Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 12:25:10 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 435 436 437 438 439 440 441 [442] 443 444 445 446 447 448 449 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14382846 alkalommal)
0 Felhasználó és 104 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22050 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 13:07:57 »

nekem is csinált ilyet de mióta szabadonfutóm van azóta nincs gond probáld meg fogyasztók nélkül világítás stb nélkül nekem úgy abbahagyta!ha így van akkor töltés gond van vagy az akksi kehés
ezt mondom énis! csak kavészünetekben a ford tervezőmérnökei ide járnak beszólogatni...
így értelmes! csak az a nem értelmes, hogy ez a kocsi nem emeli a fordulatot ha kevés neki a kraft! minden eddigi autó amit láttam felemelte az alapjáratot ha több fogyasztó ment egyszerre!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Victore
Vendég
« Új hozzászólás #22051 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 13:33:25 »

ezt mondom énis! csak kavészünetekben a ford tervezőmérnökei ide járnak beszólogatni...
így értelmes! csak az a nem értelmes, hogy ez a kocsi nem emeli a fordulatot ha kevés neki a kraft! minden eddigi autó amit láttam felemelte az alapjáratot ha több fogyasztó ment egyszerre!

Euro4-ről beszélek:
Úgy emlékszem, hogy szoftverfrissítés előtt 750 volt az alapjáratom, utána 800 lett.
Sok fogyasztó esetén 900 körülire emelkedik hideg motornál, aztán 3-4 perc autózás után visszamegy 800-ra, ugyanazokkal a fogyasztókkal. Talán az akksim kezd gyengülni és nincs benne elég kraft 3-4 nap állás után téli körülmények között. A te akksid pedig vagy egyszerűen jobb, vagy nem áll az autód több napig a szabadban használat nélkül.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22052 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 13:49:19 »

Euro4-ről beszélek:
Úgy emlékszem, hogy szoftverfrissítés előtt 750 volt az alapjáratom, utána 800 lett.
Sok fogyasztó esetén 900 körülire emelkedik hideg motornál, aztán 3-4 perc autózás után visszamegy 800-ra, ugyanazokkal a fogyasztókkal. Talán az akksim kezd gyengülni és nincs benne elég kraft 3-4 nap állás után téli körülmények között. A te akksid pedig vagy egyszerűen jobb, vagy nem áll az autód több napig a szabadban használat nélkül.
hát valószínű annál a szoftvernél újabbat nem nagyon adhattak ki mint ami az enyémen van mert ez a legutolsók közül való! Ezért mondom, hogy nekem mindig is 800volt!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Zoza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #22053 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 14:29:16 »

nekem is csinált ilyet de mióta szabadonfutóm van azóta nincs gond probáld meg fogyasztók nélkül világítás stb nélkül nekem úgy abbahagyta!ha így van akkor töltés gond van vagy az akksi kehés

koszi a tippet,s mikor leesik a fordulat s elkezd "remegos"lenni,lekapcsolom a vilagitast pl,akkor vissza kene allnia a fordulatnak is?
Naplózva

Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #22054 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 14:53:53 »

nem írok hülyeséget, csak ti hiszitek hogy ilyen okosak vagytok már bocs...Te is ugyanúgy tapasztalatból beszélsz mint én, csak neked van hozzá egy programod ami odaírja neked, nekem meg csak a műszerteszt van! Nemhiszem hogy tervező mérnök voltál amikor összerakták a tdci-t! Nektek annyi az alapjáratotok, nekem meg ennyi a ha kell lefényképezem hidegen és melegen is, továbbiakban leszarom az összes megjegyzést!
nyugiság van. Smiley
Nem értem a nagy felháborodásodat, nem mondtam, hogy nem hiszem el a 800-as alapjáratodat, meg azt sem, hogy nem létezik ilyen.
A hülyeség az volt, hogy biztos nem jó a 750-es alapjárat. És ez továbbra is az. Azért mert a tiéd nem annyin megy alapjáraton, még más kiadásokkal lehet ez a helyzet. Ezért írtam oda, hogy EURO3-as tdci-re vonatkozik. A tiéd f2-es, késői évjárat, euro4, ehhez jó a 800-as alapjárat.
A szövegértéshez és gondolkodáshoz nem kell ford mérnöknek lenni, elég csak odafigyelni az általános- és középiskolában.  beka3
« Utoljára szerkesztve: 2012.11.22 csütörtök, 15:16:40 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #22055 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 15:11:19 »

