Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:55:33
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
472
473
474
475
476
477
478
[
479
]
480
481
482
483
484
485
486
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14652334 alkalommal)
0 Felhasználó és 124 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23900 Dátum:
2013.01.16 szerda, 14:14:11 »
Idézetet írta: zolas - 2013.01.16 szerda, 13:46:35
érdekes.
és habsburgék árban mit mondtak?
Webasto 4 kW-os gyári ára 740 Euro, de láttam 245-ért is (ez utóbbi alighanem beszerelőkészlet nélkül, csak maga a fűtőegység).
Plusz szerelés - a sarki Ford szervízben 92 Euro a rezsióradíj.
Szerinted...?
AndyA
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.16 szerda, 15:09:57 írta AndyA
»
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1662
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23901 Dátum:
2013.01.16 szerda, 14:48:35 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.16 szerda, 14:14:11
Webasto 4 kW-os gyári ára 740 Euro, de láttam 145-ért is (ez utóbbi alighanem beszerelőkészlet nélkül, csak maga a fűtőegység).
Plusz szerelés - a sarki Ford szervízben 92 Euro a rezsióradíj.
Szerinted...?
AndyA
ejha. kicsit elrugaszkodott árnak tartom
Naplózva
MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső
|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23902 Dátum:
2013.01.16 szerda, 15:09:47 »
Idézetet írta: zolas - 2013.01.16 szerda, 14:48:35
ejha. kicsit elrugaszkodott árnak tartom
Bocsi, 245-ért, elírtam.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23903 Dátum:
2013.01.16 szerda, 17:28:24 »
Sziasztok!
Egy láma kérdésem lenne: Mennyi olajnak kell hiányoznia ahhoz, hogy az olajnyomás lámpa folyton égjen?
Illetve utalhat más hibára is, ha van elég olaj benne?
Köszi.
Naplózva
coboy
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 3902
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23904 Dátum:
2013.01.16 szerda, 17:36:45 »
Idézetet írta: ChPh - 2013.01.16 szerda, 17:28:24
Sziasztok!
Egy láma kérdésem lenne: Mennyi olajnak kell hiányoznia ahhoz, hogy az olajnyomás lámpa folyton égjen?
Illetve utalhat más hibára is, ha van elég olaj benne?
Köszi.
ha 2 liter van benne akkor még nem jelez
Naplózva
2.0 TD
CI
Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23905 Dátum:
2013.01.16 szerda, 17:38:46 »
Idézetet írta: coboy - 2013.01.16 szerda, 17:36:45
ha 2 liter van benne akkor még nem jelez
akkor ezek szerint más lehet a baj, nem hiszem, hogy a nívópálcán lenne bármi is 2 liter olajnál.
Esetleg valakinek tipp mi lehet, vagy mindenképpen szerviz?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23906 Dátum:
2013.01.16 szerda, 18:00:38 »
Idézetet írta: ChPh - 2013.01.16 szerda, 17:38:46
akkor ezek szerint más lehet a baj, nem hiszem, hogy a nívópálcán lenne bármi is 2 liter olajnál.
Esetleg valakinek tipp mi lehet, vagy mindenképpen szerviz?
Olajgomba kábele esetleg kidörzsölődhetett, és letestel valahol. Vagy csak beragadt. Vagy alacsony az olajnyomás szétkopott csapágyak miatt.
Mentél vele azóta? Csak alapjáraton ég, vagy magasabb fordulaton is?
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23907 Dátum:
2013.01.16 szerda, 18:04:31 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.16 szerda, 18:00:38
Olajgomba kábele esetleg kidörzsölődhetett, és letestel valahol. Vagy csak beragadt. Vagy alacsony az olajnyomás szétkopott csapágyak miatt.
Mentél vele azóta? Csak alapjáraton ég, vagy magasabb fordulaton is?
sajnos egy 10 km-t kellett menjek, 2000 fölé pörgettem, világított végig. Ha csapágyas lenne, annak van egy hangja, nem?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23908 Dátum:
2013.01.16 szerda, 18:08:22 »
Idézetet írta: ChPh - 2013.01.16 szerda, 18:04:31
sajnos egy 10 km-t kellett menjek, 2000 fölé pörgettem, világított végig. Ha csapágyas lenne, annak van egy hangja, nem?
