Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 17:51:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
471
472
473
474
475
476
477
[
478
]
479
480
481
482
483
484
485
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14658734 alkalommal)
0 Felhasználó és 112 vendég van a témában
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23850 Dátum:
2013.01.12 szombat, 21:47:55 »
Idézetet írta: zolas - 2013.01.12 szombat, 11:48:40
belső képen, fl előtti váltó körüli borítás
de hogy miért, azt nem tudom. a középkonzol az már fl-es, de a kapcsolóknál visszaalakította. a volt tulaj visszafelé fejleszt.
nem fejelszt az visszafelé, csak a szétcsapott orrhoz kinyílt légzsákok is dukálnak, így cserélni kellett a teljes műszerfal párnát, amiből meg csak facelift előttit kapott vélhetően balkormányosból. Még a kormánylégzsák is facelift előtti. (a facelift előtti-utáninál más a műszerfalpárna borítása is a műszeregység körül és a kormánylégzsáké is - a facelift előttinél a rombuszos kemény műanyag, a facelift utániaknál a bőrutánzat puha)
Vélhetően a hátsó rész is kapott, mert a hátsó lökösön nem színrefújt a koptatócsík (f2), mint az elsőn.
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.12 szombat, 21:58:27 írta Relhist
»
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23851 Dátum:
2013.01.12 szombat, 23:08:06 »
Idézetet írta: balko - 2013.01.12 szombat, 18:55:47
Üdv!
Ma voltam Ervinnél és íme egy kép a turbóról,magáért beszél
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_1_12_cypv3qko72.jpg
De délutánra olyan lett mintha új lenne
Köszi Ervin
Mik voltak a tünetek? Valamit érszerevettél, hogy nem úgy működne és azért mentél el? Mennyi ideig tartott a műtét?
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23852 Dátum:
2013.01.12 szombat, 23:45:26 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.12 szombat, 21:47:55
nem fejelszt az visszafelé, csak a szétcsapott orrhoz kinyílt légzsákok is dukálnak, így cserélni kellett a teljes műszerfal párnát, amiből meg csak facelift előttit kapott vélhetően balkormányosból. Még a kormánylégzsák is facelift előtti. (a facelift előtti-utáninál más a műszerfalpárna borítása is a műszeregység körül és a kormánylégzsáké is - a facelift előttinél a rombuszos kemény műanyag, a facelift utániaknál a bőrutánzat puha)
Vélhetően a hátsó rész is kapott, mert a hátsó lökösön nem színrefújt a koptatócsík (f2), mint az elsőn.
Facelift előtt ugyanolyan puha a rombuszos is, mint facelift után a bőrhatású.
Naplózva
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23853 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 09:03:13 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.12 szombat, 21:47:55
nem fejelszt az visszafelé, csak a szétcsapott orrhoz kinyílt légzsákok is dukálnak, így cserélni kellett a teljes műszerfal párnát, amiből meg csak facelift előttit kapott vélhetően balkormányosból. Még a kormánylégzsák is facelift előtti. (a facelift előtti-utáninál más a műszerfalpárna borítása is a műszeregység körül és a kormánylégzsáké is - a facelift előttinél a rombuszos kemény műanyag, a facelift utániaknál a bőrutánzat puha)
Vélhetően a hátsó rész is kapott, mert a hátsó lökösön nem színrefújt a koptatócsík (f2), mint az elsőn.
így van. pár hsz-el később jöttem rá én is
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
szferi.78
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 213
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23854 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 12:59:59 »
Sziasztok! Amikor kivettem a generátort az autóból,átnéztem a szíjfeszítőt,cserére szorul a görgőkkel együtt.Amit még észrevettem,a képen a bekarikázott részen kiszedtem azt a csavart,mert úgy éreztem lötyögős picit a belseje.A kérdésem:kilehet a belsejét cserélni?Mi a neve annak az alkatrésznek,tudja valaki?
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_1_13_bnalzt2do8.jpg
Naplózva
MK4 ghia 2009.02. 2.0 145LE, 5 ajtó
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23855 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 15:47:54 »
Idézetet írta: szferi.78 - 2013.01.13 vasárnap, 12:59:59
Sziasztok! Amikor kivettem a generátort az autóból,átnéztem a szíjfeszítőt,cserére szorul a görgőkkel együtt.Amit még észrevettem,a képen a bekarikázott részen kiszedtem azt a csavart,mert úgy éreztem lötyögős picit a belseje.A kérdésem:kilehet a belsejét cserélni?Mi a neve annak az alkatrésznek,tudja valaki?
http://www.kephost.com/view3.php?filename=a1_2013_1_13_bnalzt2do8.jpg
Nem kapsz hozzá semmit boltban.csak komplett a feszítőt.
