Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:47:24 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 350 351 352 353 354 355 356 [357] 358 359 360 361 362 363 364 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14636947 alkalommal)
0 Felhasználó és 62 vendég van a témában
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #17800 Dátum: 2012.05.04 péntek, 14:49:03 »

nem. túl szűkbe húz vissza a szabályzó, ez a légtorlódás hangja.

És akkor az a fényes cucc micsoda a videón?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #17801 Dátum: 2012.05.04 péntek, 14:51:06 »

És akkor az a fényes cucc micsoda a videón?
a geometriát szabályzó labda
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
syk
Vendég
« Új hozzászólás #17802 Dátum: 2012.05.04 péntek, 15:05:57 »

Gázolaj szűrő csere szerimtem. Wink

Erre én is gondoltam gyári ford van benne múlt héten cseréltem de köszi az ötletet.
Naplózva
syk
Vendég
« Új hozzászólás #17803 Dátum: 2012.05.04 péntek, 15:10:44 »

Turbó milyen? Vákumos vagy elektromos? Ha elektromos, a hiba lehet turbó elektronika hiba miatt is (ami meg geometria állítási gond miatt is lehet).
Vákumos turbónál az esélyes jelölt az üa. rendszer levegősödése, szivárgása. Ezért csak átmeneti a hiba (P0251-es DTC)

A turbó vákumos abban amit írsz az üzemanyag levegősödésében lehet valami, mert a motor pl harmadikban alacsony terhelésnél rendesen kipörög 4 ezerig félgázon viszont nagyobb terhelésnél pl 5. 90nél padló rögtön megdöglik nem kapna elég üzemanyagot? a levegösödést szerinted hogy lehetne kiszűrni?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17804 Dátum: 2012.05.04 péntek, 22:04:39 »

Erre én is gondoltam gyári ford van benne múlt héten cseréltem de köszi az ötletet.
és jól raktad a helyére? előtte is problémázott már?
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
badzoli
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 219


a másik egy Honda CBR600RR '07...


E-mail
« Új hozzászólás #17805 Dátum: 2012.05.05 szombat, 00:43:13 »

Én sima Castrol 2T olajat szoktam venni...
És ez miért is lesz jó? Mire gyógyír? (van pár doboz 2T-m, akkor nem adom el a robogómmal) Cheesy
Naplózva

'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #17806 Dátum: 2012.05.05 szombat, 01:02:49 »

Teljesen rossz vagy csak átakarod nézetni?
Fémreszelék van benne?

Meg akarom csináltatni teljesen. Ezen a téren nincsenek illúzióim, a csúcsokban 300e km van, szóval tutira lesz 4 db új csúcs. A nagy kérdés, hogy csináltassam-e a CR szivattyút is, egy üzemanyagrendszeri tisztítással együtt. Persze ez lenne a legjobb, de nem éppen pénztárcakímélő a dolog, viszont az autó már nem ér annyit, hogy eladjam, én inkább megcsináltatom, aztán belerakok még 300e km-t.

Spén? Legutóbb mintha lett volna benne valami, de az inkább valami nagyon finom lebegő szemcsék voltak (felráztam a kicserélt GO szűrőt, és kiöntöttem egy üvegbe), amik nem igazán reagáltak mágnesességre, szóval inkább azt mondom, hogy nem tudom.
Persze ez egy éve és kb 50e km-rel ezelőtt volt, és az autó még mindig megy, mégpedig nem is rosszul, de persze ez relatív.

Tudom, hogy te otthon vagy ebben, úgyhogy örülnék, ha tudnál segíteni...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17807 Dátum: 2012.05.05 szombat, 06:49:49 »

Meg akarom csináltatni teljesen. Ezen a téren nincsenek illúzióim, a csúcsokban 300e km van, szóval tutira lesz 4 db új csúcs. A nagy kérdés, hogy csináltassam-e a CR szivattyút is, egy üzemanyagrendszeri tisztítással együtt. Persze ez lenne a legjobb, de nem éppen pénztárcakímélő a dolog, viszont az autó már nem ér annyit, hogy eladjam, én inkább megcsináltatom, aztán belerakok még 300e km-t.

