Ford Mondeo Club Hungary Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:45:50 *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek: Keress minket a Facebook-on is! => www.facebook.com/fordmondeoclub
Advanced Search  
Oldalak: 1 ... 479 480 481 482 483 484 485 [486] 487 488 489 490 491 492 493 ... 959   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: TDCi motorok  (Megtekintve 14650310 alkalommal)
0 Felhasználó és 113 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 24525



« Új hozzászólás #24250 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 11:31:33 »

én tavaly télen vettem az autot és én még nem cseréltem benne!
előtte nem tudom!!!

Tavaly tél?  2012 vagy 2011? (tavaly előtt)
Km-et mennyit mentél vele?
Mondjuk mindenképp csere javasolt. De azért a kiolvasás is szükséges, hátha ott is üzemanyag ellátásra utaló hiba olvasható.
Naplózva

Imádom a dízeleket!    
Stuxi
Vendég
« Új hozzászólás #24251 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 11:31:38 »

Ez már nem zsiguli.....  vigyor3

Nincs értelme találgatni.

Gázolajszűrő mikor volt cserélve?
És csak akkor tilt ha hirtelen adok gázt! És akkor is csak akkor ha fog a kerék mert jeges uton nyugottan pöröghet ott nem tilt
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24252 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 15:40:25 »

És csak akkor tilt ha hirtelen adok gázt! És akkor is csak akkor ha fog a kerék mert jeges uton nyugottan pöröghet ott nem tilt

Neharagudj de megveszel egy kocsit az az első,hogy lecserélem az alapdolgokat és akkor tisztán indul nálam a dolog.Amúgy meg azt ha tudod,hogy nem jó válaszokat kaptál akkor tudod a helyest is.Így nem kéne reagálni a segítségre.A letiltás terhelésnél jön elő ami azt jelenti,hogy elengedd a nyomás.Ez lehet csúcs szivattyú turbócső repedés.Nézz utána és amit mondot GSR kolléga vidd el egy gyári diagra.Ugorj át Győrbe azt kiolvassák és akkor itt segítünk.
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24253 Dátum: 2013.01.27 vasárnap, 15:42:54 »

És csak akkor tilt ha hirtelen adok gázt! És akkor is csak akkor ha fog a kerék mert jeges uton nyugottan pöröghet ott nem tilt

tedd ki aláírásba a kocsi paramétereit mert ezt az ujoncok mindig elfelejtik és így nehezebb a tanács a segítség.Ha EU4-es a motorod akkor lehet az elektromos turbo elektronikája rosszalkodik és akad e geometria.A hibakód után okiossabb lesz mindenki addig ne is találgassunk tovább
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Stuxi
Vendég
« Új hozzászólás #24254 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 07:46:16 »

tedd ki aláírásba a kocsi paramétereit mert ezt az ujoncok mindig elfelejtik és így nehezebb a tanács a segítség.Ha EU4-es a motorod akkor lehet az elektromos turbo elektronikája rosszalkodik és akad e geometria.A hibakód után okiossabb lesz mindenki addig ne is találgassunk tovább
köszönöm a választ!
ma Kiolvastatom a hibakodot!
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #24255 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 09:29:00 »

sima egyenes 60-as cső végig és igy fütyül...

üdv.
köszönöm a választ. worship akkor simán csak ennyi?semmi légszürö meg ilyenek csak a kipuff miatt van ilyen hangja?és honnét kell a sima cső?ezek szerint semmi dob nem kell rá...lehet szerzek bontottan egy kipuff rendszert és azt alakitom át és nem a gyárit.de ugye nem a motortol kell a sima cső? Smiley esetleg szivo oldalon segithet egy betétszűrő pluszba?
üdv.
 worship worship
Naplózva
gabe
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1478


MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend


E-mail
« Új hozzászólás #24256 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 09:58:37 »

üdv.
tudom hogy már lerágott csont de irja le valaki hogy pontosan mit kéne tennem alakitanom hogy ilyen hangja legyen az enyémnek is és ennek kb milyen költségei vannak..
köszönöm. Smiley

http://www.youtube.com/watch?v=JLLLHqShICQ


A kommentek között a video feltöltője leírta, hogy attól volt ilyen a hangja, mert nem volt rajta a kipuff hátsó dob. De amióta a katalizátor iktató van bent, azóta nekem is lehet hallani a turbó lepörgését, csak nem ennyire zavaróan, mint a videón. Úgy tűnik, hogy bármi, ami által csökken a kipufogó ellenállása, ilyen hangot eredményez.
Naplózva

