Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:07:29
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
469
470
471
472
473
474
475
[
476
]
477
478
479
480
481
482
483
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14649106 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23750 Dátum:
2013.01.08 kedd, 18:43:03 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.08 kedd, 12:28:33
Hát az már elég baj lenne, ha a CMP-nél fémreszelék van.
Ez a CKP-ra jellemző, az van a lendítőkeréknél.
CMP hibát írhat be megnyúlott vezérműláncnál is, mert elmegy a szinkron.
Szkóppal ellenőrizni kell a CMP és CMP szinkront.
CMP=veztengely jaladó. Ha megnyúlt a lánc akkor is írhat be vezérműtengely jeladó áramkör hibát, vagy ebben az esetben nem megfelelő pozíció a szöveg?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23751 Dátum:
2013.01.08 kedd, 18:47:00 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.07 hétfő, 21:42:19
Aksit töltöttem, mert sikerült lemeríteni. Volt is benne sok hiba (alacsony rendszerfeszültségesek is) de csak egy jött vissza törlés után: P0340 Vezérműtengely helyzet érzékelő áramkör hiba. Pontosan a szövegre már nem emlékszem. Holnap megpróbálok szerezni egy veztengely jeladót, aztán meglátjuk. Holnap lesz mit csinálnom
Egyelőre elakadtam a dologgal, mert nem sikerült szereznem CMP-jeladót. Vezetékeket átnéztem a nyestkár kizárva, főrelét átcseréltem de nem indul. Vezérlést nem volt időm megnézni. Hibakód megvan, P0340 vezérműtengely helyzet érzékelő áramkör hiba. Esetleg valakinek próbára nincs ilyen alkatrésze?
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23752 Dátum:
2013.01.08 kedd, 18:48:54 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.08 kedd, 18:47:00
Egyelőre elakadtam a dologgal, mert nem sikerült szereznem CMP-jeladót. Vezetékeket átnéztem a nyestkár kizárva, főrelét átcseréltem de nem indul. Vezérlést nem volt időm megnézni. Hibakód megvan, P0340 vezérműtengely helyzet érzékelő áramkör hiba. Esetleg valakinek próbára nincs ilyen alkatrésze?
asszem Relhistnek volt korábban egy cseredarabja.kérdezd meg,hogy megvan-e neki még.Bár ő budapesten lakozik.....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23753 Dátum:
2013.01.08 kedd, 18:56:56 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.08 kedd, 18:48:54
asszem Relhistnek volt korábban egy cseredarabja.kérdezd meg,hogy megvan-e neki még.Bár ő budapesten lakozik.....
BP-Győr-Sz.fvár a "bermuda háromszög" ahol mozgok
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23754 Dátum:
2013.01.08 kedd, 19:00:26 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.08 kedd, 18:56:56
BP-Győr-Sz.fvár a "bermuda háromszög" ahol mozgok
akkor kérdezd meg pü-ben!
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23755 Dátum:
2013.01.08 kedd, 19:02:23 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.08 kedd, 19:00:26
akkor kérdezd meg pü-ben!
megtörtént
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Gabor69
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23756 Dátum:
2013.01.08 kedd, 19:16:28 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.01.08 kedd, 01:06:48
Üllőn tudok megbízható/hozzáértő szerelőt.
Szia! Az jó lenne mert most nem mennék el vele a világ végére, de Üllő tökéletes ! :-) Tudsz bővebb infót róla? ... Köszi! G
Naplózva
áki79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23757 Dátum:
2013.01.08 kedd, 19:27:03 »
Üdv mindenkinek!
Furcsa hangok jönnek a generátor felőli oldalról(mintha csúszna a szíj)! Valami ötlet mi lehet?
Naplózva
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23758 Dátum:
2013.01.08 kedd, 19:42:49 »
Sziasztok, a képen látható olaj folyásról szeretnék többet megtudni. Miből folyik és mennyire nagy gond? Válaszokat előre is köszönöm!
http://kepfeltoltes.hu/view/130108/photo738_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130108/photo739_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23759 Dátum:
2013.01.08 kedd, 19:43:30 »
Idézetet írta: áki79 - 2013.01.08 kedd, 19:27:03
Üdv mindenkinek!
