Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:20:14
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
433
434
435
436
437
438
439
[
440
]
441
442
443
444
445
446
447
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14636105 alkalommal)
0 Felhasználó és 97 vendég van a témában
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21950 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 14:32:10 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.11.19 hétfő, 14:11:04
Milyen megbízható kút van ahová érdemes tankolni menni? Ahol tutira jó a nyál?
Pl. Bármilyen Mobil Petrol vagy Mol vagy mi?
Ez nem emblémafüggő...Van ahol a kagylós a jó,van ahol a Mol. Az alap "nyál" mindenhol ugyanaz,a kérdés,hogy melyik kúton mit adnak még hozzá. Hozzánk az olcsókútra is Mol-os tankautó szokott járni...
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21951 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 14:57:19 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.11.19 hétfő, 14:32:10
Ez nem emblémafüggő...Van ahol a kagylós a jó,van ahol a Mol. Az alap "nyál" mindenhol ugyanaz,a kérdés,hogy melyik kúton mit adnak még hozzá. Hozzánk az olcsókútra is Mol-os tankautó szokott járni...
Ez az általános, de határ közeli helyeken nem csak molos báláskocsi (
)tőtikézik!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21952 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 15:01:01 »
Idézetet írta: GiN - 2012.11.19 hétfő, 14:57:19
Ez az általános, de határ közeli helyeken nem csak molos báláskocsi (
)tőtikézik!
BP elég messze van a zosztrák határtú'
Naplózva
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21953 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 15:07:34 »
Sziasztok!
Szombaton délután meglátogattuk Ervint a turbó-elektronika hiba miatt, mert neki volt egy elektronikája talonban és ha már ott voltunk el is végezte a műtétet a turbón!
Valamint egy nagyon szépen kitisztított szívósort is kapott!
Az egr is le lett dugózva így tuti nem kap annyi mocskot a motor mint eddig, mert ami a szivosorban felgyülemlett az elképesztő!
Mindjárt töltöm is a képeket:
Szívósor amit kapott:
Valamint a turbó tisztítás előtt:
Ez pedig a tisztítás után:
Köszönet Ervinnek, azóta nagyon jól megy a kocsi és egyáltalán nem is kormol mint előtte mindig, valamint köszönet a sok hasznos információért!!!
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21954 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 15:09:08 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.19 hétfő, 15:01:01
BP elég messze van a zosztrák határtú'
BP = british petrol?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Scratch
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37285
www.mondeo.hu
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21955 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 15:35:15 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.11.19 hétfő, 14:11:04
Milyen megbízható kút van ahová érdemes tankolni menni? Ahol tutira jó a nyál?
Pl. Bármilyen Mobil Petrol vagy Mol vagy mi?
Passz, oda ahol nagy a forgalom.
Nekem a gyöngyösi Shell pl. nem jött be, takony szerű anyaggal volt tele a go. szűrőm.
Naplózva
Ford Focus 1.6 16V Trend, 2009
Ford C-Max 2.0 Hybrid SEL, 2013
Ford Puma 1.0 mHEV Titanium, 2020
---
Ford Mondeo 2.0 16V Ghia, 145LE, 2004
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21956 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 16:11:47 »
Idézetet írta: GiN - 2012.11.19 hétfő, 15:09:08
BP = british petrol?
Az tőlünk van messze
Naplózva
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21957 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 16:43:05 »
Sziasztok!
A tanácsaitokat szeretném kérni a következő problémával kapcsolatban. 1-2-3 seb. fokozatban megy normálisan az autó utána 4.-ben már kezdi elhagyni az erő 5.-6.-ban pedig semmi erő nincs benne. (nem gyorsul) és nagy nehezen megyy fel 130-140ig. Ott vége van. Amikor megvettem az autót semmi problémám nem volt vele, még 6.-ban is simán tudtam vele előzni 90-100-tól. Semmi hibaüzenet nincs. 2.0. TDCI 2003 évj.
Üdv. Zoli
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21958 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 16:51:43 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2012.11.19 hétfő, 16:43:05
Sziasztok!
