Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.27 szerda, 19:12:36 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 381 382 383 384 385 386 387 [388] 389 390 391 392 393 394 395 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14688505 alkalommal)
0 Felhasználó és 13 vendég van a témában
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19350 Dátum: 2012.08.09 csütörtök, 22:33:22 »

Tropára volt menve a főtengely tárcsa, Jani látta is, külön életet élt ott a helyén  vigyor3
Most csak ha bekapcsolom a klímát akkor érezni hogy kattan! Egyébként ugyanúgy jár a motor!
De láttam ám sőt mikor levették akkor is össze vissza lehet mozgatni és állva letették a földre majd ellökték akkorát szólt mikor eldőlt.Tényleg tropa volt.A szíjjon meg szabad szemmel is lehetett látni milyen az állapota.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
polgab
Vendég
« Új hozzászólás #19351 Dátum: 2012.08.10 péntek, 10:36:02 »

A klíma nekem is rázza kicsit az autót, az neked mitől volt? Szíj új, azt most cserélték.

AndyA
valószinűleg a venti rázza, nálam is csinálja
Naplózva
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #19352 Dátum: 2012.08.11 szombat, 09:54:36 »

Helló.
A kérdésem az lenne,hogy hogy lehet e a klíma kompresszorban csapágyat cserélni?A TDCI-ben meg adta magát.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48521



« Új hozzászólás #19353 Dátum: 2012.08.11 szombat, 10:21:59 »

Helló.
A kérdésem az lenne,hogy hogy lehet e a klíma kompresszorban csapágyat cserélni?A TDCI-ben meg adta magát.
nem a kuplungjában?
Amúgy csak klímás szakműhely tudja megcsinálni.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #19354 Dátum: 2012.08.11 szombat, 10:51:14 »

Sziasztok
Lenne egy olyan kérdésem hogy mi csöröghet inditozáskor és utánne egy picit de nem minden indításnál csinálja és a kuplungfelől jön a hang?
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #19355 Dátum: 2012.08.11 szombat, 11:53:56 »

Akkor is hallani amikor a klíma nincs be kapcsolva.


nem a kuplungjában?
Amúgy csak klímás szakműhely tudja megcsinálni.
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19356 Dátum: 2012.08.11 szombat, 14:19:32 »

Akkor is hallani amikor a klíma nincs be kapcsolva.


Szíjat levéve megpörgetted és akkor is az szól?
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #19357 Dátum: 2012.08.11 szombat, 16:29:16 »

Elég nehezen lehet forgatni.


Szíjat levéve megpörgetted és akkor is az szól?
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19358 Dátum: 2012.08.11 szombat, 22:52:19 »

Egyre jobban kerepel a kocsim! Most 4.-ben 60al jöttem felfele egy kisebb emelkedőn amikor ugye dolgozik és nem csak "szinte gurulunk" és úgy zakatolt mint egy gőzmozdony  wow1
Nem lett úgy hangosabb csak nem folyamatos volt a dízelhang hanem olyan zakatolós erősen! Mostmár hidegen is tovább csinálja a csattogást!
Meg ha múltkor találtak résolajra utaló hibakódot akkor valószínű lassan a porlasztókkal lesz gond!

Az lenne a kérdésem hogy kicsit ki lehet tolni hogy teljesen tönkremenjen? Tudok most tenni valamit? Szűrőt cserélni vagy egyebek?

Mert ha javítani kell akkor nem marad!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19359 Dátum: 2012.08.11 szombat, 22:58:26 »

Egyre jobban kerepel a kocsim! Most 4.-ben 60al jöttem felfele egy kisebb emelkedőn amikor ugye dolgozik és nem csak "szinte gurulunk" és úgy zakatolt mint egy gőzmozdony  wow1
Nem lett úgy hangosabb csak nem folyamatos volt a dízelhang hanem olyan zakatolós erősen! Mostmár hidegen is tovább csinálja a csattogást!
Meg ha múltkor találtak résolajra utaló hibakódot akkor valószínű lassan a porlasztókkal lesz gond!

