Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 19:37:15 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 394 395 396 397 398 399 400 [401] 402 403 404 405 406 407 408 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14388620 alkalommal)
panses és 90 vendég van a témában
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #20000 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 18:37:47 »

A koromnál fogva még hihetek  Wink
Amúgy nem hinném,hogy engednék...
eljen
örülök,hogy vetted a lapot.úgy is lehetett volna kérdezni,hogy :Hány éves vagy?És még hiszel a mesékben?
Persze tudom,hogy szemtelenül fiatal vagyol. vigyor3
Amúgy a koromhoz képest egészen jól nézel ki.... Wink
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20001 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 18:39:17 »


Amúgy a koromhoz képest egészen jól nézel ki.... Wink

Köszi alf!  worship vigyor3

Majd rájössz... Tudod, más kárán tanul az okos, a hülye meg a sajátján. worship

AndyA

Tudom,tanulok is a károkon,amik itt felmerülnek. Smiley
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #20002 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 18:47:47 »

Vagy kilaukadt a turbócső,vagy esetleg csúszik a kuplung.de a fene se tudja látatlanban.

Köszi szépen,és a túrbócső repedést milyen teknológiával tudom megnézni?Turbónyomás méréssel?
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Elérhető Elérhető

Hozzászólások: 27020


E-mail
« Új hozzászólás #20003 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 18:48:35 »

Köszi szépen,és a túrbócső repedést milyen teknológiával tudom megnézni?Turbónyomás méréssel?

Végigvizslatod, hol látsz olajpárát a csövön. Azután ott megnyomkodod, és látni fogod, ha repedt.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #20004 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 18:53:03 »

Végigvizslatod, hol látsz olajpárát a csövön. Azután ott megnyomkodod, és látni fogod, ha repedt.

AndyA

Ok!
Kössz szépen!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #20005 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 18:53:16 »

Köszi szépen,és a túrbócső repedést milyen teknológiával tudom megnézni?Turbónyomás méréssel?
A te esetedben (az aláírásod szerint 2002 tdci) esélytelen az elm327es otthoni mérés.Diagolni szinte csak szakszervízben,esetleg komolyabb autóvillamossági szerelőnél.Ha ezt megoldod ,akkor lehet turbónyomást mérni.A maximum nyomás 2,5bar.Ha ez nincs meg,akkor bizony valahol rés van a pajzson.
A hibakeresési metódust AndyA már lentebb leírta.Ahol kifúj,jó eséllyel olajpára övezi a környező területet.A hibás alkartész cseréje után megszűnik a hibajelenség.
Ha mégsem ezzel van a baj,akkor lehet tovább nyomozni......

de építhetsz 1 ilyet is otthonra, a jövőre való tekintettel,hogy ne hagyj sok pénzt ott a diagnosztizálásért:
http://mondeo.hu/index.php?topic=5688.0
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.17 hétfő, 18:55:08 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #20006 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 18:56:52 »

A te esetedben (az aláírásod szerint 2002 tdci) esélytelen az elm327es otthoni mérés.Diagolni szinte csak szakszervízben,esetleg komolyabb autóvillamossági szerelőnél.Ha ezt megoldod ,akkor lehet turbónyomást mérni.A maximum nyomás 2,5bar.Ha ez nincs meg,akkor bizony valahol rés van a pajzson.
A hibakeresési metódust AndyA már lentebb leírta.Ahol kifúj,jó eséllyel olajpára övezi a környező területet.A hibás alkartész cseréje után megszűnik a hibajelenség.
Ha mégsem ezzel van a baj,akkor lehet tovább nyomozni......
Hát remélem ez lesz,mert nagyon beszoptam ezzel az autóval,csak ne szeretném ennyire!
Amúgy ez a rángatás nem lehet futómű problémától?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #20007 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 18:59:25 »