Nekem van bontott feszítőm.ha kell beszéljük meg privátban.A görgőt meg a rugót átlehet tenni rá.
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
balko
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1065
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23856 Dátum:
2013.01.13 vasárnap, 22:03:43 »
Idézetet írta: NemTom - 2013.01.12 szombat, 23:08:06
Mik voltak a tünetek? Valamit érszerevettél, hogy nem úgy működne és azért mentél el? Mennyi ideig tartott a műtét?
Bizony,voltak tünetek
Ha odaléptem neki akkor füstölt rendesen,(kormolt)egyfolytában maxon dolgozott a turbó
De hála Ervinnek már úgy müködik ahogy kell
Reggel kilenckor kezdte el és délután háromra végzett vele
Ja és a katalizátorom már a múlté
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.13 vasárnap, 22:05:27 írta balko
»
Naplózva
2002 TDCI ford mondeo 130le
dome1992
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23857 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 20:43:06 »
Udv Mindenkinek.
1 hete vettem meg elso mondeomat es eszre vettem egy olyan gondot hogy menetkozben bevillant az izitasjelzo turbo letilt egybol-
gondoltam meg probalom amit a tdi nel szoktak leallitottam es ujrainditottam-utana jo lett. (az auto nem fustol egyaltalan,)103000merfold van benne ami kb 170000km minden esetleges tipp erdekelne a problemarol. angliaba elek es nem egyszeru itt jo szerelot talalni. pdtdi passatomhoz viszonyitva ez most nekem kinai.
Valamint szeretnem megkerdezni valaki tudja e euro3-as vagy euro 4 es motor ez ? 2004 02 havi 130 tdci
vaaszotokat elore is koszonom udv david
Naplózva
NemTom
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1077
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23858 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 20:55:07 »
Idézetet írta: dome1992 - 2013.01.14 hétfő, 20:43:06
Udv Mindenkinek.
1 hete vettem meg elso mondeomat es eszre vettem egy olyan gondot hogy menetkozben bevillant az izitasjelzo turbo letilt egybol-
gondoltam meg probalom amit a tdi nel szoktak leallitottam es ujrainditottam-utana jo lett. (az auto nem fustol egyaltalan,)103000merfold van benne ami kb 170000km minden esetleges tipp erdekelne a problemarol. angliaba elek es nem egyszeru itt jo szerelot talalni. pdtdi passatomhoz viszonyitva ez most nekem kinai.
Valamint szeretnem megkerdezni valaki tudja e euro3-as vagy euro 4 es motor ez ? 2004 02 havi 130 tdci
vaaszotokat elore is koszonom udv david
Itt lenne egy leírás amik okozhatják a bajt.
http://mondeo.hu/wiki/index.php/Villog%C3%B3_izz%C3%ADt%C3%A1sjelz%C5%91
De tutit csak hibakódolvasás mondja, meg. Lehetőleg akkor amikor villog az izzításjelző, mert előfordul, hogy nem tárolja a hibát. Az aláírásodba be kellene tenni az autód paramétereit.
Naplózva
2.0 TD
CI
115le EU4 - MTX75 - Mondeo Ghia Kombi - 2004/05 - EGR & Kat OFF; ZEN; DRL; SAMCO turbócső; Kartergáz leválasztó "bödön"
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23859 Dátum:
2013.01.14 hétfő, 21:12:14 »
Idézetet írta: dome1992 - 2013.01.14 hétfő, 20:43:06
Udv Mindenkinek.
1 hete vettem meg elso mondeomat es eszre vettem egy olyan gondot hogy menetkozben bevillant az izitasjelzo turbo letilt egybol-
gondoltam meg probalom amit a tdi nel szoktak leallitottam es ujrainditottam-utana jo lett. (az auto nem fustol egyaltalan,)103000merfold van benne ami kb 170000km minden esetleges tipp erdekelne a problemarol. angliaba elek es nem egyszeru itt jo szerelot talalni. pdtdi passatomhoz viszonyitva ez most nekem kinai.
Valamint szeretnem megkerdezni valaki tudja e euro3-as vagy euro 4 es motor ez ? 2004 02 havi 130 tdci
vaaszotokat elore is koszonom udv david
2004-es várhatóan euroIV, de a turbóból egyértelműen kiderül. Elektromos vezérlésnél euroIV.
