Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 03:21:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
350
351
352
353
354
355
356
[
357
]
358
359
360
361
362
363
364
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14629720 alkalommal)
0 Felhasználó és 46 vendég van a témában
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17800 Dátum:
2012.05.04 péntek, 14:49:03 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.04 péntek, 14:43:08
nem. túl szűkbe húz vissza a szabályzó, ez a légtorlódás hangja.
És akkor az a fényes cucc micsoda a videón?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17801 Dátum:
2012.05.04 péntek, 14:51:06 »
Idézetet írta: Shad - 2012.05.04 péntek, 14:49:03
És akkor az a fényes cucc micsoda a videón?
a geometriát szabályzó labda
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
syk
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17802 Dátum:
2012.05.04 péntek, 15:05:57 »
Idézetet írta: malacka - 2012.05.04 péntek, 10:18:08
Gázolaj szűrő csere szerimtem.
Erre én is gondoltam gyári ford van benne múlt héten cseréltem de köszi az ötletet.
Naplózva
syk
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17803 Dátum:
2012.05.04 péntek, 15:10:44 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.05.04 péntek, 11:39:14
Turbó milyen? Vákumos vagy elektromos? Ha elektromos, a hiba lehet turbó elektronika hiba miatt is (ami meg geometria állítási gond miatt is lehet).
Vákumos turbónál az esélyes jelölt az üa. rendszer levegősödése, szivárgása. Ezért csak átmeneti a hiba (P0251-es DTC)
A turbó vákumos abban amit írsz az üzemanyag levegősödésében lehet valami, mert a motor pl harmadikban alacsony terhelésnél rendesen kipörög 4 ezerig félgázon viszont nagyobb terhelésnél pl 5. 90nél padló rögtön megdöglik nem kapna elég üzemanyagot? a levegösödést szerinted hogy lehetne kiszűrni?
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17804 Dátum:
2012.05.04 péntek, 22:04:39 »
Idézetet írta: syk - 2012.05.04 péntek, 15:05:57
Erre én is gondoltam gyári ford van benne múlt héten cseréltem de köszi az ötletet.
és jól raktad a helyére? előtte is problémázott már?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
badzoli
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 219
a másik egy Honda CBR600RR '07...
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17805 Dátum:
2012.05.05 szombat, 00:43:13 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.05.02 szerda, 07:28:21
Én sima Castrol 2T olajat szoktam venni...
És ez miért is lesz jó? Mire gyógyír? (van pár doboz 2T-m, akkor nem adom el a robogómmal)
Naplózva
'05 mk3 kombi, 2.0 TDCi, F1 automata, GHIA+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17806 Dátum:
2012.05.05 szombat, 01:02:49 »
Idézetet írta: Bunyek - 2012.05.04 péntek, 08:17:48
Teljesen rossz vagy csak átakarod nézetni?
Fémreszelék van benne?
Meg akarom csináltatni teljesen. Ezen a téren nincsenek illúzióim, a csúcsokban 300e km van, szóval tutira lesz 4 db új csúcs. A nagy kérdés, hogy csináltassam-e a CR szivattyút is, egy üzemanyagrendszeri tisztítással együtt. Persze ez lenne a legjobb, de nem éppen pénztárcakímélő a dolog, viszont az autó már nem ér annyit, hogy eladjam, én inkább megcsináltatom, aztán belerakok még 300e km-t.
Spén? Legutóbb mintha lett volna benne valami, de az inkább valami nagyon finom lebegő szemcsék voltak (felráztam a kicserélt GO szűrőt, és kiöntöttem egy üvegbe), amik nem igazán reagáltak mágnesességre, szóval inkább azt mondom, hogy nem tudom.
Persze ez egy éve és kb 50e km-rel ezelőtt volt, és az autó még mindig megy, mégpedig nem is rosszul, de persze ez relatív.
Tudom, hogy te otthon vagy ebben, úgyhogy örülnék, ha tudnál segíteni...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17807 Dátum:
2012.05.05 szombat, 06:49:49 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.05 szombat, 01:02:49
Meg akarom csináltatni teljesen. Ezen a téren nincsenek illúzióim, a csúcsokban 300e km van, szóval tutira lesz 4 db új csúcs. A nagy kérdés, hogy csináltassam-e a CR szivattyút is, egy üzemanyagrendszeri tisztítással együtt. Persze ez lenne a legjobb, de nem éppen pénztárcakímélő a dolog, viszont az autó már nem ér annyit, hogy eladjam, én inkább megcsináltatom, aztán belerakok még 300e km-t.