Hát remélem ez lesz,mert nagyon beszoptam ezzel az autóval,csak ne szeretném ennyire!
Amúgy ez a rángatás nem lehet futómű problémától?
nem-nem jellemző.
Azt írtad,olyan,mintha a szél taszigálná.Vagy az erő fogy el(turbó levegő hiánya),vagy a hajtásláncba van valami kórság(kuplung csúszik,vagy ilyesmi).Esetleg a turbónak a vákumcsövét még érdemes átnézni,nem-e a geót rángatja a lukas cső miatt.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #20008 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:03:22 »

nem-nem jellemző.
Azt írtad,olyan,mintha a szél taszigálná.Vagy az erő fogy el(turbó levegő hiánya),vagy a hajtásláncba van valami kórság(kuplung csúszik,vagy ilyesmi).Esetleg a turbónak a vákumcsövét még érdemes átnézni,nem-e a geót rángatja a lukas cső miatt.
Az erővel semmi gond nincs!Tépi az aszfaltot.Holnap megnézem azt a *** csövet,és ha semmi
akkor jövök a tanácsotokért.Előre is kösz!
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #20009 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:11:28 »

Az erővel semmi gond nincs!Tépi az aszfaltot.Holnap megnézem azt a *** csövet,és ha semmi
akkor jövök a tanácsotokért.Előre is kösz!
lehet,hogy csak a hibajelenség meghatározása nem stimmel a képbe.(széltaszigálás)
Nem inkább alacsony fordulaton rángat?Olyankor változik a motor fordulatszáma is?Mondjuk mész 1400as fordulaton,és emelkedik magától kb 20at,és csökken ugyan ennyit?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #20010 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 19:22:45 »

lehet,hogy csak a hibajelenség meghatározása nem stimmel a képbe.(széltaszigálás)
Nem inkább alacsony fordulaton rángat?Olyankor változik a motor fordulatszáma is?Mondjuk mész 1400as fordulaton,és emelkedik magától kb 20at,és csökken ugyan ennyit?
Hát a fordulatot nem figyeltem,de alacsony fordulaton csinálja minden sebességi fokban.
de igen olyan 1400-1800között.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20011 Dátum: 2012.09.17 hétfő, 21:55:03 »

lehet,hogy csak a hibajelenség meghatározása nem stimmel a képbe.(széltaszigálás)
Nem inkább alacsony fordulaton rángat?Olyankor változik a motor fordulatszáma is?Mondjuk mész 1400as fordulaton,és emelkedik magától kb 20at,és csökken ugyan ennyit?
Kettőstömegü lendkerék nem okozhatja???
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #20012 Dátum: 2012.09.18 kedd, 09:04:58 »

Kettőstömegü lendkerék nem okozhatja???
nem.az csilingel.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #20013 Dátum: 2012.09.19 szerda, 15:14:31 »

nem mindegy, milyen tipusra kell.
itt a képe a szabadonfutónak! am ez jó lehet a tdci generátorra!erre kell akkor a vízzáró kupak!persze nem ingyen!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
előre is köszi a válaszoka
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20014 Dátum: 2012.09.19 szerda, 21:16:25 »

itt a képe a szabadonfutónak! am ez jó lehet a tdci generátorra!erre kell akkor a vízzáró kupak!persze nem ingyen!

A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
előre is köszi a válaszoka
jó lesz ez a tdci generátorára.
Viszont kupakilag csak az INA jó rá. Sad
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20015 Dátum: 2012.09.19 szerda, 22:14:39 »

jut eszembe, aki cserélte szabadonfutósra a generátort.....kellene egy gyári generátor szijvezető....privibe akinek van....thx
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #20016 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 09:58:21 »

rendben nem akartam arrogáns lenni egyátalán! elnézést kérek!
Bontósokat is kérdezd körbe, hátha.  wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #20017 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 09:58:57 »

Bontósokat is kérdezd körbe, hátha.  wave
köszi! tudsz ajánlani vkit akinek lehet?
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
bogyo70
Vendég
« Új hozzászólás #20018 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 14:43:19 »

Sziasztok!
MK3 2004-es az autóm. Ha nem öregurasan autózom, hanem sportosabban 2400-2600 fordulat között
pukkan egyet, kikapcsolja turbót, villog az izzításjel. Ha leállítom a motort és újra indítok minden megy rendesen.
Alapjáraton és nyomatékon is kopog a motor 1200 fordulatig.
Viszont ezt már rendszeresen csinálja. Mi a hiba? Javaslataitokra: EGR kitisztítva, porlasztó poharazás cca egyforma,
diagnosztikára megjelenve.
Hibakód: P132B (turbófeltöltő hiba), vagy az elektronika, vagy mechanikusan ragad. Levettük átforrasztgattuk az elektronikát,
most már a turbót nem tiltja le, viszont talán jobban kopog. Más hibakód nincs.
MI LEHET A KOPOGÁS OKA! (Mellesleg most ment gallyra egy 2010.10. havi akksi is benne. Még szerencse, hogy garanciás és kicserélték)
 Huh? Huh? Huh? Huh? Huh?