A villogó izzításjelző sok mindentől lehet, az üzemanyag nyomás nincs rendben, de hogy mitől, arra kb. 10 féle dolog van. Ha nem füstöl, akkor vélhetően kevés üzemanyagot kap a rossz porlasztók/IMV szelep/szivattyú miatt. EuroIV-esnél a másik fő ok a turbó elektronikája (ha elektromos) lehet, ha nem tudja a kívánt értékre állítani a geometriát.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
dome1992
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23860 Dátum:
2013.01.15 kedd, 06:00:49 »
koszi Azt hogy tudom megallapitani hogy elektromos? mennyibe kerulnek magyarorszagon kb a porlasztok? koszi
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23861 Dátum:
2013.01.15 kedd, 08:21:29 »
Idézetet írta: dome1992 - 2013.01.15 kedd, 06:00:49
koszi Azt hogy tudom megallapitani hogy elektromos? mennyibe kerulnek magyarorszagon kb a porlasztok? koszi
Ha a turbódon elektronika van akkor elektromos, ha vákuumlabda akkor vákuumos.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
balagelp
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23862 Dátum:
2013.01.15 kedd, 11:06:26 »
Sziasztok.
Tisztelettel kérdezném, hogy tudtok e nekem ajánlani olyan szerelőt, aki tényleg ért is a mondeokhoz és nem csak találgat -mert azt én is tudok- a pénztárcám kárára, illetve, aki nem mezítlábas, meg ha épp nem ismerős neki a delikvens akkor dollárjel pörög a szemében. Korrekt, becsületes és hozzáértő szakembert keresek. Elsősorban Heves megyében, de tulajdonképpen mind1.
Folyton vacakol az autóm, ráköltöttem már egy csomó pénzt és kezdek berágni a mondeora, pedig szeretem. köszönet.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23863 Dátum:
2013.01.15 kedd, 11:35:14 »
Idézetet írta: balagelp - 2013.01.15 kedd, 11:06:26
Sziasztok.
Tisztelettel kérdezném, hogy tudtok e nekem ajánlani olyan szerelőt, aki tényleg ért is a mondeokhoz és nem csak találgat -mert azt én is tudok- a pénztárcám kárára, illetve, aki nem mezítlábas, meg ha épp nem ismerős neki a delikvens akkor dollárjel pörög a szemében. Korrekt, becsületes és hozzáértő szakembert keresek. Elsősorban Heves megyében, de tulajdonképpen mind1.
Folyton vacakol az autóm, ráköltöttem már egy csomó pénzt és kezdek berágni a mondeora, pedig szeretem. köszönet.
Vik, azaz Németh Viktor, Lurdy-házzal szemben a Ford kereskedésben.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Styleair
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 14771
Machine Silver Rocket (Morgó)
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23864 Dátum:
2013.01.15 kedd, 15:29:09 »
Idézetet írta: balagelp - 2013.01.15 kedd, 11:06:26
Sziasztok.
Tisztelettel kérdezném, hogy tudtok e nekem ajánlani olyan szerelőt, aki tényleg ért is a mondeokhoz és nem csak találgat -mert azt én is tudok- a pénztárcám kárára, illetve, aki nem mezítlábas, meg ha épp nem ismerős neki a delikvens akkor dollárjel pörög a szemében. Korrekt, becsületes és hozzáértő szakembert keresek. Elsősorban Heves megyében, de tulajdonképpen mind1.
Folyton vacakol az autóm, ráköltöttem már egy csomó pénzt és kezdek berágni a mondeora, pedig szeretem. köszönet.
Mi a hiba jelenség?
Naplózva
MKIII 2.0 TDCI Titanium-X (2005) EU4
tamas.nyhaza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23865 Dátum:
2013.01.15 kedd, 18:49:29 »
Sziasztok
Volna egy kérdésem ha valaki találkozott már vele légyszi irj m lehet vele
van egy 2.0 TDCI 5 sebességes kombim. ha felkapcsolok 5-be beállok egy bizonyos tartományba 1900-2300 fordlat között bárhol és tartom a pl: 90 km/h sebességet elkezd a kocsi dadogni rázni és hátul szakaszosan köpi a szürke füstöt, de ha odalépek akkor huzz és mig gyorsul semmi baja csak ha beállok egy temporra?
Ha valaki tallkozott ilyen légyszi irjatok mi leheta baj. előre is kösszi
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23866 Dátum:
2013.01.15 kedd, 18:52:41 »
Idézetet írta: tamas.nyhaza - 2013.01.15 kedd, 18:49:29
Sziasztok
Volna egy kérdésem ha valaki találkozott már vele légyszi irj m lehet vele
van egy 2.0 TDCI 5 sebességes kombim. ha felkapcsolok 5-be beállok egy bizonyos tartományba 1900-2300 fordlat között bárhol és tartom a pl: 90 km/h sebességet elkezd a kocsi dadogni rázni és hátul szakaszosan köpi a szürke füstöt, de ha odalépek akkor huzz és mig gyorsul semmi baja csak ha beállok egy temporra?