A tanácsaitokat szeretném kérni a következő problémával kapcsolatban. 1-2-3 seb. fokozatban megy normálisan az autó utána 4.-ben már kezdi elhagyni az erő 5.-6.-ban pedig semmi erő nincs benne. (nem gyorsul) és nagy nehezen megyy fel 130-140ig. Ott vége van. Amikor megvettem az autót semmi problémám nem volt vele, még 6.-ban is simán tudtam vele előzni 90-100-tól. Semmi hibaüzenet nincs. 2.0. TDCI 2003 évj.
Üdv. Zoli
Hali!
Füstöl az autó?
Gyorsításkor nem hallasz fütyülő hangot?
Első hallásra turbócsőrepedésre gondolnék.
Tapogasd végig a csöveket, ahol zsíros, olajos, olajsara ott lehet a baj. Általában az EGR szelepről a cooler-re függőleges cső szokott megmihálylodni.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21959 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 17:23:11 »
Idézetet írta: zolas - 2012.11.19 hétfő, 16:51:43
Hali!
Füstöl az autó?
Gyorsításkor nem hallasz fütyülő hangot?
Első hallásra turbócsőrepedésre gondolnék.
Tapogasd végig a csöveket, ahol zsíros, olajos, olajsara ott lehet a baj. Általában az EGR szelepről a cooler-re függőleges cső szokott megmihálylodni.
Hello!
Füstölni nem füstöl. Nincs fütyülő hang sem. Ha el lenne repedne a turbócső akkor 1-3 ig sem menne, nem?
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21960 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 17:26:44 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2012.11.19 hétfő, 17:23:11
Hello!
Füstölni nem füstöl. Nincs fütyülő hang sem. Ha el lenne repedne a turbócső akkor 1-3 ig sem menne, nem?
Hali!
Hát végülis nekem sem füstölt. Csak azt éreztem, hogy kicsit később épül fel a turbónyomás. És csak 1-2ben megyeget ott is későn, 3ban is már picit gyengusabb.
Aztán néztem rá a dologra.
És el is volt repedve.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21961 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 17:34:55 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2012.11.19 hétfő, 17:23:11
Hello!
Füstölni nem füstöl. Nincs fütyülő hang sem. Ha el lenne repedne a turbócső akkor 1-3 ig sem menne, nem?
Ez azért nem teljesen igaz.Nálam is elvolt repedve a szívósorra menő turbo cső és ment gond nélkül.Viszon az olajat szórta rendesen és azt hittük a szervó folyik de tüzetes nézés után mégiy repedt volt a cső.Nézz csak utána,alapossan és nyomkod meg .Ha úgy gondolod még nézzd meg a csúcsok tetején nincs-e go szivárgás levegösödés???
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
imhotep0
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 56
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21962 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 17:37:30 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.19 hétfő, 17:34:55
Ez azért nem teljesen igaz.Nálam is elvolt repedve a szívósorra menő turbo cső és ment gond nélkül.Viszon az olajat szórta rendesen és azt hittük a szervó folyik de tüzetes nézés után mégiy repedt volt a cső.Nézz csak utána,alapossan és nyomkod meg .Ha úgy gondolod még nézzd meg a csúcsok tetején nincs-e go szivárgás levegösödés???
A múltkori EGR szelep dugózásánal észrevettem a csúcsoknál egy kis gázolajat, lehet az a probléma? Mitől van?
Naplózva
2.0 tdci 96KW 2003.04
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21963 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 17:39:14 »
Idézetet írta: imhotep0 - 2012.11.19 hétfő, 17:37:30
A múltkori EGR szelep dugózásánal észrevettem a csúcsoknál egy kis gázolajat, lehet az a probléma? Mitől van?
Cserélj tömítést a csúcsok tövében. Filléres dolog, gyorsan megvan.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21964 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 18:45:29 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.19 hétfő, 15:07:34
Sziasztok!
Szombaton délután meglátogattuk Ervint a turbó-elektronika hiba miatt, mert neki volt egy elektronikája talonban és ha már ott voltunk el is végezte a műtétet a turbón!
Valamint egy nagyon szépen kitisztított szívósort is kapott!
Az egr is le lett dugózva így tuti nem kap annyi mocskot a motor mint eddig, mert ami a szivosorban felgyülemlett az elképesztő!
