Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 17:19:04 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 380 381 382 383 384 385 386 [387] 388 389 390 391 392 393 394 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14386719 alkalommal)
0 Felhasználó és 107 vendég van a témában
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #19300 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 22:11:37 »

Hála GIN-nek,  worship közelebb vagyok a megoldáshoz. A P1288 nálam is bejátszik,  wow1 mint oritominál.
Ugyanúgy lekonyul a hőfokjelző, és vele elmegy az erő (vészüzem). gun

Ha pihen vagy leáll az autó, akkor utána a hőfokjelző középen folytatja a munkáját, és minden megjavul.
Aztán pár perc, a hőfokjelző leesik, autó belassul, stb. stb.
Na most nálam is (mint oritomi-nál) nemrég lett ledugózva az EGR. A vízpumpa környékén nincs szivárgás, minden száraz, de a tengelyét nem néztem még.
Alf, leírtam neked priviben ezt, de a közösbe is be kell dobni, itt a többiek is láthatják - lásd alul a képet.
Most holnap kidobjam az EGR dugót? Oritominál megjavult tőle a gép...




Ha a hőfokjelző menet közben lekonyul és néha újra működik akkor lehet nálad is az lesz a baj mint nálam, mégpeding a hengerfejben található CHT -ha jól emlékszem- hőmérsékletérzékelő. Nekem nagyon hasonlókat produkált a kocsi. Asszem 5-6e Ft-s tétel volt és ott taládod a szervőszíj feloli oldalon a hengerfejben oldalt. A szervőszíj vezetőkereke mögött van, ha jól emlékszem. Nállam úgy lett megállípítva, hogy rá lett dugva diagra(gyárira) és azon szépen látszot hogy néha kihagy néha fals értékeket küld a kompjuternek ami ettől nem engedte széthajtani a motort. Szóval egy próbát megér.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19301 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 22:17:06 »

Most holnap kidobjam az EGR dugót? Oritominál megjavult tőle a gép...

Nem hinném, hogy köze lenne az egr dugóhoz. Az out of range az kb annyi, hogy olyan értéket mutat, ami nem lehet.
Vagy kontakthibás, vagy rossz a jeladó
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #19302 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 22:22:22 »

Ha a hőfokjelző menet közben lekonyul és néha újra működik akkor lehet nálad is az lesz a baj mint nálam, mégpeding a hengerfejben található CHT -ha jól emlékszem- hőmérsékletérzékelő. Nekem nagyon hasonlókat produkált a kocsi. Asszem 5-6e Ft-s tétel volt és ott taládod a szervőszíj feloli oldalon a hengerfejben oldalt. A szervőszíj vezetőkereke mögött van, ha jól emlékszem. Nállam úgy lett megállípítva, hogy rá lett dugva diagra(gyárira) és azon szépen látszot hogy néha kihagy néha fals értékeket küld a kompjuternek ami ettől nem engedte széthajtani a motort. Szóval egy próbát megér.
CHT-nél nem láttam ingadozást. bár a gyenge notim akksija miatti takarékos üzemmódtól az usb-s kommunikáció erősen blokkolódott, lassult. így az ellenkezője is igaz lehet.


de a BET ls FTS (mi is ez?) egyik alkalommal 0 érték volt.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #19303 Dátum: 2012.08.06 hétfő, 22:45:31 »

CHT-nél nem láttam ingadozást. bár a gyenge notim akksija miatti takarékos üzemmódtól az usb-s kommunikáció erősen blokkolódott, lassult. így az ellenkezője is igaz lehet.
[img width=800 height=500]http://gin.uw.hu/picture/ezsolt2.jpg[/img
[img width=800 height=500]http://gin.uw.hu/picture/ezsolt4.jpg[/img
de a BET ls FTS (mi is ez?) egyik alkalommal 0 érték volt.

Akkor lenne érdemes figyelni a CHT értékét amikor kifekszik a mutató, ha akkor 0-t ír ki akkor tuti az a ludas.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.06 hétfő, 22:57:58 írta AndyA » Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19304 Dátum: 2012.08.07 kedd, 06:19:32 »

CHT-nél nem láttam ingadozást. bár a gyenge notim akksija miatti takarékos üzemmódtól az usb-s kommunikáció erősen blokkolódott, lassult. így az ellenkezője is igaz lehet.
http://gin.uw.hu/picture/ezsolt2.jpg
http://gin.uw.hu/picture/ezsolt4.jpg
de a BET ls FTS (mi is ez?) egyik alkalommal 0 érték volt.

