Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 14:23:31 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 376 377 378 379 380 381 382 [383] 384 385 386 387 388 389 390 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14384563 alkalommal)
0 Felhasználó és 239 vendég van a témában
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19100 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 14:21:05 »

jajajaja... láttuk a gyorsulásnál mire képes a tddi  vigyor3 pontosabban: mire nem  Wink
Mennyire szokás egymás autóját lehúzni? Remélem, nem szokás.
Én is megdicsértem a tiéd, hogy mennyire jól tölt a turbó. Merthogy tényleg.
És jól is megy. Nem ez lenne a lényeg?

Mindenki veszi a poént csak te nem..ezen gondolkozz már el picit!!!
Senki nem húzza le senki autóját.....ne nevettesd már ki magad.
Tévedsz a turbóm nem töltött rendesen(azaz túl sokat is azért nem ment,de ez leirtam már egyszer).

Naplózva
jagxt
Vendég
« Új hozzászólás #19101 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 16:24:33 »

Az enyém faceliftes, de FMBA motorkódú, és eu3-as. De nem tudom, milyen csúcs van benne... a motor eu3-as.
Viszont, az enyém halknak mondható, teljesen jó a hangja. Ha akarod, összefuthatunk.
   Köszi a lehetöséget, de én Veszprémben lakom, (te merre?) ha járok feléd vagy esetleg Balatonra jössz vmikor,szivesen meghalgatnám az autod hangját.  (asszem fmba kodu az enyém is)
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19102 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 16:49:24 »

Mindenki veszi a poént csak te nem..ezen gondolkozz már el picit!!!
Senki nem húzza le senki autóját.....ne nevettesd már ki magad.
Tévedsz a turbóm nem töltött rendesen(azaz túl sokat is azért nem ment,de ez leirtam már egyszer).


Angel csak annyit,hogy mikor megismertem BUNYEK-et akkor a köszönés után az első mondata az volt.LEVAN SZARVA A TDCI egy ***!!!!Azóta is jóban vagyunk és beszélünk és amikor össze jövünk és találkozunk mindig elmondja.és veszem az adáast.Nem akadok ki rajta.De ez én vagyok
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19103 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 18:07:23 »

Mindenki veszi a poént csak te nem..ezen gondolkozz már el picit!!!
Senki nem húzza le senki autóját.....ne nevettesd már ki magad.
Tévedsz a turbóm nem töltött rendesen(azaz túl sokat is azért nem ment,de ez leirtam már egyszer).

Nem vagyok benne biztos, hogy jó poén, és abban sem, hogy csak engem zavar.

Tudom, hogy túl sokat töltött, az már ott kiderült, drukkolok én neked, ne érts félre, nem lehúzni akarom.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #19104 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 20:20:20 »

Köszi a képeket, meg az infókat. Sajnos nem vagyok nagy autó szaki, a forgalmi alapján írtam be az adatokat, ott TDCI van.
Akkor vagy átvágtak, vagy a magyar bürokrácia áldozata lettél, ahol igazi autó szakértők osztogatják hasra ütésre az autók típusát, színét.
Ha ezek a képek a Te autódról valók, akkor neked egy mondeo Tddi-d van, nem Tdci-d. És ez eléggé nem mindegy. (én örülnék neki  eplus2 )
Ráadásul, ha jól látom 90 lovas, fix turbóval, habár pont ki van takarva a MAF szenzor, vagy annak a helye a fényképről.
Ha érdekel a dolog, és beírod ide az  alvázszámod, a többiek le tudják csekkolni, mi (volt) gyárilag. 
Naplózva
him007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 505


02. 06. Ford Mondeo Turner 2.0 TDCI Ghia


E-mail
« Új hozzászólás #19105 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 21:04:34 »

EGR dugózva van... Műszakin átmegy így???  Huh? Undecided
Naplózva

Jó utat mindenkinek, és vigyázzunk a motorosokra is, akkor is ,ha nem mindig  is érdemlik meg... Smiley
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19106 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 21:08:58 »

EGR dugózva van... Műszakin átmegy így???  Huh? Undecided

persze ha jók a füst értékei..
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19107 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 21:15:54 »

Nem vagyok benne biztos, hogy jó poén, és abban sem, hogy csak engem zavar.

