Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:24:40 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 469 470 471 472 473 474 475 [476] 477 478 479 480 481 482 483 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14649653 alkalommal)
0 Felhasználó és 116 vendég van a témában
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23750 Dátum: 2013.01.08 kedd, 18:43:03 »

Hát az már elég baj lenne, ha a CMP-nél fémreszelék van.
Ez a CKP-ra jellemző, az van a lendítőkeréknél.
 Wink

CMP hibát írhat be megnyúlott vezérműláncnál is, mert elmegy a szinkron.
Szkóppal ellenőrizni kell a CMP és CMP szinkront.

CMP=veztengely jaladó. Ha megnyúlt a lánc akkor is írhat be vezérműtengely jeladó áramkör hibát, vagy ebben az esetben nem megfelelő pozíció a szöveg?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23751 Dátum: 2013.01.08 kedd, 18:47:00 »

Aksit töltöttem, mert sikerült lemeríteni. Volt is benne sok hiba (alacsony rendszerfeszültségesek is) de csak egy jött vissza törlés után: P0340 Vezérműtengely helyzet érzékelő áramkör hiba. Pontosan a szövegre már nem emlékszem. Holnap megpróbálok szerezni egy veztengely jeladót, aztán meglátjuk. Holnap lesz mit csinálnom gun


Egyelőre elakadtam a dologgal, mert nem sikerült szereznem CMP-jeladót. Vezetékeket átnéztem a nyestkár kizárva, főrelét átcseréltem de nem indul. Vezérlést nem volt időm megnézni. Hibakód megvan, P0340 vezérműtengely helyzet érzékelő áramkör hiba. Esetleg valakinek próbára nincs ilyen alkatrésze?
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23752 Dátum: 2013.01.08 kedd, 18:48:54 »

Egyelőre elakadtam a dologgal, mert nem sikerült szereznem CMP-jeladót. Vezetékeket átnéztem a nyestkár kizárva, főrelét átcseréltem de nem indul. Vezérlést nem volt időm megnézni. Hibakód megvan, P0340 vezérműtengely helyzet érzékelő áramkör hiba. Esetleg valakinek próbára nincs ilyen alkatrésze?
asszem Relhistnek volt korábban egy cseredarabja.kérdezd meg,hogy megvan-e neki még.Bár ő budapesten lakozik.....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23753 Dátum: 2013.01.08 kedd, 18:56:56 »

asszem Relhistnek volt korábban egy cseredarabja.kérdezd meg,hogy megvan-e neki még.Bár ő budapesten lakozik.....

BP-Győr-Sz.fvár a "bermuda háromszög" ahol mozgok
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23754 Dátum: 2013.01.08 kedd, 19:00:26 »

BP-Győr-Sz.fvár a "bermuda háromszög" ahol mozgok
akkor kérdezd meg pü-ben!
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23755 Dátum: 2013.01.08 kedd, 19:02:23 »

akkor kérdezd meg pü-ben!

megtörtént
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Gabor69
Vendég
« Új hozzászólás #23756 Dátum: 2013.01.08 kedd, 19:16:28 »

Üllőn tudok megbízható/hozzáértő szerelőt.
Szia! Az jó lenne mert most nem mennék el vele a világ végére, de Üllő tökéletes ! :-) Tudsz bővebb infót róla? ... Köszi! G
Naplózva
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #23757 Dátum: 2013.01.08 kedd, 19:27:03 »

Üdv mindenkinek!
Furcsa hangok jönnek a generátor felőli oldalról(mintha csúszna a szíj)! Valami ötlet mi lehet? wow1  falbav
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #23758 Dátum: 2013.01.08 kedd, 19:42:49 »

Sziasztok, a képen látható olaj folyásról szeretnék többet megtudni. Miből folyik és mennyire nagy gond? Válaszokat előre is köszönöm!
http://kepfeltoltes.hu/view/130108/photo738_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130108/photo739_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23759 Dátum: 2013.01.08 kedd, 19:43:30 »

Üdv mindenkinek!
Furcsa hangok jönnek a generátor felőli oldalról(mintha csúszna a szíj)! Valami ötlet mi lehet? wow1  falbav

Szíjfeszítő, vagy valamelyik görgő.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23760 Dátum: 2013.01.08 kedd, 19:48:09 »

