Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 06:11:50
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
435
436
437
438
439
440
441
[
442
]
443
444
445
446
447
448
449
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14635749 alkalommal)
0 Felhasználó és 91 vendég van a témában
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22050 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 13:07:57 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.11.22 csütörtök, 13:05:23
nekem is csinált ilyet de mióta szabadonfutóm van azóta nincs gond probáld meg fogyasztók nélkül világítás stb nélkül nekem úgy abbahagyta!ha így van akkor töltés gond van vagy az akksi kehés
ezt mondom énis! csak kavészünetekben a ford tervezőmérnökei ide járnak beszólogatni...
így értelmes! csak az a nem értelmes, hogy ez a kocsi nem emeli a fordulatot ha kevés neki a kraft! minden eddigi autó amit láttam felemelte az alapjáratot ha több fogyasztó ment egyszerre!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Victore
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22051 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 13:33:25 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.22 csütörtök, 13:07:57
ezt mondom énis! csak kavészünetekben a ford tervezőmérnökei ide járnak beszólogatni...
így értelmes! csak az a nem értelmes, hogy ez a kocsi nem emeli a fordulatot ha kevés neki a kraft! minden eddigi autó amit láttam felemelte az alapjáratot ha több fogyasztó ment egyszerre!
Euro4-ről beszélek:
Úgy emlékszem, hogy szoftverfrissítés előtt 750 volt az alapjáratom, utána 800 lett.
Sok fogyasztó esetén 900 körülire emelkedik hideg motornál, aztán 3-4 perc autózás után visszamegy 800-ra, ugyanazokkal a fogyasztókkal. Talán az akksim kezd gyengülni és nincs benne elég kraft 3-4 nap állás után téli körülmények között. A te akksid pedig vagy egyszerűen jobb, vagy nem áll az autód több napig a szabadban használat nélkül.
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22052 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 13:49:19 »
Idézetet írta: Victore - 2012.11.22 csütörtök, 13:33:25
Euro4-ről beszélek:
Úgy emlékszem, hogy szoftverfrissítés előtt 750 volt az alapjáratom, utána 800 lett.
Sok fogyasztó esetén 900 körülire emelkedik hideg motornál, aztán 3-4 perc autózás után visszamegy 800-ra, ugyanazokkal a fogyasztókkal. Talán az akksim kezd gyengülni és nincs benne elég kraft 3-4 nap állás után téli körülmények között. A te akksid pedig vagy egyszerűen jobb, vagy nem áll az autód több napig a szabadban használat nélkül.
hát valószínű annál a szoftvernél újabbat nem nagyon adhattak ki mint ami az enyémen van mert ez a legutolsók közül való! Ezért mondom, hogy nekem mindig is 800volt!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Zoza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22053 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 14:29:16 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.11.22 csütörtök, 13:05:23
nekem is csinált ilyet de mióta szabadonfutóm van azóta nincs gond probáld meg fogyasztók nélkül világítás stb nélkül nekem úgy abbahagyta!ha így van akkor töltés gond van vagy az akksi kehés
koszi a tippet,s mikor leesik a fordulat s elkezd "remegos"lenni,lekapcsolom a vilagitast pl,akkor vissza kene allnia a fordulatnak is?
Naplózva
Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22054 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 14:53:53 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.22 csütörtök, 10:36:17
nem írok hülyeséget, csak ti hiszitek hogy ilyen okosak vagytok már bocs...Te is ugyanúgy tapasztalatból beszélsz mint én, csak neked van hozzá egy programod ami odaírja neked, nekem meg csak a műszerteszt van! Nemhiszem hogy tervező mérnök voltál amikor összerakták a tdci-t! Nektek annyi az alapjáratotok, nekem meg ennyi a ha kell lefényképezem hidegen és melegen is, továbbiakban leszarom az összes megjegyzést!
nyugiság van.
Nem értem a nagy felháborodásodat, nem mondtam, hogy nem hiszem el a 800-as alapjáratodat, meg azt sem, hogy nem létezik ilyen.
A hülyeség az volt, hogy biztos nem jó a 750-es alapjárat. És ez továbbra is az. Azért mert a tiéd nem annyin megy alapjáraton, még más kiadásokkal lehet ez a helyzet. Ezért írtam oda, hogy EURO3-as tdci-re vonatkozik. A tiéd f2-es, késői évjárat, euro4, ehhez jó a 800-as alapjárat.
A szövegértéshez és gondolkodáshoz nem kell ford mérnöknek lenni, elég csak odafigyelni az általános- és középiskolában.
