Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 22:37:32
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
380
381
382
383
384
385
386
[
387
]
388
389
390
391
392
393
394
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14666798 alkalommal)
0 Felhasználó és 162 vendég van a témában
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19300 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 22:11:37 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.06 hétfő, 21:20:03
Hála GIN-nek,
közelebb vagyok a megoldáshoz. A P1288 nálam is bejátszik,
mint
oritomi
nál.
Ugyanúgy lekonyul a hőfokjelző, és vele elmegy az erő (vészüzem).
Ha pihen vagy leáll az autó, akkor utána a hőfokjelző középen folytatja a munkáját, és minden megjavul.
Aztán pár perc, a hőfokjelző leesik, autó belassul, stb. stb.
Na most nálam is (mint oritomi-nál) nemrég lett ledugózva az EGR. A vízpumpa környékén nincs szivárgás, minden száraz, de a tengelyét nem néztem még.
Alf, leírtam neked priviben ezt, de a közösbe is be kell dobni, itt a többiek is láthatják - lásd alul a képet.
Most holnap kidobjam az EGR dugót? Oritominál megjavult tőle a gép...
Ha a hőfokjelző menet közben lekonyul és néha újra működik akkor lehet nálad is az lesz a baj mint nálam, mégpeding a hengerfejben található CHT -ha jól emlékszem- hőmérsékletérzékelő. Nekem nagyon hasonlókat produkált a kocsi. Asszem 5-6e Ft-s tétel volt és ott taládod a szervőszíj feloli oldalon a hengerfejben oldalt. A szervőszíj vezetőkereke mögött van, ha jól emlékszem. Nállam úgy lett megállípítva, hogy rá lett dugva diagra(gyárira) és azon szépen látszot hogy néha kihagy néha fals értékeket küld a kompjuternek ami ettől nem engedte széthajtani a motort. Szóval egy próbát megér.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19301 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 22:17:06 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.06 hétfő, 21:20:03
Most holnap kidobjam az EGR dugót? Oritominál megjavult tőle a gép...
Nem hinném, hogy köze lenne az egr dugóhoz. Az out of range az kb annyi, hogy olyan értéket mutat, ami nem lehet.
Vagy kontakthibás, vagy rossz a jeladó
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19302 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 22:22:22 »
Idézetet írta: NemTom - 2012.08.06 hétfő, 22:11:37
Ha a hőfokjelző menet közben lekonyul és néha újra működik akkor lehet nálad is az lesz a baj mint nálam, mégpeding a hengerfejben található CHT -ha jól emlékszem- hőmérsékletérzékelő. Nekem nagyon hasonlókat produkált a kocsi. Asszem 5-6e Ft-s tétel volt és ott taládod a szervőszíj feloli oldalon a hengerfejben oldalt. A szervőszíj vezetőkereke mögött van, ha jól emlékszem. Nállam úgy lett megállípítva, hogy rá lett dugva diagra(gyárira) és azon szépen látszot hogy néha kihagy néha fals értékeket küld a kompjuternek ami ettől nem engedte széthajtani a motort. Szóval egy próbát megér.
CHT-nél nem láttam ingadozást. bár a gyenge notim akksija miatti takarékos üzemmódtól az usb-s kommunikáció erősen blokkolódott, lassult. így az ellenkezője is igaz lehet.
de a BET ls FTS (mi is ez?) egyik alkalommal 0 érték volt.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19303 Dátum:
2012.08.06 hétfő, 22:45:31 »
Idézetet írta: GiN - 2012.08.06 hétfő, 22:22:22
CHT-nél nem láttam ingadozást. bár a gyenge notim akksija miatti takarékos üzemmódtól az usb-s kommunikáció erősen blokkolódott, lassult. így az ellenkezője is igaz lehet.
[img width=800 height=500]http://gin.uw.hu/picture/ezsolt2.jpg[/img
[img width=800 height=500]http://gin.uw.hu/picture/ezsolt4.jpg[/img
de a BET ls FTS (mi is ez?) egyik alkalommal 0 érték volt.