Furcsa hangok jönnek a generátor felőli oldalról(mintha csúszna a szíj)! Valami ötlet mi lehet?
Szíjfeszítő, vagy valamelyik görgő.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23760 Dátum:
2013.01.08 kedd, 19:48:09 »
Idézetet írta: szgabi - 2013.01.08 kedd, 19:42:49
Sziasztok, a képen látható olaj folyásról szeretnék többet megtudni. Miből folyik és mennyire nagy gond? Válaszokat előre is köszönöm!
http://kepfeltoltes.hu/view/130108/photo738_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130108/photo739_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Féltengely mellett folyik. Addig nem gond amíg a váltóban van elég olaj.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23761 Dátum:
2013.01.08 kedd, 19:48:56 »
Idézetet írta: szgabi - 2013.01.08 kedd, 19:42:49
Sziasztok, a képen látható olaj folyásról szeretnék többet megtudni. Miből folyik és mennyire nagy gond? Válaszokat előre is köszönöm!
http://kepfeltoltes.hu/view/130108/photo738_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130108/photo739_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Féltengely szimmering....és nem ártana kicserélni! Ha van a váltóban elegendő olaj (ami nem valószínű) akkor lehet vele menni, de az egészséges ha kicseréled vagy kicserélteted.
Szerk.: Legalább egyet beszélünk!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23762 Dátum:
2013.01.08 kedd, 20:00:22 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.08 kedd, 14:11:59
Könnyen úgy,hogy kiszeded a légszürőházat me az arra menő turbo csövet és ha lenézel ott is van.De vigyázz mert a visszatétel ha marad a régi játszani kell vele,hogy meglegyen a jeladó és a lendkerék közötti rés.Ha újjat teszel bele akkor meg berakod és kész amikor indítod akkor a lendkerék letöri a végét és úgy lesz a közte lévő rés.Nekem mikor kiszedték 3-szor kellett játszani vele.Könnyen rájössz,hogy rossz mert nem indul el.
Letöri a végét..? Ezt nem gondoltad komolyan ugye...
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23763 Dátum:
2013.01.08 kedd, 20:04:29 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.08 kedd, 19:48:09
Féltengely mellett folyik. Addig nem gond amíg a váltóban van elég olaj.
Köszönöm a választ.Megnézem az olajat.
Naplózva
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23764 Dátum:
2013.01.08 kedd, 20:07:07 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.01.08 kedd, 19:48:56
Féltengely szimmering....és nem ártana kicserélni! Ha van a váltóban elegendő olaj (ami nem valószínű) akkor lehet vele menni, de az egészséges ha kicseréled vagy kicserélteted.
Szerk.: Legalább egyet beszélünk!
A szimering csere a váltó kivételével jár?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7848
Innen legszebb a kilátás :)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23765 Dátum:
2013.01.08 kedd, 20:07:58 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.07 hétfő, 22:15:58
Egy baromság: emelkedő aszisztens (hill launch assistance). Azoknak akik nem tudnak emelkedőn felfele elindulni
Haszontalan mint egy államtitkár. Sose azt csinálja amit a vezető szeretne, de legalább a körülményeskedésével lassítja az indulást.
és ha még a motort is leállítaná ...
Naplózva
KLIKK >>>
<<< KLIKK
www.kutyaiskolamiskolc.hu
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23766 Dátum:
2013.01.08 kedd, 20:09:52 »
Idézetet írta: szgabi - 2013.01.08 kedd, 20:07:07
A szimering csere a váltó kivételével jár?
A váltó kivételével mindent ki kell venni! :-)
Nem kell a váltót levenni.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
áki79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23767 Dátum:
2013.01.08 kedd, 20:10:58 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.08 kedd, 19:43:30
Szíjfeszítő, vagy valamelyik görgő.
