Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 02:15:20
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
445
446
447
448
449
450
451
[
452
]
453
454
455
456
457
458
459
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14628196 alkalommal)
0 Felhasználó és 89 vendég van a témában
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22550 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 16:39:22 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.12.09 vasárnap, 15:13:34
Igazából a legjobb a minél gyakrabban történő csere.
Kérdés, hogy szükséges-e, de Mo-on vagyunk, fhos üzemanyag mellett itt nem hiszem h 60 e km-s intervallum mérvadó lenne.
Meg hát kérdés hogy használod.
Shell V-power Diesellel megyek, nem éppen óvatosan
(2-3 ezres fordulat közt minimum)
A vegyes fogyasztásom 6 liter télen, 5-5,2 liter nyáron, szakaszokban klímával
Sztem aki be fogja az autót rendesen, arra a gyári intervallumok nem vonatkoznak.
Fejtsd már ki hogy miért fhos a magyar üzemanyag a külföldihez képest mert én laikus vagyok ehhez és a mindennapi életben nem érzek különbséget a külföldi és a hazai között.
Másrészt én a gyári intervallumokban cserélek mindent pedig szerintem elég rendesen be van nálam fogva az autó.
Ez egy másik vélemény.
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22551 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 17:06:16 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.12.09 vasárnap, 15:07:19
A dolog iróniája, hogy van ilyenhez is alkatrészem
szétverhetetlen a 28i motor.
Ha ez az M52B28i, akkor azzal sokan nem értenek egyet, de ez off
hogy on legyek úgy vettem észre, mintha sokat enne az autó, persze nem tankolással mérve csak szemre, fura... érzésre olyan 8 liter körül, de majd ha tankolok visszatérek rá...
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22552 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 17:24:52 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.09 vasárnap, 16:39:22
Fejtsd már ki hogy miért fhos a magyar üzemanyag a külföldihez képest mert én laikus vagyok ehhez és a mindennapi életben nem érzek különbséget a külföldi és a hazai között.
Másrészt én a gyári intervallumokban cserélek mindent pedig szerintem elég rendesen be van nálam fogva az autó.
Ez egy másik vélemény.
Off:
Nem vettétek még észre, hogy ebben az országban minden és mindenki szarabb, mint külföldön?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22553 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 17:29:41 »
Idézetet írta: GiN - 2012.12.09 vasárnap, 17:24:52
Off:
Nem vettétek még észre, hogy ebben az országban minden és mindenki szarabb, mint külföldön?
azért még van pár szomszédos ország, amelyikeknél nem vagyunk rosszabbak, de már dolgozunk rajta
:D
Naplózva
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22554 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 17:33:35 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.09 vasárnap, 16:39:22
Fejtsd már ki hogy miért fhos a magyar üzemanyag a külföldihez képest mert én laikus vagyok ehhez és a mindennapi életben nem érzek különbséget a külföldi és a hazai között.
Másrészt én a gyári intervallumokban cserélek mindent pedig szerintem elég rendesen be van nálam fogva az autó.
Ez egy másik vélemény.
Az a baj hogy te ezzel kb egyedül vagy, a másik táborban van szinte mindenki.....
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22555 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 17:52:48 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.09 vasárnap, 16:39:22
Fejtsd már ki hogy miért fhos a magyar üzemanyag a külföldihez képest mert én laikus vagyok ehhez és a mindennapi életben nem érzek különbséget a külföldi és a hazai között.
Másrészt én a gyári intervallumokban cserélek mindent pedig szerintem elég rendesen be van nálam fogva az autó.
Ez egy másik vélemény.