Akkor lenne érdemes figyelni a CHT értékét amikor kifekszik a mutató, ha akkor 0-t ír ki akkor tuti az a ludas.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.06 hétfő, 22:57:58 írta AndyA
»
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19304 Dátum:
2012.08.07 kedd, 06:19:32 »
Idézetet írta: GiN - 2012.08.06 hétfő, 22:22:22
CHT-nél nem láttam ingadozást. bár a gyenge notim akksija miatti takarékos üzemmódtól az usb-s kommunikáció erősen blokkolódott, lassult. így az ellenkezője is igaz lehet.
http://gin.uw.hu/picture/ezsolt2.jpg
http://gin.uw.hu/picture/ezsolt4.jpg
de a BET ls FTS (mi is ez?) egyik alkalommal 0 érték volt.
BET: Battery Electrode Temperature
FTS: Fuel Temperature Sensor
Amúgy ha a szám fölött hagyod a kurzort és vársz egy kicsit megmondja törökül (
), ha a szürke keret fölött hagyod a kurzort és vársz egy kicsit
akkor megmondja angolul, hogy mit jelent amit nézel.
Naplózva
spyware
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 222
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19305 Dátum:
2012.08.07 kedd, 08:32:22 »
Idézetet írta: Victore - 2012.08.06 hétfő, 19:01:42
Szia,
Pontosabban milyen infó kellene?
Elég sok PID van, aminek kb a felét tudja reportolni az ELM327, vagy legalábbis nem küldi hozzá a Ford ECU-je az adatokat. (pl. transmission temperature, fuel pressure, ABS wheel speed 1-2-3-4)
Amit én szoktam reportolni, és hasznosnak találom, az a sebesség, RPM, rail nyomás, turbónyomás, gázpedál állása.
Elvileg vannak egyedileg hozzáférhető PID-ek is (hexa kóddal bepötyögve), de ilyet nem találtam külön a Mondeóhoz.
Viktor
Szia!
Olyan infó, hogy honnan lehet beszerezni, hogyan lehet bepötyögni. Én is nézelődtem, de nem találtam. Azok asszem nekem is megvannak amiket leírtál.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.07 kedd, 08:53:15 írta AndyA
»
Naplózva
Ford Mondeo 2.0 TDCI 115LE, 2006
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19306 Dátum:
2012.08.07 kedd, 10:39:04 »
Idézetet írta: spyware - 2012.08.07 kedd, 08:32:22
Szia!
Olyan infó, hogy honnan lehet beszerezni, hogyan lehet bepötyögni. Én is nézelődtem, de nem találtam. Azok asszem nekem is megvannak amiket leírtál.
Elég sok PID-et találtam itt:
http://obdcon.sourceforge.net/2010/06/obd-ii-pids/
A bepötyögésről csak annyit tudok, hogy a 'Manage custom PIDs' / 'Add custom PID' almenüben kell variálni vele, de hogy pontosan milyen formátumban (kell-e szóköz, vagy hány karaktert kell hexában bevinni), azt már nem.
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19307 Dátum:
2012.08.07 kedd, 21:39:49 »
Idézetet írta: GiN - 2012.08.06 hétfő, 22:22:22
CHT-nél nem láttam ingadozást. bár a gyenge notim akksija miatti takarékos üzemmódtól az usb-s kommunikáció erősen blokkolódott, lassult. így az ellenkezője is igaz lehet.
[img width=800 height=500]http://gin.uw.hu/picture/ezsolt2.jpg[/img
[img width=800 height=500]http://gin.uw.hu/picture/ezsolt4.jpg[/img
de a BET ls FTS (mi is ez?) egyik alkalommal 0 érték volt.
Skacok, az FTS-re 90Fok nem jó!!!
A gyári szűrő 40fok fölött visszakeringteti a tankba a gázolajat, annak érdekében, hogy megfelelő hőmérsékletű legyen.
Ha 90 fokos a gázolaj, az nem jó. Vagy az FTS nem jó, ami a szivattyú oldalán van.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.08 szerda, 07:48:40 írta AndyA
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19308 Dátum:
2012.08.07 kedd, 21:47:11 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.07 kedd, 21:39:49
Skacok, az FTS-re 90Fok nem jó!!!
A gyári szűrő 40fok fölött visszakeringteti a tankba a gázolajat, annak érdekében, hogy megfelelő hőmérsékletű legyen.
Ha 90 fokos a gázolaj, az nem jó. Vagy az FTS nem jó, ami a szivattyú oldalán van.
megijesztettél, most nem tudom, mi legyen, mi lehet a baj.
Vízpumpa vagy hengerfej érzékelő szenzor vagy termosztát, vagy a go szűrő nem működik rendesen?
De valamitől leesik a hőfokjelző, és akkor kezdődik a lassulás.