«
Utoljára szerkesztve: 2012.11.22 csütörtök, 15:16:40 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22055 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 15:11:19 »
Idézetet írta: Zoza - 2012.11.22 csütörtök, 14:29:16
koszi a tippet,s mikor leesik a fordulat s elkezd "remegos"lenni,lekapcsolom a vilagitast pl,akkor vissza kene allnia a fordulatnak is?
igen ! legalábbis nálam ez volt a helyzet.
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22056 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 15:38:29 »
Idézetet írta: Zoza - 2012.11.22 csütörtök, 14:29:16
koszi a tippet,s mikor leesik a fordulat s elkezd "remegos"lenni,lekapcsolom a vilagitast pl,akkor vissza kene allnia a fordulatnak is?
Pucold ki a MAF-t a légszürőn találod, az még bejátszik az ingadozó alapjáratba
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22057 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 17:40:17 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.11.22 csütörtök, 14:53:53
nyugiság van.
Nem értem a nagy felháborodásodat, nem mondtam, hogy nem hiszem el a 800-as alapjáratodat, meg azt sem, hogy nem létezik ilyen.
A hülyeség az volt, hogy biztos nem jó a 750-es alapjárat. És ez továbbra is az. Azért mert a tiéd nem annyin megy alapjáraton, még más kiadásokkal lehet ez a helyzet. Ezért írtam oda, hogy EURO3-as tdci-re vonatkozik. A tiéd f2-es, késői évjárat, euro4, ehhez jó a 800-as alapjárat.
A szövegértéshez és gondolkodáshoz nem kell ford mérnöknek lenni, elég csak odafigyelni az általános- és középiskolában.
igen!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22058 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 20:22:34 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.11.22 csütörtök, 17:40:17
igen!
Nálam is inkább nyoccá, de az enyém, mint a tied EUR4, a problémafelvetőé meg EUR3, ahol hétötven a nómális.
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
ezsolt
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1435
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22059 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 21:13:20 »
Tegnap lettem figyelmes arra, hogy gázadáskor fura, duruzsoló hangja van a motornak.
Erős gázadáskor nem, csak enyhe vagy közepes gyorsításnál. Hideg motornál jobban hallani, de meleg motornál is megmarad belőle. Nem tudok jobb hasonlatot: amikor a forró víz zúgni kezd egy fazékban, olyasféle - és enyhe rezgés társul hozzá.
Naplózva
2003/09* 2.0 TDC
i
EGR
, kombi. A MÁSODIK Mondeó !
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22060 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 21:29:32 »
Én jobban örülnék a nyóccá fordulatnak. Ha át tudnám írni, biz megtenném.
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
Mikorka Kálmán
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 26676
Phinabubus, filematológus
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22061 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 21:39:31 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.22 csütörtök, 21:29:32
Én jobban örülnék a nyóccá fordulatnak. Ha át tudnám írni, biz megtenném.
A műszerfalon át tudot írni. Adjak filcet?
Naplózva
S-max Tit. 2.0 tdci
(korábban: Mondeo Trend 2.0 tdci (mk4), Mondeo mk3 tdci, Fiesta 1.6 tdci, Fiesta 1.4 tdci, Fiesta xr2i)
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22062 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 21:45:42 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.11.22 csütörtök, 21:39:31
A műszerfalon át tudot írni. Adjak filcet?
inkább a mutatót arrébb tenni és gyári
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22063 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 21:52:23 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.22 csütörtök, 21:29:32
Én jobban örülnék a nyóccá fordulatnak. Ha át tudnám írni, biz megtenném.
én levinném 600ra és az ellenszert csak nálam lehetne megvenni!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Angel
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 37381
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22064 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 21:56:03 »
Idézetet írta: Balogh Tomi - 2012.11.22 csütörtök, 21:39:31
A műszerfalon át tudot írni. Adjak filcet?
Mindenképpen...
Idézetet írta: alf - 2012.11.22 csütörtök, 21:52:23
én levinném 600ra és az ellenszert csak nálam lehetne megvenni!
Hát izé... ezzel nincs is baj, ha nekem ingyé állítanád
Naplózva
MKIII facelift 2.0 TDCi Ghia – a kékvérű
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22065 Dátum:
2012.11.22 csütörtök, 22:05:27 »
Idézetet írta: Angel - 2012.11.22 csütörtök, 21:56:03
Mindenképpen...