2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
« Új hozzászólás #24257 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 12:02:01 »

csipp tunying...

http://www.youtube.com/watch?v=UxnVFq8IGNk
Naplózva
tpmportal
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4114


E-mail
« Új hozzászólás #24258 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 14:00:53 »


Azt mondani, hogy a tuningbox sokkal kifinomultabb és profibb megoldás, mint egy chip...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #24259 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 14:06:44 »

Azt mondani, hogy a tuningbox sokkal kifinomultabb és profibb megoldás, mint egy chip...

"Ez itt a reklám helye!"

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7748


DIESEL POWER


E-mail
« Új hozzászólás #24260 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 15:19:21 »

Azt mondani, hogy a tuningbox sokkal kifinomultabb és profibb megoldás, mint egy chip...

Baromságot bárki tud mondani....
Naplózva
waver
Vendég
« Új hozzászólás #24261 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 19:03:59 »

Mondeo drift..

http://www.youtube.com/watch?v=oRIxlzE2iLs
Naplózva
kiskob
Vendég
« Új hozzászólás #24262 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 19:58:55 »

Üdv Mindenkinek!

Segítségeteket szeretném kérni. Adott egy 2004-es 2.0TDCi Mondeo ami kb. egy hónapja került hozzám. Vásárlás után olaj, szűrők cserélve.
Egy hónap alatt ma másodszor produkálta, hogy indulás után leállt. Utána csak nagy nehézségek árán nagy füsttel együtt indul. (Egy tank meg irigyelhetné)  A füst fehér ami ugye vízre utalna. Azt észrevettem, hogy a melegedés nehezen megy, és ha motorfékre rakom pár 100 méter alatt zuhan a hőfok. Füst egyébként máskor nincs csak a normális pára, előző benzines Focusnál is volt ennyi... Gázolajszűrőt a mai másodszori probléma után cseréltem. A motorban egyébként 170ezer van. Buborékok, kemény csövek nincsenek, viszont ma hazaérve valamennyi hiányzott tartályból. Furcsának találom mert tegnap mínusz 12-ben pöccre indult, ma meg -1-nél 8 óra állás után mire letakarítottam a havat megállt. Az egy hónap alatt többször észrevettem, hogy indulás után közvetlenül a gázolajszűrő felől "szűrcsögő" hangot hallottam. Az egy hónap alatt 1500km-t tettem bele. Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Ervin
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4563


TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6


« Új hozzászólás #24263 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:25:58 »

Üdv Mindenkinek!

Segítségeteket szeretném kérni. Adott egy 2004-es 2.0TDCi Mondeo ami kb. egy hónapja került hozzám. Vásárlás után olaj, szűrők cserélve.
Egy hónap alatt ma másodszor produkálta, hogy indulás után leállt. Utána csak nagy nehézségek árán nagy füsttel együtt indul. (Egy tank meg irigyelhetné)  A füst fehér ami ugye vízre utalna. Azt észrevettem, hogy a melegedés nehezen megy, és ha motorfékre rakom pár 100 méter alatt zuhan a hőfok. Füst egyébként máskor nincs csak a normális pára, előző benzines Focusnál is volt ennyi... Gázolajszűrőt a mai másodszori probléma után cseréltem. A motorban egyébként 170ezer van. Buborékok, kemény csövek nincsenek, viszont ma hazaérve valamennyi hiányzott tartályból. Furcsának találom mert tegnap mínusz 12-ben pöccre indult, ma meg -1-nél 8 óra állás után mire letakarítottam a havat megállt. Az egy hónap alatt többször észrevettem, hogy indulás után közvetlenül a gázolajszűrő felől "szűrcsögő" hangot hallottam. Az egy hónap alatt 1500km-t tettem bele. Köszönöm a segítséget!
Azért áll le, és azért is füstöl, mert ott levegőt szív ahonnan a szürcsögő hang jön...a fehér füst az tökéletlen égés a levegősödés miatt.
Naplózva

passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #24264 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 20:57:37 »