BET: Battery Electrode Temperature
FTS: Fuel Temperature Sensor

Amúgy ha a szám fölött hagyod a kurzort és vársz egy kicsit megmondja törökül ( hehe), ha a szürke keret fölött hagyod a kurzort és vársz egy kicsit
akkor megmondja angolul, hogy mit jelent amit nézel.
Naplózva
spyware
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 222



E-mail
« Új hozzászólás #19305 Dátum: 2012.08.07 kedd, 08:32:22 »

Szia,

Pontosabban milyen infó kellene?
Elég sok PID van, aminek kb a felét tudja reportolni az ELM327, vagy legalábbis nem küldi hozzá a Ford ECU-je az adatokat. (pl. transmission temperature, fuel pressure, ABS wheel speed 1-2-3-4)
Amit én szoktam reportolni, és hasznosnak találom, az a sebesség, RPM, rail nyomás, turbónyomás, gázpedál állása.

Elvileg vannak egyedileg hozzáférhető PID-ek is (hexa kóddal bepötyögve), de ilyet nem találtam külön a Mondeóhoz.

Viktor
Szia!
Olyan infó, hogy honnan lehet beszerezni, hogyan lehet bepötyögni. Én is nézelődtem, de nem találtam. Azok asszem nekem is megvannak amiket leírtál.

« Utoljára szerkesztve: 2012.08.07 kedd, 08:53:15 írta AndyA » Naplózva

Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Victore
Vendég
« Új hozzászólás #19306 Dátum: 2012.08.07 kedd, 10:39:04 »

Szia!
Olyan infó, hogy honnan lehet beszerezni, hogyan lehet bepötyögni. Én is nézelődtem, de nem találtam. Azok asszem nekem is megvannak amiket leírtál.



Elég sok PID-et találtam itt: 
http://obdcon.sourceforge.net/2010/06/obd-ii-pids/


A bepötyögésről csak annyit tudok, hogy a 'Manage custom PIDs' / 'Add custom PID' almenüben kell variálni vele, de hogy pontosan milyen formátumban (kell-e szóköz, vagy hány karaktert kell hexában bevinni), azt már nem.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19307 Dátum: 2012.08.07 kedd, 21:39:49 »

CHT-nél nem láttam ingadozást. bár a gyenge notim akksija miatti takarékos üzemmódtól az usb-s kommunikáció erősen blokkolódott, lassult. így az ellenkezője is igaz lehet.
[img width=800 height=500]http://gin.uw.hu/picture/ezsolt2.jpg[/img
[img width=800 height=500]http://gin.uw.hu/picture/ezsolt4.jpg[/img
de a BET ls FTS (mi is ez?) egyik alkalommal 0 érték volt.
Skacok, az FTS-re 90Fok nem jó!!!
A gyári szűrő 40fok fölött visszakeringteti a tankba a gázolajat, annak érdekében, hogy megfelelő hőmérsékletű legyen.
Ha 90 fokos a gázolaj, az nem jó. Vagy az FTS nem jó, ami a szivattyú oldalán van.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.08 szerda, 07:48:40 írta AndyA » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #19308 Dátum: 2012.08.07 kedd, 21:47:11 »

Skacok, az FTS-re 90Fok nem jó!!!
A gyári szűrő 40fok fölött visszakeringteti a tankba a gázolajat, annak érdekében, hogy megfelelő hőmérsékletű legyen.
Ha 90 fokos a gázolaj, az nem jó. Vagy az FTS nem jó, ami a szivattyú oldalán van.
Shocked megijesztettél, most nem tudom, mi legyen, mi lehet a baj.
 Vízpumpa vagy hengerfej érzékelő szenzor vagy termosztát, vagy a go szűrő nem működik rendesen?
De valamitől leesik a hőfokjelző, és akkor kezdődik a lassulás.
Amikor visszamegy a mutató középállásba, megint jó az autó.