Amikor visszamegy a mutató középállásba, megint jó az autó.
Alf: a hűtő tisztítás megvolt, remélem nem fog annyit menni a hűtőventillátor, mint tegnap (csak a motor leállításakor állt le, kb. 10 percig is tekert alapjáratnál).
Korábban kb. 20 mp alatt (mire kinyitottam a kaput és visszaültem) már leállt alapjárat mellett.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.08.07 kedd, 21:51:38 írta ezsolt
»
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19309 Dátum:
2012.08.07 kedd, 21:56:14 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.07 kedd, 21:47:11
megijesztettél, most nem tudom, mi legyen, mi lehet a baj.
Vízpumpa vagy hengerfej érzékelő szenzor vagy termosztát, vagy a go szűrő nem működik rendesen?
De valamitől leesik a hőfokjelző, és akkor kezdődik a lassulás.
Amikor visszamegy a mutató középállásba, megint jó az autó.
Alf: a hűtő tisztítás megvolt, remélem nem fog annyit menni a ventillátor, mint tegnap (csak a motor leállításakor állt le).
Ok, valami elektromos vezetékelési gond lehet.
Nézd végig a szenzorok vezetékelését, mert az FTS nem lehet 90 és 0, a BET (talán battery electrolyte temperature) sem lehet nagyon külső hőmérséklet alatt.
Első körben a gázolajszűrő problémát kizárnám, mert ha 90 fokos gázolaj lenne a tankban, kb sütne a hátsó ülésed és a tank levegőztetőn dőlne a gázolaj-gőz.
Főleg ha 90-0 fok között változik az FTS, az arra utal, hogy ott valami gond van. Esetleg a kulcsprobléma elhárítása során kihúzták az ECU-ből a csatit és nem dugták vissza rendesen.
Vagy valamit összebarmoltak.
De az is lehet, hogy a kulcskód elfelejtés is azért volt, mert valami elektromos probléma van.
(nem sokára lesz egy fordiag interfészem, ami elvileg tud oscilloscop funkciót, amivel lehet élőben nézni a szenzorok nyers adatait, abból meg egyből kiderül, mi van - tudom nem vagy Bp közelében, de ha esetleg jársz erre....)
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19310 Dátum:
2012.08.07 kedd, 22:24:08 »
Idézetet írta: ezsolt - 2012.08.07 kedd, 21:47:11
megijesztettél, most nem tudom, mi legyen, mi lehet a baj.
Vízpumpa vagy hengerfej érzékelő szenzor vagy termosztát, vagy a go szűrő nem működik rendesen?
De valamitől leesik a hőfokjelző, és akkor kezdődik a lassulás.
Amikor visszamegy a mutató középállásba, megint jó az autó.
Alf: a hűtő tisztítás megvolt, remélem nem fog annyit menni a hűtőventillátor, mint tegnap (csak a motor leállításakor állt le, kb. 10 percig is tekert alapjáratnál).
Korábban kb. 20 mp alatt (mire kinyitottam a kaput és visszaültem) már leállt alapjárat mellett.
annyit tegyél meg,hogy vedd ki a főköri termot,és rakd össze nélküle.így az is kizárható....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19311 Dátum:
2012.08.08 szerda, 08:51:06 »
Sziasztok!
Ha ilyen melegben reggel nyom egy kicsi fehér füstöt,és ingadozik az alapjárat első inditásnál az mitől lehet?
Lehet hogy a porlasztó csinálja?
Amugy utánna megy rendesen.
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19312 Dátum:
2012.08.08 szerda, 09:27:16 »
Idézetet írta: csapo geza - 2012.08.08 szerda, 08:51:06
Sziasztok!
Ha ilyen melegben reggel nyom egy kicsi fehér füstöt,és ingadozik az alapjárat első inditásnál az mitől lehet?
Lehet hogy a porlasztó csinálja?
Amugy utánna megy rendesen.
Fehér füst azonnal, első pöffenéstől, vagy pár másodperc járás után jön? Minden indításnál következetesen, előző használat hosszától és a legutolsó leállítás idejétől függetlenül?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19313 Dátum:
2012.08.08 szerda, 11:18:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.08 szerda, 09:27:16
Fehér füst azonnal, első pöffenéstől, vagy pár másodperc járás után jön? Minden indításnál következetesen, előző használat hosszától és a legutolsó leállítás idejétől függetlenül?