Tegnap nem kaptam jo választokat ezért ismét megprobálom!
2004-es   2.0 TDCI Mondeom van!
Mostanában elég sürün letilt a chip!
Föleg most hogy hideg van! Nyáron nem volt ilyen gond de tavaly télen is letiltott párszor csak most sűrűbben!
Mitöl lehet?
Ha Győrig le tudsz jönni,tudok diagba segíteni.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #24265 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:43:45 »

Sziasztok! nekem is rosszalkodik a gép! Pénteken melóbol hazafele egyszercsak lelassul, izzításjelző villog. Erre én kiraktam üresbe, majd félreálltam. Ekkor már csak alapjáraton járt a motor gázadásra semmi reakció, izzításjelző továbbra is villog. Leállítottam majd pár másodperc után újraindítás és ha mi sem történt volna minden fasza. Na ez mi volt?Huh? azóta kb 350 km-t mentem vele hiba nélkül. Mi lehetett ez? El kéne vinni kiolvastatni hogy van e hibakód igaz? De ötleteket addíg is szivesen veszek hogy mi lehetett ez. Zárójelben megjegyzem hogy az eset előtt két nappal tankoltam tele ( Agip kúton a drágábbik gázolajjal) de észrevételem szerint iszonyat mocsok gázolajat kaptam. Tankolás óta nem úgy megy ahogy kéne.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #24266 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 21:49:13 »

Sziasztok! nekem is rosszalkodik a gép! Pénteken melóbol hazafele egyszercsak lelassul, izzításjelző villog. Erre én kiraktam üresbe, majd félreálltam. Ekkor már csak alapjáraton járt a motor gázadásra semmi reakció, izzításjelző továbbra is villog. Leállítottam majd pár másodperc után újraindítás és ha mi sem történt volna minden fasza. Na ez mi volt?Huh? azóta kb 350 km-t mentem vele hiba nélkül. Mi lehetett ez? El kéne vinni kiolvastatni hogy van e hibakód igaz? De ötleteket addíg is szivesen veszek hogy mi lehetett ez. Zárójelben megjegyzem hogy az eset előtt két nappal tankoltam tele ( Agip kúton a drágábbik gázolajjal) de észrevételem szerint iszonyat mocsok gázolajat kaptam. Tankolás óta nem úgy megy ahogy kéne.
Szerintem biztos van hibakód, ha volt villogó izzítás jelző, ha kell segítség Győrben tudok segíteni diagba.
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bar1984
Vendég
« Új hozzászólás #24267 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 22:11:56 »

Hogy a viharba ne kellene segítség. Hova mehetek és mikor? ha megmondod már ott is vagyok. Ezer hála a gyors segítségért!!
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1667



« Új hozzászólás #24268 Dátum: 2013.01.28 hétfő, 22:15:42 »

Hogy a viharba ne kellene segítség. Hova mehetek és mikor? ha megmondod már ott is vagyok. Ezer hála a gyors segítségért!!
Megy Pü
Naplózva

2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le

2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
 EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci  combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #24269 Dátum: 2013.01.29 kedd, 09:38:17 »

Sziasztok! nekem is rosszalkodik a gép! Pénteken melóbol hazafele egyszercsak lelassul, izzításjelző villog. Erre én kiraktam üresbe, majd félreálltam. Ekkor már csak alapjáraton járt a motor gázadásra semmi reakció, izzításjelző továbbra is villog. Leállítottam majd pár másodperc után újraindítás és ha mi sem történt volna minden fasza. Na ez mi volt?Huh? azóta kb 350 km-t mentem vele hiba nélkül. Mi lehetett ez? El kéne vinni kiolvastatni hogy van e hibakód igaz? De ötleteket addíg is szivesen veszek hogy mi lehetett ez. Zárójelben megjegyzem hogy az eset előtt két nappal tankoltam tele ( Agip kúton a drágábbik gázolajjal) de észrevételem szerint iszonyat mocsok gázolajat kaptam. Tankolás óta nem úgy megy ahogy kéne.
Üdv!Már jártam én is így,mindíg olyan hellyen tankoljál,ahol sok üzemanyag fogy.Inkább ne tankoljál a drágábból,mert azt kevesebben teszik bele az autójukba.Jó néhányszor én is tankoltam prémium üzemanyagot,de semmi különbséget nem vettem észre.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24270 Dátum: 2013.01.29 kedd, 09:42:21 »

Hát ez relatív, ha találsz egy helyet, ahol nincs gond inkább oda kell járni.