Az lenne a kérdésem hogy kicsit ki lehet tolni hogy teljesen tönkremenjen? Tudok most tenni valamit? Szűrőt cserélni vagy egyebek?

Mert ha javítani kell akkor nem marad!
Ilyenkor szokták a nepperek újra programozni és gyorsan eladni.Addig ok,hogy ha javítani kell nem marad de mit veszel helyette????A programozás kicsit kitolja a cserét de hosszútávon nem jó ugye.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19360 Dátum: 2012.08.11 szombat, 23:06:00 »

Ilyenkor szokták a nepperek újra programozni és gyorsan eladni.Addig ok,hogy ha javítani kell nem marad de mit veszel helyette????A programozás kicsit kitolja a cserét de hosszútávon nem jó ugye.
Öntök most majd bele valami tisztító anyagot meg szűrőt cserélek ami épp esedékes is! Még nincs gondja csak a hangja rossz!

Hát a következőn még nem kell gondolkozzak, fateron is múlik meg sok mindenen  vigyor3
Ennek még ki kellene bírni egy keveset azért...alig van benne km.
Azon gondolkozok hogy lehet kéne venni egy angol kocsit amiben nincs sok km. és motort cserélni...gondolkozok és nemtudok mondani jobb autót eskü...!
Tudnék, de azt majd akkor amikor saját magam keresetéből felnőttként vennék!  Grin
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19361 Dátum: 2012.08.11 szombat, 23:10:44 »

Öntök most majd bele valami tisztító anyagot meg szűrőt cserélek ami épp esedékes is! Még nincs gondja csak a hangja rossz!

Hát a következőn még nem kell gondolkozzak, fateron is múlik meg sok mindenen  vigyor3
Ennek még ki kellene bírni egy keveset azért...alig van benne km.
Azon gondolkozok hogy lehet kéne venni egy angol kocsit amiben nincs sok km. és motort cserélni...gondolkozok és nemtudok mondani jobb autót eskü...!
Tudnék, de azt majd akkor amikor saját magam keresetéből felnőttként vennék!  Grin
Ha szürőt cserélsz akkor a tetejét peremet hajtogasd fel és utána húzd ki a közepét.Majd tegyél az aljára mágnest vagy a fényben nézd meg nincs-e az alján fém reszelék.Sokat segít a döntésedben a javítás terén!!!!!!!!!!!!!!
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19362 Dátum: 2012.08.11 szombat, 23:14:58 »

Ha szürőt cserélsz akkor a tetejét peremet hajtogasd fel és utána húzd ki a közepét.Majd tegyél az aljára mágnest vagy a fényben nézd meg nincs-e az alján fém reszelék.Sokat segít a döntésedben a javítás terén!!!!!!!!!!!!!!
hát szerintem inkább veszek 1 motort évente mint annyit rákölteni  Undecided
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19363 Dátum: 2012.08.11 szombat, 23:16:38 »

hát szerintem inkább veszek 1 motort évente mint annyit rákölteni  Undecided
Te tudod.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19364 Dátum: 2012.08.11 szombat, 23:22:49 »

Te tudod.
Na inkább még nem festem az ördögöt a falra  vigyor3
Egyelőre még csak a hangja a rossz, egyébként minden rendben!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19365 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 00:10:19 »

hát szerintem inkább veszek 1 motort évente mint annyit rákölteni  Undecided
Motorcraftnál kevesebbért kapsz 4 csúcsot mint amennyiért átiratnád a köv. kocsit!      Motort minek cserélnél, felesleges Roll Eyes
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19366 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 01:00:11 »

Na inkább még nem festem az ördögöt a falra  vigyor3
Egyelőre még csak a hangja a rossz, egyébként minden rendben!

