Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.10.05 szombat, 05:14:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 471 472 473 474 475 476 477 [478] 479 480 481 482 483 484 485 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14378449 alkalommal)
0 Felhasználó és 42 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23850 Dátum: 2013.01.12 szombat, 21:47:55 »

belső képen, fl előtti váltó körüli borítás Smiley
de hogy miért, azt nem tudom. a középkonzol az már fl-es, de a kapcsolóknál visszaalakította. a volt tulaj visszafelé fejleszt.  wow1 nyes
nem fejelszt az visszafelé, csak a szétcsapott orrhoz kinyílt légzsákok is dukálnak, így cserélni kellett a teljes műszerfal párnát, amiből meg csak facelift előttit kapott vélhetően balkormányosból. Még a kormánylégzsák is facelift előtti. (a facelift előtti-utáninál más a műszerfalpárna borítása is a műszeregység körül és a kormánylégzsáké is - a facelift előttinél a rombuszos kemény műanyag, a facelift utániaknál a bőrutánzat puha)

Vélhetően a hátsó rész is kapott, mert a hátsó lökösön nem színrefújt a koptatócsík (f2), mint az elsőn.
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.12 szombat, 21:58:27 írta Relhist » Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23851 Dátum: 2013.01.12 szombat, 23:08:06 »

Üdv!
Ma voltam Ervinnél és íme egy kép a turbóról,magáért beszél wow1

http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_1_12_cypv3qko72.jpg

De délutánra olyan lett mintha új lenne nyes nyes nyes
Köszi Ervin worship worship

Mik voltak a tünetek? Valamit érszerevettél, hogy nem úgy működne és azért mentél el? Mennyi ideig tartott a műtét?
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #23852 Dátum: 2013.01.12 szombat, 23:45:26 »

nem fejelszt az visszafelé, csak a szétcsapott orrhoz kinyílt légzsákok is dukálnak, így cserélni kellett a teljes műszerfal párnát, amiből meg csak facelift előttit kapott vélhetően balkormányosból. Még a kormánylégzsák is facelift előtti. (a facelift előtti-utáninál más a műszerfalpárna borítása is a műszeregység körül és a kormánylégzsáké is - a facelift előttinél a rombuszos kemény műanyag, a facelift utániaknál a bőrutánzat puha)

Vélhetően a hátsó rész is kapott, mert a hátsó lökösön nem színrefújt a koptatócsík (f2), mint az elsőn.

Facelift előtt ugyanolyan puha a rombuszos is, mint facelift után a bőrhatású.
Naplózva
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #23853 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 09:03:13 »

nem fejelszt az visszafelé, csak a szétcsapott orrhoz kinyílt légzsákok is dukálnak, így cserélni kellett a teljes műszerfal párnát, amiből meg csak facelift előttit kapott vélhetően balkormányosból. Még a kormánylégzsák is facelift előtti. (a facelift előtti-utáninál más a műszerfalpárna borítása is a műszeregység körül és a kormánylégzsáké is - a facelift előttinél a rombuszos kemény műanyag, a facelift utániaknál a bőrutánzat puha)

Vélhetően a hátsó rész is kapott, mert a hátsó lökösön nem színrefújt a koptatócsík (f2), mint az elsőn.
így van. pár hsz-el később jöttem rá én is Cheesy
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
szferi.78
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 213


E-mail
« Új hozzászólás #23854 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 12:59:59 »

Sziasztok! Amikor kivettem a generátort az autóból,átnéztem a szíjfeszítőt,cserére szorul a görgőkkel együtt.Amit még észrevettem,a képen a bekarikázott részen kiszedtem azt a csavart,mert úgy éreztem lötyögős picit a belseje.A kérdésem:kilehet a belsejét cserélni?Mi a neve annak az alkatrésznek,tudja valaki? http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_1_13_bnalzt2do8.jpg
Naplózva

MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #23855 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 15:47:54 »

Sziasztok! Amikor kivettem a generátort az autóból,átnéztem a szíjfeszítőt,cserére szorul a görgőkkel együtt.Amit még észrevettem,a képen a bekarikázott részen kiszedtem azt a csavart,mert úgy éreztem lötyögős picit a belseje.A kérdésem:kilehet a belsejét cserélni?Mi a neve annak az alkatrésznek,tudja valaki? http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_1_13_bnalzt2do8.jpg
Nem kapsz hozzá semmit boltban.csak komplett a feszítőt.
Nekem van bontott feszítőm.ha kell beszéljük meg privátban.A görgőt meg a rugót átlehet tenni rá.
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
balko
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1065