Spén? Legutóbb mintha lett volna benne valami, de az inkább valami nagyon finom lebegő szemcsék voltak (felráztam a kicserélt GO szűrőt, és kiöntöttem egy üvegbe), amik nem igazán reagáltak mágnesességre, szóval inkább azt mondom, hogy nem tudom.
Persze ez egy éve és kb 50e km-rel ezelőtt volt, és az autó még mindig megy, mégpedig nem is rosszul, de persze ez relatív.
Tudom, hogy te otthon vagy ebben, úgyhogy örülnék, ha tudnál segíteni...
Tisztelt Fórumtárs
A gyakorlat azt mutatja, ha normál körülmények között üzemelt az autó és elfogadható minőségű üzemanyaggal hajtották, akkor egy üza szivattyú kiszolgál 2 garnitúra pórlasztó csúcsot. Mivel megakarod tartani az autót, a teljes felujítás mellett tenném le a voksot amibe a szivattyú is beletartozna, legalább felujjitás szintjén. Az egész rendszer tisztitását semmikép nem spórolnám meg. A Fórumtársak között a gyakorlat azt mutatja, hogy aki a teljes rendszert cserélte, probléma mentesen üzemelteti tovább az autóját. A szervizekbe csak az előirt fődarabok, teljes cseréje után válalnak garanciát, amiba a szivattyú is bele tartozik a teljes üza rendszerrel együtt.
Természetesen a döntés joga nálad van
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17808 Dátum:
2012.05.05 szombat, 12:07:40 »
már megint kifizettem fél millát a szerelőnek(porlasztók felújítása, szivattyú felújítása,olaj csere, szűrők cseréje,tank mosás .. turbóvezérlő csere +gömbfej csere , stabilizátor csere)....az autóm akkor is makacson gyenge maradt, erős kormolás melett (fekete)....kis motor hiba jelző lámpa kigyulladt....gázadásra szinte semmi nem történik...csak 3000 fölött van ereje és akkor sem a gyárit megközelítő....szervizből számlát nem kaptam....segítsetek mit csináljak, mert el keserítő h ezért dolgozok, mert szeretem az autóm és mégis ***....ha a szerviz a ludas akkor hogy tudom jogilag, vagy bárhogy garanciáztatni...ezt nem nyelhetem be már 3szor is.... sosem kértem fél megoldásokat...de ígéretet kaptam h jó lesz mikor odavittem...teljes az elkeseredés....tud esetleg valaki vizsgálatot csinálni az autón vagy szakvéleményt adni nekem h aztán a szerelőm orra alá dörgölhessem...de félő h megint vihetem máshová és ott megint ugyanez az összeg vár majd rám, amit képtelen vagyok kifizetni jelen pillanatban...S.O.S HELP előre is köszönök minden véleményt...jó fórumozást mindenkinek
Naplózva
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17809 Dátum:
2012.05.05 szombat, 12:11:26 »
már bánom h nem a márkaszervizt kerestem fel anno ....
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17810 Dátum:
2012.05.05 szombat, 12:19:12 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 12:07:40
már megint kifizettem fél millát a szerelőnek(porlasztók felújítása, szivattyú felújítása,olaj csere, szűrők cseréje,tank mosás .. turbóvezérlő csere +gömbfej csere , stabilizátor csere)....az autóm akkor is makacson gyenge maradt, erős kormolás melett (fekete)....kis motor hiba jelző lámpa kigyulladt....gázadásra szinte semmi nem történik...csak 3000 fölött van ereje és akkor sem a gyárit megközelítő....szervizből számlát nem kaptam....segítsetek mit csináljak, mert el keserítő h ezért dolgozok, mert szeretem az autóm és mégis ***....ha a szerviz a ludas akkor hogy tudom jogilag, vagy bárhogy garanciáztatni...ezt nem nyelhetem be már 3szor is.... sosem kértem fél megoldásokat...de ígéretet kaptam h jó lesz mikor odavittem...teljes az elkeseredés....tud esetleg valaki vizsgálatot csinálni az autón vagy szakvéleményt adni nekem h aztán a szerelőm orra alá dörgölhessem...de félő h megint vihetem máshová és ott megint ugyanez az összeg vár majd rám, amit képtelen vagyok kifizetni jelen pillanatban...S.O.S HELP előre is köszönök minden véleményt...jó fórumozást mindenkinek
A szervizről nem kaptál számlát? Az hogyan lehet?...