Nekünk is csúnyán kerepel,főleg alapjárat-1300 között. Mint egy régi transit. Múltkor telefonált fater a gép mellet,és ismerős megkérdezte,hogy milyen régi kamion mellett állt... eplus2  Szóval lassan beadja a kulcsot,de nem adhatná,most jön egy Protec-kúra,és meglátjuk megdöglik-e...De mióta a chipet offoltuk,legalább nem füstöl(annyira)  taps
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19367 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 10:57:29 »

Nekünk is csúnyán kerepel,főleg alapjárat-1300 között. Mint egy régi transit. Múltkor telefonált fater a gép mellet,és ismerős megkérdezte,hogy milyen régi kamion mellett állt... eplus2  Szóval lassan beadja a kulcsot,de nem adhatná,most jön egy Protec-kúra,és meglátjuk megdöglik-e...De mióta a chipet offoltuk,legalább nem füstöl(annyira)  taps
Hát lehet ez is csak egy fokozat  vigyor3
Ma majd veszek valami cuccokat aztán teleöntözöm a tankot mindenféle nyállal és majd lesz valami változás...
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #19368 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 11:49:14 »

Hát lehet ez is csak egy fokozat  vigyor3
Ma majd veszek valami cuccokat aztán teleöntözöm a tankot mindenféle nyállal és majd lesz valami változás...

nekünk se mehet most tönkre,mert akkor harakiri lesz  eplus2
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #19369 Dátum: 2012.08.12 vasárnap, 11:51:47 »

nekünk se mehet most tönkre,mert akkor harakiri lesz  eplus2
ugyanez a szindróma...lehet hogy trabanttal kellene gödöllőre járni az meg nem olyan "fajin"  vigyor3

Mert ugye ha én használom akkor én tettem tönkre...ez már csak így megy apa-fia közt falbav hehe
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #19370 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 10:44:19 »

Sziasztok
Lenne egy olyan kérdésem hogy mi csöröghet inditozáskor és utánne egy picit de nem minden indításnál csinálja és a kuplungfelől jön a hang?
Kinyomott kuplungal inditozz,ha akkor is csörög akkor nagyvaloszinüséggel lendkerék ha nem akkor vmi más.
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #19371 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:35:45 »

Szia.Sokan nem hiszik el lehet,hogy te sem de az a hang a vezérmű lánctól jön.Egy feszítő  egy lánc  és a csúszkák cseréje meg oldja a problémádat.

Sziasztok
Lenne egy olyan kérdésem hogy mi csöröghet inditozáskor és utánne egy picit de nem minden indításnál csinálja és a kuplungfelől jön a hang?
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.13 hétfő, 17:44:17 írta tuza35 » Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19372 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:51:51 »

Szia.Sokan nem hiszik el lehet,hogy te sem de az a hang a vezérmű lánctól jön.Egy feszítő  egy lánc  és a csúszkák cseréje meg oldja a problémádat.

Akkor én nem várnék mert ha átugrik a vezérlés utána lesz nagy nézés.Ha így van akkor szerviz de gyorsan.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #19373 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 17:57:33 »

Kinyomott kuplungal inditozz,ha akkor is csörög akkor nagyvaloszinüséggel lendkerék ha nem akkor vmi más.
ez alap. ki az aki nem igy indit egy dizelt  wow1
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19374 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 18:00:25 »

ez alap. ki az aki nem igy indit egy dizelt  wow1
Sőt én így is állítom le kinyomott kuplunggal.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #19375 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 18:05:02 »

Sőt én így is állítom le kinyomott kuplunggal.
eljen
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #19376 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 18:07:19 »

ez alap. ki az aki nem igy indit egy dizelt  wow1
Tisztelt Fórumtárs!
Maximálisan egyettértek. eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #19377 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 20:21:33 »

Sőt én így is állítom le kinyomott kuplunggal.