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23856 Dátum: 2013.01.13 vasárnap, 22:03:43 »

Mik voltak a tünetek? Valamit érszerevettél, hogy nem úgy működne és azért mentél el? Mennyi ideig tartott a műtét?
Bizony,voltak tünetek wave wave
Ha odaléptem neki akkor füstölt rendesen,(kormolt)egyfolytában maxon dolgozott a turbó wow1
De hála Ervinnek már úgy müködik ahogy kell worship worship worship worship
Reggel kilenckor kezdte el és délután háromra végzett vele taps
Ja és a katalizátorom már a múlté nyes nyes nyes nyes nyes
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.13 vasárnap, 22:05:27 írta balko » Naplózva

2002 TDCI ford mondeo 130le
dome1992
Vendég
« Új hozzászólás #23857 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 20:43:06 »

Udv Mindenkinek.
1 hete vettem meg elso mondeomat  es eszre vettem egy olyan gondot hogy menetkozben bevillant az izitasjelzo turbo letilt egybol-
gondoltam meg probalom amit a tdi nel szoktak leallitottam es ujrainditottam-utana jo lett. (az auto nem fustol egyaltalan,)103000merfold van benne  ami kb 170000km minden esetleges tipp erdekelne a problemarol. angliaba elek es nem egyszeru itt jo szerelot talalni. pdtdi passatomhoz viszonyitva ez most nekem kinai.
Valamint szeretnem megkerdezni valaki tudja e euro3-as vagy euro 4 es motor ez ? 2004 02 havi  130 tdci
vaaszotokat elore is koszonom udv david
Naplózva
NemTom
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1077



E-mail
« Új hozzászólás #23858 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 20:55:07 »

Udv Mindenkinek.
1 hete vettem meg elso mondeomat  es eszre vettem egy olyan gondot hogy menetkozben bevillant az izitasjelzo turbo letilt egybol-
gondoltam meg probalom amit a tdi nel szoktak leallitottam es ujrainditottam-utana jo lett. (az auto nem fustol egyaltalan,)103000merfold van benne  ami kb 170000km minden esetleges tipp erdekelne a problemarol. angliaba elek es nem egyszeru itt jo szerelot talalni. pdtdi passatomhoz viszonyitva ez most nekem kinai.
Valamint szeretnem megkerdezni valaki tudja e euro3-as vagy euro 4 es motor ez ? 2004 02 havi  130 tdci
vaaszotokat elore is koszonom udv david


Itt lenne egy leírás amik okozhatják a bajt.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
De tutit csak hibakódolvasás mondja, meg. Lehetőleg akkor amikor villog az izzításjelző, mert előfordul, hogy nem tárolja a hibát. Az aláírásodba be kellene tenni az autód paramétereit.
Naplózva

2.0 TDCI 115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"Smiley
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23859 Dátum: 2013.01.14 hétfő, 21:12:14 »

Udv Mindenkinek.
1 hete vettem meg elso mondeomat  es eszre vettem egy olyan gondot hogy menetkozben bevillant az izitasjelzo turbo letilt egybol-
gondoltam meg probalom amit a tdi nel szoktak leallitottam es ujrainditottam-utana jo lett. (az auto nem fustol egyaltalan,)103000merfold van benne  ami kb 170000km minden esetleges tipp erdekelne a problemarol. angliaba elek es nem egyszeru itt jo szerelot talalni. pdtdi passatomhoz viszonyitva ez most nekem kinai.
Valamint szeretnem megkerdezni valaki tudja e euro3-as vagy euro 4 es motor ez ? 2004 02 havi  130 tdci
vaaszotokat elore is koszonom udv david

2004-es várhatóan euroIV, de a turbóból egyértelműen kiderül. Elektromos vezérlésnél euroIV.