Akkor inkább a gomba, vagy a vezetékelés lesz. Ha annyira szét lenne kopva, hogy 2000 fölött se legyen 0.3-0.4 barnál magasabb az olajnyomás (azt hiszem ekörül szoktak a gombák kapcsolni), akkor annak már hangja lenne szerintem.
Naplózva
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23909 Dátum:
2013.01.16 szerda, 18:33:01 »
Idézetet írta: alf - 2013.01.10 csütörtök, 18:38:07
2 dolog.
az első,hogy nincs kiszakadva a rugóra fröccsöntött gumi védő!
Aztán ne legyen olajos kívülről,mert akkor elfolyt a csillapítóból az olaj.Hasonló mint a lengéscsillapító.
és még ami fontos,hogy kézzel ne tudd összenyomni a rugót.Ha összetudod,akkor halott.
hopp.ez már 3.
No ilyen lett az alu szilent a rezgéscsillapítóban. Mellete a régi gumiszilent. Meglátjuk, hogy fog muzsikálni a beszerelés után.
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23910 Dátum:
2013.01.16 szerda, 18:37:21 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.16 szerda, 18:08:22
Akkor inkább a gomba, vagy a vezetékelés lesz. Ha annyira szét lenne kopva, hogy 2000 fölött se legyen 0.3-0.4 barnál magasabb az olajnyomás (azt hiszem ekörül szoktak a gombák kapcsolni), akkor annak már hangja lenne szerintem.
köszönöm
Naplózva
jaszkari
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23911 Dátum:
2013.01.16 szerda, 18:59:03 »
Ma nem indult be a vas, megijeszt. Garázsból ki, majd kb. egy órát állt odakint a parkolóban. Első indításra villogott az izzításjelző. Gyújtás le, 10 mp után másodszorra is ugyanez. Aztán harmadszorra pillanatok alatt néhány forgatás után beröffent ahogy szokott.
Egyszer már csinált ilyet néhány héttel ezelőtt garázsból reggel, akkor másodszorra elindult, és azt gondoltam én voltam a ludas mert nem voltam benne biztos hogy végigvártam az izzítási fázist. Ősztől néhányszor indításkor előjön hogy közvetlenül beindulás után néhány másodpercig úgy jár mintha nem menne egy henger, vagy nem is tudom, nem löki fel 900 köré a fordulatot és onnan áll be 750-re hanem 750 környékén forog keveset, majd egészségesebb hanggal 900 és vissza 750.
Kíváncsi vagyok mit tudtok erre mondani mint hozzáértők. Félek, hogy tudom a választ.
És ha valóban TDCi-rák, meddig lehet még ezekkel a porlasztókkal húzni vajh? Köszi.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23912 Dátum:
2013.01.16 szerda, 19:20:50 »
Idézetet írta: jaszkari - 2013.01.16 szerda, 18:59:03
Ma nem indult be a vas, megijeszt. Garázsból ki, majd kb. egy órát állt odakint a parkolóban. Első indításra villogott az izzításjelző. Gyújtás le, 10 mp után másodszorra is ugyanez. Aztán harmadszorra pillanatok alatt néhány forgatás után beröffent ahogy szokott.
Egyszer már csinált ilyet néhány héttel ezelőtt garázsból reggel, akkor másodszorra elindult, és azt gondoltam én voltam a ludas mert nem voltam benne biztos hogy végigvártam az izzítási fázist. Ősztől néhányszor indításkor előjön hogy közvetlenül beindulás után néhány másodpercig úgy jár mintha nem menne egy henger, vagy nem is tudom, nem löki fel 900 köré a fordulatot és onnan áll be 750-re hanem 750 környékén forog keveset, majd egészségesebb hanggal 900 és vissza 750.
Kíváncsi vagyok mit tudtok erre mondani mint hozzáértők. Félek, hogy tudom a választ.
És ha valóban TDCi-rák, meddig lehet még ezekkel a porlasztókkal húzni vajh? Köszi.
Hali!
Először el kellene vinned egy hibakód-olvasásra. Utána lehetne okosakat mondani. CMP jeladód jó? EGR dugózva van? Mennyi km van a kocsiban? Ha nagy emelkedőn felfelé padlózod,letilt?
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23913 Dátum:
2013.01.16 szerda, 19:31:35 »
Annyi tipp
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.16 szerda, 18:08:22
Akkor inkább a gomba, vagy a vezetékelés lesz. Ha annyira szét lenne kopva, hogy 2000 fölött se legyen 0.3-0.4 barnál magasabb az olajnyomás (azt hiszem ekörül szoktak a gombák kapcsolni), akkor annak már hangja lenne szerintem.