Tudom, hogy túl sokat töltött, az már ott kiderült, drukkolok én neked, ne érts félre, nem lehúzni akarom.

Pedig jó poén hidd el... eplus2  Csak te szólsz miatta, senki más...szóval?Huh?
Nincs bajom a CI-vel de néha azért elkell mondani ezt és ennyi....mikor jól lesz@pat épp egy....majd ha te fél napot keresel egy olyan piti hibát amire nemis gondolnál, kb 10 szerelővel együtt akikkel konzultálsz hogy van e ötletük...akkor kiváncsi lennék te mit mondanál ezekről az autókról... eplus2
Én azt mondom akinek rendesen működik és semmi baja az minden este térdeljen le elé és fohászkodjon hogy ez holnap is igy legyen... eplus2 (ez is poén akar lenni)
Rendesen karban vannak ugyanolyan mint a többi diesel...aztán úgyis elromlik valami majd.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19108 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 22:10:02 »

Akkor vagy átvágtak, vagy a magyar bürokrácia áldozata lettél, ahol igazi autó szakértők osztogatják hasra ütésre az autók típusát, színét.
Ha ezek a képek a Te autódról valók, akkor neked egy mondeo Tddi-d van, nem Tdci-d. És ez eléggé nem mindegy. (én örülnék neki  eplus2 )
Ráadásul, ha jól látom 90 lovas, fix turbóval, habár pont ki van takarva a MAF szenzor, vagy annak a helye a fényképről.
Ha érdekel a dolog, és beírod ide az  alvázszámod, a többiek le tudják csekkolni, mi (volt) gyárilag.  
Szerintem a labda sincs rajta a turbón így a KW sem stimmel.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.22 vasárnap, 22:49:40 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19109 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 22:32:53 »

Pedig jó poén hidd el... eplus2  Csak te szólsz miatta, senki más...szóval?Huh?
Szólni?  Használna? Nem. Akkor meg ? Ugyan minek?
Vannak akik annak örülnek, hogy  TDCi-t vezetnek (gondolom ők vannak jóval többen) és vannak néhányan akik annak hogy TDDi-t. Legyen mindenki boldog és elégedett a sajátjával.  Fusson mindenki alat a sajátja sok biztonságos kilómétert hiba nélkül. wave
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19110 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 22:34:03 »

EGR dugózva van... Műszakin átmegy így???  Huh? Undecided
Át csak ne világitson éppen a dugozott EGR miatt a motrokontrol lámpa ha már Euro IV-es a motor.
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19111 Dátum: 2012.07.22 vasárnap, 23:00:27 »

Szólni?  Használna? Nem. Akkor meg ? Ugyan minek?
Vannak akik annak örülnek, hogy  TDCi-t vezetnek (gondolom ők vannak jóval többen) és vannak néhányan akik annak hogy TDDi-t. Legyen mindenki boldog és elégedett a sajátjával.  Fusson mindenki alat a sajátja sok biztonságos kilómétert hiba nélkül. wave

Ennyi ez a lényeg és ezt mindenkinek igy kellene felfognia... eljen

Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #19112 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 09:58:51 »

Szerintem a labda sincs rajta a turbón így a KW sem stimmel.

Azért fix, és nem VGT
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19113 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 10:25:48 »

Ráadásul, ha jól látom 90 lovas, fix turbóval, habár pont ki van takarva a MAF szenzor, vagy annak a helye a fényképről.
Ha érdekel a dolog, és beírod ide az  alvázszámod, a többiek le tudják csekkolni, mi (volt) gyárilag. 

A 115-ös tddi kb addig volt vgt, amíg meg nem jelent a tdci. Attól kezdve fix turbós lett, ugyanúgy 115 lóval.
Tehát csak a korai tddi-k változósak.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #19114 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 10:36:09 »

A 115-ös tddi kb addig volt vgt, amíg meg nem jelent a tdci. Attól kezdve fix turbós lett, ugyanúgy 115 lóval.
Tehát csak a korai tddi-k változósak.