Ha csak azzal járnál megéreznéd.ne egy tanknál keresd a különbséget.Én már itt írtam a történet 20 évvel ezelőtti mikor off autót hoztam be és ULM-ból jöttem vele haza és ment a kinti üzemanyaggal jól,majd mikor itthon bele lett tankolva akkor füstölt a diesel és vissza kellett venni a beállítást és már kevesebbet ment.Ez meg tapasztalat.Viszont én meg mióta prémiummal járok jobb a kocsi és már 20e km- mentem.Ez meg egy másik vélemény.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dini02
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22556 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 19:09:54 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.09 vasárnap, 17:06:16
Ha ez az M52B28i, akkor azzal sokan nem értenek egyet, de ez off
hogy on legyek úgy vettem észre, mintha sokat enne az autó, persze nem tankolással mérve csak szemre, fura... érzésre olyan 8 liter körül, de majd ha tankolok visszatérek rá...
azaz, Vanos. Hidd el, kapott keményen. Jobban bírta mint bármi más ami eddig nálam volt.
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22557 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 19:30:18 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.12.09 vasárnap, 19:09:54
azaz, Vanos. Hidd el, kapott keményen. Jobban bírta mint bármi más ami eddig nálam volt.
Én elhiszem
Naplózva
Dini02
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22558 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 19:35:43 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.09 vasárnap, 16:39:22
Fejtsd már ki hogy miért fhos a magyar üzemanyag a külföldihez képest mert én laikus vagyok ehhez és a mindennapi életben nem érzek különbséget a külföldi és a hazai között.
Másrészt én a gyári intervallumokban cserélek mindent pedig szerintem elég rendesen be van nálam fogva az autó.
Ez egy másik vélemény.
Ausztriában dolgoztam pár hónapot, kinti üzemanyagot tankoltam végig. Mindíg tele.
A fogyasztásom nem érte el az 5 litert és az autó nyomatékosabb volt. Szebben járt a motor, halkabban. Mellesleg nem is olyan vízzel higított koszos cucc mint az itthoniak zöme. Itthon szinte mind a Moltól veszi az üzemanyagot.
Plusz. A go. szűrőm az itthonival fele annyi idő alatt eldzsuvásodott.
Miért te tankolnál egy maszek kúton itthon, mert 10 Ft-tal olcsóbb??
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22559 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 20:17:42 »
Idézetet írta: Dini02 - 2012.12.09 vasárnap, 19:35:43
Ausztriában dolgoztam pár hónapot, kinti üzemanyagot tankoltam végig. Mindíg tele.
A fogyasztásom nem érte el az 5 litert és az autó nyomatékosabb volt. Szebben járt a motor, halkabban. Mellesleg nem is olyan vízzel higított koszos cucc mint az itthoniak zöme. Itthon szinte mind a Moltól veszi az üzemanyagot.
Plusz. A go. szűrőm az itthonival fele annyi idő alatt eldzsuvásodott.
Miért te tankolnál egy maszek kúton itthon, mert 10 Ft-tal olcsóbb??
A prémium kintről jön azért drágább
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22560 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 20:19:08 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.09 vasárnap, 20:17:42
A prémium kintről jön azért drágább
vagy csak ezt mondják?
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22561 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 20:20:45 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.09 vasárnap, 20:19:08
vagy csak ezt mondják?
Ezt a Lukoil igazgatója mondta az autós ujságban nyilatkozva ők ezért nem szállnak bele mert olcsók akarnak maradni.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22562 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 20:21:46 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.09 vasárnap, 20:20:45
Ezt a Lukoil igazgatója mondta az autós ujságban nyilatkozva ők ezért nem szállnak bele mert olcsók akarnak maradni.
Viszont havernak is meg nekem is bejött meg még soknak.Akkor nem lehet rossz és csak van különbség .
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22563 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 20:30:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.09 vasárnap, 20:21:46
Viszont havernak is meg nekem is bejött meg még soknak.Akkor nem lehet rossz és csak van különbség .
én nem érzek semmit a normálhoz képest. de a üzarendszernek biztos jobb
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22564 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 20:34:57 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.09 vasárnap, 20:20:45
Ezt a Lukoil igazgatója mondta az autós ujságban nyilatkozva ők ezért nem szállnak bele mert olcsók akarnak maradni.