én valamikor csak üresbe teszem és úgy. de az esetek 60-70%ában kuplungozok.
tud az kárt csinálni, ha nem így cselekszek?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19378 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 20:58:23 »

ez alap. ki az aki nem igy indit egy dizelt  wow1

pl én...
Naplózva
virag
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 229


E-mail
« Új hozzászólás #19379 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:36:34 »

Szia.Sokan nem hiszik el lehet,hogy te sem de az a hang a vezérmű lánctól jön.Egy feszítő  egy lánc  és a csúszkák cseréje meg oldja a problémádat.

Szia
Köszi a választ de ha a vezérmű lánc csörög az minden indításnál csinálná szerintem és mindig benyomott kuplunggal állítom és indítom az autot
Naplózva

Mondeo mk4 2.0 tdci 140le 2008.
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #19380 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:38:52 »

pl én...
tevagy az egyetlen. tudod csak egy maradhat  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #19381 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:40:33 »

én valamikor csak üresbe teszem és úgy. de az esetek 60-70%ában kuplungozok.
tud az kárt csinálni, ha nem így cselekszek?
próbáld ki ezerszer finomabban áll le kinyomott kuplungal,inditásnál könnyebben teker az öninditó.
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #19382 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:40:39 »

tevagy az egyetlen. tudod csak egy maradhat  integet2

Az nem baj szeretek kilógni a sorból.....de miért jó benyomott kuplungal inditani és leállitani?
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #19383 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:42:58 »

Az nem baj szeretek kilógni a sorból.....de miért jó benyomott kuplungal inditani és leállitani?
épp most irtam, feletted a válaszom
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19384 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:45:15 »

Az nem baj szeretek kilógni a sorból.....de miért jó benyomott kuplungal inditani és leállitani?
Indítani azért, ha nem vetted ki sebességből akkor nem ugratsz neki annak ami előtted van  hehe  Leállítás rád nem vonatkozik mert neked nincs kettős t. lendkereked.   (Meg amúgy is a tdci 1 xar  wave)
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #19385 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 21:48:12 »

Indítani azért, ha nem vetted ki sebességből akkor nem ugratsz neki annak ami előtted van  hehe  Leállítás rád nem vonatkozik mert neked nincs kettős t. lendkereked.   (Meg amúgy is a tdci 1 xar  wave)
ja ezeket a xarokat pedig jobb igy használni
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #19386 Dátum: 2012.08.13 hétfő, 23:55:37 »

Indítani azért, ha nem vetted ki sebességből akkor nem ugratsz neki annak ami előtted van  hehe  Leállítás rád nem vonatkozik mert neked nincs kettős t. lendkereked.   (Meg amúgy is a tdci 1 xar  wave)

azaz, ha kuplunggal indítok és állítok le, akkor teszem azt nem 1 év múlva kell cserélni a lendkereket, hanem 2-3 év múlva. azaz ezzel kímélem?
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19387 Dátum: 2012.08.14 kedd, 00:50:13 »

azaz, ha kuplunggal indítok és állítok le, akkor teszem azt nem 1 év múlva kell cserélni a lendkereket, hanem 2-3 év múlva. azaz ezzel kímélem?
Igen és ehez jön még ha pályázol vagy egy kicsit jobban meghajtod a gépet akkor ha meg állsz vele 1 percig alapon járatod,hogy a turbó vissza hüljön.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #19388 Dátum: 2012.08.14 kedd, 06:27:13 »