Igen, de nem látom a maf vezetékelését, ezért gondolom, hogy 90 lovas.
Nem a fix turbóról következtettem erre, az csak erősítette a gyanúm.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19115 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 10:39:01 »

Igen, de nem látom a maf vezetékelését, ezért gondolom, hogy 90 lovas.
Nem a fix turbóról következtettem erre, az csak erősítette a gyanúm.

...a téves gyanút, mert tudomásom szerint a fix geós tddi-ben (ami 115 lovas) nincs maf.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #19116 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 10:56:06 »

Át csak ne világitson éppen a dugozott EGR miatt a motrokontrol lámpa ha már Euro IV-es a motor.
helló
lenne 1 amatőr kérdésem .
miből tudom meg hogy euro3 vagy euro4 es a motorom?
azt már itt olvastam valahol hogy ha 4 es akkor hiába olvastatom egr miatt a hiba kódot akkor is vissza jön
csak nem tom az enyém milyen  vigyor3
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #19117 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 10:59:04 »

helló
lenne 1 amatőr kérdésem .
miből tudom meg hogy euro3 vagy euro4 es a motorom?
azt már itt olvastam valahol hogy ha 4 es akkor hiába olvastatom egr miatt a hiba kódot akkor is vissza jön
csak nem tom az enyém milyen  vigyor3

Mindegy, hogy visszajön-e, nem zavar senkit. Legfeljebb ragaszd le a MIL-t fekete szigszalaggal, ha zavar, hogy folyton ott van. Smiley

Alvázszám alapján lekérdezhető a pontos felszereltség, technikai adatok stb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #19118 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 11:33:04 »

helló
lenne 1 amatőr kérdésem .
miből tudom meg hogy euro3 vagy euro4 es a motorom?
azt már itt olvastam valahol hogy ha 4 es akkor hiába olvastatom egr miatt a hiba kódot akkor is vissza jön
csak nem tom az enyém milyen  vigyor3

Ide beírod az alvázszámodat:
www.etis.ford.com

Kiírja hogy mikor, hol gyártották, milyen felszereltséggel, plusz a keresett emissziós besorolást is.

Naplózva
szentszabi
Vendég
« Új hozzászólás #19119 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 11:52:51 »

Sziasztok!

2006-os évjáratú 2.0 TDCI 4 ajtós mondeóm van, órájában (??!!) 147.000.-km.
Az autó erősen füstül, változó intenzitással, szerintem kb. 2000-es fordulatig erőteln, e fölött megy, de csak kb. 3000-ig.
Fogyasztása megugrott, nem tudom mennyire, mert nem mentem vele, de jelentősen az biztos, hidegen-melegen jól indul.
Menet közben állandó gázpedál állásnál, nem szaggat, de mintha vissza-vissza húzná valami az autót, hullámzóan megy.

Szerintetek mire kell ilyenkor gondolni?

Mi lehet a hiba oka? És mi lehet a megoldás?


Várom segítségeteket. 
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19120 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 12:12:32 »

Sziasztok!

2006-os évjáratú 2.0 TDCI 4 ajtós mondeóm van, órájában (??!!) 147.000.-km.
Az autó erősen füstül, változó intenzitással, szerintem kb. 2000-es fordulatig erőteln, e fölött megy, de csak kb. 3000-ig.
Fogyasztása megugrott, nem tudom mennyire, mert nem mentem vele, de jelentősen az biztos, hidegen-melegen jól indul.
Menet közben állandó gázpedál állásnál, nem szaggat, de mintha vissza-vissza húzná valami az autót, hullámzóan megy.

Szerintetek mire kell ilyenkor gondolni?

Mi lehet a hiba oka? És mi lehet a megoldás?


Várom segítségeteket. 

Szia!