AndyA
Csak akkor amikor egyenletlen az alapjárat pár másodpercig és csak az első inditás reggel pl:ma 17fok igen tegnap 25fok nem ez főleg hideg időben van.
Olyankor szerintem egy kicsit hangosabb azota van hogy télen eldugult az üzemanyag szürő előtte rendben volt minden hidegben is.szürő csere ota kb:5000km ment.
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19314 Dátum:
2012.08.08 szerda, 11:27:06 »
Idézetet írta: csapo geza - 2012.08.08 szerda, 11:18:21
Csak akkor amikor egyenletlen az alapjárat pár másodpercig és csak az első inditás reggel pl:ma 17fok igen tegnap 25fok nem ez főleg hideg időben van.
Olyankor szerintem egy kicsit hangosabb azota van hogy télen eldugult az üzemanyag szürő előtte rendben volt minden hidegben is.szürő csere ota kb:5000km ment.
Az alapjárat-ingadozás lehet a gyenge aksi miatt is. Meg kéne nézni, mennyi a feszültség indítózás előtt, alatt és után. Akár még a generátor is lehet rossz.
Belépsz az info menübe, és szépen kiírja.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19315 Dátum:
2012.08.08 szerda, 11:33:35 »
Azokat kérdezném, akiknek elöl van az EGR és le van dugózva: A lezáró lemez mindkét oldalára tettetek valamilyen
tömítést, vagy csak egyik oldalra? Ha csak egyik oldalra, akkor hova? Előre is köszönöm!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19316 Dátum:
2012.08.08 szerda, 11:42:06 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.08 szerda, 11:33:35
Azokat kérdezném, akiknek elöl van az EGR és le van dugózva: A lezáró lemez mindkét oldalára tettetek valamilyen
tömítést, vagy csak egyik oldalra? Ha csak egyik oldalra, akkor hova? Előre is köszönöm!
A tiszta oldalra szerintem fontosabb, hogy ott biztos ne fújjon ki. Nekem csak ott van.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19317 Dátum:
2012.08.08 szerda, 11:54:40 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.08 szerda, 11:42:06
A tiszta oldalra szerintem fontosabb, hogy ott biztos ne fújjon ki. Nekem csak ott van.
És így a kipuf oldalon nem fúj ki? Milyen anyagú a lemezed? Gondolom függ a puhaságtól is, hogy mennyire "idomul" a felülethez.
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19318 Dátum:
2012.08.08 szerda, 12:07:50 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.08 szerda, 11:54:40
És így a kipuf oldalon nem fúj ki? Milyen anyagú a lemezed? Gondolom függ a puhaságtól is, hogy mennyire "idomul" a felülethez.
Nekem Alf csinálta. A dugó sima acéllemez. Visszarakta az eredeti tömítést is, a tiszta oldalra.
A nyomás ott a nagyobb... az EGR-rt is kikötötte, az már nem mozog sehová. Gondolom, alapállapot a zárt, így azon az oldalon nincs is nyomás.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19319 Dátum:
2012.08.08 szerda, 12:14:03 »
Idézetet írta: csapo geza - 2012.08.08 szerda, 11:18:21
Csak akkor amikor egyenletlen az alapjárat pár másodpercig és csak az első inditás reggel pl:ma 17fok igen tegnap 25fok nem ez főleg hideg időben van.
Olyankor szerintem egy kicsit hangosabb azota van hogy télen eldugult az üzemanyag szürő előtte rendben volt minden hidegben is.szürő csere ota kb:5000km ment.
Szia!
Akkor azért nézd meg az üzemanyagszűrő környékét is, mert lehet, hogy egy csatlakozás nem 100-as, és fellevegősödik a rendszer állás alatt.
Naplózva
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19320 Dátum:
2012.08.08 szerda, 12:36:46 »
Helló mindenki!
mostanában észre vettem hogy erősen kénes szag jön a kipufogómból.
ez normális ?
és ha nem akkor mitől lehet ?
üdv Fubu88
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19321 Dátum:
2012.08.08 szerda, 13:06:57 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.08.08 szerda, 12:36:46
Helló mindenki!
mostanában észre vettem hogy erősen kénes szag jön a kipufogómból.
ez normális ?
és ha nem akkor mitől lehet ?
üdv Fubu88
kénes? A Zsóri fürdőnél vagy?
Esetleg elhagyott bánya szellőzője felé parkoltál?