A turbócsöveket a jómadarak nem nézték végig,hátha ott van repedés,és amiatt kormol?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17811 Dátum:
2012.05.05 szombat, 12:33:07 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 12:07:40
már megint kifizettem fél millát a szerelőnek(porlasztók felújítása, szivattyú felújítása,olaj csere, szűrők cseréje,tank mosás .. turbóvezérlő csere +gömbfej csere , stabilizátor csere)....az autóm akkor is makacson gyenge maradt, erős kormolás melett (fekete)....kis motor hiba jelző lámpa kigyulladt....gázadásra szinte semmi nem történik...csak 3000 fölött van ereje és akkor sem a gyárit megközelítő....szervizből számlát nem kaptam....segítsetek mit csináljak, mert el keserítő h ezért dolgozok, mert szeretem az autóm és mégis ***....ha a szerviz a ludas akkor hogy tudom jogilag, vagy bárhogy garanciáztatni...ezt nem nyelhetem be már 3szor is.... sosem kértem fél megoldásokat...de ígéretet kaptam h jó lesz mikor odavittem...teljes az elkeseredés....tud esetleg valaki vizsgálatot csinálni az autón vagy szakvéleményt adni nekem h aztán a szerelőm orra alá dörgölhessem...de félő h megint vihetem máshová és ott megint ugyanez az összeg vár majd rám, amit képtelen vagyok kifizetni jelen pillanatban...S.O.S HELP előre is köszönök minden véleményt...jó fórumozást mindenkinek
valszeg az egr szeleped tönkre ment vagy felakadt!Ezért nincs erő és ezért is ég a konroll lámpa!Hibakód olvasás szükséges!
Merre laksz?Hátha tud rajtad segíteni valaki egy diaggal.....
Vagy merre felé jársz,mert pincehelyet már megtaláltam...
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17812 Dátum:
2012.05.05 szombat, 12:53:19 »
Turbócsövek rendben....egr dugózva....bárhová szívesen elmegyek csak járjak a végére ennek a dolognak....mert az idegeimet eszi már ...
Hol tudok jó diagnosztikára menni?? jövőhét szerdán van szabadságom, és akkor tudnám vinni a kocsit ahová kell....
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17813 Dátum:
2012.05.05 szombat, 12:55:10 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 12:53:19
Turbócsövek rendben....egr dugózva....bárhová szívesen elmegyek csak járjak a végére ennek a dolognak....mert az idegeimet eszi már ...
Hol tudok jó diagnosztikára menni?? jövőhét szerdán van szabadságom, és akkor tudnám vinni a kocsit ahová kell....
És a pcs cseréről miért nem adtak neked számlát?...
Naplózva
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17814 Dátum:
2012.05.05 szombat, 12:59:01 »
azt mondta h ugyse fut el sehová....és ha gáz van vihetem hozzá vissza...de már megmondom őszintén nem sok kedvem van ezek utána hozzá visszavinni, sőt azt sem tudom h bízhatok e benne már....tehát ez olyan bizalmi alapon működött eddíg...de minden évben cserélek csúcsokat, meg szivattyút az már kezd az agyamra menni...ezért mostmár csakis azt csinálom amit itt javasolnak mert nekem ötletem nincs h mitől kapom vissza az autóm, mert ez meg sem közelíti a gyárit....
Naplózva
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17815 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:00:08 »
pcs felújítást elméletileg az MP Diesel végezte, illetve a szivattyú felújítást is....Zoli a szerelőm ezt mondta
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17816 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:00:59 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 12:07:40
már megint kifizettem fél millát a szerelőnek(porlasztók felújítása, szivattyú felújítása,olaj csere, szűrők cseréje,tank mosás .. turbóvezérlő csere +gömbfej csere , stabilizátor csere)....az autóm akkor is makacson gyenge maradt, erős kormolás melett (fekete)....kis motor hiba jelző lámpa kigyulladt....gázadásra szinte semmi nem történik...csak 3000 fölött van ereje és akkor sem a gyárit megközelítő....szervizből számlát nem kaptam....segítsetek mit csináljak, mert el keserítő h ezért dolgozok, mert szeretem az autóm és mégis ***....ha a szerviz a ludas akkor hogy tudom jogilag, vagy bárhogy garanciáztatni...ezt nem nyelhetem be már 3szor is.... sosem kértem fél megoldásokat...de ígéretet kaptam h jó lesz mikor odavittem...teljes az elkeseredés....tud esetleg valaki vizsgálatot csinálni az autón vagy szakvéleményt adni nekem h aztán a szerelőm orra alá dörgölhessem...de félő h megint vihetem máshová és ott megint ugyanez az összeg vár majd rám, amit képtelen vagyok kifizetni jelen pillanatban...S.O.S HELP előre is köszönök minden véleményt...jó fórumozást mindenkinek
Atyaég......... Kicserélték a fél kocsit... Menj vissza ha van számla hanincs, ha kell vigyél valakit még, és csapjatok az asztalra! Ilyen nincsen, h 500- kilót elkérnek és aztán nem változik semmi!