Szerintem elrepedhetett valamelyik turbócsöved és/vagy az EGR-ed teljesen el van kormolódva. Amit csinálhatsz: EGR kipucolása és dugózása(ekkora hibakódot fog dobni,amit egy olcsó hibakódolvasóval kitudsz szedni alkalomadtán), valamint a turbócsövek megvizsgálása,megkeresni a repedtést.  integet2

Nika
Naplózva
samumester
Vendég
« Új hozzászólás #19121 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 12:46:49 »

Sziasztok, kicsit odébb, a turbó elektronika topicnál nem tudok hozzászólni, az ott javasolt mesterekkel van valakinek konkrét tapasztalata? Az én gépem még csak 4 hónapja van nálam, így egyáltalán nem ismerős a kínálat és vaktában nem szeretnék választani. Köszi!
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #19122 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 12:50:58 »

Sziasztok, kicsit odébb, a turbó elektronika topicnál nem tudok hozzászólni, az ott javasolt mesterekkel van valakinek konkrét tapasztalata? Az én gépem még csak 4 hónapja van nálam, így egyáltalán nem ismerős a kínálat és vaktában nem szeretnék választani. Köszi!
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0

Ahhoz nem is kell hozzászólni, az csak információs topic.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #19123 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 13:09:51 »

Sziasztok. A segítségetekre illetve a tanácsaitokat várnám. Tegnap a mondim 2002-es 2.0 tdci 130 lovas, menet közben nekiállt villogni az izzitásjelzőm falbav Szerdára kaptam időpontot diagra a tordtopba. Szeretnék infókat vagy esetleg tapasztalatot h mire számítsak illetve h ne vágjanak át! Nem bízok a szervizekben. Előre is köszönöm.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #19124 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 13:14:59 »

...a téves gyanút, mert tudomásom szerint a fix geós tddi-ben (ami 115 lovas) nincs maf.
Tudomásod szerint Cheesy
A 90 lovasban sincsen
Szóval akkor két esélyes
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.23 hétfő, 13:16:46 írta Mad-V » Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19125 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 13:21:46 »

Sziasztok. A segítségetekre illetve a tanácsaitokat várnám. Tegnap a mondim 2002-es 2.0 tdci 130 lovas, menet közben nekiállt villogni az izzitásjelzőm falbav Szerdára kaptam időpontot diagra a tordtopba. Szeretnék infókat vagy esetleg tapasztalatot h mire számítsak illetve h ne vágjanak át! Nem bízok a szervizekben. Előre is köszönöm.

És hogy viselkedett a kocsi? Leàllt? Utàna újraindult?
Naplózva
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #19126 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 13:50:48 »

Szia!

Szerintem elrepedhetett valamelyik turbócsöved és/vagy az EGR-ed teljesen el van kormolódva. Amit csinálhatsz: EGR kipucolása és dugózása(ekkora hibakódot fog dobni,amit egy olcsó hibakódolvasóval kitudsz szedni alkalomadtán), valamint a turbócsövek megvizsgálása,megkeresni a repedtést.  integet2

Nika

Nekem átnézték a sárkányom, ugyan ezekkel a jelenségekkel, még turbó hang is hallatszott! átvizsgálás után turbó nyomás rendben, repedés nincs, újra programozták az injektorokat, haza talált az 30 Le ami elkóborolt és a füstölés is megszűnt, GO szűrő szutykos volt 7000 Km után, cserés lett!
elmentem vele 700 km-t és pik pakk egyik indításról a másikra szarabb lett mint volt, minden váltásnál korom felhő és 1600-nál nem intenzív gyorsításnál is füstöl ameddig el nem váltom!
most 150 km-t mentem már így vele és kézzel tudom a kipufogó felett törölni a lökösről a kormot.
ha van valami jó tanácsotok én is szívesen fogadom

Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19127 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 14:26:18 »