Elmeséle kegy durva példát, csak hogy ne mindenki a benzint szidja, inkább az emberi tényező ami itt játszik.
Gárdonyban valakit le is csuktak azért, mert ellopta a drága üzemanyagot, és a tartályba meg beletöltötte a fáradt olajat. Aztán mikor már tömegével mentek vissza az ügyfelek, hogy megállt az autójuk, akkor kivizsgálták a dolgot, és kifigyeltek mindenkit.

De ez mondjuk még 1990 környékén volt.

Nos az emberi tényező, ennyi..
Azóta persze az ember meggondolja hol tankoljon..


Üdv!Már jártam én is így,mindíg olyan hellyen tankoljál,ahol sok üzemanyag fogy.Inkább ne tankoljál a drágábból,mert azt kevesebben teszik bele az autójukba.Jó néhányszor én is tankoltam prémium üzemanyagot,de semmi különbséget nem vettem észre.
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
zsozso68
Haladó
**
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 116


E-mail
« Új hozzászólás #24271 Dátum: 2013.01.29 kedd, 09:47:01 »

Hát ez relatív, ha találsz egy helyet, ahol nincs gond inkább oda kell járni.

Így van,én azóta is csak egy bizonyos kútnál tankolok,hagyományos üzemanyagot,és azóta nem áll meg az autóm a pályán.Minden tankoláskor stihl olajat öntök bele,nekem ez vált be.
Naplózva

2004/12 TDCI Ghia 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #24272 Dátum: 2013.01.29 kedd, 09:51:27 »

Hát ez relatív, ha találsz egy helyet, ahol nincs gond inkább oda kell járni.

Elmeséle kegy durva példát, csak hogy ne mindenki a benzint szidja, inkább az emberi tényező ami itt játszik.
Gárdonyban valakit le is csuktak azért, mert ellopta a drága üzemanyagot, és a tartályba meg beletöltötte a fáradt olajat. Aztán mikor már tömegével mentek vissza az ügyfelek, hogy megállt az autójuk, akkor kivizsgálták a dolgot, és kifigyeltek mindenkit.

De ez mondjuk még 1990 környékén volt.

Nos az emberi tényező, ennyi..
Azóta persze az ember meggondolja hol tankoljon..

Ez amúgy egy érdekes ötlet. Mivel a motorolaj elég közel áll a gázolajhoz, ráadásul pont gázolajjal "hígul" a használat során, nem lehetne úgy megszabadulni tőle, hogy hozzákeverjük a gázolajhoz, oszt' hajrá? Egy része úgyis pontosan így ég el a normál használat során.

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6957



E-mail
« Új hozzászólás #24273 Dátum: 2013.01.29 kedd, 10:02:41 »

Ez amúgy egy érdekes ötlet. Mivel a motorolaj elég közel áll a gázolajhoz, ráadásul pont gázolajjal "hígul" a használat során, nem lehetne úgy megszabadulni tőle, hogy hozzákeverjük a gázolajhoz, oszt' hajrá? Egy része úgyis pontosan így ég el a normál használat során.

AndyA

a fáradtolajban a fáradtságot okozó cuccoknak meg majd örül a CR pumpa, nem?  hehe
Naplózva

MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDCi Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey [/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 27030


E-mail
« Új hozzászólás #24274 Dátum: 2013.01.29 kedd, 10:25:52 »

a fáradtolajban a fáradtságot okozó cuccoknak meg majd örül a CR pumpa, nem?  hehe

Nem pont a TDCi-be, hanem valami adagolósba. Amúgy, mivel alapvetően kenésre szolgáló dolog, szerintem még ilyen állapotában is jobban ken, mint a GO magában. Szilárd részecskét nem fog kapni a CR-szivattyú, a lejárt motorolaj meg egyrészt GO, másrészt annál jobb kenésű olaj keveréke egy kis korommal, hogy szép fekete legyen. A TDCi-nél inkább a GO-szűrőt sajnálnám azért, amit kapna. Smiley

AndyA
Naplózva

Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11 -  MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Stuxi
Vendég
« Új hozzászólás #24275 Dátum: 2013.01.29 kedd, 10:45:40 »