« Utoljára szerkesztve: 2012.09.22 szombat, 08:25:21 írta bogyo70 » Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #20019 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 14:52:00 »

Ugyan nem válasz a kérdésedre, de mégis fontosnak vélem megosztani veled, hogy az elektronika az akadó mechanika miatt megy előszeretettel tönkre. Ki kéne pucoválni. (ugye változó geós?) Ez persze nem oldja meg a kopogás problémádat.
 integet2
Sziasztok!
MK3 2004-es az autóm. Ha nem öregurasan autózom, hanem sportosabban 2400-2600 fordulat között
pukkan egyet, kikapcsolja turbót, villog az izzításjel. Ha leállítom a motort és újra indítok minden megy rendesen.
Alapjáraton és nyomatékon is kopog a motor 1200 fordulatig.
Viszont ezt már rendszeresen csinálja. Mi a hiba? Javaslataitokra: EGR kitisztítva, porlasztó poharazás cca egyforma,
diagnosztikára megjelenve.
Hibakód: P132B (turbófeltöltő hiba), vagy az elektronika, vagy mechanikusan ragad. Levettük átforrasztgattuk az elektronikát,
most már a turbót nem tiltja le, viszont talán jobban kopog. Más hibakód nincs.
MI LEHET A KOPOGÁS OKA! (Mellesleg most ment gallyra egy 2010.10. havi akksi is benne. Még szerencse, hogy garanciás és kicserélték)
 Huh? Huh? Huh? Huh? Huh?


Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #20020 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 17:13:27 »

Sziasztok!
Remélem jó topic-ba írok, ha nem akkor elnézést.
Amióta megvettem az autóm, regisztráltam az oldalra szinte fanatikusan rákattanok naponta többször is az oldalra.
Olvastan már elég sok embernél hogy EGR off. Elkezdtem gondolkozni, lehet nekem is kellene....
Azt írta valaki (idézem):
 "Gyakori hiba alapjárati problémák, erőtlenség esetén, hogy az EGR (exhaust gas
recirculation, kipufogógáz visszavezető) szelep a sok lerakódástól nem tömít
megfelelően, így a motor szívó– és kipufogóoldala közt átjárhatóvá válik. ...... "

tehát, (mivel nincs igazán viszonyítási alapom, és biztos vagyok benne hogy még ON az EGR-em) ha ledugózom van rá esély hogy kicsivel "erősebb" lesz?
Nem mintha panaszkodnom kellene...  eplus2
Esetleg van valami "mellékhatás" ha ledugózom?
Én ez év januárban vettem az autót két hónapra rá EGR off.Én változást a fogyin vettem észre ami előtte 6,7 l/100 km városba utánna 5,5 l/100km, országúton 4 liter (270 km-en mérve 70-120km/ó néha 200 km/ó). smile 
Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20021 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 17:22:48 »

Én ez év januárban vettem az autót két hónapra rá EGR off.Én változást a fogyin vettem észre ami előtte 6,7 l/100 km városba utánna 5,5 l/100km, országúton 4 liter (270 km-en mérve 70-120km/ó néha 200 km/ó). smile 

4 liter?...Az EGR off miatt nekem még a fogyicsökkenés nem tűnt fel. Valaki másnak esetleg?
Naplózva
Szili
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 450


+36309729832


E-mail
« Új hozzászólás #20022 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 17:29:46 »