Sziasztok, a képen látható olaj folyásról szeretnék többet megtudni. Miből folyik és mennyire nagy gond? Válaszokat előre is köszönöm!
http://kepfeltoltes.hu/view/130108/photo738_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130108/photo739_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Féltengely mellett folyik. Addig nem gond amíg a váltóban van elég olaj.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23761 Dátum: 2013.01.08 kedd, 19:48:56 »

Sziasztok, a képen látható olaj folyásról szeretnék többet megtudni. Miből folyik és mennyire nagy gond? Válaszokat előre is köszönöm!
http://kepfeltoltes.hu/view/130108/photo738_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/130108/photo739_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Féltengely szimmering....és nem ártana kicserélni! Ha van a váltóban elegendő olaj (ami nem valószínű) akkor lehet vele menni, de az egészséges ha kicseréled vagy kicserélteted.

Szerk.: Legalább egyet beszélünk!  nyes
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #23762 Dátum: 2013.01.08 kedd, 20:00:22 »

Könnyen úgy,hogy kiszeded a légszürőházat me az arra menő turbo csövet és ha lenézel ott is van.De vigyázz mert a visszatétel ha marad a régi játszani kell vele,hogy meglegyen a jeladó és a lendkerék közötti rés.Ha újjat teszel bele akkor meg berakod és kész amikor indítod akkor a lendkerék letöri a végét és úgy lesz a közte lévő rés.Nekem mikor kiszedték 3-szor kellett játszani vele.Könnyen rájössz,hogy rossz mert nem indul el.
Letöri a végét..? Ezt nem gondoltad komolyan ugye... vigyor3
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #23763 Dátum: 2013.01.08 kedd, 20:04:29 »

Féltengely mellett folyik. Addig nem gond amíg a váltóban van elég olaj.
Köszönöm a választ.Megnézem az olajat.
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #23764 Dátum: 2013.01.08 kedd, 20:07:07 »

Féltengely szimmering....és nem ártana kicserélni! Ha van a váltóban elegendő olaj (ami nem valószínű) akkor lehet vele menni, de az egészséges ha kicseréled vagy kicserélteted.

Szerk.: Legalább egyet beszélünk!  nyes
A szimering csere a váltó kivételével jár?
Naplózva
Tsory
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7848


Innen legszebb a kilátás :)


WWW
« Új hozzászólás #23765 Dátum: 2013.01.08 kedd, 20:07:58 »

Egy baromság: emelkedő aszisztens (hill launch assistance). Azoknak  akik nem tudnak emelkedőn felfele elindulni  hehe Haszontalan mint egy államtitkár. Sose azt csinálja amit a vezető szeretne, de legalább a körülményeskedésével lassítja az indulást.

és ha még a motort is leállítaná ...  hehe hehe hehe
Naplózva

KLIKK >>>        <<< KLIKK
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23766 Dátum: 2013.01.08 kedd, 20:09:52 »

A szimering csere a váltó kivételével jár?
A váltó kivételével mindent ki kell venni! :-)
Nem kell a váltót levenni.
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #23767 Dátum: 2013.01.08 kedd, 20:10:58 »

Szíjfeszítő, vagy valamelyik görgő.
Értem! Köszönöm a választ!Ha jól tudom van 1 feszítő és 2 görgő! Egyszerre kell cserélni mindet?
Naplózva
szgabi
Vendég
« Új hozzászólás #23768 Dátum: 2013.01.08 kedd, 20:15:57 »

A váltó kivételével mindent ki kell venni! :-)
Nem kell a váltót levenni.
Köszi, megnyugtadtál. smile
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23769 Dátum: 2013.01.08 kedd, 20:24:50 »

Értem! Köszönöm a választ!Ha jól tudom van 1 feszítő és 2 görgő! Egyszerre kell cserélni mindet?
meg egy főtengely ékszíjtárcsát is amit nefelejtsd ki a sorból,meg maga a szíjat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #23770 Dátum: 2013.01.08 kedd, 20:47:40 »

meg egy főtengely ékszíjtárcsát is amit nefelejtsd ki a sorból,meg maga a szíjat.
Nos! 1feszítö,2vezető 1főtengely ékszíjtárcsa plussz szíj ha jól értem! Ezt ajánlott egyszerre cserélni! Na ez olcsó lesz megint!!! falbav falbav Shocked
Köss a választ!
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23771 Dátum: 2013.01.08 kedd, 20:59:33 »

BP-Győr-Sz.fvár a "bermuda háromszög" ahol mozgok

Nekem van egy CMP kipróbálásra, tesztelésre. Én székesfehérvári vagyok, keress meg priviben ha érdekel.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23772 Dátum: 2013.01.08 kedd, 21:03:26 »

Nos! 1feszítö,2vezető 1főtengely ékszíjtárcsa plussz szíj ha jól értem! Ezt ajánlott egyszerre cserélni! Na ez olcsó lesz megint!!! falbav falbav Shocked
Köss a választ!

