Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 14:24:19 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 377 378 379 380 381 382 383 [384] 385 386 387 388 389 390 391 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14384607 alkalommal)
0 Felhasználó és 251 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19150 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:35:40 »

Amúgy ezt akartam kérdezni...Nálunk a Ford szervízesek azt mondták,hogy nem kell a pcs-kkel együtt a magasnyomásut cserélni...Én meg csak néztem. Ez tényleg így van?...
tényleg.
Ha jó, minek cserélnék?
Ha tudja a kívánt nyomást és nem reszeli le saját magát, akkor OK.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19151 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:37:49 »

Nekünk szerencsére nem kell sokszor szervízeket látogatni (kop-kop). Am érdemes lehet a 2.0 benzines körül körbenézned,ahogy néztem Scratch most 6,8at etetett a gépével  integet2
Scratch 6,8 -as átlagfogyasztása melletti tempo egy normál dizelnél lenne olyan 4,5  liter
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19152 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:38:14 »

Nekünk szerencsére nem kell sokszor szervízeket látogatni (kop-kop). Am érdemes lehet a 2.0 benzines körül körbenézned,ahogy néztem Scratch most 6,8at etetett a gépével  integet2

Aztán nehogy kifogjon egy olajevőt, mert akkor átkozhatja az egész MK3-at ahogy van.  Undecided
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19153 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:40:47 »

tényleg.
Ha jó, minek cserélnék?
Ha tudja a kívánt nyomást és nem reszeli le saját magát, akkor OK.

Ők nekem azt mondták,h akárhányszor cseréltek pcs-t,ők magasnyomásút sosem cseréltek. Azért mondjuk 100esetből ezt nem tudom elhinni,h egyszer se volt kukás.

Scratch 6,8 -as átlagfogyasztása melletti tempo egy normál dizelnél lenne olyan 4,5  liter

Jó,én nem tudom,mennyivel szokott járni Smiley

Aztán nehogy kifogjon egy olajevőt, mert akkor átkozhatja az egész MK3-at ahogy van.  Undecided

Hát ja,volt itt nem rég egy ilyen történet :-/
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19154 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:54:06 »

Amúgy ezt akartam kérdezni...Nálunk a Ford szervízesek azt mondták,hogy nem kell a pcs-kkel együtt a magasnyomásut cserélni...Én meg csak néztem. Ez tényleg így van?...
Nálam a szerelő egyből azt mondta ha mind a 4 egyszerre rossz lesz ő nem vállalja anélkül,hogy a szivattyút nem cseréljük.Ha emlékszel mondtam.Pont azért mert a kopott szivattyú a fémreszeléket nyomja az új csúcsokba és pár ezer km és ott tartunk ahol kezdtük.és látod nincs is gond.Én ezekből amit néha a fórumtársak leírnak csodálkozom ,hogy ez mért jó.Azt is tudom,hogy ez nem olcsó játék de ha dugó repedés lesz akkor megéri a foltozás.Én így gondolom
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19155 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 21:56:17 »

a csúcsok 2 hónapja voltak bemérve, 3 tökéletes volt a 4. totál gatya, de csinálható, meg is csinálták jó is lett! aztán egy hónap és Füstöl, erő eltűnik, megcsinálták jó lett de most megint gatya, 1 éve van nálam, nagyon imádom, de sztem rendbe rakatom és eladom a picsába, nekem nincs időm havonta szerelőhöz vinni.
Mért nem gondolkodtál el azon amik itt levannak írva és x km után megérné a teljes dolgokat kicserélni.Mielőtt jönnél a pénzzel nekem is abba került de azóta nincs idegeskedés.meg 1 percre ha nincs kocsim a miunka miatt megáll az élet.És látod te is ezzel küzdesz.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19156 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 22:33:00 »