Hát izé... ezzel nincs is baj, ha nekem ingyé állítanád
lenne nálam nagy sorban állás.bekéne szereznem egy sorszám osztó automatát.vagy időpontra lehetne jelentkezni.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22066 Dátum:
2012.11.23 péntek, 07:35:54 »
http://kepfeltoltes.hu/121123/chocolate_mondeo_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
én meg egy ilyet elfogadnék...
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22067 Dátum:
2012.11.23 péntek, 08:23:19 »
Idézetet írta: Styleair - 2012.11.22 csütörtök, 20:22:34
Nálam is inkább nyoccá, de az enyém, mint a tied EUR4, a problémafelvetőé meg EUR3, ahol hétötven a nómális.
Nálam 750.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22068 Dátum:
2012.11.23 péntek, 08:25:09 »
Idézetet írta: GiN - 2012.11.23 péntek, 08:23:19
Nálam 750.
Nekem is, pedig ez is eu4. Szoftverfrissítés feljebbvinné?
Naplózva
kamus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22069 Dátum:
2012.11.23 péntek, 08:27:49 »
Sziasztok,
Milyen légszűrőt, olajszűrőt és üzemanyag szűrőt ajánlanátok?? Kell a gyári? És mi a gyári márka? Bosch? Szerintetek kell 15e-ként olajat cserélni?
Ja TDCI 115Le-s motor van az autómba, és SHELL olajat szoktam rakatni bele.
Köszi a helpet!
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22070 Dátum:
2012.11.23 péntek, 08:37:59 »
üdv.
nagyban befolyásolja hogy hol használod a kocsit.ha város akkor max 15000.én a sajátomba 10000 ként cserélek de én 80 %ban városban közlekedek.olajszüröt mann filtert vagy bosch-t ajánlok.légszüröröl annyit hogy én az enyémben 5000ként kicserélem mert városban 7000 kmnél szinte fekete a szürö.és mivel 5000et szerintem bármelyik szürö kibir nem feltétlen ajánlok drágát.de mondeom ez nagyban befolyásolja hogy hol használod.g.o szürö mindenképp gyári! bosch! és ha visszaolvasol pár oldalt akkor az adalékokrol is találsz pár bejegyzést
üdv.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22071 Dátum:
2012.11.23 péntek, 08:47:03 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.11.23 péntek, 08:25:09
Nekem is, pedig ez is eu4. Szoftverfrissítés feljebbvinné?
Akkor én még hozzá teszem,hogy TZS fórumtárs kocsija is EU4 és 750az alapjárat de az övé ha üresbe gurul akkor is annyi marad míg az enyém 1000-re felugrik ilyenkor.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22072 Dátum:
2012.11.23 péntek, 08:55:14 »
Idézetet írta: Relhist - 2012.11.22 csütörtök, 14:53:53
nyugiság van.
Nem értem a nagy felháborodásodat, nem mondtam, hogy nem hiszem el a 800-as alapjáratodat, meg azt sem, hogy nem létezik ilyen.
A hülyeség az volt, hogy biztos nem jó a 750-es alapjárat. És ez továbbra is az. Azért mert a tiéd nem annyin megy alapjáraton, még más kiadásokkal lehet ez a helyzet. Ezért írtam oda, hogy EURO3-as tdci-re vonatkozik. A tiéd f2-es, késői évjárat, euro4, ehhez jó a 800-as alapjárat.
A szövegértéshez és gondolkodáshoz nem kell ford mérnöknek lenni, elég csak odafigyelni az általános- és középiskolában.
A tegnapi nagy fórum-vihar nyomán hazafelé rádugtam a műszert...
Ez egy Eur 3-as, (nem volt csonthideg a motor) és az Intake Air 12 fok volt.
Indítás után 820-al kezdett
Az első piros lámpánál az alapjárat precízen 800-ra állt be, majd az összes megállásnál 800
Szóval ez ennyi, és nem tűnik rossznak.
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22073 Dátum:
2012.11.23 péntek, 10:50:12 »
Idézetet írta: tpmportal - 2012.11.23 péntek, 08:25:09
Nekem is, pedig ez is eu4. Szoftverfrissítés feljebbvinné?
Többen írták, hogy a rüki fordulatát emeli, ha frissül. Nekem az se emelkedett. Nekem csak a téli hideg emel az alapjáraton, semmi más.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22074 Dátum:
2012.11.23 péntek, 10:57:28 »
Idézetet írta: GiN - 2012.11.23 péntek, 10:50:12
Többen írták, hogy a rüki fordulatát emeli, ha frissül. Nekem az se emelkedett. Nekem csak a téli hideg emel az alapjáraton, semmi más.