Nekem átnézték a sárkányom, ugyan ezekkel a jelenségekkel, még turbó hang is hallatszott! átvizsgálás után turbó nyomás rendben, repedés nincs, újra programozták az injektorokat, haza talált az 30 Le ami elkóborolt és a füstölés is megszűnt, GO szűrő szutykos volt 7000 Km után, cserés lett!
elmentem vele 700 km-t és pik pakk egyik indításról a másikra szarabb lett mint volt, minden váltásnál korom felhő és 1600-nál nem intenzív gyorsításnál is füstöl ameddig el nem váltom!
most 150 km-t mentem már így vele és kézzel tudom a kipufogó felett törölni a lökösről a kormot.
ha van valami jó tanácsotok én is szívesen fogadom



Porlasztókat meg kéne vizsgáltatni,kivenni és beméretni padon. És lassan elkezdeni gyűjteni egy nagyobb kiadásra. Sajnos legalábbis,ha a felprogizás nem segített,akkor cserés lehet a 4 pcs+ ami ilyenkor szokás
Naplózva
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #19128 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 14:30:06 »

És hogy viselkedett a kocsi? Leàllt? Utàna újraindult?
[/quote

Nem állt le csak érezhető volt h vészüzemmódban van. Most is megy de hidegen kicsit rángat. Azóta nem mentem vele csak hazajöttem vele. Kérdésem h így el lehet menni a szervizig kb 40km?
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19129 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 14:57:48 »

És hogy viselkedett a kocsi? Leàllt? Utàna újraindult?
[/quote

Nem állt le csak érezhető volt h vészüzemmódban van. Most is megy de hidegen kicsit rángat. Azóta nem mentem vele csak hazajöttem vele. Kérdésem h így el lehet menni a szervizig kb 40km?
El.Én a Balatonról hazajöttem vele 4 vészüzem volt közbe.A diag mellett poharaztasd meg a csúcsokat ragaszkodj hozzá.Továbbá írd fel a hiba kódokat és gyere vissza ide és kivesézzük.Gyári diagra mész remélem.?
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #19130 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 15:45:29 »

Mindegy, hogy visszajön-e, nem zavar senkit. Legfeljebb ragaszd le a MIL-t fekete szigszalaggal, ha zavar, hogy folyton ott van. Smiley

Alvázszám alapján lekérdezhető a pontos felszereltség, technikai adatok stb.

AndyA
nem zavar  smile csak 3 hónapja van nálam az autó és csak a lelki meg nyugvásom miatt akarom kiolvastani hogy nehogy valami más miatt is égjen  szomoru1
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #19131 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 15:47:01 »

Ide beírod az alvázszámodat:
www.etis.ford.com

Kiírja hogy mikor, hol gyártották, milyen felszereltséggel, plusz a keresett emissziós besorolást is.


köszi
erröl jó tudni  integet2
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19132 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 15:49:20 »

Tudomásod szerint Cheesy
A 90 lovasban sincsen
Szóval akkor két esélyes

Arra is gyanakodhatnál, hogy tdci 90 lovas, mert abban sincs.
Persze, nem tdci, de az egy más tészta. Csak nem szúrtak ki vele duplán...
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #19133 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 17:02:11 »

Arra is gyanakodhatnál, hogy tdci 90 lovas, mert abban sincs.
Persze, nem tdci, de az egy más tészta. Csak nem szúrtak ki vele duplán...
Jaja, de a kép alapján egyértelműen Di
Naplózva
vlandgabes
Vendég
« Új hozzászólás #19134 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 19:54:18 »

El.Én a Balatonról hazajöttem vele 4 vészüzem volt közbe.A diag mellett poharaztasd meg a csúcsokat ragaszkodj hozzá.Továbbá írd fel a hiba kódokat és gyere vissza ide és kivesézzük.Gyári diagra mész remélem.?
Persze gyári diag lesz.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19135 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 19:57:33 »