Hát sajnos ez a többlet erő nem jellemző az EuroIV-esekre. Az MKIII-asnál kétfajta motorral volt a 2.2-es Egy Euro III-as QBA 155 lóval és az Euro IV-es QBB gyárilag 152 lóval. A két motor teljesen ugyanaz kivéve azt, hogy villamos szabályzású lett a turbó. Az lehet hogy pontosabb vissza tudták szabályozni a motort dpf nélkül is arra a szintre hogy beférjen az Euro IV-be. Szerintem inkább gyengébbek lettek az Euro IV-től Undecided  Az MKIV-esnél Euro IV-ről Euo V-re váltásnál viszont már tudtak pluszba erőt hozni 175 lóról 200-ra, de itt ezért már elég keményen belenyúltak a motor minden részébe.
Igen a TDDi-ről TDCi-re váltásnál is ez volt a reklám szöveg, hogy belenyúltak, de szerencsére nem ugyanaz a motor a befecskendezés más...gondolom itt is így nyúltak bele.. eplus2 a komoly belenyúlás az nem a szériagyártás jellemzője, szerintem max 2% különbség lehet a két motor közt a többi szoftver kérdése...de ez csak a saját véleményem vigyor3
Az elmúlt fél évben ha nem mentem több tucat TDCi mondeoval, szerintem akkor 1-el sem.. vigyor3 az eu 4-esek mind egy picit erősebbek voltak, ahogy írtam alacsonyabb fordulaton...igen jól megindulnak egész lentről érezhetően előbb mint eu3-as társaik..
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
samumester
Vendég
« Új hozzászólás #19157 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 22:47:15 »

Ahhoz nem is kell hozzászólni, az csak információs topic.

AndyA

Valamelyik szerelőt ismered esetleg a listáról, tudnád ajánlani? Diagnosztika megvolt, a problémát nem lenne érdemes itt megbeszélni (úgysem tudom magam megcsinálni), csak kéne valaki megbízható Budapesten / környékén, aki nem márkaszervíz áron komplett turbó feltöltőt cserélne legkényelmesebb módon...
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #19158 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 22:50:49 »

Valamelyik szerelőt ismered esetleg a listáról, tudnád ajánlani? Diagnosztika megvolt, a problémát nem lenne érdemes itt megbeszélni (úgysem tudom magam megcsinálni), csak kéne valaki megbízható Budapesten / környékén, aki nem márkaszervíz áron komplett turbó feltöltőt cserélne legkényelmesebb módon...
Ervin asszem turbójavítás a láthatáron nyes
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19159 Dátum: 2012.07.23 hétfő, 23:34:57 »

Igen a TDDi-ről TDCi-re váltásnál is ez volt a reklám szöveg, hogy belenyúltak, de szerencsére nem ugyanaz a motor a befecskendezés más...gondolom itt is így nyúltak bele.. eplus2 a komoly belenyúlás az nem a szériagyártás jellemzője, szerintem max 2% különbség lehet a két motor közt a többi szoftver kérdése...de ez csak a saját véleményem vigyor3
Az elmúlt fél évben ha nem mentem több tucat TDCi mondeoval, szerintem akkor 1-el sem.. vigyor3 az eu 4-esek mind egy picit erősebbek voltak, ahogy írtam alacsonyabb fordulaton...igen jól megindulnak egész lentről érezhetően előbb mint eu3-as társaik..
Ez csak az elektromos turbóvezérlés miatt lehet. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19160 Dátum: 2012.07.24 kedd, 01:34:25 »

a komoly belenyúlás az nem a szériagyártás jellemzője, szerintem max 2% különbség lehet a két motor közt a többi szoftver kérdése...

