Ford Mondeo Club Hungary
2024.11.23 szombat, 13:56:49
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Hírek
: Keress minket a Facebook-on is! =>
www.facebook.com/fordmondeoclub
Főoldal
Forum
Wiki
Súgó
Keresés
Bejelentkezés
Regisztráció
Ford Mondeo Club Hungary
>
Szakmai fórum
>
Mondeo III.
>
TDCi motorok
Oldalak:
1
...
479
480
481
482
483
484
485
[
486
]
487
488
489
490
491
492
493
...
959
Le
« előző
következő »
Nyomtatás
Szerző
Téma: TDCi motorok (Megtekintve 14650624 alkalommal)
0 Felhasználó és 126 vendég van a témában
Meg Győző
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 24525
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24250 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 11:31:33 »
Idézetet írta: Stuxi - 2013.01.27 vasárnap, 11:28:44
én tavaly télen vettem az autot és én még nem cseréltem benne!
előtte nem tudom!!!
Tavaly tél? 2012 vagy 2011? (tavaly előtt)
Km-et mennyit mentél vele?
Mondjuk mindenképp csere javasolt. De azért a kiolvasás is szükséges, hátha ott is üzemanyag ellátásra utaló hiba olvasható.
Naplózva
Imádom a dízeleket!
Stuxi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24251 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 11:31:38 »
Idézetet írta: GSR - 2013.01.27 vasárnap, 11:27:18
Ez már nem zsiguli.....
Nincs értelme találgatni.
Gázolajszűrő mikor volt cserélve?
És csak akkor tilt ha hirtelen adok gázt! És akkor is csak akkor ha fog a kerék mert jeges uton nyugottan pöröghet ott nem tilt
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24252 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 15:40:25 »
Idézetet írta: Stuxi - 2013.01.27 vasárnap, 11:31:38
És csak akkor tilt ha hirtelen adok gázt! És akkor is csak akkor ha fog a kerék mert jeges uton nyugottan pöröghet ott nem tilt
Neharagudj de megveszel egy kocsit az az első,hogy lecserélem az alapdolgokat és akkor tisztán indul nálam a dolog.Amúgy meg azt ha tudod,hogy nem jó válaszokat kaptál akkor tudod a helyest is.Így nem kéne reagálni a segítségre.A letiltás terhelésnél jön elő ami azt jelenti,hogy elengedd a nyomás.Ez lehet csúcs szivattyú turbócső repedés.Nézz utána és amit mondot GSR kolléga vidd el egy gyári diagra.Ugorj át Győrbe azt kiolvassák és akkor itt segítünk.
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24253 Dátum:
2013.01.27 vasárnap, 15:42:54 »
Idézetet írta: Stuxi - 2013.01.27 vasárnap, 11:31:38
És csak akkor tilt ha hirtelen adok gázt! És akkor is csak akkor ha fog a kerék mert jeges uton nyugottan pöröghet ott nem tilt
tedd ki aláírásba a kocsi paramétereit mert ezt az ujoncok mindig elfelejtik és így nehezebb a tanács a segítség.Ha EU4-es a motorod akkor lehet az elektromos turbo elektronikája rosszalkodik és akad e geometria.A hibakód után okiossabb lesz mindenki addig ne is találgassunk tovább
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
Stuxi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24254 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 07:46:16 »
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.27 vasárnap, 15:42:54
tedd ki aláírásba a kocsi paramétereit mert ezt az ujoncok mindig elfelejtik és így nehezebb a tanács a segítség.Ha EU4-es a motorod akkor lehet az elektromos turbo elektronikája rosszalkodik és akad e geometria.A hibakód után okiossabb lesz mindenki addig ne is találgassunk tovább
köszönöm a választ!
ma Kiolvastatom a hibakodot!
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24255 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 09:29:00 »
Idézetet írta: Bunyek - 2013.01.26 szombat, 22:42:55
sima egyenes 60-as cső végig és igy fütyül...
üdv.
köszönöm a választ.
akkor simán csak ennyi?semmi légszürö meg ilyenek csak a kipuff miatt van ilyen hangja?és honnét kell a sima cső?ezek szerint semmi dob nem kell rá...lehet szerzek bontottan egy kipuff rendszert és azt alakitom át és nem a gyárit.de ugye nem a motortol kell a sima cső?
esetleg szivo oldalon segithet egy betétszűrő pluszba?
üdv.
Naplózva
gabe
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1478
MKIII 2005 F1 2.0 TDCi MMT6 Trend
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24256 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 09:58:37 »
Idézetet írta: waver - 2013.01.26 szombat, 21:44:11
üdv.
tudom hogy már lerágott csont de irja le valaki hogy pontosan mit kéne tennem alakitanom hogy ilyen hangja legyen az enyémnek is és ennek kb milyen költségei vannak..
köszönöm.
http://www.youtube.com/watch?v=JLLLHqShICQ
A kommentek között a video feltöltője leírta, hogy attól volt ilyen a hangja, mert nem volt rajta a kipuff hátsó dob. De amióta a katalizátor iktató van bent, azóta nekem is lehet hallani a turbó lepörgését, csak nem ennyire zavaróan, mint a videón. Úgy tűnik, hogy bármi, ami által csökken a kipufogó ellenállása, ilyen hangot eredményez.