A villogó izzításjelző sok mindentől lehet, az üzemanyag nyomás nincs rendben, de hogy mitől, arra kb. 10 féle dolog van. Ha nem füstöl, akkor vélhetően kevés üzemanyagot kap a rossz porlasztók/IMV szelep/szivattyú miatt. EuroIV-esnél a másik fő ok a turbó elektronikája (ha elektromos) lehet, ha nem tudja a kívánt értékre állítani a geometriát.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
dome1992
Vendég
« Új hozzászólás #23860 Dátum: 2013.01.15 kedd, 06:00:49 »

koszi Azt hogy tudom megallapitani hogy elektromos? mennyibe kerulnek magyarorszagon kb a porlasztok? koszi
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23861 Dátum: 2013.01.15 kedd, 08:21:29 »

koszi Azt hogy tudom megallapitani hogy elektromos? mennyibe kerulnek magyarorszagon kb a porlasztok? koszi

Ha a turbódon elektronika van akkor elektromos, ha vákuumlabda akkor vákuumos.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
balagelp
Vendég
« Új hozzászólás #23862 Dátum: 2013.01.15 kedd, 11:06:26 »

Sziasztok.
Tisztelettel kérdezném, hogy tudtok e nekem ajánlani olyan szerelőt, aki tényleg ért is a mondeokhoz és nem csak találgat -mert azt én is tudok- a pénztárcám kárára, illetve, aki nem mezítlábas, meg ha épp nem ismerős neki a delikvens akkor dollárjel pörög a szemében. Korrekt, becsületes és hozzáértő szakembert keresek. Elsősorban Heves megyében, de tulajdonképpen mind1.
Folyton vacakol az autóm, ráköltöttem már egy csomó pénzt és kezdek berágni a mondeora, pedig szeretem. köszönet.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #23863 Dátum: 2013.01.15 kedd, 11:35:14 »

Sziasztok.
Tisztelettel kérdezném, hogy tudtok e nekem ajánlani olyan szerelőt, aki tényleg ért is a mondeokhoz és nem csak találgat -mert azt én is tudok- a pénztárcám kárára, illetve, aki nem mezítlábas, meg ha épp nem ismerős neki a delikvens akkor dollárjel pörög a szemében. Korrekt, becsületes és hozzáértő szakembert keresek. Elsősorban Heves megyében, de tulajdonképpen mind1.
Folyton vacakol az autóm, ráköltöttem már egy csomó pénzt és kezdek berágni a mondeora, pedig szeretem. köszönet.

Vik, azaz Németh Viktor, Lurdy-házzal szemben a Ford kereskedésben.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 14771


Machine Silver Rocket (Morgó)


E-mail
« Új hozzászólás #23864 Dátum: 2013.01.15 kedd, 15:29:09 »

Sziasztok.
Tisztelettel kérdezném, hogy tudtok e nekem ajánlani olyan szerelőt, aki tényleg ért is a mondeokhoz és nem csak találgat -mert azt én is tudok- a pénztárcám kárára, illetve, aki nem mezítlábas, meg ha épp nem ismerős neki a delikvens akkor dollárjel pörög a szemében. Korrekt, becsületes és hozzáértő szakembert keresek. Elsősorban Heves megyében, de tulajdonképpen mind1.
Folyton vacakol az autóm, ráköltöttem már egy csomó pénzt és kezdek berágni a mondeora, pedig szeretem. köszönet.

Mi a hiba jelenség?
Naplózva

MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4 
tamas.nyhaza
Vendég
« Új hozzászólás #23865 Dátum: 2013.01.15 kedd, 18:49:29 »

Sziasztok
 Volna egy kérdésem ha valaki találkozott már vele légyszi irj m lehet vele
van egy 2.0 TDCI 5 sebességes kombim. ha felkapcsolok 5-be beállok egy bizonyos tartományba 1900-2300 fordlat között bárhol és tartom a pl: 90 km/h sebességet elkezd a kocsi dadogni rázni és hátul szakaszosan köpi a szürke füstöt, de ha odalépek akkor huzz és mig gyorsul semmi baja csak ha beállok egy temporra?
Ha valaki tallkozott ilyen légyszi irjatok mi leheta baj. előre is kösszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48504



« Új hozzászólás #23866 Dátum: 2013.01.15 kedd, 18:52:41 »

Sziasztok
 Volna egy kérdésem ha valaki találkozott már vele légyszi irj m lehet vele
van egy 2.0 TDCI 5 sebességes kombim. ha felkapcsolok 5-be beállok egy bizonyos tartományba 1900-2300 fordlat között bárhol és tartom a pl: 90 km/h sebességet elkezd a kocsi dadogni rázni és hátul szakaszosan köpi a szürke füstöt, de ha odalépek akkor huzz és mig gyorsul semmi baja csak ha beállok egy temporra?
Ha valaki tallkozott ilyen légyszi irjatok mi leheta baj. előre is kösszi
egr szelepet lekéne dugózni.aztán esetleg likat kellene keresni a turbócsövön.meg méretni turbónyomást.

az aláírásodban tedd be az évjáratot is.de szinte biztosan eu3as,ha 5 sebességes asszem....
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
Guen
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 696


drizzt@maffia.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23867 Dátum: 2013.01.15 kedd, 19:03:21 »

Vik, azaz Németh Viktor, Lurdy-házzal szemben a Ford kereskedésben.