Kérdés, hogy mit jelent a 2%... mondjuk a 100 alkatrész közül 2 más? Mondjuk a turbó meg a pcsúcs... de igazad van, nincsenek azért bazinagy változások.
Az eu4-re való áttérésnél írták, hogy átdolgozták az égésteret. Gondolom, más csúcs került bele... mi a fenét várunk mi? Üljön egy kismanó a dugattyú tetején?
Az elektromos turbó azért jobb, mert pontosabban be lehet lőni a nyomást... ahhoz adagolni a go-at, és máris tisztább. Ez már tiszta sw.
Ilyen a modern világ.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19161 Dátum: 2012.07.24 kedd, 09:34:29 »

Igen a TDDi-ről TDCi-re váltásnál is ez volt a reklám szöveg, hogy belenyúltak, de szerencsére nem ugyanaz a motor a befecskendezés más...gondolom itt is így nyúltak bele.. eplus2 a komoly belenyúlás az nem a szériagyártás jellemzője, szerintem max 2% különbség lehet a két motor közt a többi szoftver kérdése...de ez csak a saját véleményem vigyor3
Az elmúlt fél évben ha nem mentem több tucat TDCi mondeoval, szerintem akkor 1-el sem.. vigyor3 az eu 4-esek mind egy picit erősebbek voltak, ahogy írtam alacsonyabb fordulaton...igen jól megindulnak egész lentről érezhetően előbb mint eu3-as társaik..
Érezhetsz te bármit de az MKIII-nál a gyár saját állítása szerint is gyengébb az euroIV-es QJBB 2.2 mint az euro III-as QJBA. 
Ja persze szerinted biztos igazad van az MKIV biztos csak szoftverrel érhettek el 1,5 bar töltönyomás helyett 1,8-at vagy vagy 1600 bar befecskendezés helyett 1800-at   nyes
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19162 Dátum: 2012.07.24 kedd, 11:11:30 »

Érezhetsz te bármit de az MKIII-nál a gyár saját állítása szerint is gyengébb az euroIV-es QJBB 2.2 mint az euro III-as QJBA. 
Ja persze szerinted biztos igazad van az MKIV biztos csak szoftverrel érhettek el 1,5 bar töltönyomás helyett 1,8-at vagy vagy 1600 bar befecskendezés helyett 1800-at   nyes

A 3-asnál is gyengébbek az eu4-esek.
(Amúgy pont szoftverrel fel lehet emelni mindkét nyomást. De nyilván itt nem erről van szó, meg kellett csinálni, hogy bírja is.)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #19163 Dátum: 2012.07.24 kedd, 11:28:25 »

Üdv. all.
Remélhetőleg jó helyen kérdezek.Döglődik a vízpumpám.Fogy a hűtővizem és némi szivárgás észlelhető szervo tárcsa alatt,olajköri termosztát körül.Kérdés:az O gyűrűk meg a tömítések+ szerelőzsír megoldja-e a vizfogyást(szivárgást)? ???Ja és leszerelhető-e a vizpumpa annélkűl,hogy a szervoszivatyhoz keljen nyulni?
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.24 kedd, 11:34:24 írta Szili » Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19164 Dátum: 2012.07.24 kedd, 11:52:33 »

Üdv. all.
Remélhetőleg jó helyen kérdezek.Döglődik a vízpumpám.Fogy a hűtővizem és némi szivárgás észlelhető szervo tárcsa alatt,olajköri termosztát körül.Kérdés:az O gyűrűk meg a tömítések+ szerelőzsír megoldja-e a vizfogyást(szivárgást)? ???Ja és leszerelhető-e a vizpumpa annélkűl,hogy a szervoszivatyhoz keljen nyulni?

Ha már leszereled, érdemes lenne venni egy új vízpumpát. Ez hajtja a szervószippancsot, és ha a ricnik tönkremennek, amazt is cserélheted.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
splendidart
Vendég
« Új hozzászólás #19165 Dátum: 2012.07.24 kedd, 12:45:18 »

Valaki chip mágus meg tudja mondani, hogy kb mennyi lóerőt jelent egy 2.0 TDCI 115LE-s motornál?

