lepadlóztam, akkor feketére festette a tájat (meg azt, aki volt olyan szerencsés, hogy mögötte volt).
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17768 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:45:54 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.05.04 péntek, 08:28:02
Azt valamivel lehet orvosolni? Egy turbótisztítással például? Vagy kezdjek el körbekérdezni bontott turbó ügyben?
Konzultálj Ervinnel.Kilehet azt tisztítani.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17769 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:48:50 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.04 péntek, 08:45:54
Konzultálj Ervinnel.Kilehet azt tisztítani.
Köszi a tippet alf
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.04 péntek, 08:45:44
Turbócsöveket érdemes lehet leellenőrizni. Ahány autó X ahány repedés, annyi különböző tünet lehet. Nekünk is bőven kifért a 160 repedt csővel, csak ha
lepadlóztam, akkor feketére festette a tájat (meg azt, aki volt olyan szerencsés, hogy mögötte volt).
Megnéztem a csöveket,amiket csak tudtam,azokon semmi olajpára. Nem füstöl,se kiforgatva,se alapjáratról nagy gázt adva. Majd ha több időm lesz rá,lehet elviszem átnézetni.
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17770 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:53:08 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.05.04 péntek, 08:48:50
Megnéztem a csöveket,amiket csak tudtam,azokon semmi olajpára. Nem füstöl,se kiforgatva,se alapjáratról nagy gázt adva. Majd ha több időm lesz rá,lehet elviszem átnézetni.
Akkor vedd úgy, hogy nem szóltam
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17771 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:53:31 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.05.04 péntek, 08:42:04
Ki mérte ki, hogyan és mennyiért? És persze mennyire megbízható az eredmény?
AndyA
Ford szervíz. Diag + Poharazás. A 2-es csúcs annyi résolajat engedett vissza, hogy nem tudott lefutni a teszt, mert megtelt a pohár...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17772 Dátum:
2012.05.04 péntek, 08:55:07 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.05.04 péntek, 08:53:08
Akkor vedd úgy, hogy nem szóltam
Jajj nem azért mondtam
Köszönöm a tanácsot,de azt már "gyakorlott" mondeosként átnéztem...Bár alánézni nem tudtam,de felülről semmin nem volt olajpára
Naplózva
syk
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17773 Dátum:
2012.05.04 péntek, 09:57:38 »
Üdv Mindenkinek! Kis segítség kellene. Mondeo mkIII tdci motorral van gondom. Ha felénél jobban benyomom a gázpedált bedobja az izzítás jelző villogását és fojtja a motort. Ha leállítom újraindítom műkszik megint de amint félgáznál többet adok neki fekete füst "pamacs" ( na jó kissebb felhő) izzításjelző, motor korlátozás. hibakódnak üzemanyag nyomásszabályzó hibát ír ki. Nyomásszabályzó ki ultrahangos tisztítás majd be hibakódtörlés, de nincs változás. Egyébként a kocsi jól indul erő van benne, (Most jártam meg a Mátrát félgázzal szerpentinen) turbónyomás van. Átlag 5,4-et fogyasztott!??.
Újabb Műszeres vizsgálat (porlasztók is) nem újak de nincs nagy gond velük. Próbaút laptop rákötve a kocsira félgáz Plusz egy kicsi 5.- ben 90-nél nyomásérték 1245 nyomásszabályzó visszaejti a nyomást hiba előjön motor korlátozás villogó izzító jel. Segítség mit tegyek!!!!!!!!!!!!!! nyomásszabályzó csere? vagy valami más ötlet? :
Naplózva
malacka
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17774 Dátum:
2012.05.04 péntek, 10:18:08 »
Idézetet írta: syk - 2012.05.04 péntek, 09:57:38
Üdv Mindenkinek! Kis segítség kellene. Mondeo mkIII tdci motorral van gondom. Ha felénél jobban benyomom a gázpedált bedobja az izzítás jelző villogását és fojtja a motort. Ha leállítom újraindítom műkszik megint de amint félgáznál többet adok neki fekete füst "pamacs" ( na jó kissebb felhő) izzításjelző, motor korlátozás. hibakódnak üzemanyag nyomásszabályzó hibát ír ki. Nyomásszabályzó ki ultrahangos tisztítás majd be hibakódtörlés, de nincs változás. Egyébként a kocsi jól indul erő van benne, (Most jártam meg a Mátrát félgázzal szerpentinen) turbónyomás van. Átlag 5,4-et fogyasztott!??.