Ha a feszítő szerkezet jó, akkor elég csak a görgőt cserélni rajta, ezzel nem kevés lóvét spórolsz. Így 2+1 görgő, + szíj, +főtengely tárcsa. A sima felületű görgőből kell 2 db+ 1 bordás.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23773 Dátum: 2013.01.08 kedd, 22:03:18 »

Nos! 1feszítö,2vezető 1főtengely ékszíjtárcsa plussz szíj ha jól értem! Ezt ajánlott egyszerre cserélni! Na ez olcsó lesz megint!!! falbav falbav Shocked
Köss a választ!
Ha mindent cserélsz akkor 80-90eft körül jön ki.És ha gondolod akkor ilyenkor van értelme a többek által ajánlott szabadonfutósításnak.Ha ebben is gondolkodsz RELHIST az embered.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #23774 Dátum: 2013.01.09 szerda, 02:19:24 »

http://mondeo.hu/index.php?topic=5065.0

Az sem árt, ha viszel valakit, aki penge ezekből. Lehet, hogyha megkérsz itt valami hozzáértőt, elmegy veled megnézni.
Köszönöm a válaszod!
Elolvastam az írást és a facelift mondeoknak teljesen más a befecskedezőrendszerük?
Tényleg a ködlámpa a legszembetűnőbb különbség, és a körködlámpások közül a 131LE sökbe más a rendszerl
mint a facelift modellekbe.
Ezekszerint a facelift elöttiekkel sokkal több baj és érdemes inkább többet szánni rá?
Lehet, hogy hülyeségeket kérdeztem de szeretnék képbe lenni.
Köszi a segítséget előre is!
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23775 Dátum: 2013.01.09 szerda, 08:33:03 »

Nekem van egy CMP kipróbálásra, tesztelésre. Én székesfehérvári vagyok, keress meg priviben ha érdekel.

Ment PÜ  integet2
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #23776 Dátum: 2013.01.09 szerda, 08:39:18 »

Köszönöm a válaszod!
Elolvastam az írást és a facelift mondeoknak teljesen más a befecskedezőrendszerük?
Tényleg a ködlámpa a legszembetűnőbb különbség, és a körködlámpások közül a 131LE sökbe más a rendszerl
mint a facelift modellekbe.
Ezekszerint a facelift elöttiekkel sokkal több baj és érdemes inkább többet szánni rá?
Lehet, hogy hülyeségeket kérdeztem de szeretnék képbe lenni.
Köszi a segítséget előre is!

Annyit már én is kivettem az itteni írásokból, hogy igen, több. De erről inkább itt tudsz olvasni. Csak idő kérdése, mire végigolvasod ezt a 477 oldalt. Fl utánit már kapsz 8-900 ért a hahun.  Smiley
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23777 Dátum: 2013.01.09 szerda, 09:26:57 »

Annyit már én is kivettem az itteni írásokból, hogy igen, több. De erről inkább itt tudsz olvasni. Csak idő kérdése, mire végigolvasod ezt a 477 oldalt. Fl utánit már kapsz 8-900 ért a hahun.  Smiley
befecskendező rendszerben inkább a TDDI és TDCI közt találsz komolyabb különbséget. TDCI ráncfelvarrás előtti és utániban is van különbség, de az inkább a motorkódon múlik, hogy mit raktak bele, na meg a külsőben van eltérés. Lehet EUR3-as és EUR4-es is, ha épp olyat fog ki az ember a fészliftesben.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23778 Dátum: 2013.01.09 szerda, 09:59:10 »

http://kepfeltoltes.hu/130109/vin_diesel_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

 nyes nyes nyes
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #23779 Dátum: 2013.01.09 szerda, 10:14:13 »

befecskendező rendszerben inkább a TDDI és TDCI közt találsz komolyabb különbséget. TDCI ráncfelvarrás előtti és utániban is van különbség, de az inkább a motorkódon múlik, hogy mit raktak bele, na meg a külsőben van eltérés. Lehet EUR3-as és EUR4-es is, ha épp olyat fog ki az ember a fészliftesben.