Ezt oszton én is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22075 Dátum:
2012.11.23 péntek, 12:07:06 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.11.20 kedd, 21:29:07
vagy megnézem ezt
köszi köszi
Amúgy a Stihl (nyilván) nem gyárt olajat.
A Shreveport ILM oil plant gyártja neki, innen jön a Castrol, a Penzoil és a Quaker State is. (lehet Európában nem)
Adalékolásban lehet különbség, de csodák nincsenek.
Szerintem a MOL is tökéletes.
Talán itt nem is a kenés a lényeg, hanem hogy utána hogy ég el. A láncfűrészem nem nagyon füstöl, bár nyilván az égés körülményei is teljesen mások.
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22076 Dátum:
2012.11.23 péntek, 12:35:25 »
Idézetet írta: molbar - 2012.11.23 péntek, 12:07:06
Amúgy a Stihl (nyilván) nem gyárt olajat.
A Shreveport ILM oil plant gyártja neki, innen jön a Castrol, a Penzoil és a Quaker State is. (lehet Európában nem)
Adalékolásban lehet különbség, de csodák nincsenek.
Szerintem a MOL is tökéletes.
Talán itt nem is a kenés a lényeg, hanem hogy utána hogy ég el. A láncfűrészem nem nagyon füstöl, bár nyilván az égés körülményei is teljesen mások.
Ha a csúcsoknak nem lenne lényeges a kenés akkor nem mennének tönkre.De fontos és ezért rakják bele amiről beszéltél.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22077 Dátum:
2012.11.23 péntek, 12:50:58 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.23 péntek, 12:35:25
Ha a csúcsoknak nem lenne lényeges a kenés akkor nem mennének tönkre.De fontos és ezért rakják bele amiről beszéltél.
erről nincs infóm, de mindennek ami mozog, szükséges a kenés.
Prioritásban a pumpa és a szivattyú igényel nagy mértékben kenést.
Vazelint neki!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22078 Dátum:
2012.11.23 péntek, 13:21:24 »
Idézetet írta: GiN - 2012.11.23 péntek, 12:50:58
erről nincs infóm, de mindennek ami mozog, szükséges a kenés.
Prioritásban a pumpa és a szivattyú igényel nagy mértékben kenést.
Vazelint neki!
hát a hangja jobb tőle az tuti! a kipuff szaga az kicsit a simsonos időszakomra emlékeztet valamiért
Lehet sok a tankhoz a 2deci...de inkább több mint kevesebb
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22079 Dátum:
2012.11.23 péntek, 13:22:07 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.23 péntek, 12:35:25
Ha a csúcsoknak nem lenne lényeges a kenés akkor nem mennének tönkre.De fontos és ezért rakják bele amiről beszéltél.
Jaja, nyilván ezért rakják(juk) bele. Amikor azt írtam, nem is a kenés a lényeg úgy értettem hogy a kenés az kenés, valszeg mindegyik jobb mint a "nem kenés". Talán fontosabb, hogy hogy ég el, bár ilyen koncentrációban felteszem ez is tökmindegy.
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
molbar
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 64
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22080 Dátum:
2012.11.23 péntek, 13:28:47 »
Idézetet írta: GiN - 2012.11.23 péntek, 12:50:58
erről nincs infóm, de mindennek ami mozog, szükséges a kenés.
Prioritásban a pumpa és a szivattyú igényel nagy mértékben kenést.
Vazelint neki!
Hát Vazelint nem is...
Viszont azt talán megtenném, hogy hasonló arányban bekeverném gázolajjal egy kis bébiételes befőttesüvegben, és beküldeném mélyhűtőbe (bár -20 lenne az igazi). Ha nincs semmi trutyi vagy kiválás, akkor talán nagy baj nem lehet.
Naplózva
Mondeo MKIII 2005 Combi Eur3 130 le
bal hátsó dísztárcsa hiányzik
Zoza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 81
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22081 Dátum:
2012.11.23 péntek, 18:45:40 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.11.22 csütörtök, 13:05:23
nekem is csinált ilyet de mióta szabadonfutóm van azóta nincs gond probáld meg fogyasztók nélkül világítás stb nélkül nekem úgy abbahagyta!ha így van akkor töltés gond van vagy az akksi kehés
nah reggel mentem munkába,kb 10 km városon keresztül,odaértem,s akkor megint leesett kissé a fordulat s elkezdett remegni az egész kocsi...lekapcsoltam avilágítást de ettől még nem ment feljebb,szóval vmi más kehe lesz...