Tapasztalat megosztás!
Sikeresen megoldottuk a turbocső problémát,ezért köszönet Lászlónak.Mind a 6 db turbocső bandázsolva lett (lásd:http://mondeo.hu/wiki/index.php/Turbo_rendszer_atalakitasa_II.) és a bilincseket is cseréltük.A változás érezhető,erőteljesebben és azonnal megvan a kellő nyomás. Wink laugh
u.i:Az izzító gyertyák is ki lettek cserélve.1 db volt kuka a többi még jó volt.Jó alaposan befújtuk csavarlazítóval és könnyedén kijöttek egy kivételével ami elég necces volt. 
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.20 csütörtök, 19:33:30 írta Szili » Naplózva

2004.08... Ford Mondeo 2.0 TDCi GHIA  5 ajtó,EGR OFF,Visteon szabadonfutó, 1 db kormány,4 alukerék+1 pot stb.
R 1 3 5  
 └-┼┼┤   
   2 4 6
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #20023 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 17:40:23 »

4 liter?...Az EGR off miatt nekem még a fogyicsökkenés nem tűnt fel. Valaki másnak esetleg?

Semmi. Kis változés a motor hangján, de csak ennyi. Viszont a füst kevesebb lett.
Aztán átégett a tömítés, mert valami sz@r anyagból csináltam (hogy mitől égett át, számomra rejtély), aztán 2 mm-es klingerittel oldottam meg, ami azóta is tart.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #20024 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 17:41:59 »

Semmi. Kis változés a motor hangján, de csak ennyi. Viszont a füst kevesebb lett.
Aztán átégett a tömítés, mert valami sz@r anyagból csináltam (hogy mitől égett át, számomra rejtély), aztán 2 mm-es klingerittel oldottam meg, ami azóta is tart.

Nekünk is csak a kevesebb füst...de hogy városi fogyi 1,2 literrel csökkent volna? Háát...Meg a 4 literes fogyi is eléggé érdekes,legalábbis számomra...
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #20025 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 17:49:52 »

Nekünk is csak a kevesebb füst...de hogy városi fogyi 1,2 literrel csökkent volna? Háát...Meg a 4 literes fogyi is eléggé érdekes,legalábbis számomra...

Én így is összeteszem a kezem a fogyasztás miatt. Kevesebbet fogyaszt mint annó az 1,8-as TDdi Focus-om...  vigyor3
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
Intruder007
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 244


E-mail
« Új hozzászólás #20026 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 17:52:41 »

Nekem jó 1 literrel kevesebbet eszik mióta
EGR off taps
Naplózva

2006 MK3 2.0 TDCI Turnier Ghia Executive
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20027 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 20:26:51 »

Sziasztok!
MK3 2004-es az autóm. Ha nem öregurasan autózom, hanem sportosabban 2400-2600 fordulat között
pukkan egyet, kikapcsolja turbót, villog az izzításjel. Ha leállítom a motort és újra indítok minden megy rendesen.
Alapjáraton és nyomatékon is kopog a motor 1200 fordulatig.
Viszont ezt már rendszeresen csinálja. Mi a hiba? Javaslataitokra: EGR kitisztítva, porlasztó poharazás cca egyforma,
diagnosztikára megjelenve.
Hibakód: P132B (turbófeltöltő hiba), vagy az elektronika, vagy mechanikusan ragad. Levettük átforrasztgattuk az elektronikát,
most már a turbót nem tiltja le, viszont talán jobban kopog. Más hibakód nincs.
MI LEHET A KOPOGÁS OKA! (Mellesleg most ment gallyra egy 2010.10. havi akksi is benne. Még szerencse, hogy garanciás és kicserélték)
 Huh? Huh? Huh? Huh? Huh?


Azzal, hogy átforrasztgattátok az elektronikát, nem biztos, hogy jót csináltatok, az megakadályozta, hogy túlterheld és széttörd, vagy elolvaszd a turbód, azzal, hogy tiltott.
A turbót kell rendbetenni, ha még nem késő.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20028 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 20:27:33 »

4 liter?...Az EGR off miatt nekem még a fogyicsökkenés nem tűnt fel. Valaki másnak esetleg?