Jó, hát azt én is tudom, hogy a TDDi az adagolós, a TDCi pedig magasnyomású szivattyús vagy mi. Az az igazság, hogy nem nagyon mentem bele ezekbe a dolgokba, mert nem foglalkoztam vele. Nyilván, ha szakmámban maradtam volna ezelőtt 25 évvel, akkor többet tudnék ezekről a dolgokról. Én leragadtam a karburátornál (akkor még az volt a "divat", de fogalmazhatnék úgy is, hogy nem volt más) meg az adagolónál. Ahol tanuló voltam csak Ikarusok, Tátrák, Rábák meg UAZ-ok voltak.  vigyor3 Na meg persze nem volt dízel autóm soha. az első autómat is csak 2003-ban vettem, az is egy 1.8-as "A"-s Vectra volt.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23780 Dátum: 2013.01.09 szerda, 11:35:12 »

Jó, hát azt én is tudom, hogy a TDDi az adagolós, a TDCi pedig magasnyomású szivattyús vagy mi. Az az igazság, hogy nem nagyon mentem bele ezekbe a dolgokba, mert nem foglalkoztam vele. Nyilván, ha szakmámban maradtam volna ezelőtt 25 évvel, akkor többet tudnék ezekről a dolgokról. Én leragadtam a karburátornál (akkor még az volt a "divat", de fogalmazhatnék úgy is, hogy nem volt más) meg az adagolónál. Ahol tanuló voltam csak Ikarusok, Tátrák, Rábák meg UAZ-ok voltak.  vigyor3 Na meg persze nem volt dízel autóm soha. az első autómat is csak 2003-ban vettem, az is egy 1.8-as "A"-s Vectra volt.
Változik a világ és mi sem vagyunk már a régiek   Wink
Most nézem, h. valójában petyának szántam volna a választ előbb, de mindegy  wave
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
petya72
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 125


E-mail
« Új hozzászólás #23781 Dátum: 2013.01.09 szerda, 11:58:58 »

befecskendező rendszerben inkább a TDDI és TDCI közt találsz komolyabb különbséget. TDCI ráncfelvarrás előtti és utániban is van különbség, de az inkább a motorkódon múlik, hogy mit raktak bele, na meg a külsőben van eltérés. Lehet EUR3-as és EUR4-es is, ha épp olyat fog ki az ember a fészliftesben.
Na mostmár aztán teljessen összezavarodtam!
Tehát az írás szerint amik Lacika71 belinkelt a ráncfelvarrás elötti befecskendezőrendszerekkel baj szokott lenni!
Ezek szerint viszont nincs rá garancia, hogy a faceliftesekben nem ez a problémás motor van?
A 131LE-s motorral szerelték a facelift elöttieket is és a facelifteseket is, ez ugyan az a motor???
Naplózva

'98 aug. Mk2 1,8TD 5 ajtós
áki79
Vendég
« Új hozzászólás #23782 Dátum: 2013.01.09 szerda, 12:13:27 »

Ha mindent cserélsz akkor 80-90eft körül jön ki.És ha gondolod akkor ilyenkor van értelme a többek által ajánlott szabadonfutósításnak.Ha ebben is gondolkodsz RELHIST az embered.
Értem és köszönöm a választ! A szabadonfutó miért is jó??
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23783 Dátum: 2013.01.09 szerda, 12:34:21 »

Szia! Az jó lenne mert most nem mennék el vele a világ végére, de Üllő tökéletes ! :-) Tudsz bővebb infót róla? ... Köszi! G
püben megvolt
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23784 Dátum: 2013.01.09 szerda, 12:48:10 »

Na mostmár aztán teljessen összezavarodtam!
Tehát az írás szerint amik Lacika71 belinkelt a ráncfelvarrás elötti befecskendezőrendszerekkel baj szokott lenni!
Ezek szerint viszont nincs rá garancia, hogy a faceliftesekben nem ez a problémás motor van?
A 131LE-s motorral szerelték a facelift elöttieket is és a facelifteseket is, ez ugyan az a motor???

a motor lényegét tekintve ugyanaz. a sallang változott körülötte, de az se túl sokat.
a porlasztók is hasonlóak, bár van rövid és hosszú változatuk motorkód függően, de meghibásodásra nem különböznek szomoru1
De mégis! Ha régebbit veszel több km-el, előfordulhat, hogy nem kell cserélni PCS-t és szivattyút, mert már kicserélték előtte.  hehe Vagy a másik variáció, hogy nálad fog elkopni. levele
Páran most rám támadnak, hogy nekik már kéccá kilcsi van benne és originál a cucc, de ők vannak kevesebben a csapatban Smiley
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23785 Dátum: 2013.01.09 szerda, 12:58:08 »