Ha valaki tallkozott ilyen légyszi irjatok mi leheta baj. előre is kösszi
egr szelepet lekéne dugózni.aztán esetleg likat kellene keresni a turbócsövön.meg méretni turbónyomást.
az aláírásodban tedd be az évjáratot is.de szinte biztosan eu3as,ha 5 sebességes asszem....
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
Guen
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 696
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23867 Dátum:
2013.01.15 kedd, 19:03:21 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.15 kedd, 11:35:14
Vik, azaz Németh Viktor, Lurdy-házzal szemben a Ford kereskedésben.
AndyA
+1
Naplózva
2001/3(aus der DDR
) Mk3 2.0tddi kombi 115 lovacska.
EGR Off, TDCI kipufogó rendszer, katalizátor off
dome1992
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23868 Dátum:
2013.01.15 kedd, 19:04:02 »
koszonom szepen a valaszokat szeretnem meg megkerdezni lendkerek ,injector,porlasztocucs kb mennyi km nel szokta megadni magat? kb mennyi egy ilyen tipus fogyasztasa varosban illetve palyan ? 130 tdci 6 sebesseg (azert cserem le reszben passatom pdtdi mert sokat evett a varosba kb 9-10 liter koszi mindent
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23869 Dátum:
2013.01.15 kedd, 19:58:00 »
Idézetet írta: dome1992 - 2013.01.15 kedd, 19:04:02
koszonom szepen a valaszokat szeretnem meg megkerdezni lendkerek ,injector,porlasztocucs kb mennyi km nel szokta megadni magat? kb mennyi egy ilyen tipus fogyasztasa varosban illetve palyan ? 130 tdci 6 sebesseg (azert cserem le reszben passatom pdtdi mert sokat evett a varosba kb 9-10 liter koszi mindent
üdv.
valakinél 100ezernél adja meg magát valakinél meg 400ezret is elmegy.használattol és kiadástol is függ...nekem pont ilyen gépem van és a fogyasztása nyáron város 6liter körül,városon kivül volt már 4.8 is...télen városban ha hidegek vannak akkor 7-8 liter.inkább 8... városon kivül 6-7 liter közt van.attol függ mekkora a talpad.
üdv.
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23870 Dátum:
2013.01.15 kedd, 19:59:28 »
üdv.
ilyet tolok most gázolajhoz:
http://kepfeltoltes.hu/130115/2013-01-13_12.16.02_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kiváncsi leszek hogy miként reagál a moci erre.
Naplózva
dome1992
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23871 Dátum:
2013.01.15 kedd, 20:06:01 »
Idézetet írta: waver - 2013.01.15 kedd, 19:58:00
üdv.
valakinél 100ezernél adja meg magát valakinél meg 400ezret is elmegy.használattol és kiadástol is függ...nekem pont ilyen gépem van és a fogyasztása nyáron város 6liter körül,városon kivül volt már 4.8 is...télen városban ha hidegek vannak akkor 7-8 liter.inkább 8... városon kivül 6-7 liter közt van.attol függ mekkora a talpad.
üdv.
koszi . mar csak az kellene tudnom cserlni kell e porlasztocsucsokat ,mert ha kell valoszinu tuladok rajta marad a passat. kb mennyibe kerul Magyarorszagon a porlasztocsucsok ehez a tipushoz? koszi
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23872 Dátum:
2013.01.15 kedd, 20:07:27 »
Idézetet írta: waver - 2013.01.15 kedd, 19:59:28
üdv.
ilyet tolok most gázolajhoz:
http://kepfeltoltes.hu/130115/2013-01-13_12.16.02_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
kiváncsi leszek hogy miként reagál a moci erre.
Hát szerintem nem fog sokat rá reagálni
Mi 1szer próbáltuk ki(lehet az üzemanyag is *** volt) és majdnem 8 litert evett
Idézetet írta: dome1992 - 2013.01.15 kedd, 20:06:01
koszi . mar csak az kellene tudnom cserlni kell e porlasztocsucsokat ,mert ha kell valoszinu tuladok rajta marad a passat. kb mennyibe kerul Magyarorszagon a porlasztocsucsok ehez a tipushoz? koszi
35-90ezerig bármit kérhetnek érte
Ha már a pcs-k behaltak,akkor a nagynyomásút is érdemes megnézni,mert ha az is rossz,de nem cserélitek,akkor utána vehettek megint pcs-ket
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23873 Dátum:
2013.01.15 kedd, 20:10:50 »
Valamint a railcsövet is cserélni, mert abba is bekerül a fémszemcse. A nagynyomású csöveket is cserélni kéne...de legalább egy ultrahangot neki.
Üa szűrő csere és a vezetékek tisztítása is illik.....