Alf: a hűtő tisztítás megvolt, remélem nem fog annyit menni a hűtőventillátor, mint tegnap (csak a motor leállításakor állt le, kb. 10 percig is tekert alapjáratnál).
Korábban kb. 20 mp alatt (mire kinyitottam a kaput és visszaültem) már leállt alapjárat mellett.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.07 kedd, 21:51:38 írta ezsolt » Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19309 Dátum: 2012.08.07 kedd, 21:56:14 »

Shocked megijesztettél, most nem tudom, mi legyen, mi lehet a baj.
 Vízpumpa vagy hengerfej érzékelő szenzor vagy termosztát, vagy a go szűrő nem működik rendesen?
De valamitől leesik a hőfokjelző, és akkor kezdődik a lassulás.
Amikor visszamegy a mutató középállásba, megint jó az autó.

Alf: a hűtő tisztítás megvolt, remélem nem fog annyit menni a ventillátor, mint tegnap (csak a motor leállításakor állt le).
Ok, valami elektromos vezetékelési gond lehet.
Nézd végig a szenzorok vezetékelését, mert az FTS nem lehet 90 és 0, a BET (talán battery electrolyte temperature) sem lehet nagyon külső hőmérséklet alatt.

Első körben a gázolajszűrő problémát kizárnám, mert ha 90 fokos gázolaj lenne a tankban, kb sütne a hátsó ülésed és a tank levegőztetőn dőlne a gázolaj-gőz.

Főleg ha 90-0 fok között változik az FTS, az arra utal, hogy ott valami gond van. Esetleg a kulcsprobléma elhárítása során kihúzták az ECU-ből a csatit és nem dugták vissza rendesen.
Vagy valamit összebarmoltak.
De az is lehet, hogy a kulcskód elfelejtés is azért volt, mert valami elektromos probléma van.
(nem sokára lesz egy fordiag interfészem, ami elvileg tud oscilloscop funkciót, amivel lehet élőben nézni a szenzorok nyers adatait, abból meg egyből kiderül, mi van - tudom nem vagy Bp közelében, de ha esetleg jársz erre....)
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #19310 Dátum: 2012.08.07 kedd, 22:24:08 »

Shocked megijesztettél, most nem tudom, mi legyen, mi lehet a baj.
 Vízpumpa vagy hengerfej érzékelő szenzor vagy termosztát, vagy a go szűrő nem működik rendesen?
De valamitől leesik a hőfokjelző, és akkor kezdődik a lassulás.
Amikor visszamegy a mutató középállásba, megint jó az autó.

Alf: a hűtő tisztítás megvolt, remélem nem fog annyit menni a hűtőventillátor, mint tegnap (csak a motor leállításakor állt le, kb. 10 percig is tekert alapjáratnál).
Korábban kb. 20 mp alatt (mire kinyitottam a kaput és visszaültem) már leállt alapjárat mellett.
annyit tegyél meg,hogy vedd ki a főköri termot,és rakd össze nélküle.így az is kizárható....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #19311 Dátum: 2012.08.08 szerda, 08:51:06 »

Sziasztok!
Ha ilyen melegben reggel nyom egy kicsi fehér füstöt,és ingadozik az alapjárat első inditásnál az mitől lehet?
Lehet hogy a porlasztó csinálja?
Amugy utánna megy rendesen.
 help
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #19312 Dátum: 2012.08.08 szerda, 09:27:16 »

Sziasztok!
Ha ilyen melegben reggel nyom egy kicsi fehér füstöt,és ingadozik az alapjárat első inditásnál az mitől lehet?
Lehet hogy a porlasztó csinálja?
Amugy utánna megy rendesen.
 help

Fehér füst azonnal, első pöffenéstől, vagy pár másodperc járás után jön? Minden indításnál következetesen, előző használat hosszától és a legutolsó leállítás idejétől függetlenül?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #19313 Dátum: 2012.08.08 szerda, 11:18:21 »

Fehér füst azonnal, első pöffenéstől, vagy pár másodperc járás után jön? Minden indításnál következetesen, előző használat hosszától és a legutolsó leállítás idejétől függetlenül?