Komolyra véve, nem véletlenül hidegindítás után érzed azt a fojtó szagot?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19322 Dátum:
2012.08.08 szerda, 13:12:50 »
Idézetet írta: csapo geza - 2012.08.08 szerda, 11:18:21
Csak akkor amikor egyenletlen az alapjárat pár másodpercig és csak az első inditás reggel pl:ma 17fok igen tegnap 25fok nem ez főleg hideg időben van.
Olyankor szerintem egy kicsit hangosabb azota van hogy télen eldugult az üzemanyag szürő előtte rendben volt minden hidegben is.szürő csere ota kb:5000km ment.
Ha nem késéssel kezd el füstölni, akkor az sajnos nem a kipufogóban ragadt pára. Dadogós alapjárat peches esetben lehet döglődő PCS is... Kellene nézni rail nyomást ilyen induláskor valami házi diaggal, merre jár. Dadogós menetben pici gázra felpörög rendesen?
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19323 Dátum:
2012.08.08 szerda, 13:33:26 »
Idézetet írta: Angel - 2012.08.08 szerda, 12:07:50
Nekem Alf csinálta. A dugó sima acéllemez. Visszarakta az eredeti tömítést is, a tiszta oldalra.
A nyomás ott a nagyobb... az EGR-rt is kikötötte, az már nem mozog sehová. Gondolom, alapállapot a zárt, így azon az oldalon nincs is nyomás.
Thx, akkor én is ezt követem.
Naplózva
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19324 Dátum:
2012.08.08 szerda, 15:01:15 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.08 szerda, 13:12:50
Ha nem késéssel kezd el füstölni, akkor az sajnos nem a kipufogóban ragadt pára. Dadogós alapjárat peches esetben lehet döglődő PCS is... Kellene nézni rail nyomást ilyen induláskor valami házi diaggal, merre jár. Dadogós menetben pici gázra felpörög rendesen?
AndyA
köszi holnap reggel ránézek.
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19325 Dátum:
2012.08.08 szerda, 17:40:09 »
Idézetet írta: GiN - 2012.08.08 szerda, 13:06:57
kénes? A Zsóri fürdőnél vagy?
Esetleg elhagyott bánya szellőzője felé parkoltál?
Komolyra véve, nem véletlenül hidegindítás után érzed azt a fojtó szagot?
nem ,nem vagyok semmilyen termál víz közelében!
de viszont vannak szép nagy hegyek itt hinterglemm-ben és én a faluban a barátnőm a hegyen dolgozik ezért mikor megyek fel hozzá akkor kb 1 km megyek normális úton 3-at meg szerpentinen leginkább 2.fokozatban . és 1 ilyen felérés után tűnt fel
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19326 Dátum:
2012.08.08 szerda, 19:08:33 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.08.08 szerda, 17:40:09
nem ,nem vagyok semmilyen termál víz közelében!
de viszont vannak szép nagy hegyek itt hinterglemm-ben és én a faluban a barátnőm a hegyen dolgozik ezért mikor megyek fel hozzá akkor kb 1 km megyek normális úton 3-at meg szerpentinen leginkább 2.fokozatban . és 1 ilyen felérés után tűnt fel
akkor feltételezhető, hogy nem volt üzemmeleg a motor (szinte soha). A katalizátorral voltak nálam is érdekes szagok hideg motornál. Más szagú, mint egy régi dízel égésterméke. Esetleg melengesd be és úgy szagold meg. Füst -igaz- nincs?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19327 Dátum:
2012.08.08 szerda, 20:11:47 »
Sikeresen ledugóztam ma az EGR-t (ezúton is köszönet Dentcraft-nak a lemezért
), és elvittem egy gyors próbakörre. Bármilyen fokozatban, akárhogy toltam
neki nem akart (így enyhe szürkületben látható) füst jönni hátul, korábban ez nem egészen így volt. Majd az igazi próba egy éjszakai vezetésnél lesz, mert a hátul jövő
fényszórójában nagyon jól látszik mindennemű füst. Az itt leírtaknak megfelelően az EGR és a lemez közé tettem a tömítést, és a cső és a lemez közé nem került, de nem
láttam/hallottam/éreztem, hogy kifújna. Köszönöm mindenki segítségét az üggyel kapcsolatban!