Újabb Műszeres vizsgálat (porlasztók is) nem újak de nincs nagy gond velük. Próbaút laptop rákötve a kocsira félgáz Plusz egy kicsi 5.- ben 90-nél nyomásérték 1245 nyomásszabályzó visszaejti a nyomást hiba előjön motor korlátozás villogó izzító jel. Segítség mit tegyek!!!!!!!!!!!!!! nyomásszabályzó csere? vagy valami más ötlet? :
Gázolaj szűrő csere szerimtem.
Naplózva
kamus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17775 Dátum:
2012.05.04 péntek, 11:33:07 »
Sziasztok,
Nálam is ez van, annyiban tér el, hogy hirtelen gázadásnál 3000 fordulat felett dobja az izzítás jelző villogást! Kérdéseim:
- Hogyan lehet a hibakódot kiolvasni? Házilag is lehet?
- Tud valaki itt diagnosztikát lefuttatni az autómon? ( eddig még nem volt ilyenem és szervízbe nem vinném, inkább kifizetném a munkáját itt vkinek.
Köszi Előre is!
Idézetet írta: syk - 2012.05.04 péntek, 09:57:38
Üdv Mindenkinek! Kis segítség kellene. Mondeo mkIII tdci motorral van gondom. Ha felénél jobban benyomom a gázpedált bedobja az izzítás jelző villogását és fojtja a motort. Ha leállítom újraindítom műkszik megint de amint félgáznál többet adok neki fekete füst "pamacs" ( na jó kissebb felhő) izzításjelző, motor korlátozás. hibakódnak üzemanyag nyomásszabályzó hibát ír ki. Nyomásszabályzó ki ultrahangos tisztítás majd be hibakódtörlés, de nincs változás. Egyébként a kocsi jól indul erő van benne, (Most jártam meg a Mátrát félgázzal szerpentinen) turbónyomás van. Átlag 5,4-et fogyasztott!??.
Újabb Műszeres vizsgálat (porlasztók is) nem újak de nincs nagy gond velük. Próbaút laptop rákötve a kocsira félgáz Plusz egy kicsi 5.- ben 90-nél nyomásérték 1245 nyomásszabályzó visszaejti a nyomást hiba előjön motor korlátozás villogó izzító jel. Segítség mit tegyek!!!!!!!!!!!!!! nyomásszabályzó csere? vagy valami más ötlet? :
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.04 péntek, 11:39:39 írta kamus
»
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17776 Dátum:
2012.05.04 péntek, 11:39:14 »
Idézetet írta: syk - 2012.05.04 péntek, 09:57:38
Üdv Mindenkinek! Kis segítség kellene. Mondeo mkIII tdci motorral van gondom. Ha felénél jobban benyomom a gázpedált bedobja az izzítás jelző villogását és fojtja a motort. Ha leállítom újraindítom műkszik megint de amint félgáznál többet adok neki fekete füst "pamacs" ( na jó kissebb felhő) izzításjelző, motor korlátozás. hibakódnak üzemanyag nyomásszabályzó hibát ír ki. Nyomásszabályzó ki ultrahangos tisztítás majd be hibakódtörlés, de nincs változás. Egyébként a kocsi jól indul erő van benne, (Most jártam meg a Mátrát félgázzal szerpentinen) turbónyomás van. Átlag 5,4-et fogyasztott!??.
Újabb Műszeres vizsgálat (porlasztók is) nem újak de nincs nagy gond velük. Próbaút laptop rákötve a kocsira félgáz Plusz egy kicsi 5.- ben 90-nél nyomásérték 1245 nyomásszabályzó visszaejti a nyomást hiba előjön motor korlátozás villogó izzító jel. Segítség mit tegyek!!!!!!!!!!!!!! nyomásszabályzó csere? vagy valami más ötlet? :
Turbó milyen? Vákumos vagy elektromos? Ha elektromos, a hiba lehet turbó elektronika hiba miatt is (ami meg geometria állítási gond miatt is lehet).