Naplózva
Mondeo MK3 2004 TDCI-130LE, 6 seb.,5 ajtós
Pocok0011
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22082 Dátum:
2012.11.23 péntek, 19:24:34 »
Idézetet írta: molbar - 2012.11.23 péntek, 13:22:07
Jaja, nyilván ezért rakják(juk) bele. Amikor azt írtam, nem is a kenés a lényeg úgy értettem hogy a kenés az kenés, valszeg mindegyik jobb mint a "nem kenés". Talán fontosabb, hogy hogy ég el, bár ilyen koncentrációban felteszem ez is tökmindegy.
Szia!
Ervin mester után szabadon,én is 1,2dl-t rakok egy egész tankhoz.Ez elég neki,nem kell több.
üdv.
Pocok
Naplózva
Pocok0011
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22083 Dátum:
2012.11.23 péntek, 19:26:14 »
Sziasztok!
Nekem EU4-es(2006.12),pár hete voltam a Ford-ban,ismerős által a legújabb szoftver került rá,nekem mindig 800 az alapjáratom.
üdv.
Pocok
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22084 Dátum:
2012.11.23 péntek, 19:44:54 »
Idézetet írta: Pocok0011 - 2012.11.23 péntek, 19:26:14
Sziasztok!
Nekem EU4-es(2006.12),pár hete voltam a Ford-ban,ismerős által a legújabb szoftver került rá,nekem mindig 800 az alapjáratom.
üdv.
Pocok
Azt mond meg légyszi ha üresbe gurulsz mindegy mennyivel marad az alapjárat vagy változik neked most az új szoftverrel???Ezt azért kérdem mert ugye nekem EU3 és ha gurulok akkor felmegy 1000-re.Egyik fórumtársnak EU4 ha gurul akkor is marad a 750.Neki a SW régi
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
fubu88
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22085 Dátum:
2012.11.23 péntek, 20:16:05 »
Idézetet írta: Pocok0011 - 2012.11.23 péntek, 19:24:34
Szia!
Ervin mester után szabadon,én is 1,2dl-t rakok egy egész tankhoz.Ez elég neki,nem kell több.
üdv.
Pocok
helló és melyik sthilt
?
sima HP
HP plusz vagy
HP ultra
ugyan is az itt a fórumon valameik nap felkerült 1 cikk amiben szerepelt hogy milyen minőségűnek kell lennie (javasolt ) az olajnak
a sima sthil nem felel meg neki ! a pluszos már igen ! ez a cikk azt írta hogy full szintetikus nem jó ! tegnap rákérdeztem a szerlőtől aki újította a nagynyomásút. szerinte 2t olaj segít kenni a nagy nyomásút és a csúcsokat és ő meg azt mondta hogy full szintetikust ! na szóval jelenleg abban már biztos vagyok hogy rakok bele csak még azt nem tudom mit!!!
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22086 Dátum:
2012.11.23 péntek, 20:49:38 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.11.23 péntek, 19:44:54
Azt mond meg légyszi ha üresbe gurulsz mindegy mennyivel marad az alapjárat vagy változik neked most az új szoftverrel???Ezt azért kérdem mert ugye nekem EU3 és ha gurulok akkor felmegy 1000-re.Egyik fórumtársnak EU4 ha gurul akkor is marad a 750.Neki a SW régi
Nekem 750 körül van az alap, és felmegy 800-ra, ha egy egészen picit is gurul az autó.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22087 Dátum:
2012.11.23 péntek, 20:50:05 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.23 péntek, 20:49:38
Nekem 750 körül van az alap, és felmegy 800-ra, ha egy egészen picit is gurul az autó.
AndyA
szintén.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22088 Dátum:
2012.11.23 péntek, 20:50:32 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.11.23 péntek, 20:16:05
szóval jelenleg abban már biztos vagyok hogy rakok bele csak még azt nem tudom mit!!!
ketten vagyunk
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22089 Dátum:
2012.11.23 péntek, 20:50:46 »
Idézetet írta: fubu88 - 2012.11.23 péntek, 20:16:05
helló és melyik sthilt
?
sima HP
HP plusz vagy
HP ultra
ugyan is az itt a fórumon valameik nap felkerült 1 cikk amiben szerepelt hogy milyen minőségűnek kell lennie (javasolt ) az olajnak
a sima sthil nem felel meg neki ! a pluszos már igen ! ez a cikk azt írta hogy full szintetikus nem jó ! tegnap rákérdeztem a szerlőtől aki újította a nagynyomásút. szerinte 2t olaj segít kenni a nagy nyomásút és a csúcsokat és ő meg azt mondta hogy full szintetikust ! na szóval jelenleg abban már biztos vagyok hogy rakok bele csak még azt nem tudom mit!!!