Mindjárt töltöm is a képeket:
Szívósor amit kapott:
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121119/IMG_0157_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Valamint a turbó tisztítás előtt:
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121119/537373709IMG_0160_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121119/IMG_0159_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Ez pedig a tisztítás után:
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121119/IMG_0161_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Köszönet Ervinnek, azóta nagyon jól megy a kocsi és egyáltalán nem is kormol mint előtte mindig, valamint köszönet a sok hasznos információért!!!
szép!
Akkor már nem villog az izzítójel sem,és megjöttek a paripák is?!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Pocok0011
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21965 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 18:58:30 »
Idézetet írta: Zsola - 2012.11.19 hétfő, 15:07:34
Sziasztok!
Szombaton délután meglátogattuk Ervint a turbó-elektronika hiba miatt, mert neki volt egy elektronikája talonban és ha már ott voltunk el is végezte a műtétet a turbón!
Valamint egy nagyon szépen kitisztított szívósort is kapott!
Az egr is le lett dugózva így tuti nem kap annyi mocskot a motor mint eddig, mert ami a szivosorban felgyülemlett az elképesztő!
Mindjárt töltöm is a képeket:
Szívósor amit kapott:
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121119/IMG_0157_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Valamint a turbó tisztítás előtt:
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121119/537373709IMG_0160_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121119/IMG_0159_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Ez pedig a tisztítás után:
[img width=800 height=600]http://kepfeltoltes.hu/121119/IMG_0161_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img
Köszönet Ervinnek, azóta nagyon jól megy a kocsi és egyáltalán nem is kormol mint előtte mindig, valamint köszönet a sok hasznos információért!!!
Szia!
én is ott jártam már 2x nála,ugyanazt csinálta meg mint a tiéden,s tuti jó a gép!Te is raksz bele 2t-t,s Spurit?
nagyon jót tesz a mocinak,s sok mindennek elébe tudsz menni...Pl.porlasztócsúcs csere...Nekem ki is dobta a katalizátort,s iktatót rakott bele.Sztem kb. 10 LE-t jelent plusszba,s 5,0-ról,lement 4,4-4,6-ra a fogyasztásom!
Akkor jó autózást,
üdv.
Pocok
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.19 hétfő, 19:06:55 írta AndyA
»
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21966 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 19:00:30 »
Idézetet írta: Pocok0011 - 2012.11.19 hétfő, 18:58:30
Szia!
én is ott jártam már 2x nála,ugyanazt csinálta meg mint a tiéden,s tuti jó a gép!Te is raksz bele 2t-t,s Spurit?
nagyon jót tesz a mocinak,s sok mindennek elébe tudsz menni...Pl.porlasztócsúcs csere...Nekem ki is dobta a katalizátort,s iktatót rakott bele.Sztem kb. 10 LE-t jelent plusszba,s 5,0-ról,lement 4,4-4,6-ra a fogyasztásom!
Akkor jó autózást,
üdv.
Pocok
Szia!
Megtennéd,hogy ráklikkelsz a hsz-ednél a módosításra,és a képek linkjéről leveszed az [/img]-t a végéről?
Magyarul a képeket kellene kivenni az idézetből!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21967 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 19:01:35 »
Idézetet írta: Pocok0011 - 2012.11.19 hétfő, 18:58:30
Szia!
én is ott jártam már 2x nála,ugyanazt csinálta meg mint a tiéden,s tuti jó a gép!Te is raksz bele 2t-t,s Spurit?
nagyon jót tesz a mocinak,s sok mindennek elébe tudsz menni...Pl.porlasztócsúcs csere...Nekem ki is dobta a katalizátort,s iktatót rakott bele.Sztem kb. 10 LE-t jelent plusszba,s 5,0-ról,lement 4,4-4,6-ra a fogyasztásom!
Akkor jó autózást,
üdv.
Pocok
Ma engem lebeszéltek ezekről az adalékokról...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21968 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 19:07:37 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.19 hétfő, 19:01:35
Ma engem lebeszéltek ezekről az adalékokról...
2T ártani biztos nem használ.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21969 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 19:08:01 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.19 hétfő, 19:00:30
Szia!
Megtennéd,hogy ráklikkelsz a hsz-ednél a módosításra,és a képek linkjéről leveszed az [/img]-t a végéről?