Naplózva
Imádom a dízeleket!
dome1992
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23874 Dátum:
2013.01.15 kedd, 20:11:31 »
koszi hibalehetoseg az latom van ,lehet itt angliaba nem kellene bevalalnom egy ilyen autot mert a szerelok nagyon szarok,lehuznak es meg nem is ertenek semmihez
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23875 Dátum:
2013.01.15 kedd, 20:13:33 »
Idézetet írta: dome1992 - 2013.01.15 kedd, 20:11:31
koszi hibalehetoseg az latom van ,lehet itt angliaba nem kellene bevalalnom egy ilyen autot mert a szerelok nagyon szarok,lehuznak es meg nem is ertenek semmihez
Hibalehetőség az összes modern dízelben van. Ha nem akarsz nagy galibát,vegyél benzinest...Mondom ezt 2 Mondeoval a családban. Igaz nekünk egyikkel sincs gond,de hát ki tudja,mikor lesz.
Naplózva
dome1992
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23876 Dátum:
2013.01.15 kedd, 20:14:46 »
otthon nem gond mert az ember talal hozza szakertot na de itt...
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23877 Dátum:
2013.01.15 kedd, 20:18:52 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.01.15 kedd, 20:07:27
Hát szerintem nem fog sokat rá reagálni
Mi 1szer próbáltuk ki(lehet az üzemanyag is *** volt) és majdnem 8 litert evett
üdv.nekem sose evett 8 litert!
nálad más probléma is volt szerintem...
nem a fogyasztás miatt teszem bele hanem a megfelelö kenés miatt a porlasztok meg szivattyu részéröl...nah meg a hangja miatt hogy kicsit csendesedjen el.
üdv.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23878 Dátum:
2013.01.15 kedd, 20:22:30 »
Idézetet írta: waver - 2013.01.15 kedd, 20:18:52
üdv.nekem sose evett 8 litert!
nálad más probléma is volt szerintem...
nem a fogyasztás miatt teszem bele hanem a megfelelö kenés miatt a porlasztok meg szivattyu részéröl...nah meg a hangja miatt hogy kicsit csendesedjen el.
üdv.
Rossz volt az üzemanyag
Amúgy nem nehéz vele megetetni annyit. Rövid,kizárólag városi utak a hidegben(max 1-2km).
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23879 Dátum:
2013.01.15 kedd, 22:21:29 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.01.15 kedd, 20:22:30
Rossz volt az üzemanyag
Amúgy nem nehéz vele megetetni annyit. Rövid,kizárólag városi utak a hidegben(max 1-2km).
Totyogjon reggel pl Pécsen 5 km-t megoda- vissza és már meg is van télen a minuszban
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23880 Dátum:
2013.01.15 kedd, 23:16:15 »
A hideg napokra...
Állófűtés beszerelése alkatrészkódokkal együtt, egyelőre németül, de ha valakinek fordítani kell, szívesen segítek.
http://www.esparofmichigan.com/techsupport/pdfs/Vehicle%20installations/Ford/Mondeo_2004/Diesel/25_2386_95_17_15_DE_1204.pdf
Így már látszik, hogy milyen utólagos kitet kell venni, ha az ember ezen töri a fejét...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23881 Dátum:
2013.01.15 kedd, 23:39:45 »
Idézetet írta: gabe - 2013.01.15 kedd, 23:16:15
A hideg napokra...
Állófűtés beszerelése alkatrészkódokkal együtt, egyelőre németül, de ha valakinek fordítani kell, szívesen segítek.
http://www.esparofmichigan.com/techsupport/pdfs/Vehicle%20installations/Ford/Mondeo_2004/Diesel/25_2386_95_17_15_DE_1204.pdf
Így már látszik, hogy milyen utólagos kitet kell venni, ha az ember ezen töri a fejét...
ilyenen én is sokat gondolkodtam, mert egy részt motornak is jót tesz, ha már melegebb, utastér komfort meg hatványozottan nő.
viszont egy komolyabb ilyen cucc ott kezdődik, hogy 260ezer huf.
pl.: waeco.
de annyim meg nincs rá.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23882 Dátum:
2013.01.16 szerda, 00:51:50 »
Idézetet írta: zolas - 2013.01.15 kedd, 23:39:45
ilyenen én is sokat gondolkodtam, mert egy részt motornak is jót tesz, ha már melegebb, utastér komfort meg hatványozottan nő.
viszont egy komolyabb ilyen cucc ott kezdődik, hogy 260ezer huf.
pl.: waeco.
de annyim meg nincs rá.
Hát igen. Én se fogom beszereltetni már ebbe az autóba, következőre meg csak olyan jöhet szóba, amiben már van...
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
balagelp
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23883 Dátum:
2013.01.16 szerda, 08:08:43 »
Idézetet írta: Styleair - 2013.01.15 kedd, 15:29:09
Mi a hiba jelenség?