Annyi tippet még kaptam, hogy indítsam be az autót, az olajbetöltőről a kupakot le, tegyek oda zsepit, és ha picit olajos lesz, akkor van olajnyomás rendesen.
Voltak olajpöttyök, mintha rálegyeztem volna éppehogy. Akkor így tényleg van olajnyomás és csak jeladó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 48518
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23914 Dátum:
2013.01.16 szerda, 19:39:29 »
Idézetet írta: francoe - 2013.01.16 szerda, 18:33:01
No ilyen lett az alu szilent a rezgéscsillapítóban. Mellete a régi gumiszilent. Meglátjuk, hogy fog muzsikálni a beszerelés után.
remélem sokáig jó lesz.szabadonfutód is van?
Naplózva
TDCI Űrhajó
Titanium
S
max 18"
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23915 Dátum:
2013.01.16 szerda, 20:21:38 »
üdv.
multkor tettem ki egy képet egy repsol 2t olajrol hogy kiprobálom a gázolajhoz...nah kérem mégcsak 2 napja hajtom vele a kocsit és esküszöm csendesebben és simábban jár a motorja!egyik ismerös meg is jegyezte ma hogy csendesebb mint szokott pedig neki nem is mondtam.létezhet hogy ennyi idö után máris szebb lenne a hangja?
üdv.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23916 Dátum:
2013.01.16 szerda, 21:23:19 »
2.0 TDCI-nél a nagynyomású szivattyút le tudom stiftelni a vezérlésben? A DI-nél az adagolónál egy 6-os fúrószárral le tudom rögzíteni.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23917 Dátum:
2013.01.16 szerda, 21:24:56 »
Idézetet írta: waver - 2013.01.16 szerda, 20:21:38
üdv.
multkor tettem ki egy képet egy repsol 2t olajrol hogy kiprobálom a gázolajhoz...nah kérem mégcsak 2 napja hajtom vele a kocsit és esküszöm csendesebben és simábban jár a motorja!egyik ismerös meg is jegyezte ma hogy csendesebb mint szokott pedig neki nem is mondtam.létezhet hogy ennyi idö után máris szebb lenne a hangja?
üdv.
Mennyit öntöttél egy tankhoz?
Naplózva
jaszkari
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23918 Dátum:
2013.01.16 szerda, 22:08:48 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.01.16 szerda, 19:20:50
Hali!
Először el kellene vinned egy hibakód-olvasásra. Utána lehetne okosakat mondani. CMP jeladód jó? EGR dugózva van? Mennyi km van a kocsiban? Ha nagy emelkedőn felfelé padlózod,letilt?
CMP-t nem tudom, EGR nincs dugózva, 220e, nem tiltott még soha. Olvastatok akkor egy kódot hamarosan.
Naplózva
francoe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1612
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23919 Dátum:
2013.01.16 szerda, 22:15:13 »
Mar reg megvan Akosnal, csak el kene hoznom. De meg raer, most a generatort varom, meg meg meg kell vennem a gorgoket, szíjtarcsat, szíjjat is. Csak a zsebem birja.
Idézetet írta: alf - 2013.01.16 szerda, 19:39:29
remélem sokáig jó lesz.szabadonfutód is van?
Naplózva
X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23920 Dátum:
2013.01.16 szerda, 22:25:40 »
Idézetet írta: jaszkari - 2013.01.16 szerda, 22:08:48
CMP-t nem tudom, EGR nincs dugózva, 220e, nem tiltott még soha. Olvastatok akkor egy kódot hamarosan.
De csak gyárival mert a Te kocsid azzal komunikál pontossabban.CMP-t megkellene nézned milyen van benne.ha fekete még akkor csere szürkére.Amúgy a motorvezérlő relé is csinál ilyet.Az EGR szelepet dugózd le nevárj vele,szívósort pucold ki.A porlasztókat is poharaztasd meg abból kilehet indulni milyen állapotban vannak.Amúgy nem kell megvárni ha nem akarod az izzítást mert a TDCI annélkül is beindul ha a motor tuti állapotban van.Nézesd meg az izzító gyertyákat is.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
jaszkari
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23921 Dátum:
2013.01.16 szerda, 22:37:53 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.16 szerda, 22:25:40
De csak gyárival mert a Te kocsid azzal komunikál pontossabban.CMP-t megkellene nézned milyen van benne.ha fekete még akkor csere szürkére.Amúgy a motorvezérlő relé is csinál ilyet.Az EGR szelepet dugózd le nevárj vele,szívósort pucold ki.A porlasztókat is poharaztasd meg abból kilehet indulni milyen állapotban vannak.Amúgy nem kell megvárni ha nem akarod az izzítást mert a TDCI annélkül is beindul ha a motor tuti állapotban van.Nézesd meg az izzító gyertyákat is.