AndyA
+1
Naplózva

2001/3(aus der DDR Cheesy) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
dome1992
Vendég
« Új hozzászólás #23868 Dátum: 2013.01.15 kedd, 19:04:02 »

koszonom szepen a valaszokat   szeretnem meg megkerdezni  lendkerek ,injector,porlasztocucs kb mennyi km nel szokta megadni magat? kb mennyi egy ilyen tipus fogyasztasa  varosban illetve palyan   ? 130 tdci 6 sebesseg   (azert cserem le reszben  passatom pdtdi mert sokat evett a varosba kb 9-10 liter  koszi mindent
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23869 Dátum: 2013.01.15 kedd, 19:58:00 »

koszonom szepen a valaszokat   szeretnem meg megkerdezni  lendkerek ,injector,porlasztocucs kb mennyi km nel szokta megadni magat? kb mennyi egy ilyen tipus fogyasztasa  varosban illetve palyan   ? 130 tdci 6 sebesseg   (azert cserem le reszben  passatom pdtdi mert sokat evett a varosba kb 9-10 liter  koszi mindent

üdv.
valakinél 100ezernél adja meg magát valakinél meg 400ezret is elmegy.használattol és kiadástol is függ...nekem pont ilyen gépem van és a fogyasztása nyáron város 6liter körül,városon kivül volt már 4.8 is...télen városban ha hidegek vannak akkor 7-8 liter.inkább 8... városon kivül 6-7 liter közt van.attol függ mekkora a talpad.
üdv.
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23870 Dátum: 2013.01.15 kedd, 19:59:28 »

üdv.
ilyet tolok most gázolajhoz:

http://kepfeltoltes.hu/130115/2013-01-13_12.16.02_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

kiváncsi leszek hogy miként reagál a moci erre. Smiley
Naplózva
dome1992
Vendég
« Új hozzászólás #23871 Dátum: 2013.01.15 kedd, 20:06:01 »

üdv.
valakinél 100ezernél adja meg magát valakinél meg 400ezret is elmegy.használattol és kiadástol is függ...nekem pont ilyen gépem van és a fogyasztása nyáron város 6liter körül,városon kivül volt már 4.8 is...télen városban ha hidegek vannak akkor 7-8 liter.inkább 8... városon kivül 6-7 liter közt van.attol függ mekkora a talpad.
üdv.

koszi . mar csak az kellene tudnom cserlni kell e porlasztocsucsokat ,mert ha kell valoszinu tuladok rajta  marad a passat.  kb mennyibe kerul Magyarorszagon a porlasztocsucsok ehez a tipushoz?  koszi
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23872 Dátum: 2013.01.15 kedd, 20:07:27 »

üdv.
ilyet tolok most gázolajhoz:

http://kepfeltoltes.hu/130115/2013-01-13_12.16.02_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

kiváncsi leszek hogy miként reagál a moci erre. Smiley

Hát szerintem nem fog sokat rá reagálni Smiley Mi 1szer próbáltuk ki(lehet az üzemanyag is *** volt) és majdnem 8 litert evett  integet2

koszi . mar csak az kellene tudnom cserlni kell e porlasztocsucsokat ,mert ha kell valoszinu tuladok rajta  marad a passat.  kb mennyibe kerul Magyarorszagon a porlasztocsucsok ehez a tipushoz?  koszi

35-90ezerig bármit kérhetnek érte Smiley Ha már a pcs-k behaltak,akkor a nagynyomásút is érdemes megnézni,mert ha az is rossz,de nem cserélitek,akkor utána vehettek megint pcs-ket  wave
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23873 Dátum: 2013.01.15 kedd, 20:10:50 »

Valamint a railcsövet is cserélni, mert abba is bekerül a fémszemcse. A nagynyomású csöveket is cserélni kéne...de legalább egy ultrahangot neki.
Üa szűrő csere és a vezetékek tisztítása is illik.....
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
dome1992
Vendég
« Új hozzászólás #23874 Dátum: 2013.01.15 kedd, 20:11:31 »

koszi   hibalehetoseg az latom  van  ,lehet itt angliaba nem kellene bevalalnom egy ilyen autot  mert a szerelok nagyon szarok,lehuznak es meg nem is ertenek semmihez laugh
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23875 Dátum: 2013.01.15 kedd, 20:13:33 »

koszi   hibalehetoseg az latom  van  ,lehet itt angliaba nem kellene bevalalnom egy ilyen autot  mert a szerelok nagyon szarok,lehuznak es meg nem is ertenek semmihez laugh