Naplózva
2005 MKIII 2.0 TDCi MMT6 Trend, EGR OFF, Tempomat, tolatóradar, ZEN, ST-futómű, F2 optika, fűthető fekete bőr, kisebb egyedi dogok, 320e km GYÁRI CSÚCSOKKAL
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24257 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 12:02:01 »
csipp tunying...
http://www.youtube.com/watch?v=UxnVFq8IGNk
Naplózva
tpmportal
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4114
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24258 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 14:00:53 »
Idézetet írta: waver - 2013.01.28 hétfő, 12:02:01
csipp tunying...
http://www.youtube.com/watch?v=UxnVFq8IGNk
Azt mondani, hogy a tuningbox sokkal kifinomultabb és profibb megoldás, mint egy chip...
Naplózva
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24259 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 14:06:44 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.28 hétfő, 14:00:53
Azt mondani, hogy a tuningbox sokkal kifinomultabb és profibb megoldás, mint egy chip...
"Ez itt a reklám helye!"
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Bunyek
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 7748
DIESEL POWER
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24260 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 15:19:21 »
Idézetet írta: tpmportal - 2013.01.28 hétfő, 14:00:53
Azt mondani, hogy a tuningbox sokkal kifinomultabb és profibb megoldás, mint egy chip...
Baromságot bárki tud mondani....
Naplózva
waver
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24261 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 19:03:59 »
Mondeo drift..
http://www.youtube.com/watch?v=oRIxlzE2iLs
Naplózva
kiskob
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24262 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 19:58:55 »
Üdv Mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni. Adott egy 2004-es 2.0TDCi Mondeo ami kb. egy hónapja került hozzám. Vásárlás után olaj, szűrők cserélve.
Egy hónap alatt ma másodszor produkálta, hogy indulás után leállt. Utána csak nagy nehézségek árán nagy füsttel együtt indul. (Egy tank meg irigyelhetné) A füst fehér ami ugye vízre utalna. Azt észrevettem, hogy a melegedés nehezen megy, és ha motorfékre rakom pár 100 méter alatt zuhan a hőfok. Füst egyébként máskor nincs csak a normális pára, előző benzines Focusnál is volt ennyi... Gázolajszűrőt a mai másodszori probléma után cseréltem. A motorban egyébként 170ezer van. Buborékok, kemény csövek nincsenek, viszont ma hazaérve valamennyi hiányzott tartályból. Furcsának találom mert tegnap mínusz 12-ben pöccre indult, ma meg -1-nél 8 óra állás után mire letakarítottam a havat megállt. Az egy hónap alatt többször észrevettem, hogy indulás után közvetlenül a gázolajszűrő felől "szűrcsögő" hangot hallottam. Az egy hónap alatt 1500km-t tettem bele. Köszönöm a segítséget!
Naplózva
Ervin
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4563
TDDi, gyári xenon, F2 optika, 5 ajtó, MMT 6
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24263 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 20:25:58 »
Idézetet írta: kiskob - 2013.01.28 hétfő, 19:58:55
Üdv Mindenkinek!
Segítségeteket szeretném kérni. Adott egy 2004-es 2.0TDCi Mondeo ami kb. egy hónapja került hozzám. Vásárlás után olaj, szűrők cserélve.
Egy hónap alatt ma másodszor produkálta, hogy indulás után leállt. Utána csak nagy nehézségek árán nagy füsttel együtt indul. (Egy tank meg irigyelhetné) A füst fehér ami ugye vízre utalna. Azt észrevettem, hogy a melegedés nehezen megy, és ha motorfékre rakom pár 100 méter alatt zuhan a hőfok. Füst egyébként máskor nincs csak a normális pára, előző benzines Focusnál is volt ennyi... Gázolajszűrőt a mai másodszori probléma után cseréltem. A motorban egyébként 170ezer van. Buborékok, kemény csövek nincsenek, viszont ma hazaérve valamennyi hiányzott tartályból. Furcsának találom mert tegnap mínusz 12-ben pöccre indult, ma meg -1-nél 8 óra állás után mire letakarítottam a havat megállt. Az egy hónap alatt többször észrevettem, hogy indulás után közvetlenül a gázolajszűrő felől "szűrcsögő" hangot hallottam. Az egy hónap alatt 1500km-t tettem bele. Köszönöm a segítséget!
Azért áll le, és azért is füstöl, mert ott levegőt szív ahonnan a szürcsögő hang jön...a fehér füst az tökéletlen égés a levegősödés miatt.
Naplózva
passat 2010 highline CRTDI 125 kW kombi DSG
mondeo 2001 trend TDDi 85 kW 5ajtó
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24264 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 20:57:37 »
Idézetet írta: Stuxi - 2013.01.27 vasárnap, 11:13:13
Tegnap nem kaptam jo választokat ezért ismét megprobálom!