Vákumos turbónál az esélyes jelölt az üa. rendszer levegősödése, szivárgása. Ezért csak átmeneti a hiba (P0251-es DTC)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17777 Dátum:
2012.05.04 péntek, 11:42:08 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.05.04 péntek, 08:19:35
Más...A régebbi Mondeonk óvatos gázadásnál "szaggatottan" húz. Az mitől lehet? Valakinek valami ötlete?
A szaggatottan húz mit jelent?
Mert hogy az enyém sem egyenletesen gyorsul nagy terhelésnél, ki is mértem, de oka egyelőre nincs. Turbócsere előtt-után és porlasztó csere előtt-után is megvan.
Elképzelhető a szivattyú gond, vagy IMV hiba. Vagy Map. Vagy vákumrelé. Megoldás: nem nyomom annyira (és ilyenkor még kevesebbet is fogyaszt
)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17778 Dátum:
2012.05.04 péntek, 12:36:33 »
Ma megnéztem a turbót(légszürö le,belenéz)a lapátok rendben szemre,tapintásra,forog szépen és nem lötyög a tengely sem.....
A turbócsövek levegö oldalon rendben vannak,kipuff oldalon ahol tudtam megnéztem nem csak szemmel(tapogatás)....sehol olaj......mégis füstöl.....feketén..... :rinya:erö van 1800-tól kb...
?
Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17779 Dátum:
2012.05.04 péntek, 12:44:29 »
Idézetet írta: balko - 2012.05.04 péntek, 12:36:33
Ma megnéztem a turbót(légszürö le,belenéz)a lapátok rendben szemre,tapintásra,forog szépen és nem lötyög a tengely sem.....
A turbócsövek levegö oldalon rendben vannak,kipuff oldalon ahol tudtam megnéztem nem csak szemmel(tapogatás)....sehol olaj......mégis füstöl.....feketén..... :rinya:erö van 1800-tól kb...
?
Üdv
EGR, szívósor dugózva/tisztítva?
Légszűrő tiszta?
MAP/MAF szenzorok?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17780 Dátum:
2012.05.04 péntek, 12:45:18 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.05.04 péntek, 12:44:29
EGR, szívósor dugózva/tisztítva?
Légszűrő tiszta?
MAP/MAF szenzorok?
és persze vákumszivattyú, vákumcső és relé gond is lehet. (ha vákumszivattyú lenne, a kuplung/fék rásegítésed sem lenne)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17781 Dátum:
2012.05.04 péntek, 13:14:12 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.05.04 péntek, 12:45:18
és persze vákumszivattyú, vákumcső és relé gond is lehet. (ha vákumszivattyú lenne, a kuplung/fék rásegítésed sem lenne)
EGR dugózva,szívó tisztitva...
légszürö 7000km benne
szenzor tisztitva
A vákumcsö az ami a turbó tetejéról jön?
?
Porlasztó miatt lehet a füst?
?
üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17782 Dátum:
2012.05.04 péntek, 13:16:54 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.05.04 péntek, 08:48:50
Megnéztem a csöveket,amiket csak tudtam,azokon semmi olajpára. Nem füstöl,se kiforgatva,se alapjáratról nagy gázt adva. Majd ha több időm lesz rá,lehet elviszem átnézetni.
csak aztán ha végleg megszorul és lerobban a csiga, akkor lehet majd pislogni.
egy normális bontott 60eft körül kezdődik, egy takarítás meg töredéke összeg és megint le van tudva jó ideig.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17783 Dátum:
2012.05.04 péntek, 13:47:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.04 péntek, 13:16:54
csak aztán ha végleg megszorul és lerobban a csiga, akkor lehet majd pislogni.
egy normális bontott 60eft körül kezdődik, egy takarítás meg töredéke összeg és megint le van tudva jó ideig.
Ez nem hangzik jól...Majd a nyáron talán lesz rá idő és igény,h megnézessék a turbót...