Hibalehetőség az összes modern dízelben van. Ha nem akarsz nagy galibát,vegyél benzinest...Mondom ezt 2 Mondeoval a családban. Igaz nekünk egyikkel sincs gond,de hát ki tudja,mikor lesz.
Naplózva
dome1992
Vendég
« Új hozzászólás #23876 Dátum: 2013.01.15 kedd, 20:14:46 »

otthon nem gond mert az ember talal hozza szakertot na de itt...
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23877 Dátum: 2013.01.15 kedd, 20:18:52 »

Hát szerintem nem fog sokat rá reagálni Smiley Mi 1szer próbáltuk ki(lehet az üzemanyag is *** volt) és majdnem 8 litert evett  integet2


üdv.nekem sose evett 8 litert! Smiley nálad más probléma is volt szerintem...
nem a fogyasztás miatt teszem bele hanem a megfelelö kenés miatt a porlasztok meg szivattyu részéröl...nah meg a hangja miatt hogy kicsit csendesedjen el. Smiley
üdv.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23878 Dátum: 2013.01.15 kedd, 20:22:30 »

üdv.nekem sose evett 8 litert! Smiley nálad más probléma is volt szerintem...
nem a fogyasztás miatt teszem bele hanem a megfelelö kenés miatt a porlasztok meg szivattyu részéröl...nah meg a hangja miatt hogy kicsit csendesedjen el. Smiley
üdv.

Rossz volt az üzemanyag Smiley Amúgy nem nehéz vele megetetni annyit. Rövid,kizárólag városi utak a hidegben(max 1-2km).
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23879 Dátum: 2013.01.15 kedd, 22:21:29 »

Rossz volt az üzemanyag Smiley Amúgy nem nehéz vele megetetni annyit. Rövid,kizárólag városi utak a hidegben(max 1-2km).
Totyogjon reggel pl Pécsen 5 km-t megoda- vissza és már meg is van télen a minuszban
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #23880 Dátum: 2013.01.15 kedd, 23:16:15 »

A hideg napokra...
Állófűtés beszerelése alkatrészkódokkal együtt, egyelőre németül, de ha valakinek fordítani kell, szívesen segítek.
http://www.esparofmichigan.com/techsupport/pdfs/Vehicle%20installations/Ford/Mondeo_2004/Diesel/25_2386_95_17_15_DE_1204.pdf

Így már látszik, hogy milyen utólagos kitet kell venni, ha az ember ezen töri a fejét...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #23881 Dátum: 2013.01.15 kedd, 23:39:45 »

A hideg napokra...
Állófűtés beszerelése alkatrészkódokkal együtt, egyelőre németül, de ha valakinek fordítani kell, szívesen segítek.
http://www.esparofmichigan.com/techsupport/pdfs/Vehicle%20installations/Ford/Mondeo_2004/Diesel/25_2386_95_17_15_DE_1204.pdf

Így már látszik, hogy milyen utólagos kitet kell venni, ha az ember ezen töri a fejét...
ilyenen én is sokat gondolkodtam, mert egy részt motornak is jót tesz, ha már melegebb, utastér komfort meg hatványozottan nő.

viszont egy komolyabb ilyen cucc ott kezdődik, hogy 260ezer huf.
pl.: waeco.
de annyim meg nincs rá.  szomoru1
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #23882 Dátum: 2013.01.16 szerda, 00:51:50 »

ilyenen én is sokat gondolkodtam, mert egy részt motornak is jót tesz, ha már melegebb, utastér komfort meg hatványozottan nő.

viszont egy komolyabb ilyen cucc ott kezdődik, hogy 260ezer huf.
pl.: waeco.
de annyim meg nincs rá.  szomoru1

Hát igen. Én se fogom beszereltetni már ebbe az autóba, következőre meg csak olyan jöhet szóba, amiben már van...
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
balagelp
Vendég
« Új hozzászólás #23883 Dátum: 2013.01.16 szerda, 08:08:43 »

Mi a hiba jelenség?

