Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 14:54:37 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 472 473 474 475 476 477 478 [479] 480 481 482 483 484 485 486 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14652295 alkalommal)
0 Felhasználó és 125 vendég van a témában
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23900 Dátum: 2013.01.16 szerda, 14:14:11 »

érdekes.
és habsburgék árban mit mondtak? Smiley

Webasto 4 kW-os gyári ára 740 Euro, de láttam 245-ért is (ez utóbbi alighanem beszerelőkészlet nélkül, csak maga a fűtőegység).

Plusz szerelés - a sarki Ford szervízben 92 Euro a rezsióradíj.

Szerinted...? Smiley

AndyA
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.16 szerda, 15:09:57 írta AndyA » Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
zolas
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1662


E-mail
« Új hozzászólás #23901 Dátum: 2013.01.16 szerda, 14:48:35 »

Webasto 4 kW-os gyári ára 740 Euro, de láttam 145-ért is (ez utóbbi alighanem beszerelőkészlet nélkül, csak maga a fűtőegység).

Plusz szerelés - a sarki Ford szervízben 92 Euro a rezsióradíj.

Szerinted...? Smiley

AndyA
ejha. kicsit elrugaszkodott árnak tartom Cheesy
Naplózva

MK3 |2002.XII.|2.0|TDCi|130 LE|Ghia|Black Eye Bi-Xenon|18" 5Y|Tolatóradar|Tempomat|Sony 6CD|EGR Off|4 door|Befásult belső Cheesy|Skyfol korom fólia|FlipKey|Full bőr|
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #23902 Dátum: 2013.01.16 szerda, 15:09:47 »

ejha. kicsit elrugaszkodott árnak tartom Cheesy

Bocsi, 245-ért, elírtam.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #23903 Dátum: 2013.01.16 szerda, 17:28:24 »

Sziasztok!

Egy láma kérdésem lenne: Mennyi olajnak kell hiányoznia ahhoz, hogy az olajnyomás lámpa folyton égjen?
Illetve utalhat más hibára is, ha van elég olaj benne?

Köszi.
Naplózva
coboy
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3902



E-mail
« Új hozzászólás #23904 Dátum: 2013.01.16 szerda, 17:36:45 »

Sziasztok!

Egy láma kérdésem lenne: Mennyi olajnak kell hiányoznia ahhoz, hogy az olajnyomás lámpa folyton égjen?
Illetve utalhat más hibára is, ha van elég olaj benne?

Köszi.
ha 2 liter van benne akkor még nem jelez  integet2
Naplózva

2.0 TDCI Ghia Four Door (B4Y) Executive MM6 ---LE limuzin Machine Silver
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #23905 Dátum: 2013.01.16 szerda, 17:38:46 »

ha 2 liter van benne akkor még nem jelez  integet2
akkor ezek szerint más lehet a baj, nem hiszem, hogy a nívópálcán lenne bármi is 2 liter olajnál.
Esetleg valakinek tipp mi lehet, vagy mindenképpen szerviz?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #23906 Dátum: 2013.01.16 szerda, 18:00:38 »

akkor ezek szerint más lehet a baj, nem hiszem, hogy a nívópálcán lenne bármi is 2 liter olajnál.
Esetleg valakinek tipp mi lehet, vagy mindenképpen szerviz?

Olajgomba kábele esetleg kidörzsölődhetett, és letestel valahol. Vagy csak beragadt. Vagy alacsony az olajnyomás szétkopott csapágyak miatt.
Mentél vele azóta? Csak alapjáraton ég, vagy magasabb fordulaton is?
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #23907 Dátum: 2013.01.16 szerda, 18:04:31 »

Olajgomba kábele esetleg kidörzsölődhetett, és letestel valahol. Vagy csak beragadt. Vagy alacsony az olajnyomás szétkopott csapágyak miatt.
Mentél vele azóta? Csak alapjáraton ég, vagy magasabb fordulaton is?
sajnos egy 10 km-t kellett menjek, 2000 fölé pörgettem, világított végig. Ha csapágyas lenne, annak van egy hangja, nem?
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #23908 Dátum: 2013.01.16 szerda, 18:08:22 »

sajnos egy 10 km-t kellett menjek, 2000 fölé pörgettem, világított végig. Ha csapágyas lenne, annak van egy hangja, nem?