Spén? Legutóbb mintha lett volna benne valami, de az inkább valami nagyon finom lebegő szemcsék voltak (felráztam a kicserélt GO szűrőt, és kiöntöttem egy üvegbe), amik nem igazán reagáltak mágnesességre, szóval inkább azt mondom, hogy nem tudom.
Persze ez egy éve és kb 50e km-rel ezelőtt volt, és az autó még mindig megy, mégpedig nem is rosszul, de persze ez relatív.

Tudom, hogy te otthon vagy ebben, úgyhogy örülnék, ha tudnál segíteni...
Tisztelt Fórumtárs
A gyakorlat azt mutatja, ha normál körülmények között üzemelt az autó és elfogadható minőségű üzemanyaggal hajtották, akkor egy üza szivattyú kiszolgál 2 garnitúra pórlasztó csúcsot. Mivel megakarod tartani az autót, a teljes felujítás mellett tenném le a voksot amibe a szivattyú is beletartozna, legalább felujjitás szintjén. Az egész rendszer tisztitását semmikép nem spórolnám meg. A Fórumtársak között a gyakorlat azt mutatja, hogy aki a teljes rendszert cserélte, probléma mentesen üzemelteti tovább az autóját. A szervizekbe csak az előirt fődarabok, teljes cseréje után válalnak garanciát, amiba a szivattyú is bele tartozik a teljes üza rendszerrel együtt.
Természetesen a döntés joga nálad van
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #17808 Dátum: 2012.05.05 szombat, 12:07:40 »

már megint kifizettem fél millát a szerelőnek(porlasztók felújítása, szivattyú felújítása,olaj csere, szűrők cseréje,tank mosás .. turbóvezérlő csere +gömbfej csere , stabilizátor csere)....az autóm akkor is makacson gyenge maradt, erős kormolás melett (fekete)....kis motor hiba jelző lámpa kigyulladt....gázadásra szinte semmi nem történik...csak 3000 fölött van ereje és akkor sem a gyárit megközelítő....szervizből számlát nem kaptam....segítsetek mit csináljak, mert el keserítő h ezért dolgozok, mert szeretem az autóm és mégis ***....ha a szerviz a ludas akkor hogy tudom jogilag, vagy bárhogy garanciáztatni...ezt nem nyelhetem be már 3szor is.... sosem kértem fél megoldásokat...de ígéretet kaptam h jó lesz mikor odavittem...teljes az elkeseredés....tud esetleg valaki vizsgálatot csinálni az autón vagy szakvéleményt adni nekem h aztán a szerelőm orra alá dörgölhessem...de félő h megint vihetem máshová és ott megint ugyanez az összeg vár majd rám, amit képtelen vagyok kifizetni jelen pillanatban...S.O.S HELP előre is köszönök minden véleményt...jó fórumozást mindenkinek
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #17809 Dátum: 2012.05.05 szombat, 12:11:26 »

már bánom h nem a márkaszervizt kerestem fel anno .... falbav  rinya
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #17810 Dátum: 2012.05.05 szombat, 12:19:12 »

már megint kifizettem fél millát a szerelőnek(porlasztók felújítása, szivattyú felújítása,olaj csere, szűrők cseréje,tank mosás .. turbóvezérlő csere +gömbfej csere , stabilizátor csere)....az autóm akkor is makacson gyenge maradt, erős kormolás melett (fekete)....kis motor hiba jelző lámpa kigyulladt....gázadásra szinte semmi nem történik...csak 3000 fölött van ereje és akkor sem a gyárit megközelítő....szervizből számlát nem kaptam....segítsetek mit csináljak, mert el keserítő h ezért dolgozok, mert szeretem az autóm és mégis ***....ha a szerviz a ludas akkor hogy tudom jogilag, vagy bárhogy garanciáztatni...ezt nem nyelhetem be már 3szor is.... sosem kértem fél megoldásokat...de ígéretet kaptam h jó lesz mikor odavittem...teljes az elkeseredés....tud esetleg valaki vizsgálatot csinálni az autón vagy szakvéleményt adni nekem h aztán a szerelőm orra alá dörgölhessem...de félő h megint vihetem máshová és ott megint ugyanez az összeg vár majd rám, amit képtelen vagyok kifizetni jelen pillanatban...S.O.S HELP előre is köszönök minden véleményt...jó fórumozást mindenkinek