koszi a tippet,s mikor leesik a fordulat s elkezd "remegos"lenni,lekapcsolom a vilagitast pl,akkor vissza kene allnia a fordulatnak is?
igen ! legalábbis nálam ez volt a helyzet.
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22056 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 15:38:29 »

koszi a tippet,s mikor leesik a fordulat s elkezd "remegos"lenni,lekapcsolom a vilagitast pl,akkor vissza kene allnia a fordulatnak is?
Pucold ki a MAF-t a légszürőn találod, az még bejátszik az ingadozó alapjáratba
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22057 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 17:40:17 »

nyugiság van. Smiley
Nem értem a nagy felháborodásodat, nem mondtam, hogy nem hiszem el a 800-as alapjáratodat, meg azt sem, hogy nem létezik ilyen.
A hülyeség az volt, hogy biztos nem jó a 750-es alapjárat. És ez továbbra is az. Azért mert a tiéd nem annyin megy alapjáraton, még más kiadásokkal lehet ez a helyzet. Ezért írtam oda, hogy EURO3-as tdci-re vonatkozik. A tiéd f2-es, késői évjárat, euro4, ehhez jó a 800-as alapjárat.
A szövegértéshez és gondolkodáshoz nem kell ford mérnöknek lenni, elég csak odafigyelni az általános- és középiskolában.  beka3
igen!
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #22058 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 20:22:34 »

igen!
Nálam is inkább nyoccá, de az enyém, mint a tied EUR4, a problémafelvetőé meg EUR3, ahol hétötven a nómális. wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
ezsolt
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1435



« Új hozzászólás #22059 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:13:20 »

Tegnap lettem figyelmes arra, hogy gázadáskor fura, duruzsoló hangja van a motornak.  szomoru1 Erős gázadáskor nem, csak enyhe vagy közepes gyorsításnál. Hideg motornál jobban hallani, de meleg motornál is megmarad belőle. Nem tudok jobb hasonlatot: amikor a forró víz zúgni kezd egy fazékban, olyasféle - és enyhe rezgés társul hozzá.
 Huh?
Naplózva

2003/09* 2.0 TDCi EGR, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22060 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:29:32 »

Én jobban örülnék a nyóccá fordulatnak. Ha át tudnám írni, biz megtenném.
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 26668


Phinabubus, filematológus


« Új hozzászólás #22061 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:39:31 »

Én jobban örülnék a nyóccá fordulatnak. Ha át tudnám írni, biz megtenném.

A műszerfalon át tudot írni. Adjak filcet? vigyor3
Naplózva

S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5942



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22062 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:45:42 »

A műszerfalon át tudot írni. Adjak filcet? vigyor3
inkább a mutatót arrébb tenni és gyári  hehe 
Naplózva

2.2 Tdci  5 ajtós 2006/9                                    autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #22063 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:52:23 »

Én jobban örülnék a nyóccá fordulatnak. Ha át tudnám írni, biz megtenném.
én levinném 600ra és az ellenszert csak nálam lehetne megvenni!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Angel
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 37381



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22064 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 21:56:03 »

A műszerfalon át tudot írni. Adjak filcet? vigyor3

Mindenképpen...

én levinném 600ra és az ellenszert csak nálam lehetne megvenni!

Hát izé... ezzel nincs is baj, ha nekem ingyé állítanád  vigyor3
Naplózva

MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #22065 Dátum: 2012.11.22 csütörtök, 22:05:27 »

Mindenképpen...