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19328 Dátum:
2012.08.08 szerda, 22:02:55 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.08 szerda, 20:11:47
Sikeresen ledugóztam ma az EGR-t (ezúton is köszönet Dentcraft-nak a lemezért
), és elvittem egy gyors próbakörre. Bármilyen fokozatban, akárhogy toltam neki
nem akart
(így enyhe szürkületben látható)
füst jönni hátul
,......
Ezen lehet segíteni = chip
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19329 Dátum:
2012.08.08 szerda, 22:04:51 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.08 szerda, 20:11:47
Sikeresen ledugóztam ma az EGR-t (ezúton is köszönet Dentcraft-nak a lemezért
), és elvittem egy gyors próbakörre. Bármilyen fokozatban, akárhogy toltam
neki nem akart (így enyhe szürkületben látható) füst jönni hátul, korábban ez nem egészen így volt. Majd az igazi próba egy éjszakai vezetésnél lesz, mert a hátul jövő
fényszórójában nagyon jól látszik mindennemű füst. Az itt leírtaknak megfelelően az EGR és a lemez közé tettem a tömítést, és a cső és a lemez közé nem került, de nem
láttam/hallottam/éreztem, hogy kifújna. Köszönöm mindenki segítségét az üggyel kapcsolatban!
Lámpafénybe biztos lesz füst, de ne törődj vele.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19330 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 06:51:10 »
Idézetet írta: csapo geza - 2012.08.08 szerda, 15:01:15
köszi holnap reggel ránézek.
Ma reggel ránéztem inditás után megint kicsit kapkodott,de veszi a lapot,ugrik rendessen egy gáz adás és megszünik az ingadozás is nincs kapkodás így mi lehet a gond?
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19331 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 10:04:52 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.08.08 szerda, 22:02:55
Ezen lehet segíteni = chip
Kell a halálnak a füst
Porlasztók már így is elvileg a kukába valók, nem akarnék meg egy kis tuningot is a nyakukba akasztani.
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.08.08 szerda, 22:04:51
Lámpafénybe biztos lesz füst, de ne törődj vele.
Azt sejtem, de a mennyiség ami érdekel.
Naplózva
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19332 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 12:18:08 »
Idézetet írta: GiN - 2012.08.08 szerda, 19:08:33
akkor feltételezhető, hogy nem volt üzemmeleg a motor (szinte soha). A katalizátorral voltak nálam is érdekes szagok hideg motornál. Más szagú, mint egy régi dízel égésterméke. Esetleg melengesd be és úgy szagold meg. Füst -igaz- nincs?
:eplus2:üzem meleg kb akkor volt utóljára mikor ide értem mert nem nagyon van rá ideje hogy be melegedjen
füst volt az egyik szempont amiért ezt az autót vettem meg áprilisban mert nincs illetve tükörből még soha nem láttam
és remélem nem is lesz
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19333 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 15:10:21 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.08.09 csütörtök, 10:04:52
Porlasztók már így is elvileg a kukába valók
Akkor már csak nyerni tudsz. Adjál neki direkt tisztítót. Meg a tankba is odavalót.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19334 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 17:41:14 »
Megvolt a szervíz! Főtengely szíjtárcsa, generátorszíj és vízpumpaszíj csere történt! Azt mondták a többi alkatrésznek semmi baja se sincsen, teljesen fölösleges kicserélni! Tök eltűnt a rezgés, az autónak ugyanolyan *** a hangja, de legalább nem berreg
A vízpumpaszíj annyira el volt töredezve mindenhol, hogy már majdnem elszakadt, a másik hosszú szíj az csak repedezett volt kicsit!
Kitörölták a hibakódokat is mert ugye világított a motorlámpa...és én azt FELTÉTELEZTEM, hogy az az EGR dugó miatt világít, na most olyan hibakód véletlen sem volt benne!
Azt mondta a szerelő, hogy résolajjal kapcsolatban volt valami és a generátor fővezetéknek volt még hibakódja! Na ezeket kitörölte
Nehogymá' tudjam mi is volt pontosan...
De nagyon király most, mintha újjászületett volna! Nem rázza a kasztnit amikor állok a pirosnál, ha a klíma megy még csak nem is hallani semmi változást!