Akkor inkább a gomba, vagy a vezetékelés lesz. Ha annyira szét lenne kopva, hogy 2000 fölött se legyen 0.3-0.4 barnál magasabb az olajnyomás (azt hiszem ekörül szoktak a gombák kapcsolni), akkor annak már hangja lenne szerintem.
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #23909 Dátum: 2013.01.16 szerda, 18:33:01 »

2 dolog.
az első,hogy nincs kiszakadva a rugóra fröccsöntött gumi védő!
Aztán ne legyen olajos kívülről,mert akkor elfolyt a csillapítóból az olaj.Hasonló mint a lengéscsillapító.
és még ami fontos,hogy kézzel ne tudd összenyomni a rugót.Ha összetudod,akkor halott.
hopp.ez már 3.
No ilyen lett az alu szilent a rezgéscsillapítóban. Mellete a régi gumiszilent. Meglátjuk, hogy fog muzsikálni a beszerelés után.
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #23910 Dátum: 2013.01.16 szerda, 18:37:21 »

Akkor inkább a gomba, vagy a vezetékelés lesz. Ha annyira szét lenne kopva, hogy 2000 fölött se legyen 0.3-0.4 barnál magasabb az olajnyomás (azt hiszem ekörül szoktak a gombák kapcsolni), akkor annak már hangja lenne szerintem.

köszönöm Smiley
Naplózva
jaszkari
Vendég
« Új hozzászólás #23911 Dátum: 2013.01.16 szerda, 18:59:03 »

Ma nem indult be a vas, megijeszt. Garázsból ki, majd kb. egy órát állt odakint a parkolóban. Első indításra villogott az izzításjelző. Gyújtás le, 10 mp után másodszorra is ugyanez. Aztán harmadszorra pillanatok alatt néhány forgatás után beröffent ahogy szokott.
Egyszer már csinált ilyet néhány héttel ezelőtt garázsból reggel, akkor másodszorra elindult, és azt gondoltam én voltam a ludas mert nem voltam benne biztos hogy végigvártam az izzítási fázist. Ősztől néhányszor indításkor előjön hogy közvetlenül beindulás után néhány másodpercig úgy jár mintha nem menne egy henger, vagy nem is tudom, nem löki fel 900 köré a fordulatot és onnan áll be 750-re hanem 750 környékén forog keveset, majd egészségesebb hanggal 900 és vissza 750.
Kíváncsi vagyok mit tudtok erre mondani mint hozzáértők. Félek, hogy tudom a választ.  szomoru1 És ha valóban TDCi-rák, meddig lehet még ezekkel a porlasztókkal húzni vajh? Köszi.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23912 Dátum: 2013.01.16 szerda, 19:20:50 »

Ma nem indult be a vas, megijeszt. Garázsból ki, majd kb. egy órát állt odakint a parkolóban. Első indításra villogott az izzításjelző. Gyújtás le, 10 mp után másodszorra is ugyanez. Aztán harmadszorra pillanatok alatt néhány forgatás után beröffent ahogy szokott.
Egyszer már csinált ilyet néhány héttel ezelőtt garázsból reggel, akkor másodszorra elindult, és azt gondoltam én voltam a ludas mert nem voltam benne biztos hogy végigvártam az izzítási fázist. Ősztől néhányszor indításkor előjön hogy közvetlenül beindulás után néhány másodpercig úgy jár mintha nem menne egy henger, vagy nem is tudom, nem löki fel 900 köré a fordulatot és onnan áll be 750-re hanem 750 környékén forog keveset, majd egészségesebb hanggal 900 és vissza 750.
Kíváncsi vagyok mit tudtok erre mondani mint hozzáértők. Félek, hogy tudom a választ.  szomoru1 És ha valóban TDCi-rák, meddig lehet még ezekkel a porlasztókkal húzni vajh? Köszi.

Hali!