Arra is gyanakodhatnál, hogy tdci 90 lovas, mert abban sincs.
Persze, nem tdci, de az egy más tészta. Csak nem szúrtak ki vele duplán...
Ha a VP-t nem is ismeri mindenki kapásból, azért a közös nyomócső hiánya eléggé egyértelművé teszi a dolgot nem?... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #19136 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 20:07:54 »

köszi
erröl jó tudni  integet2
[/q

Megnéztem eztaz oldalt és ezt dobta ki a motoromra
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:      26.01.2004
Gépkocsi típus:      Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:      kombi
Változat:      40-es sorozat
Motor:      2.0L Duratorq DI HPCR (125PS)
Váltó:      6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:      LHD FWD
Tengely áttétel:      4.071/2.850
Emisszió:      Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:      automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:      (+)"D"
Fényezés:      Kristály Ezüst (met)
Belső anyag:      Tria

viszont a motor jellem zőnél azt irja hogy di
most akkor tdci vagy tddi?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19137 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 20:26:24 »

köszi
erröl jó tudni  integet2
[/q

Megnéztem eztaz oldalt és ezt dobta ki a motoromra
Előzetes jellemzők
Gyártás dátuma:      26.01.2004
Gépkocsi típus:      Mondeo 2001-2007
Karosszéria kialakítás:      kombi
Változat:      40-es sorozat
Motor:      2.0L Duratorq DI HPCR (125PS)
Váltó:      6 sebességes, manuális MMT6
Hajtás:      LHD FWD
Tengely áttétel:      4.071/2.850
Emisszió:      Emisszió IV. fokozat
Légkondicionáló:      automatikus hőmérsékletszabályozás
Terület:      (+)"D"
Fényezés:      Kristály Ezüst (met)
Belső anyag:      Tria

viszont a motor jellem zőnél azt irja hogy di
most akkor tdci vagy tddi?Huh?Huh?Huh?Huh?Huh?

DI= Direct Injection=közvetlen befecskendezés, a TDCi és TDDi is közvetlen befecskendezésű, a HPCR adja el, ami High Pressure Common Rail, vagyis nagynyomású közös csöves, vagyis TDCi.
Amúgy miénk is 2004-es, 125 lóerős, német eredetű EURO IV-es gép.
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #19138 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 20:37:58 »

ezek szerint a 2.0 tdci böl van 125 és 130 le is ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #19139 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 20:39:48 »

ezek szerint a 2.0 tdci böl van 125 és 130 le is ?

van.de nálunk az összes 130le papírral fut......
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #19140 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 20:54:30 »

Porlasztókat meg kéne vizsgáltatni,kivenni és beméretni padon. És lassan elkezdeni gyűjteni egy nagyobb kiadásra. Sajnos legalábbis,ha a felprogizás nem segített,akkor cserés lehet a 4 pcs+ ami ilyenkor szokás
a csúcsok 2 hónapja voltak bemérve, 3 tökéletes volt a 4. totál gatya, de csinálható, meg is csinálták jó is lett! aztán egy hónap és Füstöl, erő eltűnik, megcsinálták jó lett de most megint gatya, 1 éve van nálam, nagyon imádom, de sztem rendbe rakatom és eladom a picsába, nekem nincs időm havonta szerelőhöz vinni.
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19141 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:01:34 »

a csúcsok 2 hónapja voltak bemérve, 3 tökéletes volt a 4. totál gatya, de csinálható, meg is csinálták jó is lett! aztán egy hónap és Füstöl, erő eltűnik, megcsinálták jó lett de most megint gatya, 1 éve van nálam, nagyon imádom, de sztem rendbe rakatom és eladom a picsába, nekem nincs időm havonta szerelőhöz vinni.
Lehet az van, hogy hiába szegelik folyamatosan a porlasztókat, ha a nagynyomású beleküldi a fémet... Undecided
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19142 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:01:44 »

a csúcsok 2 hónapja voltak bemérve, 3 tökéletes volt a 4. totál gatya, de csinálható, meg is csinálták jó is lett! aztán egy hónap és Füstöl, erő eltűnik, megcsinálták jó lett de most megint gatya, 1 éve van nálam, nagyon imádom, de sztem rendbe rakatom és eladom a picsába, nekem nincs időm havonta szerelőhöz vinni.

Sajnálom  szomoru1 Lehet pont a rosszat fogtad ki. Ha eladod,után már akkor gondolom nem Mondit nézel majd  rinya
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19143 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:02:05 »

ezek szerint a 2.0 tdci böl van 125 és 130 le is ?