Köszönöm mindenkinek a segitséget!
egy üzemanyag szűrő csere megoldotta a problémámat Smiley
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24276 Dátum: 2013.01.29 kedd, 10:47:44 »

Hát nemtom, ha beleteszed a kocsiba az olajat amit leengedsz a teknőből, szerinted abban nincsen vas reszelék? Ha nem is sok, de azért nemtom...
A lejárt olaj OK, de a lecserélt olaj?  eplus2


Nem pont a TDCi-be, hanem valami adagolósba. Amúgy, mivel alapvetően kenésre szolgáló dolog, szerintem még ilyen állapotában is jobban ken, mint a GO magában. Szilárd részecskét nem fog kapni a CR-szivattyú, a lejárt motorolaj meg egyrészt GO, másrészt annál jobb kenésű olaj keveréke egy kis korommal, hogy szép fekete legyen. A TDCi-nél inkább a GO-szűrőt sajnálnám azért, amit kapna. Smiley

AndyA
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
GiN
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1950



E-mail
« Új hozzászólás #24277 Dátum: 2013.01.29 kedd, 10:52:34 »

Hát nemtom, ha beleteszed a kocsiba az olajat amit leengedsz a teknőből, szerinted abban nincsen vas reszelék? Ha nem is sok, de azért nemtom...
A lejárt olaj OK, de a lecserélt olaj?  eplus2


a vasat a mágnes összegyűjti. az meg van benne.
Naplózva

Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar, ZEN INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Stuxi
Vendég
« Új hozzászólás #24278 Dátum: 2013.01.29 kedd, 11:28:18 »

sziasztok egy újabb kérdés Smiley
azt halottam ha kicserélem a hátsó kipufogó dobot akkor halható lesz a turbó sípoló hangja!!
igaz ez?
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24279 Dátum: 2013.01.29 kedd, 11:29:21 »

sziasztok egy újabb kérdés Smiley
azt halottam ha kicserélem a hátsó kipufogó dobot akkor halható lesz a turbó sípoló hangja!!
igaz ez?
Addig örülj, amíg nem hallod a sípolást!  integet2
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Stuxi
Vendég
« Új hozzászólás #24280 Dátum: 2013.01.29 kedd, 11:30:27 »

Addig örülj, amíg nem hallod a sípolást!  integet2
[/quote
 taps
Naplózva
Stuxi
Vendég
« Új hozzászólás #24281 Dátum: 2013.01.29 kedd, 11:31:12 »

Addig örülj, amíg nem hallod a sípolást!  integet2
[/quote
 taps

De komolyan mit lehet tenni hogy jobb hangja legyen?
Naplózva
tamas.nyhaza
Vendég
« Új hozzászólás #24282 Dátum: 2013.01.29 kedd, 11:34:59 »

Sziasztok!
Volna nekem egy 2.0 TDCI mondeo 2002.03 gyártás man. 5 seb. Le van vakolva az EGR szelepem, rárakták a kocsira a gépet nem ir ki semmilyen hibát. De reggel beinditáskor szerintem kissé hangos és szép szürkés vagy kékes füstöt tol kifele egy ideig de rendesen, ha felmelegszik a motor városba semmi gond, viszont városon kívül 5.dikbe pl. 90-nél tartom a sebességet a kocsi remeg hátul pedig füstöt köpköd kékes vagy szürke passz pontosan nem látni ha oda lépek lassan vagy gyorsan akkor pedig megindul és nem remeg és nem füstöl de ha visszalassitok vagy beálok 100 ra megcsinálja megint a rázást és a füst köpködést. szerintettek mi lehet a baj ha valaki találkozott ilyenek kérem irja le mi volt a megoldás előre is kössz
Naplózva
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24283 Dátum: 2013.01.29 kedd, 11:44:20 »

Ervin kiköti Neked a katalizártort, akkor is hallod, de szolidan, na igen, addig örülj, míg nem hallod...
 duhos2
Addig örülj, amíg nem hallod a sípolást!  integet2
Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 821



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24284 Dátum: 2013.01.29 kedd, 11:47:45 »

Szia!

Hát én hallottam már olyan tdci-t, aminek annyira megtelt a katalizátora, hogy leállt a kocsi.
Van hibakód?