2004-es 2.0 TDCI Mondeom van!
Mostanában elég sürün letilt a chip!
Föleg most hogy hideg van! Nyáron nem volt ilyen gond de tavaly télen is letiltott párszor csak most sűrűbben!
Mitöl lehet?
Ha Győrig le tudsz jönni,tudok diagba segíteni.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24265 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:43:45 »
Sziasztok! nekem is rosszalkodik a gép! Pénteken melóbol hazafele egyszercsak lelassul, izzításjelző villog. Erre én kiraktam üresbe, majd félreálltam. Ekkor már csak alapjáraton járt a motor gázadásra semmi reakció, izzításjelző továbbra is villog. Leállítottam majd pár másodperc után újraindítás és ha mi sem történt volna minden fasza. Na ez mi volt?
azóta kb 350 km-t mentem vele hiba nélkül. Mi lehetett ez? El kéne vinni kiolvastatni hogy van e hibakód igaz? De ötleteket addíg is szivesen veszek hogy mi lehetett ez. Zárójelben megjegyzem hogy az eset előtt két nappal tankoltam tele ( Agip kúton a drágábbik gázolajjal) de észrevételem szerint iszonyat mocsok gázolajat kaptam. Tankolás óta nem úgy megy ahogy kéne.
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24266 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 21:49:13 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.01.28 hétfő, 21:43:45
Sziasztok! nekem is rosszalkodik a gép! Pénteken melóbol hazafele egyszercsak lelassul, izzításjelző villog. Erre én kiraktam üresbe, majd félreálltam. Ekkor már csak alapjáraton járt a motor gázadásra semmi reakció, izzításjelző továbbra is villog. Leállítottam majd pár másodperc után újraindítás és ha mi sem történt volna minden fasza. Na ez mi volt?
azóta kb 350 km-t mentem vele hiba nélkül. Mi lehetett ez? El kéne vinni kiolvastatni hogy van e hibakód igaz? De ötleteket addíg is szivesen veszek hogy mi lehetett ez. Zárójelben megjegyzem hogy az eset előtt két nappal tankoltam tele ( Agip kúton a drágábbik gázolajjal) de észrevételem szerint iszonyat mocsok gázolajat kaptam. Tankolás óta nem úgy megy ahogy kéne.
Szerintem biztos van hibakód, ha volt villogó izzítás jelző, ha kell segítség Győrben tudok segíteni diagba.
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
Bar1984
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24267 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 22:11:56 »
Hogy a viharba ne kellene segítség. Hova mehetek és mikor? ha megmondod már ott is vagyok. Ezer hála a gyors segítségért!!
Naplózva
H. Balázs
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1667
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24268 Dátum:
2013.01.28 hétfő, 22:15:42 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.01.28 hétfő, 22:11:56
Hogy a viharba ne kellene segítség. Hova mehetek és mikor? ha megmondod már ott is vagyok. Ezer hála a gyors segítségért!!
Megy Pü
Naplózva
2014/9 Mondeo 2.0 tdci tit 140 le
2021.06 2.0 tdci Transit Jumbo 170 ló
2010 Ducato 2.3 120 ló
EX 2006/12 Mondeo 2,0 tdci combi eur4 DPF 130 ló EGR OFF (CigisBalu)
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24269 Dátum:
2013.01.29 kedd, 09:38:17 »
Idézetet írta: Bar1984 - 2013.01.28 hétfő, 21:43:45
Sziasztok! nekem is rosszalkodik a gép! Pénteken melóbol hazafele egyszercsak lelassul, izzításjelző villog. Erre én kiraktam üresbe, majd félreálltam. Ekkor már csak alapjáraton járt a motor gázadásra semmi reakció, izzításjelző továbbra is villog. Leállítottam majd pár másodperc után újraindítás és ha mi sem történt volna minden fasza. Na ez mi volt?
azóta kb 350 km-t mentem vele hiba nélkül. Mi lehetett ez? El kéne vinni kiolvastatni hogy van e hibakód igaz? De ötleteket addíg is szivesen veszek hogy mi lehetett ez. Zárójelben megjegyzem hogy az eset előtt két nappal tankoltam tele ( Agip kúton a drágábbik gázolajjal) de észrevételem szerint iszonyat mocsok gázolajat kaptam. Tankolás óta nem úgy megy ahogy kéne.
Üdv!Már jártam én is így,mindíg olyan hellyen tankoljál,ahol sok üzemanyag fogy.Inkább ne tankoljál a drágábból,mert azt kevesebben teszik bele az autójukba.Jó néhányszor én is tankoltam prémium üzemanyagot,de semmi különbséget nem vettem észre.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24270 Dátum:
2013.01.29 kedd, 09:42:21 »
Hát ez relatív, ha találsz egy helyet, ahol nincs gond inkább oda kell járni.
Elmeséle kegy durva példát, csak hogy ne mindenki a benzint szidja, inkább az emberi tényező ami itt játszik.