Úgy hallottam az EURO IV-esek 125 lóerősek, a III pedig 130.
Amúgy nincs valakinek elfekvőben EGR dugója elöl lévő EGR-hez, amitől nagyon meg szeretne szabadulni?
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19144 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:02:54 »

Lehet az van, hogy hiába szegelik folyamatosan a porlasztókat, ha a nagynyomású beleküldi a fémet... Undecided

Amúgy ezt akartam kérdezni...Nálunk a Ford szervízesek azt mondták,hogy nem kell a pcs-kkel együtt a magasnyomásut cserélni...Én meg csak néztem. Ez tényleg így van?...
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19145 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:09:01 »

Úgy hallottam az EURO IV-esek 125 lóerősek, a III pedig 130.
Amúgy nincs valakinek elfekvőben EGR dugója elöl lévő EGR-hez, amitől nagyon meg szeretne szabadulni?
Ez érdekes, pedig az eu4-esek kicsit erősebbek....mondjuk ez alsóbb fordulatra igaz, aztán 4000-nél kitudja, de ott úgysem használja senki
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19146 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:22:36 »

Ez érdekes, pedig az eu4-esek kicsit erősebbek....mondjuk ez alsóbb fordulatra igaz, aztán 4000-nél kitudja, de ott úgysem használja senki
Hát sajnos ez a többlet erő nem jellemző az EuroIV-esekre. Az MKIII-asnál kétfajta motorral volt a 2.2-es Egy Euro III-as QBA 155 lóval és az Euro IV-es QBB gyárilag 152 lóval. A két motor teljesen ugyanaz kivéve azt, hogy villamos szabályzású lett a turbó. Az lehet hogy pontosabb vissza tudták szabályozni a motort dpf nélkül is arra a szintre hogy beférjen az Euro IV-be. Szerintem inkább gyengébbek lettek az Euro IV-től Undecided  Az MKIV-esnél Euro IV-ről Euo V-re váltásnál viszont már tudtak pluszba erőt hozni 175 lóról 200-ra, de itt ezért már elég keményen belenyúltak a motor minden részébe.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19147 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:24:27 »

van.de nálunk az összes 130le papírral fut......
A papírt inkább hagyjuk... az asszony MKIII-asa papíron Mondeo 2.0 TDI  Undecided
Naplózva
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #19148 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:30:12 »

Sajnálom  szomoru1 Lehet pont a rosszat fogtad ki. Ha eladod,után már akkor gondolom nem Mondit nézel majd  rinya

imádom ezt az autót, tudod nem az a gond hogy költeni kell rá, hanem az hogy havonta 2-3 napot szerelőhöz járok vele, ja meg hát azért az hogy ha a pcs-ket kell cserélni akkor 300 K alsóhangon, az autó piaci értke meg 1M Ft, értem én hogy egy autót fenn is kell tartani, és meg is teszek minden tőlem telhetőt, de ez már vicc amit ezek a TDCI-k csinálnak!
Veszek valami hasonszőrű benzinest, bele a gázt ami éppen most Kiskunhalason 204 Ft, és ennyi
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19149 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:33:05 »

imádom ezt az autót, tudod nem az a gond hogy költeni kell rá, hanem az hogy havonta 2-3 napot szerelőhöz járok vele, ja meg hát azért az hogy ha a pcs-ket kell cserélni akkor 300 K alsóhangon, az autó piaci értke meg 1M Ft, értem én hogy egy autót fenn is kell tartani, és meg is teszek minden tőlem telhetőt, de ez már vicc amit ezek a TDCI-k csinálnak!
Veszek valami hasonszőrű benzinest, bele a gázt ami éppen most Kiskunhalason 204 Ft, és ennyi

Nekünk szerencsére nem kell sokszor szervízeket látogatni (kop-kop). Am érdemes lehet a 2.0 benzines körül körbenézned,ahogy néztem Scratch most 6,8at etetett a gépével  integet2
Naplózva
Oldalak: 1 ... 376 377 378 379 380 381 382 [383] 384 385 386 387 388 389 390 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.265 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.