Magyarul a képeket kellene kivenni az idézetből!
Már megoldottam.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21970 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 19:11:49 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.19 hétfő, 19:07:37
2T ártani biztos nem használ.
AndyA
és mit használ?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21971 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 19:13:23 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.19 hétfő, 19:11:49
és mit használ?
növeli az esélyét,hogy a kenés hiánya miatt menjen tönkre a nagynyomásaú pumpa,és a mozgó alkatrészek a csúcsban.gyakorlatilag ken.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Zsola
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21972 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 20:06:43 »
Én is most akarom használni ezeket, ma vettem meg pl a castrol 2T full szintetikus olajat, a spurit még nem, mert egyenlőre Vácon nem találtam még!
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21973 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 20:08:57 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.19 hétfő, 19:01:35
Ma engem lebeszéltek ezekről az adalékokról...
ne higgy nekik, jók azok
mit hazudgáltak össze?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21974 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 20:12:00 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.19 hétfő, 19:01:35
Ma engem lebeszéltek ezekről az adalékokról...
Nekem a 3ik tankkal megy már a Sthill 2T :d mintha kicsit halkabb, selymesebb lenne a járása, nincs neki annyira "traktor" hangja a TDDI-nek
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21975 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 20:16:44 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.19 hétfő, 20:08:57
ne higgy nekik, jók azok
mit hazudgáltak össze?
azt, hogy felesleges pénzkidobás, amit tankolni lehet és nem vmi himihumi üzemanyag az mind jó
A kettejük közül az egyik eléggé olyan helyen dolgozik, ahol járnak mindenféle jóféle dolgok, a másik szerelő.
A lényeg, hogy egyik se akart sose rosszat még egy picit se, és megondják ha vmi szart akarok akkor az az, vagy ha vmi csak drágán jó, azt vegyem, de azt is, ha vmit sokért akarok venni, akkor van értelmesen olcsóbb is...
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21976 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 20:19:23 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.19 hétfő, 19:13:23
növeli az esélyét,hogy a kenés hiánya miatt menjen tönkre a nagynyomásaú pumpa,és a mozgó alkatrészek a csúcsban.gyakorlatilag ken.
Értem.
Tudom, hogy te se a levegőbe beszélsz ezügyben.
2T olajból mi a keverési arány?
Naplózva
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21977 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 20:23:35 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.19 hétfő, 20:16:44
azt, hogy felesleges pénzkidobás, amit tankolni lehet és nem vmi himihumi üzemanyag az mind jó
A kettejük közül az egyik eléggé olyan helyen dolgozik, ahol járnak mindenféle jóféle dolgok, a másik szerelő.
A lényeg, hogy egyik se akart sose rosszat még egy picit se, és megondják ha vmi szart akarok akkor az az, vagy ha vmi csak drágán jó, azt vegyem, de azt is, ha vmit sokért akarok venni, akkor van értelmesen olcsóbb is...
tegyél 2 decit(pl stíl olaj) 1 tankba tankolás előtt. eccer csak azt veszed észre, h halkabban/szebben jár a motor. Akkor mutasd meg nekik, és kérdezd meg mitől van ez
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21978 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 20:27:30 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.11.19 hétfő, 20:23:35
tegyél 2 decit(pl stíl olaj) 1 tankba tankolás előtt. eccer csak azt veszed észre, h halkabban/szebben jár a motor. Akkor mutasd meg nekik, és kérdezd meg mitől van ez
2 deci 50 literhez? (illetve hát az 58,3-hoz?), mivel érdemes kimérni?
a stíl az a Sthil láncfűrész olaj, vagy tényleg van ilyen, hogy stíl?
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21979 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 21:12:05 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.19 hétfő, 20:27:30
2 deci 50 literhez? (illetve hát az 58,3-hoz?), mivel érdemes kimérni?
a stíl az a Sthil láncfűrész olaj, vagy tényleg van ilyen, hogy stíl?
Stihl, de nem lánckenő olaj, hanem kétütemű (kertigép) motorolaj. 2T
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21980 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 21:19:30 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.19 hétfő, 20:27:30
2 deci 50 literhez? (illetve hát az 58,3-hoz?), mivel érdemes kimérni?
a stíl az a Sthil láncfűrész olaj, vagy tényleg van ilyen, hogy stíl?