Értem! Köszönöm a választ!Ha jól tudom van 1 feszítő és 2 görgő! Egyszerre kell cserélni mindet?
Naplózva
szgabi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23768 Dátum:
2013.01.08 kedd, 20:15:57 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.01.08 kedd, 20:09:52
A váltó kivételével mindent ki kell venni! :-)
Nem kell a váltót levenni.
Köszi, megnyugtadtál.
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23769 Dátum:
2013.01.08 kedd, 20:24:50 »
Idézetet írta: áki79 - 2013.01.08 kedd, 20:10:58
Értem! Köszönöm a választ!Ha jól tudom van 1 feszítő és 2 görgő! Egyszerre kell cserélni mindet?
meg egy főtengely ékszíjtárcsát is amit nefelejtsd ki a sorból,meg maga a szíjat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
áki79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23770 Dátum:
2013.01.08 kedd, 20:47:40 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.08 kedd, 20:24:50
meg egy főtengely ékszíjtárcsát is amit nefelejtsd ki a sorból,meg maga a szíjat.
Nos! 1feszítö,2vezető 1főtengely ékszíjtárcsa plussz szíj ha jól értem! Ezt ajánlott egyszerre cserélni! Na ez olcsó lesz megint!!!
Köss a választ!
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23771 Dátum:
2013.01.08 kedd, 20:59:33 »
Idézetet írta: hirdetesj2 - 2013.01.08 kedd, 18:56:56
BP-Győr-Sz.fvár a "bermuda háromszög" ahol mozgok
Nekem van egy CMP kipróbálásra, tesztelésre. Én székesfehérvári vagyok, keress meg priviben ha érdekel.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23772 Dátum:
2013.01.08 kedd, 21:03:26 »
Idézetet írta: áki79 - 2013.01.08 kedd, 20:47:40
Nos! 1feszítö,2vezető 1főtengely ékszíjtárcsa plussz szíj ha jól értem! Ezt ajánlott egyszerre cserélni! Na ez olcsó lesz megint!!!
Köss a választ!
Ha a feszítő szerkezet jó, akkor elég csak a görgőt cserélni rajta, ezzel nem kevés lóvét spórolsz. Így 2+1 görgő, + szíj, +főtengely tárcsa. A sima felületű görgőből kell 2 db+ 1 bordás.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23773 Dátum:
2013.01.08 kedd, 22:03:18 »
Idézetet írta: áki79 - 2013.01.08 kedd, 20:47:40
Nos! 1feszítö,2vezető 1főtengely ékszíjtárcsa plussz szíj ha jól értem! Ezt ajánlott egyszerre cserélni! Na ez olcsó lesz megint!!!
Köss a választ!
Ha mindent cserélsz akkor 80-90eft körül jön ki.És ha gondolod akkor ilyenkor van értelme a többek által ajánlott szabadonfutósításnak.Ha ebben is gondolkodsz RELHIST az embered.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23774 Dátum:
2013.01.09 szerda, 02:19:24 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.08 kedd, 13:34:15
http://mondeo.hu/index.php?topic=5065.0
Az sem árt, ha viszel valakit, aki penge ezekből. Lehet, hogyha megkérsz itt valami hozzáértőt, elmegy veled megnézni.
Köszönöm a válaszod!
Elolvastam az írást és a facelift mondeoknak teljesen más a befecskedezőrendszerük?
Tényleg a ködlámpa a legszembetűnőbb különbség, és a körködlámpások közül a 131LE sökbe más a rendszerl
mint a facelift modellekbe.
Ezekszerint a facelift elöttiekkel sokkal több baj és érdemes inkább többet szánni rá?
Lehet, hogy hülyeségeket kérdeztem de szeretnék képbe lenni.
Köszi a segítséget előre is!
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23775 Dátum:
2013.01.09 szerda, 08:33:03 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.01.08 kedd, 20:59:33
Nekem van egy CMP kipróbálásra, tesztelésre. Én székesfehérvári vagyok, keress meg priviben ha érdekel.