A szervizről nem kaptál számlát? Az hogyan lehet?...
A turbócsöveket a jómadarak nem nézték végig,hátha ott van repedés,és amiatt kormol?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17811 Dátum: 2012.05.05 szombat, 12:33:07 »

már megint kifizettem fél millát a szerelőnek(porlasztók felújítása, szivattyú felújítása,olaj csere, szűrők cseréje,tank mosás .. turbóvezérlő csere +gömbfej csere , stabilizátor csere)....az autóm akkor is makacson gyenge maradt, erős kormolás melett (fekete)....kis motor hiba jelző lámpa kigyulladt....gázadásra szinte semmi nem történik...csak 3000 fölött van ereje és akkor sem a gyárit megközelítő....szervizből számlát nem kaptam....segítsetek mit csináljak, mert el keserítő h ezért dolgozok, mert szeretem az autóm és mégis ***....ha a szerviz a ludas akkor hogy tudom jogilag, vagy bárhogy garanciáztatni...ezt nem nyelhetem be már 3szor is.... sosem kértem fél megoldásokat...de ígéretet kaptam h jó lesz mikor odavittem...teljes az elkeseredés....tud esetleg valaki vizsgálatot csinálni az autón vagy szakvéleményt adni nekem h aztán a szerelőm orra alá dörgölhessem...de félő h megint vihetem máshová és ott megint ugyanez az összeg vár majd rám, amit képtelen vagyok kifizetni jelen pillanatban...S.O.S HELP előre is köszönök minden véleményt...jó fórumozást mindenkinek
valszeg az egr szeleped tönkre ment vagy felakadt!Ezért nincs erő és ezért is ég a konroll lámpa!Hibakód olvasás szükséges!
Merre laksz?Hátha tud rajtad segíteni valaki egy diaggal.....
Vagy merre felé jársz,mert pincehelyet már megtaláltam...
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #17812 Dátum: 2012.05.05 szombat, 12:53:19 »

Turbócsövek rendben....egr dugózva....bárhová szívesen elmegyek csak járjak a végére ennek a dolognak....mert az idegeimet eszi már ...Sad Hol tudok jó diagnosztikára menni?? jövőhét szerdán van szabadságom, és akkor tudnám vinni a kocsit ahová kell.... worship
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #17813 Dátum: 2012.05.05 szombat, 12:55:10 »

Turbócsövek rendben....egr dugózva....bárhová szívesen elmegyek csak járjak a végére ennek a dolognak....mert az idegeimet eszi már ...Sad Hol tudok jó diagnosztikára menni?? jövőhét szerdán van szabadságom, és akkor tudnám vinni a kocsit ahová kell.... worship

 szomoru1  És a pcs cseréről miért nem adtak neked számlát?...
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #17814 Dátum: 2012.05.05 szombat, 12:59:01 »

azt mondta h ugyse fut el sehová....és ha gáz van vihetem hozzá vissza...de már megmondom őszintén nem sok kedvem van ezek utána hozzá visszavinni, sőt azt sem tudom h bízhatok e benne már....tehát ez olyan bizalmi alapon működött eddíg...de minden évben cserélek csúcsokat, meg szivattyút az már kezd az agyamra menni...ezért mostmár csakis azt csinálom amit itt javasolnak mert nekem ötletem nincs h mitől kapom vissza az autóm, mert ez meg sem közelíti a gyárit....
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #17815 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:00:08 »

pcs felújítást elméletileg az MP Diesel végezte, illetve a szivattyú felújítást is....Zoli a szerelőm ezt mondta
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17816 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:00:59 »

már megint kifizettem fél millát a szerelőnek(porlasztók felújítása, szivattyú felújítása,olaj csere, szűrők cseréje,tank mosás .. turbóvezérlő csere +gömbfej csere , stabilizátor csere)....az autóm akkor is makacson gyenge maradt, erős kormolás melett (fekete)....kis motor hiba jelző lámpa kigyulladt....gázadásra szinte semmi nem történik...csak 3000 fölött van ereje és akkor sem a gyárit megközelítő....szervizből számlát nem kaptam....segítsetek mit csináljak, mert el keserítő h ezért dolgozok, mert szeretem az autóm és mégis ***....ha a szerviz a ludas akkor hogy tudom jogilag, vagy bárhogy garanciáztatni...ezt nem nyelhetem be már 3szor is.... sosem kértem fél megoldásokat...de ígéretet kaptam h jó lesz mikor odavittem...teljes az elkeseredés....tud esetleg valaki vizsgálatot csinálni az autón vagy szakvéleményt adni nekem h aztán a szerelőm orra alá dörgölhessem...de félő h megint vihetem máshová és ott megint ugyanez az összeg vár majd rám, amit képtelen vagyok kifizetni jelen pillanatban...S.O.S HELP előre is köszönök minden véleményt...jó fórumozást mindenkinek