A jelenség csak menet közben jelentkezik, indítás után alapjáraton puffogó hangja van mint a lyukas kipufogó, de nem az, mert az rendben van. Továbbá, ha elindulok erős csattogó, kereplő hang mint a hidrotőke, 10 perc után hirtelen elhallgat. Egészen 70km/h-ig amikor is belejön az erős csattogós dízel, mint egy régi őskövület dízelmotor. Továbbá magas nyomatékon pl dombon felfelé vagy erős gyorsításánál borzasztó kerepelő, ciripelő hang, ami gázelvételkor még rettenetesebbé válik. Pcs felújítás volt kb 2 éve, azóta vacakol. Én hiába mondtam a szerelőnek, hogy nem tökéletes.
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23884 Dátum:
2013.01.16 szerda, 08:33:59 »
Idézetet írta: zolas - 2013.01.15 kedd, 23:39:45
ilyenen én is sokat gondolkodtam, mert egy részt motornak is jót tesz, ha már melegebb, utastér komfort meg hatványozottan nő.
viszont egy komolyabb ilyen cucc ott kezdődik, hogy 260ezer huf.
pl.: waeco.
de annyim meg nincs rá.
Vagy egy kis kompromisszummal - utcán parkolóknak nem az igazi megoldás, de saját kerttel, garázzsal rendelkezőknek olcsó(bb) alternatíva lehet:
http://www.waeco.com/de/produkte/pkw/6626.php
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23885 Dátum:
2013.01.16 szerda, 08:48:44 »
Idézetet írta: gabe - 2013.01.16 szerda, 00:51:50
Hát igen. Én se fogom beszereltetni már ebbe az autóba, következőre meg csak olyan jöhet szóba, amiben már van...
:S viszont a leghasznosabb extrává válna a kocsimban :S
az általad linkelt körülbelül mennyibe kerülne?
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.16 szerda, 08:33:59
Vagy egy kis kompromisszummal - utcán parkolóknak nem az igazi megoldás, de saját kerttel, garázzsal rendelkezőknek olcsó(bb) alternatíva lehet:
http://www.waeco.com/de/produkte/pkw/6626.php
AndyA
hát igen. de viszont nekem pont olyan esetekre kellene, amikor pl nem otthon, hanem a városban áll órákat a kocsi, és szeretnék előmelegített autóba becsüccsenni.
mert a garázsban 15 fok körül van szerencsére.
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23886 Dátum:
2013.01.16 szerda, 09:18:03 »
hát gyerekek, most voltam a Servicééében! porlasztó hibával, már 100.000 Ft ráment az újításra most 10 ezer km után megint megadták magukat, most a csere mellett döntök, és felvilágosítottak, hogy ezt úgy érdemes, hogy tank le -> kipucol -> magasnyomású szétszed, kipucol, vagy csere -> csúcsok csere --> rendszer tisztítás kb ennyit jegyeztem meg,
400.000 et mondtak rá hogy annyi a vége, és akkor min. megint 170 ezer km ig nincs baja
igazából köpni nyelni nem tudtam, valakinek valami tapasztalat esetleg ? akinek mondjuk 50 ezer km-e volt csúcs csere ?
leginkább a Facelift előttiekre gondolok, mert nekem is az van
üdv Sky
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
László
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2439
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23887 Dátum:
2013.01.16 szerda, 09:33:22 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.16 szerda, 08:33:59
Vagy egy kis kompromisszummal - utcán parkolóknak nem az igazi megoldás, de saját kerttel, garázzsal rendelkezőknek olcsó(bb) alternatíva lehet:
http://www.waeco.com/de/produkte/pkw/6626.php
AndyA
Tisztelt Fórumtárs!
A
www.conrad.hu
weboldalon van egy keringtető szivattyúval ellátott preciz német 220V előmelegitő. Az legalább olyan jó mint a Waeco, és árban elfogadhatóbb. A rendszerben lévő keringtető szivattyú, különösen hasznos, mert igy bárhova bépítheted az előmelegitőt a viz keringtetése mégis bisztositott. Érdemes megnézni.
Tisztelettel László!
Naplózva
Ford Mondeo 2005 TDCI 2.0 115LE
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23888 Dátum:
2013.01.16 szerda, 09:38:06 »
Melyik servicében voltál?