A másik kérdésem, hogy tegnap az OBI-ban Heuréka élményem volt, láttam a Stihl fűrészeknél, hogy 2T olaj... Ez az a nagy okosság, amiről írtok? Csak mert ez 600Ft volt 1dl. Azt akkor is beleteszem, ha csak "lehet, hogy jobb lesz" tőle...
Ha ez az a cucc, segítenétek az adagolásában, hogy mennyi időnként mennyit kell beletenni?

Köszi előre is...
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #19166 Dátum: 2012.07.24 kedd, 12:47:18 »

A papírt inkább hagyjuk... az asszony MKIII-asa papíron Mondeo 2.0 TDI  Undecided
az enyém pl 2.0 TDI 16V Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #19167 Dátum: 2012.07.24 kedd, 12:57:40 »

Valaki chip mágus meg tudja mondani, hogy kb mennyi lóerőt jelent egy 2.0 TDCI 115LE-s motornál?

A másik kérdésem, hogy tegnap az OBI-ban Heuréka élményem volt, láttam a Stihl fűrészeknél, hogy 2T olaj... Ez az a nagy okosság, amiről írtok? Csak mert ez 600Ft volt 1dl. Azt akkor is beleteszem, ha csak "lehet, hogy jobb lesz" tőle...
Ha ez az a cucc, segítenétek az adagolásában, hogy mennyi időnként mennyit kell beletenni?

Köszi előre is...

1 tankhoz egy deci. Én pl. Castrol 2T olajat használok, abból 1600-1800 körül van egy liter, kicsivel költséghatékonyabb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
splendidart
Vendég
« Új hozzászólás #19168 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:02:22 »

1 tankhoz egy deci. Én pl. Castrol 2T olajat használok, abból 1600-1800 körül van egy liter, kicsivel költséghatékonyabb.

AndyA

Értem... És ezt minden tankolásnál megkapja a gép, vagy csak néhány tankolásonként?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19169 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:13:42 »

Igen a TDDi-ről TDCi-re váltásnál is ez volt a reklám szöveg, hogy belenyúltak, de szerencsére nem ugyanaz a motor a befecskendezés más...gondolom itt is így nyúltak bele.. eplus2 a komoly belenyúlás az nem a szériagyártás jellemzője, szerintem max 2% különbség lehet a két motor közt a többi szoftver kérdése...de ez csak a saját véleményem vigyor3
Az elmúlt fél évben ha nem mentem több tucat TDCi mondeoval, szerintem akkor 1-el sem.. vigyor3 az eu 4-esek mind egy picit erősebbek voltak, ahogy írtam alacsonyabb fordulaton...igen jól megindulnak egész lentről érezhetően előbb mint eu3-as társaik..
Pontosan ugyanezt éreztem én is. Mentem 1 el.turbóssal, és alulról sokkal jobb mint a vákumos. Hiába mondja akárki, h gyengébb. Bunyeknak is villanyosítani kellene a turbót.  És akkor az nagyon egyedi darab lenne hehe
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19170 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:15:16 »

Pontosan ugyanezt éreztem én is. Mentem 1 el.turbóssal, és alulról sokkal jobb mint a vákumos. Hiába mondja akárki, h gyengébb. Bunyeknak is villanyosítani kellene a turbót.  És akkor az nagyon egyedi darab lenne hehe

Viszont a vákumos fenn jobb, magasabban van a lóerőmax.
Ha usgyi üzemmód van, pont a magasabb tartomány a lényegesebb.
Hétköznapi használatnál meg az alacsonyabb.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #19171 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:29:46 »

Igen a TDDi-ről TDCi-re váltásnál is ez volt a reklám szöveg, hogy belenyúltak, de szerencsére nem ugyanaz a motor a befecskendezés más...gondolom itt is így nyúltak bele.. eplus2 a komoly belenyúlás az nem a szériagyártás jellemzője, szerintem max 2% különbség lehet a két motor közt a többi szoftver kérdése...de ez csak a saját véleményem vigyor3
Az elmúlt fél évben ha nem mentem több tucat TDCi mondeoval, szerintem akkor 1-el sem.. vigyor3 az eu 4-esek mind egy picit erősebbek voltak, ahogy írtam alacsonyabb fordulaton...igen jól megindulnak egész lentről érezhetően előbb mint eu3-as társaik..