1,5-2 deci, nekem mikor h sikerül, én levágtam az "üveg" tetejét azt csak úgy simán a tankba fordítom
pont ma tankoltam, főnököm céges kártyájára, és csak bambán bámult, h mit csinálok
neki 1,9 TDI Octavia-ja van
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21981 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 21:21:56 »
Idézetet írta: GiN - 2012.11.19 hétfő, 21:12:05
Stihl, de nem lánckenő olaj, hanem kétütemű (kertigép) motorolaj. 2T
Sejtem, a Sthilt, mint márkát gondoltam
De arról mindig a láncfűrész jut eszembe
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21982 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 21:25:49 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.19 hétfő, 20:27:30
2 deci 50 literhez? (illetve hát az 58,3-hoz?), mivel érdemes kimérni?
a stíl az a Sthil láncfűrész olaj, vagy tényleg van ilyen, hogy stíl?
én meghagytam egy kiürült adalékos flakont,azzal tolom.250 ml a full tankhoz.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21983 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 21:28:25 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.19 hétfő, 20:27:30
2 deci 50 literhez? (illetve hát az 58,3-hoz?), mivel érdemes kimérni?
a stíl az a Sthil láncfűrész olaj, vagy tényleg van ilyen, hogy stíl?
Én meg egy üres Castrol TDA adalékos dobozt használok mérőnek.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21984 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 21:31:12 »
hülyén érzem magam, mint apáca a K-k közt
akkor benézek vmi bótba, ahol van 2T olaj, hátha van Sthil, vagy Castrol (más ötlet)?
Azt vagy használ, vagy ment a levesbe egy csomó lóvé
Naplózva
jaxi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 200
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21985 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 22:20:36 »
sziasztok! A segítségeteket kérném,augusztusban volt egy éve,hogy vettem egy mondeo 2000 tdci-t 2004.06.
Másnap már nem indult be csak nehezen,és az izzítás jelző villogott.A turbó nem működött. Elindultam vele,mentem 500m-t leállítottam majd elindultam és már jó volt a következő megállásig. Vissza vittem a kereskedőnek,gariba csináltak vele valamit,egy ideig jó volt 3 hónapig.
Naplózva
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21986 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 22:26:25 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.11.19 hétfő, 21:19:30
1,5-2 deci, nekem mikor h sikerül, én levágtam az "üveg" tetejét azt csak úgy simán a tankba fordítom
pont ma tankoltam, főnököm céges kártyájára, és csak bambán bámult, h mit csinálok
neki 1,9 TDI Octavia-ja van
"bámult"
Azért mert az Ő céges kártyájára tankoltál!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21987 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 22:29:10 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.11.19 hétfő, 22:26:25
"bámult"
Azért mert az Ő céges kártyájára tankoltál!
nem azért bámult, mert az ő kártyájára tankoltam, kénytelenek voltak megtankolni a kocsimat, mivel sokat használom céges kiszállítások-szerelések miatt, ha nincs bent egyik autónk sem, így vmit, vmiért
de amikor töltöttem bele a 2T-t csak lesett, h mi a fenét csinálok
azt elmagyaráztam neki
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21988 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 22:45:47 »
Idézetet írta: jaxi - 2012.11.19 hétfő, 22:20:36
sziasztok! A segítségeteket kérném,augusztusban volt egy éve,hogy vettem egy mondeo 2000 tdci-t 2004.06.
Másnap már nem indult be csak nehezen,és az izzítás jelző villogott.A turbó nem működött. Elindultam vele,mentem 500m-t leállítottam majd elindultam és már jó volt a következő megállásig. Vissza vittem a kereskedőnek,gariba csináltak vele valamit,egy ideig jó volt 3 hónapig.
?
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21989 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 22:56:12 »
Idézetet írta: jaxi - 2012.11.19 hétfő, 22:20:36
sziasztok! A segítségeteket kérném,augusztusban volt egy éve,hogy vettem egy mondeo 2000 tdci-t 2004.06.