Az nem baj szeretek kilógni a sorból.....de miért jó benyomott kuplungal inditani és leállitani?
Kedves Bunyek!
Szerintem te ugratod a társaságot. falbav Nem hiszem, hogy ne tudnád miért szoktuk benyomni a kuplungot inditáskor. wow1 Pl azért, mert ezzel kiméljük az akkumulátort(nem kell megtörni a sebváltó olajat különösen télen) és az inditó motort, valamint az igen kényes kettős tömegü lendkereket. De ha kilógsz a sorból az sem baj, mert lessz aki beszámol a tapasztalatairól. nyes
Tisztelettel László! worship
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.14 kedd, 15:09:01 írta László » Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #19389 Dátum: 2012.08.14 kedd, 08:05:50 »

azaz, ha kuplunggal indítok és állítok le, akkor teszem azt nem 1 év múlva kell cserélni a lendkereket, hanem 2-3 év múlva. azaz ezzel kímélem?
Nem kötekedésképpen, de a kinyomott kuplung esetén is forog a lendkerekék nem?
(egyébként én is kinyomva indítózok)
szóval nem értem, hogy kinyomva mitől lesz kímélve a lendkerék?
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #19390 Dátum: 2012.08.14 kedd, 08:19:23 »

Nem kötekedésképpen, de a kinyomott kuplung esetén is forog a lendkerekék nem?
(egyébként én is kinyomva indítózok)
szóval nem értem, hogy kinyomva mitől lesz kímélve a lendkerék?

De a sebváltó belseje (aminek akad némi tehetetlensége), meg az abban lévő olaj a lendkeréken keresztül jön mozgásba. Ehhez hozzájön, hogy az
önindító sem egyenletesen teker, és az eredmény az, hogy indításnál jól megrángatod a lendkereket ha nem nyomod ki a kuplungot. Ha kinyomod, akkor csak a saját tehetetlensége rángatja meg.
« Utoljára szerkesztve: 2012.08.14 kedd, 12:18:02 írta tpmportal » Naplózva
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #19391 Dátum: 2012.08.14 kedd, 11:29:00 »

De a sebváltó belseje (aminek akad némi tehetetlensége), meg az abban lévő olaj a lendkeréken keresztül jön mozgásba. Ehhez hozzájön, hogy az
önindító sem egyenletesen teker, és az eredmény az, hogy indításnál jól megrángatod a lendkereket ha nem nyomod ki a kuplungot. Ha kinyomod, akkor
csak a saját tehetetlensége rángatja meg.
Gratula eljen
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
dfeco
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 307


« Új hozzászólás #19392 Dátum: 2012.08.14 kedd, 16:33:02 »

De a sebváltó belseje (aminek akad némi tehetetlensége), meg az abban lévő olaj a lendkeréken keresztül jön mozgásba. Ehhez hozzájön, hogy az
önindító sem egyenletesen teker, és az eredmény az, hogy indításnál jól megrángatod a lendkereket ha nem nyomod ki a kuplungot. Ha kinyomod, akkor csak a saját tehetetlensége rángatja meg.

most már értem
Naplózva

MK3 2.2 TDCi Ghia - Hatchback - 2005/05 - 430e km
EGR off, +elekt.kieg.fűtés, ZEN
gosanyi
Vendég
« Új hozzászólás #19393 Dátum: 2012.08.15 szerda, 10:10:40 »

Valaki el tudná nekem küldeni VIK telefonszámát privátban? Megvolt csak a telefonom megadta magát.
Köszi előre is!
Naplózva
gosanyi
Vendég
« Új hozzászólás #19394 Dátum: 2012.08.15 szerda, 11:14:11 »

Valaki el tudná nekem küldeni VIK telefonszámát privátban? Megvolt csak a telefonom megadta magát.
Köszi előre is!

Megkaptam már több helyről is. Köszönöm!
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #19395 Dátum: 2012.08.15 szerda, 11:16:32 »

Megkaptam már több helyről is. Köszönöm!
eljen
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #19396 Dátum: 2012.08.15 szerda, 13:44:51 »

Tudom hihetetlen de nem minden indításnál csörög.Nekem hideg motornál nem csörgött és üzem melegnél sem de ha egy kicsit vissza hűlt és úgy indítottam akkor be csörrent először egy pillanatra de később már menet közben sem akarta abba hagyni.
De ez az én problémám volt lehet,hogy neked nem ez a baj.