Gárdonyban valakit le is csuktak azért, mert ellopta a drága üzemanyagot, és a tartályba meg beletöltötte a fáradt olajat. Aztán mikor már tömegével mentek vissza az ügyfelek, hogy megállt az autójuk, akkor kivizsgálták a dolgot, és kifigyeltek mindenkit.
De ez mondjuk még 1990 környékén volt.
Nos az emberi tényező, ennyi..
Azóta persze az ember meggondolja hol tankoljon..
Idézetet írta: zsozso68 - 2013.01.29 kedd, 09:38:17
Üdv!Már jártam én is így,mindíg olyan hellyen tankoljál,ahol sok üzemanyag fogy.Inkább ne tankoljál a drágábból,mert azt kevesebben teszik bele az autójukba.Jó néhányszor én is tankoltam prémium üzemanyagot,de semmi különbséget nem vettem észre.
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
zsozso68
Haladó
Nem elérhető
Hozzászólások: 116
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24271 Dátum:
2013.01.29 kedd, 09:47:01 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.29 kedd, 09:42:21
Hát ez relatív, ha találsz egy helyet, ahol nincs gond inkább oda kell járni.
Így van,én azóta is csak egy bizonyos kútnál tankolok,hagyományos üzemanyagot,és azóta nem áll meg az autóm a pályán.Minden tankoláskor stihl olajat öntök bele,nekem ez vált be.
Naplózva
2004/12 TDCI Ghia 115LE
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24272 Dátum:
2013.01.29 kedd, 09:51:27 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.29 kedd, 09:42:21
Hát ez relatív, ha találsz egy helyet, ahol nincs gond inkább oda kell járni.
Elmeséle kegy durva példát, csak hogy ne mindenki a benzint szidja, inkább az emberi tényező ami itt játszik.
Gárdonyban valakit le is csuktak azért, mert ellopta a drága üzemanyagot, és a tartályba meg beletöltötte a fáradt olajat. Aztán mikor már tömegével mentek vissza az ügyfelek, hogy megállt az autójuk, akkor kivizsgálták a dolgot, és kifigyeltek mindenkit.
De ez mondjuk még 1990 környékén volt.
Nos az emberi tényező, ennyi..
Azóta persze az ember meggondolja hol tankoljon..
Ez amúgy egy érdekes ötlet. Mivel a motorolaj elég közel áll a gázolajhoz, ráadásul pont gázolajjal "hígul" a használat során, nem lehetne úgy megszabadulni tőle, hogy hozzákeverjük a gázolajhoz, oszt' hajrá? Egy része úgyis pontosan így ég el a normál használat során.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Relhist
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 6957
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24273 Dátum:
2013.01.29 kedd, 10:02:41 »
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.29 kedd, 09:51:27
Ez amúgy egy érdekes ötlet. Mivel a motorolaj elég közel áll a gázolajhoz, ráadásul pont gázolajjal "hígul" a használat során, nem lehetne úgy megszabadulni tőle, hogy hozzákeverjük a gázolajhoz, oszt' hajrá? Egy része úgyis pontosan így ég el a normál használat során.
AndyA
a fáradtolajban a fáradtságot okozó cuccoknak meg majd örül a CR pumpa, nem?
Naplózva
MK4 titanium kombi, 2.0TDCi automata, ink blue
Ex: MK3F1 2.0 TDC
i
Ghia 130Le MMT6 -> ZEN, Forge, LLumar, FlipKey
[/URL
AndyA
Adminisztrátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 27030
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24274 Dátum:
2013.01.29 kedd, 10:25:52 »
Idézetet írta: Relhist - 2013.01.29 kedd, 10:02:41
a fáradtolajban a fáradtságot okozó cuccoknak meg majd örül a CR pumpa, nem?
Nem pont a TDCi-be, hanem valami adagolósba. Amúgy, mivel alapvetően kenésre szolgáló dolog, szerintem még ilyen állapotában is jobban ken, mint a GO magában. Szilárd részecskét nem fog kapni a CR-szivattyú, a lejárt motorolaj meg egyrészt GO, másrészt annál jobb kenésű olaj keveréke egy kis korommal, hogy szép fekete legyen. A TDCi-nél inkább a GO-szűrőt sajnálnám azért, amit kapna.
AndyA
Naplózva
Mk3 2.0/130LE TDCi Trend kombi 2006/11
- MK5 2.0 Ecoblue TDCi kombi 2019/11
Stuxi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24275 Dátum:
2013.01.29 kedd, 10:45:40 »
Köszönöm mindenkinek a segitséget!
egy üzemanyag szűrő csere megoldotta a problémámat
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24276 Dátum:
2013.01.29 kedd, 10:47:44 »
Hát nemtom, ha beleteszed a kocsiba az olajat amit leengedsz a teknőből, szerinted abban nincsen vas reszelék? Ha nem is sok, de azért nemtom...
A lejárt olaj OK, de a lecserélt olaj?