Lukoilnak van prémium gázolaja?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22565 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 20:59:28 »
Nekem 7 decivel kevesebb a fogyi, és ha így számolod jobb mindenkinek, és nincs még reszelék a gázolaj szűrőben, tuti 300e km után, meg úgy tudom, hogy a kén ami koptatja a magas nyomásút (is).
Én is csak ajánlom!
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.09 vasárnap, 20:30:24
én nem érzek semmit a normálhoz képest. de a üzarendszernek biztos jobb
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22566 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 21:02:36 »
Sziasztok!
Én az OMV hotline-nál dolgozom, és az van, hogy a sima üzemanyagot (nem prémium) csak a MOL, a Klacska, és a Battai finomító szállítja.
Egyedül a carrera üzemanyag az OMV-nél ami egyből Ausztriából jön, ahol eleve kevesebb a kritérium a kéntartalomra vonatkozóan, ahogy a környező országokban is, emiatt jobbak a tapasztalatok..
A Shell , stb esetében nem tudom, hogy honnét jön, de a sima üzemanyag mindegyiknél MO-ról..
Legalábbis az OMV-nél így tájékoztattak.
Idézetet írta: Dini02 - 2012.12.09 vasárnap, 19:35:43
Ausztriában dolgoztam pár hónapot, kinti üzemanyagot tankoltam végig. Mindíg tele.
A fogyasztásom nem érte el az 5 litert és az autó nyomatékosabb volt. Szebben járt a motor, halkabban. Mellesleg nem is olyan vízzel higított koszos cucc mint az itthoniak zöme. Itthon szinte mind a Moltól veszi az üzemanyagot.
Plusz. A go. szűrőm az itthonival fele annyi idő alatt eldzsuvásodott.
Miért te tankolnál egy maszek kúton itthon, mert 10 Ft-tal olcsóbb??
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Feketegyöngy
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22567 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 21:14:55 »
sziasztok két kérdésem is lenne ha hidegen beindítom az autót olyan 5-10 másodpercig össze vissza jár a motor és elég csúnya hangja van ez mitől lehet?a másik pedig kinyomó csapágy csere mennyibe fáj?és ha cseréltetem akkor mit kell még cserélni azzal együtt??
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22568 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 21:18:38 »
Szia!
Hát az első eset szerintem porlasztás környékén lehet, de ebben nem vagyok biztos, lehetnek a jeladók is kukák.. Nincs hibakód?
Másik: én cseréltem, semmiképpen ne cserélj külön, hanem kompletten kuplung szettek, lendkerékkel, csapággyal, tárcsával, mindennel, nekem 130 ezer volt az alkatrész kompletten, itt szereztem a fórumon. Fordéknál amúgy 250 + szerelés..
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2012.12.09 vasárnap, 21:14:55
sziasztok két kérdésem is lenne ha hidegen beindítom az autót olyan 5-10 másodpercig össze vissza jár a motor és elég csúnya hangja van ez mitől lehet?a másik pedig kinyomó csapágy csere mennyibe fáj?és ha cseréltetem akkor mit kell még cserélni azzal együtt??
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22569 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 21:19:56 »
Idézetet írta: Feketegyöngy - 2012.12.09 vasárnap, 21:14:55
sziasztok két kérdésem is lenne ha hidegen beindítom az autót olyan 5-10 másodpercig össze vissza jár a motor és elég csúnya hangja van ez mitől lehet?a másik pedig kinyomó csapágy csere mennyibe fáj?és ha cseréltetem akkor mit kell még cserélni azzal együtt??
kinyomó cseréhez váltó le. olyankor szokták a kuplungot+lendkereket+főtengely szimeringet, és akkor az a része kipipálva 1 jó időre.
izzítógyertyákkal kezd. füst van?