Hát izé... ezzel nincs is baj, ha nekem ingyé állítanád  vigyor3
lenne nálam nagy sorban állás.bekéne szereznem egy sorszám osztó automatát.vagy időpontra lehetne jelentkezni.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22066 Dátum: 2012.11.23 péntek, 07:35:54 »

http://kepfeltoltes.hu/121123/chocolate_mondeo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

én meg egy ilyet elfogadnék...  worship
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22067 Dátum: 2012.11.23 péntek, 08:23:19 »

Nálam is inkább nyoccá, de az enyém, mint a tied EUR4, a problémafelvetőé meg EUR3, ahol hétötven a nómális. wave
Nálam 750.  rinya
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #22068 Dátum: 2012.11.23 péntek, 08:25:09 »

Nálam 750.  rinya

Nekem is, pedig ez is eu4. Szoftverfrissítés feljebbvinné?
Naplózva
kamus
Vendég
« Új hozzászólás #22069 Dátum: 2012.11.23 péntek, 08:27:49 »

Sziasztok,

Milyen légszűrőt, olajszűrőt és üzemanyag szűrőt ajánlanátok?? Kell a gyári? És mi a gyári márka? Bosch? Szerintetek kell 15e-ként olajat cserélni?
Ja TDCI 115Le-s motor van az autómba, és SHELL olajat szoktam rakatni bele.

Köszi a helpet!
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #22070 Dátum: 2012.11.23 péntek, 08:37:59 »

üdv.
nagyban befolyásolja hogy hol használod a kocsit.ha város akkor max 15000.én a sajátomba 10000 ként cserélek de én 80 %ban városban közlekedek.olajszüröt mann filtert vagy bosch-t ajánlok.légszüröröl annyit hogy én az enyémben 5000ként kicserélem mert városban 7000 kmnél szinte fekete a szürö.és mivel 5000et szerintem bármelyik szürö kibir nem feltétlen ajánlok drágát.de mondeom ez nagyban befolyásolja hogy hol használod.g.o szürö mindenképp gyári! bosch! és ha visszaolvasol pár oldalt akkor az adalékokrol is találsz pár bejegyzést
üdv.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22071 Dátum: 2012.11.23 péntek, 08:47:03 »

Nekem is, pedig ez is eu4. Szoftverfrissítés feljebbvinné?
Akkor én még hozzá teszem,hogy TZS fórumtárs kocsija is EU4 és 750az alapjárat de az övé ha üresbe gurul akkor is annyi marad míg az enyém 1000-re felugrik ilyenkor.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #22072 Dátum: 2012.11.23 péntek, 08:55:14 »

nyugiság van. Smiley
Nem értem a nagy felháborodásodat, nem mondtam, hogy nem hiszem el a 800-as alapjáratodat, meg azt sem, hogy nem létezik ilyen.
A hülyeség az volt, hogy biztos nem jó a 750-es alapjárat. És ez továbbra is az. Azért mert a tiéd nem annyin megy alapjáraton, még más kiadásokkal lehet ez a helyzet. Ezért írtam oda, hogy EURO3-as tdci-re vonatkozik. A tiéd f2-es, késői évjárat, euro4, ehhez jó a 800-as alapjárat.
A szövegértéshez és gondolkodáshoz nem kell ford mérnöknek lenni, elég csak odafigyelni az általános- és középiskolában.  beka3

A tegnapi nagy fórum-vihar nyomán hazafelé rádugtam a műszert...
Ez egy Eur 3-as,  (nem volt csonthideg a motor) és az Intake Air 12 fok volt.
Indítás után 820-al kezdett
Az első piros lámpánál az alapjárat precízen 800-ra állt be, majd az összes megállásnál 800
Szóval ez ennyi, és nem tűnik rossznak.

Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22073 Dátum: 2012.11.23 péntek, 10:50:12 »

Nekem is, pedig ez is eu4. Szoftverfrissítés feljebbvinné?
Többen írták, hogy a rüki fordulatát emeli, ha frissül. Nekem az se emelkedett. Nekem csak a téli hideg emel az alapjáraton, semmi más.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22074 Dátum: 2012.11.23 péntek, 10:57:28 »

Többen írták, hogy a rüki fordulatát emeli, ha frissül. Nekem az se emelkedett. Nekem csak a téli hideg emel az alapjáraton, semmi más.
Ezt oszton én is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #22075 Dátum: 2012.11.23 péntek, 12:07:06 »

vagy megnézem ezt  wave köszi köszi  worship

Amúgy a Stihl (nyilván) nem gyárt olajat.
A Shreveport ILM oil plant gyártja neki, innen jön a Castrol, a Penzoil és a Quaker State is. (lehet Európában nem)
Adalékolásban lehet különbség, de csodák nincsenek.
Szerintem a MOL is tökéletes.
Talán itt nem is a kenés a lényeg, hanem hogy utána hogy ég el. A láncfűrészem nem nagyon füstöl, bár nyilván az égés körülményei is teljesen mások.
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22076 Dátum: 2012.11.23 péntek, 12:35:25 »

Amúgy a Stihl (nyilván) nem gyárt olajat.
A Shreveport ILM oil plant gyártja neki, innen jön a Castrol, a Penzoil és a Quaker State is. (lehet Európában nem)
Adalékolásban lehet különbség, de csodák nincsenek.
Szerintem a MOL is tökéletes.
Talán itt nem is a kenés a lényeg, hanem hogy utána hogy ég el. A láncfűrészem nem nagyon füstöl, bár nyilván az égés körülményei is teljesen mások.
Ha a csúcsoknak nem lenne lényeges a kenés akkor nem mennének tönkre.De fontos és ezért rakják bele amiről beszéltél.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #22077 Dátum: 2012.11.23 péntek, 12:50:58 »

Ha a csúcsoknak nem lenne lényeges a kenés akkor nem mennének tönkre.De fontos és ezért rakják bele amiről beszéltél.
erről nincs infóm, de mindennek ami mozog, szükséges a kenés.
Prioritásban a pumpa és a szivattyú igényel nagy mértékben kenést.
Vazelint neki!  eplus2
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5613



« Új hozzászólás #22078 Dátum: 2012.11.23 péntek, 13:21:24 »

erről nincs infóm, de mindennek ami mozog, szükséges a kenés.
Prioritásban a pumpa és a szivattyú igényel nagy mértékben kenést.
Vazelint neki!  eplus2
hát a hangja jobb tőle az tuti! a kipuff szaga az kicsit a simsonos időszakomra emlékeztet valamiért vigyor3 Lehet sok a tankhoz a 2deci...de inkább több mint kevesebb
Naplózva

Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"

"NO SMOKE NO FUN"

400,000+


molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #22079 Dátum: 2012.11.23 péntek, 13:22:07 »

Ha a csúcsoknak nem lenne lényeges a kenés akkor nem mennének tönkre.De fontos és ezért rakják bele amiről beszéltél.

Jaja, nyilván ezért rakják(juk) bele. Amikor azt írtam, nem is a kenés a lényeg úgy értettem hogy a kenés az kenés, valszeg  mindegyik jobb mint a "nem kenés". Talán fontosabb, hogy hogy ég el, bár ilyen koncentrációban felteszem ez is tökmindegy.
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
molbar
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 64


« Új hozzászólás #22080 Dátum: 2012.11.23 péntek, 13:28:47 »

erről nincs infóm, de mindennek ami mozog, szükséges a kenés.
Prioritásban a pumpa és a szivattyú igényel nagy mértékben kenést.
Vazelint neki!  eplus2

Hát Vazelint nem is... nyes
Viszont azt talán megtenném, hogy hasonló arányban bekeverném gázolajjal egy kis bébiételes befőttesüvegben, és beküldeném mélyhűtőbe (bár -20 lenne az igazi). Ha nincs semmi trutyi vagy kiválás, akkor talán nagy baj nem lehet.
Naplózva

Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Zoza
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 81


E-mail
« Új hozzászólás #22081 Dátum: 2012.11.23 péntek, 18:45:40 »

nekem is csinált ilyet de mióta szabadonfutóm van azóta nincs gond probáld meg fogyasztók nélkül világítás stb nélkül nekem úgy abbahagyta!ha így van akkor töltés gond van vagy az akksi kehés

nah reggel mentem munkába,kb 10 km városon keresztül,odaértem,s akkor megint leesett kissé a fordulat s elkezdett remegni az egész kocsi...lekapcsoltam avilágítást de ettől még nem ment feljebb,szóval vmi más kehe lesz...
Naplózva

Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
Pocok0011
Vendég
« Új hozzászólás #22082 Dátum: 2012.11.23 péntek, 19:24:34 »

Jaja, nyilván ezért rakják(juk) bele. Amikor azt írtam, nem is a kenés a lényeg úgy értettem hogy a kenés az kenés, valszeg  mindegyik jobb mint a "nem kenés". Talán fontosabb, hogy hogy ég el, bár ilyen koncentrációban felteszem ez is tökmindegy.

Szia!

Ervin mester után szabadon,én is 1,2dl-t rakok egy egész tankhoz.Ez elég neki,nem kell több.

üdv.

Pocok
Naplózva
Pocok0011
Vendég
« Új hozzászólás #22083 Dátum: 2012.11.23 péntek, 19:26:14 »

Sziasztok!

Nekem EU4-es(2006.12),pár hete voltam a Ford-ban,ismerős által a legújabb szoftver került rá,nekem mindig 800 az alapjáratom.

üdv.

Pocok
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22084 Dátum: 2012.11.23 péntek, 19:44:54 »

Sziasztok!

Nekem EU4-es(2006.12),pár hete voltam a Ford-ban,ismerős által a legújabb szoftver került rá,nekem mindig 800 az alapjáratom.

üdv.

Pocok
Azt mond meg légyszi ha üresbe gurulsz mindegy mennyivel marad az alapjárat vagy változik neked most az új szoftverrel???Ezt azért kérdem mert ugye nekem EU3 és ha gurulok akkor felmegy 1000-re.Egyik fórumtársnak EU4 ha gurul akkor is marad a 750.Neki a SW régi
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
fubu88
Vendég
« Új hozzászólás #22085 Dátum: 2012.11.23 péntek, 20:16:05 »

Szia!

Ervin mester után szabadon,én is 1,2dl-t rakok egy egész tankhoz.Ez elég neki,nem kell több.

üdv.

Pocok
helló és melyik sthilt Huh??
sima HP
HP plusz vagy
HP ultra
ugyan is az itt a fórumon valameik nap felkerült 1 cikk  amiben szerepelt hogy milyen minőségűnek kell lennie (javasolt ) az olajnak
a sima sthil nem felel meg neki !  a pluszos már igen ! ez a cikk azt írta hogy full szintetikus nem jó ! tegnap rákérdeztem a szerlőtől aki újította a nagynyomásút.   szerinte 2t olaj  segít kenni a nagy nyomásút és a csúcsokat és ő meg azt mondta hogy full szintetikust ! na szóval jelenleg abban már biztos vagyok hogy  rakok bele  csak még azt nem tudom mit!!!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #22086 Dátum: 2012.11.23 péntek, 20:49:38 »

Azt mond meg légyszi ha üresbe gurulsz mindegy mennyivel marad az alapjárat vagy változik neked most az új szoftverrel???Ezt azért kérdem mert ugye nekem EU3 és ha gurulok akkor felmegy 1000-re.Egyik fórumtársnak EU4 ha gurul akkor is marad a 750.Neki a SW régi

Nekem 750 körül van az alap, és felmegy 800-ra, ha egy egészen picit is gurul az autó.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #22087 Dátum: 2012.11.23 péntek, 20:50:05 »

Nekem 750 körül van az alap, és felmegy 800-ra, ha egy egészen picit is gurul az autó.

AndyA
szintén.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22088 Dátum: 2012.11.23 péntek, 20:50:32 »

szóval jelenleg abban már biztos vagyok hogy  rakok bele  csak még azt nem tudom mit!!!
ketten vagyunk Smiley
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #22089 Dátum: 2012.11.23 péntek, 20:50:46 »

helló és melyik sthilt Huh??
sima HP
HP plusz vagy
HP ultra
ugyan is az itt a fórumon valameik nap felkerült 1 cikk  amiben szerepelt hogy milyen minőségűnek kell lennie (javasolt ) az olajnak
a sima sthil nem felel meg neki !  a pluszos már igen ! ez a cikk azt írta hogy full szintetikus nem jó ! tegnap rákérdeztem a szerlőtől aki újította a nagynyomásút.   szerinte 2t olaj  segít kenni a nagy nyomásút és a csúcsokat és ő meg azt mondta hogy full szintetikust ! na szóval jelenleg abban már biztos vagyok hogy  rakok bele  csak még azt nem tudom mit!!!