Először el kellene vinned egy hibakód-olvasásra. Utána lehetne okosakat mondani. CMP jeladód jó? EGR dugózva van? Mennyi km van a kocsiban? Ha nagy emelkedőn felfelé padlózod,letilt?
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #23913 Dátum: 2013.01.16 szerda, 19:31:35 »

Annyi tipp
Akkor inkább a gomba, vagy a vezetékelés lesz. Ha annyira szét lenne kopva, hogy 2000 fölött se legyen 0.3-0.4 barnál magasabb az olajnyomás (azt hiszem ekörül szoktak a gombák kapcsolni), akkor annak már hangja lenne szerintem.
Annyi tippet még kaptam, hogy indítsam be az autót, az olajbetöltőről a kupakot le, tegyek oda zsepit, és ha picit olajos lesz, akkor van olajnyomás rendesen.
Voltak olajpöttyök, mintha rálegyeztem volna éppehogy. Akkor így tényleg van olajnyomás és csak jeladó?
Naplózva
alf®
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 48518



« Új hozzászólás #23914 Dátum: 2013.01.16 szerda, 19:39:29 »

No ilyen lett az alu szilent a rezgéscsillapítóban. Mellete a régi gumiszilent. Meglátjuk, hogy fog muzsikálni a beszerelés után.

eljen
remélem sokáig jó lesz.szabadonfutód is van?
Naplózva

ticking TDCI Űrhajó Grin Titanium Smax 18"
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23915 Dátum: 2013.01.16 szerda, 20:21:38 »

üdv.
multkor tettem ki egy képet egy repsol 2t olajrol hogy kiprobálom a gázolajhoz...nah kérem mégcsak 2 napja hajtom vele a kocsit és esküszöm csendesebben és simábban jár a motorja!egyik ismerös meg is jegyezte ma hogy csendesebb mint szokott pedig neki nem is mondtam.létezhet hogy ennyi idö után máris szebb lenne a  hangja?
üdv.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23916 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:23:19 »

2.0 TDCI-nél a nagynyomású szivattyút le tudom stiftelni a vezérlésben? A DI-nél az adagolónál egy 6-os fúrószárral le tudom rögzíteni.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #23917 Dátum: 2013.01.16 szerda, 21:24:56 »

üdv.
multkor tettem ki egy képet egy repsol 2t olajrol hogy kiprobálom a gázolajhoz...nah kérem mégcsak 2 napja hajtom vele a kocsit és esküszöm csendesebben és simábban jár a motorja!egyik ismerös meg is jegyezte ma hogy csendesebb mint szokott pedig neki nem is mondtam.létezhet hogy ennyi idö után máris szebb lenne a  hangja?
üdv.

Mennyit öntöttél egy tankhoz?
Naplózva
jaszkari
Vendég
« Új hozzászólás #23918 Dátum: 2013.01.16 szerda, 22:08:48 »

Hali!

Először el kellene vinned egy hibakód-olvasásra. Utána lehetne okosakat mondani. CMP jeladód jó? EGR dugózva van? Mennyi km van a kocsiban? Ha nagy emelkedőn felfelé padlózod,letilt?
CMP-t nem tudom, EGR nincs dugózva, 220e, nem tiltott még soha. Olvastatok akkor egy kódot hamarosan.  Huh?
Naplózva
francoe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1612



« Új hozzászólás #23919 Dátum: 2013.01.16 szerda, 22:15:13 »

Mar reg megvan Akosnal, csak el kene hoznom. De meg raer, most a generatort varom, meg meg meg kell vennem a gorgoket, szíjtarcsat, szíjjat is. Csak a zsebem birja. rinya
eljen
remélem sokáig jó lesz.szabadonfutód is van?
Naplózva

X-Trend | 2003.08 | TDCi 85 kW | "bálna" --
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23920 Dátum: 2013.01.16 szerda, 22:25:40 »

CMP-t nem tudom, EGR nincs dugózva, 220e, nem tiltott még soha. Olvastatok akkor egy kódot hamarosan.  Huh?
De csak gyárival mert a Te kocsid azzal komunikál pontossabban.CMP-t megkellene nézned milyen van benne.ha fekete még akkor csere szürkére.Amúgy a motorvezérlő relé is csinál ilyet.Az EGR szelepet dugózd le nevárj vele,szívósort pucold ki.A porlasztókat is poharaztasd meg abból kilehet indulni milyen állapotban vannak.Amúgy nem kell megvárni ha nem akarod az izzítást mert a TDCI annélkül is beindul ha a motor tuti állapotban van.Nézesd meg az izzító gyertyákat is.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
jaszkari
Vendég
« Új hozzászólás #23921 Dátum: 2013.01.16 szerda, 22:37:53 »