mint kiderült nekem euro4 es van
én nem mentem több tucat mondeóval de itt a forumon olvastam valahol hogy valameik fórumtárs autója még 3.ban is rúg vizes aszfalton
(előre leszögezném én a 1500 nál visszaváltok 2000 nél felváltok vezető vagyok ) de itt a balatonon nyáron megnövekszik a hétvégi sofőrok száma és néha kihozzák belőlem az állatot és az egyik ilyen alkalommal 1-2 ben rendesen visított 3.ban nyikkant szárazon
nem vagyok túl nagy szerelő de erő az van benne  és 6 nál többet még nem etettem vele smile
Naplózva
jagxt
Vendég
« Új hozzászólás #19172 Dátum: 2012.07.24 kedd, 13:38:44 »

Üdv urak! Nekiállnék magam a poharazásnak, ha leirná vki a menetét.Milyen fordszámokon, és mennyi résolajmennyiség ami még megfelelö, meg persze mennyi idő alatt?Köszi elöre is T.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #19173 Dátum: 2012.07.24 kedd, 14:19:19 »

Értem... És ezt minden tankolásnál megkapja a gép, vagy csak néhány tankolásonként?

Minden tankolásnál.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #19174 Dátum: 2012.07.24 kedd, 14:20:21 »

Pontosan ugyanezt éreztem én is. Mentem 1 el.turbóssal, és alulról sokkal jobb mint a vákumos. Hiába mondja akárki, h gyengébb. Bunyeknak is villanyosítani kellene a turbót.  És akkor az nagyon egyedi darab lenne hehe

Így van. Asszonykám 2.0 TDCi-je már villanyos turbós, sokkal kevesebbet gondolkodik, mint az én vákuumosom, és hiába erősebb ez 200 köbcentivel, ha a másik hamarabb indul el.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19175 Dátum: 2012.07.24 kedd, 16:03:59 »

Cooler és szívócső lökhárító mögötti része nélkül:

https://www.youtube.com/watch?v=quYuR5qZWH4

Lehetne mindig ilyen hangja  eplus2
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19176 Dátum: 2012.07.24 kedd, 17:00:05 »

Üdv. all.
Remélhetőleg jó helyen kérdezek.Döglődik a vízpumpám.Fogy a hűtővizem és némi szivárgás észlelhető szervo tárcsa alatt,olajköri termosztát körül.Kérdés:azj O gyűrűk meg a tömítések+ szerelőzsír megoldja-e a vizfogyást(szivárgást)? ???Ja és leszerelhető-e a vizpumpa annélkűl,hogy a szervoszivatyhoz keljen nyulni?
Mindenképp leszeded szervó szivattyút a tartóról csak nem kell lekötni hanem finoman félre tenni ha a vízpumpát leszedted.A szívósort is lekell venned és hamár új a pumpa tegyél bele új fagyállót meg olajköri termosztátot.
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.24 kedd, 17:14:27 írta TISLER19 » Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #19177 Dátum: 2012.07.24 kedd, 17:02:15 »

Úgy hallottam az EURO IV-esek 125 lóerősek, a III pedig 130.
Amúgy nincs valakinek elfekvőben EGR dugója elöl lévő EGR-hez, amitől nagyon meg szeretne szabadulni?
Hello

nekem van, kb 40 db még Wink Aranytartaléknak csináltattam belőle bőven, hogy ha majd nem lesz kiflire való, vagy lekötik az áramot is, akkor majd előveszem ezt a "befektetést".
Komolyra fordítva, dobj egy postacímet, és feladom neked borítékban.
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19178 Dátum: 2012.07.24 kedd, 18:10:07 »

Hello

nekem van, kb 40 db még Wink Aranytartaléknak csináltattam belőle bőven, hogy ha majd nem lesz kiflire való, vagy lekötik az áramot is, akkor majd előveszem ezt a "befektetést".
Komolyra fordítva, dobj egy postacímet, és feladom neked borítékban.