A full szintetikus csak az égésnél jelent(het) problémát. A kenésnél várhatóan éppen hogy jobb.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22090 Dátum:
2012.11.23 péntek, 20:51:51 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.11.23 péntek, 20:50:32
ketten vagyunk
Én sima, Bárdiban vett Castrol 2T full szint olajat rakok bele olyan találomformán 1-1,5 deci között tankolásonként. Hallhatóan szereti.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22091 Dátum:
2012.11.23 péntek, 20:54:57 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.23 péntek, 20:51:51
Én sima, Bárdiban vett Castrol 2T full szint olajat rakok bele olyan találomformán 1-1,5 deci között tankolásonként. Hallhatóan szereti.
AndyA
Oké, akkor volt ez, volt SCT-s olaj, Castrol TDA
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22092 Dátum:
2012.11.23 péntek, 21:07:48 »
Idézetet írta: AndyA - 2012.11.23 péntek, 20:49:38
Nekem 750 körül van az alap, és felmegy 800-ra, ha egy egészen picit is gurul az autó.
AndyA
Nekem alap 750 gurulok 1000.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22093 Dátum:
2012.11.24 szombat, 11:50:28 »
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_11_24_j03n7f3y0o.jpg
Tisztelt szakértő urak!Lehet,hogy rossz szakkifejezéseket használok,ez a hozánemértésem miatt van ezért is raktam fel képet.Ahol a levegőszűrő csőből jövő vékony cső rácsatlakozik a kartelgáz kivezetéshez(nem biztos így hívják)folyik az olajam,az is lehet a felső gumi nem zár jól.Ezt nem tudtam megállapítani honnan jön a folyás.Van ötletetek mit tegyek,hogy ez a folyás megszünjön?A felső záró gumi cserélye megoldaná a problémát?
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
pamacs
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 169
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22094 Dátum:
2012.11.24 szombat, 13:14:06 »
Idézetet írta: Scratch - 2009.08.30 vasárnap, 17:58:56
TDCi motorok
[/quot
Naplózva
Ford Mondeo Mk III. 2.0 TDCI 131LE 2004
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22095 Dátum:
2012.11.24 szombat, 15:01:15 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2012.11.24 szombat, 11:50:28
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2012_11_24_j03n7f3y0o.jpg
Tisztelt szakértő urak!Lehet,hogy rossz szakkifejezéseket használok,ez a hozánemértésem miatt van ezért is raktam fel képet.Ahol a levegőszűrő csőből jövő vékony cső rácsatlakozik a kartelgáz kivezetéshez(nem biztos így hívják)folyik az olajam,az is lehet a felső gumi nem zár jól.Ezt nem tudtam megállapítani honnan jön a folyás.Van ötletetek mit tegyek,hogy ez a folyás megszünjön?A felső záró gumi cserélye megoldaná a problémát?
az a kupak,hogy jött le a szelepfedélről?nekem az fix.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22096 Dátum:
2012.11.24 szombat, 15:47:36 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.24 szombat, 15:01:15
az a kupak,hogy jött le a szelepfedélről?nekem az fix.....
Nekem nincs is olyan kupakom....
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22097 Dátum:
2012.11.24 szombat, 16:08:27 »
Idézetet írta: balko - 2012.11.24 szombat, 15:47:36
Nekem nincs is olyan kupakom....
neked is van
nézd meg nyugodtan.nem látod mert rajta van a burkolat. neki az is le van szedve
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22098 Dátum:
2012.11.24 szombat, 16:32:13 »
Idézetet írta: coboy - 2012.11.24 szombat, 16:08:27
neked is van
nézd meg nyugodtan.nem látod mert rajta van a burkolat. neki az is le van szedve
ez a baj.az nem leszedős!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22099 Dátum:
2012.11.24 szombat, 16:45:59 »
Idézetet írta: alf - 2012.11.24 szombat, 16:32:13
ez a baj.az nem leszedős!
TZS azt mondta nekem erről ő leszedte de baromi nehéz vissza rakni
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Oldalak:
1
...
435
436
437
438
439
440
441
[
442
]
443
444
445
446
447
448
449
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