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22570 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 21:27:28 »
üdv! előttem szólóhoz csatlakozom!nekem is hidegen remeg az autó és melegen is van egy pici remegése de csak kis gázadásnál!a víz hőfokom is csak az első vonalig megy fel kb 20km alatt! ezek mitől lehetnek?? már kezdek aggódni!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Dentcraft
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5942
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22571 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 21:32:09 »
Idézetet írta: madar89 - 2012.12.09 vasárnap, 21:27:28
üdv! előttem szólóhoz csatlakozom!nekem is hidegen remeg az autó és melegen is van egy pici remegése de csak kis gázadásnál!a víz hőfokom is csak az első vonalig megy fel kb 20km alatt! ezek mitől lehetnek?? már kezdek aggódni!
a vízhőfok azért nem megy fel mert rossz a termosztát. nyitott állásban megállt, és úgymaradt. cseréld ki, gyárit vegyél.
Naplózva
2.2 Tdci 5 ajtós 2006/9
autoesztetika.hu
csapo geza
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 97
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22572 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 21:42:42 »
Idézetet írta: stealt - 2012.12.08 szombat, 19:34:31
Olvastass hibakódot, így csak találgatás mehet.
Rendbe köszi a válaszokat.
Ma voltam vele egy 200km turán ugy ment mint régen semmi gond nem volt vele pedig még nem tankoltam.
De azért elviszem kod olvasásra hát lesz valami.
Majd a héten még megírom mi a helyzet.
Naplózva
MK1.1996. 1.6 16V zetec
MK3.2004. 2.0 TDCI 130LE Ghia
MK3.2004. 2.0 Duratec HE
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22573 Dátum:
2012.12.09 vasárnap, 21:46:37 »
Idézetet írta: Dentcraft - 2012.12.09 vasárnap, 20:30:24
én nem érzek semmit a normálhoz képest. de a üzarendszernek biztos jobb
Én sosem mondtam,hogy mindenkinek bejön,de ahogy mondtad akkor már megéri.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22574 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 07:53:44 »
Szegény mondeóm még mindig a szerelő előtt várakozik immáron harmadik hete.
Eddig önindítóra várt a gép, de az már egy hete nála van hála Motocraft-nak.
Azzondja ez a jó ember, hogy sajnos sok melójuk van és nem tudott eddig hozzáférni!
Mennyi ideig tart beszerelni egy önindítót?
A régi már ki van szedve, mert leégett az egész.
Utána megy a másik szerelőhöz kuplungszett cserére, ha egyáltalán beindul ennyi állás után a -5, -10-ben, minvel a porlasztók sincserenk a legjobb állapotban.
Hjjaj...
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
Koniman
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2571
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22575 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 08:09:03 »
Valamikor régebben volt egy értekezés a fórumon arról, hogy az izzítógyertyákat hideg vagy meleg motornál kell elvégezni, de nem láttam a végkifejletet ezzel kapcsolatban.
Valaki tudja a megoldást?
Naplózva
2002 MKIII TDCi kombi Ghia + tempomat (130 Le).
Pirelli P7 Cinturato + Pirelli Snowcontroll 3 Túl a 450.000 Km-en
Konica Minolta új, felújított, bemutatótermi multifunkciós gépek , nyomtatók eladása, bérbeadása, javítása.
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22576 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 08:23:46 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.09 vasárnap, 17:06:16
...
hogy on legyek úgy vettem észre, mintha sokat enne az autó, persze nem tankolással mérve csak szemre, fura... érzésre olyan 8 liter körül, de majd ha tankolok visszatérek rá...
Sőt egyre inkább az az érzésem, hogy vmi nem kerek, még csak 230 km-t mentem tankolás óta, de több, mint negyed tank gázolaj hiányzik...
Naplózva
Cs12
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5605
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22577 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 08:24:55 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.12.10 hétfő, 07:53:44
Szegény mondeóm még mindig a szerelő előtt várakozik immáron harmadik hete.
Eddig önindítóra várt a gép, de az már egy hete nála van hála Motocraft-nak.
Azzondja ez a jó ember, hogy sajnos sok melójuk van és nem tudott eddig hozzáférni!
Mennyi ideig tart beszerelni egy önindítót?
A régi már ki van szedve, mert leégett az egész.