Szia
Köszi a választ de ha a vezérmű lánc csörög az minden indításnál csinálná szerintem és mindig benyomott kuplunggal állítom és indítom az autot
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Pajesz
Vendég
« Új hozzászólás #19397 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 09:23:33 »


  Sziasztok!

  Egy pár tanácsért regisztráltam be ide a fórumra,remélem tudtok segíteni,előre is köszönöm.
  Ezidáig azon szerencsés emberek közé tartoztam aki céges autót hajtott és nem kellett sajátot fenntartani.Viszont nemsokára jön nálunk az utánpótlás és 3-an már nem fogunk elférni egy kétszemélyes autóban. Sok gondolkodás és autószerelői tanácsadás után a mondeo mellett döntöttem. Szerintem ár-érték arányban ez az elérhető számomra.
  Szóval a kérdéseim:
  -A 2.0 TDCI 131 Le motor 2005- láncos vagy szíjjas vezérlésű mert rajzot találtam ilyet is olyat is?
  -A 116  vagy a 131 Le a megbízhatóbb?
  -Vásárlásnál egy Würth-ös autódiagnosztikai géppel milyen hasznos infót lehet megtudni az autó állapotáról?
  -A kettős tömegű lendkerék,porlasztó csúcs,nagy nyomású szivattyú km-ben kb hol adja meg magát?

  Esetleg zeken kívül mit tudtok ajánlani mit kellene még megnézni rajta?

Köszönöm!
Naplózva
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #19398 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 09:51:58 »

  Sziasztok!

  Egy pár tanácsért regisztráltam be ide a fórumra,remélem tudtok segíteni,előre is köszönöm.
  Ezidáig azon szerencsés emberek közé tartoztam aki céges autót hajtott és nem kellett sajátot fenntartani.Viszont nemsokára jön nálunk az utánpótlás és 3-an már nem fogunk elférni egy kétszemélyes autóban. Sok gondolkodás és autószerelői tanácsadás után a mondeo mellett döntöttem. Szerintem ár-érték arányban ez az elérhető számomra.
  Szóval a kérdéseim:
  -A 2.0 TDCI 131 Le motor 2005- láncos vagy szíjjas vezérlésű mert rajzot találtam ilyet is olyat is?
  -A 116  vagy a 131 Le a megbízhatóbb?
  -Vásárlásnál egy Würth-ös autódiagnosztikai géppel milyen hasznos infót lehet megtudni az autó állapotáról?
  -A kettős tömegű lendkerék,porlasztó csúcs,nagy nyomású szivattyú km-ben kb hol adja meg magát?

  Esetleg zeken kívül mit tudtok ajánlani mit kellene még megnézni rajta?

Szia. A 130 és a 115 lovas úgymond ugyanaz a motor, láncos, ebből a motorból nincs szíjas. A pcsúcs, szippancs, kettős tömegű lóerőtől nagyjából függetlenül megy tönkre.
Erősen függ a használattól. A kettőstömegűt kuplungcsere alkalmával szokás kicserélni. Ez lehet 150 és 400e között bárhol. A pcsúcs is kb ekkora szórást mutat. A magasnyomású szippancs kb 2 csúcsot bír ki. Ezt előre nem lehet kitalálni.
Diaggal sok mindent nem lehet várni az autó állapotáról. Ha nincs hibakód, attól még lehet akármilyen mechanikus gond.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bi-Ge
Vendég
« Új hozzászólás #19399 Dátum: 2012.08.16 csütörtök, 10:11:30 »

Űdv. Mindenkinek!
2004-es Mondeo Turnier 2.0 TDCi Ambiente-hez keresek Kezelési és Szervízkönyvet.
Előre is köszönet! Bi-Ge  2012.08.16.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 381 382 383 384 385 386 387 [388] 389 390 391 392 393 394 395 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.