Idézetet írta: AndyA - 2013.01.29 kedd, 10:25:52
Nem pont a TDCi-be, hanem valami adagolósba. Amúgy, mivel alapvetően kenésre szolgáló dolog, szerintem még ilyen állapotában is jobban ken, mint a GO magában. Szilárd részecskét nem fog kapni a CR-szivattyú, a lejárt motorolaj meg egyrészt GO, másrészt annál jobb kenésű olaj keveréke egy kis korommal, hogy szép fekete legyen. A TDCi-nél inkább a GO-szűrőt sajnálnám azért, amit kapna.
AndyA
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
GiN
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1950
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24277 Dátum:
2013.01.29 kedd, 10:52:34 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.29 kedd, 10:47:44
Hát nemtom, ha beleteszed a kocsiba az olajat amit leengedsz a teknőből, szerinted abban nincsen
vas reszelék
? Ha nem is sok, de azért nemtom...
A lejárt olaj OK, de a lecserélt olaj?
a vasat a mágnes összegyűjti. az meg van benne.
Naplózva
Ranger XLT 2.2 TDCi.
2017-ig: 2006/2, Mondeo Turnier 2.0 TDCi Titanium, remap 160LE, MMT6, Forge Silicone Hoses,
Tempomat, EGR off, decat, LLumar,
ZEN
INA, Futásteljesítmény: ~225e km.
Stuxi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24278 Dátum:
2013.01.29 kedd, 11:28:18 »
sziasztok egy újabb kérdés
azt halottam ha kicserélem a hátsó kipufogó dobot akkor halható lesz a turbó sípoló hangja!!
igaz ez?
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24279 Dátum:
2013.01.29 kedd, 11:29:21 »
Idézetet írta: Stuxi - 2013.01.29 kedd, 11:28:18
sziasztok egy újabb kérdés
azt halottam ha kicserélem a hátsó kipufogó dobot akkor halható lesz a turbó sípoló hangja!!
igaz ez?
Addig örülj, amíg nem hallod a sípolást!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Stuxi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24280 Dátum:
2013.01.29 kedd, 11:30:27 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.01.29 kedd, 11:29:21
Addig örülj, amíg nem hallod a sípolást!
[/quote
Naplózva
Stuxi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24281 Dátum:
2013.01.29 kedd, 11:31:12 »
Idézetet írta: Stuxi - 2013.01.29 kedd, 11:30:27
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.01.29 kedd, 11:29:21
Addig örülj, amíg nem hallod a sípolást!
[/quote
De komolyan mit lehet tenni hogy jobb hangja legyen?
Naplózva
tamas.nyhaza
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24282 Dátum:
2013.01.29 kedd, 11:34:59 »
Sziasztok!
Volna nekem egy 2.0 TDCI mondeo 2002.03 gyártás man. 5 seb. Le van vakolva az EGR szelepem, rárakták a kocsira a gépet nem ir ki semmilyen hibát. De reggel beinditáskor szerintem kissé hangos és szép szürkés vagy kékes füstöt tol kifele egy ideig de rendesen, ha felmelegszik a motor városba semmi gond, viszont városon kívül 5.dikbe pl. 90-nél tartom a sebességet a kocsi remeg hátul pedig füstöt köpköd kékes vagy szürke passz pontosan nem látni ha oda lépek lassan vagy gyorsan akkor pedig megindul és nem remeg és nem füstöl de ha visszalassitok vagy beálok 100 ra megcsinálja megint a rázást és a füst köpködést. szerintettek mi lehet a baj ha valaki találkozott ilyenek kérem irja le mi volt a megoldás előre is kössz
Naplózva
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24283 Dátum:
2013.01.29 kedd, 11:44:20 »
Ervin kiköti Neked a katalizártort, akkor is hallod, de szolidan, na igen, addig örülj, míg nem hallod...
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.01.29 kedd, 11:29:21
Addig örülj, amíg nem hallod a sípolást!
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Meszike007
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 821
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24284 Dátum:
2013.01.29 kedd, 11:47:45 »
Szia!
Hát én hallottam már olyan tdci-t, aminek annyira megtelt a katalizátora, hogy leállt a kocsi.
Van hibakód?
Szerintem keresd fel Ervint, és a következőt kérd tőle:
1. Katalizátort kidobni a fenébe
2. Szívósort kipucolni
3. Turbócsöveket átnézni, ha ráérsz, akkor túrbó geometriát lecsekkolni. (tudja, hogy mit hogyan).
Ezután teszt, és ha még csinálja, akkor csinál Neked diagot, lehet rossz porlasztás is.
Ha ez sem segít, akkor nézzétek meg, hogy van-e vas reszelék a go szűrőben, ha igen, akkor fel kell újítani a magas nyomású szivattyút.
Remélem segítettem.
Idézetet írta: tamas.nyhaza - 2013.01.29 kedd, 11:34:59
Sziasztok!