Másnap már nem indult be csak nehezen,és az izzítás jelző villogott.A turbó nem működött. Elindultam vele,mentem 500m-t leállítottam majd elindultam és már jó volt a következő megállásig. Vissza vittem a kereskedőnek,gariba csináltak vele valamit,egy ideig jó volt 3 hónapig.
Szia!
Mi a kérdés?
Naplózva
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21990 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 23:17:02 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.11.19 hétfő, 22:56:12
Szia!
Mi a kérdés?
Sztem az lesz a kérdés, h megint csinálja neki, és miért-mitől lehet, csak tippelek
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
jaxi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 200
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21991 Dátum:
2012.11.19 hétfő, 23:53:11 »
Bocs,véletlen küldtem el, a másik fele lemaradt:)
Szóval, a turbo hol működik, hol nem. Amikor először csinálta,akkor a turbo pillangó-szelep tengelyét befújtam csavarlazítóval,akkor működik egy darabig, kb 2600km. Utána az izzítás megint villogott, aztán levettem a csatlakozót a turbó elektronikáról, utána még 5000km.-ig jó volt. Aztán villogott ismét, utána kábelsarut vettem le,segített egy darabig. De most megint nem jó a turbó. Ötlet, hogy ez mitől lehet, és mivel oldhatom meg véglegesen?
Köszi.
Naplózva
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
kisgyerek83
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1652
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21992 Dátum:
2012.11.20 kedd, 00:05:54 »
Idézetet írta: jaxi - 2012.11.19 hétfő, 23:53:11
Bocs,véletlen küldtem el, a másik fele lemaradt:)
Szóval, a turbo hol működik, hol nem. Amikor először csinálta,akkor a turbo pillangó-szelep tengelyét befújtam csavarlazítóval,akkor működik egy darabig, kb 2600km. Utána az izzítás megint villogott, aztán levettem a csatlakozót a turbó elektronikáról, utána még 5000km.-ig jó volt. Aztán villogott ismét, utána kábelsarut vettem le,segített egy darabig. De most megint nem jó a turbó. Ötlet, hogy ez mitől lehet, és mivel oldhatom meg véglegesen?
Köszi.
nah két dolog
Először is írd be "alulra" h milyen kocsid van, típus- motor- évjárat
Ha a turbód sz@rakodik akkor keresd privátban Ervin-t Ő a Te embered
nagyon keni a turbókat
amúgy hol laksz??
Naplózva
MK3, 2001.12.20. fekete Kombi , 2.0 TDDI, Ghia
EGR-t már nyomokban sem tartalmaz
AIR SPRING légrugó
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21993 Dátum:
2012.11.20 kedd, 05:09:42 »
Idézetet írta: Scratch - 2012.11.19 hétfő, 15:35:15
Passz, oda ahol nagy a forgalom.
Nekem a gyöngyösi Shell pl. nem jött be, takony szerű anyaggal volt tele a go. szűrőm.
Akkor ha a nagy forgalom a jo lehet, akkor meg vagyok nyugodva. Én csak ilyen helyre járok tankolni általában az orosz kúthoz.
Ahogy olvastam más konkrétum nincsen.
Ezért se értem azokat a felvetéseket, megbízható kúthoz menj tankolni, meg boztos jó -e a kút ahol tankolsz.
Honnan a bánatból állapítsam meg?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21994 Dátum:
2012.11.20 kedd, 07:37:09 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.11.20 kedd, 05:09:42
Akkor ha a nagy forgalom a jo lehet, akkor meg vagyok nyugodva. Én csak ilyen helyre járok tankolni általában az orosz kúthoz.
Ahogy olvastam más konkrétum nincsen.
Ezért se értem azokat a felvetéseket, megbízható kúthoz menj tankolni, meg boztos jó -e a kút ahol tankolsz.
Honnan a bánatból állapítsam meg?
Na ja, Mo-n nekem nem jött be az orosz kút, benzinből...
Lehet gázolaj oké
Naplózva
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21995 Dátum:
2012.11.20 kedd, 07:52:27 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.11.20 kedd, 05:09:42
Akkor ha a nagy forgalom a jo lehet, akkor meg vagyok nyugodva. Én csak ilyen helyre járok tankolni általában az orosz kúthoz.