Köszi, de már megoldódott  worship worship
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #19179 Dátum: 2012.07.24 kedd, 19:33:16 »

Üdv. all.
Remélhetőleg jó helyen kérdezek.Döglődik a vízpumpám.Fogy a hűtővizem és némi szivárgás észlelhető szervo tárcsa alatt,olajköri termosztát körül.Kérdés:az O gyűrűk meg a tömítések+ szerelőzsír megoldja-e a vizfogyást(szivárgást)? ???Ja és leszerelhető-e a vizpumpa annélkűl,hogy a szervoszivatyhoz keljen nyulni?
nem oldja meg semmi a folyást,csak a csere.Ugyanis ahonnan folyik,azt nem tudod javítani!
Nem,lekell szedni a szervó szivattyút is,mert arra van szerelve a pumpa.és oda vissza.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #19180 Dátum: 2012.07.24 kedd, 19:35:33 »

Valaki chip mágus meg tudja mondani, hogy kb mennyi lóerőt jelent egy 2.0 TDCI 115LE-s motornál?



Köszi előre is...
kb 24%-al lehet számolni,de egyedileg ez eltérő lehet.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Shad
Vendég
« Új hozzászólás #19181 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:11:47 »


A másik kérdésem, hogy tegnap az OBI-ban Heuréka élményem volt, láttam a Stihl fűrészeknél, hogy 2T olaj... Ez az a nagy okosság, amiről írtok? Csak mert ez 600Ft volt 1dl. Azt akkor is beleteszem, ha csak "lehet, hogy jobb lesz" tőle...
Ha ez az a cucc, segítenétek az adagolásában, hogy mennyi időnként mennyit kell beletenni?

Köszi előre is...

Én Makita 2T-t használok, az is elég jó minőségű..Kb 2000Ft 1 liter belőle, decis kiszerelésben nem éri meg venni. Kb 1-1,25 deci mehet egy full tankhoz.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19182 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:17:00 »

kb 24%-al lehet számolni,de egyedileg ez eltérő lehet.

A 115, vagy a 130-hoz képest?
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #19183 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:24:19 »

A 115, vagy a 130-hoz képest?
ennyivel lehet-szokta emelni általában Robi.azt mondta lehet akár 30%is,de ott már lesz füst is.
Ha a 115ös nézzzük,akkor az kb +28-30le.tehát abból kb a 140le elérhető....de ezeket az adatokat a Robival kell megbeszélni,nem exakt számok.
Zsoelnek asszem vissza kellett venni a nagytalin,mert nem volt stabil a gépe.Rángatott,gyengusz volt ilyesmi.A részecskeszűrő miatt ott pl teljesen át kellett dolgoznia az sw-jét.Viszont utána jobb lett,mint előtte volt.Ezért jó,ha ki is tudja próbálni az ember.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19184 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:26:19 »

ennyivel lehet-szokta emelni általában Robi.azt mondta lehet akár 30%is,de ott már lesz füst is.
Ha a 115ös nézzzük,akkor az kb +28-30le.tehát abból kb a 140le elérhető....de ezeket az adatokat a Robival kell megbeszélni,nem exakt számok.
Zsoelnek asszem vissza kellett venni a nagytalin,mert nem volt stabil a gépe.Rángatott,gyengusz volt ilyesmi.A részecskeszűrő miatt ott pl teljesen át kellett dolgoznia az sw-jét.Viszont utána jobb lett,mint előtte volt.Ezért jó,ha ki is tudja próbálni az ember.