Volna nekem egy 2.0 TDCI mondeo 2002.03 gyártás man. 5 seb. Le van vakolva az EGR szelepem, rárakták a kocsira a gépet nem ir ki semmilyen hibát. De reggel beinditáskor szerintem kissé hangos és szép szürkés vagy kékes füstöt tol kifele egy ideig de rendesen, ha felmelegszik a motor városba semmi gond, viszont városon kívül 5.dikbe pl. 90-nél tartom a sebességet a kocsi remeg hátul pedig füstöt köpköd kékes vagy szürke passz pontosan nem látni ha oda lépek lassan vagy gyorsan akkor pedig megindul és nem remeg és nem füstöl de ha visszalassitok vagy beálok 100 ra megcsinálja megint a rázást és a füst köpködést. szerintettek mi lehet a baj ha valaki találkozott ilyenek kérem irja le mi volt a megoldás előre is kössz
Naplózva
2003.03.20 Ford Mondeo 2.0 TCDI Trend tournier kombi fehér 131 LE, 6 seb, 4 kerék, 1 kormány, HHO generátor, EGR off, Catalisator off by Ervin.
2001.01.01 Ford Focus Trend 1.8 TDDI 88 LE 4 kerék, 1 kormány
Stuxi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24285 Dátum:
2013.01.29 kedd, 11:48:57 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.29 kedd, 11:44:20
Ervin kiköti Neked a katalizártort, akkor is hallod, de szolidan, na igen, addig örülj, míg nem hallod...
http://www.youtube.com/watch?v=JLLLHqShICQ
valami ilyesmire gondoltam
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24286 Dátum:
2013.01.29 kedd, 11:52:57 »
Idézetet írta: Stuxi - 2013.01.29 kedd, 11:48:57
http://www.youtube.com/watch?v=JLLLHqShICQ
valami ilyesmire gondoltam
Szerintem ebben lefújószelep van. Keress rá a gugliban!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Stuxi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24287 Dátum:
2013.01.29 kedd, 11:59:15 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.01.29 kedd, 11:52:57
Szerintem ebben lefújószelep van. Keress rá a gugliban!
Akkor egy sima hátsó dob csere nem old meg semmit igaz?
Naplózva
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24288 Dátum:
2013.01.29 kedd, 12:37:10 »
Idézetet írta: Stuxi - 2013.01.29 kedd, 11:59:15
Akkor egy sima hátsó dob csere nem old meg semmit igaz?
Biztos vannak olyan "tuning" dobok, amibe akár még fütyülőt is tesznek a gyártók, de ezt neked kell tudni, hogy minden áron futballbírót akarsz-e csinálni az autódból, vagy sem.
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
Stuxi
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24289 Dátum:
2013.01.29 kedd, 13:01:38 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.01.29 kedd, 12:37:10
Biztos vannak olyan "tuning" dobok, amibe akár még fütyülőt is tesznek a gyártók, de ezt neked kell tudni, hogy minden áron futballbírót akarsz-e csinálni az autódból, vagy sem.
köszi a választ! akkor hagyom inkább az egészet
Naplózva
HZsolt92
Globál Moderátor
Fórumfüggő
Nem elérhető
Hozzászólások: 23830
RULE: Turbos make torque, and torque makes fun
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24290 Dátum:
2013.01.29 kedd, 16:02:28 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.01.29 kedd, 11:52:57
Szerintem ebben lefújószelep van. Keress rá a gugliban!
nincs, csak üres kipufogo rendszer van alatta. ez a turbo hangja
Naplózva
2019 NISSAN NAVARA NP300
2017 CITROEN C3 VAN
múlt:
2001 TDDI 4DOOR
2003 TDCI 5DOOR
2002 2.0 TDDI TURNIER
2007 2.5T 4 DOOR PANTHER BLACK TITANIUM X
2008 2.0 TDCI 5DOOR PANTHER BLACK TITANIUM AUTOMATA
BDWTeam
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 2763
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24291 Dátum:
2013.01.29 kedd, 16:11:00 »
Idézetet írta: HZsolt92 - 2013.01.29 kedd, 16:02:28
nincs, csak üres kipufogo rendszer van alatta. ez a turbo hangja
Akár így, akár úgy, eléggé gusztustalan hangja van!
Naplózva
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem ha kioktatnak!"
S.W.Churchill
----------------------------------------------------
Lancia Delta 1.6 Multijet (2011) #szarolasz
varanus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24292 Dátum:
2013.01.29 kedd, 16:29:13 »
Idézetet írta: Meszike007 - 2013.01.29 kedd, 11:47:45
Szia!
Hát én hallottam már olyan tdci-t, aminek annyira megtelt a katalizátora, hogy leállt a kocsi.
Van hibakód?
Szerintem keresd fel Ervint, és a következőt kérd tőle:
1. Katalizátort kidobni a fenébe
2. Szívósort kipucolni
3. Turbócsöveket átnézni, ha ráérsz, akkor túrbó geometriát lecsekkolni. (tudja, hogy mit hogyan).
Ezután teszt, és ha még csinálja, akkor csinál Neked diagot, lehet rossz porlasztás is.
Ha ez sem segít, akkor nézzétek meg, hogy van-e vas reszelék a go szűrőben, ha igen, akkor fel kell újítani a magas nyomású szivattyút.
Remélem segítettem.