Köszönöm.
Megcsinálgatom ezeket és majd jelentem a fejleményeket.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23922 Dátum:
2013.01.16 szerda, 22:49:11 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.16 szerda, 22:25:40
De csak gyárival mert a Te kocsid azzal komunikál pontossabban.CMP-t megkellene nézned milyen van benne.ha fekete még akkor csere szürkére.Amúgy a motorvezérlő relé is csinál ilyet.Az EGR szelepet dugózd le nevárj vele,szívósort pucold ki.A porlasztókat is poharaztasd meg abból kilehet indulni milyen állapotban vannak.Amúgy nem kell megvárni ha nem akarod az izzítást mert a TDCI annélkül is beindul ha a motor tuti állapotban van.Nézesd meg az izzító gyertyákat is.
Nem csak gyárival. Delphi-vel simán.
CMP-t szkóppal megnézni, szinkronban a CKP-vel, nem feltétlen kell cserélni egyből.
A befecskendezőket is lehet diaggal ellenőrizni, azonnal. Meg kell nézni a korrekciós tényezőket és lehet tudni melyik befi milyen állapotban van.
Ez minden még megbontás nélkül.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23923 Dátum:
2013.01.16 szerda, 22:59:20 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.16 szerda, 22:49:11
Nem csak gyárival. Delphi-vel simán.
CMP-t szkóppal megnézni, szinkronban a CKP-vel, nem feltétlen kell cserélni egyből.
A befecskendezőket is lehet diaggal ellenőrizni, azonnal. Meg kell nézni a korrekciós tényezőket és lehet tudni melyik befi milyen állapotban van.
Ez minden még megbontás nélkül.
Akármennyire mondod a fekete hibás volt ez tapasztaltuk többen akinek elsőszériás volt a kocsi.Ez terjedt el és akár rossz akár nem a feketét mindenki kidobta az én kocsimból is kikerült nem lett megvárva míg rossz lesz.Abból baj nem lett.Amúgy aki meg gyári diadot csinál csak tudja mit kell vele nézni ha nem akkor szólni kell neki sajnos ez is tapasztalat.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23924 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 07:45:11 »
Idézetet írta: ChPh - 2013.01.16 szerda, 19:31:35
Annyi tippAnnyi tippet még kaptam, hogy indítsam be az autót, az olajbetöltőről a kupakot le, tegyek oda zsepit, és ha picit olajos lesz, akkor van olajnyomás rendesen.
Voltak olajpöttyök, mintha rálegyeztem volna éppehogy. Akkor így tényleg van olajnyomás és csak jeladó?
Nah, hogy mekkora egy láma, kezdő, béna, **/** vagyok.
Az olajnyomás jelző az piros és középen van, ami nekem világít, az sárga jobb oldalt és van alatta egy villáskulcs. Viszont azt jól nem találtam meg a kezelésiben, hogy miazaz, ebben tudtok segíteni?
Köszi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23925 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 07:51:47 »
Idézetet írta: ChPh - 2013.01.17 csütörtök, 07:45:11
Nah, hogy mekkora egy láma, kezdő, béna, **/** vagyok.
Az olajnyomás jelző az piros és középen van, ami nekem világít, az sárga jobb oldalt és van alatta egy villáskulcs. Viszont azt jól nem találtam meg a kezelésiben, hogy miazaz, ebben tudtok segíteni?
Köszi.
Ha a sárgának a formája olyan, mint egy motor, akkor az a motor kontroll lámpa. A villáskulcs piros és az a szervizperiódusra figyelmeztető lámpa.
Naplózva
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23926 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 07:55:57 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.17 csütörtök, 07:51:47
Ha a sárgának a formája olyan, mint egy motor, akkor az a motor kontroll lámpa. A villáskulcs piros és az a szervizperiódusra figyelmeztető lámpa.