Na de azért kérdem, mert mechanikailag ugyanaz a 115 meg a 130. A turbó, a csúcs meg a sw más.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
gy-gabor
Vendég
« Új hozzászólás #19185 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:33:53 »

Sziasztok , 2003 11 havi 132 lovas TDCI mondeohoz vennék nagy nyyomásu pumpát ha valaki tud valami megoldást szoljatok . Minden megoldás érdekel , köszi .
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19186 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:37:10 »

Pontosan ugyanezt éreztem én is. Mentem 1 el.turbóssal, és alulról sokkal jobb mint a vákumos. Hiába mondja akárki, h gyengébb. Bunyeknak is villanyosítani kellene a turbót.  És akkor az nagyon egyedi darab lenne hehe

ez gyárilag villanyos turbó ami fennt van, csak nemvolt hova bekötni.... eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19187 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:43:34 »

ez gyárilag villanyos turbó ami fennt van, csak nemvolt hova bekötni.... eplus2
Gázpedál állásához? Roll Eyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #19188 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:49:07 »

Sziasztok , 2003 11 havi 132 lovas TDCI mondeohoz vennék nagy nyyomásu pumpát ha valaki tud valami megoldást szoljatok . Minden megoldás érdekel , köszi .

mk2 vagy Motorcraft kollégákat keresd!
« Utoljára szerkesztve: 2012.07.24 kedd, 20:51:29 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19189 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:50:15 »

Gázpedál állásához? Roll Eyes

Ha ilyen egyszerű lenne mindenki azt kötögetné... eplus2
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19190 Dátum: 2012.07.24 kedd, 20:58:16 »

Ha ilyen egyszerű lenne mindenki azt kötögetné... eplus2
Bowdennel?  eplus2   Csak vicceltem, több hülyeséget már nem kérdek smile
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19191 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:07:06 »

Érezhetsz te bármit de az MKIII-nál a gyár saját állítása szerint is gyengébb az euroIV-es QJBB 2.2 mint az euro III-as QJBA. 
Ja persze szerinted biztos igazad van az MKIV biztos csak szoftverrel érhettek el 1,5 bar töltönyomás helyett 1,8-at vagy vagy 1600 bar befecskendezés helyett 1800-at   nyes
Igen Te tudod.. hehe, csak rajtad kívül mindenki azt írta amit én... hehe
Ja mert nem lehet szoftveresen 1600-ról 1800-ra emelni a nyomást... hehe
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19192 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:09:06 »

Ha ilyen egyszerű lenne mindenki azt kötögetné... eplus2

A motor hangerőhöz képest nem lehet?  Wink
(Egyébként lehetne hozzá elektronikát rittyenteni, ami akár vákumra, akár fordulatszám v terhelés és így tovább alapján dolgozna, csak hát az nem 2 perc, mire összehoz az ember egy ilyet.)
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19193 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:10:10 »

Igen Te tudod.. hehe, csak rajtad kívül mindenki azt írta amit én... hehe

Hát, az hogy mindenki mit állít, az még nem jelent semmit.
Mindenki azt mondja, hogy a 3-as 130 lóval jobban megy, mint a 4-es 140-nel.
Pedig nem.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19194 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:26:10 »

Hát, az hogy mindenki mit állít, az még nem jelent semmit.
Mindenki azt mondja, hogy a 3-as 130 lóval jobban megy, mint a 4-es 140-nel.
Pedig nem.
Neked nem, mert neked csak az amit Te... nyes Wink
Dehogynem, kérj valakitől kölcsön egy jó 3-ast aztán majd meglátod.. vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19195 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:27:17 »