Atyaég.........  Kicserélték a fél kocsit... Menj vissza ha van számla hanincs, ha kell vigyél valakit még, és csapjatok az asztalra! Ilyen nincsen, h 500- kilót elkérnek és aztán nem változik semmi!
Amúgy miért nem az első eset után jöttél?
  Merre vagy?
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.05 szombat, 13:05:45 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #17817 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:01:11 »

ALF vmi ötlet h hova vigyem?  worship
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #17818 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:04:52 »

Tolna megyében vagyok pincehelyen vagyok, de mivel még megy a kocsi elmegyek bárhová csak sikerüljön vmi eredményt elérnem.....hálás köszönte mindazoknak akik segítenek
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17819 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:04:54 »

azt mondta h ugyse fut el sehová....és ha gáz van vihetem hozzá vissza...de már megmondom őszintén nem sok kedvem van ezek utána hozzá visszavinni, sőt azt sem tudom h bízhatok e benne már....tehát ez olyan bizalmi alapon működött eddíg...de minden évben cserélek csúcsokat, meg szivattyút az már kezd az agyamra menni...ezért mostmár csakis azt csinálom amit itt javasolnak mert nekem ötletem nincs h mitől kapom vissza az autóm, mert ez meg sem közelíti a gyárit....


Vik-et kellene megkeresned itt a fórumon, elég sok embernek segített már, és mindenki elégedett volt.  Mit csinálsz, h évente cserélsz csúcsot? Mennyit mész, hol tankolsz, mennyi km után cserélsz szűrőt?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #17820 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:08:19 »

az autóban 250.000 km van jelenleg....mol-nál tankolok és olajcserénél mindíg cserélek gázolajszűrőt is, és abból is általában a szerelőm által javasolt "jó" minőséget választom..sosem a legolcsóbbat...Vik hol dolgozik? mert szívesen elvinném hozzá...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17821 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:12:27 »

az autóban 250.000 km van jelenleg....mol-nál tankolok és olajcserénél mindíg cserélek gázolajszűrőt is, és abból is általában a szerelőm által javasolt "jó" minőséget választom..sosem a legolcsóbbat...Vik hol dolgozik? mert szívesen elvinném hozzá...

Ez érdekes.  Mindig valami maszek műhely újította fel? Mennyit mentek felújítás után?  Sajnos nem a szomszédodban, pesten van, a Lurdyval szemben. Ez 1 Ford szerviz, de itt értenek is hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.05 szombat, 13:14:53 írta Dentcraft » Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #17822 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:13:59 »

hétfőn kérek is időpontot tőlük....köszi szépen worship
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #17823 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:14:05 »

az autóban 250.000 km van jelenleg....mol-nál tankolok és olajcserénél mindíg cserélek gázolajszűrőt is, és abból is általában a szerelőm által javasolt "jó" minőséget választom..sosem a legolcsóbbat...Vik hol dolgozik? mert szívesen elvinném hozzá...

Hát akkor valami nagy gebasz lehet...Gázolajszűrőből mit jelent a jó mínőség? Mert a gyári szűrő az 2 mikronos. Lehet a "jó" nem ilyen,amit beleraktak neked?
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #17824 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:17:01 »

de az lehet, hogy a mindezek után füstöl, és nincs erő??...egy hónap telt el a szerviz óta és 5000km....rákérdek a szűrőre hogy hány mikronos van benne....
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17825 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:19:19 »

hétfőn kérek is időpontot tőlük....köszi szépen worship

Ő a vik:http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269   De tudja valaki a számát is biztos.  A szűrő nevét is kérdezd meg.   Ha feketén füstöl az levegő hiány miatt van.  Szívó sor, EGR volt már takarítva? Turbót nézte már valaki?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17826 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:20:43 »

de az lehet, hogy a mindezek után füstöl, és nincs erő??...egy hónap telt el a szerviz óta és 5000km....rákérdek a szűrőre hogy hány mikronos van benne....