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17784 Dátum:
2012.05.04 péntek, 13:49:07 »
Idézetet írta: balko - 2012.05.04 péntek, 12:36:33
Ma megnéztem a turbót(légszürö le,belenéz)a lapátok rendben szemre,tapintásra,forog szépen és nem lötyög a tengely sem.....
A turbócsövek levegö oldalon rendben vannak,kipuff oldalon ahol tudtam megnéztem nem csak szemmel(tapogatás)....sehol olaj......mégis füstöl.....feketén..... :rinya:erö van 1800-tól kb...
?
Üdv
Szerintem mindenkinek füstöl feketén ha odalép neki. De hát ez dizli, vagy mi
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17785 Dátum:
2012.05.04 péntek, 13:50:37 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.04 péntek, 13:49:07
Szerintem mindenkinek füstöl feketén ha odalép neki. De hát ez dizli, vagy mi
Nekünk a régi nem füstöl,ha odalépsz neki. Csak akkor(ritkán),ha sokat megy városban,és utána kiforgatod valahol kint 4500ig...
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17786 Dátum:
2012.05.04 péntek, 13:54:41 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.04 péntek, 13:49:07
Szerintem mindenkinek füstöl feketén ha odalép neki. De hát ez dizli, vagy mi
ha a gyári állapotú mindig füstöl, akkor ott valami nem kerek. egy módosított, aminek van bőven írva anyag, az ok, hogy füstöl.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17787 Dátum:
2012.05.04 péntek, 13:57:56 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.05.04 péntek, 13:50:37
Nekünk a régi nem füstöl,ha odalépsz neki. Csak akkor(ritkán),ha sokat megy városban,és utána kiforgatod valahol kint 4500ig...
Az enyém sokat megy városban, bár most mentem több mint 1000km-t autópályán. Majd megnézem, hogy mennyire nyomja a kormot most ha odalépek neki. Szerintem valamennyire biztos fog, de továbbra se gondolom, hogy ettől rossz lenne az autóm.
Naplózva
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17788 Dátum:
2012.05.04 péntek, 14:00:04 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.04 péntek, 13:54:41
ha a gyári állapotú mindig füstöl, akkor ott valami nem kerek. egy módosított, aminek van bőven írva anyag, az ok, hogy füstöl.
Nem mindig, normál közlekedésnél semmi füst, csak ha "dinamikusan" indulok el vele
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17789 Dátum:
2012.05.04 péntek, 14:06:27 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.04 péntek, 14:00:04
Nem mindig, normál közlekedésnél semmi füst, csak ha "dinamikusan" indulok el vele
1-2-3-4 4500-ig és utána nem kéne kormolnia
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17790 Dátum:
2012.05.04 péntek, 14:07:51 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.04 péntek, 14:06:27
1-2-3-4 4500-ig és utána nem kéne kormolnia
Azért előtte megkéne várni,amíg üzemi hőfokra felmelegszik,különben csúnya dolgok lehetnek...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17791 Dátum:
2012.05.04 péntek, 14:18:41 »
Amikor tempósabb haladás után hirtelen lelassítok, pl. országútról 100-ról beesek egy faluba 50-nel, akkor a kesztyűtartó felől változó sűrűséggel egyfajta "tüsszögést" hallok. De csinálja néha olyankor is az autó, amikor éppen csak beindítottam. Mind a kettőnél előfordul, de nem következetes, ez a nagy tempóról hirtelen lelassítás az egyetlen, ahol viszonylag gyakrabban előfordul. Ez mi a törp lehet? Igazából a GO-szűrőre, a GO visszavezetésre vagy hasonlóra gondoltam, mert az van arra, aminek kicsi köze is lehet egyáltalán a haladási sebességhez. GEM és környéke, valami elektromos dolog, relékattogás? De igazából a tüsszögésnél jobb szóval nem tudom leírni a hangot, nem hasonlít relére. Az is lehet, hogy nagyobb tempónál is van, csak nem hallom.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17792 Dátum:
2012.05.04 péntek, 14:22:15 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.04 péntek, 14:00:04
Nem mindig, normál közlekedésnél semmi füst, csak ha "dinamikusan" indulok el vele
ez nálam is így van-rendjén!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17793 Dátum:
2012.05.04 péntek, 14:24:20 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.05.04 péntek, 14:18:41
Amikor tempósabb haladás után hirtelen lelassítok, pl. országútról 100-ról beesek egy faluba 50-nel, akkor a kesztyűtartó felől változó sűrűséggel egyfajta "tüsszögést" hallok. De csinálja néha olyankor is az autó, amikor éppen csak beindítottam. Mind a kettőnél előfordul, de nem következetes, ez a nagy tempóról hirtelen lelassítás az egyetlen, ahol viszonylag gyakrabban előfordul. Ez mi a törp lehet? Igazából a GO-szűrőre, a GO visszavezetésre vagy hasonlóra gondoltam, mert az van arra, aminek kicsi köze is lehet egyáltalán a haladási sebességhez. GEM és környéke, valami elektromos dolog, relékattogás? De igazából a tüsszögésnél jobb szóval nem tudom leírni a hangot, nem hasonlít relére. Az is lehet, hogy nagyobb tempónál is van, csak nem hallom.