Amúgy miért nem az első eset után jöttél?
Merre vagy?
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.05 szombat, 13:05:45 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17817 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:01:11 »
ALF vmi ötlet h hova vigyem?
Naplózva
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17818 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:04:52 »
Tolna megyében vagyok pincehelyen vagyok, de mivel még megy a kocsi elmegyek bárhová csak sikerüljön vmi eredményt elérnem.....hálás köszönte mindazoknak akik segítenek
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17819 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:04:54 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 12:59:01
azt mondta h ugyse fut el sehová....és ha gáz van vihetem hozzá vissza...de már megmondom őszintén nem sok kedvem van ezek utána hozzá visszavinni, sőt azt sem tudom h bízhatok e benne már....tehát ez olyan bizalmi alapon működött eddíg...de minden évben cserélek csúcsokat, meg szivattyút az már kezd az agyamra menni...ezért mostmár csakis azt csinálom amit itt javasolnak mert nekem ötletem nincs h mitől kapom vissza az autóm, mert ez meg sem közelíti a gyárit....
Vik-et kellene megkeresned itt a fórumon, elég sok embernek segített már, és mindenki elégedett volt. Mit csinálsz, h évente cserélsz csúcsot? Mennyit mész, hol tankolsz, mennyi km után cserélsz szűrőt?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17820 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:08:19 »
az autóban 250.000 km van jelenleg....mol-nál tankolok és olajcserénél mindíg cserélek gázolajszűrőt is, és abból is általában a szerelőm által javasolt "jó" minőséget választom..sosem a legolcsóbbat...Vik hol dolgozik? mert szívesen elvinném hozzá...
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17821 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:12:27 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 13:08:19
az autóban 250.000 km van jelenleg....mol-nál tankolok és olajcserénél mindíg cserélek gázolajszűrőt is, és abból is általában a szerelőm által javasolt "jó" minőséget választom..sosem a legolcsóbbat...Vik hol dolgozik? mert szívesen elvinném hozzá...
Ez érdekes. Mindig valami maszek műhely újította fel? Mennyit mentek felújítás után? Sajnos nem a szomszédodban, pesten van, a Lurdyval szemben. Ez 1 Ford szerviz, de itt értenek is hozzá.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.05 szombat, 13:14:53 írta Dentcraft
»
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17822 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:13:59 »
hétfőn kérek is időpontot tőlük....köszi szépen
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17823 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:14:05 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 13:08:19
az autóban 250.000 km van jelenleg....mol-nál tankolok és olajcserénél mindíg cserélek gázolajszűrőt is, és abból is általában a szerelőm által javasolt "jó" minőséget választom..sosem a legolcsóbbat...Vik hol dolgozik? mert szívesen elvinném hozzá...
Hát akkor valami nagy gebasz lehet...Gázolajszűrőből mit jelent a jó mínőség? Mert a gyári szűrő az 2 mikronos. Lehet a "jó" nem ilyen,amit beleraktak neked?
Naplózva
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17824 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:17:01 »
de az lehet, hogy a mindezek után füstöl, és nincs erő??...egy hónap telt el a szerviz óta és 5000km....rákérdek a szűrőre hogy hány mikronos van benne....
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17825 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:19:19 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 13:13:59
hétfőn kérek is időpontot tőlük....köszi szépen
Ő a vik:http://mondeo.hu/index.php?action=profile;u=3269 De tudja valaki a számát is biztos. A szűrő nevét is kérdezd meg. Ha feketén füstöl az levegő hiány miatt van. Szívó sor, EGR volt már takarítva? Turbót nézte már valaki?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17826 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:20:43 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 13:17:01
de az lehet, hogy a mindezek után füstöl, és nincs erő??...egy hónap telt el a szerviz óta és 5000km....rákérdek a szűrőre hogy hány mikronos van benne....