Naplózva
varanus
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24293 Dátum:
2013.01.29 kedd, 16:32:36 »
Idézetet írta: tamas.nyhaza - 2013.01.29 kedd, 11:34:59
Sziasztok!
Volna nekem egy 2.0 TDCI mondeo 2002.03 gyártás man. 5 seb. Le van vakolva az EGR szelepem, rárakták a kocsira a gépet nem ir ki semmilyen hibát. De reggel beinditáskor szerintem kissé hangos és szép szürkés vagy kékes füstöt tol kifele egy ideig de rendesen, ha felmelegszik a motor városba semmi gond, viszont városon kívül 5.dikbe pl. 90-nél tartom a sebességet a kocsi remeg hátul pedig füstöt köpköd kékes vagy szürke passz pontosan nem látni ha oda lépek lassan vagy gyorsan akkor pedig megindul és nem remeg és nem füstöl de ha visszalassitok vagy beálok 100 ra megcsinálja megint a rázást és a füst köpködést. szerintettek mi lehet a baj ha valaki találkozott ilyenek kérem irja le mi volt a megoldás előre is kössz
Nem akarlak elkeseríteni de az enyém ugyan ezt produkálta és négy porlasztó csúcs lett a vége.
Naplózva
Mad-V
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1995
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24294 Dátum:
2013.01.29 kedd, 19:18:58 »
Idézetet írta: BDWTeam - 2013.01.29 kedd, 11:52:57
Szerintem ebben lefújószelep van. Keress rá a gugliban!
ááá, csak sima egyenes rendszer dobok nélkül
Naplózva
TISLER19
Megszállott
Nem elérhető
Hozzászólások: 4936
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24295 Dátum:
2013.01.29 kedd, 19:23:49 »
Idézetet írta: tamas.nyhaza - 2013.01.29 kedd, 11:34:59
Sziasztok!
Volna nekem egy 2.0 TDCI mondeo 2002.03 gyártás man. 5 seb. Le van vakolva az EGR szelepem, rárakták a kocsira a gépet nem ir ki semmilyen hibát. De reggel beinditáskor szerintem kissé hangos és szép szürkés vagy kékes füstöt tol kifele egy ideig de rendesen, ha felmelegszik a motor városba semmi gond, viszont városon kívül 5.dikbe pl. 90-nél tartom a sebességet a kocsi remeg hátul pedig füstöt köpköd kékes vagy szürke passz pontosan nem látni ha oda lépek lassan vagy gyorsan akkor pedig megindul és nem remeg és nem füstöl de ha visszalassitok vagy beálok 100 ra megcsinálja megint a rázást és a füst köpködést. szerintettek mi lehet a baj ha valaki találkozott ilyenek kérem irja le mi volt a megoldás előre is kössz
Addig míg nem villog az izzitás jel nem is lesz hiba.Továbbá maj ha lesz gyári diagra tedd rá az évjáratodból kiindulva.Poharaztasd meg a csúcsokat abból kilehet indulni milyen állapotban vannak,meg a go szürőben nincs-e fémreszelék akkor szivattyú is kuka-csere.a Felujítás olcsóbb a csere drágább
Naplózva
2008.11. 1.8 TDCI KOMBI TREND 115 FOCUS II
tuza35
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 583
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24296 Dátum:
2013.01.29 kedd, 20:08:50 »
Ez sajna csúcs csere lesz.Meg a pompát is ki kell cserélni.
Idézetet írta: TISLER19 - 2013.01.29 kedd, 19:23:49
Addig míg nem villog az izzitás jel nem is lesz hiba.Továbbá maj ha lesz gyári diagra tedd rá az évjáratodból kiindulva.Poharaztasd meg a csúcsokat abból kilehet indulni milyen állapotban vannak,meg a go szürőben nincs-e fémreszelék akkor szivattyú is kuka-csere.a Felujítás olcsóbb a csere drágább
Naplózva
1x Ford Mondeo Turnier 2001 TDDI 115LE trend 1x Ford S-Max 2010 TDCI 140LE Titánium.Korában:Ford Mondeo 2,2 TDCI Ghia X
Lacika71
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24297 Dátum:
2013.01.29 kedd, 21:13:25 »
Tudom, hogy hülye kérdés, de a gázolajszűrő az az, amelyik az autó jobb oldalán a pollenszűrős rész alatt van? Illetve hogyan lehet megnézni azt, hogy van-e fémreszelék benne? Ki kell önteni belőle a gázolajat valami szűrőpapíron keresztül? Egyébként a 100-120 környékén a rázást nekem is produkálja, de nem jön belőle csúny, látható füst. Csak annyit csinál, hogy hidegen kicsit ingadozik az alapjárat, de melegen nem csinálja. Amikor pedig kint állt ebben a hidegben(-7fok), akkor reggel indítás után kb 5-10 mp-ig a fordulatszám mérőn is láthatóan ingadozott a fordulatszám, majd beállt egyenletesebbre. Az viszont szerintem nem normális, hogy hamar (kb 1/2-1 perc) visszamegy az alapjárat a 800-830-as szintre, ami melegen is ennyi. Ez mitől lehet?