AndyA
Csak akkor amikor egyenletlen az alapjárat pár másodpercig és csak az első inditás reggel pl:ma 17fok igen tegnap 25fok nem ez főleg hideg időben van.
Olyankor szerintem egy kicsit hangosabb azota van hogy télen eldugult az üzemanyag szürő előtte rendben volt minden hidegben is.szürő csere ota kb:5000km ment.
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19314 Dátum: 2012.08.08 szerda, 11:27:06 »

Csak akkor amikor egyenletlen az alapjárat pár másodpercig és csak az első inditás reggel pl:ma 17fok igen tegnap 25fok nem ez főleg hideg időben van.
Olyankor szerintem egy kicsit hangosabb azota van hogy télen eldugult az üzemanyag szürő előtte rendben volt minden hidegben is.szürő csere ota kb:5000km ment.

Az alapjárat-ingadozás lehet a gyenge aksi miatt is. Meg kéne nézni, mennyi a feszültség indítózás előtt, alatt és után. Akár még a generátor is lehet rossz.
Belépsz az info menübe, és szépen kiírja.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19315 Dátum: 2012.08.08 szerda, 11:33:35 »

Azokat kérdezném, akiknek elöl van az EGR és le van dugózva: A lezáró lemez mindkét oldalára tettetek valamilyen
tömítést, vagy csak egyik oldalra? Ha csak egyik oldalra, akkor hova? Előre is köszönöm!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19316 Dátum: 2012.08.08 szerda, 11:42:06 »

Azokat kérdezném, akiknek elöl van az EGR és le van dugózva: A lezáró lemez mindkét oldalára tettetek valamilyen
tömítést, vagy csak egyik oldalra? Ha csak egyik oldalra, akkor hova? Előre is köszönöm!
A tiszta oldalra szerintem fontosabb, hogy ott biztos ne fújjon ki. Nekem csak ott van.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19317 Dátum: 2012.08.08 szerda, 11:54:40 »

A tiszta oldalra szerintem fontosabb, hogy ott biztos ne fújjon ki. Nekem csak ott van.

 worship És így a kipuf oldalon nem fúj ki? Milyen anyagú a lemezed? Gondolom függ a puhaságtól is, hogy mennyire "idomul" a felülethez.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19318 Dátum: 2012.08.08 szerda, 12:07:50 »

worship És így a kipuf oldalon nem fúj ki? Milyen anyagú a lemezed? Gondolom függ a puhaságtól is, hogy mennyire "idomul" a felülethez.

Nekem Alf csinálta. A dugó sima acéllemez. Visszarakta az eredeti tömítést is, a tiszta oldalra.
A nyomás ott a nagyobb... az EGR-rt is kikötötte, az már nem mozog sehová. Gondolom, alapállapot a zárt, így azon az oldalon nincs is nyomás.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #19319 Dátum: 2012.08.08 szerda, 12:14:03 »

Csak akkor amikor egyenletlen az alapjárat pár másodpercig és csak az első inditás reggel pl:ma 17fok igen tegnap 25fok nem ez főleg hideg időben van.
Olyankor szerintem egy kicsit hangosabb azota van hogy télen eldugult az üzemanyag szürő előtte rendben volt minden hidegben is.szürő csere ota kb:5000km ment.

Szia!

Akkor azért nézd meg az üzemanyagszűrő környékét is, mert lehet, hogy egy csatlakozás nem 100-as, és fellevegősödik a rendszer állás alatt.
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #19320 Dátum: 2012.08.08 szerda, 12:36:46 »

Helló mindenki!
mostanában észre vettem hogy erősen kénes szag jön a kipufogómból.
ez normális ?
és ha nem akkor mitől lehet ?
üdv Fubu88
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #19321 Dátum: 2012.08.08 szerda, 13:06:57 »

Helló mindenki!
mostanában észre vettem hogy erősen kénes szag jön a kipufogómból.
ez normális ?
és ha nem akkor mitől lehet ?
üdv Fubu88
vigyor3
kénes? A Zsóri fürdőnél vagy?
Esetleg elhagyott bánya szellőzője felé parkoltál?