Szerintem keresd fel Ervint, és a következőt kérd tőle:
1. Katalizátort kidobni a fenébe
2. Szívósort kipucolni
3. Turbócsöveket átnézni, ha ráérsz, akkor túrbó geometriát lecsekkolni. (tudja, hogy mit hogyan).
Ezután teszt, és ha még csinálja, akkor csinál Neked diagot, lehet rossz porlasztás is.

Ha ez sem segít, akkor nézzétek meg, hogy van-e vas reszelék a go szűrőben, ha igen, akkor fel kell újítani a magas nyomású szivattyút.
Remélem segítettem.


Sziasztok!
Volna nekem egy 2.0 TDCI mondeo 2002.03 gyártás man. 5 seb. Le van vakolva az EGR szelepem, rárakták a kocsira a gépet nem ir ki semmilyen hibát. De reggel beinditáskor szerintem kissé hangos és szép szürkés vagy kékes füstöt tol kifele egy ideig de rendesen, ha felmelegszik a motor városba semmi gond, viszont városon kívül 5.dikbe pl. 90-nél tartom a sebességet a kocsi remeg hátul pedig füstöt köpköd kékes vagy szürke passz pontosan nem látni ha oda lépek lassan vagy gyorsan akkor pedig megindul és nem remeg és nem füstöl de ha visszalassitok vagy beálok 100 ra megcsinálja megint a rázást és a füst köpködést. szerintettek mi lehet a baj ha valaki találkozott ilyenek kérem irja le mi volt a megoldás előre is kössz


Naplózva

2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Stuxi
Vendég
« Új hozzászólás #24285 Dátum: 2013.01.29 kedd, 11:48:57 »

Ervin kiköti Neked a katalizártort, akkor is hallod, de szolidan, na igen, addig örülj, míg nem hallod...
 duhos2
http://www.youtube.com/watch?v=JLLLHqShICQ
valami ilyesmire gondoltam
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24286 Dátum: 2013.01.29 kedd, 11:52:57 »

http://www.youtube.com/watch?v=JLLLHqShICQ
valami ilyesmire gondoltam

Szerintem ebben lefújószelep van. Keress rá a gugliban!
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Stuxi
Vendég
« Új hozzászólás #24287 Dátum: 2013.01.29 kedd, 11:59:15 »

Szerintem ebben lefújószelep van. Keress rá a gugliban!
Akkor egy sima hátsó dob csere nem old meg semmit igaz?
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24288 Dátum: 2013.01.29 kedd, 12:37:10 »

Akkor egy sima hátsó dob csere nem old meg semmit igaz?
Biztos vannak olyan "tuning" dobok, amibe akár még fütyülőt is tesznek a gyártók, de ezt neked kell tudni, hogy minden áron futballbírót akarsz-e csinálni az autódból, vagy sem.  nyes
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Stuxi
Vendég
« Új hozzászólás #24289 Dátum: 2013.01.29 kedd, 13:01:38 »

Biztos vannak olyan "tuning" dobok, amibe akár még fütyülőt is tesznek a gyártók, de ezt neked kell tudni, hogy minden áron futballbírót akarsz-e csinálni az autódból, vagy sem.  nyes
köszi a választ! akkor hagyom inkább az egészet Smiley
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
*****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 23830


RULE: Turbos make torque, and torque makes fun


E-mail
« Új hozzászólás #24290 Dátum: 2013.01.29 kedd, 16:02:28 »

Szerintem ebben lefújószelep van. Keress rá a gugliban!
nincs, csak üres kipufogo rendszer van alatta. ez a turbo hangja
Naplózva


2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN

múlt:
2001 TDDI 4DOOR 
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BDWTeam
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2763



WWW E-mail
« Új hozzászólás #24291 Dátum: 2013.01.29 kedd, 16:11:00 »

nincs, csak üres kipufogo rendszer van alatta. ez a turbo hangja
Akár így, akár úgy, eléggé gusztustalan hangja van! Smiley
Naplózva

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill

----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
varanus
Vendég
« Új hozzászólás #24292 Dátum: 2013.01.29 kedd, 16:29:13 »

Szia!

Hát én hallottam már olyan tdci-t, aminek annyira megtelt a katalizátora, hogy leállt a kocsi.
Van hibakód?