Mondjuk nem olcsó dolgok ezek
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19335 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 17:53:56 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.08.09 csütörtök, 17:41:14
Megvolt a szervíz! Főtengely szíjtárcsa, generátorszíj és vízpumpaszíj csere történt! Azt mondták a többi alkatrésznek semmi baja se sincsen, teljesen fölösleges kicserélni! Tök eltűnt a rezgés, az autónak ugyanolyan *** a hangja, de legalább nem berreg
A vízpumpaszíj annyira el volt töredezve mindenhol, hogy már majdnem elszakadt, a másik hosszú szíj az csak repedezett volt kicsit!
Kitörölták a hibakódokat is mert ugye világított a motorlámpa...és én azt FELTÉTELEZTEM, hogy az az EGR dugó miatt világít, na most olyan hibakód véletlen sem volt benne!
Azt mondta a szerelő, hogy résolajjal kapcsolatban volt valami és a generátor fővezetéknek volt még hibakódja! Na ezeket kitörölte
Nehogymá' tudjam mi is volt pontosan...
De nagyon király most, mintha újjászületett volna! Nem rázza a kasztnit amikor állok a pirosnál, ha a klíma megy még csak nem is hallani semmi változást!
Mondjuk nem olcsó dolgok ezek
A klíma nekem is rázza kicsit az autót, az neked mitől volt? Szíj új, azt most cserélték.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19336 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 18:13:47 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.08.09 csütörtök, 17:41:14
Megvolt a szervíz! Főtengely szíjtárcsa, generátorszíj és vízpumpaszíj csere történt! Azt mondták a többi alkatrésznek semmi baja se sincsen, teljesen fölösleges kicserélni! Tök eltűnt a rezgés, az autónak ugyanolyan *** a hangja, de legalább nem berreg
A vízpumpaszíj annyira el volt töredezve mindenhol, hogy már majdnem elszakadt, a másik hosszú szíj az csak repedezett volt kicsit!
Kitörölták a hibakódokat is mert ugye világított a motorlámpa...és én azt FELTÉTELEZTEM, hogy az az EGR dugó miatt világít, na most olyan hibakód véletlen sem volt benne!
Azt mondta a szerelő, hogy résolajjal kapcsolatban volt valami és a generátor fővezetéknek volt még hibakódja! Na ezeket kitörölte
Nehogymá' tudjam mi is volt pontosan...
De nagyon király most, mintha újjászületett volna! Nem rázza a kasztnit amikor állok a pirosnál, ha a klíma megy még csak nem is hallani semmi változást!
Mondjuk nem olcsó dolgok ezek
Lelombozlak kissé a generátor oldallal kapcsolatban.
Fent van az új szíj, ahogy megnyúlik kicsit a melegtől, ismét szólni fog a feszítő miatt.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19337 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 18:21:53 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.08.09 csütörtök, 17:41:14
Megvolt a szervíz! Főtengely szíjtárcsa, generátorszíj és vízpumpaszíj csere történt! Azt mondták a többi alkatrésznek semmi baja se sincsen, teljesen fölösleges kicserélni! Tök eltűnt a rezgés, az autónak ugyanolyan *** a hangja, de legalább nem berreg
A vízpumpaszíj annyira el volt töredezve mindenhol, hogy már majdnem elszakadt, a másik hosszú szíj az csak repedezett volt kicsit!
Kitörölták a hibakódokat is mert ugye világított a motorlámpa...és én azt FELTÉTELEZTEM, hogy az az EGR dugó miatt világít, na most olyan hibakód véletlen sem volt benne!
Azt mondta a szerelő, hogy résolajjal kapcsolatban volt valami és a generátor fővezetéknek volt még hibakódja! Na ezeket kitörölte
Nehogymá' tudjam mi is volt pontosan...
De nagyon király most, mintha újjászületett volna! Nem rázza a kasztnit amikor állok a pirosnál, ha a klíma megy még csak nem is hallani semmi változást!
Mondjuk nem olcsó dolgok ezek
mikor itt voltál kiolvashattuk volna a hibakódokat....
szabadonfutót kellett volna felrakatni a generátorra!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19338 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 18:31:56 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.08.09 csütörtök, 17:53:56
A klíma nekem is rázza kicsit az autót, az neked mitől volt? Szíj új, azt most cserélték.
AndyA
Tropára volt menve a főtengely tárcsa, Jani látta is, külön életet élt ott a helyén
Most csak ha bekapcsolom a klímát akkor érezni hogy kattan! Egyébként ugyanúgy jár a motor!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19339 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 18:33:16 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.09 csütörtök, 18:13:47
Lelombozlak kissé a generátor oldallal kapcsolatban.