A full szintetikus csak az égésnél jelent(het) problémát. A kenésnél várhatóan éppen hogy jobb.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #22090 Dátum: 2012.11.23 péntek, 20:51:51 »

ketten vagyunk Smiley

Én sima, Bárdiban vett Castrol 2T full szint olajat rakok bele olyan találomformán 1-1,5 deci között tankolásonként. Hallhatóan szereti. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #22091 Dátum: 2012.11.23 péntek, 20:54:57 »

Én sima, Bárdiban vett Castrol 2T full szint olajat rakok bele olyan találomformán 1-1,5 deci között tankolásonként. Hallhatóan szereti. Smiley

AndyA
Oké, akkor volt ez, volt SCT-s olaj, Castrol TDA Smiley
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22092 Dátum: 2012.11.23 péntek, 21:07:48 »

Nekem 750 körül van az alap, és felmegy 800-ra, ha egy egészen picit is gurul az autó.

AndyA
Nekem alap 750 gurulok 1000.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #22093 Dátum: 2012.11.24 szombat, 11:50:28 »

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_11_24_j03n7f3y0o.jpg Tisztelt szakértő urak!Lehet,hogy rossz szakkifejezéseket használok,ez a hozánemértésem miatt van ezért is raktam fel képet.Ahol a levegőszűrő csőből jövő vékony cső rácsatlakozik a kartelgáz kivezetéshez(nem biztos így hívják)folyik az olajam,az is lehet a felső gumi nem zár jól.Ezt nem tudtam megállapítani honnan jön a folyás.Van ötletetek mit tegyek,hogy ez a folyás megszünjön?A felső záró gumi cserélye megoldaná a problémát?
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
pamacs
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 169


E-mail
« Új hozzászólás #22094 Dátum: 2012.11.24 szombat, 13:14:06 »

TDCi motorok
[/quot
Naplózva

Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #22095 Dátum: 2012.11.24 szombat, 15:01:15 »

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_11_24_j03n7f3y0o.jpg Tisztelt szakértő urak!Lehet,hogy rossz szakkifejezéseket használok,ez a hozánemértésem miatt van ezért is raktam fel képet.Ahol a levegőszűrő csőből jövő vékony cső rácsatlakozik a kartelgáz kivezetéshez(nem biztos így hívják)folyik az olajam,az is lehet a felső gumi nem zár jól.Ezt nem tudtam megállapítani honnan jön a folyás.Van ötletetek mit tegyek,hogy ez a folyás megszünjön?A felső záró gumi cserélye megoldaná a problémát?
az a kupak,hogy jött le a szelepfedélről?nekem az fix..... Roll Eyes
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #22096 Dátum: 2012.11.24 szombat, 15:47:36 »

az a kupak,hogy jött le a szelepfedélről?nekem az fix..... Roll Eyes
Nekem nincs is olyan kupakom....
Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #22097 Dátum: 2012.11.24 szombat, 16:08:27 »

Nekem nincs is olyan kupakom....
neked is van  integet2 nézd meg nyugodtan.nem látod mert rajta van a burkolat. neki az is le van szedve
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #22098 Dátum: 2012.11.24 szombat, 16:32:13 »

neked is van  integet2 nézd meg nyugodtan.nem látod mert rajta van a burkolat. neki az is le van szedve
ez a baj.az nem leszedős!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #22099 Dátum: 2012.11.24 szombat, 16:45:59 »

ez a baj.az nem leszedős!
TZS azt mondta nekem erről ő leszedte de baromi nehéz vissza rakni
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak: 1 ... 435 436 437 438 439 440 441 [442] 443 444 445 446 447 448 449 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.253 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.