Milyen évjáratú a kocsid?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17827 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:23:22 »
turbóm nem nézettem még.....egr dugózva van ...az baj?? Ráírok Vikre priviben hátha elküldi a számát
Naplózva
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17828 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:24:51 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.05 szombat, 13:20:43
Milyen évjáratú a kocsid?
2003as 12 havi és 2004ben helyezték forgalomba januárban
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17829 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:25:33 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 13:23:22
turbóm nem nézettem még.....egr dugózva van ...az baj?? Ráírok Vikre priviben hátha elküldi a számát
Az EGR-dugó nem baj,sőt...
Akkor lehet a turbónál lesz gond...
Naplózva
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17830 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:27:24 »
turbóm 2008ban volt cserélve....és azt az érdi ford szalon végezte
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17831 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:28:33 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 13:23:22
turbóm nem nézettem még.....egr dugózva van ...az baj?? Ráírok Vikre priviben hátha elküldi a számát
Az nem baj, h dugózva van, csak ha nincs kitakarítva akkor lehet, h nem megy elég levegő át rajta. Milyen évjáratú? Mindjárt visszakeresem hogy tudsz 1-2 dolgot megnézni a turbón, és beteszem ide.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17832 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:29:48 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.05 szombat, 13:28:33
Az nem baj, h dugózva van, csak ha nincs kitakarítva akkor lehet, h nem megy elég levegő át rajta. Milyen évjáratú? Mindjárt visszakeresem hogy tudsz 1-2 dolgot megnézni a turbón, és beteszem ide.
köszönöm szépen neked....
Naplózva
Tiboar24
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17833 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:31:14 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 13:29:48
köszönöm szépen neked....
2003as faceliftes trapéz körlámpa és 6 sebességes
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17834 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:45:57 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 13:29:48
köszönöm szépen neked....
Nem találom, leírom. Vákumos a turbód. Vedd le a csövet ami rámegy a légszűrőről. Nézz bele, milyenek a lapátok, nem csipkések/hiányosak e. Mozgasd meg le-fel és ki-be. Nem szabad lógnia semerre, max nagyon picit. Forgasd meg kézzel,h könnyen megy e. Aztán le kellene csavaroznod azt a kerek valamit ami a turbó tetején van és megy rá 1 cső. Ehhez lehet le kell venned a hővédő lemezt is már nem emlékszem. A kerek cuccot kettő nyolcas fejű csavar fogja rá a turbóra. Ha kint van akkor előre hátra kell mozgatnod, és könnyen akadásmentesen kell mennie kb 2-3 centit. Vedd le az egér szelepet is és nézd meg a keresztmetszete nincs e beszűkülve a koromtól.Ha igen pucold ki 1 késsel. Turbó csöveket nézd végig, nyomkodd meg kézzel. Olajos részt keress rajta, repedést. Bilincseknél is nézd át. Szívó sort kellene még levenni de az már tovább tart.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17835 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:48:11 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 13:31:14
2003as faceliftes trapéz körlámpa és 6 sebességes
A csúcsok fel lettek programozva? Fogyasztás nem sok? Valami fura hang nincs?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17836 Dátum:
2012.05.05 szombat, 13:53:44 »
Idézetet írta: László - 2012.05.05 szombat, 06:49:49
Tisztelt Fórumtárs
A gyakorlat azt mutatja, ha normál körülmények között üzemelt az autó és elfogadható minőségű üzemanyaggal hajtották, akkor egy üza szivattyú kiszolgál 2 garnitúra pórlasztó csúcsot. Mivel megakarod tartani az autót, a teljes felujítás mellett tenném le a voksot amibe a szivattyú is beletartozna, legalább felujjitás szintjén. Az egész rendszer tisztitását semmikép nem spórolnám meg. A Fórumtársak között a gyakorlat azt mutatja, hogy aki a teljes rendszert cserélte, probléma mentesen üzemelteti tovább az autóját. A szervizekbe csak az előirt fődarabok, teljes cseréje után válalnak garanciát, amiba a szivattyú is bele tartozik a teljes üza rendszerrel együtt. Természetesen a döntés joga nálad van. Tisztelettel László!
Nos, igazad van, és én is arra jutottam, hogy az egészet kompletten csináltatom meg. Itt csak az a kérdés, hogy hol és mennyiért.