AndyA
újabb x akták.......
tüsszögés...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17794 Dátum:
2012.05.04 péntek, 14:26:20 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.04 péntek, 14:24:20
újabb x akták.......
tüsszögés...
Egy rejtett BOV van az autójában, amiről nem tud
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17795 Dátum:
2012.05.04 péntek, 14:28:09 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.05.04 péntek, 14:18:41
Amikor tempósabb haladás után hirtelen lelassítok, pl. országútról 100-ról beesek egy faluba 50-nel, akkor a kesztyűtartó felől változó sűrűséggel egyfajta "tüsszögést" hallok. De csinálja néha olyankor is az autó, amikor éppen csak beindítottam. Mind a kettőnél előfordul, de nem következetes, ez a nagy tempóról hirtelen lelassítás az egyetlen, ahol viszonylag gyakrabban előfordul. Ez mi a törp lehet? Igazából a GO-szűrőre, a GO visszavezetésre vagy hasonlóra gondoltam, mert az van arra, aminek kicsi köze is lehet egyáltalán a haladási sebességhez. GEM és környéke, valami elektromos dolog, relékattogás? De igazából a tüsszögésnél jobb szóval nem tudom leírni a hangot, nem hasonlít relére. Az is lehet, hogy nagyobb tempónál is van, csak nem hallom.
AndyA
nem fúj ki valahol a kipuff??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17796 Dátum:
2012.05.04 péntek, 14:31:15 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.04 péntek, 14:28:09
nem fúj ki valahol a kipuff??
Nem. Ez kb. 1-5 másodperc közötti egy-egy "tüsszentés", ilyet a kipu nem tud.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17797 Dátum:
2012.05.04 péntek, 14:38:30 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.05.04 péntek, 14:31:15
Nem. Ez kb. 1-5 másodperc közötti egy-egy "tüsszentés", ilyet a kipu nem tud.
AndyA
ilyesmi??
http://www.youtube.com/watch?v=TDn4E4Vth0g&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=2&feature=plcp
vákumos, vagy elektromos vezérlésű a turbód??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17798 Dátum:
2012.05.04 péntek, 14:42:18 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.04 péntek, 14:38:30
ilyesmi??
http://www.youtube.com/watch?v=TDn4E4Vth0g&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=2&feature=plcp
vákumos, vagy elektromos vezérlésű a turbód??
Ez lefújószelep hangja? (Ezt írtam én is feljebb) De gyárilag ilyet nem szoktak bele tenni, ami kifele engedi a levegőt nem?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17799 Dátum:
2012.05.04 péntek, 14:43:08 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.04 péntek, 14:42:18
Ez lefújószelep hangja? (Ezt írtam én is feljebb) De gyárilag ilyet nem szoktak bele tenni, ami kifele engedi a levegőt nem?
nem. túl szűkbe húz vissza a szabályzó, ez a légtorlódás hangja.
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Oldalak:
1
...
349
350
351
352
353
354
355
[
356
]
357
358
359
360
361
362
363
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