Utána megy a másik szerelőhöz kuplungszett cserére, ha egyáltalán beindul ennyi állás után a -5, -10-ben, minvel a porlasztók sincserenk a legjobb állapotban.
Hjjaj...
gyakorlott szerelőnek max fél óra...
Naplózva
2016.06. MKV 2.0 TD
CI
BiTurbo ST-Line, 211LE, FULL
Ex:2009.08. MKIV 2.0 TD
CI
Titanium-S, 165LE CHIP, Automata, EGR+DPF OFF, FULL
Ex:2001.11. MKIII 2.0 TD
DI
GHIA,150LE,CHIP(BUNYEK),EGR OFF, FULL
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22578 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 08:32:06 »
Idézetet írta: Koniman - 2012.12.10 hétfő, 08:09:03
Valamikor régebben volt egy értekezés a fórumon arról, hogy az izzítógyertyákat hideg vagy meleg motornál kell elvégezni, de nem láttam a végkifejletet ezzel kapcsolatban.
Valaki tudja a megoldást?
Nekem 1 hónapja cserélték az izzitókat hideg motornál!!
20 perc alatt megvolt,sima ügy volt nem voltak beleszorulva...
Üdv
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22579 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 08:33:56 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.10 hétfő, 08:23:46
Sőt egyre inkább az az érzésem, hogy vmi nem kerek, még csak 230 km-t mentem tankolás óta, de több, mint negyed tank gázolaj hiányzik...
Városban dugózva, és melegítéssel akármilyen sokat meg lehet etetni, de normál városon kívüli használatnál 230-nál még nem mozdul a mutató a teliről...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22580 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 08:37:38 »
Idézetet írta: Cs12 - 2012.12.10 hétfő, 08:24:55
gyakorlott szerelőnek max fél óra...
Remélem mikor az izzítógyertyákat lazítod, azok is könnyen megindulnak...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22581 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 08:38:58 »
Az nem kerek, nekem 230 nál indul meg a mutató!
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.10 hétfő, 08:23:46
Sőt egyre inkább az az érzésem, hogy vmi nem kerek, még csak 230 km-t mentem tankolás óta, de több, mint negyed tank gázolaj hiányzik...
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22582 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 08:41:52 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.10 hétfő, 08:38:58
Az nem kerek, nekem 230 nál indul meg a mutató!
Hát jah, oké, csak városban használtam ezalatt, de nem értem, és pedig a jó drága MaxxMotion dízel van benne...
persze a mutató csak egy mutató, bármi lehet, a fedkomp most hőmérsékletet mutat, mert le lett húzva az akksi, kart meg még nem volt érkezésem venni...
«
Utoljára szerkesztve: 2012.12.10 hétfő, 08:45:54 írta ChPh
»
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22583 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 09:44:04 »
Nekem is hasonló az eset, aztán megindul, és a középső felén meg úgy megy a mutató mint a meszes, a végén meg megint alig..
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.10 hétfő, 08:41:52
Hát jah, oké, csak városban használtam ezalatt, de nem értem, és pedig a jó drága MaxxMotion dízel van benne...
persze a mutató csak egy mutató, bármi lehet, a fedkomp most hőmérsékletet mutat, mert le lett húzva az akksi, kart meg még nem volt érkezésem venni...
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22584 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 09:53:13 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2012.12.10 hétfő, 09:44:04
Nekem is hasonló az eset, aztán megindul, és a középső felén meg úgy megy a mutató mint a meszes, a végén meg megint alig..
igen, majd a következő tankolásnál kiderül, csak eddig nem így csinálta, igaz eddig nem tankoltam bele MaxxMotiont
Vagy lehet az akkuleszedés miatt...
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22585 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 10:03:02 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.10 hétfő, 09:53:13
igen, majd a következő tankolásnál kiderül, csak eddig nem így csinálta, igaz eddig nem tankoltam bele MaxxMotiont
Vagy lehet az akkuleszedés miatt...