Abban is igazad van, hogy a CR (vagy CP?) szivattyúnak minimum(!) két garnitúra csúcsot ki kell bírnia, de mégegyszer hangsúlyozom, hogy a gyári csúcsokkal fut az autó, és ezzel együtt 305e km van benne. Mindegyik dízeles azt mondja, hogy 100e km-nél következik el a p-csúcsok cseréje, és úgy 300e km-nél a szivattú cseréje/felújítása.
Üdv: Gabe
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Shad
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17837 Dátum:
2012.05.05 szombat, 14:58:52 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.05.05 szombat, 13:45:57
Nem találom, leírom. Vákumos a turbód. Vedd le a csövet ami rámegy a légszűrőről. Nézz bele, milyenek a lapátok, nem csipkések/hiányosak e. Mozgasd meg le-fel és ki-be. Nem szabad lógnia semerre, max nagyon picit. Forgasd meg kézzel,h könnyen megy e. Aztán le kellene csavaroznod azt a kerek valamit ami a turbó tetején van és megy rá 1 cső. Ehhez lehet le kell venned a hővédő lemezt is már nem emlékszem. A kerek cuccot kettő nyolcas fejű csavar fogja rá a turbóra. Ha kint van akkor előre hátra kell mozgatnod, és könnyen akadásmentesen kell mennie kb 2-3 centit. Vedd le az egér szelepet is és nézd meg a keresztmetszete nincs e beszűkülve a koromtól.Ha igen pucold ki 1 késsel. Turbó csöveket nézd végig, nyomkodd meg kézzel. Olajos részt keress rajta, repedést. Bilincseknél is nézd át. Szívó sort kellene még levenni de az már tovább tart.
Ezt a turbó átvizsgálást megnézem majd én is. Hasznos, hogy ezt leírtad
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17838 Dátum:
2012.05.05 szombat, 18:32:48 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.05.04 péntek, 14:38:30
ilyesmi??
http://www.youtube.com/watch?v=TDn4E4Vth0g&list=UUBFOq0mkfr86Vf2iU2XQYsw&index=2&feature=plcp
vákumos, vagy elektromos vezérlésű a turbód??
Nem. 0,5-5 másodperc között ismétlődő, rövid pissz-pissz-pissz jellegű hang, és semmi köze sem a sebességhez, sem a turbó vagy a motor fordulatszámához, és saccra a GEM/GO-szűrő irányából jön.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17839 Dátum:
2012.05.05 szombat, 18:34:58 »
Idézetet írta: badzoli - 2012.05.05 szombat, 00:43:13
És ez miért is lesz jó? Mire gyógyír? (van pár doboz 2T-m, akkor nem adom el a robogómmal)
Papp Csabi, AKA dieselgodollo.hu szerint még nem bizonyították, hogy árt a motornak (a nagynyomású szivattyúnak meg a PCS-knek). Viszont az sincs kizárva, hogy használ. A GO-ban tutti elkeveredik, onnantól meg bizonyosan javítja a kenési tulajdonságait.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17840 Dátum:
2012.05.05 szombat, 19:02:55 »
Idézetet írta: gabe - 2012.05.05 szombat, 13:53:44
Nos, igazad van, és én is arra jutottam, hogy az egészet kompletten csináltatom meg. Itt csak az a kérdés, hogy hol és mennyiért.
Abban is igazad van, hogy a CR (vagy CP?) szivattyúnak minimum(!) két garnitúra csúcsot ki kell bírnia, de mégegyszer hangsúlyozom, hogy a gyári csúcsokkal fut az autó, és ezzel együtt 305e km van benne. Mindegyik dízeles azt mondja, hogy 100e km-nél következik el a p-csúcsok cseréje, és úgy 300e km-nél a szivattú cseréje/felújítása.
Üdv: Gabe
Tisztelt Fórumtárs!
Ilyen kvalitásu munkához a Filep Diesel-t tudnám javasolni. Jól felszerelt műhely megfelelő szakismeret. Nem olcsó, de korerrekt az árképzésük. Sok fórumtárs megfordult már náluk, pozitiv tapasztalatokkal.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17841 Dátum:
2012.05.05 szombat, 20:39:51 »
Idézetet írta: Tiboar24 - 2012.05.05 szombat, 13:01:11
ALF vmi ötlet h hova vigyem?
Megkaptad a helyes választ! Vik (Németh Viktor)Auto Fort Lurdyházzal szemben a Könyves Kálmán Körúton.