Nekem 2003.03.20 as tdci monim van, ez facelift előtti, de 131 le-s, 6 sebességes, és bizony rosszalkodik a porlasztó rendesen, jó ha kibír 130 ezret, de nekem még origini a magas nyomásúm, de mondjuk kénmentes üzemanyaggal járok rendszeresen..
Smiley


a motor lényegét tekintve ugyanaz. a sallang változott körülötte, de az se túl sokat.
a porlasztók is hasonlóak, bár van rövid és hosszú változatuk motorkód függően, de meghibásodásra nem különböznek szomoru1
De mégis! Ha régebbit veszel több km-el, előfordulhat, hogy nem kell cserélni PCS-t és szivattyút, mert már kicserélték előtte.  hehe Vagy a másik variáció, hogy nálad fog elkopni. levele
Páran most rám támadnak, hogy nekik már kéccá kilcsi van benne és originál a cucc, de ők vannak kevesebben a csapatban Smiley
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #23786 Dátum: 2013.01.09 szerda, 13:02:17 »

Nekem 2003.03.20 as tdci monim van, ez facelift előtti, de 131 le-s, 6 sebességes, és bizony rosszalkodik a porlasztó rendesen, jó ha kibír 130 ezret, de nekem még origini a magas nyomásúm, de mondjuk kénmentes üzemanyaggal járok rendszeresen..
Smiley



Miért nem cseréled ki őket? Egyszer fogja magát és megáll valahol a puszta közepén.


 
Az aláírásod nézve, nincs pótkereked, hogy csak 4 kereket írtál? Vagy át lett alakítva Velorex-re?  eplus2
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.09 szerda, 20:23:56 írta Lacika71 » Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23787 Dátum: 2013.01.09 szerda, 14:08:10 »

üdv.
tudom nem ide tartozik és a gyorsulos témába is feltöltöm majd de szo esett nem rég a chipes és gyursulos videokrol.készitettem egyet az enyémröl is.remélem megbocsátjátok hogy ide is kirakom.gyári méretü kerekek vannak a kocsin.igaz egy mélyládát cipelek ami kb 60 kilo plusz.

http://www.youtube.com/watch?v=JplnhwyiDpI&feature=youtu.be

70-120km/h  4.ben.
üdv.
Naplózva
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23788 Dátum: 2013.01.09 szerda, 14:32:16 »

üdv.
tudom nem ide tartozik és a gyorsulos témába is feltöltöm majd de szo esett nem rég a chipes és gyursulos videokrol.készitettem egyet az enyémröl is.remélem megbocsátjátok hogy ide is kirakom.gyári méretü kerekek vannak a kocsin.igaz egy mélyládát cipelek ami kb 60 kilo plusz.

http://www.youtube.com/watch?v=JplnhwyiDpI&feature=youtu.be

70-120km/h  4.ben.
üdv.

Nem kell duplázni, ott is elolvassák, hidd el!  worship wave
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23789 Dátum: 2013.01.09 szerda, 20:21:48 »

Nekem 2003.03.20 as tdci monim van, ez facelift előtti, de 131 le-s, 6 sebességes, és bizony rosszalkodik a porlasztó rendesen, jó ha kibír 130 ezret, de nekem még origini a magas nyomásúm, de mondjuk kénmentes üzemanyaggal járok rendszeresen..
Smiley


Mindenki kénmentes üzemanyaggal jár.
Naplózva
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #23790 Dátum: 2013.01.09 szerda, 20:22:45 »

a motor lényegét tekintve ugyanaz. a sallang változott körülötte, de az se túl sokat.
a porlasztók is hasonlóak, bár van rövid és hosszú változatuk motorkód függően, de meghibásodásra nem különböznek szomoru1
De mégis! Ha régebbit veszel több km-el, előfordulhat, hogy nem kell cserélni PCS-t és szivattyút, mert már kicserélték előtte.  hehe Vagy a másik variáció, hogy nálad fog elkopni. levele
Páran most rám támadnak, hogy nekik már kéccá kilcsi van benne és originál a cucc, de ők vannak kevesebben a csapatban Smiley
Szerintem meg azok vannak többen akik azt hiszik hogy kevesebb km van az autójukban.
Naplózva
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23791 Dátum: 2013.01.09 szerda, 21:37:57 »

Szerintem meg azok vannak többen akik azt hiszik hogy kevesebb km van az autójukban.
ez egy másik nézőpont, ebben igazad van!
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #23792 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 11:49:14 »

Sziasztok!