Naplózva
madar89
Törzstag
Nem elérhető
Hozzászólások: 1307
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24298 Dátum:
2013.01.29 kedd, 21:30:06 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.29 kedd, 21:13:25
Tudom, hogy hülye kérdés, de a gázolajszűrő az az, amelyik az autó jobb oldalán a pollenszűrős rész alatt van? Illetve hogyan lehet megnézni azt, hogy van-e fémreszelék benne? Ki kell önteni belőle a gázolajat valami szűrőpapíron keresztül? Egyébként a 100-120 környékén a rázást nekem is produkálja, de nem jön belőle csúny, látható füst. Csak annyit csinál, hogy hidegen kicsit ingadozik az alapjárat, de melegen nem csinálja. Amikor pedig kint állt ebben a hidegben(-7fok), akkor reggel indítás után kb 5-10 mp-ig a fordulatszám mérőn is láthatóan ingadozott a fordulatszám, majd beállt egyenletesebbre. Az viszont szerintem nem normális, hogy hamar (kb 1/2-1 perc) visszamegy az alapjárat a 800-830-as szintre, ami melegen is ennyi. Ez mitől lehet?
kiveszed a szűrőt az alján van egy leeresztő kiengeded 1 tiszta edénybe én 1 fehér vajas dobozt használtam!aláteszel egy erős mágnest és ha a benne lévő piszok mozog a mágnes után akkor az fémreszelék!csak arra vigyázz ha visszarakod tiszta gázolajjal töltsd fel a wikiben van leírás!
Naplózva
2002 tdci 130le(FMBA) B4Y ,st220 18",6.7l/100km, castrol tda+stihl 2T,INA szabadonfutó,EGR OFF,turbócső bandázsolva,tempomat,EBC Redstuff,katalizátor iktató,lecsapató tartály,bordó Recaro,JBL GTO,bicskakujcs,tolatóradar
stealt
Vendég
Válasz: TDCi motorok
«
Új hozzászólás #24299 Dátum:
2013.01.29 kedd, 21:51:39 »
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.29 kedd, 21:13:25
Tudom, hogy hülye kérdés, de a gázolajszűrő az az, amelyik az autó jobb oldalán a pollenszűrős rész alatt van?
Az, közvetlenül a generátor felett
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.29 kedd, 21:13:25
Illetve hogyan lehet megnézni azt, hogy van-e fémreszelék benne? Ki kell önteni belőle a gázolajat valami szűrőpapíron keresztül?
Ereszd ki az alján lévő vízleeresztőn keresztül a gázolajt és úgy nézd meg.
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.29 kedd, 21:13:25
Egyébként a 100-120 környékén a rázást nekem is produkálja, de nem jön belőle csúny, látható füst.
Ha ezt csak ilyen temponál csinálja akor az lehet hogy csak a gumi
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.29 kedd, 21:13:25
Csak annyit csinál, hogy hidegen kicsit ingadozik az alapjárat, de melegen nem csinálja. Amikor pedig kint állt ebben a hidegben(-7fok), akkor reggel indítás után kb 5-10 mp-ig a fordulatszám mérőn is láthatóan ingadozott a fordulatszám, majd beállt egyenletesebbre.
Előszőr talán ki kellene takarítani a MAF szenzorod
Idézetet írta: Lacika71 - 2013.01.29 kedd, 21:13:25
Az viszont szerintem nem normális, hogy hamar (kb 1/2-1 perc) visszamegy az alapjárat a 800-830-as szintre, ami melegen is ennyi. Ez mitől lehet?
Attól, hogy neked 2007-es azaz faceliftes. Ezeknek meg 805 az alapjárata
Megemelték a korábbi 750-ról ezzel adva egy kicsit nagyobb élettartamot a kettős tömegű lendkerekednek.
Naplózva
Oldalak:
1
...
479
480
481
482
483
484
485
[
486
]
487
488
489
490
491
492
493
...
959
Fel
Nyomtatás
« előző
következő »
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Szakmai fórum
-----------------------------
=> Mondeo I.
=> Mondeo II.
=> Mondeo III.
=> Mondeo IV.
=> Mondeo V.
=> Generáció független
=> Keres – kínál (csak árral!)
===> Eladó autók
===> Mondeóhoz keresek
===> Mondeóhoz kínálok - árat is adj meg!
=====> Mondeo I.-II. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo III. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo IV. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Mondeo V. alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Generáció független alkatrészek - árat is adj meg!
=====> Felni, Gumi hirdetések - árat is adj meg!
=====> Autóbontások
===> Egyéb keres
===> Egyéb kínál
=> Szakszervizek
=> Mondeo találkozók
=> FAQ
===> Felhívás az FAQ eltűnt képeihez!
===> Általános leírások
===> Mondeo MK1 leírások
===> Mondeo MK2 leírások
===> Mondeo MK3 leírások
===> Mondeo MK4 leírások
===> Mondeo MK5 leírások
Ez weboldal sütiket (cookie) használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A weboldal további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.
OK
További információ