Ahogy olvastam más konkrétum nincsen.
Ezért se értem azokat a felvetéseket, megbízható kúthoz menj tankolni, meg boztos jó -e a kút ahol tankolsz.
Honnan a bánatból állapítsam meg?
igen ez a probléma, hogy nem tudhatod jó-e amit tankolsz, ezért kell adalékolni,
hogy legyen kenés és a vizes gázolaj ne tegye tönkre a szivattyút.
Naplózva
jaxi
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 200
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21996 Dátum:
2012.11.20 kedd, 11:23:15 »
Idézetet írta: kisgyerek83 - 2012.11.20 kedd, 00:05:54
nah két dolog
Először is írd be "alulra" h milyen kocsid van, típus- motor- évjárat
Ha a turbód sz@rakodik akkor keresd privátban Ervin-t Ő a Te embered
nagyon keni a turbókat
amúgy hol laksz??
Szia köszi a segítséget!! Budapesti vagyok.
Naplózva
MK-III TDCI 2.0 115LE 2004 kombi EGR OFF by Ervin
tamas
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 153
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21997 Dátum:
2012.11.20 kedd, 12:09:31 »
Sziasztok!
Már nemrég érdeklődtem, hogy motor és üzemanyag rendszer regeneráláshoz melyik adalékanyagot javasoljátok.
Most ismét várom a véleményeteket!
Az autómban 250.000 km van. Még minden motor és üzemanyag alkatrész gyári. Motorolaj, és üzemanyag szűrőket évente ( 18.000km futásteljesítmény) után cserélek. Most akarom lecserélni, ezért érdekel, hogy melyik regenerálót vegyem meg. Hétköznap napi szinten az alábbiak szerint használom: Reggel, kinti ( nem garázs) indulás 20km. Egész nap parkolóban áll, majd este vissza 20km.
Hétvégén vannak hosszabb, családi utazások. ergó: sokat van rövidtávon, alacsony üzemhőmérsékleten használva.
Kösz, Tamás
Naplózva
Mondeo III. Tdci Facelift 115 LE 2003 kombi
polgab
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21998 Dátum:
2012.11.20 kedd, 12:32:16 »
Idézetet írta: tamas - 2012.11.20 kedd, 12:09:31
Sziasztok!
Már nemrég érdeklődtem, hogy motor és üzemanyag rendszer regeneráláshoz melyik adalékanyagot javasoljátok.
Most ismét várom a véleményeteket!
Az autómban 250.000 km van. Még minden motor és üzemanyag alkatrész gyári. Motorolaj, és üzemanyag szűrőket évente ( 18.000km futásteljesítmény) után cserélek. Most akarom lecserélni, ezért érdekel, hogy melyik regenerálót vegyem meg. Hétköznap napi szinten az alábbiak szerint használom: Reggel, kinti ( nem garázs) indulás 20km. Egész nap parkolóban áll, majd este vissza 20km.
Hétvégén vannak hosszabb, családi utazások. ergó: sokat van rövidtávon, alacsony üzemhőmérsékleten használva.
Kösz, Tamás
Kék protec vagy Liqui Moly rendszertisztitók jók, de ha már baj van a csúcsokkal akkor nem biztos, hogy segiteni fog,
lehet rosszabb lesz, mert feloldja a lerakódásokat és még jobban fog ereszteni a csúcs.
folyamatos adalékolás Sthil 2T vagy Spuri. ezek mennek...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #21999 Dátum:
2012.11.20 kedd, 13:02:15 »
Idézetet írta: polgab - 2012.11.20 kedd, 12:32:16
Kék protec vagy Liqui Moly rendszertisztitók jók, de ha már baj van a csúcsokkal akkor nem biztos, hogy segiteni fog,
lehet rosszabb lesz, mert feloldja a lerakódásokat és még jobban fog ereszteni a csúcs.
folyamatos adalékolás Sthil 2T vagy Spuri. ezek mennek...
A Spuriról most írta valaki, hogy tisztít, de nem ken. Aki a kenést is fontosnak tartja, az vagy együtt a 2T-vel, vagy Spuri helyett 2T...
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Oldalak:
1
...
433
434
435
436
437
438
439
[
440
]
441
442
443
444
445
446
447
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