Nem, a motor az alatta levő, ez sárga, olajbetöltő ikon és közvetlen alatta villáskulcs, nem lehet mégis van szerviz intervallum figyelmeztetés?
No, az volt, kiiktatva, örülünk
«
Utoljára szerkesztve: 2013.01.17 csütörtök, 08:52:58 írta ChPh
»
Naplózva
Pisó
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23927 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 11:56:37 »
Sziasztok!
Olyan problémám akadt a 2003-as 2.0 TDCi mondeommal,hogy nem indul vmiért.Aksi jó,gázolaj is van
,és indítózáskor éles kerregő hangot ad,de nem indul.Tudna vki tippet adni mivel lehet a gond.
Előre is köszi.
Naplózva
Nika91127
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23928 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 12:16:52 »
Idézetet írta: Pisó - 2013.01.17 csütörtök, 11:56:37
Sziasztok!
Olyan problémám akadt a 2003-as 2.0 TDCi mondeommal,hogy nem indul vmiért.Aksi jó,gázolaj is van
,és indítózáskor éles kerregő hangot ad,de nem indul.Tudna vki tippet adni mivel lehet a gond.
Előre is köszi.
Indítózáskor valami villog(sárga ikon pl,izzításjelző,miegymás)? Lehet az önindítód mehetett tönkre(ez csak tipp,nem vagyok autószaki)
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23929 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 12:21:04 »
Idézetet írta: Pisó - 2013.01.17 csütörtök, 11:56:37
Sziasztok!
Olyan problémám akadt a 2003-as 2.0 TDCi mondeommal,hogy nem indul vmiért.Aksi jó,gázolaj is van
,és indítózáskor éles kerregő hangot ad,de nem indul.Tudna vki tippet adni mivel lehet a gond.
Előre is köszi.
A motort forgatja az önindító?
Naplózva
Imádom a dízeleket!
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23930 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 12:43:42 »
Idézetet írta: ChPh - 2013.01.17 csütörtök, 07:55:57
Nem, a motor az alatta levő, ez sárga, olajbetöltő ikon és közvetlen alatta villáskulcs, nem lehet mégis van szerviz intervallum figyelmeztetés?
No, az volt, kiiktatva, örülünk
dpf visszajelző asszem
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23931 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 12:44:27 »
Idézetet írta: Pisó - 2013.01.17 csütörtök, 11:56:37
Sziasztok!
Olyan problémám akadt a 2003-as 2.0 TDCi mondeommal,hogy nem indul vmiért.Aksi jó,gázolaj is van
,és indítózáskor éles kerregő hangot ad,de nem indul.Tudna vki tippet adni mivel lehet a gond.
Előre is köszi.
szerintem önindítő hiba lesz. nekünk asszem a bendix hibájakor csinált ilyet
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23932 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 13:33:00 »
Sziasztok!
Van valakiniek itt a fórumon tdci motorhoz nagynyomású szivatyú lánckerék rögzitő szerszáma? Ezt akkor kell használni ha a szivattyút akarjuk leszerelni a vezérlés szétbontása nélkül. Szeretnék egy ilyet gyártani és kellenének a méretei, főleg a rajta található furatok osztókör átmérője.
Erröl van szó:
http://www.klann-online.de/en/Products/WebCatalogue/ProductCard/tabid/220/eid/8557/Default.aspx
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23933 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 13:34:42 »
Idézetet írta: egyuri - 2013.01.17 csütörtök, 13:33:00
Sziasztok!
Van valakiniek itt a fórumon tdci motorhoz nagynyomású szivatyú lánckerék rögzitő szerszáma? Ezt akkor kell használni ha a szivattyút akarjuk leszerelni a vezérlés szétbontása nélkül. Szeretnék egy ilyet gyártani és kellenének a méretei, főleg a rajta található furatok osztókör átmérője.
Erröl van szó:
http://www.klann-online.de/en/Products/WebCatalogue/ProductCard/tabid/220/eid/8557/Default.aspx
mennyiből lenne meg egy ilyen??
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23934 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 14:10:44 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.17 csütörtök, 12:43:42
dpf visszajelző asszem
oké, de ha az, akkor után kell tölteni?
És azt egy ilyen intervallum nullázással ki lehet iktatni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23935 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 14:11:16 »
Idézetet írta: ChPh - 2013.01.17 csütörtök, 14:10:44
oké, de ha az, akkor után kell tölteni?