A fenét változik... szerintem még 1 deci se lehet. Szimplán arról van szó, hogy a körülmények nem egyformák, egyszer ennyit eszik az autó, egyszer meg annyit.
Nekem elég régóta megvan... jól ismerem, mikor mennyit eszik. Lehetne mondani, hogy amikor kevesebbet evett, a farmernadrágomban voltam, amikor többet, akkor meg a rövidben...
És igaz is. Csakhogy ennek semmi köze a fogyihoz. Megmértem a gyorsulást előtte és utána. Tk semmi változás. Persze be lehet magyarázni, hogy ilyenolyan nyomatékosabb...
Itt sincs változás. Ha nyomatékosabb lenne, akkor jobb lenne a gyorsulás is. De nekem mind1, ki-ki higgyen abban, ami neki szimpatikus.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20029 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 20:48:39 »

A fenét változik... szerintem még 1 deci se lehet. Szimplán arról van szó, hogy a körülmények nem egyformák, egyszer ennyit eszik az autó, egyszer meg annyit.
Nekem elég régóta megvan... jól ismerem, mikor mennyit eszik. Lehetne mondani, hogy amikor kevesebbet evett, a farmernadrágomban voltam, amikor többet, akkor meg a rövidben...
És igaz is. Csakhogy ennek semmi köze a fogyihoz. Megmértem a gyorsulást előtte és utána. Tk semmi változás. Persze be lehet magyarázni, hogy ilyenolyan nyomatékosabb...
Itt sincs változás. Ha nyomatékosabb lenne, akkor jobb lenne a gyorsulás is. De nekem mind1, ki-ki higgyen abban, ami neki szimpatikus.

A gyorsulás semmiben nem lehet más mivel mikor lerugod a száját az EGR akkor is zárva van ha ledugóztad vagy nem..ennyi.
Lehet fogyasztás csökkenés ledugozott egr-el ,de sokat kell menni részterhelésen....ergo aki sokat autópályázik,és rááll egy állandó sebességre észrevehet fogyi csökkenést ha ledugozza....tisztább égés jobb hatásfok...nem szutykot éget el, és ehhez az állapothoz nyilván hozzá igazodik a befecskendezés is...és itt lehet fogyi csökkenést elérni.
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20030 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 20:51:38 »

Nekem jó 1 literrel kevesebbet eszik mióta
EGR off taps
Akkor megérte átgurulnod  Wink...bár a Tieden már elég rendesen el voltak dugulva a szívócsonk járatok a hengerfejben, lehet használt az is neki, hogy most rendesen kap levegőt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #20031 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 21:19:14 »

A gyorsulás semmiben nem lehet más mivel mikor lerugod a száját az EGR akkor is zárva van ha ledugóztad vagy nem..ennyi.
Lehet fogyasztás csökkenés ledugozott egr-el ,de sokat kell menni részterhelésen....ergo aki sokat autópályázik,és rááll egy állandó sebességre észrevehet fogyi csökkenést ha ledugozza....tisztább égés jobb hatásfok...nem szutykot éget el, és ehhez az állapothoz nyilván hozzá igazodik a befecskendezés is...és itt lehet fogyi csökkenést elérni.

Szinte mindig légfelesleggel dolgozik... igen, tisztább a levegő, nyilván jobb a hatásfok. De ez nem jelent litereket. Max 1 decit. Amit ki sem tudsz mérni.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20032 Dátum: 2012.09.20 csütörtök, 21:33:10 »

Szinte mindig légfelesleggel dolgozik... igen, tisztább a levegő, nyilván jobb a hatásfok. De ez nem jelent litereket. Max 1 decit. Amit ki sem tudsz mérni.

Számokat nem mondtam direkt mivel két ugyanolyan autó nincs...de fél litert szerintem átlagban el lehet érni vele simán.....

Naplózva
bogyo70
Vendég
« Új hozzászólás #20033 Dátum: 2012.09.21 péntek, 14:21:09 »

Azzal, hogy átforrasztgattátok az elektronikát, nem biztos, hogy jót csináltatok, az megakadályozta, hogy túlterheld és széttörd, vagy elolvaszd a turbód, azzal, hogy tiltott.
A turbót kell rendbetenni, ha még nem késő.
Nem átforrasztgattuk máshova!!! Megjavítgattuk a már meglevő forrasztásokat. Neked még nem volt ezzel bajod?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #20034 Dátum: 2012.09.21 péntek, 14:25:48 »