A jelenség csak menet közben jelentkezik, indítás után alapjáraton puffogó hangja van mint a lyukas kipufogó, de nem az, mert az rendben van. Továbbá, ha elindulok erős csattogó, kereplő hang mint a hidrotőke, 10 perc után hirtelen elhallgat. Egészen 70km/h-ig amikor is belejön az erős csattogós dízel, mint egy régi őskövület dízelmotor. Továbbá magas nyomatékon pl dombon felfelé vagy erős gyorsításánál borzasztó kerepelő, ciripelő hang, ami gázelvételkor még rettenetesebbé válik. Pcs felújítás volt kb 2 éve, azóta vacakol. Én hiába mondtam a szerelőnek, hogy nem tökéletes.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27018


E-mail
« Új hozzászólás #23884 Dátum: 2013.01.16 szerda, 08:33:59 »

ilyenen én is sokat gondolkodtam, mert egy részt motornak is jót tesz, ha már melegebb, utastér komfort meg hatványozottan nő.

viszont egy komolyabb ilyen cucc ott kezdődik, hogy 260ezer huf.
pl.: waeco.
de annyim meg nincs rá.  szomoru1

Vagy egy kis kompromisszummal - utcán parkolóknak nem az igazi megoldás, de saját kerttel, garázzsal rendelkezőknek olcsó(bb) alternatíva lehet:

http://www.waeco.com/de/produkte/pkw/6626.php

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #23885 Dátum: 2013.01.16 szerda, 08:48:44 »

Hát igen. Én se fogom beszereltetni már ebbe az autóba, következőre meg csak olyan jöhet szóba, amiben már van...
:S viszont a leghasznosabb extrává válna a kocsimban :S
az általad linkelt körülbelül mennyibe kerülne?

Vagy egy kis kompromisszummal - utcán parkolóknak nem az igazi megoldás, de saját kerttel, garázzsal rendelkezőknek olcsó(bb) alternatíva lehet:

http://www.waeco.com/de/produkte/pkw/6626.php

AndyA

hát igen. de viszont nekem pont olyan esetekre kellene, amikor pl nem otthon, hanem a városban áll órákat a kocsi, és szeretnék előmelegített autóba becsüccsenni.
mert a garázsban 15 fok körül van szerencsére.  nyes
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #23886 Dátum: 2013.01.16 szerda, 09:18:03 »

hát gyerekek, most voltam a Servicééében! porlasztó hibával, már 100.000 Ft ráment az újításra most 10 ezer km után megint megadták magukat, most a csere mellett döntök, és felvilágosítottak, hogy ezt úgy érdemes, hogy tank le -> kipucol -> magasnyomású szétszed, kipucol, vagy csere -> csúcsok csere --> rendszer tisztítás kb ennyit jegyeztem meg,

400.000 et mondtak rá hogy annyi a vége, és akkor min. megint 170 ezer km ig nincs baja

igazából köpni nyelni nem tudtam, valakinek valami tapasztalat esetleg ? akinek mondjuk 50 ezer km-e volt csúcs csere ?
leginkább a Facelift előttiekre gondolok, mert nekem is az van

üdv Sky
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
László
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2439


« Új hozzászólás #23887 Dátum: 2013.01.16 szerda, 09:33:22 »

Vagy egy kis kompromisszummal - utcán parkolóknak nem az igazi megoldás, de saját kerttel, garázzsal rendelkezőknek olcsó(bb) alternatíva lehet:

http://www.waeco.com/de/produkte/pkw/6626.php

AndyA

Tisztelt Fórumtárs!
A www.conrad.hu weboldalon van egy keringtető szivattyúval ellátott preciz német 220V előmelegitő. Az legalább olyan jó mint a Waeco, és árban elfogadhatóbb. A rendszerben lévő keringtető szivattyú, különösen hasznos, mert igy bárhova bépítheted az előmelegitőt a viz keringtetése mégis bisztositott. Érdemes megnézni. wave
Tisztelettel László! worship
Naplózva

Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23888 Dátum: 2013.01.16 szerda, 09:38:06 »

Melyik servicében voltál?

hát gyerekek, most voltam a Servicééében! porlasztó hibával, már 100.000 Ft ráment az újításra most 10 ezer km után megint megadták magukat, most a csere mellett döntök, és felvilágosítottak, hogy ezt úgy érdemes, hogy tank le -> kipucol -> magasnyomású szétszed, kipucol, vagy csere -> csúcsok csere --> rendszer tisztítás kb ennyit jegyeztem meg,