De csak gyárival mert a Te kocsid azzal komunikál pontossabban.CMP-t megkellene nézned milyen van benne.ha fekete még akkor csere szürkére.Amúgy a motorvezérlő relé is csinál ilyet.Az EGR szelepet dugózd le nevárj vele,szívósort pucold ki.A porlasztókat is poharaztasd meg abból kilehet indulni milyen állapotban vannak.Amúgy nem kell megvárni ha nem akarod az izzítást mert a TDCI annélkül is beindul ha a motor tuti állapotban van.Nézesd meg az izzító gyertyákat is.
Köszönöm.  worship Megcsinálgatom ezeket és majd jelentem a fejleményeket.
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23922 Dátum: 2013.01.16 szerda, 22:49:11 »

De csak gyárival mert a Te kocsid azzal komunikál pontossabban.CMP-t megkellene nézned milyen van benne.ha fekete még akkor csere szürkére.Amúgy a motorvezérlő relé is csinál ilyet.Az EGR szelepet dugózd le nevárj vele,szívósort pucold ki.A porlasztókat is poharaztasd meg abból kilehet indulni milyen állapotban vannak.Amúgy nem kell megvárni ha nem akarod az izzítást mert a TDCI annélkül is beindul ha a motor tuti állapotban van.Nézesd meg az izzító gyertyákat is.

Nem csak gyárival. Delphi-vel simán.
CMP-t szkóppal megnézni, szinkronban a CKP-vel, nem feltétlen kell cserélni egyből.
A befecskendezőket is lehet diaggal ellenőrizni, azonnal. Meg kell nézni a korrekciós tényezőket és lehet tudni melyik befi milyen állapotban van.
Ez minden még megbontás nélkül.
 Cool
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23923 Dátum: 2013.01.16 szerda, 22:59:20 »

Nem csak gyárival. Delphi-vel simán.
CMP-t szkóppal megnézni, szinkronban a CKP-vel, nem feltétlen kell cserélni egyből.
A befecskendezőket is lehet diaggal ellenőrizni, azonnal. Meg kell nézni a korrekciós tényezőket és lehet tudni melyik befi milyen állapotban van.
Ez minden még megbontás nélkül.
 Cool
Akármennyire mondod a fekete hibás volt ez tapasztaltuk többen akinek elsőszériás volt a kocsi.Ez terjedt el és akár rossz akár nem a feketét mindenki kidobta az én kocsimból is kikerült nem lett megvárva míg rossz lesz.Abból baj nem lett.Amúgy aki meg gyári diadot csinál csak tudja mit kell vele nézni ha nem akkor szólni kell neki sajnos ez is tapasztalat.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #23924 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 07:45:11 »

Annyi tippAnnyi tippet még kaptam, hogy indítsam be az autót, az olajbetöltőről a kupakot le, tegyek oda zsepit, és ha picit olajos lesz, akkor van olajnyomás rendesen.
Voltak olajpöttyök, mintha rálegyeztem volna éppehogy. Akkor így tényleg van olajnyomás és csak jeladó?

Nah, hogy mekkora egy láma, kezdő, béna, **/** vagyok. Cheesy
Az olajnyomás jelző az piros és középen van, ami nekem világít, az sárga jobb oldalt és van alatta egy villáskulcs. Viszont azt jól nem találtam meg a kezelésiben, hogy miazaz, ebben tudtok segíteni?
Köszi.
Naplózva
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #23925 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 07:51:47 »

Nah, hogy mekkora egy láma, kezdő, béna, **/** vagyok. Cheesy
Az olajnyomás jelző az piros és középen van, ami nekem világít, az sárga jobb oldalt és van alatta egy villáskulcs. Viszont azt jól nem találtam meg a kezelésiben, hogy miazaz, ebben tudtok segíteni?
Köszi.