Milyen évjáratú a kocsid?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #17827 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:23:22 »

turbóm nem nézettem még.....egr dugózva van ...az baj?? Ráírok Vikre priviben hátha elküldi  a számát
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #17828 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:24:51 »


Milyen évjáratú a kocsid?

2003as 12 havi és 2004ben helyezték forgalomba januárban
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #17829 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:25:33 »

turbóm nem nézettem még.....egr dugózva van ...az baj?? Ráírok Vikre priviben hátha elküldi  a számát

Az EGR-dugó nem baj,sőt...Smiley Akkor lehet a turbónál lesz gond... szomoru1
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #17830 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:27:24 »

turbóm 2008ban volt cserélve....és azt az érdi ford szalon végezte
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17831 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:28:33 »

turbóm nem nézettem még.....egr dugózva van ...az baj?? Ráírok Vikre priviben hátha elküldi  a számát

Az nem baj, h dugózva van, csak ha nincs kitakarítva akkor lehet, h nem megy elég levegő át rajta. Milyen évjáratú? Mindjárt visszakeresem hogy tudsz 1-2 dolgot megnézni a turbón, és beteszem ide.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #17832 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:29:48 »

Az nem baj, h dugózva van, csak ha nincs kitakarítva akkor lehet, h nem megy elég levegő át rajta. Milyen évjáratú? Mindjárt visszakeresem hogy tudsz 1-2 dolgot megnézni a turbón, és beteszem ide.

köszönöm szépen neked.... worship
Naplózva
Tiboar24
Vendég
« Új hozzászólás #17833 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:31:14 »

köszönöm szépen neked.... worship
2003as faceliftes trapéz körlámpa és 6 sebességes
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17834 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:45:57 »

köszönöm szépen neked.... worship

Nem találom, leírom.  Vákumos a turbód.  Vedd le a csövet ami rámegy a légszűrőről. Nézz bele, milyenek a lapátok, nem csipkések/hiányosak e. Mozgasd meg le-fel  és ki-be. Nem szabad lógnia semerre, max nagyon picit. Forgasd meg kézzel,h könnyen megy e.  Aztán le kellene csavaroznod azt a kerek valamit ami a turbó tetején van és megy rá 1 cső. Ehhez lehet le kell venned a hővédő lemezt is már nem emlékszem.  A kerek cuccot kettő nyolcas fejű csavar fogja rá a turbóra. Ha kint van akkor előre hátra kell mozgatnod, és könnyen akadásmentesen kell mennie kb 2-3 centit. Vedd le az egér szelepet is és nézd meg a keresztmetszete nincs e beszűkülve a koromtól.Ha igen pucold ki 1 késsel. Turbó csöveket nézd végig, nyomkodd meg kézzel. Olajos részt keress rajta, repedést. Bilincseknél is nézd át.  Szívó sort kellene még levenni de az már tovább tart.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #17835 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:48:11 »

2003as faceliftes trapéz körlámpa és 6 sebességes

A csúcsok fel lettek programozva?  Fogyasztás nem sok?  Valami fura hang nincs?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #17836 Dátum: 2012.05.05 szombat, 13:53:44 »

Tisztelt Fórumtárs
A gyakorlat azt mutatja, ha normál körülmények között üzemelt az autó és elfogadható minőségű üzemanyaggal hajtották, akkor egy üza szivattyú kiszolgál 2 garnitúra pórlasztó csúcsot. Mivel megakarod tartani az autót, a teljes felujítás mellett tenném le a voksot amibe a szivattyú is beletartozna, legalább felujjitás szintjén. Az egész rendszer tisztitását semmikép nem spórolnám meg. A Fórumtársak között a gyakorlat azt mutatja, hogy aki a teljes rendszert cserélte, probléma mentesen üzemelteti tovább az autóját. A szervizekbe csak az előirt fődarabok, teljes cseréje után válalnak garanciát, amiba a szivattyú is bele tartozik a teljes üza rendszerrel együtt. Természetesen a döntés joga nálad van. Tisztelettel László!
Nos, igazad van, és én is arra jutottam, hogy az egészet kompletten csináltatom meg. Itt csak az a kérdés, hogy hol és mennyiért.
Abban is igazad van, hogy a CR (vagy CP?) szivattyúnak minimum(!) két garnitúra csúcsot ki kell bírnia, de mégegyszer hangsúlyozom, hogy a gyári csúcsokkal fut az autó, és ezzel együtt 305e km van benne. Mindegyik dízeles azt mondja, hogy 100e km-nél következik el a p-csúcsok cseréje, és úgy 300e km-nél a szivattú cseréje/felújítása.
Üdv: Gabe
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #17837 Dátum: 2012.05.05 szombat, 14:58:52 »