Igen Te tudod.. hehe, csak rajtad kívül mindenki azt írta amit én... hehe
Ja mert nem lehet szoftveresen 1600-ról 1800-ra emelni a nyomást... hehe
Láttál már fékpadi mérést Euro IV-es vagy vagy Euro III-as motorról? Az eruroIV-es nyomaték és lóerő jelleggörbeéje sokkal "szőrősösebb" mint egy Euro III-asé. Ezt pont a gyorsabb reagálású villamos szabályzású turbó miatt tudják már megtenni a környezetvédelmi besorolás mitatt. Ennek az az ára, hogy vissza is szabályoz a teljesítményből. Ez az MKIII-as 2.2 eseknél pontosan -3 lóerőt jelent. Nemcsak  szerintem hanem a gyár szerint is.
Egyébként meg kár hogy te és támogatóid azon nem gondolkozott el hogy bármelyik  EuroIV-es motor amit próbáltatok az nyilván újabb tehát feltételezhetően jobb állapotú mint egy idősebb ezért feltételezhetően nyúzottabb EuroIII-as? Ilyen nem objektív körülmények között még akár érezhetitek erősebbnek is?

Más: csak szoftveresen 1600-ról 1800barra emelni? Iditota aki ilyet csinál. Én már láttam boldog MKIII 2.0TDCi tulajt aki csak 80 barral emeltette meg a CR-nyomást. Kb. szűk félév lettek szép új csúcsai.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #19196 Dátum: 2012.07.24 kedd, 21:35:32 »

Láttál már fékpadi mérést Euro IV-es vagy vagy Euro III-as motorról? Az eruroIV-es nyomaték és lóerő jelleggörbeéje sokkal "szőrősösebb" mint egy Euro III-asé. Ezt pont a gyorsabb reagálású villamos szabályzású turbó miatt tudják már megtenni a környezetvédelmi besorolás mitatt. Ennek az az ára, hogy vissza is szabályoz a teljesítményből. Ez az MKIII-as 2.2 eseknél pontosan -3 lóerőt jelent. Nemcsak  szerintem hanem a gyár szerint is.
Egyébként meg kár hogy te és támogatóid azon nem gondolkozott el hogy bármelyik  EuroIV-es motor amit próbáltatok az nyilván újabb tehát feltételezhetően jobb állapotú mint egy idősebb ezért feltételezhetően nyúzottabb EuroIII-as? Ilyen nem objektív körülmények között még akár érezhetitek erősebbnek is?

Más: csak szoftveresen 1600-ról 1800barra emelni? Iditota aki ilyet csinál. Én már láttam boldog MKIII 2.0TDCi tulajt aki csak 80 barral emeltette meg a CR-nyomást. Kb. szűk félév lettek szép új csúcsai.
Az, hogy egy kontár belenyúl valamibe (tisztelet a kivételnek), és az mikor a gyár emeli a szükséges kompenzációkkal, azért az egy kicsit más..
-3 lóerő 4000-es fordulaton.. nyes.te is sokat használod ott az autód gondolom, alatta meg  a másik erősebb.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19197 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:09:01 »

Az, hogy egy kontár belenyúl valamibe (tisztelet a kivételnek), és az mikor a gyár emeli a szükséges kompenzációkkal, azért az egy kicsit más..
-3 lóerő 4000-es fordulaton.. nyes.te is sokat használod ott az autód gondolom, alatta meg  a másik erősebb.
Aki a kicsit nem becsüli a sokat nem érdemli ...  Az, hogy hol használom az autót azt talán elárulja, hogy nem 1,6TDCi-t vettem hanem egy 200ps-t.
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19198 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:13:53 »

Aki a kicsit nem becsüli a sokat nem érdemli ...  Az, hogy hol használom az autót azt talán elárulja, hogy nem 1,6TDCi-t vettem hanem egy 200ps-t.
Akkor az 1.6 alul megy jól a 2.2 meg fönt?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #19199 Dátum: 2012.07.24 kedd, 22:15:11 »

Akkor az 1.6 alul megy jól a 2.2 meg fönt?
Nehéz napod volt ? Ugye már nagyon fáradt vagy?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 377 378 379 380 381 382 383 [384] 385 386 387 388 389 390 391 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.217 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.