Ha a sárgának a formája olyan, mint egy motor, akkor az a motor kontroll lámpa. A villáskulcs piros és az a szervizperiódusra figyelmeztető lámpa.
Naplózva
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #23926 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 07:55:57 »

Ha a sárgának a formája olyan, mint egy motor, akkor az a motor kontroll lámpa. A villáskulcs piros és az a szervizperiódusra figyelmeztető lámpa.
Nem, a motor az alatta levő, ez sárga, olajbetöltő ikon és közvetlen alatta villáskulcs, nem lehet mégis van szerviz intervallum figyelmeztetés?
No, az volt, kiiktatva, örülünk Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.17 csütörtök, 08:52:58 írta ChPh » Naplózva
Pisó
Vendég
« Új hozzászólás #23927 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 11:56:37 »

Sziasztok!
Olyan problémám akadt a 2003-as 2.0 TDCi mondeommal,hogy nem indul vmiért.Aksi jó,gázolaj is van  vigyor3 ,és indítózáskor éles kerregő hangot ad,de nem indul.Tudna vki tippet adni mivel lehet a gond.
Előre is köszi.
Naplózva
Nika91127
Vendég
« Új hozzászólás #23928 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 12:16:52 »

Sziasztok!
Olyan problémám akadt a 2003-as 2.0 TDCi mondeommal,hogy nem indul vmiért.Aksi jó,gázolaj is van  vigyor3 ,és indítózáskor éles kerregő hangot ad,de nem indul.Tudna vki tippet adni mivel lehet a gond.
Előre is köszi.

Indítózáskor valami villog(sárga ikon pl,izzításjelző,miegymás)? Lehet az önindítód mehetett tönkre(ez csak tipp,nem vagyok autószaki)  integet2
Naplózva
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #23929 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 12:21:04 »

Sziasztok!
Olyan problémám akadt a 2003-as 2.0 TDCi mondeommal,hogy nem indul vmiért.Aksi jó,gázolaj is van  vigyor3 ,és indítózáskor éles kerregő hangot ad,de nem indul.Tudna vki tippet adni mivel lehet a gond.
Előre is köszi.

A motort forgatja az önindító?
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23930 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 12:43:42 »

Nem, a motor az alatta levő, ez sárga, olajbetöltő ikon és közvetlen alatta villáskulcs, nem lehet mégis van szerviz intervallum figyelmeztetés?
No, az volt, kiiktatva, örülünk Cheesy
dpf visszajelző asszem Undecided
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23931 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 12:44:27 »

Sziasztok!
Olyan problémám akadt a 2003-as 2.0 TDCi mondeommal,hogy nem indul vmiért.Aksi jó,gázolaj is van  vigyor3 ,és indítózáskor éles kerregő hangot ad,de nem indul.Tudna vki tippet adni mivel lehet a gond.
Előre is köszi.
szerintem önindítő hiba lesz. nekünk asszem a bendix hibájakor csinált ilyet
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #23932 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 13:33:00 »

Sziasztok!

 Van valakiniek itt a fórumon tdci motorhoz nagynyomású szivatyú lánckerék rögzitő szerszáma? Ezt akkor kell használni ha a szivattyút akarjuk leszerelni a vezérlés szétbontása nélkül. Szeretnék egy ilyet gyártani és kellenének a méretei, főleg a rajta található furatok osztókör átmérője.

Erröl van szó:
http://www.klann-online.de/en/Products/WebCatalogue/ProductCard/tabid/220/eid/8557/Default.aspx
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23933 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 13:34:42 »

Sziasztok!

 Van valakiniek itt a fórumon tdci motorhoz nagynyomású szivatyú lánckerék rögzitő szerszáma? Ezt akkor kell használni ha a szivattyút akarjuk leszerelni a vezérlés szétbontása nélkül. Szeretnék egy ilyet gyártani és kellenének a méretei, főleg a rajta található furatok osztókör átmérője.

Erröl van szó:
http://www.klann-online.de/en/Products/WebCatalogue/ProductCard/tabid/220/eid/8557/Default.aspx
mennyiből lenne meg egy ilyen??
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #23934 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 14:10:44 »

dpf visszajelző asszem Undecided
oké, de ha az, akkor után kell tölteni?
És azt egy ilyen intervallum nullázással ki lehet iktatni?
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #23935 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 14:11:16 »

oké, de ha az, akkor után kell tölteni?
És azt egy ilyen intervallum nullázással ki lehet iktatni?
fogalmamsincs Sad
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
Pisó
Vendég
« Új hozzászólás #23936 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 14:33:18 »

Indítózáskor valami villog(sárga ikon pl,izzításjelző,miegymás)? Lehet az önindítód mehetett tönkre(ez csak tipp,nem vagyok autószaki)  integet2

nem villog semmi,néhány napja kezdte el csinálni,de eddig 3-4 ujrainditás utánn elindult,most már nem akar indulni.Lehet önindító  Cry
Naplózva
Pisó
Vendég
« Új hozzászólás #23937 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 15:05:40 »

A motort forgatja az önindító?

szerintem nem forgatja a motrot csak olyan kerregő hangot ad.
Naplózva
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #23938 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 15:08:02 »

mennyiből lenne meg egy ilyen??