Nem találom, leírom.  Vákumos a turbód.  Vedd le a csövet ami rámegy a légszűrőről. Nézz bele, milyenek a lapátok, nem csipkések/hiányosak e. Mozgasd meg le-fel  és ki-be. Nem szabad lógnia semerre, max nagyon picit. Forgasd meg kézzel,h könnyen megy e.  Aztán le kellene csavaroznod azt a kerek valamit ami a turbó tetején van és megy rá 1 cső. Ehhez lehet le kell venned a hővédő lemezt is már nem emlékszem.  A kerek cuccot kettő nyolcas fejű csavar fogja rá a turbóra. Ha kint van akkor előre hátra kell mozgatnod, és könnyen akadásmentesen kell mennie kb 2-3 centit. Vedd le az egér szelepet is és nézd meg a keresztmetszete nincs e beszűkülve a koromtól.Ha igen pucold ki 1 késsel. Turbó csöveket nézd végig, nyomkodd meg kézzel. Olajos részt keress rajta, repedést. Bilincseknél is nézd át.  Szívó sort kellene még levenni de az már tovább tart.

Ezt a turbó átvizsgálást megnézem majd én is. Hasznos, hogy ezt leírtad  worship
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17838 Dátum: 2012.05.05 szombat, 18:32:48 »


Nem. 0,5-5 másodperc között ismétlődő, rövid pissz-pissz-pissz jellegű hang, és semmi köze sem a sebességhez, sem a turbó vagy a motor fordulatszámához, és saccra a GEM/GO-szűrő irányából jön.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #17839 Dátum: 2012.05.05 szombat, 18:34:58 »

És ez miért is lesz jó? Mire gyógyír? (van pár doboz 2T-m, akkor nem adom el a robogómmal) Cheesy

Papp Csabi, AKA dieselgodollo.hu szerint még nem bizonyították, hogy árt a motornak (a nagynyomású szivattyúnak meg a PCS-knek). Viszont az sincs kizárva, hogy használ. A GO-ban tutti elkeveredik, onnantól meg bizonyosan javítja a kenési tulajdonságait.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #17840 Dátum: 2012.05.05 szombat, 19:02:55 »

Nos, igazad van, és én is arra jutottam, hogy az egészet kompletten csináltatom meg. Itt csak az a kérdés, hogy hol és mennyiért.
Abban is igazad van, hogy a CR (vagy CP?) szivattyúnak minimum(!) két garnitúra csúcsot ki kell bírnia, de mégegyszer hangsúlyozom, hogy a gyári csúcsokkal fut az autó, és ezzel együtt 305e km van benne. Mindegyik dízeles azt mondja, hogy 100e km-nél következik el a p-csúcsok cseréje, és úgy 300e km-nél a szivattú cseréje/felújítása.
Üdv: Gabe
Tisztelt Fórumtárs!
Ilyen kvalitásu munkához a Filep Diesel-t tudnám javasolni. Jól felszerelt  műhely megfelelő szakismeret. Nem olcsó, de korerrekt az árképzésük. Sok fórumtárs megfordult már náluk, pozitiv tapasztalatokkal.
Tisztelettel László!
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17841 Dátum: 2012.05.05 szombat, 20:39:51 »

ALF vmi ötlet h hova vigyem?  worship
Megkaptad a helyes választ! Vik (Németh Viktor)Auto Fort Lurdyházzal szemben a Könyves Kálmán Körúton. Wink
Első körben diagnosztika,és az összes hibakód száma kell!
És Vik-et bátran faggasd,nagyon rendes!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
syk
Vendég
« Új hozzászólás #17842 Dátum: 2012.05.05 szombat, 20:46:20 »