Fent van az új szíj, ahogy megnyúlik kicsit a melegtől, ismét szólni fog a feszítő miatt.
Azt mondták a feszítőnek semmi baja, ott volt az új de mondta hogy teljesen felesleges kicserélni amikor nincs vele gond! Így az a helyén maradt!
De ha hangosodik az se baj, akkor a megszokott marad minden!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19340 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 18:34:17 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.09 csütörtök, 18:21:53
mikor itt voltál kiolvashattuk volna a hibakódokat....
szabadonfutót kellett volna felrakatni a generátorra!
Hát én azt hittem az EGR miatt vannak, meg különösebben nem is érdekelt
A szabadonfutó fater szerint meg hülyeség és én ilyen szinten már nem szólhatok bele
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19341 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 18:39:15 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.08.09 csütörtök, 18:34:17
Hát én azt hittem az EGR miatt vannak, meg különösebben nem is érdekelt
A szabadonfutó fater szerint meg hülyeség és én ilyen szinten már nem szólhatok bele
behúzta a fater a kéziféket?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19342 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 18:41:20 »
Idézetet írta: alf - 2012.08.09 csütörtök, 18:39:15
behúzta a fater a kéziféket?!
elég bőkezűen nyilatkozott a szervízben még akkor is mikor közölték a 63eFt-os szervízköltésget
Neki valaki azt mondta hogy az nemkell, és akkor az nemkell! Tulajdonképpen amíg ez a kocsi lesz addig nekem meg úgyis tökmindegy!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19343 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 18:50:53 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.08.09 csütörtök, 18:41:20
elég bőkezűen nyilatkozott a szervízben még akkor is mikor közölték a 63eFt-os szervízköltésget
Neki valaki azt mondta hogy az nemkell, és akkor az nemkell! Tulajdonképpen amíg ez a kocsi lesz addig nekem meg úgyis tökmindegy!
Az öreg igazi "régimódi diktátor" lehet
Régi merci, amit mondtam mögmondtam
viccbül írtam, csak vágod!
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19344 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 19:00:15 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.08.09 csütörtök, 18:50:53
Az öreg igazi "régimódi diktátor" lehet
Régi merci, amit mondtam mögmondtam
viccbül írtam, csak vágod!
Vágom és eltaláltad
Ja és aztmondta hogy majd ő megcsinálja a szíjtárcsát hogy az egész fémből legyen és soha többet ne kelljen cserélni
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19345 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 19:10:31 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.08.09 csütörtök, 18:33:16
Azt mondták a feszítőnek semmi baja, ott volt az új de mondta hogy teljesen felesleges kicserélni amikor nincs vele gond! Így az a helyén maradt!
De ha hangosodik az se baj, akkor a megszokott marad minden!
hát ez az. Ránézésre? nem semmi. Végülis a szilentek meg a rugós-olajos feszítőről egyértelműen látszik, ha sz@r.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19346 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 19:17:49 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.08.09 csütörtök, 19:00:15
Vágom és eltaláltad
Ja és aztmondta hogy majd ő megcsinálja a szíjtárcsát hogy az egész fémből legyen és soha többet ne kelljen cserélni
kérd meg, hogy csináljon egy lendkereket is. meg egy új főtengelyt is, csapágyakkal.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19347 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 19:49:23 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.09 csütörtök, 19:10:31
hát ez az. Ránézésre? nem semmi. Végülis a szilentek meg a rugós-olajos feszítőről egyértelműen látszik, ha sz@r.
Én nemtudom
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19348 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 19:49:53 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.08.09 csütörtök, 19:17:49
kérd meg, hogy csináljon egy lendkereket is. meg egy új főtengelyt is, csapágyakkal.
Igen, ő erre mind haragszik
vagyis a főtengellyel nincs gondja még nem tud róla semmit!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #19349 Dátum:
2012.08.09 csütörtök, 21:32:54 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.08.09 csütörtök, 19:00:15
Vágom és eltaláltad
Ja és aztmondta hogy majd ő megcsinálja a szíjtárcsát hogy az egész fémből legyen és soha többet ne kelljen cserélni
hallottam már ilyet én is. de nem európai embernek való, mert olyan rezgések keletkeznek, hogy azt csak taplórészegen mered lelkiismeretfurdalás nélkül használni.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Oldalak:
1
...
380
381
382
383
384
385
386
[
387
]
388
389
390
391
392
393
394
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