Most találtam egy noname szettet nettó 17-ért. Ha le tudnám mérni akkor nagyon olcsón le lehet gyártani, csak egy esztergapad és egy esztergályos kell hozzá. Azt hogy menyiből jön ki azt nem tudom, majd az esztergályos megmondja.

De ha nem sikerül méretet kapnom akkor bontóból veszek egy lánckereket + lemérem a vezérlés fedélen a szerelőnyilás átmérőjét és abból kimatekolom a méreteket.

Esetleg ha van valakinek szivatyúlánckereke kimaradva irjon!

Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #23939 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 17:48:37 »

szerintem nem forgatja a motrot csak olyan kerregő hangot ad.
Akkor vedd le és tisztitasd ki vagy ha kell ujítasd fel.A lendkeréknek nincs hangja mert esetleg ha az rosszalkodik az telle hordja porral és akkor annak a cseréjére is készülhetsz.De először javítasd meg
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Pisó
Vendég
« Új hozzászólás #23940 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 18:21:24 »

Akkor vedd le és tisztitasd ki vagy ha kell ujítasd fel.A lendkeréknek nincs hangja mert esetleg ha az rosszalkodik az telle hordja porral és akkor annak a cseréjére is készülhetsz.De először javítasd meg

Köszi szépen így fogok tenni de lehet veszek 1 másik önindítót.
Naplózva
hirdetesj2
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 749



E-mail
« Új hozzászólás #23941 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 19:22:02 »

Most találtam egy noname szettet nettó 17-ért. Ha le tudnám mérni akkor nagyon olcsón le lehet gyártani, csak egy esztergapad és egy esztergályos kell hozzá. Azt hogy menyiből jön ki azt nem tudom, majd az esztergályos megmondja.

De ha nem sikerül méretet kapnom akkor bontóból veszek egy lánckereket + lemérem a vezérlés fedélen a szerelőnyilás átmérőjét és abból kimatekolom a méreteket.

Esetleg ha van valakinek szivatyúlánckereke kimaradva irjon!



Azt hiszem lesz egy ilyen lánckerekem, bedobom a közösbe. PÜ-ben keress meg nyugodtan.

Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget ezúton is. A TDCI amit pár napja írtam hogy nem indul, el lesz bontva..... Valószínű átugrott a vezérlés, összeakadt a motor. De ha felnyitjuk a sebet már többet tudok mondani.
Naplózva

Ex: 2db 1.8D ORION, 2004, 2.2 TDCI fekete kombi Titanium-X "ST-pakett"
2001, TDDI 115 LE, Ghia kombi /2db :-)/
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #23942 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 19:38:00 »

oké, de ha az, akkor után kell tölteni?
És azt egy ilyen intervallum nullázással ki lehet iktatni?
Ha dpf-ed van,külön tartályt ne keres,a gázolajból dolgozik ,ki iktatni úgy tudom  nem lehet ,nekem is ég, vannak csodaszerek tisztításra-+dpf szervizek,a legjobb ha van rá lehetőséged, autópálya kitaposni a belét 10-20km keresztül nagyobb fordulaton pl 5.-be hehe
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
ChPh
Vendég
« Új hozzászólás #23943 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 20:00:29 »

Ha dpf-ed van,külön tartályt ne keres,a gázolajból dolgozik ,ki iktatni úgy tudom  nem lehet ,nekem is ég, vannak csodaszerek tisztításra-+dpf szervizek,a legjobb ha van rá lehetőséged, autópálya kitaposni a belét 10-20km keresztül nagyobb fordulaton pl 5.-be hehe
ok, holnap úgy is megyek egy nagyobb kört, ha ilyen gond van, lehet nagyobb a fogyasztás?
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #23944 Dátum: 2013.01.17 csütörtök, 20:02:09 »

ok, holnap úgy is megyek egy nagyobb kört, ha ilyen gond van, lehet nagyobb a fogyasztás?
Elvileg igen kb +1liter,a györi fordba mondták
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
waver
Vendég
« Új hozzászólás #23945 Dátum: 2013.01.18 péntek, 08:57:38 »

Mennyit öntöttél egy tankhoz?