Első körben diagnosztika,és az összes hibakód száma kell!
És Vik-et bátran faggasd,nagyon rendes!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
syk
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17842 Dátum:
2012.05.05 szombat, 20:46:20 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.05.04 péntek, 22:04:39
és jól raktad a helyére? előtte is problémázott már?
Igen Jól van a helyén és a probléma szűrő csere előtt is megvolt, egyébként megy az autó de csak ha max fél gázig használom megy akár 140-150-et is. Ja ma vettem észre hogy a nagy nyomású szivattyú környékén gázolaj szivárgás van a "közös cső" felé menő cső hollandijánál szivárgott a gázolaj tudtam rajta húzni egy kicsit a szivárgás majdnem teljesen megszűnt, viszont a hiba továbbra is fennáll ha félgáznál jobban benyomom terhelésen a gázpedált izzításjelző kigyullad motor korlátozás. Szóval nem tudok másra gyanakodni mint nyomásszabályzóra.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17843 Dátum:
2012.05.05 szombat, 20:50:00 »
Idézetet írta: syk - 2012.05.05 szombat, 20:46:20
Igen Jól van a helyén és a probléma szűrő csere előtt is megvolt, egyébként megy az autó de csak ha max fél gázig használom megy akár 140-150-et is. Ja ma vettem észre hogy a nagy nyomású szivattyú környékén gázolaj szivárgás van a "közös cső" felé menő cső hollandijánál szivárgott a gázolaj tudtam rajta húzni egy kicsit a szivárgás majdnem teljesen megszűnt, viszont a hiba továbbra is fennáll ha félgáznál jobban benyomom terhelésen a gázpedált izzításjelző kigyullad motor korlátozás. Szóval nem tudok másra gyanakodni mint nyomásszabályzóra.
pedig a szivárgásnak nem csak majdnem teljesen kell megszűnnie,mert jó eséllyel az a baj!
Szivárog-elmegy a nyomás!Ha nem ott,hanem a résolaj csövekél,akkor meg falsot szív a rendszer,és fellevegősödik.
Mindkét esetben vészüzem a vége!
Továbbá a hibakód olvasás neked is szükséges lenne,mert a nyomás szabályzónak van saját hibakódja.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
syk
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17844 Dátum:
2012.05.05 szombat, 20:55:20 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.05 szombat, 20:50:00
pedig a szivárgásnak nem csak majdnem teljesen kell megszűnnie,mert jó eséllyel az a baj!
Szivárog-elmegy a nyomás!Ha nem ott,hanem a résolaj csövekél,akkor meg falsot szív a rendszer,és fellevegősödik.
Mindkét esetben vészüzem a vége!
Továbbá a hibakód olvasás neked is szükséges lenne,mert a nyomás szabályzónak van saját hibakódja.
Hibakód olvasás volt ,nyomásszabályzó problémát hozott ki a gép sőt menet közben is előhívtuk a hibát 1245 volt a nyomás érték padlógázon és nem ment fölé majd be is dobta a hibajelet és motor korlátozást. szerinted olyan lehet hogy a nyomásszabályzó "átenged" és és hamarabb leengedi a nyomást mint kellene? Egyébként jól tudom hogy akár 1600 bar-ig is fölmehet a nyomás?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17845 Dátum:
2012.05.05 szombat, 21:01:48 »
Idézetet írta: syk - 2012.05.05 szombat, 20:55:20
Hibakód olvasás volt ,nyomásszabályzó problémát hozott ki a gép sőt menet közben is előhívtuk a hibát 1245 volt a nyomás érték padlógázon és nem ment fölé majd be is dobta a hibajelet és motor korlátozást. szerinted olyan lehet hogy a nyomásszabályzó "átenged" és és hamarabb leengedi a nyomást mint kellene? Egyébként jól tudom hogy akár 1600 bar-ig is fölmehet a nyomás?
A max nyomás 1630bar.Ha ezt nem tudja,az sem biztos,hogy a nyomás szabályzó szelep okozza!
Mindenképpen megkell szüntetni az összes gázolaj szivárgást!Az ilyen apró problémák óriási galibákat okoznak.
Ok.Hibakódolvasás pipa!
Következő: teljesen megszűntetni a szivárgásokat!