És azt egy ilyen intervallum nullázással ki lehet iktatni?
fogalmamsincs
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pisó
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23936 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 14:33:18 »
Idézetet írta: Nika91127 - 2013.01.17 csütörtök, 12:16:52
Indítózáskor valami villog(sárga ikon pl,izzításjelző,miegymás)? Lehet az önindítód mehetett tönkre(ez csak tipp,nem vagyok autószaki)
nem villog semmi,néhány napja kezdte el csinálni,de eddig 3-4 ujrainditás utánn elindult,most már nem akar indulni.Lehet önindító
Naplózva
Pisó
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23937 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 15:05:40 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.17 csütörtök, 12:21:04
A motort forgatja az önindító?
szerintem nem forgatja a motrot csak olyan kerregő hangot ad.
Naplózva
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23938 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 15:08:02 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.17 csütörtök, 13:34:42
mennyiből lenne meg egy ilyen??
Most találtam egy noname szettet nettó 17-ért. Ha le tudnám mérni akkor nagyon olcsón le lehet gyártani, csak egy esztergapad és egy esztergályos kell hozzá. Azt hogy menyiből jön ki azt nem tudom, majd az esztergályos megmondja.
De ha nem sikerül méretet kapnom akkor bontóból veszek egy lánckereket + lemérem a vezérlés fedélen a szerelőnyilás átmérőjét és abból kimatekolom a méreteket.
Esetleg ha van valakinek szivatyúlánckereke kimaradva irjon!
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23939 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 17:48:37 »
Idézetet írta: Pisó - 2013.01.17 csütörtök, 15:05:40
szerintem nem forgatja a motrot csak olyan kerregő hangot ad.
Akkor vedd le és tisztitasd ki vagy ha kell ujítasd fel.A lendkeréknek nincs hangja mert esetleg ha az rosszalkodik az telle hordja porral és akkor annak a cseréjére is készülhetsz.De először javítasd meg
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Pisó
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23940 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 18:21:24 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.17 csütörtök, 17:48:37
Akkor vedd le és tisztitasd ki vagy ha kell ujítasd fel.A lendkeréknek nincs hangja mert esetleg ha az rosszalkodik az telle hordja porral és akkor annak a cseréjére is készülhetsz.De először javítasd meg
Köszi szépen így fogok tenni de lehet veszek 1 másik önindítót.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 749
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23941 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 19:22:02 »
Idézetet írta: egyuri - 2013.01.17 csütörtök, 15:08:02
Most találtam egy noname szettet nettó 17-ért. Ha le tudnám mérni akkor nagyon olcsón le lehet gyártani, csak egy esztergapad és egy esztergályos kell hozzá. Azt hogy menyiből jön ki azt nem tudom, majd az esztergályos megmondja.
De ha nem sikerül méretet kapnom akkor bontóból veszek egy lánckereket + lemérem a vezérlés fedélen a szerelőnyilás átmérőjét és abból kimatekolom a méreteket.
Esetleg ha van valakinek szivatyúlánckereke kimaradva irjon!
Azt hiszem lesz egy ilyen lánckerekem, bedobom a közösbe. PÜ-ben keress meg nyugodtan.
Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget ezúton is. A TDCI amit pár napja írtam hogy nem indul, el lesz bontva..... Valószínű átugrott a vezérlés, összeakadt a motor. De ha felnyitjuk a sebet már többet tudok mondani.
Naplózva
Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23942 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 19:38:00 »
Idézetet írta: ChPh - 2013.01.17 csütörtök, 14:10:44
oké, de ha az, akkor után kell tölteni?
És azt egy ilyen intervallum nullázással ki lehet iktatni?
Ha dpf-ed van,külön tartályt ne keres,a gázolajból dolgozik ,ki iktatni úgy tudom nem lehet ,nekem is ég, vannak csodaszerek tisztításra-+dpf szervizek,a legjobb ha van rá lehetőséged, autópálya kitaposni a belét 10-20km keresztül nagyobb fordulaton pl 5.-be
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ChPh
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23943 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 20:00:29 »
Idézetet írta: Huszár Balázs - 2013.01.17 csütörtök, 19:38:00
Ha dpf-ed van,külön tartályt ne keres,a gázolajból dolgozik ,ki iktatni úgy tudom nem lehet ,nekem is ég, vannak csodaszerek tisztításra-+dpf szervizek,a legjobb ha van rá lehetőséged, autópálya kitaposni a belét 10-20km keresztül nagyobb fordulaton pl 5.-be
ok, holnap úgy is megyek egy nagyobb kört, ha ilyen gond van, lehet nagyobb a fogyasztás?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23944 Dátum:
2013.01.17 csütörtök, 20:02:09 »
Idézetet írta: ChPh - 2013.01.17 csütörtök, 20:00:29
ok, holnap úgy is megyek egy nagyobb kört, ha ilyen gond van, lehet nagyobb a fogyasztás?