Idézetet írta: skyjezus - 2013.01.16 szerda, 09:18:03
hát gyerekek, most voltam a Servicééében! porlasztó hibával, már 100.000 Ft ráment az újításra most 10 ezer km után megint megadták magukat, most a csere mellett döntök, és felvilágosítottak, hogy ezt úgy érdemes, hogy tank le -> kipucol -> magasnyomású szétszed, kipucol, vagy csere -> csúcsok csere --> rendszer tisztítás kb ennyit jegyeztem meg,
400.000 et mondtak rá hogy annyi a vége, és akkor min. megint 170 ezer km ig nincs baja
igazából köpni nyelni nem tudtam, valakinek valami tapasztalat esetleg ? akinek mondjuk 50 ezer km-e volt csúcs csere ?
leginkább a Facelift előttiekre gondolok, mert nekem is az van
üdv Sky
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23889 Dátum:
2013.01.16 szerda, 10:21:43 »
Idézetet írta: skyjezus - 2013.01.16 szerda, 09:18:03
hát gyerekek, most voltam a Servicééében! porlasztó hibával, már 100.000 Ft ráment az újításra most 10 ezer km után megint megadták magukat, most a csere mellett döntök, és felvilágosítottak, hogy ezt úgy érdemes, hogy tank le -> kipucol -> magasnyomású szétszed, kipucol, vagy csere -> csúcsok csere --> rendszer tisztítás kb ennyit jegyeztem meg,
400.000 et mondtak rá hogy annyi a vége, és akkor min. megint 170 ezer km ig nincs baja
igazából köpni nyelni nem tudtam, valakinek valami tapasztalat esetleg ? akinek mondjuk 50 ezer km-e volt csúcs csere ?
leginkább a Facelift előttiekre gondolok, mert nekem is az van
üdv Sky
ebben az a nagyon ijesztő, hogy a felújításnál nem így csinálták. Pl. a jobbak (pl. asszem a Filep Diesel is) csak úgy vállal garanciát a javításra, ha az üzemanyag rendszer teljes tisztítását elvégzi, a felújítás során cserélik a szűrőt, a rail->porlasztó közötti magas nyomású csöveket és a résolajvezetékeket.
A porlsztó csere Ford előírásában is benne van a magasnyomású szakaszok és a résolajcsövek cseréje.
Teljes tisztítás nem árt, de nem is feltétel, ha nincs fémszennyeződés.
Koszos rendszer mellett nem kap elég üzemanyagot a szivattyú, ami miatt egyrészt állandó izzítójelzés lesz, másrészt előállhat a levegősödés és a szárazon futás esete, ami a szivattyú pusztulásához (pl. innét a fémreszelék) vezethet.
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23890 Dátum:
2013.01.16 szerda, 10:35:58 »
Idézetet írta: DomeSL - 2013.01.16 szerda, 09:38:06
Melyik servicében voltál?
szőregen a Boschnál
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23891 Dátum:
2013.01.16 szerda, 10:37:33 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.16 szerda, 10:21:43
ebben az a nagyon ijesztő, hogy a felújításnál nem így csinálták. Pl. a jobbak (pl. asszem a Filep Diesel is) csak úgy vállal garanciát a javításra, ha az üzemanyag rendszer teljes tisztítását elvégzi, a felújítás során cserélik a szűrőt, a rail->porlasztó közötti magas nyomású csöveket és a résolajvezetékeket.
A porlsztó csere Ford előírásában is benne van a magasnyomású szakaszok és a résolajcsövek cseréje.
Teljes tisztítás nem árt, de nem is feltétel, ha nincs fémszennyeződés.
Koszos rendszer mellett nem kap elég üzemanyagot a szivattyú, ami miatt egyrészt állandó izzítójelzés lesz, másrészt előállhat a levegősödés és a szárazon futás esete, ami a szivattyú pusztulásához (pl. innét a fémreszelék) vezethet.
igen azt ők is mondták, amiket te felsoroltál, hogy cserélni kell!
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
DomeSL
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 2047
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23892 Dátum:
2013.01.16 szerda, 10:41:52 »
Értem. Nem ismerem őket. Lehet jó.
Főleg ha azt mondták amit Relhist.
Idézetet írta: skyjezus - 2013.01.16 szerda, 10:35:58
szőregen a Boschnál
Naplózva
2004 Mk3 2.0 TDCI kombi
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23893 Dátum:
2013.01.16 szerda, 10:46:36 »
Szia!
Nekem is ilyen volt, eltört a főtengely ékszíjtárcsában a rugó , sajna az is ilyen bu_i kettős tömegű, mint a lendkerék, de az is lehet, hogy az haldoklik, mondjuk ezt hamar lehet tesztelni, kiengedett kuplunggal leállítod a kocsit üresben, és ha olyan hangot hallasz, mint mikor vas golyók rázkódnának egy dunsztos üvegben, na akkor ott a bibi..