Ez nálam is előfordult.Én is mentem 13 e km-t ezzel az üzemanyaggal és tuti.Ahogy Ervin írta észre se veszi az ember és a sok totyogás lassabb vezetés városban megteszi a hatását.Esetleg nézzd meg nincs-e turbócsöveknél valami gon mert az is befolyásol egy kicsit.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22586 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 11:22:31 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.10 hétfő, 10:03:02
Ez nálam is előfordult.Én is mentem 13 e km-t ezzel az üzemanyaggal és tuti.Ahogy Ervin írta észre se veszi az ember és a sok totyogás lassabb vezetés városban megteszi a hatását.Esetleg nézzd meg nincs-e turbócsöveknél valami gon mert az is befolyásol egy kicsit.
Nézzem meg, hogy nem szív-e falsot? Vagy pontosan mit keressek?
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22587 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 11:26:44 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.10 hétfő, 11:22:31
Nézzem meg, hogy nem szív-e falsot? Vagy pontosan mit keressek?
Azt nézd meg,hogy nincs-e elrepedve valamelyik,vagy hogy egy bilincs nincs-e meglazulva
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22588 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 11:30:17 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.10 hétfő, 11:22:31
Nézzem meg, hogy nem szív-e falsot? Vagy pontosan mit keressek?
feltöltött motor hogy tud falsot szívni??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22589 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 11:32:25 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2012.12.10 hétfő, 11:26:44
Azt nézd meg,hogy nincs-e elrepedve valamelyik,vagy hogy egy bilincs nincs-e meglazulva
amikor nyár végén vettem az egyikkel volt gond, azt meghúzták rendesen. lehet mégse annyira? Vagy bilincs engedne?
Itt a szerelős leírásokban van kép a csövekről? Csak nehogy egyet kihagyjak.
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22590 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 11:33:08 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.10 hétfő, 11:30:17
feltöltött motor hogy tud falsot szívni??
bocs, sokáig volt szívós vasam és a beidegződések, ez olyan, mint gyújtógyertyát mondok az izzító helyett
Természetesen a cső repedésére gondoltam
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22591 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 11:34:28 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.10 hétfő, 11:32:25
amikor nyár végén vettem az egyikkel volt gond, azt meghúzták rendesen. lehet mégse annyira? Vagy bilincs engedne?
Itt a szerelős leírásokban van kép a csövekről? Csak nehogy egyet kihagyjak.
van a faq-ban.
le tud lazulni a bilincs a rezgéstől. nekem is ez volt most, 1évvel ezelőtt lett új bilincs felrakva, 2napja meg lelötte a nyomás a csövet, lelazult a bilincs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22592 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 11:36:23 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.10 hétfő, 11:34:28
van a faq-ban.
le tud lazulni a bilincs a rezgéstől. nekem is ez volt most, 1évvel ezelőtt lett új bilincs felrakva, 2napja meg lelötte a nyomás a csövet, lelazult a bilincs
máris nézem, köszi
neked melyik jött le?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22593 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 11:38:54 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.10 hétfő, 11:36:23
máris nézem, köszi
neked melyik jött le?
cooler előtti
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22594 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 11:45:27 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2012.12.10 hétfő, 11:38:54
cooler előtti
oké, lehet ebédszünetben kiugrok megnézni látok-e valamit
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22595 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 14:02:13 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.10 hétfő, 11:45:27
oké, lehet ebédszünetben kiugrok megnézni látok-e valamit
kimentem, megnéztem, semmi extrát nem láttam, van egy talán karter, vagy vmi ág ami még a turbó előtt meg a nagy csőre, ami kicsit olajsaras, de a bilincse jó, repedést nem láttam rajta...
Naplózva
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22596 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 14:09:47 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2012.12.09 vasárnap, 20:21:46
Viszont havernak is meg nekem is bejött meg még soknak.Akkor nem lehet rossz és csak van különbség .
ez ugyanúgy autófüggő is! épp milyen szériát kapsz el pl. a mondeobol! én csak lukoilon tankolok, épp ha nincs a közelben akkor tankolok drágábbért és akkor is csak annyiért amennyivel eljutok a köv lukoilig! ez a legolcsóbb és nekem ez is megfelel, és ez is olcsóbb mivel megy a mezőgazdaságba és jön vissza az áfája!
amúgy meg kannáztam is eleget amikor otthonról tankoltam és igazából gond nincs vele még!