Ha még ezek után is fennáll a hiba,és a hibakód is,akkor asszem 30körül lehet venni nyomás szabályzó szelepet,és otthon kilehet cserélni,mert 1 db csavar fogja a helyére.De az is lehet,hogy ott is szivárog az olaj a szelepnél,azon meg egy 10 forintos Ó gyűrűt kell csak cserélni......
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
syk
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17846 Dátum:
2012.05.05 szombat, 21:10:32 »
Idézetet írta: alf - 2012.05.05 szombat, 21:01:48
A max nyomás 1630bar.Ha ezt nem tudja,az sem biztos,hogy a nyomás szabályzó szelep okozza!
Mindenképpen megkell szüntetni az összes gázolaj szivárgást!Az ilyen apró problémák óriási galibákat okoznak.
Ok.Hibakódolvasás pipa!
Következő: teljesen megszűntetni a szivárgásokat!
Ha még ezek után is fennáll a hiba,és a hibakód is,akkor asszem 30körül lehet venni nyomás szabályzó szelepet,és otthon kilehet cserélni,mert 1 db csavar fogja a helyére.De az is lehet,hogy ott is szivárog az olaj a szelepnél,azon meg egy 10 forintos Ó gyűrűt kell csak cserélni......
Köszi a tanácsokat megpróbálom megszüntetni a szivárgást, az eredményről tájékoztatlak.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17847 Dátum:
2012.05.05 szombat, 22:02:08 »
ha nagyon meleg van és városban tötyörgök klímával, azt vettem észre hogy annyira alapjáraton ragad a motor, hogy alig bírom felrugdosni...folyamatosan lefullad!
kb. félgázzal tudok csak elindulni ami vicces dízelnél...(és a félgázzal nem vicceltem)
ez mitől lehet? mindenkinek ilyen?
kajak...az benzines fhos nem fullad így meg a klímától...
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17848 Dátum:
2012.05.05 szombat, 23:31:20 »
Idézetet írta: László - 2012.05.05 szombat, 19:02:55
Tisztelt Fórumtárs!
Ilyen kvalitásu munkához a Filep Diesel-t tudnám javasolni. Jól felszerelt műhely megfelelő szakismeret. Nem olcsó, de korerrekt az árképzésük. Sok fórumtárs megfordult már náluk, pozitiv tapasztalatokkal.
Tisztelettel László!
Nos, a Filpesekről mindenki mást mond. Nem a szolgáltatásról, hanem az eredményről. Valakinek jó egy darabig a felújított csúcs, valakinek meg csak rosszabb lett velel az autó.
Én beszéltem velük, és az a véleményem, hogy egy flegma dilettáns társulat (sajnos mint olyan sokan Budapesten). Nem tudtak semmi árat mondani, vagy inkább nem is akartak, minden infót úgy kellett kihúzni belőlük, hogy mi is a menetrend, és hol miért mennyit számláznak. Ami nekem lejött, hogy begurulsz az autóval, és még mielőtt bármit cserélnének az autón, legombolnak rólad alaphangon 25e Ft-ot.
Aztán jön az árajánlat, aztán a munka, aztán meg az eredmény, ami vagy jó, vagy nem.
Mindegy, van a Fileptől olcsóbb és ugyanolyan jó műhely. Persze, szerintem...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.05.05 szombat, 23:37:59 írta gabe
»
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #17849 Dátum:
2012.05.05 szombat, 23:42:10 »
Idézetet írta: syk - 2012.05.05 szombat, 20:46:20
Igen Jól van a helyén és a probléma szűrő csere előtt is megvolt, egyébként megy az autó de csak ha max fél gázig használom megy akár 140-150-et is. Ja ma vettem észre hogy a nagy nyomású szivattyú környékén gázolaj szivárgás van a "közös cső" felé menő cső hollandijánál szivárgott a gázolaj tudtam rajta húzni egy kicsit a szivárgás majdnem teljesen megszűnt, viszont a hiba továbbra is fennáll ha félgáznál jobban benyomom terhelésen a gázpedált izzításjelző kigyullad motor korlátozás. Szóval nem tudok másra gyanakodni mint nyomásszabályzóra.
Vazze, 1600bar-os rendszerről beszélünk!
Ott nincs helye semilyen szivárgásnak. Biztos lehetsz benne, hogy ha valahol ereszt, akkor nagy nyomásnál megnyílik és emiatt jön a vészüzem.
Az üa rendszernek porszáraznak kell lennie.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Oldalak:
1
...
350
351
352
353
354
355
356
[
357
]
358
359
360
361
362
363
364
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