és jól raktad a helyére? előtte is problémázott már?
Igen Jól van a helyén és a probléma szűrő csere előtt is megvolt, egyébként megy az autó de csak ha max fél gázig használom megy akár 140-150-et is. Ja ma vettem észre hogy a nagy nyomású szivattyú környékén gázolaj szivárgás van a "közös cső" felé menő cső hollandijánál szivárgott a gázolaj tudtam rajta húzni egy kicsit a szivárgás majdnem teljesen megszűnt, viszont a hiba továbbra is fennáll ha félgáznál jobban benyomom terhelésen a gázpedált izzításjelző kigyullad motor korlátozás. Szóval nem tudok másra gyanakodni mint nyomásszabályzóra.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17843 Dátum: 2012.05.05 szombat, 20:50:00 »

Igen Jól van a helyén és a probléma szűrő csere előtt is megvolt, egyébként megy az autó de csak ha max fél gázig használom megy akár 140-150-et is. Ja ma vettem észre hogy a nagy nyomású szivattyú környékén gázolaj szivárgás van a "közös cső" felé menő cső hollandijánál szivárgott a gázolaj tudtam rajta húzni egy kicsit a szivárgás majdnem teljesen megszűnt, viszont a hiba továbbra is fennáll ha félgáznál jobban benyomom terhelésen a gázpedált izzításjelző kigyullad motor korlátozás. Szóval nem tudok másra gyanakodni mint nyomásszabályzóra.
pedig a szivárgásnak nem csak majdnem teljesen kell megszűnnie,mert jó eséllyel az a baj!
Szivárog-elmegy a nyomás!Ha nem ott,hanem a résolaj csövekél,akkor meg falsot szív a rendszer,és fellevegősödik.
Mindkét esetben vészüzem a vége!
Továbbá a hibakód olvasás neked is szükséges lenne,mert a nyomás szabályzónak van saját hibakódja.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
syk
Vendég
« Új hozzászólás #17844 Dátum: 2012.05.05 szombat, 20:55:20 »

pedig a szivárgásnak nem csak majdnem teljesen kell megszűnnie,mert jó eséllyel az a baj!
Szivárog-elmegy a nyomás!Ha nem ott,hanem a résolaj csövekél,akkor meg falsot szív a rendszer,és fellevegősödik.
Mindkét esetben vészüzem a vége!
Továbbá a hibakód olvasás neked is szükséges lenne,mert a nyomás szabályzónak van saját hibakódja.

Hibakód olvasás volt ,nyomásszabályzó problémát hozott ki a gép sőt menet közben is előhívtuk a hibát 1245 volt a nyomás érték padlógázon és nem ment fölé majd be is dobta a hibajelet és motor korlátozást. szerinted olyan lehet hogy a nyomásszabályzó "átenged" és és hamarabb leengedi a nyomást mint  kellene? Egyébként jól tudom hogy akár 1600 bar-ig is fölmehet a nyomás?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #17845 Dátum: 2012.05.05 szombat, 21:01:48 »

Hibakód olvasás volt ,nyomásszabályzó problémát hozott ki a gép sőt menet közben is előhívtuk a hibát 1245 volt a nyomás érték padlógázon és nem ment fölé majd be is dobta a hibajelet és motor korlátozást. szerinted olyan lehet hogy a nyomásszabályzó "átenged" és és hamarabb leengedi a nyomást mint  kellene? Egyébként jól tudom hogy akár 1600 bar-ig is fölmehet a nyomás?
A max nyomás 1630bar.Ha ezt nem tudja,az sem biztos,hogy a nyomás szabályzó szelep okozza!
Mindenképpen megkell szüntetni az összes gázolaj szivárgást!Az ilyen apró problémák óriási galibákat okoznak.
Ok.Hibakódolvasás pipa!
Következő: teljesen megszűntetni a szivárgásokat!
Ha még ezek után is fennáll a hiba,és a hibakód is,akkor asszem 30körül lehet venni nyomás szabályzó szelepet,és otthon kilehet cserélni,mert 1 db csavar fogja a helyére.De az is lehet,hogy ott is szivárog az olaj a szelepnél,azon meg egy 10 forintos Ó gyűrűt kell csak cserélni......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
syk
Vendég
« Új hozzászólás #17846 Dátum: 2012.05.05 szombat, 21:10:32 »