Nem átforrasztgattuk máshova!!! Megjavítgattuk a már meglevő forrasztásokat. Neked még nem volt ezzel bajod?
és gondoljátok,hogy attól megjavult az elektronika?szerintem továbbra is azzal van baj.megkene javíttatni....
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.21 péntek, 14:29:06 írta alf » Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Doby
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 449



E-mail
« Új hozzászólás #20035 Dátum: 2012.09.21 péntek, 14:28:36 »

és gondoljátok,hogy attól megtanult az elektronika?szerintem továbbra is azzal van baj.megkene javíttatni....
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0

Meg ugye kipucolni a turbót, mert ha beragad, az elektromos vezérlése is kaputttt  falbav rinya
Naplózva

MKIV Titanium 2014 2.0 TDCI 100kW, 5 ajtó, Red Candy

Korábban:
MKIII F2 ; 2006.06 ; 4 ajtós limuzin ; 2.0L Duratorq TDCi (131Le) ; MMT6 ; Platinum Metallic ; Aras ; Ghia
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #20036 Dátum: 2012.09.21 péntek, 14:29:48 »

Meg ugye kipucolni a turbót, mert ha beragad, az elektromos vezérlése is kaputttt  falbav rinya
eljen
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #20037 Dátum: 2012.09.21 péntek, 14:50:59 »

és gondoljátok,hogy attól megjavult az elektronika?szerintem továbbra is azzal van baj.megkene javíttatni....
http://mondeo.hu/index.php?topic=5198.0

http://www.talkford.com/topic/184102-code-p132b-and-flashing-glow-plug-light/

Eszerint pont a forrasztás az, ami elmegy benne (gondolom az akadó geometria miatti magas áram miatt)
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #20038 Dátum: 2012.09.21 péntek, 19:47:32 »

Szasztok!Készen lett a csúcs és magasnyomású szivattyú felújítása.Az autó szépen megy, és még a nehéz indítás is elmúlt.Az alapjárat még egy kicsit ingadozik. Ennek mi lehet az oka?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #20039 Dátum: 2012.09.21 péntek, 20:05:04 »

Szasztok!Készen lett a csúcs és magasnyomású szivattyú felújítása.Az autó szépen megy, és még a nehéz indítás is elmúlt.Az alapjárat még egy kicsit ingadozik. Ennek mi lehet az oka?
egr szelep lelett dugózva?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #20040 Dátum: 2012.09.21 péntek, 20:24:08 »

egr szelep lelett dugózva?
Igen már 2 hete.A szerelő nem akarta visszatenni,szerinte nem tesz jót.Mondtam neki tegye vissza ,ha a dugó miatt lesz valami gond az az én saram.
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #20041 Dátum: 2012.09.21 péntek, 20:29:57 »

Igen már 2 hete.A szerelő nem akarta visszatenni,szerinte nem tesz jót.Mondtam neki tegye vissza ,ha a dugó miatt lesz valami gond az az én saram.
egyenetlen alapjáratot okozhat még a generátor.Túlzott terhelés,rossz aksi,stb.
Bár ha előtte ez nem volt,akkor lehet ,hogy a felújított csúcsokat még be kell tanulnia az ecu-nak,és pár nap múlva minden beáll a rendes kerékvágásba.... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #20042 Dátum: 2012.09.21 péntek, 20:32:27 »

Nem átforrasztgattuk máshova!!! Megjavítgattuk a már meglevő forrasztásokat. Neked még nem volt ezzel bajod?
Az enyém vákumos vezérlésű, de azzal nem lesz baj, mert tisztítva lett, az már nem fog beragadni...meg van egy két turbó itt ami már átesett ezen..ebből a csapatból.. vigyor3  Wink
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #20043 Dátum: 2012.09.21 péntek, 20:34:15 »

egyenetlen alapjáratot okozhat még a generátor.Túlzott terhelés,rossz aksi,stb.
Bár ha előtte ez nem volt,akkor lehet ,hogy a felújított csúcsokat még be kell tanulnia az ecu-nak,és pár nap múlva minden beáll a rendes kerékvágásba.... Roll Eyes
Köszönöm  worship
Naplózva
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #20044 Dátum: 2012.09.21 péntek, 20:58:50 »