Komolyra véve, nem véletlenül hidegindítás után érzed azt a fojtó szagot?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #19322 Dátum: 2012.08.08 szerda, 13:12:50 »

Csak akkor amikor egyenletlen az alapjárat pár másodpercig és csak az első inditás reggel pl:ma 17fok igen tegnap 25fok nem ez főleg hideg időben van.
Olyankor szerintem egy kicsit hangosabb azota van hogy télen eldugult az üzemanyag szürő előtte rendben volt minden hidegben is.szürő csere ota kb:5000km ment.

Ha nem késéssel kezd el füstölni, akkor az sajnos nem a kipufogóban ragadt pára. Dadogós alapjárat peches esetben lehet döglődő PCS is... Kellene nézni rail nyomást ilyen induláskor valami házi diaggal, merre jár. Dadogós menetben pici gázra felpörög rendesen?

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19323 Dátum: 2012.08.08 szerda, 13:33:26 »

Nekem Alf csinálta. A dugó sima acéllemez. Visszarakta az eredeti tömítést is, a tiszta oldalra.
A nyomás ott a nagyobb... az EGR-rt is kikötötte, az már nem mozog sehová. Gondolom, alapállapot a zárt, így azon az oldalon nincs is nyomás.

Thx, akkor én is ezt követem.
Naplózva
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #19324 Dátum: 2012.08.08 szerda, 15:01:15 »

Ha nem késéssel kezd el füstölni, akkor az sajnos nem a kipufogóban ragadt pára. Dadogós alapjárat peches esetben lehet döglődő PCS is... Kellene nézni rail nyomást ilyen induláskor valami házi diaggal, merre jár. Dadogós menetben pici gázra felpörög rendesen?

AndyA
köszi holnap reggel ránézek.
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #19325 Dátum: 2012.08.08 szerda, 17:40:09 »

vigyor3
kénes? A Zsóri fürdőnél vagy?
Esetleg elhagyott bánya szellőzője felé parkoltál?

Komolyra véve, nem véletlenül hidegindítás után érzed azt a fojtó szagot?

 vigyor3
nem ,nem vagyok semmilyen termál víz közelében!
de viszont vannak szép nagy hegyek itt hinterglemm-ben és én a faluban a barátnőm a hegyen dolgozik ezért mikor megyek fel hozzá akkor kb 1 km megyek normális úton 3-at meg szerpentinen leginkább 2.fokozatban . és 1 ilyen felérés után tűnt fel
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #19326 Dátum: 2012.08.08 szerda, 19:08:33 »

vigyor3
nem ,nem vagyok semmilyen termál víz közelében!
de viszont vannak szép nagy hegyek itt hinterglemm-ben és én a faluban a barátnőm a hegyen dolgozik ezért mikor megyek fel hozzá akkor kb 1 km megyek normális úton 3-at meg szerpentinen leginkább 2.fokozatban . és 1 ilyen felérés után tűnt fel
akkor feltételezhető, hogy nem volt üzemmeleg a motor (szinte soha). A katalizátorral voltak nálam is érdekes szagok hideg motornál. Más szagú, mint egy régi dízel égésterméke. Esetleg melengesd be és úgy szagold meg. Füst -igaz- nincs?
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19327 Dátum: 2012.08.08 szerda, 20:11:47 »

Sikeresen ledugóztam ma az EGR-t (ezúton is köszönet Dentcraft-nak a lemezért  worship), és elvittem egy gyors próbakörre. Bármilyen fokozatban, akárhogy toltam
neki nem akart (így enyhe szürkületben látható) füst jönni hátul, korábban ez nem egészen így volt. Majd az igazi próba egy éjszakai vezetésnél lesz, mert a hátul jövő
fényszórójában nagyon jól látszik mindennemű füst. Az itt leírtaknak megfelelően az EGR és a lemez közé tettem a tömítést, és a cső és a lemez közé nem került, de nem
láttam/hallottam/éreztem, hogy kifújna. Köszönöm mindenki segítségét az üggyel kapcsolatban!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #19328 Dátum: 2012.08.08 szerda, 22:02:55 »

Sikeresen ledugóztam ma az EGR-t (ezúton is köszönet Dentcraft-nak a lemezért  worship), és elvittem egy gyors próbakörre. Bármilyen fokozatban, akárhogy toltam neki nem akart (így enyhe szürkületben látható) füst jönni hátul,......
Ezen lehet segíteni = chip
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19329 Dátum: 2012.08.08 szerda, 22:04:51 »