Ment PÜ
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23776 Dátum:
2013.01.09 szerda, 08:39:18 »
Idézetet írta: petya72 - 2013.01.09 szerda, 02:19:24
Köszönöm a válaszod!
Elolvastam az írást és a facelift mondeoknak teljesen más a befecskedezőrendszerük?
Tényleg a ködlámpa a legszembetűnőbb különbség, és a körködlámpások közül a 131LE sökbe más a rendszerl
mint a facelift modellekbe.
Ezekszerint a facelift elöttiekkel sokkal több baj és érdemes inkább többet szánni rá?
Lehet, hogy hülyeségeket kérdeztem de szeretnék képbe lenni.
Köszi a segítséget előre is!
Annyit már én is kivettem az itteni írásokból, hogy igen, több. De erről inkább itt tudsz olvasni. Csak idő kérdése, mire végigolvasod ezt a 477 oldalt. Fl utánit már kapsz 8-900 ért a hahun.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23777 Dátum:
2013.01.09 szerda, 09:26:57 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.09 szerda, 08:39:18
Annyit már én is kivettem az itteni írásokból, hogy igen, több. De erről inkább itt tudsz olvasni. Csak idő kérdése, mire végigolvasod ezt a 477 oldalt. Fl utánit már kapsz 8-900 ért a hahun.
befecskendező rendszerben inkább a TDDI és TDCI közt találsz komolyabb különbséget. TDCI ráncfelvarrás előtti és utániban is van különbség, de az inkább a motorkódon múlik, hogy mit raktak bele, na meg a külsőben van eltérés. Lehet EUR3-as és EUR4-es is, ha épp olyat fog ki az ember a fészliftesben.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23778 Dátum:
2013.01.09 szerda, 09:59:10 »
http://kepfeltoltes.hu/130109/vin_diesel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23779 Dátum:
2013.01.09 szerda, 10:14:13 »
Idézetet írta: GiN - 2013.01.09 szerda, 09:26:57
befecskendező rendszerben inkább a TDDI és TDCI közt találsz komolyabb különbséget. TDCI ráncfelvarrás előtti és utániban is van különbség, de az inkább a motorkódon múlik, hogy mit raktak bele, na meg a külsőben van eltérés. Lehet EUR3-as és EUR4-es is, ha épp olyat fog ki az ember a fészliftesben.
Jó, hát azt én is tudom, hogy a TDDi az adagolós, a TDCi pedig magasnyomású szivattyús vagy mi. Az az igazság, hogy nem nagyon mentem bele ezekbe a dolgokba, mert nem foglalkoztam vele. Nyilván, ha szakmámban maradtam volna ezelőtt 25 évvel, akkor többet tudnék ezekről a dolgokról. Én leragadtam a karburátornál (akkor még az volt a "divat", de fogalmazhatnék úgy is, hogy nem volt más) meg az adagolónál. Ahol tanuló voltam csak Ikarusok, Tátrák, Rábák meg UAZ-ok voltak.
Na meg persze nem volt dízel autóm soha. az első autómat is csak 2003-ban vettem, az is egy 1.8-as "A"-s Vectra volt.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23780 Dátum:
2013.01.09 szerda, 11:35:12 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.09 szerda, 10:14:13
Jó, hát azt én is tudom, hogy a TDDi az adagolós, a TDCi pedig magasnyomású szivattyús vagy mi. Az az igazság, hogy nem nagyon mentem bele ezekbe a dolgokba, mert nem foglalkoztam vele. Nyilván, ha szakmámban maradtam volna ezelőtt 25 évvel, akkor többet tudnék ezekről a dolgokról. Én leragadtam a karburátornál (akkor még az volt a "divat", de fogalmazhatnék úgy is, hogy nem volt más) meg az adagolónál. Ahol tanuló voltam csak Ikarusok, Tátrák, Rábák meg UAZ-ok voltak.
Na meg persze nem volt dízel autóm soha. az első autómat is csak 2003-ban vettem, az is egy 1.8-as "A"-s Vectra volt.