Idézetet írta: balagelp - 2013.01.16 szerda, 08:08:43
A jelenség csak menet közben jelentkezik, indítás után alapjáraton puffogó hangja van mint a lyukas kipufogó, de nem az, mert az rendben van. Továbbá, ha elindulok erős csattogó, kereplő hang mint a hidrotőke, 10 perc után hirtelen elhallgat. Egészen 70km/h-ig amikor is belejön az erős csattogós dízel, mint egy régi őskövület dízelmotor. Továbbá magas nyomatékon pl dombon felfelé vagy erős gyorsításánál borzasztó kerepelő, ciripelő hang, ami gázelvételkor még rettenetesebbé válik. Pcs felújítás volt kb 2 éve, azóta vacakol. Én hiába mondtam a szerelőnek, hogy nem tökéletes.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23894 Dátum:
2013.01.16 szerda, 10:55:03 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.16 szerda, 10:46:36
Szia!
Nekem is ilyen volt, eltört a főtengely ékszíjtárcsában a rugó , sajna az is ilyen bu_i kettős tömegű, mint a lendkerék, de az is lehet, hogy az haldoklik, mondjuk ezt hamar lehet tesztelni, kiengedett kuplunggal leállítod a kocsit üresben, és ha olyan hangot hallasz, mint mikor vas golyók rázkódnának egy dunsztos üvegben, na akkor ott a bibi..
nézd meg a flexicsövet alul
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
balagelp
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23895 Dátum:
2013.01.16 szerda, 11:12:43 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.16 szerda, 10:46:36
Szia!
Nekem is ilyen volt, eltört a főtengely ékszíjtárcsában a rugó , sajna az is ilyen bu_i kettős tömegű, mint a lendkerék, de az is lehet, hogy az haldoklik, mondjuk ezt hamar lehet tesztelni, kiengedett kuplunggal leállítod a kocsit üresben, és ha olyan hangot hallasz, mint mikor vas golyók rázkódnának egy dunsztos üvegben, na akkor ott a bibi..
Köszi ,megnézem, hátha az. bár a gépsas automataváltós, nemtudom van e kettőstömegű lendkereke. főtengelye gondolom van
, azt a lehetőséget megnézem.
Naplózva
balagelp
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23896 Dátum:
2013.01.16 szerda, 11:16:07 »
Idézetet írta: skyjezus - 2013.01.16 szerda, 10:55:03
nézd meg a flexicsövet alul
Úgy érted én nézzem meg?
vagy Meszike007?
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23897 Dátum:
2013.01.16 szerda, 11:50:30 »
Szia!
Ezt nem én írtam. Egy tuti, hogy kb 200 ezret , van hogy 300 ezret bír ki egy kettős tömegű lendkerék, de automatáknál nem tudom mi a ciklus, nekem manuális váltós van.
Idézetet írta: balagelp - 2013.01.16 szerda, 11:16:07
Úgy érted én nézzem meg?
vagy Meszike007?
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23898 Dátum:
2013.01.16 szerda, 12:33:42 »
Idézetet írta: zolas - 2013.01.16 szerda, 08:48:44
:S viszont a leghasznosabb extrává válna a kocsimban :S
az általad linkelt körülbelül mennyibe kerülne?
hát igen. de viszont nekem pont olyan esetekre kellene, amikor pl nem otthon, hanem a városban áll órákat a kocsi, és szeretnék előmelegített autóba becsüccsenni.
mert a garázsban 15 fok körül van szerencsére.
Ha gyári beszerelést akar az ember új fűtéssel, akkor valószínű amit te írtál. 250e - 300e Ft. Ahol Mo.-n kérdezgettem a Ford szervizekben, még egyikben se hallottak olyanról, hogy utólag valaki berakatott volna iilyet az autójába, sőt, a legtöbb helyen nem is láttak Mondeoban állófűtést (pedig van). Vannak cégek, akik speciálisan erre szakosodtak, de ők meg nem Fordosak, hanem kamionosok. Ausztriában viszont amikor rákérdeztem, azt mondták a Fordnál, hogy semmi gond, már nem egyet és nem kettőt építettek be utólag Mondeokba.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23899 Dátum:
2013.01.16 szerda, 13:46:35 »
Idézetet írta: gabe - 2013.01.16 szerda, 12:33:42
Ha gyári beszerelést akar az ember új fűtéssel, akkor valószínű amit te írtál. 250e - 300e Ft. Ahol Mo.-n kérdezgettem a Ford szervizekben, még egyikben se hallottak olyanról, hogy utólag valaki berakatott volna iilyet az autójába, sőt, a legtöbb helyen nem is láttak Mondeoban állófűtést (pedig van). Vannak cégek, akik speciálisan erre szakosodtak, de ők meg nem Fordosak, hanem kamionosok. Ausztriában viszont amikor rákérdeztem, azt mondták a Fordnál, hogy semmi gond, már nem egyet és nem kettőt építettek be utólag Mondeokba.
érdekes.
és habsburgék árban mit mondtak?
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
Oldalak:
1
...
471
472
473
474
475
476
477
[
478
]
479
480
481
482
483
484
485
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