Sikeresen ledugóztam ma az EGR-t (ezúton is köszönet Dentcraft-nak a lemezért  worship), és elvittem egy gyors próbakörre. Bármilyen fokozatban, akárhogy toltam
neki nem akart (így enyhe szürkületben látható) füst jönni hátul, korábban ez nem egészen így volt. Majd az igazi próba egy éjszakai vezetésnél lesz, mert a hátul jövő
fényszórójában nagyon jól látszik mindennemű füst. Az itt leírtaknak megfelelően az EGR és a lemez közé tettem a tömítést, és a cső és a lemez közé nem került, de nem
láttam/hallottam/éreztem, hogy kifújna. Köszönöm mindenki segítségét az üggyel kapcsolatban!
Lámpafénybe biztos lesz füst, de ne törődj vele. wave
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
csapo geza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 97


E-mail
« Új hozzászólás #19330 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 06:51:10 »

köszi holnap reggel ránézek.
Ma reggel ránéztem inditás után megint kicsit kapkodott,de veszi a lapot,ugrik rendessen egy gáz adás és megszünik az ingadozás is nincs kapkodás így mi lehet a gond?
Naplózva

MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19331 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 10:04:52 »

Ezen lehet segíteni = chip

Kell a halálnak a füst  vigyor3 Porlasztók már így is elvileg a kukába valók, nem akarnék meg egy kis tuningot is a nyakukba akasztani.

Lámpafénybe biztos lesz füst, de ne törődj vele. wave

Azt sejtem, de a mennyiség ami érdekel.
Naplózva
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #19332 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 12:18:08 »

akkor feltételezhető, hogy nem volt üzemmeleg a motor (szinte soha). A katalizátorral voltak nálam is érdekes szagok hideg motornál. Más szagú, mint egy régi dízel égésterméke. Esetleg melengesd be és úgy szagold meg. Füst -igaz- nincs?
:eplus2:üzem meleg kb akkor volt utóljára mikor ide értem mert nem nagyon van rá ideje hogy be melegedjen
füst volt az egyik szempont amiért ezt az autót vettem meg áprilisban mert nincs illetve tükörből még soha nem láttam  Wink
és remélem nem is lesz  Wink
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19333 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 15:10:21 »

Porlasztók már így is elvileg a kukába valók
Akkor már csak nyerni tudsz. Adjál neki direkt tisztítót. Meg a tankba is odavalót.
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19334 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 17:41:14 »

Megvolt a szervíz! Főtengely szíjtárcsa, generátorszíj és vízpumpaszíj csere történt! Azt mondták a többi alkatrésznek semmi baja se sincsen, teljesen fölösleges kicserélni! Tök eltűnt a rezgés, az autónak ugyanolyan *** a hangja, de legalább nem berreg  Grin
A vízpumpaszíj annyira el volt töredezve mindenhol, hogy már majdnem elszakadt, a másik hosszú szíj az csak repedezett volt kicsit!

Kitörölták a hibakódokat is mert ugye világított a motorlámpa...és én azt FELTÉTELEZTEM, hogy az az EGR dugó miatt világít, na most olyan hibakód véletlen sem volt benne!
Azt mondta a szerelő, hogy résolajjal kapcsolatban volt valami és a generátor fővezetéknek volt még hibakódja! Na ezeket kitörölte  vigyor3
Nehogymá' tudjam mi is volt pontosan...

De nagyon király most, mintha újjászületett volna! Nem rázza a kasztnit amikor állok a pirosnál, ha a klíma megy még csak nem is hallani semmi változást!
Mondjuk nem olcsó dolgok ezek  Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #19335 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 17:53:56 »

Megvolt a szervíz! Főtengely szíjtárcsa, generátorszíj és vízpumpaszíj csere történt! Azt mondták a többi alkatrésznek semmi baja se sincsen, teljesen fölösleges kicserélni! Tök eltűnt a rezgés, az autónak ugyanolyan *** a hangja, de legalább nem berreg  Grin
A vízpumpaszíj annyira el volt töredezve mindenhol, hogy már majdnem elszakadt, a másik hosszú szíj az csak repedezett volt kicsit!