Változik a világ és mi sem vagyunk már a régiek
Most nézem, h. valójában petyának szántam volna a választ előbb, de mindegy
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
petya72
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 125
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23781 Dátum:
2013.01.09 szerda, 11:58:58 »
Idézetet írta: GiN - 2013.01.09 szerda, 09:26:57
befecskendező rendszerben inkább a TDDI és TDCI közt találsz komolyabb különbséget. TDCI ráncfelvarrás előtti és utániban is van különbség, de az inkább a motorkódon múlik, hogy mit raktak bele, na meg a külsőben van eltérés. Lehet EUR3-as és EUR4-es is, ha épp olyat fog ki az ember a fészliftesben.
Na mostmár aztán teljessen összezavarodtam!
Tehát az írás szerint amik Lacika71 belinkelt a ráncfelvarrás elötti befecskendezőrendszerekkel baj szokott lenni!
Ezek szerint viszont nincs rá garancia, hogy a faceliftesekben nem ez a problémás motor van?
A 131LE-s motorral szerelték a facelift elöttieket is és a facelifteseket is, ez ugyan az a motor???
Naplózva
'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
áki79
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23782 Dátum:
2013.01.09 szerda, 12:13:27 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.08 kedd, 22:03:18
Ha mindent cserélsz akkor 80-90eft körül jön ki.És ha gondolod akkor ilyenkor van értelme a többek által ajánlott szabadonfutósításnak.Ha ebben is gondolkodsz RELHIST az embered.
Értem és köszönöm a választ! A szabadonfutó miért is jó??
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23783 Dátum:
2013.01.09 szerda, 12:34:21 »
Idézetet írta: Gabor69 - 2013.01.08 kedd, 19:16:28
Szia! Az jó lenne mert most nem mennék el vele a világ végére, de Üllő tökéletes ! :-) Tudsz bővebb infót róla? ... Köszi! G
püben megvolt
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23784 Dátum:
2013.01.09 szerda, 12:48:10 »
Idézetet írta: petya72 - 2013.01.09 szerda, 11:58:58
Na mostmár aztán teljessen összezavarodtam!
Tehát az írás szerint amik Lacika71 belinkelt a ráncfelvarrás elötti befecskendezőrendszerekkel baj szokott lenni!
Ezek szerint viszont nincs rá garancia, hogy a faceliftesekben nem ez a problémás motor van?
A 131LE-s motorral szerelték a facelift elöttieket is és a facelifteseket is, ez ugyan az a motor???
a motor lényegét tekintve ugyanaz. a sallang változott körülötte, de az se túl sokat.
a porlasztók is hasonlóak, bár van rövid és hosszú változatuk motorkód függően, de meghibásodásra nem különböznek
De mégis! Ha régebbit veszel több km-el, előfordulhat, hogy nem kell cserélni PCS-t és szivattyút, mert már kicserélték előtte.
Vagy a másik variáció, hogy nálad fog elkopni.
Páran most rám támadnak, hogy nekik már kéccá kilcsi van benne és originál a cucc, de ők vannak kevesebben a csapatban
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23785 Dátum:
2013.01.09 szerda, 12:58:08 »
Nekem 2003.03.20 as tdci monim van, ez facelift előtti, de 131 le-s, 6 sebességes, és bizony rosszalkodik a porlasztó rendesen, jó ha kibír 130 ezret, de nekem még origini a magas nyomásúm, de mondjuk kénmentes üzemanyaggal járok rendszeresen..
Idézetet írta: GiN - 2013.01.09 szerda, 12:48:10
a motor lényegét tekintve ugyanaz. a sallang változott körülötte, de az se túl sokat.
a porlasztók is hasonlóak, bár van rövid és hosszú változatuk motorkód függően, de meghibásodásra nem különböznek
De mégis! Ha régebbit veszel több km-el, előfordulhat, hogy nem kell cserélni PCS-t és szivattyút, mert már kicserélték előtte.
Vagy a másik variáció, hogy nálad fog elkopni.