400.000 et mondtak rá hogy annyi a vége, és akkor min. megint 170 ezer km ig nincs baja

igazából köpni nyelni nem tudtam, valakinek valami tapasztalat esetleg ? akinek mondjuk 50 ezer km-e volt csúcs csere ?
leginkább a Facelift előttiekre gondolok, mert nekem is az van

üdv Sky
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #23889 Dátum: 2013.01.16 szerda, 10:21:43 »

hát gyerekek, most voltam a Servicééében! porlasztó hibával, már 100.000 Ft ráment az újításra most 10 ezer km után megint megadták magukat, most a csere mellett döntök, és felvilágosítottak, hogy ezt úgy érdemes, hogy tank le -> kipucol -> magasnyomású szétszed, kipucol, vagy csere -> csúcsok csere --> rendszer tisztítás kb ennyit jegyeztem meg,

400.000 et mondtak rá hogy annyi a vége, és akkor min. megint 170 ezer km ig nincs baja

igazából köpni nyelni nem tudtam, valakinek valami tapasztalat esetleg ? akinek mondjuk 50 ezer km-e volt csúcs csere ?
leginkább a Facelift előttiekre gondolok, mert nekem is az van

üdv Sky
ebben az a nagyon ijesztő, hogy a felújításnál nem így csinálták. Pl. a jobbak (pl. asszem a Filep Diesel is) csak úgy vállal garanciát a javításra, ha az üzemanyag rendszer teljes tisztítását elvégzi, a felújítás során cserélik a szűrőt, a rail->porlasztó közötti magas nyomású csöveket és a résolajvezetékeket.
A porlsztó csere Ford előírásában is benne van a magasnyomású szakaszok és a résolajcsövek cseréje.

Teljes tisztítás nem árt, de nem is feltétel, ha nincs fémszennyeződés.
Koszos rendszer mellett nem kap elég üzemanyagot a szivattyú, ami miatt egyrészt állandó izzítójelzés lesz, másrészt előállhat a levegősödés és a szárazon futás esete, ami a szivattyú pusztulásához (pl. innét a fémreszelék) vezethet.
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #23890 Dátum: 2013.01.16 szerda, 10:35:58 »

Melyik servicében voltál?


szőregen a Boschnál
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #23891 Dátum: 2013.01.16 szerda, 10:37:33 »

ebben az a nagyon ijesztő, hogy a felújításnál nem így csinálták. Pl. a jobbak (pl. asszem a Filep Diesel is) csak úgy vállal garanciát a javításra, ha az üzemanyag rendszer teljes tisztítását elvégzi, a felújítás során cserélik a szűrőt, a rail->porlasztó közötti magas nyomású csöveket és a résolajvezetékeket.
A porlsztó csere Ford előírásában is benne van a magasnyomású szakaszok és a résolajcsövek cseréje.

Teljes tisztítás nem árt, de nem is feltétel, ha nincs fémszennyeződés.
Koszos rendszer mellett nem kap elég üzemanyagot a szivattyú, ami miatt egyrészt állandó izzítójelzés lesz, másrészt előállhat a levegősödés és a szárazon futás esete, ami a szivattyú pusztulásához (pl. innét a fémreszelék) vezethet.

igen azt ők is mondták, amiket te felsoroltál, hogy cserélni kell!
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
DomeSL
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2047


demeter.l@3i.hu
E-mail
« Új hozzászólás #23892 Dátum: 2013.01.16 szerda, 10:41:52 »

Értem. Nem ismerem őket. Lehet jó.
Főleg ha azt mondták amit Relhist.

szőregen a Boschnál
Naplózva

2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23893 Dátum: 2013.01.16 szerda, 10:46:36 »

Szia!

Nekem is ilyen volt, eltört a főtengely ékszíjtárcsában a rugó , sajna az is ilyen bu_i kettős tömegű, mint a lendkerék, de az is lehet, hogy az haldoklik, mondjuk ezt hamar lehet tesztelni, kiengedett kuplunggal leállítod a kocsit üresben, és ha olyan hangot hallasz, mint mikor vas golyók rázkódnának egy dunsztos üvegben, na akkor ott a bibi..



A jelenség csak menet közben jelentkezik, indítás után alapjáraton puffogó hangja van mint a lyukas kipufogó, de nem az, mert az rendben van. Továbbá, ha elindulok erős csattogó, kereplő hang mint a hidrotőke, 10 perc után hirtelen elhallgat. Egészen 70km/h-ig amikor is belejön az erős csattogós dízel, mint egy régi őskövület dízelmotor. Továbbá magas nyomatékon pl dombon felfelé vagy erős gyorsításánál borzasztó kerepelő, ciripelő hang, ami gázelvételkor még rettenetesebbé válik. Pcs felújítás volt kb 2 éve, azóta vacakol. Én hiába mondtam a szerelőnek, hogy nem tökéletes.

Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #23894 Dátum: 2013.01.16 szerda, 10:55:03 »

Szia!

Nekem is ilyen volt, eltört a főtengely ékszíjtárcsában a rugó , sajna az is ilyen bu_i kettős tömegű, mint a lendkerék, de az is lehet, hogy az haldoklik, mondjuk ezt hamar lehet tesztelni, kiengedett kuplunggal leállítod a kocsit üresben, és ha olyan hangot hallasz, mint mikor vas golyók rázkódnának egy dunsztos üvegben, na akkor ott a bibi..


nézd meg a flexicsövet alul Cheesy
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
balagelp
Vendég
« Új hozzászólás #23895 Dátum: 2013.01.16 szerda, 11:12:43 »

Szia!

Nekem is ilyen volt, eltört a főtengely ékszíjtárcsában a rugó , sajna az is ilyen bu_i kettős tömegű, mint a lendkerék, de az is lehet, hogy az haldoklik, mondjuk ezt hamar lehet tesztelni, kiengedett kuplunggal leállítod a kocsit üresben, és ha olyan hangot hallasz, mint mikor vas golyók rázkódnának egy dunsztos üvegben, na akkor ott a bibi..


Köszi ,megnézem, hátha az. bár a gépsas automataváltós, nemtudom van e kettőstömegű lendkereke. főtengelye gondolom van  vigyor3, azt a lehetőséget megnézem.
Naplózva
balagelp
Vendég
« Új hozzászólás #23896 Dátum: 2013.01.16 szerda, 11:16:07 »

nézd meg a flexicsövet alul Cheesy

Úgy érted én nézzem meg?  smile vagy Meszike007?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #23897 Dátum: 2013.01.16 szerda, 11:50:30 »

Szia!

Ezt nem én írtam.  Egy tuti, hogy kb 200 ezret , van hogy 300 ezret bír ki egy kettős tömegű lendkerék, de automatáknál nem tudom mi a ciklus, nekem manuális váltós van. Smiley


Úgy érted én nézzem meg?  smile vagy Meszike007?
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #23898 Dátum: 2013.01.16 szerda, 12:33:42 »

:S viszont a leghasznosabb extrává válna a kocsimban :S
az általad linkelt körülbelül mennyibe kerülne?
hát igen. de viszont nekem pont olyan esetekre kellene, amikor pl nem otthon, hanem a városban áll órákat a kocsi, és szeretnék előmelegített autóba becsüccsenni.
mert a garázsban 15 fok körül van szerencsére.  nyes

Ha gyári beszerelést akar az ember új fűtéssel, akkor valószínű amit te írtál. 250e - 300e Ft. Ahol Mo.-n kérdezgettem a Ford szervizekben, még egyikben se hallottak olyanról, hogy utólag valaki berakatott volna iilyet az autójába, sőt, a legtöbb helyen nem is láttak Mondeoban állófűtést (pedig van). Vannak cégek, akik speciálisan erre szakosodtak, de ők meg nem Fordosak, hanem kamionosok. Ausztriában viszont amikor rákérdeztem, azt mondták a Fordnál, hogy semmi gond, már nem egyet és nem kettőt építettek be utólag Mondeokba.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #23899 Dátum: 2013.01.16 szerda, 13:46:35 »

Ha gyári beszerelést akar az ember új fűtéssel, akkor valószínű amit te írtál. 250e - 300e Ft. Ahol Mo.-n kérdezgettem a Ford szervizekben, még egyikben se hallottak olyanról, hogy utólag valaki berakatott volna iilyet az autójába, sőt, a legtöbb helyen nem is láttak Mondeoban állófűtést (pedig van). Vannak cégek, akik speciálisan erre szakosodtak, de ők meg nem Fordosak, hanem kamionosok. Ausztriában viszont amikor rákérdeztem, azt mondták a Fordnál, hogy semmi gond, már nem egyet és nem kettőt építettek be utólag Mondeokba.
érdekes.
és habsburgék árban mit mondtak? Smiley
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Oldalak: 1 ... 471 472 473 474 475 476 477 [478] 479 480 481 482 483 484 485 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.204 másodperc alatt készült el 24 lekéréssel.