Most látod, van aki tankol szuper helyeken aztán sokkal előbb tönkremegy neki mint mondjuk neked és van aki sosem tankol drága anyagot és mégsem megy szét a kocsija! amúgy meg 60liternél az a 20-30Ft különbség nem hiszem hogy földhözver embereket mert akinek tankolni kell úgyis tankol...vagy ezt vagy azt!
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22597 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 14:24:49 »
Idézetet írta: FrancoNero - 2012.12.10 hétfő, 14:09:47
ez ugyanúgy autófüggő is! épp milyen szériát kapsz el pl. a mondeobol! én csak lukoilon tankolok, épp ha nincs a közelben akkor tankolok drágábbért és akkor is csak annyiért amennyivel eljutok a köv lukoilig! ez a legolcsóbb és nekem ez is megfelel, és ez is olcsóbb mivel megy a mezőgazdaságba és jön vissza az áfája!
amúgy meg kannáztam is eleget amikor otthonról tankoltam és igazából gond nincs vele még!
Most látod, van aki tankol szuper helyeken aztán sokkal előbb tönkremegy neki mint mondjuk neked és van aki sosem tankol drága anyagot és mégsem megy szét a kocsija! amúgy meg 60liternél az a 20-30Ft különbség nem hiszem hogy földhözver embereket mert akinek tankolni kell úgyis tankol...vagy ezt vagy azt!
Én is szoktam lukoilon tankolni, igaz még gázolajat nem, ja és nem is ebben az országban van
Próbáltam mindenfélét, nem ezzel, hanem egy benzines BMW-vel, ott pl semmit sem ért a prémium benzin, de ilyen lukoil félétől többet evett... kivéve, ha nem itthon tankoltam lukoilt...
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22598 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 14:27:01 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.10 hétfő, 14:24:49
Én is szoktam lukoilon tankolni, igaz még gázolajat nem, ja és nem is ebben az országban van
Próbáltam mindenfélét, nem ezzel, hanem egy benzines BMW-vel, ott pl semmit sem ért a prémium benzin, de ilyen lukoil félétől többet evett... kivéve, ha nem itthon tankoltam lukoilt...
enyim suzi is többet evett abbull, de a gázolaj is érdekesen van téliesítve
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
FrancoNero
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 5613
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #22599 Dátum:
2012.12.10 hétfő, 14:27:44 »
Idézetet írta: ChPh - 2012.12.10 hétfő, 14:24:49
Én is szoktam lukoilon tankolni, igaz még gázolajat nem, ja és nem is ebben az országban van
Próbáltam mindenfélét, nem ezzel, hanem egy benzines BMW-vel, ott pl semmit sem ért a prémium benzin, de ilyen lukoil félétől többet evett... kivéve, ha nem itthon tankoltam lukoilt...
minden autóba olyan oktánszámú benzint kell tankolni amit a gyár előír mert a motornak az a kedvező! amúgy meg ha nem olyat tankol bele az ember akkor az pl. nem a kút hibája, hanem egyszerűen nem az kell bele azt cső! rakjatok a benzinesekbe kerozint meg verseny üzemanyagokat akkor majd felrobban
jó ezt csak mondtam...van 95ös meg 98as, a dízelből meg van a gázolaj, a többi csak adalékolás kérdése
Naplózva
Mondeo Duratorq TDCi "X"Le 2007.01.03.
"KENWOOD"MACAUDIO"HERTZ"ALPINE"EGR-OFF"MoMo Corse"CHIP"FlipKey"ST Springs"DECAT"
"NO SMOKE NO FUN"
400,000+
Oldalak:
1
...
445
446
447
448
449
450
451
[
452
]
453
454
455
456
457
458
459
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