Páran most rám támadnak, hogy nekik már kéccá kilcsi van benne és originál a cucc, de ők vannak kevesebben a csapatban
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23786 Dátum:
2013.01.09 szerda, 13:02:17 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.09 szerda, 12:58:08
Nekem 2003.03.20 as tdci monim van, ez facelift előtti, de 131 le-s, 6 sebességes, és bizony rosszalkodik a porlasztó rendesen, jó ha kibír 130 ezret, de nekem még origini a magas nyomásúm, de mondjuk kénmentes üzemanyaggal járok rendszeresen..
Miért nem cseréled ki őket? Egyszer fogja magát és megáll valahol a puszta közepén.
Az aláírásod nézve, nincs pótkereked, hogy csak 4 kereket írtál? Vagy át lett alakítva Velorex-re?
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.09 szerda, 20:23:56 írta Lacika71
»
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23787 Dátum:
2013.01.09 szerda, 14:08:10 »
üdv.
tudom nem ide tartozik és a gyorsulos témába is feltöltöm majd de szo esett nem rég a chipes és gyursulos videokrol.készitettem egyet az enyémröl is.remélem megbocsátjátok hogy ide is kirakom.gyári méretü kerekek vannak a kocsin.igaz egy mélyládát cipelek ami kb 60 kilo plusz.
http://www.youtube.com/watch?v=JplnhwyiDpI&feature=youtu.be
70-120km/h 4.ben.
üdv.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23788 Dátum:
2013.01.09 szerda, 14:32:16 »
Idézetet írta: waver - 2013.01.09 szerda, 14:08:10
üdv.
tudom nem ide tartozik és a gyorsulos témába is feltöltöm majd de szo esett nem rég a chipes és gyursulos videokrol.készitettem egyet az enyémröl is.remélem megbocsátjátok hogy ide is kirakom.gyári méretü kerekek vannak a kocsin.igaz egy mélyládát cipelek ami kb 60 kilo plusz.
http://www.youtube.com/watch?v=JplnhwyiDpI&feature=youtu.be
70-120km/h 4.ben.
üdv.
Nem kell duplázni, ott is elolvassák, hidd el!
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23789 Dátum:
2013.01.09 szerda, 20:21:48 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.09 szerda, 12:58:08
Nekem 2003.03.20 as tdci monim van, ez facelift előtti, de 131 le-s, 6 sebességes, és bizony rosszalkodik a porlasztó rendesen, jó ha kibír 130 ezret, de nekem még origini a magas nyomásúm, de mondjuk kénmentes üzemanyaggal járok rendszeresen..
Mindenki kénmentes üzemanyaggal jár.
Naplózva
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23790 Dátum:
2013.01.09 szerda, 20:22:45 »
Idézetet írta: GiN - 2013.01.09 szerda, 12:48:10
a motor lényegét tekintve ugyanaz. a sallang változott körülötte, de az se túl sokat.
a porlasztók is hasonlóak, bár van rövid és hosszú változatuk motorkód függően, de meghibásodásra nem különböznek
De mégis! Ha régebbit veszel több km-el, előfordulhat, hogy nem kell cserélni PCS-t és szivattyút, mert már kicserélték előtte.
Vagy a másik variáció, hogy nálad fog elkopni.
Páran most rám támadnak, hogy nekik már kéccá kilcsi van benne és originál a cucc, de ők vannak kevesebben a csapatban
Szerintem meg azok vannak többen akik azt hiszik hogy kevesebb km van az autójukban.
Naplózva
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23791 Dátum:
2013.01.09 szerda, 21:37:57 »
Idézetet írta: stealt - 2013.01.09 szerda, 20:22:45
Szerintem meg azok vannak többen akik azt hiszik hogy kevesebb km van az autójukban.
ez egy másik nézőpont, ebben igazad van!
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
petyi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23792 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 11:49:14 »
Sziasztok!
Van egy 2002-es évjáratú DTC motoros mondeom. Merre találhatom benne a PCM főrelét? hibakód ezt hozta ki.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23793 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 12:10:43 »
Idézetet írta: petyi - 2013.01.10 csütörtök, 11:49:14
Sziasztok!