Szerintem keresd fel Ervint, és a következőt kérd tőle:
1. Katalizátort kidobni a fenébe
2. Szívósort kipucolni
3. Turbócsöveket átnézni, ha ráérsz, akkor túrbó geometriát lecsekkolni. (tudja, hogy mit hogyan).
Ezután teszt, és ha még csinálja, akkor csinál Neked diagot, lehet rossz porlasztás is.

Ha ez sem segít, akkor nézzétek meg, hogy van-e vas reszelék a go szűrőben, ha igen, akkor fel kell újítani a magas nyomású szivattyút.
Remélem segítettem.


Naplózva
varanus
Vendég
« Új hozzászólás #24293 Dátum: 2013.01.29 kedd, 16:32:36 »

Sziasztok!
Volna nekem egy 2.0 TDCI mondeo 2002.03 gyártás man. 5 seb. Le van vakolva az EGR szelepem, rárakták a kocsira a gépet nem ir ki semmilyen hibát. De reggel beinditáskor szerintem kissé hangos és szép szürkés vagy kékes füstöt tol kifele egy ideig de rendesen, ha felmelegszik a motor városba semmi gond, viszont városon kívül 5.dikbe pl. 90-nél tartom a sebességet a kocsi remeg hátul pedig füstöt köpköd kékes vagy szürke passz pontosan nem látni ha oda lépek lassan vagy gyorsan akkor pedig megindul és nem remeg és nem füstöl de ha visszalassitok vagy beálok 100 ra megcsinálja megint a rázást és a füst köpködést. szerintettek mi lehet a baj ha valaki találkozott ilyenek kérem irja le mi volt a megoldás előre is kössz


Nem akarlak elkeseríteni de az enyém ugyan ezt produkálta és négy porlasztó csúcs lett a vége. rinya
Naplózva
Mad-V
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1995



« Új hozzászólás #24294 Dátum: 2013.01.29 kedd, 19:18:58 »

Szerintem ebben lefújószelep van. Keress rá a gugliban!

ááá, csak sima egyenes rendszer dobok nélkül  eplus2
Naplózva
TISLER19
Megszállott
****
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4936



E-mail
« Új hozzászólás #24295 Dátum: 2013.01.29 kedd, 19:23:49 »

Sziasztok!
Volna nekem egy 2.0 TDCI mondeo 2002.03 gyártás man. 5 seb. Le van vakolva az EGR szelepem, rárakták a kocsira a gépet nem ir ki semmilyen hibát. De reggel beinditáskor szerintem kissé hangos és szép szürkés vagy kékes füstöt tol kifele egy ideig de rendesen, ha felmelegszik a motor városba semmi gond, viszont városon kívül 5.dikbe pl. 90-nél tartom a sebességet a kocsi remeg hátul pedig füstöt köpköd kékes vagy szürke passz pontosan nem látni ha oda lépek lassan vagy gyorsan akkor pedig megindul és nem remeg és nem füstöl de ha visszalassitok vagy beálok 100 ra megcsinálja megint a rázást és a füst köpködést. szerintettek mi lehet a baj ha valaki találkozott ilyenek kérem irja le mi volt a megoldás előre is kössz

Addig míg nem villog az izzitás jel nem is lesz hiba.Továbbá maj ha lesz gyári diagra tedd rá az évjáratodból kiindulva.Poharaztasd meg a csúcsokat abból kilehet indulni milyen állapotban vannak,meg a go szürőben nincs-e fémreszelék akkor szivattyú is kuka-csere.a Felujítás olcsóbb a csere drágább
Naplózva

2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 583



E-mail
« Új hozzászólás #24296 Dátum: 2013.01.29 kedd, 20:08:50 »

Ez sajna csúcs csere lesz.Meg a pompát is ki kell cserélni.