üdv. nem egész tankhoz öntöttem,csak 25 literhez kb 1 decit...
de a tank már majdnem üres volt mikor tankoltam. Smiley
Naplózva
skyjezus
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 321


E-mail
« Új hozzászólás #23946 Dátum: 2013.01.18 péntek, 09:28:44 »

Ma nem indult be a vas, megijeszt. Garázsból ki, majd kb. egy órát állt odakint a parkolóban. Első indításra villogott az izzításjelző. Gyújtás le, 10 mp után másodszorra is ugyanez. Aztán harmadszorra pillanatok alatt néhány forgatás után beröffent ahogy szokott.
Egyszer már csinált ilyet néhány héttel ezelőtt garázsból reggel, akkor másodszorra elindult, és azt gondoltam én voltam a ludas mert nem voltam benne biztos hogy végigvártam az izzítási fázist. Ősztől néhányszor indításkor előjön hogy közvetlenül beindulás után néhány másodpercig úgy jár mintha nem menne egy henger, vagy nem is tudom, nem löki fel 900 köré a fordulatot és onnan áll be 750-re hanem 750 környékén forog keveset, majd egészségesebb hanggal 900 és vissza 750.
Kíváncsi vagyok mit tudtok erre mondani mint hozzáértők. Félek, hogy tudom a választ.  szomoru1 És ha valóban TDCi-rák, meddig lehet még ezekkel a porlasztókkal húzni vajh? Köszi.

Nekem pont így kezdődött  rinya rinya
Naplózva

2003/6 MK3 TDCI 2.0 GHIA (130 Le); EGR off, egy kis carbonozás
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #23947 Dátum: 2013.01.18 péntek, 14:37:16 »

üdv. nem egész tankhoz öntöttem,csak 25 literhez kb 1 decit...
de a tank már majdnem üres volt mikor tankoltam. Smiley

Köszi.
Naplózva
egyuri
Kezdő
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 98



E-mail
« Új hozzászólás #23948 Dátum: 2013.01.18 péntek, 15:32:26 »

Ma nem indult be a vas, megijeszt. Garázsból ki, majd kb. egy órát állt odakint a parkolóban. Első indításra villogott az izzításjelző. Gyújtás le, 10 mp után másodszorra is ugyanez. Aztán harmadszorra pillanatok alatt néhány forgatás után beröffent ahogy szokott.
Egyszer már csinált ilyet néhány héttel ezelőtt garázsból reggel, akkor másodszorra elindult, és azt gondoltam én voltam a ludas mert nem voltam benne biztos hogy végigvártam az izzítási fázist. Ősztől néhányszor indításkor előjön hogy közvetlenül beindulás után néhány másodpercig úgy jár mintha nem menne egy henger, vagy nem is tudom, nem löki fel 900 köré a fordulatot és onnan áll be 750-re hanem 750 környékén forog keveset, majd egészségesebb hanggal 900 és vissza 750.
Kíváncsi vagyok mit tudtok erre mondani mint hozzáértők. Félek, hogy tudom a választ.  szomoru1 És ha valóban TDCi-rák, meddig lehet még ezekkel a porlasztókkal húzni vajh? Köszi.

Nálam is ez a szitu..... rinya
Már gyüjtök pcs+szivatyú felújításra szomoru1
Naplózva

MK4 2.0 TDCI 163LE (TXBA) Titanium
Ex:2003 Mk3 2.0/130LE (FMBA) kombi, MMT6
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #23949 Dátum: 2013.01.18 péntek, 17:07:16 »

ütdv fórum társak ez jó a mondimhoz?

http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi_alkatresz_felszereles/autovillamossagi_alkatresz/autodiagnosztika/elm327_obd_eobd_auto_diagnosztika_bluetooth_1ft_1696944167.html
 előre köszi! üdv
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
Oldalak: 1 ... 472 473 474 475 476 477 478 [479] 480 481 482 483 484 485 486 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.