Van egy 2002-es évjáratú DTC motoros mondeom. Merre találhatom benne a PCM főrelét? hibakód ezt hozta ki.
TDCi
Motortér, biztosítéktábla. Talán fedélen rajta is van melyik.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23794 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 12:26:23 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.10 csütörtök, 12:10:43
TDCi
Motortér, biztosítéktábla. Talán fedélen rajta is van melyik.
ha ekvivalenciát vélünk felfedezni, hogy tdci-t akart írni és dtc lett belőle, azaz az autójára gondolt és hibakódra állt a keze..
jujj, szóval az autónk egyenlő egy bazi nagy hibakóddal?
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
petyi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23795 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 12:29:07 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.10 csütörtök, 12:10:43
TDCi
Motortér, biztosítéktábla. Talán fedélen rajta is van melyik.
hálásan köszönöm!!
és maga ez a szerkezet? az merre?
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23796 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 12:35:48 »
Idézetet írta: petyi - 2013.01.10 csütörtök, 12:29:07
hálásan köszönöm!!
és maga ez a szerkezet? az merre?
Nincs meg a motortéri biztosíték tábla? Akkor talán nem is kellene piszkálni, ha az sincs meg.
http://www.fordwiki.co.uk/images/0/06/Engine_bay_relays.jpg
Naplózva
Imádom a dízeleket!
petyi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23797 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 12:40:22 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.10 csütörtök, 12:35:48
Nincs meg a motortéri biztosíték tábla? Akkor talán nem is kellene piszkálni, ha az sincs meg.
http://www.fordwiki.co.uk/images/0/06/Engine_bay_relays.jpg
ja de! azt tudom hol van, a pcm-et nem tudom
Naplózva
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23798 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 16:18:51 »
Meg tudja valaki mondani, hogy ha kézbe veszem a szíjfeszítőt, akkor miből látom, hogy a rugós része még használható?
A felújítás cikk
-ből nekem ez nem derült ki. (Ez a kérdés elsősorban Alf mesternek szól
, de más tanácsát is szívesen veszem ). Lassan cserélni kellene a szíjhajtás elemeit (szabadonfutóval stb.), de nem vennék komplett szíjfeszítőt, csak a görgőt cserélném ki, illetve, tetetnék bele aluszilentet, ha még használható.
Másik kérdés, Bp-ten vagy Debrecen/Miskolc környékén ismerünk olyan szakit, aki tud ilyen szilentet (beleértve a László bá által ajánlott
alátétekkel
) készíteni/kalapálni(sic)?
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23799 Dátum:
2013.01.10 csütörtök, 18:38:07 »
Idézetet írta: francoe - 2013.01.10 csütörtök, 16:18:51
Meg tudja valaki mondani, hogy ha kézbe veszem a szíjfeszítőt, akkor miből látom, hogy a rugós része még használható?
A felújítás cikk
-ből nekem ez nem derült ki. (Ez a kérdés elsősorban Alf mesternek szól
, de más tanácsát is szívesen veszem ). Lassan cserélni kellene a szíjhajtás elemeit (szabadonfutóval stb.), de nem vennék komplett szíjfeszítőt, csak a görgőt cserélném ki, illetve, tetetnék bele aluszilentet, ha még használható.
Másik kérdés, Bp-ten vagy Debrecen/Miskolc környékén ismerünk olyan szakit, aki tud ilyen szilentet (beleértve a László bá által ajánlott
alátétekkel
) készíteni/kalapálni(sic)?
2 dolog.
az első,hogy nincs kiszakadva a rugóra fröccsöntött gumi védő!
Aztán ne legyen olajos kívülről,mert akkor elfolyt a csillapítóból az olaj.Hasonló mint a lengéscsillapító.
és még ami fontos,hogy kézzel ne tudd összenyomni a rugót.Ha összetudod,akkor halott.
hopp.ez már 3.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Oldalak:
1
...
469
470
471
472
473
474
475
[
476
]
477
478
479
480
481
482
483
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