Van egy 2002-es évjáratú DTC motoros mondeom. Merre találhatom benne a PCM főrelét? hibakód ezt hozta ki.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23793 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 12:10:43 »

Sziasztok!

Van egy 2002-es évjáratú DTC motoros mondeom. Merre találhatom benne a PCM főrelét? hibakód ezt hozta ki.


TDCi  vigyor3

Motortér, biztosítéktábla. Talán  fedélen rajta is van melyik.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #23794 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 12:26:23 »

TDCi  vigyor3

Motortér, biztosítéktábla. Talán  fedélen rajta is van melyik.
ha ekvivalenciát vélünk felfedezni, hogy tdci-t akart írni és dtc lett belőle, azaz az autójára gondolt és hibakódra állt a keze..
jujj, szóval az autónk egyenlő egy bazi nagy hibakóddal?  taps
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #23795 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 12:29:07 »

TDCi  vigyor3

Motortér, biztosítéktábla. Talán  fedélen rajta is van melyik.

hálásan köszönöm!! Smiley
és maga ez a szerkezet? az merre? Smiley
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23796 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 12:35:48 »

hálásan köszönöm!! Smiley
és maga ez a szerkezet? az merre? Smiley

Nincs meg a motortéri biztosíték tábla? Akkor talán nem is kellene piszkálni, ha az sincs meg.  Smiley

http://www.fordwiki.co.uk/images/0/06/Engine_bay_relays.jpg
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
petyi
Vendég
« Új hozzászólás #23797 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 12:40:22 »

Nincs meg a motortéri biztosíték tábla? Akkor talán nem is kellene piszkálni, ha az sincs meg.  Smiley

http://www.fordwiki.co.uk/images/0/06/Engine_bay_relays.jpg


ja de! azt tudom hol van, a pcm-et nem tudom Smiley
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #23798 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 16:18:51 »

Meg tudja valaki mondani, hogy ha kézbe veszem a szíjfeszítőt, akkor miből látom, hogy a rugós része még használható? A felújítás cikk-ből nekem ez nem derült ki. (Ez a kérdés elsősorban Alf mesternek szól  wave, de más tanácsát is szívesen veszem ). Lassan cserélni kellene a szíjhajtás elemeit (szabadonfutóval stb.), de nem vennék komplett szíjfeszítőt, csak a görgőt cserélném ki, illetve, tetetnék bele aluszilentet, ha még használható.

Másik kérdés, Bp-ten vagy Debrecen/Miskolc környékén ismerünk olyan szakit, aki tud ilyen szilentet  (beleértve a László bá által ajánlott alátétekkel ) készíteni/kalapálni(sic)?
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23799 Dátum: 2013.01.10 csütörtök, 18:38:07 »

Meg tudja valaki mondani, hogy ha kézbe veszem a szíjfeszítőt, akkor miből látom, hogy a rugós része még használható? A felújítás cikk-ből nekem ez nem derült ki. (Ez a kérdés elsősorban Alf mesternek szól  wave, de más tanácsát is szívesen veszem ). Lassan cserélni kellene a szíjhajtás elemeit (szabadonfutóval stb.), de nem vennék komplett szíjfeszítőt, csak a görgőt cserélném ki, illetve, tetetnék bele aluszilentet, ha még használható.

Másik kérdés, Bp-ten vagy Debrecen/Miskolc környékén ismerünk olyan szakit, aki tud ilyen szilentet  (beleértve a László bá által ajánlott alátétekkel ) készíteni/kalapálni(sic)?
2 dolog.
az első,hogy nincs kiszakadva a rugóra fröccsöntött gumi védő!
Aztán ne legyen olajos kívülről,mert akkor elfolyt a csillapítóból az olaj.Hasonló mint a lengéscsillapító.
és még ami fontos,hogy kézzel ne tudd összenyomni a rugót.Ha összetudod,akkor halott.
hopp.ez már 3.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Oldalak: 1 ... 469 470 471 472 473 474 475 [476] 477 478 479 480 481 482 483 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.112 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.