Kitörölták a hibakódokat is mert ugye világított a motorlámpa...és én azt FELTÉTELEZTEM, hogy az az EGR dugó miatt világít, na most olyan hibakód véletlen sem volt benne!
Azt mondta a szerelő, hogy résolajjal kapcsolatban volt valami és a generátor fővezetéknek volt még hibakódja! Na ezeket kitörölte  vigyor3
Nehogymá' tudjam mi is volt pontosan...

De nagyon király most, mintha újjászületett volna! Nem rázza a kasztnit amikor állok a pirosnál, ha a klíma megy még csak nem is hallani semmi változást!
Mondjuk nem olcsó dolgok ezek  Undecided

A klíma nekem is rázza kicsit az autót, az neked mitől volt? Szíj új, azt most cserélték.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19336 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:13:47 »

Megvolt a szervíz! Főtengely szíjtárcsa, generátorszíj és vízpumpaszíj csere történt! Azt mondták a többi alkatrésznek semmi baja se sincsen, teljesen fölösleges kicserélni! Tök eltűnt a rezgés, az autónak ugyanolyan *** a hangja, de legalább nem berreg  Grin
A vízpumpaszíj annyira el volt töredezve mindenhol, hogy már majdnem elszakadt, a másik hosszú szíj az csak repedezett volt kicsit!

Kitörölták a hibakódokat is mert ugye világított a motorlámpa...és én azt FELTÉTELEZTEM, hogy az az EGR dugó miatt világít, na most olyan hibakód véletlen sem volt benne!
Azt mondta a szerelő, hogy résolajjal kapcsolatban volt valami és a generátor fővezetéknek volt még hibakódja! Na ezeket kitörölte  vigyor3
Nehogymá' tudjam mi is volt pontosan...

De nagyon király most, mintha újjászületett volna! Nem rázza a kasztnit amikor állok a pirosnál, ha a klíma megy még csak nem is hallani semmi változást!
Mondjuk nem olcsó dolgok ezek  Undecided
Lelombozlak kissé a generátor oldallal kapcsolatban.
Fent van az új szíj, ahogy megnyúlik kicsit a melegtől, ismét szólni fog a feszítő miatt. Sad
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #19337 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:21:53 »

Megvolt a szervíz! Főtengely szíjtárcsa, generátorszíj és vízpumpaszíj csere történt! Azt mondták a többi alkatrésznek semmi baja se sincsen, teljesen fölösleges kicserélni! Tök eltűnt a rezgés, az autónak ugyanolyan *** a hangja, de legalább nem berreg  Grin
A vízpumpaszíj annyira el volt töredezve mindenhol, hogy már majdnem elszakadt, a másik hosszú szíj az csak repedezett volt kicsit!

Kitörölták a hibakódokat is mert ugye világított a motorlámpa...és én azt FELTÉTELEZTEM, hogy az az EGR dugó miatt világít, na most olyan hibakód véletlen sem volt benne!
Azt mondta a szerelő, hogy résolajjal kapcsolatban volt valami és a generátor fővezetéknek volt még hibakódja! Na ezeket kitörölte  vigyor3
Nehogymá' tudjam mi is volt pontosan...

De nagyon király most, mintha újjászületett volna! Nem rázza a kasztnit amikor állok a pirosnál, ha a klíma megy még csak nem is hallani semmi változást!
Mondjuk nem olcsó dolgok ezek  Undecided
mikor itt voltál kiolvashattuk volna a hibakódokat.... Tongue
szabadonfutót kellett volna felrakatni a generátorra! Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19338 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:31:56 »

A klíma nekem is rázza kicsit az autót, az neked mitől volt? Szíj új, azt most cserélték.