Elvileg igen kb +1liter,a györi fordba mondták
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23945 Dátum:
2013.01.18 péntek, 08:57:38 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.16 szerda, 21:24:56
Mennyit öntöttél egy tankhoz?
üdv. nem egész tankhoz öntöttem,csak 25 literhez kb 1 decit...
de a tank már majdnem üres volt mikor tankoltam.
Naplózva
skyjezus
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 321
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23946 Dátum:
2013.01.18 péntek, 09:28:44 »
Idézetet írta: jaszkari - 2013.01.16 szerda, 18:59:03
Ma nem indult be a vas, megijeszt. Garázsból ki, majd kb. egy órát állt odakint a parkolóban. Első indításra villogott az izzításjelző. Gyújtás le, 10 mp után másodszorra is ugyanez. Aztán harmadszorra pillanatok alatt néhány forgatás után beröffent ahogy szokott.
Egyszer már csinált ilyet néhány héttel ezelőtt garázsból reggel, akkor másodszorra elindult, és azt gondoltam én voltam a ludas mert nem voltam benne biztos hogy végigvártam az izzítási fázist. Ősztől néhányszor indításkor előjön hogy közvetlenül beindulás után néhány másodpercig úgy jár mintha nem menne egy henger, vagy nem is tudom, nem löki fel 900 köré a fordulatot és onnan áll be 750-re hanem 750 környékén forog keveset, majd egészségesebb hanggal 900 és vissza 750.
Kíváncsi vagyok mit tudtok erre mondani mint hozzáértők. Félek, hogy tudom a választ.
És ha valóban TDCi-rák, meddig lehet még ezekkel a porlasztókkal húzni vajh? Köszi.
Nekem pont így kezdődött
Naplózva
2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23947 Dátum:
2013.01.18 péntek, 14:37:16 »
Idézetet írta: waver - 2013.01.18 péntek, 08:57:38
üdv. nem egész tankhoz öntöttem,csak 25 literhez kb 1 decit...
de a tank már majdnem üres volt mikor tankoltam.
Köszi.
Naplózva
egyuri
Kezdő
Nem elérhető
Hozzászólások: 98
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23948 Dátum:
2013.01.18 péntek, 15:32:26 »
Idézetet írta: jaszkari - 2013.01.16 szerda, 18:59:03
Ma nem indult be a vas, megijeszt. Garázsból ki, majd kb. egy órát állt odakint a parkolóban. Első indításra villogott az izzításjelző. Gyújtás le, 10 mp után másodszorra is ugyanez. Aztán harmadszorra pillanatok alatt néhány forgatás után beröffent ahogy szokott.
Egyszer már csinált ilyet néhány héttel ezelőtt garázsból reggel, akkor másodszorra elindult, és azt gondoltam én voltam a ludas mert nem voltam benne biztos hogy végigvártam az izzítási fázist. Ősztől néhányszor indításkor előjön hogy közvetlenül beindulás után néhány másodpercig úgy jár mintha nem menne egy henger, vagy nem is tudom, nem löki fel 900 köré a fordulatot és onnan áll be 750-re hanem 750 környékén forog keveset, majd egészségesebb hanggal 900 és vissza 750.
Kíváncsi vagyok mit tudtok erre mondani mint hozzáértők. Félek, hogy tudom a választ.
És ha valóban TDCi-rák, meddig lehet még ezekkel a porlasztókkal húzni vajh? Köszi.
Nálam is ez a szitu.....
Már gyüjtök pcs+szivatyú felújításra
Naplózva
MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #23949 Dátum:
2013.01.18 péntek, 17:07:16 »
ütdv fórum társak ez jó a mondimhoz?
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_obd_eobd_auto_diagnosztika_bluetooth_1ft_1696944167.html
előre köszi! üdv
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Oldalak:
1
...
472
473
474
475
476
477
478
[
479
]
480
481
482
483
484
485
486
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