A max nyomás 1630bar.Ha ezt nem tudja,az sem biztos,hogy a nyomás szabályzó szelep okozza!
Mindenképpen megkell szüntetni az összes gázolaj szivárgást!Az ilyen apró problémák óriási galibákat okoznak.
Ok.Hibakódolvasás pipa!
Következő: teljesen megszűntetni a szivárgásokat!
Ha még ezek után is fennáll a hiba,és a hibakód is,akkor asszem 30körül lehet venni nyomás szabályzó szelepet,és otthon kilehet cserélni,mert 1 db csavar fogja a helyére.De az is lehet,hogy ott is szivárog az olaj a szelepnél,azon meg egy 10 forintos Ó gyűrűt kell csak cserélni......
Köszi a tanácsokat megpróbálom megszüntetni a szivárgást, az eredményről tájékoztatlak.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #17847 Dátum: 2012.05.05 szombat, 22:02:08 »

ha nagyon meleg van és városban tötyörgök klímával, azt vettem észre hogy annyira alapjáraton ragad a motor, hogy alig bírom felrugdosni...folyamatosan lefullad!  wow1

kb. félgázzal tudok csak elindulni ami vicces dízelnél...(és a félgázzal nem vicceltem)

ez mitől lehet? mindenkinek ilyen?

kajak...az benzines fhos nem fullad így meg a klímától...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #17848 Dátum: 2012.05.05 szombat, 23:31:20 »

Tisztelt Fórumtárs!
Ilyen kvalitásu munkához a Filep Diesel-t tudnám javasolni. Jól felszerelt  műhely megfelelő szakismeret. Nem olcsó, de korerrekt az árképzésük. Sok fórumtárs megfordult már náluk, pozitiv tapasztalatokkal.
Tisztelettel László!

Nos, a Filpesekről mindenki mást mond. Nem a szolgáltatásról, hanem az eredményről. Valakinek jó egy darabig a felújított csúcs, valakinek meg csak rosszabb lett velel az autó.
Én beszéltem velük, és az a véleményem, hogy egy flegma dilettáns társulat (sajnos mint olyan sokan Budapesten). Nem tudtak semmi árat mondani, vagy inkább nem is akartak, minden infót úgy kellett kihúzni belőlük, hogy mi is a menetrend, és hol miért mennyit számláznak. Ami nekem lejött, hogy begurulsz az autóval, és még mielőtt bármit cserélnének az autón, legombolnak rólad alaphangon 25e Ft-ot.
Aztán jön az árajánlat, aztán a munka, aztán meg az eredmény, ami vagy jó, vagy nem.
Mindegy, van a Fileptől olcsóbb és ugyanolyan jó műhely. Persze, szerintem...
« Utoljára szerkesztve: 2012.05.05 szombat, 23:37:59 írta gabe » Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #17849 Dátum: 2012.05.05 szombat, 23:42:10 »

Igen Jól van a helyén és a probléma szűrő csere előtt is megvolt, egyébként megy az autó de csak ha max fél gázig használom megy akár 140-150-et is. Ja ma vettem észre hogy a nagy nyomású szivattyú környékén gázolaj szivárgás van a "közös cső" felé menő cső hollandijánál szivárgott a gázolaj tudtam rajta húzni egy kicsit a szivárgás majdnem teljesen megszűnt, viszont a hiba továbbra is fennáll ha félgáznál jobban benyomom terhelésen a gázpedált izzításjelző kigyullad motor korlátozás. Szóval nem tudok másra gyanakodni mint nyomásszabályzóra.
Vazze, 1600bar-os rendszerről beszélünk!  wow1 Ott nincs helye semilyen szivárgásnak. Biztos lehetsz benne, hogy ha valahol ereszt, akkor nagy nyomásnál megnyílik és emiatt jön a vészüzem.
Az üa rendszernek porszáraznak kell lennie. 
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Oldalak: 1 ... 350 351 352 353 354 355 356 [357] 358 359 360 361 362 363 364 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.