AndyA
Tropára volt menve a főtengely tárcsa, Jani látta is, külön életet élt ott a helyén  vigyor3
Most csak ha bekapcsolom a klímát akkor érezni hogy kattan! Egyébként ugyanúgy jár a motor!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19339 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:33:16 »

Lelombozlak kissé a generátor oldallal kapcsolatban.
Fent van az új szíj, ahogy megnyúlik kicsit a melegtől, ismét szólni fog a feszítő miatt. Sad
Azt mondták a feszítőnek semmi baja, ott volt az új de mondta hogy teljesen felesleges kicserélni amikor nincs vele gond! Így az a helyén maradt!
De ha hangosodik az se baj, akkor a megszokott marad minden!  Smiley
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19340 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:34:17 »

mikor itt voltál kiolvashattuk volna a hibakódokat.... Tongue
szabadonfutót kellett volna felrakatni a generátorra! Wink
Hát én azt hittem az EGR miatt vannak, meg különösebben nem is érdekelt  vigyor3

A szabadonfutó fater szerint meg hülyeség és én ilyen szinten már nem szólhatok bele  vigyor3
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #19341 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:39:15 »

Hát én azt hittem az EGR miatt vannak, meg különösebben nem is érdekelt  vigyor3

A szabadonfutó fater szerint meg hülyeség és én ilyen szinten már nem szólhatok bele  vigyor3
behúzta a fater a kéziféket?! nyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19342 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:41:20 »

behúzta a fater a kéziféket?! nyes
elég bőkezűen nyilatkozott a szervízben még akkor is mikor közölték a 63eFt-os szervízköltésget  vigyor3

Neki valaki azt mondta hogy az nemkell, és akkor az nemkell! Tulajdonképpen amíg ez a kocsi lesz addig nekem meg úgyis tökmindegy!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19343 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 18:50:53 »

elég bőkezűen nyilatkozott a szervízben még akkor is mikor közölték a 63eFt-os szervízköltésget  vigyor3

Neki valaki azt mondta hogy az nemkell, és akkor az nemkell! Tulajdonképpen amíg ez a kocsi lesz addig nekem meg úgyis tökmindegy!
Az öreg igazi "régimódi diktátor" lehet  nyes  Régi merci, amit mondtam mögmondtam hehe   viccbül írtam, csak vágod! Wink
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19344 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 19:00:15 »

Az öreg igazi "régimódi diktátor" lehet  nyes  Régi merci, amit mondtam mögmondtam hehe   viccbül írtam, csak vágod! Wink
Vágom és eltaláltad  vigyor3

Ja és aztmondta hogy majd ő megcsinálja a szíjtárcsát hogy az egész fémből legyen és soha többet ne kelljen cserélni  hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19345 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 19:10:31 »

Azt mondták a feszítőnek semmi baja, ott volt az új de mondta hogy teljesen felesleges kicserélni amikor nincs vele gond! Így az a helyén maradt!
De ha hangosodik az se baj, akkor a megszokott marad minden!  Smiley
hát ez az. Ránézésre? nem semmi. Végülis a szilentek meg a rugós-olajos feszítőről egyértelműen látszik, ha sz@r. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #19346 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 19:17:49 »

Vágom és eltaláltad  vigyor3

Ja és aztmondta hogy majd ő megcsinálja a szíjtárcsát hogy az egész fémből legyen és soha többet ne kelljen cserélni  hehe
kérd meg, hogy csináljon egy lendkereket is. meg egy új főtengelyt is, csapágyakkal. Smiley
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19347 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 19:49:23 »

hát ez az. Ránézésre? nem semmi. Végülis a szilentek meg a rugós-olajos feszítőről egyértelműen látszik, ha sz@r. Smiley
Én nemtudom  Smiley
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19348 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 19:49:53 »

kérd meg, hogy csináljon egy lendkereket is. meg egy új főtengelyt is, csapágyakkal. Smiley
Igen, ő erre mind haragszik  vigyor3 vagyis a főtengellyel nincs gondja még nem tud róla semmit!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #19349 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 21:32:54 »

Vágom és eltaláltad  vigyor3

Ja és aztmondta hogy majd ő megcsinálja a szíjtárcsát hogy az egész fémből legyen és soha többet ne kelljen cserélni  hehe
hallottam már ilyet én is. de nem európai embernek való, mert olyan rezgések keletkeznek, hogy azt csak taplórészegen mered lelkiismeretfurdalás nélkül használni.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak: 1 ... 380 381 382 383 384 385 386 [387] 388 389 390 391 392 393 394 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.239 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.