Sziasztok.Ismét egy szerintem szokásos probléma!Tegnap reggel elindultam az autóval és kb.,2km után
kivillant a számunkra utálatos lámpa,és le is állt.A következőt láttam.A 2es henger csúcsnál áll a gázolaj
na most arra lennék kíváncsi,hogy az lehet-e valami tömítés gond vagy egyértelműen csúcs?
Azóta egyszer próbáltam elindítani és elindul nehezen de mihelyst gázt adok egyből megáll!
Válaszotokat előre is köszönöm!
Naplózva
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #20045 Dátum: 2012.09.21 péntek, 21:00:30 »

Sziasztok.Ismét egy szerintem szokásos probléma!Tegnap reggel elindultam az autóval és kb.,2km után
kivillant a számunkra utálatos lámpa,és le is állt.A következőt láttam.A 2es henger csúcsnál áll a gázolaj
na most arra lennék kíváncsi,hogy az lehet-e valami tömítés gond vagy egyértelműen csúcs?
Azóta egyszer próbáltam elindítani és elindul nehezen de mihelyst gázt adok egyből megáll!
Válaszotokat előre is köszönöm!
kellene húzni a hollandin a porlasztó végén.
Vagy egy 5ft-os O gyűrű adta meg magát a résolajvezeték-porlasztó találkozásánál.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
nyuszko
Vendég
« Új hozzászólás #20046 Dátum: 2012.09.21 péntek, 21:54:17 »

kellene húzni a hollandin a porlasztó végén.
Vagy egy 5ft-os O gyűrű adta meg magát a résolajvezeték-porlasztó találkozásánál.

Hát ez nem lenne rossz.És véleményetek szerint ettöl rángathatott alacsony fordulaton?
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #20047 Dátum: 2012.09.21 péntek, 22:07:51 »

Tegnapi EGR dugózásos elmélkedés után, eldöntöttem hogy csinálok egy kartelgáz olaj lecsapató cuccot. Ma délelőtt megis csináltam és délután beis raktam a kocsiba. Kiváncsi leszek mennyi idő alatt fog megtelni...de legalább nem olajos szutyok megy a motorba a turbó felől ezentúl.....EGR nincs is a kocsiba már ugye. eplus2

http://www.youtube.com/watch?v=TDoKEn04i74

pár kép milyen lett:





« Utoljára szerkesztve: 2012.09.21 péntek, 22:42:23 írta Bunyek » Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #20048 Dátum: 2012.09.21 péntek, 22:43:48 »

Igen már 2 hete.A szerelő nem akarta visszatenni,szerinte nem tesz jót.Mondtam neki tegye vissza ,ha a dugó miatt lesz valami gond az az én saram.
Az elég furcsa lenne ha ledugózott EGR-től baj lenne.%Hányuknak már állna a gép.Maf szenzort pucoljátok ki.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
bogyo70
Vendég
« Új hozzászólás #20049 Dátum: 2012.09.22 szombat, 08:25:56 »

Sziasztok!
MK3 2004-es az autóm. Ha nem öregurasan autózom, hanem sportosabban  2400-2600  fordulat között
pukkan egyet, kikapcsolja turbót, villog az izzításjel. Ha leállítom a motort és újra indítok minden megy rendesen.
Alapjáraton és nyomatékon is kopog a motor 1200 fordulatig.
Viszont ezt már rendszeresen csinálja. Mi a hiba? Javaslataitokra: EGR kitisztítva, porlasztó poharazás cca egyforma,
diagnosztikára megjelenve.
Hibakód: P132B (turbófeltöltő hiba), vagy az elektronika, vagy mechanikusan ragad. Levettük átforrasztgattuk az elektronikát,
most már a turbót nem tiltja le, viszont talán jobban kopog. Más hibakód nincs.
MI LEHET A KOPOGÁS OKA! (Mellesleg most ment gallyra egy 2010.10. havi akksi is benne. Még szerencse, hogy garanciás és kicserélték)
 Huh? Huh? Huh? Huh? Huh?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 394 395 396 397 398 399 400 [401] 402 403 404 405 406 407 408 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.27 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.