Addig míg nem villog az izzitás jel nem is lesz hiba.Továbbá maj ha lesz gyári diagra tedd rá az évjáratodból kiindulva.Poharaztasd meg a csúcsokat abból kilehet indulni milyen állapotban vannak,meg a go szürőben nincs-e fémreszelék akkor szivattyú is kuka-csere.a Felujítás olcsóbb a csere drágább
Naplózva

1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend    1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
« Új hozzászólás #24297 Dátum: 2013.01.29 kedd, 21:13:25 »

Tudom, hogy hülye kérdés, de a gázolajszűrő az az, amelyik az autó jobb oldalán a pollenszűrős rész alatt van? Illetve hogyan lehet megnézni azt, hogy van-e fémreszelék benne? Ki kell önteni belőle a gázolajat valami szűrőpapíron keresztül? Egyébként a 100-120 környékén a rázást nekem is produkálja, de nem jön belőle csúny, látható füst. Csak annyit csinál, hogy hidegen kicsit ingadozik az alapjárat, de melegen nem csinálja. Amikor pedig kint állt ebben a hidegben(-7fok), akkor reggel indítás után kb 5-10 mp-ig a fordulatszám mérőn is láthatóan ingadozott a fordulatszám, majd beállt egyenletesebbre. Az viszont szerintem nem normális, hogy hamar (kb 1/2-1 perc) visszamegy az alapjárat a 800-830-as szintre, ami melegen is ennyi. Ez mitől lehet?
Naplózva
madar89
Törzstag
***
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1307



E-mail
« Új hozzászólás #24298 Dátum: 2013.01.29 kedd, 21:30:06 »

Tudom, hogy hülye kérdés, de a gázolajszűrő az az, amelyik az autó jobb oldalán a pollenszűrős rész alatt van? Illetve hogyan lehet megnézni azt, hogy van-e fémreszelék benne? Ki kell önteni belőle a gázolajat valami szűrőpapíron keresztül? Egyébként a 100-120 környékén a rázást nekem is produkálja, de nem jön belőle csúny, látható füst. Csak annyit csinál, hogy hidegen kicsit ingadozik az alapjárat, de melegen nem csinálja. Amikor pedig kint állt ebben a hidegben(-7fok), akkor reggel indítás után kb 5-10 mp-ig a fordulatszám mérőn is láthatóan ingadozott a fordulatszám, majd beállt egyenletesebbre. Az viszont szerintem nem normális, hogy hamar (kb 1/2-1 perc) visszamegy az alapjárat a 800-830-as szintre, ami melegen is ennyi. Ez mitől lehet?
kiveszed a szűrőt az alján van egy leeresztő kiengeded 1 tiszta edénybe én 1 fehér vajas dobozt használtam!aláteszel egy erős mágnest és ha a benne lévő piszok mozog a mágnes után akkor az fémreszelék!csak arra vigyázz ha visszarakod tiszta gázolajjal töltsd fel a wikiben van leírás!
Naplózva

2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
stealt
Vendég
« Új hozzászólás #24299 Dátum: 2013.01.29 kedd, 21:51:39 »

Tudom, hogy hülye kérdés, de a gázolajszűrő az az, amelyik az autó jobb oldalán a pollenszűrős rész alatt van?
Az, közvetlenül a generátor felett  Undecided
Illetve hogyan lehet megnézni azt, hogy van-e fémreszelék benne? Ki kell önteni belőle a gázolajat valami szűrőpapíron keresztül?
Ereszd ki az alján lévő vízleeresztőn keresztül a gázolajt és úgy nézd meg.
Egyébként a 100-120 környékén a rázást nekem is produkálja, de nem jön belőle csúny, látható füst.
Ha ezt csak ilyen temponál csinálja akor az lehet hogy csak a gumi
Csak annyit csinál, hogy hidegen kicsit ingadozik az alapjárat, de melegen nem csinálja. Amikor pedig kint állt ebben a hidegben(-7fok), akkor reggel indítás után kb 5-10 mp-ig a fordulatszám mérőn is láthatóan ingadozott a fordulatszám, majd beállt egyenletesebbre.
Előszőr talán ki kellene takarítani  a MAF szenzorod

Az viszont szerintem nem normális, hogy hamar (kb 1/2-1 perc) visszamegy az alapjárat a 800-830-as szintre, ami melegen is ennyi. Ez mitől lehet?
Attól, hogy neked 2007-es azaz faceliftes. Ezeknek meg 805 az alapjárata  vigyor3 Megemelték a korábbi 750-ról ezzel adva egy kicsit nagyobb élettartamot a kettős tömegű lendkerekednek.
Naplózva
Oldalak: 1 ... 479 480 481 482 483 484 485 [486] 487 488 489 490 491 492 493 ... 959   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 25 lekéréssel.